Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mama Suus, Nou dan mag ik dus nog van geluk spreken met me 80 euro :p Maar toch, ben blij dat Alex voornamelijk op gas rijdt haha anders zijn we snel arm.

En nog gefeliciteerd met je rijbewijs dan ;) Heerlijk is het om te rijden he!

@Mikmak, Zo jij bent fanatiek bezig geweest! Het hele huis poetsen is iets waar ik nog alleen maar van kan dromen haha. Ik kan me voorstellen dat je daarna echt kapot was!

Ik ben ook erg benieuwd of jij gelijk hebt hihi. Is je mannetje op de hoogte van jouw voorspelling? En koop je nu alles neutraal of richt je het kamertje al stiekem in voor een meisje? :p Het zou namelijk best lullig zijn als het toch een jongetje blijkt te zijn en er liggen alleen maar roze jurkjes in zn kast :) Ik zou daar eigenlijk stiekem wel heel hard om gaan lachen!

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    haha, ja daar zou ik ook om lachen.., ja hij is op de hoogte.. en weet niet zo goed wat iemet een meissie moet.. haha, alle mannen willen toch zooo graag een jongetje, dus heb hem gezegd, het gaat en meid worden, wen er maar aan... dus ja hij weet mn voorspelling en als hij er aan toe is om hvoor de zekerheid van het geslacht te gaan zal de envelop wel open gaan.. voor de rest wordt de kamer toch neutraal, en met de kleesrtjes komt het wel goed

@consider in eindhoven is er ook een bedrijf die ze goedkoper plaatst...

en poetsen doe ik echt effe in 1 keer voorlopig, das een beetje te veel van het goede.. ga effe een lekker warme douche nemen!

3. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hihi nee hoor, mijn mannetje wilt er héél graag een meisje bij :D
    En slim dat je alles neutraal houdt. Je hoort namelijk wel eens van die verhalen dat mensen er zo van overtuigd zijn dat het een jongetje of meisje is, en dan blijkt het het tegenovergestelde te zijn. Ach, niet dat de baby daar iets van zou merken..

Woei, vanmiddag weer naar de verloskundige! Ik ben benieuwd of hij echt al in aan het dalen is! Gelukkig ligt hij meestal wel met zn hoofdje beneden, dus daar hoef ik me niet druk om te maken.. Voelde hem vanochtend alleen heel koppig zich omdraaien :( Hij heeft er echt lak aan of er nu wel of geen ruimte is om te draaien! Ik hoop niet dat hij na de bevalling zo koppig blijft haha Dat gaat nog wat worden dan met hem.

@Consider, Wat was de uitslag gistermiddag meis? Is alles goed?

4. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ik moet om kwart voor 12 bij de verloskundige zijn.
    soort intake gesprek.
    maar wil wel graag het hartje horen of de baby even via de echo zien.
    dat is alweer 4 weken geleden.
    dus ben wel weer benieuwd.
    en ik voel de baby nog steeds niet.
    terwijl ik al 19w en 4d ben.
    maar ja zal nog wel komen hopelijk.

kuss

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Gistermiddag dus weer naar de huisarts geweest, weer vingerprik en deze was 4,9. Weer prima. Ze houden het er nu maar op dat mijn nieren wat glucose lekken. Want ik voel me verder helemaal prima, en de baby doet het ook goed.
    Gisteren kon ik ook de enveloppen van de babykaartjes halen. Dus die kan ik vandaag alvast gaan schrijven. Verder naar zwangerschapsgym geweest en daarna kwam me vriendin bij me langs.

@meetie, nu ik aluminiumfolie in de box hebt gaat ze er niet meer in. Dus hopelijk blijft dat zo.
    Die kaartjes heb ik laten afdrukken bij www.kaartje2go.nl hier kan je je eigen foto uploaden en er een eigen kader omdoen enzo.
    Heb de foto's even bekeken, en de kamer ziet er echt super mooi uit! Echt heel mooi. Weet je al wat voor gordijnen je wilt?
    Ben ook benieuwd of onze baby al is ingedaald. Heb het gevoel van wel. Veel plezier bij de vk.

