Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hahah dat ken ik jah die van mij is ook nog zo jeugdig hihihihihi.
    kan me voorstellen dat het moeilijk is te soliciteren met dikke buik ja, weet van mijn ma dat die dat vroeger ook moest. ze moest perse solliciteren van arbeidtsambt (sorry kan ff niet op ned naam komen) en overal waar ze dan kwam keken ze dr aan van wat doe jij hier dan toch. en zij jah ik moet nou eenmaal. gelukig zijn de tijden nu veranderd. denk dus dat ze er nu wel opener voor staan. ligt er natuurlijk ook aan wat voor werk.

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

ben ik ook weer ff..
    zag wat foto's voorbij komen...

diaan, wat is het toch een lekker wijffie hihi..en ze doet het idd netjes hoor!

Consider, wauw, mooi hoor, je zag er prachtig uit!

Meetie, je vroeg iets over bv, ik geef geen bv meer, heb het max.2 weken volgehouden, ging niet meer, mijn tepels deden enorm zeer en ik kolfde wel af, maar was echt alleen maar aan het voeden en kolven en ik zag het niet meer zitten, was zo moe en gefrustreert. Dus Danny krijgt de fles. Kan me mannetje het s'nachts ook een keer doen, heb ik nog wat rust haha..

verder begint er wat regelmaat in te komen, danny lijkt een stuk rustiger en de nachten gaan ook steeds beter...
    Alyssa begint nu wel wat jaloerser te worden, dus daar heb ik nu ook me handen vol aan.. het houd niet op haha

ik hoop snel weer lekker te kunnen mee kletsen..

liefs elies

3. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mama Suus, Hihi dan was je er inderdaad vroeg bij, maar wel leuk ook! Hoe hebben jullie elkaar dan leren kennen? :D
    En wat leuk dat je meissie die speel/gym-dagen zo leuk vind! Ik wil straks ook zulke dingen gaan doen met Dylano, ben benieuwd wat hij er van vind hihi.

@Elies, Hey meis, leuk dat je toch zo nu en dan wat van je laat horen ;) Fijn dat het daar wat rustiger begint te worden. En ik kan me voorstellen dat je was gestopt met bv!
    Hoe was je Danny-vrije dag? :D

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    meetie@ hij was vriend van mijn broer en ja dan komt van het een het ander he hihi.
    ze hebben vandaag heerlijk buitengespeeld echt super ze kon lekker rennen en gek doen overal opklimmen ed. was een meisie van 4 mee en madam deed echt alles na echt geweldig.

eliesja, wat jammer dat de bv dan niet wil he maar geef je groot gelijk hoor je moet jezelf er ook prettig ij voelen. ik heb 8 wk gekolft en toen was ik er ook echt zat van. madam die wilde niet pakken al was het nog zo. was ook door van alles en nog wat zo ze moest meteen na geboorte weg omdat ze navelstreng om nek had en heb haar toen dus niet aan kunnen leggen en ik heb echt mwega borsten hihi cup H en dat werkte dus ook niet mee maar ga het een tweede keer toch gewon weer proberen hoor hihi en dan wel eerst op cursus had ik bij haarn iet gedaan omdat we toen druk aan het verhuizen waren van ned naar dld was best heftig dus.

5. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    mogguh meiden...

Las iets over de BV..weet nog wel toen ik BV gaf met de jongens heel gauw over ging op de fles..had de schijven overal zitten om over de kloven maar tezwijgen...ging er vanuit dat het met Meatje ook niet lang zou duren (zag er ook als een berg tegen op want pijn dat dat doet he..niet normaal !)...tot mijn kraamverzorgster vertelde over de borst schelpen...

zijn 2 setjes met schelpen , de een heeft lucht gaatjes en de ander is helemaal dicht.. die plaats je over je tepels heen..dus worden niet week integenstelling tot die compressen...
    Als je tepels gewend zijn heb je ze niet meer nodig...(is mijn ervaring)
    SUPER zijn die dingen, in het begin gebruikt met pijnlijke tepels en mijn borsten hebben geen kloven of schijven gekregen, ...zo'n genot!
    En tot nu toe geef ik nog steeds BV..echt een aanrader..

