Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Jeetje ik zie dat ik hier vanaf 1 september al niet meer geweest was heb het gewoon erg druk met mijn werk en andere dingen en heb niet eens puf om de computer aan te zetten als ik even thuis ben. Zie john ook niet zo vaak nu dus omdat ik ook in het weekend werk en hij alleen dan thuis is. Nog 5 en een halve week vol houden en dan heb ik zwangerschapsverlof en zie ik hem gewoon ieder weekend. Kan ik ook weer meer achter de pc zitten. Hoop trouwens zoizo dat me dat nu al meer gaat lukken want ik heb op mijn werk gevraagt of ik minder kan werken . Moest soms wel 5 dagen achter elkaar van kwart over 9 tot 8 uur s'avonds werken en dat is me echt te zwaar nu. Vandaar dus ook dat ik de pc niet meer aan zette als ik thuis kwam het enige wat ik dan deed was eten douchen en slapen.

Wat een verhalen hebben jullie allemaal zeg . Pff zieke kindjes etc.

Ik heb geprobeert alles een beetje terug te lezen maar heb niet alles onthouden .

Welkom Mamasuus en Kleinetieke ik zie dat jullie al fanatiek mee praten gezellig hoor

@ Mamasuus Hoop voor jullie dat het snel lukt een 2de kindje. Is je meisje al weer helemaal beter of is ze nog ziekjes?

@ Kleinetieke Een tweeling wat leuk , geeft vast gezellige drukte in huis. Jullie gaan dus verhuizen naar Engeland spannend hoor . Gaan jullie de meisjes 2 talig opvoeden ?

@ Aggi Hoe gaat het met je is Jo nog steeds zo vaak op oef of heeft hij nu even rust ? Volgende week moet John ook weer eens op oefening maar dat is voor hem al een hele tijd geleden omdat hij steeds tijdens de oefeningen van zijn eenheid moet rijden met de generaal en hij dus niet mee kan oefenen.

@ Meetie Knuffel van Dylano nog terug gevonden of heb je de HTM niet meer gebeld? Is het kamertje nu klaar trouwens ? Lekker hoor die hulp van je moeder.

@ Lovely . 1 oktober gaan jullie dus naar Friesland lekker hoor dat jullie dan een beetje jullie eigen plekje krijgen en niet mer bij die maat van je vriend in moet wonen. Hoe was je sollicitatie of heb je die pas deze vrijdag ?

@ Diaantje Wat een grote ogen kan Meagan opzetten als ze in bad zit zeg . haha een plaatje blijft ze hoor.

@ Consider Wat zagen jullie er mooi uit op jullie bruiloft en wat lekker dat jullie daarna nog in zo'n luxe kamer zijn gaan slapen . Vast een dag om nooit meer te vergeten.

@ Eliesja Hoe gaat het met jullie beer Danny ? en hoe gaat het met jou hebben jullie inmiddels al een ritme of heeft meneertje daar nog steeds maling aan ?

Zo geloof dat ik nu iedereen wel weer gehad heb en zo niet sorry . Hopelijk tot snel.

2. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    tis hopelijk voor tijdelijk.
    net zolang tot we een huisje voor onszelf hebben.
    mn vriend moet zn eigen huis eerst verkocht hebben.
    hopelijk hebben we voor de bevalling een eigen huisje.
    maar we staan ingeschreven bij de woningbouwvereniging.
    hopelijk hebben we snel een huurwoning.
    en dan gaan we daarna misschien kopen.

liefs ons

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    @aggi, jeetje dat is dus mooi kl*te! Is het een onverwachte oefening ofzoe, aangezien Jo er niks vanaf weet. Moet je nu annuleringskosten betalen? Zo ja, dan zou ik dat proberen te verhalen op defensie. Kan me voorstellen dat je ontzettend boos bent.

@mamasuus, hij zit bij de 101 NBC verdedigings cie in Wezep, niet dat mij dat heel veel zegt, hihi.
    Ja ben ook erg blij met de tegoedbon, daarvan kunnen we waarschijnlijk alles kopen wat we nog nodig hebben.
    Fijn dat het met Yasmine wat beter gaat.

