Hihi je bent helemaal niet dom hoor! Ik had er ook nog nooit van gehoord, elke dokter of verpleger die ik tegen kwam moest mij het verhaal maar nog een keer uitleggen omdat ik er ook niets van snapte Maar hier kreeg Dylano dus plotseling vanuit het niets hoge koorts en raakte bewusteloos. Zn ogen zaten eng te draaien en hij lag te schuimbekken. Er was verder dus geen aanleiding bij hem. Nja vlak daarvoor was hij wel iets sufjes, maar ik dacht dat hij gewoon moe was. Thuis zette ik hem bij me broertje omdat ik snel eten moest maken. En toen kwam me broertje naar me toe, met Dylano in zn armen van 'Meet? Ik denk niet dat het goed gaat met hem..' Ik dacht hij ligt lief te slapen tegen zn schouder ofzo.. dus ik pak hem over en zn hoofd en ledematen vielen gewoon uit me armen. Net een slappe pop.. zo eng was dat. Maar hij was dus bewusteloos, dat herken je wel hoor
Oh en het komt dus door die koortspieken vertelde hun mij. Dat wanneer zijn temp ineens omhoog schiet, dat kan zn lichaam kennelijk niet hebben.. De fijne details weet ik niet, konden ze me niet vertellen En hij blijft kans hebben op koortsstuipjes tot zn.. 4e of 5e levensjaar. Anders moet je maar even googlen. Beter kan ik het niet uitleggen hihi
nou idd wat meetie zegt tis door snelle verandering van temp kan omhoog en laag zijn maar meestal omhoog. het kan dus plotsklaps zijn zoals meetie zei. en zoals bij ons ons meisje was al ziek. maar het schoot toen ineens heel erg omhoog als zeg maar de griep oid inslaat. je ziet het ook vaak bij middenoorontsteking. en het kan heel verschillend zijn maar ze zijn in ieder geval niet meer bij te krijgen ons meisje kreunde eerst heel eng en toen kregen we haarn iet wakker en rna begon ze dus te schokken en kwam het bloed uit dr neus, nou is bloed niet normaal hoor maar schokken dus wel. beste is dan stabiele zijligging zodat ze zich niet verwonden en niks in de mond vaak is het zo weer over maar kan dus langer. het kan dus voorkomen tot het 6e levensjaar. nou ze had net al wer wat verhoging 38,7 dus ff zetpil drin gedaan ze kwma naar me toe mama ik heb au hoofd moet naar dokter toe die moet even kucken hihi. mijn vent is nu dus ook elke dag weg dus ik zit nu ook op hem te wachten hihi hij is al onderweg jippie. kan ie me mooi helpen met madam vanavond. en kan ik ff boodschappen doen want dan is de auto er weer.
Ohja en dat schokken, dat heeft Dylano ook eventjes gedaan.. Hihi en nu ga je het krijgen hoor, dan wilt je meissie bij elk wissewasje ineens naar de dokter Aah dat was echt heerlijk! Ik kwam thuis en Dylano was kennelijk zó blij dat hij weer thuis was! Hij ging helemaal uit zijn dak 'mama! mama!' haha. Daarna ook nog een tijdje continu blij papa en mama roepen en knuffelen enzo haha. Wat een geweldige thuiskomst! Alex is nu alleen al weer weg. Vlak nadat ik thuis kwam, kwam een van zn vrienden al. Hij is uit en morgenochtend moet ik naar de stad om die foto van Dylano op te halen. 's middags moet Alex voetballen, dus morgenavond zijn we eindelijk samen! Zondag heb ik een workshop en daarna moeten we nog snel boodschappen halen.. Dus dit weekend hebben we maar heel weinig tijd samen Baal er wel een beetje van..
das idd niet veel tijd samen meetie das jammer dan zeg. mijn vent wil juist niet vel zoen nu op zaterdagen omdat hij het zo selli vind samen op de bank dat mist ie nu hij weer doordeweeks weg is. maar heb hem toch maar aan het grasmaaien gezet en hij is nu toch al 2 uur daarmee zoet hihihi. ik zit nog in huis want yasmine heeft nog steeds heel erg last heb dr net een waterijsje gedaan en dat bevalt volgens mij wel. heb ff gegoogeld en ze heeft dus de ook meest voorkomende namelijk streptokok en die kan wel 3 wk duren aaaaah. en die koorts schijnt goed te zijn dat ie zo hoog is dan vecht het lichaam tegen de bacterie nou jah zolang ze dus nog rdelijk te spreken is laten we het maar zo af en toe zetpil erin en dan is het wel goed hoop ik. als het maar niet te veel piekt. ze zit zelfs met zetpil dus nog op 39 nah jah hopen dat het na het weekend beter is. meetie geniet er maar lekker van dan vanavond.
