Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, ja kan ik me ook wel voorstellen hoor van haar.. en toen begon ze ook nog over de scheiding van 13 jaar geleden,en zaten schoonzusje en moeder samen te huilen... dus heb maar effe ingegrepen, dat ze geen reden hadden om te huilen en dat ik hier degene ben die hoor de te huilen met die hormonen... maar dat ik nu niet hoefde... huil alleen om bambi *lol* de dames schoten gelijk weer in de lach... ach soms een beetje de dingen weer in perspectief zetten kan geen kwaad..

Hij is op oefening mee met de kaluwa (lucht afweer geschut) en de luchtmacht, en gezien het feit dat hij instructeur is van 1 van de groepen, moest hij ook mee om les te geven, en mooie survival run uitzetten enz enz.. en mag hij ok mee stinger schieten enzo... een beetje een snoepreisje voor hem... maaar zo te horen wel een succes, de luchtmacht heeft nu gevraagd of hij nie van land naar luchtmacht wil komen (zelfde kazerne) al met al een grote pluim gekregen.. ben ik wel blij mee, want na de shit die we (hij) heeft meegemaakt de laatste tijd kan hij dat wel gebruiken, daarbij is een pluim op zn tijd ook wel super natuurlijk!

dat de buik wat groot is qua omvang en dat die kleine dus nog voldoende ruimte heeft.
    collegaatje zei ook al.. oh maar ik kreeg ok striemen de laatste 2 weken hoor... maar ben er niet bang voor.. trouwens daar denk ik eigenlijk ook helemaal niet zo over na.. jammer als het wel is..

namen.. argggggg.. een meisjes naam hadden we zo, kon er vanaf het begin af aan maar 1 zijn... een jongensnaam is moeilijker.. heb tegen hem gezegd stop maar met zoeken.. tis niet nodig... maar ja hij wil dat kosten wat het kost wel....

maar goed miojn vader zegt heel simpel, voor het geslacht waar je gelijk een naam voor hebt dat wordt het..... hij zegt das heel stom, maar echt waar (hij zou na 4 kids misschien wel een punt hebben) *lol*

maar goed succes en bij twijfel niet doen....

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @meetie, hihi hij is idd al stiefopa. hij is dus net 30 nu en zij geloof ergens in de 40 ze zijn nu al paar jaar samen. zij had dus al 2 kids en was toen ook al oma hihih ze was er zelf vroeg bij maar haar kids ook. dus jah dan krijg je het al gauw he.

en bij twijfel zou ik een naam niet doen hoor want idd je moet er de rest van zijn leven mee.

oho ik word geroepen dat ik achter pc wegmoet ben dr morgen wel weer.
    ga nu eerst kleine in bed doen hihihi

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    @Meetie, volgens mij worden het echt hilarische weken, de een na de ander zal bevallen. Zitten we ons af te vragen op het forum....owww meetie heeft al een tijdje niks gemeld hier...zal ze bezig zijn, hihi! :D
    Fijn dat jullie gezellige visite hebben gehad. Vage ooms en tante's vindt ik ook niks hoor. Dus de stofzuiger doet het weer, had alex hem zo gemaakt?
    Je moet geen naam kiezen waarover je twijfeld. Als het niet goed voelt niet doen. Maar misschien moet je nog aan de naam wennen. Misschien kan je eerst de baby tegenover Alex al die naam geven? Onze namen staan al helemaal vast, en we zijn er heel erg blij mee. Heb een mutjes gekocht bij meetie met de naam erop, en ik heb een wieg lakentje voor in de kinderwagen met de naam erop.

@Mikamak, leuk huissie hoor!
    Wat zijn confi laarzen? Wat vreselijk voor je schoonmoeder. Het is heel moeilijk om de zorg uit handen te geven. Inderdaad een soort van rouwproces. Alzheimer is echt een rotziekte.
    Fijn dat jullie haar nog een beetje hebben kunnen opvrolijken. Mooi dat alles goed was bij de vk. Mijn buik is ook nog helemaal streeploos. Mijn bovenbenen zitten wel onder de strepen. Maar het zegt allemaal niks, het kan zo zijn dat mijn buik morgen ook een tijgerprintje heeft.
    Begrijp ik nu dat jullie een meisje krijgen?

