@consider, kan me voorstellen dat je dan schrikt maar kan rueze meevallen hoor van zo 1 keer in urine zien ze niet zo veel. kan ook ergens anders aan gelgen hebben is moment opname. je moet dan waarschijnlijk eerst nog eens nuchter prikken en dan met glucose drankje. heb dat ook gehad einde van zwangerschap en na dat gebeuren bleek er niks loos. hier word je elke keer erop gechekt want elke keer als je henmoet moet je plassen in pottie. en is uds altijd momentopname. dus wacht eerst maar af wat ze straks dan zeggen. mooi buikie heb je trouwens hoor. hier is alles goed yasmine is gewoon erg verkouden nu. we zijn vanmorgen toch maar ff wezen schoenen shoppen want die moest ze echt hebben ze had 23 maar daar zat ze echt voorin en heb nu toch gafe schoenen hihi hele stoere laarsjes. en ook nog roze met prinses erop hihi die wilde ze ook graag. er zit hier scapino outlet dus heb dan deze schoenen met veel korting das echt super. mijn vent is nu wel ziekejs en dat net op de vruchtbare dagen hihi. is ie thuis omdat madam ziek was word ie het zelf ook das wat minder dus hoop dat ik hem zover krijg vanavond hihi
Woeeei, op de kazerne waar Alex zit schijnt hij wel internet te hebben! Daar kwam hij net achter, dus wij hebben lekker een tijdje zitten msnen met elkaar 8) Heerlijk om hem weer even ongestoord te kunnen spreken ipv met een storende telefoonverbinding of smsjes waar hij niet op kan reageren.. @Consider, Oh ik kan me voorstellen dat je schrok meis. Wat lief dat je moeder vanmiddag meegaat. Straks dus opnieuw even langs, laat maar weten wat de dokter zei! @Mama suus, Wat gewaagd om opnieuw met Yasmine naar buiten te gaan, maar gelukkig ging het nu dus goed! Leuk dat jullie een scapino outlet hebben En je hebt nu dus mooie schoentjes voor een mooi prijsje! Lekker hoor hihi En je man heeft niets te zeggen vanavond Als hij zich echt zo rot voelt dan blijft hij maar lekker stil liggen, als hij junior maar buiten laat spelen en jou je gang laat gaan haha Veel succes meis O maar jullie hebben dus wel een beetje geluk bij ongeluk! Nu je meissie en je man ziek zijn, is hij wel thuis nu rond de eisprong
Nou het is nog steeds niet goed. Vanochtend zaten er 4+ glucose in mijn urine, en vanmiddag waren het 2+. Ze hebben mijn bloed ook even geprikt met een vingerprik en dat was wel goed, de waarde was 6.3 Morgenochtend moet ik weer heen, nuchter, en ik moet ochtendurine meenemen. Als in mijn ochtend urine nog steed glucose zit, dan wordt er bloed afgenomen. Dat gaan ze onderzoeken, en kunnen ze mijn bloedwaardes van nu tot 6 weken geleden bekijken. Brrr meiden zit best wel in de stress Meetie, fijn dat alex internet heeft, kan je toch een beetje contact houden. Op de kazerne in wezep hebben ze ook draadloos internet. Mijn mannetje neemt altijd zijn laptop mee, dus zit hij s'avonds op de kamer lekker met mij te msn-en. Leuke foto's op je hyves, helemaal die van dylano dat hij ook aan het schuren is Jullie hebben de oude meubels allemaal geverfd toch? aggi, wat heerlijk dat je al verlof hebt! Nog eventjes en dan hoeft je mannetje ook niet meer op oefening. mamasuus, tuurlijk kan het een keer voorkomen, maar de dokter vond het wel erg raar dat het op 1 dag 2x in mijn urine zat. En de eerste keer zelfs 4+, dat schijnt best wel veel te zijn. Dus Yasmine heeft nieuwe laarsjes, en nog lekker voordelig ook, beter kan het niet! Hopelijk wordt je mannetje niet ziek, en heeft hij zin vanavond. Gebruik je ovulatietesten?
