Ha, ben ik weer haha. Lekker zeg, dat je nu door die pillen een schimmel hebt gekregen :x Hopenlijk helpt dat cremetje snel en ben je er zo van af! Aah súperlief dat je mannetje zo uitgebreid 'afscheid' nam van jou en je buik! Mooie momenten zijn dat! Is er al een vriendin langs gekomen om je bezig te houden? Irritante momenten zijn dat, dan is je mannetje de deur uit en dan zit je dan.. 'wat zal ik nu eens gaan doen'.. Morgen komt er inderdaad visite. Maar twee vriendinnen komen iets eerder, omdat er eentje ook nog ergens anders heen moet. Dus misschien dat zij mijn redding kan/moet zijn Haha! Ik ben dus niet de enige! Jaa jij hoeft nog een weekje minder! En ik duim voor je mee dat je kindje eerder komt hoor. Dat afwachten nadat de datum al gepasseerd is lijkt me echt zenuwslopend! volgens mij worden die weken trouwens echt hilarisch Gaan we met een hele groep tegelijk bevallen.. dat worden echt spannende tijden! Wat klinkt dat trouwens eng.. pakken tegen nuclaire aanvallen testen.. Hoe gaan ze dat doen dan? Ik neem namelijk aan dat ze niet zelf in dat pak gaan zitten en dat een ander dan een nucliaire bommetje tegen je aangooit? Kijken of je pak je wel beschermt.. hihi.. ..Of stel ik nu wel een heel achtelijke vraag?.. hahahaha (Sorry, ik zie het ook al helemaal voor me hoe ze daar dan staan..)
haha, nou ik zit nog maar net hier op het forum en zal eens wat foto's er zetten, we hebben ook de de hele huiskamer en keuken ook gedaan... en nee ben er niet bang voor dat ik uitglijd.. denk dat marmer net zo glad is als kliklaminaat... tis gewoon meer dat mn mannetje gevoelig is voor stof en dus eigenlijk alle tapijt uit huis willen hebben.... maar goed het is gewoon de normale wite marmer met de grijze ader er in.. en tzt dat de kinderkamer opstaat zal ik natuurlijk wat foto's uploaden. maar he wat fijn dat Dylano zelf zn kleertjes kan uit doen en begint met zinnetjes te vertellen.. en heerlijk he als een man zo uitgebreid afscheid neemt.. zucht.. ik kan dan weer helemaal in katzwijm vallen hoor
oh ja en ben de 18de uitgerekend, en vind het niet moeilijk om mn mond te houden hoor.. daarbij als je goed naar de echo kijkt kun je min of meer wel heel goed zien wat het wordt hoest met de stofzuiger afgelopen? ben vanmiddag effe naar de stad gegaan met mn schoonzusje.. nou ik ben gevloerd, ben al snel buiten adem nu.. maar oh dat was niet echt een hele goeie zet hihi
Ik ben benieuwd naar je foto's Mikmak! Geef maar een gil als ze in je album staan! Wat vervelend dat je mannetje zo gevoelig is voor stof. Maar marmer is ook erg mooi! En 18... januari toch? Haha sorry, ik ben niet meer zo helder op dit tijdstip. Ik zit nu dan ook met me lappie op bed. Alex heeft ook nog niet naar de stofzuiger kunnen kijken. We zijn daarnet pas thuis gekomen van boodschappen doen. Zowiezo, om op dit tijdstip nog even met de stofzuiger in de weer te gaan.. ik denk niet dat de buren en Dylano dat zo appreciëren hihi. Nja, helaas wordt je net een oud wijf tijdens je zwangerschap en worden kleine stukjes lopen net een marathon haha
ja haha meetie had er geen janauri achter aan gezet, alleen de 18de, das ook een kwaaltje dat je bij de zwangerschap krijgt... maar goed tis voor een goed doel.... maar heb iig wat foto's van huiskamer en keuken in mn foto album gezet, voor de gene die dat willen zien nee, dan maar niet zuigen,, zo 's avonds nog in de weer gaan is niet het beste tijdstip.. morgen nieuwe ronde nieuwe kansen...