Hoi Dames, Zie weer een paar nieuwe namen heb het heel druk gehad met mijn werk maar dinsdag ben ik vrij dus dan ga ik even rustig alles terug lezen en reageren schaam me dood dat ik al zo lang niet hier heb gekeken . Alles gaat goed hier verder hoor de kleine trapt er nog steeds rustig op los in mijn buik . Dus tot snel.
goeiemorgen! nou yasmine dr koorts is gelukkig gezakt is nu gewoon lekker dwars van het ziekzijn aaah ook erg fijn dus. de halve nacht lopen etteren terwijl papa dus vanmorgen al om 5 uur wegmoest naar zijn werk die was dus ook erg blij... not. hij zei al als ze sdit weer doet dan slaap ik beneden want zelfs met zijn oordopjes in kon hij haar nog horen jengelen en zeuren. ehct heel erg ben zelf nu ook bekaf maar jah ik hoef geen 2,5 uur in de auto te zitten smorgens.
@Busster, Ah nog steeds zo druk aan het werk dus. Hopenlijk kan je vrijdag dan lekker genieten van je vrije dag! We horen nog wel hoe het verder met je gaat. In ieder geval fijn dat het met de baby goed gaat! @Mama Suus, Ah ja dit weekend was echt veel te snel voorbij We hebben elkaar echt zowat niet gezien en de dingen die ik wilde bespreken of mededelen heb ik dan ook even snel in een opsomming aan hem voorgelegd haha.. Lekker dat jullie meissie zo zat te vervelen 's avonds! Was je mannetje nog een beetje aanspreekbaar vanochtend? hihi. Bah, ik moet straks naar de tandarts Ach dan hebben we dat maar weer gehad he... Moet eigenlijk ook naar de vk, maar die afspraak valt een beetje tegelijk met de tandarts (oeps hihi) dus straks even een nieuwe afspraak maken. Hun telefoon staat alleen uit.. ik krijg direct de voicemail. Straks maar nog een keer proberen dus. @Lovely, is het nog gelukt bij je ouders?
@mamasuus, volgens mij zit hij bij de nbc (nucliaire bestrijdings compangie). Maar hij doet ook veel elektriciteit dingen. Jeetje keelontsteking, hopelijk gaat het snel over. Logisch dat je extra voorzichtig bent na die koorsstuip. @Lovely, hoe ging je sollicitatiegesprek @Kleinetieke, welkom hier. Jeetje naar Engeland verhuizen, dat is niet niks. Kan me voorstellen dat je moeder het moeilijk vindt. Trouwens, wat super leuk dat jullie een tweeling hebben. @Aggi, wat leuk dat Jo er al was! En super dat hij het heeft gehaald. @Meetie, ik zou als ik jou was ook zoeken naar een opvang in de buurt. Als dylano steeds bij je ouders moet slapen....voor een keertje is het leuk, maar te vaak niet. Jeeetje ik ben even een paar daagjes niet geweest en we zijn gewoon weer 3 dagen verder Mijn mannetje was donderdag al thuis gekomen, vrijdag was hij vrij. Hij was namelijk jarig! Hij vond me cadeautje (kaarten voor bert visscher) erg leuk. Daar gaan we vrijdag heen. Verder hebben we niet heel veel bijzonders gedaan. Zaterdag hadden we een feestje van en vriend, en zondag hebben we de auto's gewassen en lekker chinees gehaald. Vandaag is hij ook vrij, want...eindelijk maar toch na 4 weken vertraging...is de babykamer bezorgt. De mensen van prenatal zijn nu alles in elkaar aan het zetten. Hopelijk is niks beschadigt. Dus kan ik deze week lekker alles soppen en kleertjes wassen, kasten inpakken etc. Doordat alles te laat wordt bezorgt krijgen we een cadeaubon van 20% van het aankoop bedrag...dat is zo'n 270,- euro! Nou dat was het wachten wel waard! Vanmiddag gaan we even naar de stad, kijken voor een klamboe en nog wat kleine dingetjes. Morgen ga ik even naar de kapper en daarna komt er iemand van de kraamzorg voor een intake.
