heey hallo allemaal. hier ben ik weer. wou ff zeggen dat we gister(vrijdag) alle behang al van de muren af hadden. zal zo ff schuurpapier halen. dan kan ik de kozijnen enz gaan schuren. vanmiddag met mn moeder ff latex halen en andere verfspullen. dan kunnen we vanmiddag en anders morgen beginnen met verven. plafond en kozijnen. volgende week komt er als het goed is behang in. er komt ipv vloerbedekking vinyll op de vloer. is makkelijker schoon te houden. maar ik zal ff snel schuurpapier halen. dan kan ik weer verder gaan. ik reageer de volgende keer wel op iedereen. dikke kuss
@Aggi, Zo jeetje dat zijn nog een hoop oefeningen! Wel lekker dat jullie er straks even samen tussenuit gaan. Waar gaan jullie heen? Hier is Alex vrijdagavond dus teruggekomen van 2 weken Duitsland. Over twee weken ofzo heeft hij nog 1 week oefening en daarna geloof niet meer. Want dat is de laatste oefening van zijn groep en daarna gaan ze op uitzending. @Mama Suus, Nee we wonen hier al zo'n 1,5 jaar, maar we hebben niets aan het huis gedaan toen we introkken. Nu was de kinderkamer blauw/geel en donkerbruin hout. Op zich pastte het wel, maar het wiegje is wit dus dat klopt al niet meer. En omdat ze ook nu met zn tweetjes op dat kleine kamertje komen te liggen, wordt het iets te donker enzo.. Dus nu hebben we de kamer geheel wit/blauw gemaakt. Een heel stuk helderder en rustiger! En alle meubels passen weer bij elkaar De kamer is trouwens zo goed als af! Alleen moet ik nog even die diertjes perfectioneren (de lijntjes zijn niet overal even strak) en alle kleertjes enzo in de kasten stoppen etc. Ik zal er snel foto's van maken, het ziet er echt geweldig uit! Ik ben helemaal verliefd op het kamertje! Haha en het belangrijkste: Dylano ook! Hij wilt telkens iedereen zijn kamer laten zien hahahaha zo grappig. En dan gaat hij al die dieren laten zien O en Alex vind de kamer ook echt heel mooi trouwens Haha. Maar jullie zijn dus een complete verbouwing aan het verrichten daar! Het is inderdaad jammer dat het nu alleen op de weekenden aankomt, want inderdaad dan wil/moet je ook andere dingen doen. Wat wil je nog allemaal gedaan hebben? Hihi en wat droog jullie bedscene met je meissie Hopenlijk is het alsnog gelukt. Waar woon je trouwens? Belgie? Want je ging naar Nederland naar je zwager zei je? Of begrijp ik je nu verkeerd haha? @Elies, wat gek dat je nog niets gehoord heb.. misschien maar even bellen? Het zal wel lekker zijn als ze straks die ochtenden even weg is Veel plezier vandaag in de dierentuin! Hoe doe je dat trouwens met je borstvoeding? Ga je nu in de dierentuin afkolven? @Consider, Hihi het harde werken aan het kamertje heeft zn vruchten afgeworpen hoor Nu alleen nog de details, maar me lichaam protesteert momenteel, dus dat doe ik van de week wel. Heb nu best last van me rug en buik enzo.. Vannacht had ik continu harde buiken, heel me buik werd op een gegeven moment beurs en gevoelloos :S Nou ja ik voelde de kleine nog wel hoor Maar dus toch een teken dat ik het maar rustiger aan moet doen hihi En wat geweldig dat jullie dag je niet is tegengevallen! Ik kan me voorstellen dat je er helemaal happy van wordt Hoe was het feestje gisteren? En wat mooi om je vader die bloemen te geven, het zal niet mee zijn gevallen.. Hoe zijn de rest van de foto's trouwens? Balen dat je rug niet meewerkt zeg.. en dan krijg je ook nog te maken met die uwv. Gelukkig is het nu geregeld! Doe maar lekker rustig aan hoor Hihi en heel bekend dat zwangerschapsloopje, ik begin me er zelf ook soms op te betrappen Wil je je trouwfoto trouwens verkleinen voor je avatar of voor in je album? @Lovely, Hey wat mooi dat je al zo ver bent gekomen met de kamer! Dat schiet al aardig op! Kunnen jullie straks lekker snel bij je ouders gaan wonen Heb ik nu iedereen gehad? hahaha, het was wel weer even een leeswerk hoor
meetie, wij willen ons hele huis dus aanpakken eerst was de planning een nieuwe keuken (lees uitzendkeuken hihi) maar we hebben ruzie met de stroom zit ergens een lek want betalen ons scheel. en mijn man had toen de boel los gemaakt en schrok zich rot dus. doen we nu het hele huis de stroom is zo slecht. zijn nu boven begonnen en zo langzaamaan naar onderen. hihi gister hebben we heel wat goed gemaakt hahahahaha. nu maar hopen dat het gepakt heeft hihi wij wonen in duitsland ong 20 min over de grens. en is nu dus een uur rijden naar de fam in ned hihi.
