Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    dank je eliesja, jij veel plezier dit weekend.. kempervennen is altijd wel leuk om naar toe te gaan

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    mikmak, welkom hier dus doet je vent dan precies instrudteur? voor wat dan?

eliesja, jah dur het autos vonden wij ook al hihi wij hebben er toen ook een aangeschaft toen yasmine geboren was (moest wel die van ons was ermee gestopt toen manlief ze ma op de trein zette toen ik net paar dagen bevallen was) dus hebben in de kraamweek toen nieuwe gekocht ook 2ehands hoor lekker burgelijk een station want jah waar moet je anders de kinderwagen en 2 honden en een maxicosi kwijt hihihi. lekker zeg dat het geslaagd daggie was. en ook nog lekker ff weg dit weekend. heerlijk hoor.

consider wat een leuke komode ga zo f de rest bekijken ziet er goed uit hoor.
    bij mij voelt mijn sprong altijd als felle steken in onder buik die doorstraalt naar benen soort ongi pijn vrij heftig wel. duurt niet lang niet meer dan 2 uur ofzo. wat vervelend zeg van die pillen kan me het helemaal voorstellen kan dr ook niet tegen zoals paracetamol aah daar kokhals ik zo van. sterkte daarmee.
    wat stom ook van die kast zeg hoop dat je het opgelosst krijgt.

hier gaat het lekker het is goed weer wel harde wind maar overwegend droog en zon dus das wel fijn. manlief belde dat ie miss volgende wk vrij is dus das nog beter. verder heb ik niet veel te melden hihi

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hij is begonnen bij de infanterie, en daarna dan naar door gegaan voor sportinstructeur, hij traint de dames en heren daar en bereid ze voor om op uitzending te gaan waar dan ook. dus niet alleen sporten en conditioneel, ook vechten, simulaties, die droppings die ze door de nachten heen soms hebben enz enz...

en ja ook 2de hands zijn ze duur..... wij zullen er ook aan moeten, want manlief heeft een busje voor 2 personen en ik een clio, nu zal dat voor de eerste tijd niet erg zijn, maar 1 kinderwagen achterin en we zijn vol.... nu hebben we dan het aanbod gekregen dan mijn ouders hun auto aan mij geven (peu 306 station) en dat hun mijn autootje nemen om in te ruilen voor een nieuwe voor hun...... kweet niet... heel lief maar toch...

4. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hey dames!

@ Consider: Wat een ontzettend leuke babykamer, ik houdt van roze, dusse... helemaal mijn smaak, haha! Om nog even terug te komen op... wij zijn vandaag officieel geregistreerd partners! Hebben vandaag dus het ja-woord gegeven, erg leuk! We hebben het om 9:15 samen met onze getuigen gevierd met een tompouce'je bij de Hema, hahah. Er was niets anders open... :p

Morgen ga ik naar de Arbo arts, ben benieuwd wat deze te zeggen heeft. Op 't moment voel ik me echt te slecht om te gaan werken, ik wil eigenlijk continu slapen en niksen..

Bij ons kriebelt et voor een tweede babietje! Maar ja, eerst MANnetje lief met een aantal dagen uitzwaaien voor een half jaar. Vreselijk... :(

@ Elies: Opel Zafira's zijn idd duur! Wij hebben een hele mooie én luxe Peugeot 307 sw uit 2004, erg mooi ding! Zwart, leer, panorama dak, cruise controll.. alles d'r op en d'r aan voor 13.000 euro. Ik vond dat echt nog te doen voor wat je er voor krijgt! Ben er heel blij mee!

5. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Gurls, willen jullie even stemmen op Chloé bij baby van de maand op 't forum? Ze staat helemaal onder aan, als 'prinses' Chloé! :) Thnxxxx

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Mikmak, fijn dat je een aanbod heb gekregen, ik zou het lekker doen!

Mama suus, haha leuk kraamcadeau dan hihi..