@mikmak, ik vindt het altijd erg moeilijk om op een echofoto te zien wat het geslacht is. Als ik jou was had ik de envelop allang open gemaakt! ben er veelste nieuwschierig voor hihi. Doe je wel een beetje rustig aan met je poetserij ;)

@mamasuus, oke het is best wel een investering zo'n gastank. Ik heb wel eens gehoord dat zo'n tank wel ruimte in neemt. Heb je nog wel net zoveel kofferbak ruimte?

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @consider, ben blij dat het goed was bij de de dokter.... maar dan kan lekkende nieren dus niet zoveel kwaad?

en ja ga maar een tandje terug met opruimen en poetsen... was echt kapot.... weer een (eigen)wijze les geleerd *lol* welke ik eignelij kal kende

@meetie, ben benieuwd of de baby is ingedaald, en veel plezier bij de vk

@lovelyengeltje, veel plezier bij de vk... je mag vast wel iig even naar het hartje luisteren.. doen ze toch altijd standaard wel... en het voelen van de kleine.. ik had veel mn handen op de buik, en op een gegeven moment voelde ik wel een gekriebel ergens bij de 19.5 weken, maar lang niet iedere dag.. en daarbij zeggen ze toch rond de 20/21 weken.. komt vast wel goed.. nog heel eventjes geduld ;)

7. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Lovely, Dat zal vast nog wel komen ja :) Veel plezier zometeen. Ze zal je vast wel het hartje willen laten horen.

@Consider, 'Mooi' dat alles goed was meis! Het lekken van je nieren kan dus geen kwaad?
    Leuk dat je de enveloppen al hebt! Veel plezier en succes met adresseren :D
    Bedankt voor de link, maar ik zie dat ze helaas geen vierkante kaarten kunnen drukken..
    En ook bedankt voor je compliment hihi! :d Waarschijnlijk worden het blauw/wit verticaal gestreepte gordijnen. Die vinden wij wel bij het geheel passen.

Heeft je vk laatst niet gevoeld dan hoe jullie kindje ligt? :eek: Want je ben toch een deze dagen naar de vk geweest?

@Mikmak, Ik ben ook erg benieuwd, we zullen het straks horen! Eerst nog even wachten tot Dylano wakker wordt. Om 3 uur vk en daarna gaan we nog even een nieuwe waskussen enzo halen voor de baby :) altijd leuk babyspullen kopen hihi. Heb er al zin in!

Verder ben ik vandaag ook aan het huishouden geslagen haha. Ik stond op en voelde me zo goed, dat ik lekker even de was erdoorheen jaag, het vaat meteen gewassen heb, de badkuip, wc, boekenkast, tafel, heb de kaarsenplateau geupdate :p Zal vast door dit mooie weer komen! :D Voel me er helemaal lekker door haha

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, ja das zeker leuk om babyspulletjes te halen.. maar heb er effe een stop op gezet, omdat de zolder al vol ligt, en we de babykamer nog niet leeg hebben.. maar vertrouw er op dat dat wel goed komt.... had geloof ik in juli al de kinderwagen gekocht.... tja ach..lol

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @consider, is idd wel investering zon tank maar je hebt het er snel uit als je veel rijd. zo crosde mijn vent vorig jaar elke dag op en neer naar kazerne en das dan toch zon 200km perdag. we hadden hem er dus al binnen het jaar uit. en ruimte valt mee ligt eraan hoe groot je neemt of wat past. wij hebben hem in ruimte van reservewiel en die swerft nu dus door de kattebak heen en is nog wel eens storend maar jah daarintegen rijden we nu wel goedkoop. onze is 60 liter maar je hebt ze dus groter.
    wel fijn zeg dat je nu weet waar je aan toe bent met je glucose.

onze poesen lagen ook reglematig in de box als tyasmine erin lag gingen ze er niet in. pas toen ze wat ouder was al waren ze daar ook snel klaar mee want ze trok ze dan nog wel eens aan oren en staart hihi.

@meetie, en hoe was het bij vk alles goed. hihi mijn vent is ok een echte meidenman hoor bij yasmine hadden we allebei eht idee en bleek ook zo. bij de volgende zou ie nu dan ook wel jongen willen. maar mocht het weer een meid worden vind ie het absoluutn iet erg hoor.
    idd rijbewijs is erg fijn nu toch wel heb me 8 jaar door manlief laten rondrijden maar werd nu toch eens tijd. heb toen ook gezegd wil eerst rijbewijs voor er een tweede bijkomt. nu nog een auto hahaha dat duurt vast nog heel lang.