consider, nou dat is minder nieuws idd, hoop dat het allemaal meevalt meis..trouwens mooi buikje! meetie, jij ook mooi buikje zeg, klein ook...was met 29 weken al mega dik haha.. Fijn dat je ff met je mannetje heb kunnen msnnen! mama suus, hop dat je mannetje vanavond zin heeft hihi Vandaag weer een minder dagje gehad, maar ach dat hoort er ook allemaal bij. Danny had niet zoveel zin vanmorgen en Alyssa was weer erg ondeugend... Moest ik vanmiddag de oudste van school halen, was ik me sleutels kwijt, had Alyssa er gisteravond wel mee zien lopen, dus dacht oh nee, die kunnen natuurlijk overal liggen. En ik was al laat, had ze gelukkig snel gevonden in de la van me man.. hihi Morgen gaan ik en me man lekker samen weg, gaan auto's kijken, de stad in, lekker uit eten en me ouders passen op de kinderen. Heerlijk heb er echt zin in..
@Consider, Het ziet er dus niet goed uit.. Misschien dat je urine morgen wel goed is.. ik hoop het voor je meis! Hoe kunnen ze trouwens aan je bloed van morgen, de bloedwaardes van 6 weken terug bekijken? En wat fijn dat ze in Wezep goedwerkende draadloos internet hebben! Heerlijk dat jullie dan lekker kunnen kletsen We hebben inderdaad de oude meubels wit geverfd. Die ouderwetse donkerbruin robuuste meubels zijn totaal niet mijn stijl. Het ziet er nu echt veel frisser uit! (vind ik dan althans ieder zn smaak natuurlijk) @Aggi, hoe was je laatste werkdag? @Eliesja, Ik vond jouw buik juist echt supermooi! hij was ook zo mooi rond! Hihi je kindjes gunnen je geen rust he.. Maar morgen dus lekker daggie vrij met je man! Heel veel plezier en geniet ervan! (Gaan jullie trouwens een nieuwe auto kopen?)
he dames , Nog een nachtje slapen en dan komen ze de meubeltjes voor de babykamer en de kinderwagen brengen . John had het helemaal nog niet gezien maar zaterdag heb ik het hem in een babywinkel in Rotterdam eindelijk aan kunnen wijzen daar stond dezelfde kamer als die ik besteld heb voor onze kleine. Gelukkig vond hij hem prima. Anders had hij pech hoor haha . Morgen ga ik ook weer naar de verloskundige vorige keer vond ze de kleine best groot voor het aantal weken dat ik zwanger ben dus maar even kijken of dat nog zo is. Kan er verder toch niks aan doen maar toch. @ Mamasuus. Jeetje dat was schrikken zeker met je meisje , gelukkig dat het nu weer wat beter met haar gaat en dat jullie zelfs hele leuke laarsjes en schoenen zijn gaan kopen . @ Consider Mooie buik hoor. De stress voor het UWV was dus voor niks fijn dat de dokter zo begripvol was. Vervelend zeg dat je suiker in je urine niet goed is. De waarde van je vingerprik was wel prima zag ik. Vreemd . Hoop vvor je dat het mischien toch niks blijkt te zijn . @ Aggi Al lekker verlof nou ik tel mijn dagen ook af hoor tot de dag dat ik niet meer hoef te gaan werken . Heerlijk lijkt me dat. Heb nu namelijk vaak zoveel te doen op mijn vrije dag dat ik er niet echt uitgerust van word. Maar je hebt dus ook last van je suiker waardes. Had je dat al voor je zwangerschap of komt dat nu pas ? en word je er extra voor gecontroleerd ? @ Eliesja Hoera dus Danny heeft een ritme wel balen dat het hem nog niet lukt aan een stuk door te slapen maar ik ga voor je duimen dat het hem snel gaat lukken. Fijn ook dat je meisje nu last heeft van zwaankleef aan pirikelen je zal er wel helemaal gek van worden als ze steeds acher je aan loopt en wat een dondersteen om je sleutels te verstoppen . Moest er stiekem wel een beetje om lachen maar kan me voorstellen dat je baalt als je haast hebt . @ Meetie Zo jij was nog laat op ! Heb je vandaag nog wat bij kunnen slapen ? Heb je foto's op hyves even bekeken maar je bent lekker creatief geweest op het kamertje . Dylano mag trots zijn op zijn mama hoor. Echt stoer!