Bo, ik ga zo gelijk op jouw prinsesje stemmen. Hoe meld je je eigelijk daarvoor aan? voorheen stond het erbij hoe je dat moet doen..
    Wij zijn op een zafira uitgekomen, omdat wij toch wel een opel-liefhebber zijn en wij de andere 7-zitters niet zo mooi vinden, ja de crysler, maar die is nog duurder, vooral in gebruik! ;)
    Succes bij de arbo, gewoon aangeven dat je het totaal nog niet aankan..

heb echt zin in het weekendje.. :D

7. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey meiden,

@Mama Suus, Ik begrijp wat je bedoelt. Alex gaat ook maandagochtend pas in de richting. Vind ik veel fijner!
    Handig dat de kringloop dezelfde kinderkamer had als je vader aan het maken was hihi. Scheelt hem weer wat werk!
    En ik zal weer voor je duimen hoor :D Ben benieuwd of het raak is!

Volgende week je mannetje dus lekker thuis :D Leuk meis! Veel plezier samen.

@Lovely, Slim dat je de kar 2ehands hebt gehaald. En lekker dat je voorlopig bent voorzien van werk!

@Mikmak, Welkom in dit topic meis! :D Op welke kazerne zit jouw mannetje? En morgen gaat hij dus op oefening. Is hij normaal elke avond thuis?
    En wat lief dat hij elke keer mee naar de verloskundige gaat!
    Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap ;) Alles goed met de kleine en jou?
    Op zich wel een mooi aanbod van je ouders. Wat zet je aan het twijfelen?
    Hihi een hele vragenlijst voor jou :)

@Consider, Meis wat is het kamertje leuk geworden! :D Volgens mij krijgen we toch een goede indruk van het kamertje, ondanks dat je hem er niet als geheel op de foto kon krijgen ;) Ik vraag me alleen 1 ding af hihi. Je hebt dus twee deuren naast elkaar he, staat nu het ledikant voor een van die deuren?

Helaas ging Dylano inderdaad door met krijzen :( Nadat hij deed alsof hij sliep :)lol: haha, ik moet er nog steeds om lachen hoor!) heeft hij wel even geslapen. Om 1:15 begon hij alleen alweer met huilen.. Ik was toen zo moe dat ik hem maar bij mij in bed nam. Daarna hebben we nog iets kunnen slapen, maar we werden wel telkens wakker. Hij kruipt ook continu tegen me aan, waardoor ik op een gegeven moment heel ongemakkelijk aan het bedrand lig.. En elke keer als hij in de nacht even wakker werd begon hij te trappelen en zijn benen op mij te leggen (wat nogal onprettig is met een dikke gevoelige buik). Rond 6 uur was hij geloof al weer wakker.. om 7 uur heb ik hem maar in zn eigen bed gelegd, in de hoop dat ik nog een uurtje normaal kon slapen, maar hij ging meteen door met krijzen. Probeerde nog 'boos' te doen, maar niets hielp! Ik trok het toen echt even niet meer hoor. Ik heb echt respect voor mensen met huilbaby's enzo. Of Eliesja.. Pas om 8 uur was hij weer stil en heb ik nog even een half uurtje kunnen slapen.. Ben echt gebroken vandaag..

Onwijs leuke boxkleed trouwens, waar heb je die vandaan?

En blergh.. volgens mij heb je dan dezelfde pillen als ik laast had.. zijn het van die onwijs grote ovalen pillen met een bruistablettextuur? Die zijn inderdaad zo lastig weg te werken en smaken zó vies! :sick: Ik stond toen ook echt kokhalzend boven de wasbak met tranen over me wangen.. Maar misschien is dat lepeltje vla wel een oplossing?! Ik heb het nooit geprobeerd, maar het klinkt wel handig..

Mooi dat je mannetje zich weer wat beter begint te voelen!
    Wel balen dat de kledingkast niet is zoals hij moest zijn.. het zit jullie niet mee met die kamer he. Hopenlijk is het snel en gemakkelijk opgelost!

