zo gister weer een echo gehad. en dat is weer op dvd gekomen. dus de dvd is nu af. de baby sliep eerst. dus heeft de verloskundige de baby wakker gemaakt. dat is natuurlijk wel leuker een bewegende baby op de dvd dan een slapende baby. maar hij deed het wel gemeen vond ik. hij "sloeg" met het echo apparaat op het hoofd van de baby. en daarna was de baby steeds aan het draaien. hihi. zo lief. ben gewoon weer helemaal verliefd op de kleine. liefs
Hoi meiden, Zo hier zit het behang er op! Er moet nog 1 klein strookje in een hoek, maar dat doen ze morgen. Morgen ook de muren verven en als het goed is, komt dat dus morgen af! Me moeder doet bij haar thuis de meubels verven en neemt ze dan vrijdag mee. Ze hebben namelijk toch nog een tweede laag nodig. Maar ik heb vrijdag ook alsnog vrij, dus dan kunnen we die meubels in elkaar zetten. We moeten alleen nog leuke gordijntjes enzo zoeken, maar dat doe ik gewoon met Alex.. dat is ook niet zo belangrijk. Echt leuk dat we nu eindelijk een eind beginnen te zien! Verder had ik vandaag me eerste officiele werkdag en gelukkig ging het heel goed! Gisteren was ik bezig met vrijwilligerswerk en ik had twee huisbezoeken die ik zou plegen. En ik zou met die eerste mevrouw op bezoek gaan bij de tweede. En het regende en waaide Daar aangekomen bleek heel die mevrouw niet thuis te zijn! Toen zijn we maar ergens wat gaan drinken haha. Morgenochtend heb ik een afspraak op een basisschool voor Dylano, spannend Daarna naar Parnassia en daarna dus verven. @Consider, Oh meis ik ben zooo benieuwd naar hoe je dag is geweest! Jullie hebben trouwens geen huwelijksreis/reisje/ of iets wat dat vervangt? Heb je al wat foto's? Van jou in je jurk bijvoorbeeld? Hahaha ik ben echt nieuwschierig! Ook gewoon naar hoe je dag is verlopen en of alles wel naar wens verliep enzo! Kom ons maar snel weer updaten hoor! @Lovely, Morgenavond gaan jullie in de richting toch? Daarna ook lekker aan de kinderkamer beginnen! Makkelijk ook dat je vader zo een stomer heeft gehuurd. Veel succes en plezier meis! En wat leuk dat de dvd nu af is! Ga je met 20 weken het niet opnemen dan trouwens? Hihi en het klinkt inderdaad zielig dat die echomeneer de baby op zn hoofd tikte! Gelukkig zal de kleine daar weinig van overhouden en hebben jullie toch een leuk bewegend dvdfilmpje Grappig trouwens dat je een man had die de echo maakte! Ik heb echt nog nooit een man daar rond zien lopen @Aggi, hoe is het met jou meis, we horen zo weinig van je de laatste tijd En hoe is het met je buikje, je mannetje, etc? Nou meiden, ik ga slapen! Voorlopig heb ik nog drukke dagen voor de boeg Spreek jullie snel weer! Liefs
Hallo allemaal, Heb nu eindelijk de tijd om een heel verhaal te typen haha. Zal morgen op jullie allemaal reageren. We hebben echt een super trouwdag gehad! Ik was om kwart voor 8 bij mijn moeder thuis, ze had de hele oprit prachtig versierd, overal mooie witte linten met strikken en rood met witte hartjes balonnen, super mooi! Om 8 uur kwam de kapper, en half 9 de fotograaf. Rond 9 uur had ik mijn jurk aan, en hij paste perfect! Rond kwart over 9 belde mijn man aan. Ik deed de deur open en hij was echt even helemaal perplex. Hij had namelijk geen idee hoe ik eruit zou zien. Ik kreeg ook even tranen in mijn ogen toen ik hem zag. Toen zag ik ook onze trouw auto (de auto van mijn oom) hij had mijn man opgehaald bij ons huis. De