pfffffff krijg even een punt hoofd van defensie lekker een weekendje weg geregeld want 3 okt zou jo geen oefenings meer hebben ds ik zo nauw mooi dan hebben zijn we er samen nog lekker even uit voordat de kleine er is. krijg meneer zaterdag telefoon dat hij 3 okt die week een oefening duitsland heeft en het weekend daar ook zit helaas alles loopt het water weer in grrrrrrrr
@Consider, Mooi dat je mannetje blij is met de kaartjes voor Bert Visscher! En het klinkt toch als een lekker weekend En vandaag dus de babymeubels, wat leuk! Hopenlijk hoeft er niets terug en kan je alles klaar gaan zetten En wat super dat je die kadobon hebt gekregen zeg. Dat is best een aardig bedrag! Heel veel plezier nog vandaag en morgen @Aggi, Jeetje zeg, stinkdefensie ook altijd.. En hij kan zeker niet onder die oefening uit? Balen zeg!
Nee want dat heb ik hem al gevraagd maar lukte niet meer, toen had ik zo dan breek ik je benen wel dat je niet meer heen hoeft hihih
Hahaha Maar daar trapte hij zeker ook niet in helaas.. En dit was toch dat weekend dat jullie 1 jaar getrouwd zijn..? Vind het wel rottiming van defensie hoor. Maar ja, misschien dat je het alsnog een ander weekend over kan doen. Je zit toch niet met annuleringskosten ofzo he? Kan je die anders niet bij defensie declareren? Nou ik ga richting de bus. Ik zit nog bij diezelfde tandarts als me ouders enzo.. dus dat wordt eerst een aardig busreisje! Ben benieuwd of Dylano dat volhoudt. Tot nu toe liet ik me ouders me ophalen, maar ja, eens moet de eerste keer zijn toch. Hij is heel lief vandaag, dus ik heb goede hoop Alleen dat anderhalf uur lang stilzitten zal alsnog wel moeilijk worden voor hem. Ik stop voor de zekerheid wel een hoop eten en drinken in me tas Nou tot snel weer dames!
@aggie, balen zeg van je weekendje weg. heb je wel annuleringsverz dan of betalen die niet in zon geval anders idd gewoon ff bij defensie aankloppen. ik weet toevallig van mensen die plotsklaps een dikke mnd eerder op uitzending moesten dat die alles vergoed kregen. dus je kunt het altijd proberen. toch als ze hem perse meewillen hebben. @meetie, leuk man in de bus tenminste ons meisje vind dat altijd erg intressant. je hebt dan meer tijd voor ze dan tijdens het autorijden. @consider, wat fijn dat je babykamer er nu dan is. en netjes dat je nog zon vette tegoed bon hebt gehad kun je lekker nog een paar laatste dignetjes aanschaffen of kleertjes altijd leuk toch. enne nbc nog nooit van gehoord hihi zou mijn vent eens vragen wat dit inhoud. en leuk dat ie ook elektriciteit dingen doet dan want daar gaat die van mij dus dan volgend jaar heen.