@Elies, Hihi nieuwe auto of nieuwe tweedehands, wat maakt het uit. Maar ik kan me voorstellen dat het niet fijn zit voor Luke :p Hopenlijk kan je nog een mooie wagen voor een aardig prijsje vinden! Van de Opel Zafira heb je inderdaad ook voor redelijke prijsjes zie ik :eek: (keek net even snel op marktplaats hihi) Succes nog met de zoektocht!

En mooi dat jullie daggie leuk was! En je hebt ook nog lekker geshopt hihi
    Veel plezier van het weekend :D hihi ik weet nog wel dat je voor het eerst met Alyssa op vakantie wilde. Wat gaat de tijd toch weer hard..

@Bo, Gefeliciteerd met jullie partnerschap! :D Wat ontzettend leuk dat jullie dit gevierd hebben, dan wel in de Hema hihi :D

Veel succes morgen meis, hopenlijk is hij net zo makkelijk als met Aggi ;)

En wat leuk dat jullie een tweede kindje willen! :D Helaas moet je mannetje eerst weg.. Ik vind dat zowiezo al niet leuk voor je meis. Maar jullie hebben dan in ieder geval wel iets superleuks om naar uit te kijken! ;)
    Trek je het trouwens nog een beetje? En hoe is je mannetje hieronder?
    Geniet nog van elkaar! En sterkte meis

@Emma en Nen, hahaha zo praten jullie pagina's in 1x vol en zo zijn jullie weer stil :) Alles goed? En hoe is het met de eitjes?

Zucht.. ik had gehoopt dat Alex vandaag voor de deur zou staan, want hij zei dat hij heel misschien vandaag al naar huis mocht. Maar nergens een Alex te bekennen en ik heb ook niets van hem gehoord.. dus dan neem ik maar aan dat hij toch pas morgen komt :( Stiekem toch wel teleurgesteld.. mis hem zo.. En nu is Dylano ook weer opgehaald, dus zit ik hier in me eentje me mannetjes te missen.. blergh.. ben daar echt zo slecht in.. En morgen moet ik werken, dus moet ik tot het einde van de dag wachten tot ik kan zien of hij al thuis is..

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @meetie, heeft dylano het nu een nacht gedaan dan of blijft ie etteren? yasmine is vanaf het ziekenhuis nu al dwars en staat bijna elke dag om 6 uur bij mij op de kamer. te melden dat ze klaar slapen is en dr kleren aan wil. gister was het zowaar 7 uur maar vanmorgen weer 6 aaah veelste vroeg man het is dan ng donker. en ondertussen gapen en in dr ogen wrijven maar nee ze is niet moe.
    werk je nou 1 dag in de wk dan? das toch ook wel prettig. alleen minder dat dylano dan zo ver weg moet.

@eliesja, was het zon ramp dan de eerste keer dat jullie op vak gingen met de kleine? kan die van ons ook nog goed herinneren hihi wij zijn vorig jaar naar cran canaria geweest ze was toen iets meer dan een jaar. het vliegen was echt een kleine ramp hihi ze wilde niet slapen en plakte vast op schoot van warmte hihi. en ze wilde de hele wk niet echt eten. deed de hele dag op 5 patatjes en een croissant. hihi maar ze heeft het wel mooi gehad. en de tweede keer naar cp ging ook een stuk beter. was vlak voor mijn vent naar uruzgan ging zolang we elke avond ff voor het slapen gingen zwemmen was het goed daar werd ze goed moe van dus die was dan zo weg. werkt echt perfect.

we willen dit jaar ook nog maar jah hij kan haast geen vrij krijgen jah toevallig volgende wk maar andersn iet hihi dus maar kijken voor volgend voorjaar ofzo.

nou zou zo eens ff de kachel weer aansteken en beginnen met de afwas en de was.

