Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Goedenavond!

Nou, Dylano is weer met mijn ouders mee :( Ze kwamen hem pas zo laat mogelijk halen, omdat ik hem graag zo lang mogelijk bij mij wilde hebben vandaag.. Ookal vieren wij zijn verjaardag pas over twee weken en beseft hij toch niet wat dat inhoudt, kon ik het niet over mijn hart krijgen om hem vandaag te moeten missen!
    Me ouders hebben meteen Dylano zijn bedje gebracht! :D Die duurde wat langer met verven (al die spijltjes was nogal een pokkewerk hihi). Maar die staat nu dus ook in de kinderkamer en ik heb meteen de oude computerkast gekregen van mijn oma! Een deze dagen komt me vader nog even die plafondplintjes enzo terughangen. Dan alleen nog even nieuwe gordijnen kopen met Alex en dan maak ik ook foto's ;)

@Lovely, Al druk aan het inpakken? :D Morgen je laatste daggie bij die maat in huis!

@Emma, Ik heb Dylano de hele nacht niet gehoord! :D Dus kennelijk heeft de terugkomst van zijn knuffel geholpen! :D
    En bedankt voor je felicitatie hihi. Ik vond het wel erg fijn om vandaag nog lekker met Dylano te zijn. Hij leefde zich wel uit met de ballonnen, heb lekker verhaaltjes met hem gelezen en pizza gegeten etc.. allemaal dingetjes die hij leuk vind ;)

Vervelend dat je bijna flauw viel gisteren! Maar verder heb jij je kennelijk lekker uitgeleefd in de winkels! :D Hihi.
    Mooi dat je buikpijn over is! Nu hopen dat die clomid ook direct aanslaat! *duimt ;)

@Consider, Jij ook bedankt voor de felicitatie! ;)
    Haha wat droog dat jullie op zo een bal moesten oefenen! Ik zie jullie al helemaal zitten hihi
    Ben benieuwd naar jullie kamertje :D
    En ik kan me voorstellen dat het wel wennen was om weer te fietsen. Er hangt nu ineens een buik in de weg :p
    Irritant trouwens dat je morgen zo lang geen water hebt! Je zal nog versteld staan waar je allemaal niet water voor gebruik :p Bijvoorbeeld al aan de wc gedacht? hihi
    En lekker dat je die bonnen binnen hebt! :D Heel veel plezier zaterdag met shoppen!
    Niet ziek worden he!

@Busster, Heerlijk dat je vandaag bijtijds thuis bent :D Geniet maar lekker van je avond! En wat fijn dat je kan aftellen tot je zwangerschapsverlof :D Wanneer gaat die in?
    En lekker je collega's laten stofzuigen hoor, groot gelijk hebbie! Ik vind dat je al onwijs hard werk voor een zwangere! Petje af!

En jij ook heel veel plezier zaterdag he :D

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    goeiemorgen dames,
    moet nog een hoop doen hihihi opruimen dus want jah is wel fijn als het netjes is hier vanmiddag en ik heb gister een koelkast in de keuken ontdooid en heb nu allemaal water in kast eronder fijn! not. dacht eerst dat de hondjes geplast hadden maar was dus de keolkast. en de kleine meid is op oorlogspad. oftewel ik ben 2 en ik zeg nee. jeetje heb toch echt konstant ruzie met dr alles wat ik zeg is niet goed. ze wil dus ook ineens niet meer naar de wc plast lekker in dr broek. gisteravodn echt een heel waterballet in de kamer oho zegt ze ik plas dus mama aaaaaah weat doe je nou. maar jah je mag dan niet boss worden zeggen ze he pfff.

dr gaan dr aaridg wat shoppen zag ik gezellig zeg. wij gaan zondag ff stad in hier koopzondag. madam die moet nog gymschoenen en wat nieuwe broeken want ze groiet te hard. hihi en jah ze hebben op die zondagen altijd aanbiedingen dus das altijd leuk.