@meetie, het is dus vaak aan begin van koortsperiode dat ze zon stuip kan komen en ze was n al paar dagen koortsvrij anders was ik ook niet met dr weggegaan hoor hihi. wilde eerst ook zelf maar jah manlief was ziek en ze wilde graag mee schoenen kopen dus vooruit dan maar hihi oma was mee voor de backup en het ging zowaar perfect ze ging zelfs in de buggy omdat we dit zeiden nou en dat komt niet vak voor. ze wilde natuurlijk eerst niet de schoenen aan die ik mooi vond maar uiteindelijk vond zij ze ok mooi na veel koplimenten van oma en mij dat ze zo geweldig zijn hihi. en was nu idd geluk bij ongeluk dat ie thuis is. en heb hem zover gekregen gisteravond hihi gewoon volstoppen met verkoudheidpillen zodat ie daar geen last meer van heeft hihi. vanmiddag nog eens proberen en dan gaat ievanavond toch maar weer naar kazerne want hij heeft vrijdag een praktijktoets en die wil hij graag maken anders moet ie wachten tot nov. @consider, fijn he dat ze tegenwoordig haast overal draadloos hebben op kazerne die van mij heeft ook altijd laptop mee. wij doen dan skype dan kunnen we elkaar ook nog zien en horen (als mijn webcam het doet tenminste hihi) . als je suikr hebt zie ze dat toch ook in je bloed of niet. dat is toch de plaats waar ze het altijd checken toch. en die waarde was toch heel netjes perfect zelfs. 6.5. hoop voor je dat het meevalt aangezien je nog tijdje moet. @eliesja, wat een boefie zeg en ook zo herkenbaar hihi en nu dus de 1 in ritme begint de ander fijn he dat ze het zo lekker afwisselen. @busster, lekker zeg de meubeltjes kun je lekker aan de gan dit weekend met inrichten. en jah die mannen hebben het msar leuk te vinde toch hihi. ik heb die van ons ook alleen gekocht en ik wist wel wat ie ong leuk vond en wat absoluut niet en hebben zelfde smaak wel dus dat scheelt dan. succes bij vk vandaag. hier gaat het verder goed, madam nog verkouden manlief ook en ik pak volgesn mij ook klein beetje mee. yasmine heeft alleen het leuke idee gevonde om al om kwart over 6 bij ons op de kamer te komen om dat ze klaar is met slapen. nou was gister manlief aan de buert maar jah nu ik hihi. dat heeft ze sinds ziekenhuis dus moet ff kijken hoe ik dit wer ga afleren want vind het veelste vroeg. al heb ik nu wel de houtkachel niet opnieuw hoefen aan te steken want die gloeide nog dus dat scheelt hihi lekker warm hier nog.
@Busster, Vandaag komt dus jullie kinderkamer en wagen Genietse! En mooi dat John de kamer ook mooi vind hihi. Hoe gaat het trouwens met de kleine? Nog steeds groot voor zijn leeftijd? Je zal er inderdaad weinig aan kunnen doen ja hihi En dankje voor het compliment Dylano is er ook superblij mee! Daar doen we het voor he @Mama Suus, Hm.. ben nog niet zo bekend met het fenomeen hihi, maar bij Dylano ging het ook mis toen we juist van buiten naar binnen gingen. Ik pas zelf in ieder geval erg op met die temperatuurverschillen.. omdat zn lichaam het natuurlijk ook automatisch probeert te corrigeren en dan ben ik bang dat als hij ineens in een warme ruimte komt, het even te snel gaat voor hem.. Maar haar koorts was dus al voorbij Hihi grappig is dat he.. dat haar mening/reactie nog zo beinvloedbaar is En mooi dat je je mannetje zover hebt gekregen hoor hihi En gelijk heeftie om toch even naar de kazerne te gaan. Waar is die toets voor eigenlijk? Is jullie houtkachel soort van jullie centrale verwarming trouwens? Is het dan niet bij de kachel onwijs warm en in derest van het huis weer koud?