zo hier ben ik weer. alle kozijnen en balken zijn geverft. dit weekend nog een keer dan is dat klaar. hopelijk kunnen ze snel alles behangen en dat verven. dan nog nieuw vinyl erin. dan is het klaar. heb gelukkig nog genoeg decoratie spullen(kussentjes, kaarzen enz) om het ff gezellig te maken. liefs mij
@Mama Suus, Hihi dit keer viel het inderdaad mee. Dylano is lekker rustig blijven zitten op de stoel in de bus. Of nou ja, hangen meer haha met zijn voet over mijn been, koekje in zn hand.. Alleen......... zijn we wéér zn knuffel kwijt geraakt! Echt zo stom! Want ik wist zeker dat hij hem vast had, maar toen we uitstapten is hij kennelijk gevallen. En ik keek nog langs de stoep enzo, maar nee, hij is natuurlijk net nog in de bus gevallen. Straks maar even htm bellen, misschien dat ze hem wel hebben. Vannacht was het natuurlijk een drama met slapen! Hoe is het nu met je kleine meis? @Lovely, Oh het schiet dus al lekker op met het kamertje En wat fijn dat je nog genoeg decoratiespulletjes heb, dan wordt het al snel wat meer eigen! Ooooh ik kwam gisteren zo blij uit de tandarstpraktijk lopen! Ik had namelijk een klein gaatje die hij meteen ging vullen. En voor het eerst in me leven heeft de verdoving gewerkt! ! ! ! ! Haha. Ik had al van te voren gevraagd of hij me niet een zwaardere kon geven omdat ik vorige keer alles gewoon nog voelde. Dat vond hij geen probleem, maar omdat deze ook niet echt aansloeg prikte hij een tweede keer. Op het begin voelde ik het nog wel, maar op een gegeven moment.. niets! Hij heeft ook meteen in me dosier genoteerd dat ik dus aardig wat verdoving nodig heb, dus ben nu meteen stukje minder bang voor de volgende keer Een nadeel was wel dat die verdoving pas tussen 22:00 en 23:00 uitwerkte Dus voelde me de rest van de dag een of andere bejaarde, omdat ik amper kon eten En ik voelde het uiteraard ook niet als er wat buiten me mond zat.. dus dat was wel even lachen voor me zusjes enzo (ik at bij hun).
ja we gaan donderdag weer naar mn ouders. dan heeft mn vriend ook een sollicitatie gesprek om 10 uur 's ochtends. dus we moeten 7 uur 's ochtends al rijden. zooooo vroegggggggggggggggg maar ja als ze er samen uitkomen op dat sollicitatie gesprek heeft hij de baan. ik hoop dat ik deze week toch iets hoor van het uitzend buro. want anders moet ik verder zoeken. gister zijn ze bij mn ouders langs geweest voor het behang te plakken. kijken hoeveel behang nodig is. en dan gingen ze ook meteen een afspraak maken wanneer het werd gelegd. hopelijk a.s. maandag. maar ja we zullen het zien. als het goed is komt al het verven dit weekend wel af. gelukkig. dan kunnen we er snel wonen. liefs mij
@meetie, wat vervelend zeg dat de knuffel zoek is. kan me er wat bij voorstellen. bij het bed drama dan. dat hebben we hier als ze dr, zoals zei het noemt, cola foppie niet hebben. knuffel heeft ze ook wel met slapen maar ze slapat bij oma net zo lief met andere knuffels in bed. dan hoeft dezen iet mee. wel fijn dat ie lekker rustig was in de bus dat is dan toch wel prettig. lastig he die verdocingen hihihihi helemaal als ie dan ook nog zolang duurt erg vervelend maar goed dat hij nu wel aansloeg dan. met yasmine gaat het nu een stuk beter ze is nog wel mega dwars en zit onder de uitslag maar dat komt waarschijnlijk van antibiotica dat moet ik zo nog ff kijken in handleiding hihi. ze heeft vanmiddag grabbelgruppe maar daar gaan we maar niet heen aangezien ze pas net in bed ligt. morgen maar naar turnen das smorgens en dna is ze dus nog fit. @lovelyengeltje, dat schiet lekker op zeg dan bij je ouders. hebben jullie dan een appart gedeelte van het huis ofzo? kon het zou gauw niet vinden.
@mama suus wij hebben een hele grote kamer op de bovenverdieping. dus vrij veel privacy. dr komt een 2 pers.bed in. een tv, buro met mn laptop. bankje word te groot dus 2 lekkere stoelen. het ledikantje komt er ook te staan. dan is het ook al bijna vol. maar ja meer hebben we niet nodig. waterkoker + senseo apparaat komt er nog voor 's avonds of 's ochtends. liefs mij
aha vandaar wel gezellig toch zo knus. en is een tijdelijke oplossing dan of word het een wat langere periode. als ik teveel vraag zeg je het maar hoor. ben nogal eens nieuwsgierig. wel goed dat dit zo dan kan bij je ouders super.