@meetie, kan mij voorstellen zeg dat je flink baalt dat ie weer mee is maar toch fijn dat jullie zon leuke dag hebben gehad samen.

@lovely lekker zeg nog 1 nachie en dan eindelijk over.

3. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    zo daar was ik weer.

ten eerste:

IK BEN AANGENOMEN!

en ten tweede:
    ja gelukkig nog 1 nachtje hier.
    mn mannetje had hier gelukkig nog een soort grote koffer staan en een hele grote sporttas dus ik denk dat daar behoorlijk wat kleren in kunnen.
    en anders loop ik even naar de karwei.
    die is hier vlakbij.
    en dan loop ik vandaag toch ook nog haha.
    gister ff bij mn mannetje zn ouders gegeten.
    patat met kroket en kaassouffle.
    mmmm.

straks als de was aan staat en bijna alle kleren al zijn in gepakt nog ff de stad in hier.
    ik heb het kaartje van bakkerij bart vol.
    dus ik krijg een gratis belegd bartje.
    jammie.
    dus die moet ik vandaag wel inleveren.
    anders heb ik de hele tijd voor niks "gespaard".
    ik zal nu de eerste wasmachine ff aanzetten.

liefs mij

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ik ben kapot. Op dat gebied vind ik het nu wel fijn dat Dylano even bij mijn ouders is. Nu kan ik lekker rustig zitten en morgenochtend uitslapen! :D

@Mama Suus, Wat is er trouwens vanmiddag waarbij je huis netjes moet zijn? :eek:
    En wat vervelend dat je koelkast nu ook gelekt heeft! Leeft je kastje nog een beetje?
    Lastig dat je meissie expres in der broek plast. Ik zou dan ook echt niet vriendelijk kunnen blijven hoor ;)
    En jij gaat van het weekend dus ook shoppen! Heel veel plezier! Hopenlijk vind je mooie aanbiedingen.

@Lovely, Jij bent jezelf lekker met eten aan het verwennen lees ik! Groot gelijk heb je hoor. Smulse!
    En waar ben je nu aangenomen? :eek:

5. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    He meiden heb me vandaag rot gelachen ik moest dus werken van 8:30 tot iets over 3. maar ik was om kwart voor 10 al onderweg naar een vriendin van mij in Almere. Moest volgens mijn ritopdracht een school ophalen in Amsterdam west. Op de afgesproken tijd is er alleen nog niemand bij mijn bus te zien dus ben ik de school maar eens gaan bellen. Werd ik na een kwartiertje door mijn baas terug gebeld of ik trek had in een bakje thee omdat er vandaag helemaal niemand met me mee zou gaan dus ben ik dus helemaal voor niks naar die school gereden. Niet erg dus want nu ben in in Almere gaan shoppen voor de baby. Ik heb van mijn vriendin een schatige romper gehad met een beertje erop en de tekst ik wil heel veel knuffels en een hangmatje voor in de box echt zo lief. Natuurlijk heb ik zelf ook weer wat gekocht zoals washandjes voor die kleine en zo'n handig steuntje voor in het badje en een aantal kleer hangertjes want ik heb gemerkt dat als je kleertjes koopt dat je er bijna nergens de hangers bij krijgt ook niet als je er om vraagt. Ook heb ik een kruik en een voedingskussen gekocht bij de Prenatal .

@ Meetie . Wat fijn dat je ouders Dylano kwamen halen en wat lief dat ze zijn bedje geschilderd hebben . Je hebt gelijk die spijltjes zijn rot werk ik kan me dat nog herinderen van toen ik mijn nicht hielp het ledikantje voor haar kleine te schilderen pff je moet zo opletten dat je geen druppels krijgt dan.