auto was prachtig versierd met linten van kant en had voor een mooi bloemstuk, en ook op de hoedenplank een bloemstuk. We wisten helemaal niet dat de auto versierd zou worden! Toen hebben we achter bij mijn moeders huis aan het water wat foto's gemaakt. En overal waar wij liepen, liep de kat met ons mee, die wilde ook op de foto haha. Rond 10 uur kwam de rest van de familie, iedereen vond dat we er prachtig uit zagen. De kat is nog even onder mijn jurk gekropen, waar iedereen ontzettend om moest lachen. Om 10.40u zijn we in een stoet naar het raadhuis gereden. Hier zijn we naar binnen gegaan. De ambtenaar hield een mooi praatje en vroeg of mijn man me ondertussen al ten huwelijk had gevraagt. Dit had hij nog niet (omdat we samen hadden besloten te gaan trouwen). Hij ging toen alsnog op zijn knieën en vroeg me voor het altaar ten huwelijk, wat mij weer wat traantjes bezorgde. Toen het ja woord, het tekenen, de ringen uitwisselen etc. Toen we het raadhuis uitgingen werd er met rijst en witte papieren hartjes gegooid. Het hele plein zat eronder. Daarna een groepsfoto gemaakt. De familie ging toen alvast is het restaurant koffie drinken, en wij gingen samen met de fotograaf nog wat foto's maken. We hadden aardig wat bekijks, zelfs vreemden maakten foto's van ons. Toen naar het restaurant om gezamelijk te lunchen, de lunch was zeer goed verzorgt. Aan het einde kregen we van iedereen cadeau's, de envelopjes. Iedereen vertrok en mijn oom heeft ons weer thuis afgezet. Waar onze tuin ook versierd was met balonnen en linten. We hebben even al het geld geteld en we hebben gewoon 995 euro gekregen! en dat terwijl we met en klein gezelschap waren! Thuis zijn we ons gaan omkleden en zijn we richting het van der valk hotel in Emmen gereden. Hier hebben we gegeten en genoten van onze super de luxe kamer met jacuzzi, stoombad, en super grote tv. Bij aankomst stond in onze kamer een schaal met verse aardbeien en slagroom en 'champagne' zonder alcohol! Dus kon ik ook nog wat drinken. Gisterochtend kregen we ontbijt op bed. s'middags zijn we het centrum van emmen in geweest en gisteravond hebben we lekker gewokt en zijn we naar de bios geweest. We hebben echt een super mooie bruiloft gehad, voel me weer helemaal opnieuw verliefd! Ik heb alvast 1 foto op mijn hyves gezet, de rest krijg ik vrijdag van de fotograaf.
hey meiden, ik ben hier niet meer vaak. Maar ik wil jullie speciaal vandaag bedanken voor de steun die ik hier heb kunnen vinden in jullie. Vandaag is ons meisje namelijk al weer 1 jaar geleden geboren... wat gaat de tijd snel... Meiden ik vind het fijn te lezen dat het goed gaat met jullie en ik hoop hier snel weer mee te kletsen met jullie. Maar de gezinsuitbreiding wil gewoon van geen meter. Maar wie weet in onze wittebroodsweken In iedergeval meiden jullie zijn schatten dank jullie wel! Ik ben jullie niet vergeten... kus Rach vlinderkusje Jaylie*
Hey leiverds hier gaat het eindelijk weer redelijk, jo is veel op oefenings ik ben tijdelijk deze week weer op therapeutische basis aan het werk gegaan. ondertussen ben ik twee beste vrienden verloren door een dodelijk ongeval en een neef van jo is omgekomen tijdens werkzaamheden dus heeft een grote inpact gehad hier.vooral dat je er alleen voor staat, maar heb het gered En schaam me diep dat ik hier niet zo veel ben geweest met uk gaat het super ben nu 28 weken dus gaat de goede kant op nog 5 weekjes en dan ga ik met zwangerschaps verlof, na veel ellende kan ik nu weer een beetje genieten heb jullie wel gemist
