Dankjewel.... En wil tussendoor nog even reclame maken voor de mutjes van Mensi! Ik heb echt een super mooi mutsje bij haar besteld met de naam van ons kindje. Misschien een aanrader voor de andere zwangeren onder ons!
@Elies, En hoe ging het vannacht met Danny?! Super dat hij woensdag op donderdag zo goed sliep, hopenlijk was dit niet eenmalig! @Busster, Oh wat leuk meis, dat is al over twee weekjes @Mama Suus, Wat jammer dat je ongesteld bent geworden! Je hebt wel een toblerone verdient hoor En vrijdag is op zich dan toch geen probleem? Gewoon bij thuiskomst hem meteen naar de slaapkamer sleuren hihi Je eitje leeft toch ong een dag? Gewoon als konijntjes tekeer gaan dus haha Je hebt dan trouwens wel het meest kans op een meisje Maar ik heb dat probleem niet gehad nee. Wij hebben ons laten verassen met de zwangerschappen Heb trouwens nog niet opnieuw naar de knuffel gevraagd. Zucht ik word trouwens echt gek van mezelf! Ik moest vandaag naar het huis van me baas om te werken. Ik ben er al 2x eerder geweest en Alex en ik rijden er ook wel vaker langs. Dus ik vanochtend op weg.. kon ik het ineens niet meer vinden! En ik was uiteraard me telefoon vergeten en toen dacht ik nog slim te zijn door op een buskaart te kijken.. heeft ineens geen enkel bushokje waar ik langsrij een kaart! Uiteindelijk heeft een mevrouw me de goede richting op kunnen wijzen en kwam ik dus haast 3kwartier te laat.. Me baas had de klant dus zelf al aangenomen en ik voelde me zó lullig. Maar goed, ik heb die tweede klant ook maar aan haar gegeven en ben zelf weer naar huis gegaan. Voelde me zo rot..
dacht dat je op de dag zelf juist meer kans had op jongen!? want die zijn sneller en meisjes die leven langer dus daar heb je meer kans op als je paar dagen ervoor doet toch. en das idd flink balen dan zeg dat je weg kwijt was. maar jah goien we dan maar op zwangerschap verstrooidheid toch hihi. kan dan nou eenmaal makkelijker gebeuren.
Consider bedankt voor de reclame Dames hoe gaat het allemaal met jullie? Hier alles prima, ik ben niet vaak meer te vinden in dit topic maar lees soms nog wel mee hoor. Prettig weekend alvast. Groetjes Mensi.
@Consider, Ohoh stiekem spammen hier he Hihi. Ben je al door je wasjes heen? Slim trouwens om alles op kleur te wassen. En hoe was het bij Bert Visscher? Heb je de treinreis ook overleeft? @Mama Suus, uh ja haha dat bedoelde ik Een jongetje. Die zwemmen inderdaad sneller. @Mensi, Hey meis, leuk dat je toch nu en dan meeleest Steven is dus al weer 90 cm! Jeetje wat een kerel dan zeg Verder doetie het ook nog steeds goed? En hoe gaat het met je mutsjes? Maak je trouwens ook andere artikelen? Dylano en ik hadden vanmiddag een lunch met een aantal moeders met kinderen van MIM (vrijwilligerswerk). Dat was echt heel gezellig! Verschillende moeders hadden wat te eten meegebracht, dus ik vermaakte me wel hihi Ik heb nog twee zelfgemaakte bapaotjes en twee zelfgemaakte irakeese taart mee naar huis gekregen! Morgen dus lekker verder smullen! Gisteravond ben ik met Alex naar Scheveningen geweest. Daar lekker uitgebreid gegeten op een terras aan het strand, daarna The Dark Knight gezien. Was echt weer een leuke avond! Heeft derest ook nog een leuk weekend? Fijne zondag nog! Oh en donderdag was Alex al thuis, omdat er verschillende onderdelen van de oefening uitvielen en hij dus eerder naar huis kon! Alleen moet hij onverwachts de komende twee weken ook op oefening Baal er echt van, maar ja.. dit is de eindoefening, dus daarna gelukkig niets meer! Donderdag moest ik ook weer naar de verloskundige! Alles gaat nog steeds goed en we konden heel duidelijk het hoofdje voelen die beneden lag! De vk zei dat hij zo wel zal kunnen blijven liggen, maar voor zover ik het nu merk draait hij nog alle kanten op die hij maar kan verzinnen Vannacht lag hij ook weer lekker zn voetje uit me buik te steken.. zó schattig! Vooral als hij een beetje met je wilt spelen.