@Mamasuus, Klopt dat is de enige plaats waar ze dat kunnen oefenen. En het is geen straf, ff voor een weekje naar Amerika. Een veranda met jacuzzi, dat klinkt wel heeeeerlijk luxe. Eerst jullie huissie maar af maken.
    Ik zou ook niet me eigen beesten kunnen opeten hoor!
    Hoe is het nu met yasmine? Helpt dat drankje een beetje?
    Wij zijn met onze familiedag een keer naar Giethoorn geweest. Daar hebben we een punter gehuurd en een rondvaart gemaakt. Om de kosten te drukken zou je daar ook gezellig met z'n allen kunnen picknicken.
    Heb je de belastingdienst al gebeld?

@Lovely, Jeeeetje dat klinkt echt al een druk weekend, wel een beetje rustig aan doen hé. Spannend, nog even en dan weten jullie wat het wordt. Hoe bevalt het nu bij je ouders in huis? En hoe is het nu met het huis van je vriend? is zijn ex er al uit?

Zaterdag is me vriendin nog langs geweest, en een vriend belde op of ik ook kwam pokeren. Was om 1 uur s'nachts weer thuis, was erg gezellig.
    Zondag bij me moeder en broer gegeten.
    Gisteren de trouwfoto's in een album geplakt, is erg mooi geworden :)
    Vandaag even met mijn moeder naar een overdekt winkelcentrum in de buurt geweest, en weer bij haar gegeten. Vindt ze wel gezellig, want ze is verder ook alleen. Vrijdag komt ze bij mij eten.
    Morgen moet ik weer naar de huisarts om me urine te laten controleren. Hopelijk geen glucose en hopelijk is de blaasontsteking ook helemaal over. Schimmelinfectie is gelukkig ook over.
    Oh ja, mijn lieve stoute poes, is 2x in de box geweest. Ik heb 2 knuffeltjes(woezel&pip) in de box staan en die vindt ze heel erg interessant. Ik heb haar er natuurlijk boos uitgestuurd. Heb nu aluminium folie in de box gelegt, zag dat ze er wel in was geweest. Maar ze zal er wel snel weer uit zijn gegaan, want de knuffels stonden nog hetzelfde. Aluminium folie vinden ze niet fijn aan hun pootjes.
    Gisteren me mannetje gesproken, en hij had het naar zijn zin in Amerika. Maar hij mist ons wel gelukkig. Nog een paar daagjes en dan is hij er weer.

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @consider, bedankt. ben tot nu toe ook erg blij met het resultaat van het huis... en confi laarzen zijn gewoon confortabele laarzen :)
    en op mn benen zit ook nog niets... hopen dat het zo blijft, anders, ach tis voor een goed doel.... nou ik denk aan de hand van de echo's te zien dat het een meissie wordt, maar de evelop zit nog dicht dus helemaal zeker ben ik er niet van......

fin dat je mannetje er over een paar daagjes weer is... tis toch niets he als ze zo ver weg zijn...

nou ik heb toch maar besloten op het aanbod van mn ouders in te gaan... ik krijg hun auto en hun ruilen mijn auto in voor een nieuwe auto van hun... kan wel blijven dralen, maar eerlijk is eerlijk, de auto heeft alle luxe van de wereld is een station wagon en 1 jaar jonger dan die van mij.
    ik zie ons gewoon neit met die clio blijven rijden alhoewel ik die gewoon veel mooier vind.. maar ik ga voor het praktische en de ruimte.. en niet te vergeten.. financieel kost het qua aanschaf niets, en dat is ook wel fijn.... en mn moeder heeft beloofd dit niet tegen mij te gebruiken...

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    @mikmak, owww comfortabele laarzen ;)
    Klinkt als een goede auto deal! Wij hebben ook een station, een renault laguna met alle luxe erop en eraan. En ik heb als boodschappen autotje nog een chevrolet matiz, maar moet er ook niet aan denken om daarmee op vakantie te gaan ofzo.

Nog even wat anders.....weten jullie iets wat helpt tegen maagzuur? Als ik lig brandt het en heb ik het idee dat het omhoog komt :( aub geen pilletjes, want daar heb ik eerst wel ff genoeg van gehad :sick:

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    bij mij helpt salmiak, gewoon of van die zwart witjes.. of van die pastilles met zoetige salmiak.. maar goed, voor mij werkt salmiak de afgelopen maanden tegen alles zo ongeveer.... nee zo'n matiz is nog kleiner dan deze clio.... en die peugeot 306 is volgens mij net zo groot als die laguna... mooi.. laguna is ook een fijne auto...