@ Lovely Gefeliciteerd dat je bent aangenomen nu maar hopen dat het je bevalt. Zo lekker zitten smullen bij je "schoon"ouders dus. MMMM

@ Mamasuus . Haha je kleine meisje is in de peuter pubertijd zo te horen . Plaste ze al lang niet meer in haar broek? Goed idee trouwens de kloelkast ondooien ik denk dat ik dat maar ga doen als ik zwangerschapsverlof heb.

O Ja mijn zwangerschapsverlof begint op 26 oktober op een zondag dus een beetje een vreemde dag . Ik moet allemaal papieren inleveren dan maar er is dan niemand op kantoor dus ik ga vragen of ik niet gewoon vrijdag de 24ste mijn laatste werkdag kan hebben die ene dag maakt dan ook niks meer uit vind ik.

Morgen dus bijna iedereen shoppen succes ermee.
    Prenatal heeft 20 % korting dus sla je slag hahaha

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hoihoi

@Busster, Haha vervelend dat je voor niets naar die school bent gereden, maar wel lekker dat je vervolgens heerlijk kon gaan shoppen met je vriendin :D Zo te horen was het wel een geslaagd dagje! En wat lief dat je vriendin dat rompertje en hangmatje heeft gegeven!

Hihi me moeder had het daar inderdaad over, dat het lastig was om druppels te voorkomen op die spijltjes! Maar gelukkig is het der heel mooi gelukt!

Inderdaad een beetje vreemd dat je zwangerschapsverlof op een zondag begint.

@De helft van de andere meiden: En hoe was het shoppen vandaag? :D Is iedereen geslaagd? haha

Uf.. ik moet echt even wat kwijt hier hoor :( Ik heb de laatste tijd echt venijnige steken in mijn onderbuik. En dan echt in mijn buik richting mijn vagina.. In het begin vergeleek ik het een beetje met dat de baby mij beet ofzo, of heel venijnig met zn nageltjes aan het knijpen was.. maar vandaag heb ik het echt continu en het voelt een beetje alsof hij mij langzaam steekt/snijdt met een mes! Ik heb daarnet maar de verloskundige gebeld, omdat ik niet wist wat het was en ik het toch wel eng begon te vinden.. Nu zegt zij dat de baby waarschijnlijk al aan het indalen is.
    Nou, ik hoop maar dat hij dan zo snel mogelijk ingedaalt is, want ik wordt echt gek van deze pijn!
    Maar ze was bezig met een bevalling, dus ik wilde haar niet langer ophouden. Nu moet ik het gewoon even in de gaten houden en als ik het niet vertrouw moet ik terugbellen. Dus als er echt een regelmaat ontstaat, of harde buiken bij komen kijken, vocht of bloedverlies, etc.. En als het dit weekend aan blijft houden, dan mag ik maandag ook bellen voor een vervroegde afspraak. Wel fijn dat ze zo zorgzaam zijn en dat ik me niet schuldig voel dat ik hun 'stoor'!
    Maar goed.. ik moet het dus maar even aankijken.. En ondertussen even hier uitroepen dat ik gek wordt van die venijnige pijnsteken! ARGH!
    En ik wil Alex er niet mee lastig vallen, omdat ik bang bent dat hij zich dan schuldig gaat voelen dat hij weer niet bij mij kan zijn op zo een moment :( Dus ik ben eerst nog even aan het nadenken hoe ik dit het verstandigst kan vertellen zonder hem ongerust te maken ;) ..
    Zo, dat is er uit! hihi...

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    @Busster, wat heeeeerlijk, lekker in bad. Als wij een huis gaan kopen, moet het huis ook zeker een bad hebben. Is zo lekker bij rugpijn.
    Dus niet werken, maar lekker winkelen :D dat zijn leuke onverwachte dingen. Dus jij bent ook lekker los gegaan met shoppen. Er zijn ook zoveel leuke dingen.