Nou meiden...volgens mij zit ik heel vreemd in elkaar! Vanochtend weer naar de huisarts met ochtendurine, en hier was gewoon helemaal geen glucose in te vinden! Weer een vingerprik en dat was 4.2 nuchter, dus ook prima. Ze zagen alleen dat ik inderdaad wel een lichte blaasontsteking heb. Ik hoefde verder geen bloed meer af te laten nemen. Alleen de komende weken moet ik wel elke week mijn urine laten controleren. Ik kreeg dus een receptje mee van de huisarts tegen de blaasontsteking. Ik had specifiek om capsules gevraagd omdat ik andere dingen zo moeilijk kan inslikken. Dus de pillen opgehaald bij de apotheek. Kwam ik thuis, zag ik dat ik geen capsules had gekregen. Ik bellen naar de apotheek, zeggen ze ja de capsules zijn op dus hebben we deze maar meegegeven. Grrrrrr meldt me dat dan even van tevoren, dan kon ik naar een andere apotheek. Hoezo lekker klantvriendelijk. Maar goed, ik slik deze pillen nu wel. @Eliesja, gelukkig vond je de sleutels snel weer, anders had je een probleem gehad. Veel plezier vandaag! @Meetie, ik heb geen idee hoe ze dingen van 6 weken terug kunnen zien, maar gelukkig hoefden ze geen bloed meer af te nemen. Ik vind zelf witte meubels ook mooier dan donker, maar ieder zijn smaak natuurlijk. Had je de meubels gekregen? @Busster, dus vandaag komen de meubeltjes! Ben benieuwd hoor! Zal vast erg mooi staan. Wordt het voor jullie in elkaar gezet, of moet je dat zelf doen? Dus jij kan ook lekker alles gaan schoonmaken en wassen. Hoe was het bij de verloskunige? Mijn mannetje is onderweg naar huis, hij voelt zich niet lekker. Ik heb hem lekker aangestoken met mijn gehoest en gesnotter, maar bij mij is het alweer over. De luitenant vond het beter als hij naar huis zou gaan, zodat hij zaterdag fris op het vliegtuig naar Amerika stapt.
@meetie, kijk zelf ook erg uit idd met temp ook in de zomer met warme auto en nu nog ze heefti n auto echt nooit jas aan en liever ook geen schoenen hihi. en in de winkels meteen jas uit want die zijn altijd zo warm hihi. hij gaat vanavond dus weg hij heeft vrijdag toets voor elektriciteit montuer dan kan ie meteen door voor 1e monteur en heeft hij niet lles doorelkaar. kan dus wel op later tijdstip maar jah dan is ie ook druk met de vervolg opleiding en dat werkt dan ook niet he. en hij moest nog vanalles regelen ze hebben groene wk geloof ik volgende wk en nog wat administratieve dingen. onze houtkachel hebben we nu wel meer aan en ook echt hele dag ook omdat energie gewoon steeds duurder word. en we krijgen het huis erwel mee warm heb alleen bij madam de cv aan vanaf smiddags als ze in bed gaat. verder in huis staat alles op antivries. gewoon alle deuren los hihi. hebben groot vrijstaand huis dus dat kost hem anders aaridg als je dat met cv moet doen en dat vind ik zonde. helemaal als we maar met zijn tweetjes zijn. en dit is nog gezellig ook hihi. zo savonds lekker wijntje op de bank kacheltje aan hihi. @consider, super dat het toch geen suiker is. dit had ik dus ook urine wasn iet goed ben toen heen geweest nuchter prikken en met glucose drankje en toen was alles in orde. wel goed dat je nu dan toch in de gaten word gehouden alleen wat minder dat je dan dus steeds gerpikt moet vind het zo vervelend altijd in de vinger hihi. wat lastig idd zeg dat ze niet gewoon zeiden dat capsules op waren als er toch ook nog ander aphotheken zijn had je idd daar makkelijk heen kunnen gaan. nu maar goed je best doen dus met die dingen doorslikken.
zo daar ben ik weer. heb het ontzettend druk. ik ben nu bij een fortis bank aan het werk als callcenter medewerker. van 5 uur tot 9 uur 's avonds. 's ochtends eerst mn vriend naar zn werk brengen. om half 7 dan ben ik half 8 weer thuis. dan nog ff slapen. dus ik zal binnenkort een uitgebreid verhaal doen. daar heb ik nu nog geen tijd voor. sorry kuss mij
hey allemaal, Ik heb even geen tijd gehad om alles bij te lezen, heb het heel druk deze week. Morgen heb ik eerste echo om te kijken of de clomid werkt.. spannend! Ik lees morgen alles even bij en zal ik op iedereen reageren Fijne avond nog allemaal!