Verder niets temelden....ohja..vandaag word de deeltjes versneller in gebruik genomen, die de oerknal "nadoet" (was op televisie) en volgens sommige wetenschappers zou dit het einde van de wereld zijn omdat er een zwart gat zou kunnen ontstaan...
    Snap het niet helemaal...de oerknal heeft weinig goeds opgeleverd toen..dus vind het maar een achterlijk experiment....met het risico dat de wereld vergaat?:confused:

hoe dan ook....was leuk jullie gekend tehebben
    :D

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Diaantje, haha lachuh. Dat klinkt idd erg interessant met die borstschelp, maar helaas te laat voor mij... :( Had ook erge pijn in mijn tepels, scheuren zaten erin..mischien een idee voor de andere meiden hier?

Meetie, ja de Danny-loze dag was geslaagd, alleen het was me eerste uitje en ik was erg moe toen ik thuis kwam. Dus toch wat te lang nog geweest.
    Nu heb ik 2 Alyssa-loze dagen en die zullen me nog beter bevallen haha. Ze is zoooo onwijs druk...en ben gewoon lekker thuis..

Mamasuus, sowie cup H, maar wel goed dat je toch 8 weken hebt gekolft! Heb ik bij me eerste ook gedaan, dan 6 weken met een handkolf, was super trots dat ik het zolang heb volgehouden! Maar helaas gaat het bij de laatste niet op, had het minimaal een half jaar vol willen houden, maar Danny is ook gelijk bij de geboorte bij me weg gehaald, dus die start mis je toch en het is niet meer goed gekomen helaas..

7. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mama Suus, hihi aardige borsten zeg. Maar kan me voorstellen dat dat het latig maakt. Misschien dat het dit keer beter lukt ;)

@Diaan, Gebruik je die schelpen dan ook als zoogcompressors? Want bij mij lekte het inderdaad ook altijd door en dan had je weer van die charming natte plekken in je shirt :oops:

Hoe doen jullie dat trouwens met slapen?!?!?!?! Daar ben ik zó benieuwd naar! Want bij mij was elke ochtend het bed weer doorweekt.. hihi niet echt een smakelijk weetje. Maar je kan je dus wel voorstellen dat het behoorlijk frustrerend was om elke nacht met handoeken om je gewikkeld en op je rug te gaan slapen.. Als iemand een tip heeft hoor ik die graag! :D

En wat eng om te weten dat ze die deeltjesversneller hebben gebruikt zeg :S Vooral omdat ze bang waren voor zwarte gaten! Gelukkig verliep de eerste test kennelijk goed :pale:

@Elies, Super dat je dagje dierentuin geslaagd is meis :D Jammer dat het alleen nog iets te veel van het goede was. Maar nu dus twee Alyssa-vrije dagen hihi. Geniet er maar van! Dat heb je onderhand wel verdiend :D

Zo.. ik kan echt niet op gang komen de laatste dagen! Volgens mij heb ik behoorlijk last van me hormonen, want Alex missen is nog nooit zo zwaar geweest naar mijn idee :confused: 'Gelukkig' is Dylano net ziek geweest en is hij nu nog strontverkouden.. kan ik dat mooi als excuus gebruiken om niet naar buiten te hoeven hehe.. maar toch.. jeetje zeg.. ik heb de neiging om de hele dag maar op bed te hangen met me lappie. Elk spatje motivatie lijkt wel uit me te zijn gezogen :(

8. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ik ga morgenavond naar mn ouders toe.
    en kom zondagmiddag/avond pas terug.
    en ik weet nu al dat ik mn mannetje echt mega veel ga missen.
    we zijn nog nooit een dag zonder elkaar geweest.

hij zei al we gaan elke dag smsen en bellen.

zucht.
    zie er best wel tegen op.
    maar ik wil zo graag naar mn ouders toe.
    want dan kan ik verder in de kamer waar wij 1 oktober in gaan wonen.
    en ze hebben daar nu feestweek.
    daar wil ik ook graag heen

9. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

Ja je kan ze eventueel wel gebruiken als borstcompressen, het melk word opgevangen in de cup ...maar ik gebruikte vooral de cup met de gaatjes om toch een beetje teluchten zeg maar en dan onderin een stukje keukenrol om het op tevangen want als ik bukte liep het er alsnog uit...maar wil je echt de melk opvangen of risicoloos bukken hihihi.. kan je ook de cup zonder gaatjes gebruiken.