@Meetie, spijltjes zijn zooo vervelend om te verven. Ik heb ze bij mij, en bij mijn moeder thuis gedaan, bij de trap. Echt rotwerk, maar fijn dat het nu klaar is. Dus jullie hoeven ook nog maar een paar dingetjes en dan is de kamer klaar.
    Mijn waterloze ochtend viel mee, had al een emmer met water bij de wc neergezet ;)

@Mamasuus, ik ben 2 en ik zeg nee :D haha moest hier echt ff om lachen. Maar kan me voorstellen dat het heel frustrerend is. Wat ben ik blij dat ik een no frost koelkast heb. Hoef de koelkast dus nooit te ontdooien, echt heerlijk, kan er zo met een doekie doorheen. Is je keukenkastje nog een beetje heel? Veel plezier met shoppen morgen.

@Lovely, fijn dat je een baan hebt! Waar ga je nu werken? en weten ze daar dat je zwanger bent?
    Dus vanaf nu wonen jullie bij je ouders....hoop dat alles een beetje naar je zin is geworden.

Nou meiden, wij hebben vandaag de prenatal leeggekocht hihi. Alles wat we nog nodig hadden hebben we gekocht en nog wat extra dingetjes. Alleen de aquasit (soort van badzitje) was er niet meer in onze kleur. De cadeaubon is nu op, maar ben zo blij dat we nu alles in huis hebben. We waren al om half 10 bij de prenatal, toen we gingen afrekenen waren we gelukkig gelijk aan de beurt. Maar hoorde dat er vanmiddag echt dikke rijen waren.
    Morgen gaan we de box in elkaar zetten, het wandrekje ophangen, en een ophanging voor de kinderwagenonderstel maken. Morgenmiddag hebben we een verjaardag, zoontje van mijn vriendin wordt 5.
    Wat minder leuk is, is dat ik ontzettend verkouden ben, jakkes, heb dus de halve nacht wakker gelegen en me pedaalemmer is vol met snotdoeken. Hopelijk is het snel voorbij, want voel me niet echt lekker :(

8. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Meetie hoop voor je dat de verloskundige gelijk heeft en dat de kleine al aan het indalen is en dat het niets anders is. Goed van je dat je meteen gebeld hebt hoor je kan beter ergens te vroeg mee zijn dan te laat. Snap ook dat je Alex er niet mee lastig wil vallen ik voelde me deze week ook niet echt lekker s'avonds maar omdat John op oefening was heb ik mijn mond er over gehouden nu voel ik me weer ok hoor maar toch. Heb trouwens wel last van maagzuur zo vervelend.

@ Consider Ah ha jullie zijn dus ook bij de prenatal geweest John en ik ook goed dat jullie nu alles in huis hebben . Wij hebben eigenlijk ook wel alles behalve een wipstoeltje en een babyphone maar een babyphone heb ik besteld en die komt dus vanzelf. Wij hadden ook nog een kado bon van prenatal dus die is nu ook op . In de prenatal in den Haag (megastores) was het ook best druk ik wou vroeg gaan maar John lag nog in bed grrrr . We waren bij de kassa niet meteen aan de beurt maar dat kwam mooi uit kon John in de rij staan en ik nog even een rondje lopen. Ik heb ook zo'n aquasit gekocht gisteren . Welke kleur willen jullie ?

John is nu trouwens aan het werk hij is met zijn baas naar de taptoe in Rotterdam . Hij ging in zijn nette pak ( gewoon burger dus ) maar hij zag er netter uit als de generaal haha John heeft tenminste netjes een stropdas om maar de generaal niet terwijl het toch best een net gebeuren is daar bij de Taptoe.

9. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Consider, Haha wat slim dat je een emmer met water had klaargezet!
    En jij hebt je dus wel vermaakt in de Prenatal! :) Mooi dat je alles hebt kunnen kopen wat je nodig had! En wat een geluk dat je meteen kon afrekenen, anders stond je daar met die hele lading..
    Vervelend trouwens dat je ziekjes bent! Wordt maar snel weer beter meis.