@Meetie, fijn dat Dylano rustig was in de bus. Maar wel zijn knuffel kwijt...hopelijk krijg je hem wel weer.Heb je de bus maatschappij al gebeld?
    Dus alles ging goed bij de tandarts, nu ze weten dat je meer verdoving nodig hebt, hoef je ook niet meer zo bang te zijn.

Nouuu ik had dus gelijk, de trouwringen waren inderdaad verschillend! Die van mij was net wat anders. Heb dus nu een nieuwe gekregen, die wordt nu gegrafeerd en kan hem binnenkort weer ophalen. Ga wel even een stevige brief schrijven naar Desiree.
    Gisteren heben de dus de babykamer gekregen, helaas zijn er wel wat beschadigingen aan de commode en de kast, hiervoor komen nieuwe onderdelen. Maar dat duurt wel weer 8 weken :(
    Maar goed kan alles nu wel inrichten verder. Dus ga deze week lekker alles wassen.

4. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Consider Gelukkig zorgen ze ervoor dat je een nieuwe trouwring krijgt die wel hetzelfde is als die van je Man maar vind het wel erg slordig dat ze het zelf niet gezien hebben. Je hebt groot gelijk om ze even een flinke brief te sturen hoor.

@ Lovely hoop dat het snel lukt het huisje van je vriend te verkopen jullie hadden toch problemen met zijn ex die er nog woond of is ze inmiddels al uit het huis vertrokken?

5. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ja we hadden wat problemen.
    het staat in de verkoop en verder weet ik het ook niet.

bemoei me er ook niet mee.
    haha

kuss

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Lovely, Ja hoe was je sollicitatiegesprek verlopen? En wat fijn dat die behangers al zo snel tijd hadden om te kijken, dan zal het leggen en plakken ook niet lang meer duren! Nog even en jullie kunnen lekker naar je ouders!:D Dat zal wel een fijn gevoel geven.

Doet zn ex trouwens nog steeds moeilijk of staat het huis inmiddels te koop? Hopenlijk is hij snel weg, want jullie betalen er natuurlijk wel voor..

@Mama Suus, Oh wat fijn dat het wat beter met Yasmine gaat! Weet je trouwens al waar die uitslag van komt?

Ik heb HTM inderdaad gebeld, maar hij kon Dylano zn knuffel niet vinden :( Over een paar dagen ga ik zelf ook even langs die HTM-zaak. Misschien dat hij ondertussen dan wel is afgegeven of dat die telefoonmeneer de knuffel niet herkende ofzo.. Voel me nu weer zo schuldig he, dit is gewoon de tweede keer al :oops: Ik laat tegenwoordig dan ook zn knuffel vaak thuis als we naar buiten gaan, maar hij nam hem nu weer mee en ik dacht van 'ach we zitten toch alleen in de bus'...
    Heb ook een berichtje achter gelaten bij Connexxion, voor het geval iemand hem daar heeft afgegeven..

Maar ik vind dat zo schandalig he! Als je zo een knuffel vind in de bus, dat iemand die dan voor zichzelf houdt :( Je begrijpt toch wel dat die van een klein kind is en dat die kind zn knuffel waarschijnlijk wel zal missen!

@Busster, Zo maar jij werkt dan wel erg veel hoor :| Ik neem aan dat je baas niet moeilijk gaat doen betreft je verzoek tot minder werkuren..

Het kamertje is zo goed als af :D Alleen de laatste details heb ik nog niet gedaan. Ik heb het zo druk en me lichaam is lichtelijk in protest, dus ik kijk wel wanneer ik daar tijd en energie voor heb ;) Alleen de plintjes enzo moeten nog terug, zulke dingen, dus dat heeft geen haast. Derest staat er allemaal al :D Zo leuk.. het wiegje, de babykleertjes in de kast enzo :D

Hopenlijk tot snel weer meis ;) Dat zou dus betekenen dat je wat meer rust hebt hihi

@Consider, Jeetje, de trouwringen waren dus inderdaad verschillend :( Echt schandalig.. Nou gelukkig geven ze jou een nieuwe en graveren ze hem opnieuw! Maar ik geef je groot gelijk dat je ze een brief schrijft hoor!
    En dan zijn er toch een paar delen beschadigd van de babykamer :( Balen zeg.. Wel fijn dat je toch vast kan inrichten enzo!