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @consider, kan me voorstelen dat hij het wel leuk vind zo ff op kosten van de baas naar amerika, al zal hij niet heel veel zien natuurlijk, maar toch leuk.
    met yasmine gaat het al stuk beter. ze wil drankje nu wel hebben ze hoest nog en is erg moe en dwars maar jah zou daar wel van komen.
    oooh heben jullie een laguna kwijl kwijl das ook mijn favo auto. en die van mijn vent een mazda 6 sport maar jah das niet te betalen. wij hebben lekker simpel een fiat marea en echt daar zit een ruimte in. alleen zwerft ons reserve wiel daar achterbak omdat wij op zijn plaats een gastank hebben laten inbouwen. want jah dat scheelt nog al hebben nu voor 25 euro de tank vol. en daar kan hij op en neer voor naar zijn werk dus dat scheelt.

gele vla of melk hielp bij mij altijd. drink ook altijd vel melk als ik nachie flink dorheb gezet met drank en dat werkt echt super heb je echt nergens last van.

@mikmak, goed zeg dat je toch hebt kunnen ruilen want jah het is nou eenmaal praktisch dan toch. je moet toch wagen en boodschappen kwijt kunnen.

nou hier zijn de plannen alweerr gewijzigd we doen nu ook de vogelstallen eraf. we doen daar niks mee staat alleen maar rommel in. en mijn vent kan er niet eens rechtop in staan.

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    haha @mama suus... wij hebben nog bij een mazda 6 gestaan, maar das idd niet te betalen, dan zou ik mijn clio moeten inruilen voor een auto die 2x zo duur in het verbruik is... tegen de zin in van manlief natuurlijk, maar ja zei ok tegen hem, we hebben 2 goeie salarissen, maar nog steeds geen derecteurs functie om nog wat geld dan aan het einde van de maan over te houden *lol* :) . dus met de oplossing voor de 306 zijn we dan ook erg blij....

@consider, oh ja gele vla en rijstdessert werkt bij mij ook idd, nergens last van dan.

dus ook de vogelstallen niet bewaren als zweethok? :) :) :)

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Nou meiden...mijn lijf is echt het spoor bijster.
    Vanochtend weer naar de dokter, en ik had weer 3+ glucose in me urine. En bloedprikken was prima, 4,7 nuchter. Heel heel heeeeel erg vreemd. De dokter heeft de gynacoloog gebeld. Die vond het ook vreemd, maar niet heel verontrustend. Het kan zijn dat mijn nieren een beetje glucose lekken....
    Moet vanmiddag weer naar de dokter, 1 uur na het middag eten willen ze weer in me vinger prikken. Ben benieuwd.

@mikmak, slamiak tegen maagzuur...bleeehh ik ben niet zo van de salmiak. Ik zal eerst wel even melk proberen en anders vla.

@mamasuus,fijn dat het met yasmine wat beter gaat. Haha kwijl kwijl bij de laguna...wij zijn er ook super blij mee. Echt een super auto, leren bekleding, navigatie, parkeercensor alles erop en eraan, en lekker veel ruimte. Een gastank scheelt inderdaad. Wat kost dat om zoiets in te bouwen?

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @consider, ik denk dat je me toch wat uitleg moet geven over dat glucose verhaal.... is dat hoog, en is de glucose in je bloed dan ok en in je urine niet... ja misschien een domme vraag... omdat bij mij alles goed was heb ik eigenlijk ook nooit verder gevraagd bij de vk ofzo...

haha en ja dat kan.... melk it shall be.. voor jou *lol

een gastank kost ongeveer € 1600 euro... maar oeh leren bekleding.... die 306 heeft wel navigatie ingebouwd en radiobediening aan het stuur (das echt fijn, heb ik nu ook) airco enz enz.... maar goed... ben er wel blij mee, van de week naar de dealer toe met mijn auto en mn ouders en dan krijgen we te horen wat ze nog geven voor mijn auto...