Wat het slapen betreft, in het begin mega vaak doorgelekt...soms nog wel maar dat is dan omdat ik de compres scheef heb zitten, of Meagan is telaat wakker zeg maar... :rolleyes: ..als ik de eerste borst geef gaat de andere ook automatisch lopen dus dat dan is een scheve compres niet handig hahahah
    Moet zeggen dat ik nog steeds niet op mijn buik lig...heb het mezelf aangeleerd tijdens de zwangerschap..maar weet nog wel met de jongens dat ik ook met een handoek lag..wat een drama hahahahah

@ lovely...veel plezier met de feestweek!
    @elies....ohhhhh die scheuren ja...hier toen ook tot bloedens toe..en dan maar smeren met van die creme die je dan moest afvegen voor de voeding...(snachts zoooo slaperig dat ik het wel eens bijna vergat..dus " plop" er weer snel afgetrokken..marv over de zeik omdat het weer telang duurde...wat een gedoe zeg!)
    Jammer dat het allemaal zo gelopen is...maar wellicht is dit gewoon beter meis....je moet ook aan jezelf denken ..dan is dit de beste oplossing toch?
    Ik heb gewoon mazzel gehad met een kraamverzorgster die allert was en wist waar ze het over had..anders was ik nu ook aan de fles geweest..want zoveel pijn met voeden als bij de jongens...NOOIT MEER !
    @ mamasuus.....cup H :confused: ....en ik was al in shock dat ik cup DD kreeg( zit normaal op een 85 B)...Ik lig soms snachts echt mijn arm afteknellen..dan moet jij dat toch helemaal hebben gehad?..geen last van je rug en dergelijke?

Zoooooooo gaat er weer vandoor, Marvin is uigenodigd om met een ander team mee te voetballen en die vertrekken al vrij vroeg..dus snel maar eten maken..pppffffff...mannetje zit nu ongeveer 5 dagen op het voetbalveld...3 keer trainen en 2 keer wedstrijd...pffffff en hij vind het nog steeds GEWELDIG ! :confused:

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    @meetie, Ja mooi uitzicht heeft me moeder hé, echt geschikt om foto's te maken. Nou bij de juwelier ging het niet van harte hoor, maar ze sturen ze op naar Desiree (merktrouwringen)

@Aggi, fijn dat jo alleen nog maar theorie hoefde te doen. Hoe ging het afrijden?

@Mamasuus, mijn man is korporaal en zit bij de genie in Wezep. Hiervoor zat hij bij de infanterie in Havelte. Hij is 2x op uitzending geweest, 1x voor 5 maanden en 1x voor 5 weken. Gelukkig bleef hij beide keren op het kamp, dus had ik niet de stress van het uit de poort gaan.En spraken we elkaar bijna dagelijks via msn of telefoon.

@Lovely, fijn dat jullie nu een datum hebben. Waarom gaat je vriend naar Portugal. En op wat voor baan ga je solliciteren?
    Veel plezier bij je ouders.

@Eliesja, kan me voorstellen dat je bent gestopt met borstvoeding. Het moet wel leuk blijven natuurlijk.
    Hopelijk is Alyssa snel minder jaloers, het is natuurlijk ook niet niks om alle aandacht te moeten delen. Eerst was zij de jongste, en nu niet meer.

@Diaantje, ik zal die schelpen onthouden! Wil namelijk ook bv gaan geven, maar begin wel steeds meer te twijfelen.Heb namelijk begrepen dat je daardoor langer last houdt van je rug. En ik heb nu zulke rugklachten. Maar we zullen zien.

Ik ga vanavond voor het eerst naar zwangerschapsgym, ben benieuwd! Hoop dat er een beetje leuke meiden tussen zitten. Heb al wel wat zwangeren hier in de buurt gezien, maar die zijn allemaal stukken ouder, midden dertig.
    Als ik nu op mijn buik druk, kan ik soms precies voelen waar de baby ligt, heel apart.

11. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Lovely, Wat fijn dat je mannetje je elke dag wilt smsen en bellen, dat maakt je weekend een stuk fijner! Heel veel plezier bij je ouders en met de feestweek!