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

hier ff klein berichtje van mij..
    Het is hier nog steeds hetzelfde, de nachten nog steeds brak, maar raak er beetje aan gewend..Alyssa gaat vaak naar me moeder, zodat ik toch ff kan adem halen..verder is het idd een beer, hij zit nu al aan de 5x200ml flessen en nog heeft hij niet genoeg naar mijn idee. Zit zelfs te denken om al vroeg met de rijstebloem te starten..Vanmiddag heb ik een afspraak bij de manuele therapeut om te kijken of hij scheve nekwerveltjes heeft. Verwacht geen wonderen, maar stilletjes hoop ik een andere danny terug te krijgen. hij vertikt het gewoon nog steeds om zelfstandig te slapen, blijf lopen om de speen er in te doen..laat hem dan ook vaak huilen, zo zat ben ik het.. :(
    Maar goed ga jullie niet verder vervelen, hoop dat ik snel weer kan meelezen en meekletsen..

hier nog danny-spam:

(hij huilt dus ok niet continu haha) ;)

8. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ja de sollicitatie ging wel redelijk.
    het was een sollicitatie bij het uitzend buro.
    die zouden een nieuwe cv voor mij maken en naar dat bedrijf sturen.
    en dan zou ik weer iets horen als dat bedrijf wel een afspraak met mij wou.

dus we wachten het af.
    volgende week donderdag(de hele dag) en vrijdag ochtend word het behang geplakt en meteen geverfd zodra het droog is.
    en volgende week vrijdagmiddag dan word het vinyl gelegd.
    dus dan is alles zo goed als af.

liefs mij

9. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Elies, Ik zou het ondertussen ook echt zat worden meis. Maar ook voor Danny is het zielig, hij huilt natuurlijk niet voor niets.. Ik hoop dat die manuele therapeut wat voor jullie kan betekenen!
    En wat een heerlijk ding is het toch hihi, hij lijkt best op jou trouwens :eek: Of ben ik nu de enige die dat zegt?

.. vinden jullie dat trouwens ook vervelend? Als mensen gelijkenissen gaan zoeken tussen het kindje en jou en je man? Hihi ik doe het nu blijkbaar dus ook, maar als iemand dat bij Dylano doet raak ik altijd ietwat geirriteerd.. ik weet eigenlijk niet zo goed waarom hoor.

@Lovely, Oh wat lekker. Volgende week is alles dus zo goed als af! :D Dan je spulletjes erin en hoppa!

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Haha op mij? hmm hij lijkt wel veel op Alyssa toen zij zo klein was, maar hij heeft de ogen van mij en de mond ook wel, dus ja kan wel zeggen dat hij op mij lijkt hihi. Als mensen dat zeggen/vragen op wie hij lijkt dan weet ik daar nooit echt antwoord op te geven, omdat ik het zelf niet zo zie eigelijk haha..

nou ben geweest en het is dus gewoon een soort fysio. Hij heeft gevoeld bij zijn hoofdje, rug en heupen en nu schijnt hij toch wel last te hebben van de linkerkant. Ook bij zijn heupjes, het is geen afwijking, maar zijn linkerkant gaat niet zo heel soepel mee zeg maar. Bij zijn hoofdje idem dito, als hij bij die punten in zijn nekje drukt dan huilt hij erg. Zoals wij het noemen, scheve werveltjes dat is achterhaald vanuit Duitsland want dat kan hij dus helemaal niet voelen, is allemaal kraakbeen nog. Maar goed Danny krijgt nog 2 tot 3 behandelingen en meer doen ze niet bij baby's. Het kan helpen, maar kan ook niet, dat is gewoon afwachten..
    Hij ligt nu in diepe slaap, maar dat komt meer omdat het vandaag een DOE-dag was, veel weg enzo..

knuff

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Meetie, ik wordt er inderdaad krankjorum van haha, 2 dagen geleden had ik m wel door de plee willen spoelen... :oops: Wat en ellende was dat weer...me mannetje is nu ook een week weg, dus sta er weer weekje alleen voor..
    Moet dit bij mezelf wel in de gaten gaan houden, anders ontwikkel ik nog een pnd...dus we gaan er maar wat aan doen, zoals een avondje weg zonder kids uiteraard, ergens eten, filmpje... mis echt het sociale leven en onze relatie wordt er dus ook niet beter van..alles draait om de kids...

12. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Haha doe dat maar niet :p Maar op een gegeven moment weet je gewoon geen houding meer he. Zorg inderdaad goed voor jezelf en neem lekker zo nu en dan wat afstand van de kids. Wel super dat je moeder nu regelmatig wilt oppassen! Dan kan je toch weer even op adem komen.

Hihi precies, ik weet ook nooit wat ik moet zeggen als mensen Dylano gaan vergelijken. Ik zie Dylano gewoon als Dylano, een eigen persoontje en ik vind het dan altijd maar 'vreemd' als mensen hem als een Alex-kloon zien of dergelijke :rolleyes:

Maar 2 a 3 behandelingen is niet veel. Ik hoop dat het bij hem wel werkt. Maar is er dan niet iets anders wat ze nog kunnen proberen? En hoe lang zal hij er anders nog last van hebben? Of is dat niet te zeggen?

Nou sterkte nog deze week! Hopenlijk is je mannetje snel weer bij je ;)
    Liefs

13. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    He girls!

Ik heb me er ein-de-lijk aan toe gegeven, na maanden kwakkelen en me niet lekker in mijn vel voelen, zit ik vanaf afgelopen maandag met een burn-out thuis. Ik heb me, hoewel ik dat natuurlijk al wel wist, te veel werk op mijn hals gehaald. Na de geboorte van Chloé was ik al 'anders', ik had moeite met het accepteren van het moeder zijn/ worden en met het combineren van mijn drukke leven (lees: carrière) in deze situatie. Ik dacht door me op mijn werk te storten (40 uur per week, dagen van 17 uur) dat het vanzelf opgelost zou zijn, maar dat was het niet. Het ging van kwaad naar erger. Terwijl het op mijn werk super ging, ging het thuis echt crap. M'n relatie verslechterde (sex, wat is dat?), ik zag Chloé nauwelijks en tot overmaat van ramp stond ik vaak om 22:00 nog de wc te schrobben of de was te vouwen.

Oftewel; het kaarsje is uitgebrand. Vervelend, maar na een bezoek aan de huisarts vandaag en een doorverwijzing naar een psycholoog heb ik goeie hoop er in om weer helemaal de oude (nieuwe ik) te worden! Dat betekend ook dat ik weer wat vaker met jullie mee kan kletsen!

Ik zag wat nieuwe namen.. Welkom hier (alsnog)!

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    @Bo, wat knap dat je dat hebt toegegeven, het is niet niks. Had hier al eerder gelezen dat je niet lekker in je vel zat en druk was met je baan.
    Goed dat je nu gas terug neemt. Een burn-out is niet fijn, maar dat je het accepteert is al een stappie vooruit!
    Kop op meid, en hopelijk kan je binnenkort weer van alle mooie dingen genieten.

@Meetie, dus de knuffel is nog niet terecht...jeetje dat is echt balen hoor! Hopelijk krijg je hem alsnog terug. Kan Dylano wel een beetje zonder zijn knuffel? Doe je een beetje rustig aan....je hebt nog genoeg tijd om de laatste dingetjes van de babykamer af te maken.

@Eliesja, en het blijdt een super mooi mannetje, en wat een mooie kijkers! Mag ik hem alvast koppelen aan ons meissie ;)
    Hopelijk gaan die behandelingen van de fysio helpen, en krijg je een andere Danny terug. Hoop het echt voor je meid, dan krijg je het zelf ook allemaal wat makkelijker.

Ik heb vandaag allemaal kleertjes en lakentjes enzo gewassen. Ben nu echt helemaal kapot! Pfff heb echt teveel gedaan vandaag. En moet nog minstens 2 baby wassen draaien. Maar dat ga ik morgen doen. Alles even strijken en verder de kasten indelen.
    Kom net terug van zwangerschapsgym, we moesten bepaalde oefeningen doen, maar dat lukte niet met me rug. De vrouw die de lessen verzorgt is fysio, en vermoed dat ik wel last heb van mijn bekken. Dus ga binnenkort maar weer eens naar de fysio toe.
    Nou ik ga zo me bedje in, ben doodmoe, komt ook omdat ik elke nacht rond 4 uur wakker wordt om te plassen. En dan slaap ik niet meer, of heel erg slecht.

15. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    @ Consider: Leuk hè, die babywasjes, het indelen en over een paar weken weer indelen, strijken etc.. Ik kijk er met een nostalgisch gevoel op terug! Heerlijk vond ik het! :)

Ik ben trouwens blij dat ik er aan toegegeven heb, het kon ook niet anders.. ik was compleet ingestort.. Het is al een hele stap voor me dat ik het erken en er voor uit kom. Ben nogal een workaholic.

Zag trouwens dat vanaf komende maandag een nieuwe serie begint op RTL 5, Lipstick Jungle (vd makers van SATC! :) ). Daar heb ik gewoon zo meteen weer tijd voor, haha..

16. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Bo, Hey meis! Wat rot dat het alsnog iets teveel van het goede was.. Maar wel goed dat je het hebt geaccepteerd en er nu weer met goede hoop tegenaan kijkt! Ik hoop dat je snel weer opgeknapt bent meis!
    Hoe reageerde je mannetje?

@Consider, Ja ik baal daar echt van. Gelukkig valt het nu wel weer mee met hoe erg Dylano zn knuffel mist. De eerste nacht was een ramp! En normaal als hij gaat inslapen of als hij tussendoor wakker wordt etc, dan gaat hij op zn knuffel bijten. Maar nu kan dat natuurlijk niet meer en gaatie jengelen/huilen :(

Hihi en heb je echt zó veel babykleertjes enzo dan?! :D Omdat je nu gewoon nog twee wassen moet draaien.. Ik heb én Dylano's oude kleertjes en wat nieuwe kleertjes en daar zou ik met 2 wassen al klaar zijn (wit en kleur) En dan kan ik daar denk nog niet eens de wasmachine vol mee krijgen :)

Jammer dat je niet alle oefeningen mee kon doen. Ben ook benieuwd of je eigen fysio nu wel wat aan je bekken gaat doen. Heb je nog erge last van je rug?

Vervelend trouwens dat je elke nacht eruit moet om te plassen zeg :( Vooral ook omdat je daarna niet meer kan slapen! Niet dat ik niet wakker wordt met een knappende blaas hoor ;) Maar ik wordt er gelukkig (nog) niet standaard wakker van..

Wanneer krijg je nu eigenlijk je ring 'terug'?

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Meetie, het schijnt dat ze niet meer behandelingen doen bij baby's, weet ook niet precies waarom, mischien toch teveel indruk/prikkels dan!?
    Verder houd het op, mischien kan ik de osteopaat nog gaan proberen, dat is net weer iets anders. Maar zoals het er gister uitzag, heb ik wel wat hoop, hij heeft geslapen van half 4 tot 7, heb hem dus beetje wakker gemaakt voor de fles, heb maar een beetje gegeven, want ik dacht als ik dan om 23.00uur de laatste fles ga geven dan krijgt hij wel meer. Sliep dus weer rond 20.00uur en heb hem toen al slapend om 23.00uur fles gegeven, waar hij dus 80ml van liet staan, nou dat is bij hem dus nog nooit gebeurt, dat hij voeding laat staan! Maar goed omdat hij dus vanaf 15.00uur s'middags dus niet veel voeding had gehad, kwam hij vannacht om 3 uur, hij sliep rond 4 uur weer en heeft doorgeslapen tot iets over 7!
    Maar ik wacht nog wel af...hihi

Bo, wow dat is niet niks zeg, hoop dat je nu een beetje tot rust komt!
    Zo chloe alweer bijna een jaar, wat gaat dat hard zeg!

Consider, haha, bij deze is Danny voorzien van Consider haar meissie.. 8) :) Hoop het idd ook hoor dat het aanslaat, heb na gister al beetje hoop, maar kan nog niet veel zeggen, is nog geen dag geleden natuurlijk!
    Toevallig zat ik gister te denken, Danny lag op bed, Alyssa is bij me moeder en Luke was buiten aan het spelen en zat daar dus in de stilte en rust, maar ik vond er dus niks aan hahaha..