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    @Mikmak, als je glucose (suiker) in je urine hebt, kan dat erop wijzen dat je zwangerschaps suikerziekte hebt. Ik heb elke keer best veel glucose in mijn urine. Maar het vreemde is, is dat mijn bloedwaardes bij een vingerprik normaal zijn. Als ik zwangerschapssuiker zou hebben, zouden mijn bloedwaardes veel hoger moeten zijn.
    Dus het is nu de vraag....hoe kan het dat er zoveel glucose in mijn urine zit.

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ah ok... ja dat is dan inderdaad vreemd, maar kan het dan echt zo zijn dat de nieren lekken?
    in ieder geval hoop ik niet dat het iets heel ernstigs is.. en dat er snel duidelijkheid is over het glucose gehalte in de urine.. suc6 vanmiddag.. oeps is al bijna

13. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mikmak, Haha mooi dat je jouw schoonmoeder en schoonzusje weer kon opvrolijken!
    En dat is zeker fijn voor je mannetje zeg. Weet hij al of hij naar de luchtmacht wilt?
    Weet jij nu zelf wel of niet welk geslacht jullie kindje heeft? Wanneer maken jullie de envelop open dan? En hoezo hebben jullie dan eigenlijk zowiezo een envelop als jullie het niet willen weten? :eek:
    Hihi en 'gelukkig' had je vader gelijk betreft die namen, in ons geval met Dylano :p Tot de bevalling toe waren we nog steeds niet over een meisjesnaam uit! Maar heel gek is het nu met de tweede.. nu kan ik allerlei meidenamen bedenken, maar geen jongensnaam :confused: En toch zagen we echt een piemeltje op de echo! En voor de echo waren wij er ook al van overtuigd dat het een meisje was, maar niet dus. En soms heb ik nog steeds het idee dat we een meisje krijgen. Me zusje zei ook al dat zij soms toch het gevoel heeft dat het een meisje is :)

Fijn dat je over de auto uit bent! Als het inderdaad zoveel voordelen heeft, is het zonde om het af te wijzen. En hopenlijk houdt je moeder zich aan der woord ;)

@Mama Suus, Ok vandaar dus ;) Maar wel leuk zo een jonge opa en oma! Mijn ouders zijn nu ook 40. Mijn moeder in augustus geworden en me pa is deze vrijdag jarig. Dus met 38 jaar waren ze beiden al opa en oma hihi. Me pa dan nog twee weekjes 37 zelfs :p

Gas scheelt inderdaad super veel! Wij hebben nu ook een gas/benzine auto. En inderdaad, voor 20-25 euro is je tank vol :D Dat zijn de mooiere prijzen he! Daarentegen is de benzine wel megaduur :S Maar de auto wordt voornamelijk door Alex gebruikt om naar zn werk te rijden (lange afstand dus) en rijdt hij voornamelijk op gas gelukkig! Vorige keer was ik 80 euro kwijt om de benzine-tank te vullen :confused:

@Consider, Hahaha :) inderdaad, ik zie het al helemaal voor me!
    Misschien moet ik inderdaad nog even aan de naam wennen.. Voorheen vond ik het wel altijd een leuke naam, maar ik vind hem nu niet meer passen ofzo.. :rolleyes:
    En jij maakt er wel een gezellig weekje van dus :D Voor je het weet is je mannetje weer terug! Welke dag komt hij precies?
    En blijft je kat nu een beetje uit de box? :eek:

Ik weet trouwens niets tegen maagzuur, sorry.
    En wat vervelend dat je lichaam niet duidelijk is zeg! Veel succes zometeen! Is het iets slechts, wanneer je nieren zouden lekken?

14. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Zo.. ik heb even foto's gemaakt van de kinderkamer en ze op mijn hyves gezet! Het was nogal lastig om mooie foto's te maken in dat kleine kamertje, dus ik hoop dat jullie toch een beetje goede indruk krijgen van hoe het er nu uitziet. Er moeten nog gordijnen komen en een aankleedkussen. Dat rekje naast de grote kast moet ook nog opgehangen worden.. maar dan hebben jullie vast een beeld ;)
    (voor de nieuwelingen, onder het kopje website hier op het forum staat mijn hyve ;))

15. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oe Consider, Jij hebt je trouwkaartjes toch via een site goedkoop laten afdrukken? Weet je toevallig nog welke site dat was?
    Hoe ging het trouwens bij de dokter?