@Busster, Nja dat hoop ik ook ja! Haha. Maar daar ga ik voorlopig wel van uit, anders maak ik alleen mezelf ermee gek. En het is ook wel fijn om te weten dat ik altijd terug mag bellen als ik het toch niet vertrouw.
    En inderdaad, met Alex heb ik precies hetzelfde.. ik zie ook al helemaal voor me dat hij meteen zn oefening afkapt en naar huis komt, terwijl dat dus helemaal niet nodig is.
    Maar vervelend dat jij je van de week ook niet lekker voelde! Gelukkig gaat het al weer beter met je! Wat had je?
    Irritant lijkt me dat trouwens, maagzuur :( Dat is toch dat steeds van dat brandende zuur naar boven komt?

Hihi mannen.. En hun steeds weer klagen dat ze op de vrouwen moeten wachten he :p Maar fijn dat die kado-bon mooi van pas is gekomen!

*zoekt even heel snel op wat de Taptoe is :D
    Wat grappig dat dat bestaat! Ik had daar nog nooit van gehoord joh. Maar wat leuk dat jouw mannetje er gewoon netter uit zag dan de generaal. Is het niet onwijs leuk om je mannetje elke dag weer zo netjes de deur uit te zien gaan? Ik vind het helemaal geweldig als Alex zich netjes aankleed of in pak hijst hihi

@Lovely, En hoe is de verhuizing verlopen? Al lekker van jullie kamertje aan het genieten?

Trouwens.. ik heb weer twee nieuwe buikfoto's in mijn album geplaatst! Dit keer zie je heel duidelijk verschil met 5 weken geleden haha.
    Hoe is het met derest van de buikjes dames? Ik ben wel een beetje heel erg nieuwschierig :oops:

10. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Meetie Ik voelde me deze week gewoon een beetje slapjes verder eigenlijk niet gewoon het gevoel dat je ziek gaat worden maar het zette niet echt door. Gelukig maar. Maagzuur is inderdaad brandend spul wat steeds omhoog komt uit je maag , heb er niet de hele tijd last van maar het voeld gewoon rot.

Jammer genoeg is John door de weeks op de kazerne dus zie ik niet hoe hij naar zijn werk gaat maar meestal heeft hij gewoon zijn groene vlekkenpak aan hoor als hij met de generaal op stap moet of zijn DT (militair net pak) maar omdat de generaal ook niet in militair gingen gister avond mocht John ook wat anders aan. Vind het inderdaad geen staf om hem in dat pak te zien hihi. :)

@ Lovely al helemaal geinstaleerd bij je ouders thuis ?

@ Consider vanacht nog een beetje kunnen slapen of heb je je pedaalemmer weer gevuld met doekjes ?

John en ik gaan vanmiddag naar Ajax zal wel de eerste en laatste wedstrijd zijn van dit seisoen dat ik mee ga . Zie nu al op tegen die hoge trap die ik straks moet oplopen . Pff sta hier al te hijgen als ik naar de zolder moet lopen.

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    @Meetie,goed dat je de verloskundige hebt gebeld! Nu al aan het indalen, dat is aardig op tijd. Hoe is het vannacht gegaan? sorry dat ik gisteren niet hierop had gereageerd, maar toen ik mijn bericht typte stond dit bericht er nog niet, heel vreemd.
    Heb je Alex ondertussen ingelicht? ik zou dat wel doen hoor. Je houdt wel heel veel rekening met hem en met zijn gevoelens. Denk dat het nu tijd is dat je even aan jezelf denkt.
    Maar goed ik ben hier misschien erg makkelijk in, mijn man is heel anders, eigenlijk best wel anders als de andere militairen als ik dat zo lees.
    Zooo echt een verschil in je buikfoto's! mooi buikie hoor. Ik heb eergisteren ook een nieuwe buikfoto gemaakt, zal hem straks even op de computer zetten.