Zo daar ben je lekker mee dan! Ik vind het zowiezo eng klinken als er 'stroom lekt'. En praten de mensen trouwens net over de grens meteen duits of is het een mengeling van duits/nederlands? Haha dat vraag ik me altijd af Maar ik hoop het ook voor je meis, dat het raak was dit weekend Ik zal voor je duimen! Nou, ik ga Dylano weer uit bed halen. Hij zat daarnet met zn boterham te gooien dus die ging voor straf maar even naar zn kamer! Uf ik ben zo moe he. Dylano was/is dit weekend lekker ziekjes, dus die heeft bij ons gelegen, maar dan slaap je niet hoor met dat getrappel.. Straks maar weer een middagdutje inlassen!
@ meetie wij gaan naar ruinerwold niet zo verweg hoor van vrijdag haal ik hem uit het werk en dan meteen door want meneer weet helemaal niks want die zondag zijn we 1 jaar getrouwd, verder gaat het hier wel, jo is gisteren dus weer vertrokken en de waterlanders kwamen weer vooral toen me beste vriendin belde dat er weer een nl soldaat omgekomen was in afganistan. zal echt blij zijn als de kleine er is kan ik die helemaal plat gaan knuffelen hihihihi
nou idd stroom die lekt is niet echt fijn hahaha. en als je die draadjes hier ziet dan schrik je je echt kapot levens gevaarlijk, maar gelukkig heeft hij in burger bij elektrischieteit gewerkt. en hij doetn u weer opleiding om dit bij de genie te doen dus dat komt wel goed kan hij het lekker allemaal zelf. en hier net over de grens verstaan ze je prima als je plat praat. vooral de wat ouderen. en is ook best te verstaan word moeilijker als je richting beieren gaat. mijn vent had gister ook best last toen we hoorden van de millitair en de gewonden hij is de hele avond shaggie geweest. en nu blijkt ok nog de pantsergenie er bij te zijn daar is ook de omgekomen jongen van en hij kent er daar nog weer een paar van de pantsergenie dus dat is dan helemaal schrikken. aggi ruinerwold das hier ook niet zo ver vandaan lekker hoor ga je naar hotel dan of park. is altijd fijn he dr ff tussenuit. moet jou vent dan nog weg? omdat hij nu zoveel oef heeft.
hey meiden , was weerrrrrrrrrrr....voor even...ben zo'n drukke muts heb nog niet echt terug gelezen.. Hier verder alles goed, Meagan groeit lekker , heeft vorige week haar 2e reeks prikjes gehad , maar is er nu gelukkig weer van opgeknapt..had behoorlijke koorts ervan..pffffff...zie er altijd weer tegen op.. groeicurver hoe het nu is... hij gaat lekker ! zal gauw weer terug lezen hoe of het met iedereen is ..zag weer wat nieuwe namen..gezellig ..WELKOM !