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @ meetie hij zit op de Peel, bij venray dus, das luchtmobiel en ede samengevoegd, en hij is niet elke avond thuis, alhoewel wij in maastricht wonen blijft het toch 100km op iedere keer.. meestal slaapt ie 2 nachten daar en de rest thuis..

met de kleine en mij is alles goed, een zwangerschap uit het boekje hoor. en hij gaat niet iedere keer mee naar de vlos, maar probeert wel zo vaak mogelijk mee te gaan, gezien het feit dat er geen complicaties enzo zijn en ik nergens laast van heb, vind ik het ook niet echt noodzakelijk dat ie er altijd bij is...

wat betreft die auto... minder belangrijk is het feit dat ik het een beetje een ouwelullenbak vind... maar wat mij vooral laat denken is dat ik geen zin heb om van mn moeder te horen te krijgen als er eens een discussie heb met dr om het 1 of ander en ik mn mening geef.. te horen te krijgen.. ja maar we doen toch zoveel voor je? kijk wat je hebt gekregen.... heb ik al eens eerder letterlijk voor mn voeten gekregen omdat ik een bedrag geschonken heb gekregen voor een auto na mijn auto ongeluk in 2005.... dat voelt namelijk als een bezwaar en zwijggeld om je eigen mening te mogen hebben...heb haar dat ook gezegd en mn vader ook, en mn vader zegt, ach meis, ik ben al bijna 41 jaar met je moeder samen en je moet gewoon niet naar alles luisteren met wat ze zegt :confused: ja dsa ook wel weer zo, en op dit moment zou het ideaal zijn omdat we ook nog in een beetje verbouwing zitten.. en het is ontzettend lief aan de andere kant... we komen er wel uit tzt....

en heeft Dylano nog een beetje geslapen vannacht?

@consider.. das een hele leuke babykamer... moet die van ons nog inrichten.... meubels zijn er.. maar ja.... komt wel

@Bo... was een gezellig feestje dan bij de Hema haha, en wel shit dat je mannetje weer weg moet naar Uruzgan.. maar ja de terugkomst is zometeen des te leuker... met de vooruitzichten om een 2de kleine erbij te nemen... niet te vergeten het hele voorspel ;)

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey meiden,

Ik heb nog steeds niet alles bijgelezen, en kom net uit mn werk... en ik moet alweer bijna weg.. druk druk

@consider, ik zag je foto, mooi kamertje is het geworden!

Bo@ gefeliciteerd met je geregistreeerd partnerschap! Probeer maar zoveel mogelijk van deze paar daagjes te genieten. Eerste weekjes alleen zijn het zwaarst dus hoop voor je dat je straks snel weer in je ritme komt.

@meetie,
    Mooi buikje heb je al, zag de foto :)

Ik heb gister mijn eerste echo gehad voor een follikelmeting... nou dat viel tegen.. er was nog niet echt iets bijzonders te zien. Alleen een eitje van 10 mm. Hij moet 20 zijn. Nu moet ik zondagochtend weer een echo dus ik hoop zooo dat het is aangeslagen [-o< [-o<
    Anders moet ik nog meer medicijnen :( . Maar ik heb er wel een goed gevoel over dus we wachten zondag nog even af.
    Hij kon de linkereierstok niet zo goed zien, dus wie weet.
    Mn mannetje komt vandaag weer thuis, echt zin in. Heb zonet even een kadotje voor hem gehaald.

Prettig weekend allemaal!

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Mikmak welkom hier!

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    dank je.. te gek dat je mannetje vandaag thuiskomt... en succes bij de echo zondag, wordt dus weer duimendraaien voor ons alle hier :)

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jee manlief is thuis, hij is alleen bekaf van langer rit en kan hem dus niet echt motiveren naar boven te komen beetje jammer. nu dus echt maar hopen dat ei eerder was. en niet toch vandaag.

14. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hey lieverds, was ze weer even...

Heb nog niet alles terug gelezen...hoop niet dat ik teveel gemist heb...anders hoor ik het wel..