Nou zeg Danny heeft nu dus geen zin om te slapen, gister teveel geronkt denk ik.. *hoop vervliegt... :rolleyes:

laters

18. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Eliesja Jeetje Danny is inderdaad een knappert hoor maar kan me voorstellen dat je er gek van word dat hij steeds blijft huilen en dat hij nog steeds geen regelmaat heeft hoop voor jullie alle 2 dat die behandelingen gaan lukken zodat het voor jullie alle 2 minder belastend is/

@ Bo zo dat is lang geleden dat je hier was. Wat goed dat je aan jezelf het durven toe geven dat je een burn out hebt dat is de eerste stap in de goede richting. Hoop dat je er uitkomt met de ondersteuning van de psyg. En je weet het he hier kan je ook met vanalles terecht. Je maakte trouwens wel erg lange dagen zeg 17 uur pfff.

@ Meetie balen zeg dat je dylano zijn knuffel niet meer hebt kunnen vinden mischien dan deze week nog als je bij die HTm zaak langs gaat

@ Consider je bent dus al druk bezig met wassen zeg. Ik heb alleen nog maar de berg hydrofiel luiers gewassen en gestreken die ik had liggen maar moet de rest dus nog doen maar daar wacht ik maar mee tot het kamertje staat.

1 Oktober komen ze trouwens de babykamer en de kinderwagen brengen kan haast niet wachten om het te zien staan in het kamertje.

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai meiden moet ff wat kwijt hoor,

ben ongi geworden baal baal een dag eerder dus ook nog. nah jah op naar de volgende ronde dan maar natuurlijk maar was dr o zeker van echt heel appart is dat zeg. moet mijn vent maar ff vragen of hij een reep toblerone meeneemt vanmiddag hhihihhi.

gelukkig is mijn cyclus nu wel normaal maar jah heb eens ff op calculator gekeken en nu valt mijn ei op een vrijdag en jah das dus beetje lastig als je vent alleen in het weekend thuis is he.
    zijn dr meer hier die dat probleem hadden met zwanger wordne of niet?
    das dan weer het lastige van een millitair hihihihi.

hoest verder hier knuffel al weer gevonden, en slaapt danny al beter. en al door de bergen met was heen.

20. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    @Meetie, heb inderdaad best wel veel kleertjes. Maar heb ook alle andere dingen gewassen zoals lakens, hydrofiel luiers etc. Ik had 2 witte wassen, 1 lichtroze was, 1 fuchsiaroze was en een groene was. Ik heb alle kleuren maar gescheiden, aangezien het nieuw is en nog kan afgeven.
    Wanneer ik me ring terug krijg....tja kan nog wel een weekje duren. Hij is nu bij de goudsmit, die gaat hem met de hand graferen.

@Busster, dus bij jou komt de babykamer en kinderwagen op 1 oktober. Kan je ook eindelijk alles gaan inrichten. Waar heb je alles gekocht?

@Eliesja....joehoeeee ons meissie heeft al verkering :D

@mamasuus, ik begrijp wat je bedoeld hoor. Je moet maar net je eisprong in het weekend hebben.
    Gelukkig had ik dat wel en was ik na 4 maanden al zwanger. Best wel snel aangezien ik 7 jaar achter elkaar aan de pil ben geweest.

Hier is de was en strijk gedaan. Heb in totaal meer dan 2 en half uur gestreken :confused: Had gisteren ook ontzettend last van me rug.
    Ik neem straks de trein richting Wezep, ga gezellig naar me mannetje op de kazerne. En vanuit daar gaan we naar Capelle aan den IJssel naar de voorstelling van Bert Visscher :D Heb er erg veel zin in! Maar zie wel op tegen de lange treinreis van 2 uur. Hopelijk komt er niemand naast me zitten in de trein, dan kan ik een beetje van zitpositie wisselen ivm mijn rug. Vanavond slapen we bij mijn schoonouders in Roosendaal, en zaterdagavond komen we weer thuis.
    Allemaal een fijn weekend gewenst!

Deel Deze Pagina