@meetie, denk dat houten huisa maar weg hoor hihi was het maar zo. is normaal van steen. heb geprobeerd die foto van kartje erop te krijgen maar krijg het niet voor elkaar. al verkleind enzo maar blijft weigeren. deze volieres die stonden idd al leeg vanaf dat wij hier zitten woonde hier eerst vogelkweker vandaar. dr staan ook nog mooie metalen en daar hebben we kippen en konijn in en in de ander valkparkieten. dit zijn gewoon kweekhokken dus recht van hout en gaas. en nu we ze ant slopen zijn komt er toch veel ruimte vrij ineens het word ineens een heel stuk groter hier. we willen er ooit nog eens een veranda van maken lekker jaccuzi erop enzo hihi maar jah dat komt nog wel eens eerst maar eens zo en mijn huisie af. want echt als je mijn keuken ziet ahahaha dan schrik je echt zo klein.in een nisje. en dat terwijl ik zo van koken hou maar jah het functioneerd nog voor eerst. oh jah yasmine die slaapt al tijdje in groot bed jah. in dr prinsessen kamer hihi. we hebben het expres gedaan met overgaan naar andere kamer zodat ze straks mocht er een tweede komen zich niet aan de kant gezet voelt met andere kamer en bed ed. en alles al gestofzogen hihi. @consider, wat leif zeg dat ie zo uitgebreid dag gezegd heeft. had mijn vent al gevraagd wat ze toch in amerika moesten en hij zei al dat dat de enigste plaats is waar ze zulke dingen kunnen oefenen. wat vervelend zeg van die schimmel heb je dat er ook nog eens bij erg fijn weer he. nou zou zo nog ff bezig met mijn wite wijn gelei jamie jammie. tis toch slecht weer en manlief en dochterlief liggen samen op de bank shrek te kijken.
Goedenmorgen! Heeft iedereen een fijn weekend gehad? Hier was het een leuk weekend hoor Het was gister gezellig druk met mensen die ik ook echt leuk vind. Dus niet verplichte tantes en ooms Ik hou daar echt niet van. Maar het was echt de hele middag vol in de woonkamer en er is wat aan hapjes ed naar binnen gegaan hoor! Een geslaagde verjaardag dus! En Dylano vond het uiteraard ook niet mis met al dat eten op tafel O en gisterochtend heeft Alex de stofzuiger ook weer aan de praat gekregen hoor! Hij doet het weer perfect! @Mikmak, Wat een mooi huis hebben jullie! Ruilen? Hihi @Mama Suus, Gek dat je die foto niet op het forum krijgt.. En wat leuk dat jullie kippen, konijnen en valkparkieten houden in die vollieres! Eten jullie ze ook zelf? Maar dat is wel lekker, dat je tuin nu ineens veel groter lijkt! Maak maar een foto als het af is! En dromen mag toch Ik zou geen nee zeggen tegen een jaccuzi hoor hihi Viel Yasmine niet vaak uit der bedje? Ik kan Dylano namelijk echt niet alleen laten in ons bed. Ik durf hem ook geen gewoon bed te geven. Onbewust kruipt hij altijd met zijn rug ergens tegenaan. Als hij bij ons in bed ligt komt hij altijd tegen mijn borst aan liggen.. dus als ik even naar de wc wil, ligt hij naast het bed
ja hier een goed weekend gehad... zaterdag met mn schoonzusje effe de stad in winkelen... een paar confi laarzen op de kop getikt, en zondag bij schoonmoeders koffie drinken, die had van de week haar vriend naar de inrichting moeten brengen ivm alzheimer en na 2 jaar verzorgen ging het echt niet meer.... poepen en plassen overal, zn poep drinken poep over dr witte bank en stoelen uitsmeren, hij kon nog geen glas water meer pakken omdat ie niet meer wist wat dat was.... kwam die terug met water in de hand... maar goed al met al blijft het nog een emotioneel plaatje, om zo afscheid van iemand te moeten nemen... en strax als hij overlijd, mag je nog een keer afscheid nemen... schoonzusje was er ook.. was de bedoeling rond een uurtje of 2 weer thuis te zijn, maar dat wer 21.45.. ze vond het zo bijzonder dus ging wilde s avonds perse dat we bleven eten, had ze chinees besteld, en die jongen kende mn schoonzusje weer en hoefden we niets af te rekenen... nou toen belde manlief nog vanaf kreta... en vandaag begint het militaire gedoe dan voor het echie, maar had daar nog wel effe aan het strand gelegen en gezwommen en over het eiland heen gecrosst met een autootje.... ben dus helemaal gesloopt vandaag... zoooooo blij dat het op het werk rustig is... want ik krijg mn benen echt niet vooruit, en heb het maar benauwd.... en slaap gewoon kl*te (dit weekend dan) @meetie, ben blij dat de verjaardag een suc6 was, heb daar ook zo'n hekel aan hoor verplichte ooms en tantes.. gelukkig wonen die allemaal in het noorden en wij met het gezin (broers zus ouders) in maastricht...... gewoon lekker met leuke mensen, kan een feestje niet meer kapot! en fijn dat je weer kan zuigen *lol* toch wel essentieel... @mama suus, alles goed gegaan in de kamer der prinessen? vind ze het helemaal leuk?