:idea: Bo heb voor je meisje gestemd hoor!
    en van harte gefeliciteerd met jullie partnerschap...kon geen passend plaatje vinden...dus dan maar deze..
    [​IMG] hahahah

zag weer een leuke commode voorbij komen en een prachtig kamertje...ook hier helemaal wijs met roze hoor....zelfs Jac en de jongens vinden het er nu echt bij passen hahahah

Verder even niets temelden...ga even koken..kom later weer reageren..zag trouwens weer nieuwe gezichten ..WELKOM meiden !

tot straks dan maarrrrrrrrr

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    @Eliesja, met een lepel vla innemen lukt me ook niet echt. Ik slik ze nu in met een dikke slok chocolademelk. Gelukkig is het maar voor 6 dagen, maar lekker is anders.
    Een Opel Zafira is echt een ideale auto. Mijn ouders hebben er ook 1 gehad, en er kan echt ontzettend veel in. Verder vindt ik opel's gewoon fijne auto's. Veel plezier in Center Parcs :)

@mamasuus,wel handig dat je je eisprong voelt. Dan heb je ook geen ovulatietesten nodig.

@Bo,Ik heb op Chloé gestemd! En gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap! Hou je je eigen naam? of die van je partner?

@mikmak, welkom hier. Je hebt de babykamer dus al in huis, wat voor meubeltjes heb je? En wat voor kleuren heeft de babykamer? Weet je al wat het wordt?

@Meetie, klopt het lediakant staat voor een inbouwkast deur. We komen echt bijna nooit in die kast. Dus vandaar dat we het ledikantje ervoor hebben gezet, anders hadden we nog minder ruimte. Het boxkleed komt van de prenatal, heb er ook een badcape van.
    Het klinkt alsof Dylano je een beetje aan het testen is, of voelt hij zich niet helemaal goed?
    Jaaaaa het zijn die tabletten, jakkkkes. Ik slik ze nu in met een dikke slok chocolademelk.
    Jammer dat Alex niet alvast thuis kwam.

@Emma, hopelijk slaat het inderdaad aan. Wat voor cadeautje heb je voor je man gehaald? en was daar een speciale reden voor?

@Diaantje, mooie foto's van meagon onder je reactie.

Wij hebben vandaag lekker uitgeslapen! daarna zijn we even naar de bank geweest om een extra bankrekening te openen. En we zijn naar de drukkerij geweest om de laatste puntjes op de i te zetten voor het babykaartje. We hebben het kaartje nu officieel besteld en volgende week krijg ik de enveloppen, dus kan ik alvast beginnen met schrijven. Verder hebben we de trouwfoto's opgehaald en zijn we even langs mijn moeder geweest om een koffer te lenen.

Me mannetje gaat morgen voor 8 dagen naar Amerika. Eigenlijk zou ik hem naar schiphol brengen, omdat er geen vervoer was geregeld. Maar het is voor ons 2,5 uur heen en 2,5uur terug. Dus best wel ver, en zag er eerlijk gezegt best wel tegenop. Gelukkig is er op het laatste moment alsnog vervoer geregeld.
    Ik vind het voor hem ontzettend leuk dat hij heen gaat, maar zelf zie ik er een beetje tegenop, weet ook niet waarom. Ik heb in iedergeval wel wat dingetjes te doen aankomende week, dus hopelijk is de week snel voorbij.

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Ja de meeste spulletjes zijn er al... maar omat nog het eea in de babykamer staat opgeslagen voor de badkamer staat er nog niets uit, maar ja dat komt eind november, begin december wel... we krijgen een kersenrood houten kinderkamer, kast comode en wieg, de muren zijn een licht beige en witte gordijnen, nu ligt er nog een wit tapijt maar ik wil eigenlijk proberen om die kamer en onze slaapkamer nog te voorzien van marmer.. (ben dochter van een steenhouwer en is goedkoper dan laminaat) wilde hout omdat we beneden een eikenvloer hebbenlaten leggen en de trap en overloop van meranti is.. maar dat is niet te betalen.. ja ik weet wat het wordt, maar omdat manlief het niet wil weten zit de definitieve uitslag nog in de envelop *lol*

maar goed das altijf effe rottig he, als man weer weg moet, heb hetzelfde hoor, hij zit nu op kreta voor oefening en komt ook vrijdag pas terug.... de week is voorbij voor je het weet... x