nog ff snel een Meagan spam..en dan ben ik weer weg.. gisteren gemaakt toen ze met Marvin in bad ging...heeft maar een paar minuten geduurd..toen was ze er weer klaar mee! hahaha
@mamasuus, 3 maanden is inderdaad best snel. Hopelijk is het deze keer ook weer zo snel raak. Jeetje een stroomlek...dat klinkt echt eng. Gelukkig is je mannetje handig, dat scheelt weer. @lovelyengeltje, jeetje jullie zijn ook druk bezig geweest! Hopelijk kunnen jullie er snel wonen. Vinyl is inderdaad makkelijker schoon te maken. Gaan jullie dat zelf leggen? @Aggi, die waterlanders had ik ook gisteravond. We lagen lekker op bed en moest in een keer denken dat hij morgen weer aan het werk moet, en ik weer 5 dagen alleen ben. Tja toen moest ik ook even een traantje laten. Vind het zo rot als hij weer aan het werk moet, helemaal als hij een week vrij is geweest. En nu ik niet meer aan het werk ben, en minder afleiding heb, mis ik hem des te meer. @Meetie, wat super dat het kamertje bijna af is, ben benieuwd hoor! Inderdaad wel wat rustiger aan doen, want al die harde buiken is ook niet goed natuurlijk. Maar nu het kamertje zo goed als af is, heb je weer een beetje tijd om tot rust te komen. Ik heb een heleboel trouwfoto's op hyves gezet, kan je even kijken als je nieuwschierig bent. @Diaantje, wat een schatje! De groeicurve ziet er inderdaad goed uit. Wij hebben een druk weekend achter de rug, we gaven een feestje ter ere van ons huwelijk en van mijn man zijn verjaardag (a.s. vrijdag). 2 vrienden van hem zijn blijven slapen, want ze wonen hier 300km vandaan. Het was heel erg gezellig, maar ook erg druk en vermoeiend. Vandaag weer naar de vk geweest, alles was goed. Daarna even met mijn moeder naar Groningen, ze moest nog een cadeautje voor mijn man kopen. En ze wou natuurlijk overal kijken....nou dat kan ik niet meer, ik kan niet zolang en zover lopen en op mijn benen staan. Morgen heb ik een verjaardag van mijn tante en wil ik even naar de juwelier. Ik heb namelijk het idee...nee ik weet het eigenlijk wel zeker, dat onze trouwringen verschillend zijn Er waren meerdere van onze soort ringen, en die van mij schijnt heel anders op dan die van mijn man, en ziet er iets anders uit. De juwelier gaat de ringen terug sturen naar de leverancier (Desiree) en die gaan bekijken of ze inderdaad verschillend zijn. Baal hier zo van....
@Aggi, Hihi ik heb nog nooit van Ruinerwold gehoord.. Maar wel leuk dat jullie iets leuks gaan doen wanneer je straks 1 jaar getrouwd bent En ik kon dat nieuwskopje ook niet negeren.. weer eentje omgekomen.. ik ben zó blij dat Alex straks niet meegaat! Laatst vertelde hij mij dat hij het wel moeilijk begon te krijgen, nu iedereen zich voorbereide en hij alleen kon toekijken. Nu het echt dichtbij begint te komen.. Ik kreeg wel gelijk een brok in me keel. Al die emoties kwamen gelijk weer naar boven van hoe ik zn vorige uitzending ervaarde.. Ik kan me voorstellen dat je niet op de kleine kan wachten! Het is echt heerlijk om je aandacht op je kleintje te kunnen bevestigen, dat maakt het wel een heel stuk makkelijker! @Mama Suus, Nou gelukkig is je mannetje daar handig in! Komt toch weer mooi van pas he hihi. En wat vervelend voor je mannetje dat die overleden en gewonde militairen zo dicht bij zijn groepje zijn.. kende hij ze? @Diaan, hihi hoi meis! Wat fijn dat Meagan weer is opgeknapt zeg! Het blijft steeds zielig he, wanneer je kindje ziekerig is.. Maar zo te zien doet ze het echt geweldig! Ze zit de hele tijd precies rond die middelste curvelijn En wat is ze toch een schatje meis! Hoe vind ze trouwens die nijntje-kop? Dylano moest niets van dat ding hebben hahaha (heb hem namelijk ook ) @Consider, Oh meis wat super die foto's! ! ! (Heb je hyves weer platgekeken hihi) En wat hebben je ouders een prachtig tuinuitzicht zeg! Daar kon je inderdaad mooi van profiteren hihi Gaan jullie nu ook een foto groot ophangen in de woonkamer? Het zal wel moeilijk worden dan om er eentje uit te kiezen En ik probeer nu inderdaad even rustig aan te doen Ik moet nog wel een hoop regelen enzo, maar ben nu al helemaal aan het plannen zodat ik zoveel mogelijk tegelijk kan doen en ik niet continu bezig hoef te zijn Kindje gaat natuurlijk voor! Mooi dat het met jouw kleintje nog steeds goed gaat! Kon je moeder het wel een beetje begrijpen dat je niet meer zo lang en veel kon lopen? En wat gek dat jullie trouwringen misschien verschillen zeg Gelukkig wilt de juwelier er wat aan doen en gaat ze het voor jullie nakijken!