goeiemorgen allemaal. wij zijn ook weer terug. gisterochtend richting arnhem gegaan. wij bij de maat van mn vriend stond het bed nog. dat moesten we naar de ouders van mn vriend brengen. hebben we daar lekker gegeten. groentesoep jammie. en later chocolaatjes nog meer jammie haha. daarna moesten we door naar mn vriend zn petekindje.(zoontje van mn vriend zn broer) die was zaterdag al jarig. dus daar tot bijna half 6 gezeten. daarna nog ff doorgereden naar beste maat van mn vriend.(andere als waar we bij in woonden) daar nog ff iets gedronken. dus om bijna half 8 weer terug naar huis. 9 uur waren we thuis. ik was kapot. ik moest ook autorijden, want mn vriend heeft zn rijbewijs nog steeds niet terug. dus ik had het echt wel gehad om 9 uur. we waren gewoon bijna 12 uur van huis geweest. en we hebben 4 bezoekjes gedaan. pfffff. gelukkig blijven we nou eerst een hele tijd in friesland. november moeten we weer naar arnhem toe. dus dat duurt nog wel ff. zo het was een lang verhaal. zal nu eerst onze kamer ff opruimen, stofzuigen en stoffen. dan is dat weer klaar. en weer netjes. half 5 moet ik dan weer naar mn werk tot 9 uur. half 10 weer thuis. dan lekker slapen. oh ja. toen ik vanmorgen wakker werd om half 10 was ik naar beneden gegaan. 2 crackers met kaas gegeten. maar ik was steeds wat duizelig en raar in mn hoofd dus weer ff naar boven gegaan op mn bed gelegen. zou daarna douchen maar ben toch nog maar iets langer blijven liggen. omdat ik me zo raar in mn hoofd voelen. maar gelukkig is het nu weer goed. was echt een heel raar gevoel maar ja. liefs mij
hai hai, @meetie zal nog eens me best doen hihi. snap dr niks van dat het hier niet lukt krijg op ander forum wel. en me hyves is ook geen punt maar jah ruzie er nog wel weer eens mee. wat fijn dat het zon leuke verjaardag was zeg. vind ik ook altijd leukste hoor zonder al die verre fam die je anders ook nooit spreekt. bij yasmine hebben we geen last zeslaapt ook erg druk maar ze heeft dus een soort bedbank idee dus die hebben we eerst andersom gezet zodat ze kon wennen en nu staat ie normaal en dr zit dus een klein randje aan. en nee hoor wij eten onze beestje niet op dat zou ik echtn iet kunnen hihi. kippen stoppen we gewoon onder de grond als ze de pijp uit gaan en de r4st ook. beland niks daarvan in onze pan. ik kan dus echt niks eten dat ik bij zijn of haar naam genoemd heb hihihihihi. @mikmak, heftig zeg is die man nog jong dan? is zowiezo rotziekte heb met mensen gewerkt die het hadden maar dan wel ouderen. weet dat je het ook al jong kunt krijgen dus vandaar. maar wel fijn datje toch nog lekker gehopt hebt dan @lovely, dat klinkt idd erg druk zeg maar als het maar gezellig was. ik heb hier alles ziek manlief ook al. vandaag weer met de kleine naar ha geweest en heb nu hoestdrank dat dr slijm oplost want ze hoest nog zo. ik ga nu gauw eten want staan dr paar te drammen
nou mama suus, betershcap voor kids en mannetje.. zal wel een hoop heen en weer geren zijn.... en eet smakelijk.. die man was no gjong hoor, 66 of 67 geloof ik... maar ja doe je helaas niets aan... je kan pillen krijgen maar al sje al in een vergevorderd stadium zit dan heeft dat ook verrekte weinig zin.... nou ik ga mn eten afmaken, dan kan ik ook aanschuiven....