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hahaha @meetie, ik kan die echo er wel opzetten op het forum, maar ik weet niet of die duidelijk genoeg is om het geslacht te bekijken.... alle info die ik heb over ht geslacht komt puur uit die foto en de dvd die we erbij kregen... en ik vind m duidelijk... wij hebben die envelop omdat hij het niet wil weten (nog niet) en ik wel... dus heeft ze toen die envelop maar gemaakt, zodat we kunnen beslissen (hij dus) wanneer we het geslacht gaan weten...

ja lache he mn vader... hoe simpel kan het zijn.. en ja ik hoop ook dat mn moeder zich aan dr woord houdt.... kan ik de spaarcentjes gewoon op de bank houden..... en dat is toch ook wel erg fijn.. ik ga zo effe kijken op je hyves.. ben wel nieuwsgierig

Manlief weet nog niet of hij naar de luchtmacht wil.. maar hij heeft wel aangekaart dat er iets tegenover mag staan *lol* en tot 2010 is hij iig in venray nog ok bij luchtmacht...en denk niet dt kreta nu de uitgelezen plek is om dat te beslissen.. zeker niet omdat de heren daar 's avonds nog wel een borrel drinken.... ja tijdens een borrel het onderste uit de kan proberen te halen... met min of meer een knipoog.. maar echt een definiteve beslissing....

nou ga wel vandaag effe langs schoonmoeders want ze had mn schoonzusje alweer gebeld dat die zus van die man (volg je nog?) weer had gebeld en had lopen intimideren enzo, maar die is op zn geld en bezittingen uit.. en Gerda (schoonmoeder) was helemaal overstuur, dus rijd na het werk nog effe langs.. effe checken...

@consider ja.. blijft de kat nu echt uit de box? met folie? das wel een hele goede tip....

jeetje meetie, 80 euro voor een tank.. waar tank jij dan? of heb je gewoon een grote tank dat kan ook... ja ik ga in belgie tanken, als ik op weg naar het werk ga, rijdt ik gewoon 1 x per week via belgie... is de benzine nu € 1.35 per liter

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie... he ziet er te gek uit joh die kamer.... helemaal leuk gedaan!

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mikmak, Oh ok, wel spannend hoor! Denk je dat je het vol kan houden de envelop dicht te laten? :p

Wat rot voor je schoonmoeder dat die zus zo loopt te vervelen! Alsof de hele situatie niet al zwaar genoeg is! Uf, ik kan echt niet tegen zulke mensen.. Ben je al bij der langs geweest? Gaat het een beetje met der?

Hihi en ja, de benzinetank was ook wel zo goed als geheel leeg.. Had toen bij shell getankd. Geen idee wat de benzineprijs is hoor :oops: Heb daar geen verstand van hihi.
    Wel handig dat jij gewoon even langs België kan!

En leuk dat je de kinderkamer kamer mooi vind! :D

(Heb je trouwens door dat er "[/url]" onder je banner staat..? Hihi"

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @consider, onze tank was 2100 euro maar je hebt ze la vanaf 1200 das dan wel in dld daar is het stuk goedkoper dan in ned. en als wij er benzine in doen zijn wij ook zon 80 euro kwijt en das dan in dld want in ned is het stuk duurder nog weer. wat wazig idd zeg van je glucose echt heel appart.

@meetie, bij ons word ie ook voornamelijk gebruikt voor zijn werk. en ik doe er in de weekenden nu de boodschappen mee want heb nog maar sinds kort rijbewijs hihi. zal eens kijken naar de foto,s.

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja dat had ik gezien... ik ga zo eens kijken of ik die weg kan krijgen in mn profiel....

ze was niet thuis toen ik aankwam dus ben door gereden naar huis, waar ik een stomme zet heb gedaan door in een keer het hele huis effe te gaan poetsen... oef.. ben kapot en last van de rug nu... maar ja, net gegeten, en kom al weer aardig bij.....

nee vind het niet moeilijk, maar dat komt omdat ik nogal overtuigd ben van de echo.. en dat ik ik gelijk heb met wat ik heb gezien... maar moet zeggen waar ik wel nieuwsgierig naar ben is of ik gelijk heb of niet

Deel Deze Pagina