@ consider wat zag je er super mooi uit meid echt super krijg gewoon weer kribbels om mijn trouwjurk ook weer aan te trekken. En dat gevoel wat jij had dat heb ik dan ook he hihihi. maar hier goed nieuws ze waren op de rijopleiding er achter gekomen dat jo al een deel van zijn c rijbewijs had gedaan voor de bushmaster dus hij hoeft alleen theorie te doen en morgen afrijden en dan is hij al weer klaar ben zo blij geen 4 weken naar de kloten voor het weekends niet heerlijk stond even flink te stuiteren
consider, wat zag je er mooi uit zeg echt hele mooie jurk, wel balen dan dat de ringen verschillend blijken te zijn nu moet je daar nog weer langer op wachten. heb mijn vent niet meer over die jongens gehoord heb hem gister ook niet echt gesproken ff over skype maar jah mijn cam is stuk dus zie alleen hem en hij had het druk met leren. maar zou hem vandaag nog eens vragen. nog eens een vraagje wat doen julie mannen allemaal dus waar zitten ze bij en moeten ze nog weg of zijn ze weggeweest.. dit staat vast wel eergens maar om nou honderden blz trug te lezen. dat red ik ook niet. hihi zou van mij ook wer ff erbij zetten die van mij zit nu dus in opleiding op de pioniersschool voor et. en gaat dan straks waarschijnlijk naar wezep.
Goedemorgen, @Aggi, Oh wat een fijn nieuwd! Is je mannetje de komende 4 weken nu lekker thuis of moet hij wel naar de kazerne? Ach je hoeft hem in ieder geval geen 4 midweken te missen! @Mama Suus, Mijn mannetje zit bij de luchtmobiele brigade in Schaarsbergen (bij Arnhem). Hij is momenteel schutter lange afstand en lifesaver. Hij hoeft voorlopig niet weg. Zijn groep gaat binnenkort naar Afghanistan, maar omdat hij al 3 uitzendingen heeft gehad mocht hij dit keer kiezen of hij mee wilde. Aangezien ik zwanger ben en hij ander werk wilt, heeft hij nee gezegd ^_^. Hiervoor is hij al 2 keer naar Afghanistan geweest en 1 keer naar Irak. Moest de jouwe nu nog weg? Of net terug?