@mamasuus, klopt jongens zijn sneller en meisjes leven langer. Maar dit gaat echt niet altijd op. Gewoon lekker klussen en hopelijk heb je je ei in het weekend. @meetie, wat heerlijk dat Alex al eerder thuis was. Alleen jammer dat hij de komende 2 weken op oefening is. Mijn mannetje is 5 dagen op oefening, en komt gelukkig vrijdag weer thuis. Vervelend dat je het huis niet meer kon vinden..was je baas ook boos? Wij zijn zaterdagavond terug gekomen uit Roosendaal, was helemaal kapot van de lange rit. Wist op den duur niet meer hoe ik me voeten moest neerzetten in de auto. Gisteren hebben we bij me moeder een kast opgehaald voor in ons tuinhuisje. Die had ze nog. We hebben ons tuinhuisje opgeruimd en de tuinstoelen enzo binnen gezet. We wilden gisteren het wandrek voor boven de commode nog ophangen, maar we hadden niet de juiste schroeven ggrr... dus dat doen we volgend weekend. Hebben jullie allemaal een leuk weekend gehad?
zo daar ben ik weer. volgend weekend is het zo ver. al het verfwerk wat we zelf konden doen is zondag afgekomen. dus nu word er donderdag het behang gedaan en het behang geverft(glasvezelbehang) en vrijdag word het vinyl gelegd. zaterdag begint mn moeder vast met schoonmaken in het kamertje. en zaterdag ochtend gaan wij dus definitief verhuizen. eindelijk. zondag even naar mn oma toe voor decoratie spullen. zoals kussentjes, kaarsen, leuke vazen, bloempotten voor planten. enz enz. en dan is het helemaal af. we slapen eerst gewoon op 2 matrassen op de grond. want we willen nog een nieuw bed hebben. maar ja vind maar iets leuks en betaalbaars. hopelijk hebben we snel iets gevonden. ik krijg toch het ledikantje en de commode van mn ouders. daar heb ik vroeger zelf ook in gelegen. dat komt eerst bij ons op de kamer te staan. sorry dat ik niet zoveel op anderen reageer maar heb het overal vreselijk druk mee. moet deze week nog zoveel regelen. dat uitzendburo waar ik dat sollicitatiegesprek heb gehad heeft ook nog niet terug gebeld. dus die zal ik vanmiddag ff bellen. ik moet vandaag allemaal sollicitatiebrieven naar uitzendburo's sturen. alles vast bij elkaar zoeken. hopelijk hebben jullie allemaal een lekker weekend gehad. liefs mij
goeiemiddag allemaal. @loveleyengeltje, wat fijn zeg dat zat dan eindelijk de dag is. kan me voorstellen dat je hetn u nog superdruk hebt zeg is niet niks al dat geregel weet dr alles van wij zijn verhuisd toen ik 6mnd was man oh man wat een gedoe was dat huis verkopen, nieuwe haddne we al hihihi, en dan alles nog overbrengen en alles instanties op de hoogte brengen van het nieuwe adres. een heel geode maar geruststelling als je er dan eindelijk zit hoor. en dat bed dat komt dan wel joh. als je dr eerst maar zit. @consider, hoe was bert visscher hebben jullie je vermaakt daar en de treinreis een beetje heel doorgekomen zonder alt veel pijntjes? @meetie, lekker zeg zon uitje met je vent, lekker nog ff van nagenieten hihi. is altijd leuk. wij zijn ook redelijk druk geweest hier hihi, zat eerst schoonma en neefie gehaald want die zou oppassen hier en neffie wilde mee. savonds hadden we feest bij bueren van mijn ouders. nou dit was echt super eerst lekker snitzelbuffet. en erna mega feesie. waren om 4 uur thuis en ben achteraf blij dat ik niet zwanger was nu wat zou echtn iet weten hoe ik al die drank hadd moeten afslaan want ddar zijn ze heel erg van hier en dan iet gewoon bier of wijn nee schnaps oftewel likeuren. wel erg lekker trouwens zelfgemaakt maracuja yoghurt heel lekker erg veradelijk hihihi. gister lekker rustig aan gedaan nog ff koekjes gebakken met de kids en erna schonma en neefie weer thuis gebracht ne anasluitend met ma en de hondjes wezen wandelen in het bos. vanmorgen hadden we nog wat mindernieuws ons lieve poesie was gestorven was te verwachten en wilde ook met dr naar arts voor prikkie vandaag want ze was nu echt ziek, is al meer dan mnd doodziek maar ging nu echt slecht was op.