@Busster, wij willen een witte aquasit, maar ze hadden alleen maar een groene en blauwe en die past niet bij het kamertje. Een wipstoeltje moeten wij ook nog hebben, maar die vraag ik als kraamcadeau.
    Vervelend dat je je ook niet lekker voelt, bij mij wordt het al iets beter heb ik het idee.
    Veel plezier bij Ajax

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai hai meiden was ik weer.
    nou niet shoppen vanmiddag want we zijn net trug uit het ziekenhuis. ik ging vrijdagmiddag nog ff gauw wat boodschapjes doen en madam wilde persee mee. nou werd ze al wat verkouden maar ach dat maakt jah niet uit. waren we in de supermarkt en was ze echt heel stil en rooie wangen wilde niks dus ik dacht al dit gaat mis moet naar huis zetpikl dr in en naar bed want ze is ziek. dus hups in de auto manlief gebelt dat ie vast water opzet voor spagetti. en onderweg. madam had een verrassingsei dus ik vroeg hoe smaakt ie? geen antwoord nog een keer yasmine alles goed nog geen antwoord terwijl ze dit dus altijd doet als ik dat vraag. dus draai mijn speigel bij zie ik dr weer schokken dus hups auto aan de kant 112 gebeld erna mijn vent dat ie met ma komt met diazepen. die was niet meer nodig want schokken was al over en toen kwam de noodarts er ook aan. dus wij weer in ambulance naar ziekenhuis daar overnacht en nog een keer en ze wilden ons nog langer houden maar wij wilden weg ze heeft duidelijk gewwon een verkoudheid (ze konden niks in bleod en urine vinden) en ik denk dat ze dan beter af is thuis is dr eigen bedje.
    o jah was dus weer een koortstuip hihi.
    dus niet shoppen vanmiddag maar lekker in huis hangen dat was dus mijn weekend.

wat lekker dat de rest zo geschopt heeft.
    greetz

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden daar ben ik weer eens effies!

Meetie, het gaat eindelijk beter met Danny en zijn ritme! vertel zo wat meer erover. En ja de oudste, Luke, die is helemaal dol op zijn kleine broetje, dat gaat dus heel goed en idd dus positief hihi..
    Hoe ik de kids vervoer? Met de auto...op de fiets gaat dus niet, dus ga altijd met de auto en als ik boodschappen ga doen dan doe ik Danny in een buikdrager en Alyssa gaat zo mee, aan de hand..als ik echt ga wandelen dan is het Danny in de kinderwagen en Alyssa zo aan de hand mee...

Zag dat er nog wat meiden bij waren gekomen, welkom meiden!

Bo, mooie datum 10-10-10, lijkt nog ver weg, maar voor je het weet is het al zover en jullie zijn nu toch al min of meer man en vrouw, dus dat wachten is dan minder erg hihi.. Gatsie bijna zover dat je mannetje gaat, geniet nog maar lekker van elkaar..

eh eh, verder weet ik het niet meer en heb het ook enorm druk! Heb ook niet alles gelezen, zag wat dingen voorbij komen... :oops:

Nou gelukkig gaat het hier al wat de goede kant op! Danny heeft eindelijk een ritme, voeden om de 4 uur en s'avonds laatste fles om half 11 en hij krijgt dan om 6uur de fles pas weer. Helaas slaapt hij niet in 1x door, meestal komt hij om 4uur ff en dan stop ik de speen erin en pit hij gelukkig weer verder, maar voor mij minder, want ik ben dan wakker en moet er dus wel uit! Maar dit zal vast ook wel keer over gaan! Overdag gaat het ook goed, huilt niet meer zoveel en hij wil gelukkig in zijn eigen bedje slapen. hij is wel veel wakker, maar speelt nu dus echt in de box en is aan het kletsen, echt lief!
    verder zit Alyssa in de peuterpuberteit en is ook net zwaankleefaan, ze is zelf jaloers op de pc haha...dus ben helaas nog steeds niet veel te vinden hier, ondanks dat het beter gaat met danny.
    29 oktober begint mijn eerste werkdag weer, dus dan is het weer voorbij, maar ach ik werk maar 1 dag in de week dan, dus is te doen haha

liefs voor nu

14. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Busster, Oh dat maagzuur is inderdaad vervelend! Heb daar gelukkig geen last van. Gelukkig heb jij er ook niet continu last van en ben je ook niet ziek geworden.
    Hoe was het bij Ajax? Lukte het nog met je buikie? :D