jeetje dat is niet niks. 3 mensen verloren. pfff sterkte meis. mooi dat je met 5 weken al op verlof kan. heerlijk genieten toch. liefs mij
ja precies. even weer tot rust komen. als wij volgende maand bij mijn ouders in gaan wonen. heb ik ook eindelijk rust. pfff verlang er nu al naar. hier ben ik elke dag aan het stofzuigen dweilen tafels schoonmaken enz. Katten die overal plassen en poepen bah. (mn vriend en ik wonen bij een maat van mn vriend in huis) dus ben blij dat ik straks met mn vriend bij mn ouders woon. liefs
@Consider, Oh meis wat een geweldige dag! ! ! ! ! ! Ik had wel even traantjes hoor toen ik je verslag las.. Vooral dat je mannetje alsnog een aanzoek deed! Echt een mooie dag! En daarna lekker relaxen in die luxe van der valk-kamer! Ben echt blij te horen dat je zo van dé dag genoten heb! ! ! En je hyves foto is mooi! Echt een plaatje! Je ziet trouwens helemaal niet dat je zwanger bent hihi. En bijna 1000 euro kado, lekker! Hoe voelt het nu om man en vrouw te zijn? En om ineens zijn achternaam te dragen? Was je vader trouwens nog gekomen of niet? Oh nou geniet nog even lekker na! We horen je wel weer @Rach, Heey wat leuk om weer wat van je te horen! 'Gefeliciteerd' met je meissie.. 1 jaar geleden al weer.. de tijd is inderdaad hard gegaan zeg. Sterkte vandaag. Is Jordy lekker bij je? Jammer dat Jaylie* der juiste broertje of zusje nog niet heeft gevonden. Het moet dus wel een heel speciaal kindje worden Meis, voor als je voorlopig nog van het forum af blijft: Heel veel succes en geluk nog he! Ik denk aan je! @Aggi, Jeetje.. Sorry meis! Gelukkig heb jij je er door heen kunnen slaan en schaam je dus ook vooral niet voor je afwezigheid! Ik denk dat ieder van ons je wel volkomen begrijpt! Nog heel veel sterkte met dit grote verlies! Lekker dat je over 5 weken al met verlof mag, kan je inderdaad weer een beetje genieten. Mooi ook trouwens dat je toch weer een beetje mag werken! Wanneer is je mannetje klaar met deze oefeningenperiode?
he hallo, wat leuk dat er een toppic is speciaal voor legervrouwen echt geweldig. als jullie het goed vinden zou ik wel mee willen kletsen. mijn vent zit dus ook in het leger , hebben een meid van 2,5 en willen graag een tweede. als er vragen zijn stel ze maar. weet ook niet wat julie hier dan normaal doen heb nog niet erg ver trug gelezen. en we gaan nu eerst ff eten. gr suus
Hey Suus! Welkom en praat gerust mee! Gezellig juist Waar zit je mannetje gelegerd en wat doet hij? Wat doe jij zelf? En wat leuk dat jullie een tweede willen! Zo te zien zijn jullie al druk bezig met mikken, of niet? Hoe heet jullie meissie trouwens? Eetse meis!
mijn vent zit momenteel op de pioniersschool een opl van jaar in vught en dan waarschijnlijk naar wezep hij zit bij de genie is met de pantsergenie naar afghanistan geweest met tfu5. zelf ben ik huismama. ons meisie heet yasmine en we beginnen net met de tweede deze mnd voor het eerst hihi we wilden eigenlijk meteen toen hij trug was maar toen bleek zijn zussie zwanger (die wilde weer gelijk met ons,wij dus niet) dus hebben wij het ff uitgesteld. is wel wat lastiger nu want hij is nu alleen in het weekend thuis maar goed als het goed is is me ei deze mand in het weekend en de mnd erop ook nog dus wie weet. gr.