hey allemaal. hier was ik weer. 1 oktober gaan we naar friesland of het daar nou af is of niet. ik heb waarschijnlijk eind september daar werk. en mn mannetje gaat bij defensie weg. en heeft een andere baan. maar dan gaat hij misschien wel 3 weken naar portugal (ik wil dan ook meeeeee) donderdag avond ga ik weer naar mn ouders toe. vrijdag ochtend eerst een sollicitatie gesprek. hopelijk word ik aangenomen. dus we zullen zien. dan verder met klussen. liefs
meetie, wat fijn zeg dat hij dan nu kon kieze nen kan het mee vroostellen dat hij dan liever thuis is helemaal nu je zwanger bent. moet dr ook niet aan denken dat hij dan weg zou zijn daarom zijn we ook wat later aan een tweede begonnen dan we anders zouden doen. hij is dus wegeweest met tfu 5 dus vorig jaar nov tot dit jaar april. hij was toen nog bij de pantsergenie dus ieds opsporen. moet zeggen dat dit best spannend was dus hier hihi de gedachte dat hij om de zoveel tijd met zijn hoofd boven zon ding hangt. als hij al weer moet dan word het na deze opleiding en dat kan er vrij snel achteraan zijn omdat hij dan gewoon op het kamp blijft dus is erg geen jaarlange training voor nodig. das dan dus een stuk minder stressig. zie er trouwens heel veel uitgaan de laatste tijd. denk niet dat mijn vent op zijn plaats zit in burger, hij was voor de tijd ook in burger en nu dus al bijna 12 jaar in leger en dat bevalt hem prima. nou ga snel verder madam heeft honger dan kan ze zo naar bed want vanmiddag moet ze naar de grabbelgruppe
@Lovely, Fijn dat je een definitieve datum weet wanneer jullie bij je ouders intrekken, dan heb je iets om naar uit te kijken he! Veel succes vrijdag bij je sollicitatie, ik zal voor je duimen. Wat moet je mannetje in Portugal trouwens? Ik kan me voorstellen dat je graag mee wilt hihi is dat ook mogelijk? @Mama Suus, Oh dus hij is nog niet zo heel lang terug. Wel jammer dat hij ook snel weer in de richting kan worden gestuurd, maar gelukkig blijft hij dan op de basis! Het lijkt me inderdaad eng om te weten dat je mannetje continu boven die dingen hangt.. gelukkig is er niets gebeurd. En al 12 jaar in het leger, dat is best lang. Hoe lang kennen jullie elkaar al? Ik kan Alex ook niet in burger voorstellen, maar hij wilt het toch proberen zei hij. Ik vind het goed hihi. Maar als het hem niet bevalt mag hij weer terug bij het leger.. ben benieuwd wat het wordt! Nou ik ga Dylano ook nog even aandacht geven en dan mag hij ook naar bed (Wat is trouwens een grabbelgruppe? hihi)
meetie, vind het idd ook stuk minder erg hoor als hij op het kamp zit mis hem dan natuurlijk ook wel mega veel maar heb dan een stuk minder angst denk ik. wij zijn nu al 8 jaar samen waarvan 5 jaar getrouwd hihi was dr vroeg bij. hij is ook al stukkie ouder hoor 31 nu. grabbelgruppe is net zoiets als peuterspeelzaal maar dan anders hahaha. zijn babyies en kids van 0 tot 3 jaar. (vanaf 3 gaan ze naar kindergarten , klueterschool) de mama`s zitten er gewoon bij en drinken koffie ed en de kids kunnen fijn samen spelen is ook maar 1 x in de week. en dan in de kindergarten dus speelgelegenheid genoeg. zijn vorige wk voor het eerst geweest en ze vond het super. ik vond zelf dat er wat te veel babies waren en te weinig van haar leeftijd maar goed maar zien hoe het deze wk is hoop wat meer van haar leeftijd dat ze daar mee kan spelen dat zou wel zo leuk zijn. en dan gaat ze elke woensdag naar wurmerturnen hihi voor kids van 1 tot 3 lekker gymen op muziek met leeftijdgenooitjes en ook de papa of mama`s weer. dat vond ze helemaal super toen we klaar waren vorige wk was het meteen dat was leuk he mama hihihi. mijn vent belde net ff en had hem gevraagd van die jongens en hij kende ze zo qua naam niet. maar hij had al wel vanalles gehoord wat niet zo best klonk dus verhaal krijgt vast nog lang staartje. @lovely super zeg dat je nu een vast datum hebt dan heb je tenimnste iets om naar toe te leven. succes met sollicitatie.
@ mama suus. dank je wel die sollicitatie zal hopelijk wel goed gaan. maar je je kan al heel duidelijk aan me zien dat ik zwanger ben. dus we zullen zien. dus jou mannetje is ook 31. de mijne ook. en ik ben ook 24 maar soms is hij nog net zo "jong" als mij. haha je merkt niet dat hij 31 is. want zo gedraagt hij zich niet. hihi.