@Consider, Ik merkte inderdaad ook dat onze berichten een beetje vaag langs elkaar gingen hihi.
    En ik heb het Alex inderdaad verteld hoor haha. Ik vind het wel heel erg lief dat je me aan mezelf laat denken ;) Maar Alex wist al dat ik die pijn had. Ik had namelijk al de laatste tijd heel af en toe zo een steek, maar van het weekend was het echt continu. Vandaar dat ik me zorgen begon te maken en de vk belde. En aangezien Alex op oefening is kan ik het hem alleen sms-en. Nu had ik pas net de vk gebeld en was ik nog best emotioneel, dus wilde ik eerst goed nadenken over hoe ik hem vertelde wat er was en dat hij ook wist dat het niets ergs was.. ;) Hij heeft namelijk ook haast geen bereik, dus hij kan verder ook niet vragen hoe of wat. Vandaar.. hihi

Ben benieuwd naar je foto! :D

@Mama Suus, Oh wat vervelend dat je meissie weer een koortsstuip had meis! Gelukkig ging het vanzelf over en zijn jullie er ook zo goed als zeker van dat het door de verkoudheid kwam.
    Jammer dat je dus niet kon shoppen, maar even lekker thuis met het gezinnetje kan ook gezellig zijn toch ;)
    Gaat het nu weer wat beter met haar?

@Eliesja, Wat super dat Danny zo veel rustiger is! En hij speelt en brabbelt ook, wat lief! :D Wel jammer dat je om 4 uur toch even je bed uit moet, maar vergeleken met een week terug mag je niet klagen hihi :p
    Lekker dat Alyssa in der peuterpuberteit zit.. :rolleyes: Wordt de een nu makkelijker, begint de ander. Sterkte meis!
    En over een maand weer werken dus :eek: Hihi de 29e is voor mij juist me laatste werkdag.

Zo, ik ging vannacht pas om half 4 naar bed :confused: Ik stond echt versteld van mezelf dat ik niet al 20x was omgevallen haha. Zit dan vandaag wel de hele dag in een halve slaapmodus, maar daar spreken we maar even niet over :)
    Ik ga zo ook maar weer me bedje opzoeken. Tot snel weer meiden! Weltrusten!

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    @mamasuus, wat vreselijk angstig. Ik zou echt doodsangsten uit staan. Maar gelukkig is het weer over.

@eliesja, wat fijn dat danny eindelijk een beetje ritme heeft. Dan krijg je zelf ook een beetje meer rust. Dus Alyssa heeft de peuterpubertijd, ggrrr is danny net een beetje rustiger, heb je het druk met Alyssa.

@meetie,okeee nu snap ik het! ja dan is het wel handig dat je eerst even je emoties laat bedaren en dan pas alex smst. Waarom ging je pas om half 4 naar bed dan?

Nou ik ben gisteren naar de arts van het uwv geweest. Ik zag er best wel tegenop, maar was achteraf helemaal niet nodig geweest. Ik had een gesprek met een turkse arts, hij was soms een beetje moeilijk te verstaan en te begrijpen, maar hij was echt heel aardig. Hij vroeg een beetje over de zwangerschap en verder over wat ditjes en datjes. En toen zei hij dat ik ziek was door zwangerschap en dat ik dus 100% vergoeding krijg. Hij vroeg helemaal niet waar ik last had in me rug en of ik al naar de fysio was geweest. Dus heb me zorgen gemaakt om niks.