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Argh.. ik heb weer problemen met het forum hoor! Ik krijg de laatste tijd weer geen bericht meer van nieuwe reacties en ik moet me telkens opnieuw aanmelden :x

En de stofzuiger doet het niet! :x Alleen met slang wel, maar met die mond erop heeft hij ineens 0,0 zuigkracht! Nog geen losse haar wordt aangetrokken! En ik had juist van de week nog niet stofgezogen hier, omdat nog het eea moest worden opgeruimd enzo. Heb hier van de week nog even staan verven enzo, dus ik dacht, dat doe ik van het weekend wel in 1x. Maar nu wilde ik dus stofzuigen en gebeurt er niets! En morgen komt er allemaal visite :( Misschien dat Alex hem vanavond nog aan de praat krijgt, anders moet ik maar een vriendin vragen of ze een stofzuiger meeneemt :) :oops: .. Heb hem ook al helemaal uit elkaar gehaald en schoongemaakt, maar niets..

Oh en Dylano heeft vanochtend zijn eerste zinnetje gezegd! ! ! :D
    Ik had hem vanochtend uit bed gehaald en toen lag hij tussen Alex en mij in melk te drinken en hij was heel opgewekt dat Alex er nu ook weer lag. Dus hij steeds blij "papa papa!" Dus ik zei dingen als "jaa fijn he! Papa is weer thuis!" Zegt Dylano zo "Papa is thuis!" :D En echt héél duidelijk, want hij dacht echt even na voor hij elke woord uitsprak.

En donderdag ging hij ook zelf zijn kleertjes uittrekken! Met zijn shirtje moest ik wel helpen. Maar zijn broek en onderbroek deed hij zelf! :D Ja ik moest even helpen, omdat hij perongeluk tegelijk zijn hemdje vast had toen hij zijn broek uit wilde trekken, dus ik zette even zn hemd goed en derest deed hij helemaal zelf! :D

Oh wat wordt hij ineens groot zeg..

@Mama Suus, Donderdag op vrijdag heeft Dylano weer bij me ouders geslapen. Ik ben vergeten te vragen hoe dat was gegaan, dus ik heb geen idee of hij hun ook wakker heeft gehouden hihi.
    Yasmine is dus ook lekker bezig met der slaapritme.. Slaapt ze al in een normaal bedje dan?
    En ik werk inderdaad 1 dag in de week. Wilde eigenlijk twee dagen werken (woensdag en vrijdag), maar me baas zet me telkens alleen vrijdag in, wat ik uiteindelijk ook wel fijn vind eigenlijk haha. Ik wacht ook nog steeds op bericht van de kinderdagopvang hier, dus als ik woensdag en vrijdag zou moeten werken, dan zou ik Dylano ook vanaf dinsdag al moeten missen tot Alex vrijdag thuiskomt en hem meteen ophaalt bij mijn ouders.

Jammer dat jullie niet meer op vakantie kunnen dit jaar.

@Mikmak, Heerlijk dat het zo goed gaat met jou, de kleine en de zwangerschap! Hier is Alex maar 2 keer meegeweest ofzo. Als er niets gaande is, dan zit hij er inderdaad maar een beetje voor janlul bij.. Even bloeddruk meten, hartje luisteren, voelen en je staat weer buiten haha

En het is inderdaad heel lief van je ouders dat je hun auto mag hebben, maar ik begrijp heel goed waarom je twijfelt hoor! Het is onwijs vervelend als ze dat later tegen je gaan gebruiken.