@Mama Suus, Hihi dus volgend weekend klussen jullie er flink op los Heel veel succes meis! Zo, hier drink ik nog even een theetje en dan ga ik naar bed! Ik heb zojuist de muur geverfd. Morgenochtend de tweede laag en smiddags de blauwe wand. Als het goed is nemen mijn ouders morgen de meubels mee en plaatsen ze de plafondplintjes. Hopenlijk wilt die tweede laag en die diertjes nog lukken morgen, want ik merkte nu al dat die afplaktape los begon te laten toen ik eroverheen verfde Lekker kut dus.. maar ja.. O en nu ook nog hopen dat Alex inderdaad pas heel laat thuis komt haha Maar goed, de verassing blijft hetzelfde, het gaat om het idee toch! Haha best erg eigenlijk, want derest van het huis is nu juist echt een grafzooi Nou weltrusten iedereen en alvast een heel fijn weekend!
welkom suus @ meettie ja dat is wel zo maar toch onbewust ga je schuldig voelen , maar jo komt vanavond eindelijk terug van 3 weken engeland en maandag gaat hij meteen door voor 4 weken rij opleiding in oirschot weekends gelukkig thuis behalve de laatste week dan wordt hij opgevoerd naar oost-duitsland voor een oefening daar voor 2 week dan in het weekend van 5 okt gaat we er hopelijk even tussen uit nauw dan heeft hij weer 3 week oefening harskamp nog volgends mij zitten we al in eind sept en dan heeft hij zijn laatste oefening in marnehuizen. nauw en begin nov eindelijk pappaverlof op de karzerne zodat hij als mijn weeen beginnen binnen een half uur thuis kan zijn. dus hier zijn nog ontzettend veel oefenings voor de boeg hihi. en hoest aan die kant
zo aggie dat zijn me daar wat oef zeg. lijkt me ook best pittig dan. meetie druk aan het schilderen dus hebben jullie net een nieuw huisje dan of ben je gewoon aan het opknappen voor de baby. wij zijn wle druk aan het vrbouwen maar staat nu ff stil omdat manlief alleen in het weekend thuis is en dan willen we eigenlijk ook wel leuke dingen doen samen. we zijn boven begonnen en hebben onze kamer en die van de kleine meid en de overloop al af hihi. we pakken het wel drastisch aan hoor alles nieuw ook de stroomdraden ed. en idd volgend weekend flink klussen mijn vent dacht dat het dit weekend al was dus helemal mentaal op voorbereid hahaha. nou zegt ie dit weekend gaan we ervoor he. en ik nee volgende. dus hij weer oooh. en ik maar kunnen wel oefenen hahaha nou dat was ook wel goed.
suus je went er op een duur aan maar deze periode heb ik echt zo blijf maar lekker thuis,lang leven de hormonen hihi heb nog nooit zo vaak huilbuien gehad dan voorheen hihih
hey hey, Meetie, ja me man is er gelukkig weer, hij gaat volgende week niet maar die zondag erop weer week weg, de eindoefening voor de mannen.. Heb Alyssa idd opgegeven voor de peuterspeelzaal, maar heb nog niks gehoord. ze gaat dan de maandag en vrijdagochtend er naar toe. ook wel heerlijk hihi je bent erg druk met het kamertje zeg! En ook je eerste echte werkdag gehad..wat raar dat die vrouw er niet was dan! lovelyengeltje, wat leuk je uk op dvd, hij/zij zal er vast weinig van meekrijgen van die tik op z'n kppie, maar wel gemeen zo he! Consider, wauw klinkt als een sprookje hoor, een super dag geweest dus! Ga snel naar de foto kijken, ben ook benieuwd naar de rest! Rachje, hoi meis, gelukkig gaat het verder goed met je, alweer een jaar geleden joh, wat gaat dat hard zeg.. aggi, jee meis, wat erg alemaal, snap dat je dan andere dingen aan je hoofd hebt! sterkte nog mama suus, welkom meis, hartstikke leuk dat je ook mee komt kletsen! En wie weet is het deze maand wel raak! Leuke leeftijd he 2,5, heb ook een dametje van ongeveer die leeftijd en ze begint echt heel ondeugend te worden nu haha.. Hier nog steeds zelfde liedje as zondag naar de dierentuin met Luke en Alyssa, me man blijft met danny thuis, want dat gaat niet werken een hele dag weg, is tie helemaal van slag.. Dus ff een danny-vrij dagje hihi Fijn weekend allemaal!