@Diaan, hihi dus het lag niet aan mij :oops: En dat probleem van dat beide borsten tegelijk toeschieten ken ik ook! Dus ook met borstvoeden had ik altijd een (hand)doek bij me :p Ach, misschien valt het dit keer wel mee......... haha

En jeetje, 5 dagen per week voetballen.. hahaha die is wel heel erg fanatiek dan zeg! Moet jij nu ook al die 5 dagen mee? :confused: (hoop het niet voor je hihi)

@Consider, Lekkere juwelier dan.. nog moeilijk gaan doen ook! Maar fijn dat hij ze toch opstuurt, ben benieuwd wat het resultaat zal zijn!

En wat leuk, vanavond eerste zwangerschapsgymles! Hopenlijk zijn er meer jonge meiden. Maar het scheelt wel dat jullie allemaal voor hetzelfde komen, oud of jong dat maakt niet zo veel uit, jullie zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Dat scheelt meestal wel een hoop ;) Dat merk ik ook op me vrijwilligerswerk.
    Maar heel veel plezier vanavond!

Hihi en leuk is dat he, dat je de baby zo goed kan voelen. Ik kan alleen nooit het hoofdje van de kont onderscheiden haha.

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jeetje veel gekletst ineens den zal me best doe nbij te houden hihi

@diaantje, heb idd wel eens last van mijn rug maar heb ok een wiplash van heel vroeger dus dat heeft er dan ook mee te maken. heb ze altijd al zo groot maar is dus wel lastig met voeden. dat wilde dus echt niet met tepelhoedjes ed geprobeerd maar dat ging af en ote met moeite maar ze vond het toch makkelijker uit de fles want jah die had ze in het ziekenhuis la gehad voor ik bij dr was. oftewel bij de volgende maak ik daar goeie afspraken over. was allemaal wat hecties nu kwam pas met 6 mnd hier en alles in het duits alles gaat hier anders. dus daarom volgende keer goed overleg met hun dat lijkt me beter. ze vertellen hier ook echt niks je moet alles maar zelf uitzoeken das zo lastig. maar inmiddels weten we al aardig wat meer hihi.

@consider, wat leuk dat hij ook bij de genie zit. waar dan bij want jha genie is nog best uitgebreid natuurlijk. zo zat die bij dus bij pantser mijn broer bij grondverzet. en nu gaat mijn vent bij de et (elektriciteit)
    wat leuk zeg voor het eerst naar de gym veel plezier.

en die cups he voor borstvoeding die lijken mij dan ook wel wat. ik had er niet zoveel last van mijn melk was echt weinig omdat ik dus steedsm aar moest kolven , ook met handding, en steeds weer proberen was erg frustrerend als dit weer niet wilde. dus liep snel trug zeg maar. heb eigenlijk nooit gehad dat het eruitspoot ed. maar begin bij de volgende vol frisse moet en loop cursussen af en eet vanalles wat er goed voor is zo heb je hier speciale stilthee (borstvoedingthee) en sappies ed. dus maar hopen dat het dan wel wil. onze kraamverzogerster was er een van oude stempel en die pijnigde me alleen maar. maar die krijg ik volgende keern iet meer want dan moet ik dr zelf betalen want hier hebben ze dat nog niet echt komt wle al beetje maar is nog in beginstadium.

@lovely, heel veel plezier bij je ouders.

13. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    mn vriend gaat bij defensie weg.
    en hij heeft nieuw werk aangeboden gekregen.
    iets met ijskristallen ofzo.
    weet niet precies wat.
    en dan gaan ze ook wel eens naar het buitenland.
    en nu had hij het over portugal.
    ik zei al mag ik mee.
    hij zei: ik kan altijd even vragen.hahaha
    ik neem dit weekend mn laptop ook mee.
    dus kunnen we ook msnen en cammen.

mn vriend zei zonet al.
    ik ga je wel heel erg missen, dus ik zei ik ga morgen pas weg haha.
    maar wel lief.

14. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    oh ja.

ik had mn cv op monsterboard gezet.(maandag)
    en de ochtend(dinsdag) erna belde een uitzendburo me meteen al.

en heb vrijdag ochtend een gesprek.
    als ze me aannemen, dan moet ik waarschijnlijk bij een fortis bank werken.
    en dan bestaande klanten bellen en vragen of ze een uitvaartverzekering willen.