@Consider, Vreemd dat alles nu weer goed was, maar wel fijn! Hopenlijk blijft het de komende weken ook goed meis. Wel dom van de apotheek dat ze jou alsnog die pillen hebben gegeven zeg, zoiets moeten ze er altijd bij zeggen. Lukt het nog een beetje met ze in te nemen? De kinderkamermeubels hebben we inderdaad gekregen, vandaar Fijn dat je mannetje nu thuis is, wel minder voor hem uiteraard dat hij ziek is! Ik hoop voor hem dat hij voor het weekend weer beter is. Ziek reizen lijkt me echt vervelend. @Mama Suus, Oh dat zou inderdaad een stuk fijner zijn voor je mannetje, wanneer zn opleidingen elkaar normaal op kunnen volgen. En dat is inderdaad gezellig ^_^ Lekker met je mannetje op de bank bij de kachel, hihi. Moeten wij hier ook maar eens doen! Onze kachel is niet een keer aangeweest.. @Lovely, Mooi dat je een baan hebt. Is het nog een beetje leuk werk? Vind je de werktijden niet vervelend? Alhoewel je overdag wel lekker je ding kan blijven doen Argh.. Dylano ligt de hele tijd te krijzen in bed :x En ik heb geen idee waarom, hij verteld niets.. Niet dat hij zich zo goed verstaanbaar kan maken, maar hij laat verder nergens aan merken dat er iets is..
Zo dames ben vanmorgen dus naar de verloskundige geweest en daar hebben ze gelijk gekeken naar glucose en ijzer in mijn bloed , Glucose was 5,5 dus prima en ijzer 8 dus ook niks mee aan de hand. Wel gaan ze de groei van de kleine in de gaten houden want ook vandaag vond de verloskundige hem/haar groot voor het aantal weken dat ik zwanger ben . Heb haar toen gevraagt of het er niet mee te maken heeft dat ik volgens mijn eigen berekening een week eerder uitgerekend ben en dat zou er volgens haar een beetje mee te maken kunnen hebben maar niet alles. Nou ja we zullen wel zien. Om 1 uur kwam vervolgens de meneer van de babywinkel met onze meubeltjes en de kinderwagen . Meteen stond heel mijn woonkamer vol met dozen. Pff wat een spullen zeg. We hadden al geluk dat hij het binnen wou zetten want hij bezorgt eigenlijk alleen op de bagaande grond en al woon ik niet in een flat ik heb wel een trap van ongeveer 24 trede voor mijn voordeur omdat onder ons huis een garage is. Maar toen moesten mijn moeder en ik dus alles nog 2 trapen omhoog tillen naar de babykamer . Was helemaal buiten adem zeg. We hebben het vandaag voorelkaar gekregen om de commode en het ledikantje in elkaar te zetten maar de kast moet een andere keer gebeuren want de commode heeft ons heel veel tijd gekost zoveel schroefjes en plankjes en laatjes etc . Ik ben nu al blij met het resultaat al moeten jullie nog wel even wachten op foto's hoor die maak ik wel als de kast ook in elkaar staat en ik alle kleertjes enzo netjes weg heb kunnen leggen. @ Mamasuus Lekker hoor een houtkachel dat hadden wij vroeger thuis ook zo gezellig. Blijft jullie meisje er wel bij uit de buurt of heeft ze zich al aan dat ding gebrand? @ Consider Mooi hoor dat je nu geen glucose meer in je urine had maar wel een beetje vreemd. Wel beter dat ze je nu blijven controleren je weet maar nooit natuurlijk. @ Emma Zal voor je duimen morgen hoop dat je possitef nieuws krijgt. @ Lovely lekker dus je bent al begonnen met werken . Moet je nu bij de fortis iedereen uitleggen wat er met de bank aan de hand is ? @ Meetie Er is toch niks mis met gekregen spulletjes voor de babykamer . Gewoon een verfje en het is wel jou smaak en dat is je aardig gelukt toch!