Hoi allemaal, @Consider, Hihi in verhouding met jouw mannetje mag ik eigenlijk niet klagen Alleen wel jammer dat we dit weekend Dylano zn verjaardag wilden vieren, maar goed die hebben we nu dus verschoven naar 5 oktober. En me baas was niet helemaal blij met mijn late komst nee Ze zou me eigenlijk gisteren bellen, maar ik heb niets van der gehoord. Nu durf ik eigenlijk niet naar haar te bellen.. Vervelend dat je niet lekker kon zitten in de auto. Was de treinreis wel te doen? En hoe was de voorstelling? @Lovely, Oh wat super dat je zaterdag al kan verhuizen! Dat zal vast heerlijk voelen! En dat bed komt nog wel joh En wat schattig dat jullie kindje in hetzelfde bedje komt te liggen als jij Veel succes nog met het geregel en solliciteren! Wat zei het uitzendbureau? @Mama Suus, Wat leuk dat je nu nog even lekker van dat feest kon genieten meis Voor je het weer lig je elke avond om 8 uur al te piepen om je bed hihi Maar je bent wel druk bezig geweest zeg, klinkt als een hele gezellige weekend! Sorry van jullie poes. Maar het was ook wel erg zielig dat ze zo ziek was..
hai hai hoest nou hier? bij ons rolt alles weer. manlief op kazerne wij hier en het regent bah. had vanmorgen om 8 uur de huotkachel al aan hihihi. en ik probeer een mol te vangen in de tuin.
Hoi allemaal, Mag ik me aansluiten bij dit topic? Mijn vent en ik zijn dik 5 jaar samen, sinds kort een huis gekocht (daarvoor samengewoond in flatje) en zitten nu in ronde 1. Hij zit bij luchtmobiel. Hij is naar Irak en Afghanistan geweest en is december vorig jaar uit Afgh. terug gekomen. Volgend jaar waarschijnlijk weer ergens heen. xx Nen87
hallo meiden, dan sluit ik me ook even aan als jullie het niet erg vinden Mijn vriend is ook militair en we zijn al 3 jaar samen. We hebben ook eerst op een flatje gewoon en nu hebben we een huisje gekocht nadat hij in maart terug kwam uit afgh. (was tweede keer al) Ik ben bijna anderhalf jaar van de pil maar mijn cyclus kwam maar niet, nu blijkt dat ik pco heb en heb ik primolut en clomid gekregen. Vandaag zijn de gearriveerd dus begint de eerste 'echte' ronde. Spannend! Mijn vriend is wel op oefening, hopen dus dat ie op tijd thuis is anders mist ie mn ei haha Welkom nen87!