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ijskristallen? kan me voorstellen dat je daar idd ook het fijne niet van weet heb ook geen idee hihi. zou mooi zijn als je dan meekan, je hoort het wel bij meer hoor die in de burger werken en toch veel weg zijn en als het dan langer dan zolang is dat dan de vrouwen meekunnen of tenminste langskunnen komen. is altijd proberen waart dan toch.

en wat goed dat je al zo snel solicitatie hebt zeg.

16. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ik heb geen idee of ik mee mag.

maar mn vriend heeft de baan nog niet helemaal.
    hij moet nog 1 gesprekje met de directeur hebben.
    over het geld haha.

en als dat goed is, is hij aangenomen.

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mama Suus, wat lastig dat ze je daar niets uitleggen en ook ietwat achterlopen.. Hopenlijk verloopt alles dit keer beter naar je zin ;)

@Lovely, wat mooi dat het zo goed gaat met het werk zoeken!

Bah, zojuist hebben me ouders Dylano weer opgehaald. Hij blijft tot vrijdag bij hun slapen :( Ik blijf het moeilijk vinden hoor.. En hij bleef zo lief tot het laatste moment naar mij zwaaien.. had echt de neiging om naar buiten te rennen!..

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @meetie, de dokters vertellen hier uds echt nooit wat je moet echt alles vragen. zo heeft ons meisje in mei in het ziekenhuis gelgen ivm een heftige koortstuip. ze hebben toen op vanalles gestest maar wij wisten er maar een paar de rest las ikop de ontslagbrief. het was wel fijn dat ze verder keken omdat mijn vent toen net mnd trug was uit afghanistan dus ze keken ook naar rare ziektes die hij miss had kunnen meenemen. achteraf was het waarschijnlijk beste griep. (en nu is ze weer ziek aaaah, 38,9 en ze mag niet boven de 38,5 komen dus hup maar weer zetpil erin)

en de kraamzorg ned is het enige land waar ze dit hebben, hier kun je wel hulp krijgen als je al een kind hebt maar dit is dan echt voor het huis. maar omdat er hier in het grensgebeid zoveel ned wonen zijn ze er ook mee bezig dus miss heb ik nog geluk. ben aleen niet van plan er 1000 euro voor te betalen want dat koste de vorige. je hebt hier wel een soort verloskundige hebammes heten die en die komen dus zowiezo een paar keer maar je mag ze ook te pas en te onpas bellen en dan komen ze langs. om je dus te helpen. nah jah we zullen zien ben ook nog niet zo ver eerst maar eens een posi test hihi.

en gaat dylano vaker naar je ouders dan? ik bedoel is dit een regel die jullie hebben of is het alleen omdat jullie bijv weggaan.
    kan me voorstellen dat dit moeilijk is. zo kwamen wij laatst veel later op mysteryland aan als gepland, omdat de andere oma eens oppaste en ze die niet vaak ziet en madam was dus behoorlijk overstuur toen ik dr in bed deed. maar gelukkig was erna niks meer aan de hand toen we belden maar je gaat dan toch met een naar gevoel weg hoor.

19. kleinetieke

5 sep 2008
    20
    0
    0
    Secretaresse
    Bohmte
    Hoi allemaal,

ook ik ben getrouwd met een millitair. Een Engelsman, gelegerd in Duitsland. Hij heeft er meer dan 22 jaar opzitten en gaat in januari met 'pensioen' Hij is nog niet zo oud hoor :D:D maar in Engeland mag je max 22 jaar in dienst. Hij is echt overal zo'n beetje geweest; Bosnie, Kosovo, Belize, Canada, Irak, Koeweit. Hij zit bij de landmacht.

Ik heb nog niet alle berichtjes gelezen...245 pagina's is een beetje veel... maar ik zou het wel leuk vinden om af en toe mee te kletsen (als ik tijd heb hahaha, met een tweeling is het errrrrug druk :))

Groetjes,
    Ellen

20. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    altijd gezellig kleinetieke, ben hier zelf ook nog niet zo lang maar vind het toch leuk en is erg verslavend hihi.

wat leuk zeg tweeling.
    en idd grappig dat ze daar dan al met pensioen gaan. maar neem aan dat hij dan in burger verder moet toch of niet?

Deel Deze Pagina