mik mak das idd nog vrij jong. wij hadden toen ook een vrouw die zat er al vanaf dr 55e ofzo das dan zo snue. kun je eindelijk van je pensioen genieten geberut er zoiets. ook een van de redenen dat wij nu leven en niet alles oppotten voor later. want je weet maar nooit. nou manlief is alweer wat beterder gelukkig en hij gaat zo lekker buiten aan de gang. ik moet hier nog ff wat dingen doen waaronder weer eens de belastingdienst bellen want ik heb nog mijn geld niet van vorig jaar aah word dr niet goed van die lui. en ik ben op zoek naar wat leuks om te doen met fam. min schoonma word volgend jaar 60 en nu is het idee ontsaan om met zijn allen een daggie wegtegan ofzo maar zo makkelijk is dat nogn iet wat verzinnen. we zijn met 8 volwassenen en 5 kids in leeftijd van nul tot 7 dus als iemand suggesties heeft hoor ik het graag. en dan omgeving overijsel en zuid drente of boveningelderland. moeten dus snel wat verzinnen. want willen beginen met sparen maar dan ist wel handig als we weten hoeveel zeg maar. en das ook weer zon punt hihi ik ben het er dus niet mee eens dat wij ook voor de kids van mijn schoonzusje betalen zei heeft er vier wij 1 en de anderen geen. ik vind het dus niet meer dan normaal dat hun ook meer betalen toch? vandaar dat ik ook wil weten wat we gaan doen.zodat we kunnen kijken wat de kids entree kaartjes zijn ed zodat we goed kunnen zien hoeveel per gezin. maar goed ik zou jullie er verdern iet mee lastig vallen moest het ff kwijt. maar als jullie dus ideeen hebben dan hoor ik het graag. ga nu verder tel nr zoeken van belasting. hihi. fijne dag.
Mama suus , kijk eens op onderstaande interneet pagina, daar heb je een gevarieerd aanbod van activiteiten.. zo heb je die ook van drente en gelderland http://www.verrassendoverijssel.nl/Dagje_uit/ terrecht dat je geen zin hebt om voor de kids van een ander te betalen.. hun denken lekker goedkoop.... en jullie zin gewoon hdt dubbele kwijt.. niet logisch, zou ik ook gewoon zeggen hoor, bespreekbaar maken.. en als hun slim zijn dan geven ze het zelf vast aan... voorkomt een discussie... fijn dat je man zich al wat beter voelt.. vanmorgen naar de vk geweest, zoals gewoon alles in orde.. mooi hartje gehoord, buik is iets aan de ruime kant, maar das niet heel erg belangrijk. ze vond wel dat ik een hele mooie buik had, geen striemetje of streepje te zien.... nu over 3 weken weer terug
ik moet donderdag weer naar de verloskundige. dan word ik hier ingeschreven bij de verloskundige. en dan volgende week dinsdag de 20 weken echo. spannend. dan weten we wat het word. een jongetje of een meisje. liefs mij
ja wij wel. maar we wonen nu eerst tijdelijk bij mn ouders in. en die willen het niet weten. haha. dus als ik kleertjes ga kopen dan ga ik die kleertjes verstoppen. want anders ziet ze het als nog. maar ik en mn vriend denken allebei dat het een meisje word. dus we zulllen zien. er is ook 2x een meisje gependeld. en 1x met kaarten kwam er een jongen uit. dus we zullen zien.