Hahaha, Dylano weigerde dus al de hele tijd om te slapen en nu liep ik opnieuw de kamer in van 'nu is het genoeg!'. Loop ik boos de kamer in, doet Dylano alsof hij slaapt Dus ik boos praten van nu is het genoeg en ik wil je niet meer horen, het is bedtijd blabla.. en hij bleef maar stil liggen met zn ogen dicht Heb maar zn knuffel bij hem gelegd en ben weer weggegaan en hij bleef vervolgens ook stil.. hahaha moest wel lachen hoor bijdehandje. @Busster, Oh wat mooi dat je bloedwaardes prima waren. Apart dat je kindje toch weer te groot is voor zijn leeftijd.. Waar kan het nog meer aan leggen dan? Of heeft ze dat niet gezegd? En je hebt je meubeltjes binnen Knap dat je ze samen met je moeder toch twee verdiepingen omhoog gesjouwd heb hoor! En dan ook de commode en ledikant al in elkaar gezet.. Ben wel erg beniewd hihi. Maar doe maar lekker rustig aan hoor! Die foto's komen nog wel En ik vind het ook totaal geen probleem hoor, die gekregen meubeltjes! Zowat ons hele huisinrichting is gekregen We hadden toentertijd het geluk dat Alex zn ouders gingen verhuizen naar Frankrijk en dat wij hun oude interieur over mochten nemen! En de kinderkamer is ook van zijn familie waarvan de kinderen al groot werden en ze de meubels dus niet meer gebruikten.. Mooi meegenomen toch scheelt ons weer centen! Haha. Nee daar ben ik niet moeilijk in. We hebben nog zat tijd om een 'perfect' huisje te kopen/creëren. Voorlopig hebben we wel andere prioriteiten. En inderdaad, een likje verf kan wonderen verrichten
goeiemorgen! @busster, de kleine meid blijft goed bij de kachel vandaan gelukkig ze weet niet beter ze kroop er al voor langs toen ze 8 mnd was. en hebben vanaf het begin dus au au gezegd als ze in de buurt kwam. ze helpt hem wel schoonmaken. wat een gedoe zeg met die meubels maar gelukkig staan ze nu op de plek. @meetie, nou hij is vertrokken gister vind dr niks aan hihi hij zelf ook niet zo savonds weggaan dan zit je er de hele tijd tegenaan te hikken das ook reden dat hij niet zondags wegwil maar altijd maandagmorgen vroeg. hopen dat ie alles beetje kan regelen daar en dan morgenmiddag weer thuis. en super toch dat je zo aan je spulletjes kunt komen. onze babykamer is ok niet nieuw hoor hebben toen een hele mooie bij kringloop gevonden. mijn pa was er een ant maken en precies zoeen die hij maakte stond toen bij de kringloop nou dat scheelde weer een hoop werk. vind het juist luek om zo dingen bij elkaar te zoeken. nou wij hopen er maar op dat we voldoende geklust hebben hihi voelde gisteravond mijn sprong vlak voor hij wegging. madam is nog ziek geloof dat ik oma maar ff eropuit moet sturen voor hoestdrank voor ze weer last krijgt van dr bronchieen. hihi jah tis wat her met kleine meid dit had ze ook vorig jaar dec vent was net weekje weg naar uruzgan madam ziek beginnende longonsteking erg fijn dus ook een verkoudheid die maar niet over wilde gaan. deed dr niet veel aan want jah ze zeggen toch altijd dat uitzieken het beste is nou ik vind nu dus van niet zoveel mogelijk er aan doen is toch beste nu vind ik hihi.