Ik ben erg benieuwd naar jullie kinderkamer! Het klinkt érg chique! Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?
    Vind je het trouwens niet moeilijk om het geslacht nu geheim te moeten houden voor iedereen en speciaal je man!? Sinds ik het weet kan ik het echt voor niemand verzwijgen haha :)

@Emma, Bedankt voor je compliment ;) Jammer dat er nog weinig te zien was op de follikelmeting! Hopenlijk hebben jullie zondag meer geluk! We duimen rustig verder voor je meis!
    En wat heb je voor je mannetje gekocht? Hihi

@Consider, Ah blergh, jammer dat je die vieze pillen ook niet met vla binnen krijg. Gelukkig wilt het met een slok chocolademelk wel lukken! Succes er nog mee hihi ;)

Vannacht heeft Dylano wel redelijk geslapen trouwens :eek: hij werd wel rond middenacht even wakker, maar toen had Alex hem meteen mee ons bed ingenomen. Geen idee hoe hij dus anders had gereageerd als we hem 'dwongen' verder te gaan slapen. Maar iets later begon hij wel constant te draaien en jengelen en wilde hij weer in zn eigen bedje slapen! Ik heb hem daarna ook niet meer gehoord! Dus dat was mooi! Ik denk dat het de vorige keer dan toch aan het weer lag. Het was toen namelijk erg hard aan het regenen, waaien en lichtjes aan het onweren. Er hangen ook geen gordijnen meer in zn kamertje, dus ik denk dat hij gewoon verkeerd wakker was geworden en daardoor niet meer in zijn kamer wilde slapen.. (Gelukkig dus geen geëtter! :D)

Jullie hebben dus al helemaal het geboortekaartje af! Wat leuk! Ik ben erg benieuwd! Wij zijn nog niet eens over de namen uit haha. Maar ik zit er wel aan te denken om een foto te gebruiken van mijn buik met Alex en Dylano.. Dan zal het kaartje dus pas volgende maand gemaakt worden..

Is je mannetje al vertrokken naar Amerika? Het is nooit leuk om je mannetje te missen. Hopenlijk gaat de week snel voorbij! ;) Wel fijn dat er op het laatste moment toch vervoer was geregeld! Hoef jij nu niet 5 uur in de auto te zitten voor iets wat je niet eens wil (je mannetje wegbrengen :()

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai hai,

@consider he gat zeg dat ie zover weggaat maar waarom eigenlijk helemaal naar amerika is dat vor werk dan? wel fijn dat het nu dan beter geregeld is. maar gewoon bezig blijven hihi dna gaat het het snelst voorbij.

gelukkig zijn die pillen dan maar 6 dg dat scheelt alweer.

@meetie, wat raar zeg dat je stofzuiger hetn iet doet met mond terwijl je hem al heleamaal hebt onthaard enzo. hoop voor je dat alex hem wel aan de praat krijgt. en wat goed van dylano zeg zijn eerste zinnetje en dat zelf uikleden hihi sokken kunnen ze al in de wieg maar de rerst hihi yasmine zit ook nog regelmatig vast bij trui uitdoen hihihi. en zon persoonlijk geboortekaartje vind ik ook altijd zo leuk. wij hebben er toen een hele mooie 3d echo opgedaan van yasmine kregen we zeer veel komplimentjes over hihi.
    tis zeker wel jammer van vak maar ach dan volgend jaar maar weer kijken zijn ook druk aan verbouwen ons hele huis we zijn boven begonnen en gaan zo rustig aan naar beneden dus dure vliegvak zit er zowiezo niet in komende tijd hii.

@mikmak, klinkt erg mooi die meubels hou ik ook wel van zo dat warme. en wat appart dat marmer dan goedkoper is maar is dat dan niet erg koud aan je voeten? en dat van envelop ken ik heeft mijn schoonzusje ook al 2 keer gedaan maar die kan dr mond steeds niet dichthouden dus hij weet hetn u ook alweer.

verder heb ijk nog steeds ruzie met ei ed hihi temp weer hoger maar ineens vruchtslijm hahaha gaat lekekr hier dus we gaan gewoon door.

zo ff druiven pluken en dan lekker likeur maken en morgen van de rest wittewijngelei jammie jammie. en moet manlief ondertussen nog ff helpen want zijn vollieres ant slopen daar komt dan een overdekt speelplaatsje voor yasmine.

fijn weekend allemaal

19. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mama suus, Oh dat is inderdaad ook leuk, zo een 3d-foto erin. Heb je misschien nog een foto/scan van het kaartje?
    En hihi ik heb echt zo een bepaald beeld nu van jullie. Dat jullie in zo een houten huisje in het bos wonen op een eigen stuk land. Met jullie houtkachel en wijnbrouwactiviteiten :p Wel onwijs leuk! Maar is dat ook zo? :p haha. En wat leuk dat Yasmine een eigen overdekt speelplaatsje krijgt zeg! Stonden die vollieres dan leeg?