@Mikmak, Oh wat erg van je schoonmoeders vriend zeg. Vooral ook voor je schoonmoeder. Het lijkt me echt ontzettend moeilijk om je grote liefde zo te zien.. Ik kan me voorstellen dat ze het superfijn vond dat jullie haar even konden afleiden en jullie niet naar huis wilde laten gaan. Wat is jouw mannetje eigenlijk aan het doen in Kreta? Haha ja ik kan weer lekker zuigen hoor Fijn dat het nog steeds goed gaat met de zwangerschap! Wat bedoel je precies met een 'ruim' buikje? Dat je een grote buik hebt of dat je nog veel ruimte hebt in je buik ofzo? Mooi ook dat je nog een gaaf huidje hebt meis! Juig alleen niet te vroeg hoor, bij mij kwam het ook pas de laatste week en bij de bevalling.. (niet om je bang te maken hoor!) @Lovely, Wat een lang dagje zeg! Knap dat jullie dat volhielden hihi. Gelukkig is de volgende serie visites pas over een tijdje weer. @Mama Suus, Hihi mail hem anders even Volgens mij staat me mail gewoon hier onder of in me profiel.. Of anders op me hyve. Fijn dat Yasmine goed kan slapen! Ook voor jullie is dat fijn, anders blijf je toch continu met een half oog open slapen. En je eigen dieren eten lijkt mij ook echt moeilijk! Beterschap bij jou thuis! Leuk idee trouwens om een dagje uit te gaan, maar ik kan me voorstellen dat het voor jullie oneerlijk is wanneer jullie voor andermans kids moet betalen! Alhoewel ik het van die anderen ook wel kan begrijpen als ze denken van 'ja, jullie komen met het idee en nu zijn wij verplicht om zoveel geld neer te tellen om ook mee te kunnen doen'.. Dat probleem hadden mijn ouders namelijk ook. Mijn vaderskant is wel van het veel geld uitgeven, terwijl mijn ouders het juist best krap hebben. En nu werden mijn ouders gewoon verplicht om ergens aan mee te doen, terwijl het voor hun financieel gewoon niet haalbaar was met 4 kinderen. Lastig dus Hopenlijk is dit een bespreekbaar onderwerp tussen jullie en kunnen jullie iets leuks plannen! En is het nog gelukt met de belasting?
die lui waar om het gaat die hebben dus echt geld zat. hij heeft beste baan en zij is zwanger werkt niet meer maar krijgt wel gewoon doorbetaald ziektewet dus. daarom vind ik het ook niet meer als normaal dat hun meer doen ze kunnen het makelijk missen zitten nu in een huurhuis enzo. we hebben het al tegen de anderen gezegd die vonden het geen punt om meer te doen maar jah die hebben ook allebei baan en geen thuiswonende kids. (zij heeft er 2 maar is inmiddels ook al oma dus hij is op zijn 30e nu ook al opa hihihi) zal vanmiddag eens op zoek naar leuke dingen mag niet zoveel achter pc van manlief hahahaha. moet nu nog steeds nummer van belasting zoeken.
Ooo Nou dan zal het wel een beetje gek zijn inderdaad als ze het een probleem vinden om voor hun eigen kinderen te betalen.. Maar op zn 30e opa.. hoe doetie dat? Is het de stiefvader dan? En hoe oud is de oma? Argh, Alex heeft al van moment 1 een naam voor Mini, maar om de een of andere reden blijf ik twijfelen.. Nu zegt me ene helft van 'als het om de een of andere reden niet goed voelt, wil ik die naam niet kiezen', maar aan de andere kant denk ik 'wat zeik je nou?! Het is toch een leuke naam' Dillema! Het gaat toch om een naam die hij derest van zn leven zal dragen! Wat moet ik nu snif haha En nu wil ik ook een aparte doopnaam, maar daar wordt ik ook maar niet tevreden over! Hebben jullie allemaal al een naam of namen?