even over de bank waar ik werk. wij bellen via een tussen persoon dus niemand weet dat we via de fortis bank bellen. dus dat scheelt alweer haha. vanmiddag kan ik mijn kinderwagen ophalen. een urban jungle. met limegroene bak en zandkleurig buggy gedeelte. hij is niet nieuw. want nieuw zijn ze rond de 800 euro. en aangezien we genoeg kosten krijgen straks, vond ik dit ook wel goed. en ik heb mn 2e baan. van 8 uur 's ochtends tot 12 uur. dus ook 4 uurtjes. schoonmaken van accomodaties. want mijn werk bij de bank was maar voor 2 weekjes. dus 10 oktober is daar mijn laatste dag. liefs
jeetje een beetje mosterd na de maaltijd, maar hier nog een militairs vrouw hoor (landmacht, luchtmobiel, instructeur)... vrijdag vertrekt manlief naar Kreta voor een oefening en komt pas volgende week vrijdag terug, en mist dan ook de afspraak bij de vlos komende dinsdag
Hello ladies, hier een foto van onze commode. De rest van de babykamer foto's staan in mijn album! Kan helaas moeilijk een totaal shot maken, vandaar losse foto's van de spulletjes @mamasuus, zo'n houtkachel lijkt me heerlijk. Maar ook een gedoe met die blokken hout. Maar het is inderdaad goedkoper als je een groot huis hebt. Hoe voelt je sprong aan eigenlijk? En hopelijk krijgt yasmine geen last van haar bronchien. @emma, hoe was de echo? @meetie, is Dylano nog lang doorgegaan met krijsen? ben je er nog achter gekomen wat er aan de hand was? Wel grappig dat hij net deed alof hij aan het slapen was, slimpie @busster, jeetje wat een gedoe met de babykamer! Ben zo blij dat wij alles in elkaar hebben laten zetten. Ze waren bij ons al 3 uren bezig, met 2 man, om alles in elkaar te zetten. En hun doen het elke dag, laat staan hoelang wij er mee bezig zouden zijn geweest. Doe maar rustig aan, je hebt nog ff de tijd voordat alles klaar moet zijn. @lovely, ohh je baan bij de bank is dus maar voor 2 weekjes. en dat schoonmaken is wel voor langere tijd? Logisch dat je wat dingetjes 2de hands koopt. Heb je de kinderwagen via marktplaats? Nou het slikken van de pillen gaat moeilijk. Ik leg ze op me tong en wil het met drinken wegslikken. Maar de pil smelt al op me tong, en dan proef ik die vieze smaak en dan moet ik bijna overgeven. Gelukkig gaat het met me mannetje weer wat beter, hij is vanochtend even naar de kapper geweest en daarna zijn we naar de prenatal gegaan. Want ik heb problemen met de kast van de babykamer. Als ik setjes kleertjes op de roede heb hangen, dan hangen de broekjes op een plank. Die plank kan ik niet lager zetten en de roede niet hoger. Dus de enige mogenlijkheid dat alles goed hangt zou zijn dat ik die plank eruit haal. Nou dat is natuurlijk niet de bedoeling. In de kast die in de prenatal staat, is de plank lager. Er zitten daar allemaal gaatjes in om de planken te verstellen, en bij mij zitten er maar een paar gaatjes. Ik schijn een nieuwe versie van de kast te hebben. prenatal heeft een klacht ingediend bij de leverancier en gezegt dat ze dit moeten oplossen, dus maar ff afwachten.
hey meiden, meetie, nee we gaan geen nieuwe auto kopen, wel 2de hands. We hebben wel een andere nodig, want met 2 kinderstoelen achterin is Luke net een hamburger haha, hij zit daar in het midden, past net en we hebben een oogje op de opel zafira. Maar jee wat zijn auto's duur zeg, zelfs 2de hands pfff Die Dylano, hij is je al behoorlijk aan het testen hihi.. Busster, ja dat ritme gaat echt steeds beter, ben er erg blij mee hoor hihi. En leuk zeg, nieuwe meubeltje. Ben benieuwd naar de foto's! Fijn dat ook alles goed was bij de vk! Kan het ook niet zijn dat je ook een groot kindje krijgt of heeft dat echt met het aantal weken zwangerschap te maken? Consider, huh wat gek zeg, maar wel fijn dat het toch allemaal goed is! Voor hoe lang gaat hubby naar Amerika? Is het mischien een idee om de medicijnen met en lepel vla in te nemen? Mooie foto's, echt lief hoor! Mama suus, dus je mannetje had toch wel zin hihi, ben benieuwd hoor, spannend weer.. Mikmak, welkom hier! Nou ons dagje gister was een GROOT succes! eerst dus auto's gekeken, zijn duur die dingen zeg. Daarna stad in, heb 2 truitjes gekocht en een blouse en laarzen en daarna lekker wezen eten. We waren redelijk optijd weer terug. Dit weekend gaan we ook naar center parks. me ouders hebben een huisje en we gaan lekker mee! We gaan naar kempervennen. Ben benieuwd hoe danny het doet, hij is meestal van slag als we ergens heen gaan! Dus spannend. nou liefs van mij Fijn weekend