Zucht, het huis opruimen/schoonmaken, wilt niet echt lukken. Al doe ik niets, dan ben ik al buiten adem! Ik heb ook steeds het gevoel alsof mijn hartslag soms 20x sneller klopt dan de bedoeling is :confused: Dat heb ik de afgelopen dagen nu al een paar keer gehad.. Ik ga dat maar even in de gaten houden, want naar mijn idee doe ik niets geks of intensiefs..
    Pf.. ik ben nu met de tweede zwangerschap wel heel erg alerter hoor! Ik let echt op elk pijntje of verschijnseltje.. Maar goed, zekerheid gaat voor alles, dus ik hou mezelf maar niet tegen.

Nou, dan ga ik nu maar even nog een poging wagen tot huishouden!
    Fijn weekend iedereen!

[EDIT] Oh trouwens.. Zijn jullie ook al aan het aftellen?! :D Gisteren hoefde ik nog maar 10 weken! ! ! :D (tot de uitgerekende datum) Ohh wat voelt het al dichtbij zeg!

20. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Nou meiden, het zit me niet mee!
    Ik heb sinds 2 dagen echt pijn bij me vagina, me man ging gisteravond even kijken (kan het zelf niet meer goed zien met me buik) en het is helemaal rood en opgezet. Ik vanochtend de bijsluiter van de antibiotica tegen blaasontsteking bekijken. Stond erin dat je er een schimmelinfectie van kunt krijgen ggrrrr, dat heb ik dus. Dus ik vanochtend gebeld met de doktersdienst en kon bij de apotheek een crempje ophalen.

Me mannetje is vanochtend weggegaan, hij heeft me eerst wel 100 kusjes op me buik gegeven en gezegt dat ik rustig aan moet doen. Zo lief!
    Dus hij zit nu in het vliegtuig. Ik heb zonet even boven en beneden stofgezogen, en voor de rest ben ik me een beetje aan het vervelen. Hopelijk komt straks een vriendin nog even langs.

@Meetie, wat super dat Dylano zijn eerste zinnetje heeft gezegd en dat hij zijn kleertjes uit kan doen! Wat zijn ze dan in een keer 'groot' hé.
    En wat balen dat de stofzuiger het niet meer doet! Hopelijk kan Alex hem repareren en anders moet je maar eventjes 1tje lenen. Morgen komt er toch visite nog voor Dylano's verjaardag?
    Heel erg herkenbaar dat buiten adem zijn. Op zulke dagen komt er ook echt niks uit mijn handen.
    Jaaa ik ben ook al aan het aftellen, nog maar 9 weekies. Misschien nog wel minder dan 9 weekies, heb aldoor zo'n gevoel dat de baby eerder komt.

@Mamasuus, ja hij gaat met het leger naar Amerika, ze gaan daar pakken (die hun moeten beschermen bij een nucliaire aanval) testen.
    Raar hé hoe een lichaam in elkaar zit. Ik vindt het ook nog steeds een wonder dat ik zwanger ben, en kan me bijna niet voorstellen dat er straks een klein babytje uit me komt.

@Mikmak, zo dat klinkt wel chique, marmer in de babykamer. Wat voor kleur marmer? En vindt je dat wel praktisch ivm het in bad doen van de baby. Zie het al voor me, komt er wat water op het marmer en hup zo met baby en al onderuit.
    Gelukkig hebben jullie nog even de tijd om de babykamer klaar te maken.

Deel Deze Pagina