aliesja, dat ken ik jah dat ondeugende en steeds maar waarom? en wat doe je? waar ga je heen? hahaha maar wel helemaal geweldig. aggi, kan me voorstellen dat het nu door de hormonen wat heftiger is jah maar daar kom je ook wel weer door toch. hier alles nu lekker merk de magnesium al aardig tenminste heb stukie minder last dan normaal dus gaat goed
@Rachje, ik hoop voor jullie dat je snel weer zwanger bent en dat Jaylie een brusje mag krijgen. @Aggi, 2 vrienden verloren, en 1 neef, wat vreselijk gecondoleerd. Red je het een beetje allemaal? Ben blij dat je wel van de zwangerschap kunt genieten. Fijn dat je mannetje weer thuis komt dit weekend. @Meetie, je zag echt bijna niet dat ik zwanger bent. Van de voorkant zag je niks en aan de zijkant bijna niks. Het voelt super om getrouwd te zijn...we zijn weer helemaal opnieuw verliefd....echt heel bijzonder om zo'n dag mee te maken dat alles om onze liefde voor elkaar draait. Mijn vader was gelukkig niet gekomen, hij heeft ons wel een kaart gestuurd. Volgens mij zijn jullie echt ontzettend ver gekomen. Ben heel erg benieuwd hoe Alex gaat reageren. @Mamasuus, tuurlijk mag je meekletsen. Mijn man zit ook in Wezep bij de Genie, en is 2x naar afghanistan geweest. Hopelijk is het bij jullie snel raak voor een broertje of zusje. Zijn jullie lang bezig geweest voordat je zwanger was van Yasmine? @Eliesja, fijn dat je mannetje weer thuis is. Veel plezier zondag! Woensdagochtend werd mijn vaders urn in een grafje gezet, en kwam de steen erop. Was erg emotioneel. We hebben de bloemen die op de trouwauto zaten bij zijn graf gezet. Zo was hij er toch een beetje bij. Gisteren zijn we met mijn moeder naar Duitsland geweest, wat dingetjes gekocht voor ons feestje van zaterdag. We houden een feestje voor vrienden ter ere van ons huwelijk en omdat me man volgende week jarig is. Zometeen komt de fotograaf de rest van de foto's brengen, ben benieuwd. Vanavond me trouwjurk terug brengen en daarna naar een feestje van vrienden van ons. Zaterdag blijven er ook 2 vrienden van mijn man slapen (ze wonen op 3 uur rijden) dus we hebben een lekker druk weekend voor de boeg. Met de zwangerschap gaat het prima, de baby schopt lekker hard en voel haar af en toe draaien. Met me rug gaat het minder. Ik zit nu sinds kort in de WW en ik heb me ziekgemeld, zou niet weten hoe ik zou moeten werken met mijn rug. Ik moet kunnen gaan liggen, zitten, staan en lopen wanneer ik voel dat dat nodig is. De ene dag gaat het beter als de andere. Maar als ik bijvoorbeeld heb stofgezogen dan merk ik dat de rest van de dag. Verder merk ik dat als ik een iets langer stukje moet lopen, ik een beetje ga waggelen hihi, de zwangerschapswaggel. Woensdag voor het eerst naar de zwangerschapscursus, ben benieuwd. Trouwens, wat een gedoe om ww aan te vragen en je ziek te melden, het uwv heeft me al vaak laten vloeken. Fijn weekend allemaal! Trouwens, ik wil die foto van mijn hyves (van ons trouwen) verkleinen, zodat ik hier een foto kan plaatsen, maar het lukt niet. Kan een van jullie me helpen?
hai hai, wij zijn voor yasmine 3mnd bezig geweest valt mee dus. we zijn nu voor de 1e ronde voor deze. maar heb alles in de war dus ben benieuwd hihi zo had ik vanmiddag ineens eiwit terwijl dit pas volgende week zou moeten. was me vent vanmiddag op tijd thuis wij gauw naar boven hihihi komt madam aanwandelen oho dus gauw snel snel kleren weer aan. ze heeft niks door wilde gewoon met papa met de blokken spelen hahaha kwam echt niet meer bij. vanavond nog maar eens proberen hahaha nou moet me nu zo klaarmaken want me zwager is jarig dus moeten we zo naar ned. gr suus