Na het gesprek ben ik nog even naar de ikea geweest, heb daar een molton zeil onderlegger gekocht voor op ons bed, en 2 passe partout lijsten voor in de babykamer. Daar wil ik het geboorte kaartje in gaan doen.

Ik moet zo naar de verloskundige, moet urine meenemen, en ik krijg een vingerprik...dat lijkt me zo eng :S
    En ik wil nog even naar de bibliotheek, ff wat nieuwe boeken halen.
    Hier een buikfoto

Het is een beetje moeilijk om een mooie foto van de babykamer te maken, het kamertje is niet zo groot, en krijg niet alles er mooi op. Zal het vanmiddag even weer proberen

16. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Consider, Ik was naar een verjaardag geweest van een vriendin en daarna bleef ik bij mijn ouders slapen. Nu zat ik gezellig met mijn ouders te praten en had ik heel de tijd niet in de gaten. Tot op een gegeven moment mijn vader maar naar bed ging.. Ik stond wel versteld. Normaal zit ik eind middag al op de klok te kijken of het niet al bijna bedtijd is :)

En mooi dat die uwv-arts zo makkelijk was zeg! Daar heb je echt geluk mee :D Nu dus mooi 100% vergoeding!

Wat een mooie buik heb jij! :D Daar mag je echt trots op zijn!

Hihi met het fotograferen van de kinderkamer heb ik hier ook moeite :) Misschien lukt het als je een beetje in de gang gaat staan? Veel succes!

En veel plezier en succes bij de verloskundige! Die vingerprik valt wel mee hoor ;)

17. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    Hey meiden

hier ben ik weer even,

hier gaat alles redelijk goed suiker schommelt lekker op en neer dus lig bijna dagen te slapen dus wel lekker veel rust hihi, jo is nog steeds heel veel weg en hopelijk over 3 weken defenitief thuis. of op de karzerne temiste geen oefenings meer want kan dat je opbreken tijdens de zwangerschap zeg. wordt er niet goed van.
    vanavond mijn laatste dagje werken en dan eindelijk verlof en heerlijk genieten van onze uk die super goed doet

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oh P.S.
    Ik heb alvast een aantal foto's van de kinderkamer in wording geplaatst op mijn hyves! Ik heb helaas geen goede foto's van de kamer in oude vorm. We begonnen al met opknappen, vandaar dat het een zooitje is op die foto's :p Ik zal eens in oude foto's kijken of ik een betere foto heb.. Maar dan hebben jullie alvast een indruk!

19. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey Aggi! Leuk weer wat van je te horen :D
    Mooi dat jullie kleintje het zo goed doet. En vanavond al je zwangerschapsverlof.. lekker hoor! Hoezo eigenlijk al zo vroeg?
    Jammer dat je suiker niet stabiel blijft en je mannetje nog veel weg is.. Het valt je dus toch zwaarder als verwacht?

20. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Hallo meiden, nou ben een beetje ongerust.
    Was bij de vk, en alles was in orde, alleen zag ze wat in me urine wat op blaasontsteking kon duiden.
    Vingerprik viel me mee. Bloeddruk was goed en ijzergehalte ook.
    Dus ik om 12 uur een plasje ingeleverd bij de huisarts, en werd net gebeld, dat ze wel wat dingen zagen in iedergeval van een blaas ontsteking en ze zag wat glucose in het bloed. Dus ik vragen waar dat op duid, zei ze dat ze dat niet mocht vertellen. Ik een beetje aandringen, zei ze zwangerschapssuiker. Moet vanmiddag om kwart voor 4 weer heen om nogmaals een plasje in te leveren en een vingerprik te krijgen.
    Nou ik daarna gelijk me moeder bellen, was gewoon in shock en moest een beetje huilen aan de telefoon. Nu gaat ze met me mee vanmiddag.
    Maar wat ik zo vreemd vindt, is dat de vk niks zei over suiker in me bloed. Bleh zie er gewoon tegenop :(

Deel Deze Pagina