Hee Emma, Jouw verhaal klinkt haast net zoals die van mij! Ik ben kleine 2 jaar terug gestopt met de pil en april dit jaar is pco vastgesteld. Ik heb over 4 weken een afspraak met de gyn om te beginnen met clomid. Waar zit jouw vriend bij? xx
Hoi hoi, Jeetje wat wordt het weer vroeg donker zeg! Nou, hier begint alles weer een beetje vorm te krijgen. De kraamzorg, bevalling etc is allemaal geregeld met me verzekering. We hebben een school uitgekozen voor Dylano met een voorschool. Ik heb Dylano ingeschreven voor dagopvang. En éindelijk komt er iemand kijken voor onze balkon die waarschijnlijk lekt.. daar proberen we al weken iemand naar te laten kijken, maar na veel achter hun kont aan te zitten komen ze dan toch volgende week! Hehe.. O en ik heb me vanochtend aangemeld voor zwangerschapsgym! Wilde eigenlijk aerobics, maar die werd nog niet gegeven en fitness zat al vol.. Ik ben benieuwd! Met Dylano heb ik geen specifieke zwangerschapscursus gevolgd. Vanochtend is me mannetje vertrokken voor oefening.. bah, het voelde meteen koud in bed (Gister was hij stiekem thuis gebleven hihi, want ze vertrokken toch pas vandaag) @Mama Suus, Is het nog gelukt met je mollenjacht? En wat gezellig zo een houtkachel! Wij hebben ook een haard, maar nog nooit gebruikt. Zonde eigenlijk! @Nen87, Hey welkom meis! Natuurlijk mag jij je hier aansluiten! Gezellig! En wat leuk dat jullie nu een huisje hebben. Zijn alle spullen al overgezet of zijn jullie nog druk in de verhuizing? Veel succes trouwens met jullie eerste poging! Waar zit je mannetje gelegerd? @Elies, hoe gaat het nu met Danny? En is Alyssa nog steeds zo jarloers? Hoe reageert jullie oudste eigenlijk op Danny? Want daar horen we weinig over Is dat een positief teken?
@ meetie: mijn mannetje zit bij luchtmobiel in Assen. En die van jou? Nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier staan nog een hoop dozen op zolder, maar voor de rest is het eigenlijk gewoon hartstikke goed bewoonbaar. Ze zeggen vaak dat je als je spullen 6 maanden niet gebruikt, je ze weg kunt gooien. Nou, dan moeten wij maar een container bestellen haha!
@nen87 ja idd, toevallig! haha Mijn vriend zit bij de landmacht. Die van jou ? Wat vervelend dat je nog 4 weken moet wachten. Ik heb de primolut en clomid meteen meegekregen op de dag dat pco werd vastgesteld. Maar dat zal overal wel anders gaan denk ik. Vond je het ook zon opluchting dat je eindelijk wist wat er was? had ik wel, ben je van die onzekerheid af. En gelukkig kunnen ze er wat aan doen tegenwoordig, we moeten positief blijven Had jij nog wel een cyclus van jezelf?
Die van mij zit bij luchtmobiel. Omdat wij nog niet echt nagedacht hadden of we al kinderen wilden, kreeg ik eerst gewoon duphaston om mijn eisprong op te wekken. Dat kon ook geen kwaad mocht ik wel zwanger worden. Ik was ook erg blij toen het duidelijk was wat er was. NIet dat ik blij ben met pco, want dat is echt waardeloos. Ik had soms een eisprong vanuit mezelf, maar een cyclus valt het niet te noemen. Duurde wel 5.5 maand voordat het kwam.
nee vreselijk is dat he, bij mij duurde het na de pil 8,5 maand pff maja tis niet anders. Ben wel bang dat mn vriend straks toevallig op oefening is tijdens mn ei. Lijkt me toch zonde als ik al die medicijnen dan voor niks neem en tig keer naar het ziekenhuis moet voor echos. Maja we zien het wel , anders komt ie maar avondje thuis hahhaha zal vast geen reden zijn om vrij te vragen Hebben jullie al lang besloten om voor een kindje te gaan?