@mikmak, vaak zegt je gevoel wel genoeg jah maar kan ook heel anders zijn. en echo kan je idd ook veel aanzien gezichtje ed. bijna iedereen die onze dvd zag zei het word een meid zon fijn koppie enzo. en idd het werd een meid. en je hebt tegenwoordig ook zoveel kleren die voor allebei kunnen. wij hebben onze kamer toen ook lekker neutraal gehouden sesamstraat hihi kan voor allebei. en alle grote dingen hebben we ook neutraal zoals kinderwagen ed want jah die gebruik je vaak ook voor de tweede en als je dan ineens allemaal in het rose hebt dan staat het zo raar he als je nog een jongen zou krijgen hihihihi.

hier verder alles goed, giga druk met slopen ed en heb vast een afspraak gemaakt voor yasmine voor een eeg. kan ze pas eind nov. jah kon wel eerder maar is op maandag en das lastig voor manlief vrij nemen. ze moest nu toch weer ze is in juni ook al gewwest door dr vorige stuip maar toch willen ze nu dus weer en das een ramp. echt heel erg. ze krijgt dan van die sensoren op dr hoofd met band erom (beejte elktrische stoel idee) en dan moet ze slapen om de hersenactiviteit te meten nou de vorgie keer hebben ze dr een portie slaapmiddel gegeven dus zou nu wel weer moeten. manlief wil niet eens mee want die had de vorige keer al agressieve neigingen naar de arts hihi. dus ga maar met oma.

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mama suus.. de echoscopiste heeft een foto van tussen de beentjes genomen (ja klinkt wat sexistisch maar goed) :) en je kan het eigenlijk gewoon heel goed zien, zeker op een grote tv... het beeld staat er gewoon eventjes bij stil *lol*

jeetje 200km... waar is je mannetje dan gelegerd in godsnaam... lijkt die van mij wel van een tijd geleden, heeft een jaar tussen mtricht en assen gereden..... gelukkig is het nu niet meer zo ver....

nou rijbewijzen hebben we hier al heel lang.... heb nog wel pas geleden mn motorrijbewijs erbij gehaald.. met de dikke buik exame doen... erg leuk.. nu we die allebei hebben en ik toch in de buurt wil gaan werken, zitten we er over te denken terug te gaan naar 1 auto en een motor... dit omdat kinderopvang aan het einde van de straat zit, ik niet altijd een auto nodig heb dan en hij ook niet.. en indien ik wat moet en hij heeft de auto, is er nog altijd de motor.... nog voordelig ook...

ja komen ze slopen? wanneer? maar als ik mag vragen, waarom moet ze een eeg? en ja als dat zo is beter om met oma te gaan haha

11. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mikmak, haha jij bent vroeg begonnen met inslaan! :p Ik moet mij nu ook inhouden hoor, maar we hadden gewoon nog wat spulletjes echt nodig zoals een aankleedkussen en een nieuwe kruik enzo..

hihi dus je hebt een echte 'geslachtsfoto'? Wat doet jouw mannetje dan wanneer hij die foto ziet of toen met de echo? Heeft hij toen zijn ogen dicht gehouden? :D Ken je hem anders op het forum zetten, ben nu wel erg nieuwschierig hoor!

Leuk een motorrijbewijs! Ik wilde vroeger ook altijd een motor, maar nu met de kinderen zie ik mezelf echt niet meer gaan :p

@Mama Suus, Zo dat is inderdaad een aardig eindje die je man moest rijden! Dan is gas zeker veel voordeliger!
    Het is inderdaad leuk een meisje en een jongen, ben benieuwd ;)

Mooi dat je moeder mee kan voor de eeg. Het is natuurlijk niet leuk om alleen te zijn met je meissie in het ziekenhuis. Kan je anders die afspraak niet alsnog binnenkort op maandag maken, aangezien je mannetje niet meewilt?

Ben nu Last Holiday kijken! 'Leuke' film tot nu toe :confused: Het reclameblok is bijna afgelopen, ik ga er weer snel vandoor!
    Tot snel weer meiden, fijne avond!

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja.. maar hrb 2 broers een zus en een schoonzus die het me al in totaal 9 keer voor hebben gedaan, dus op het moment dat ik bekend maakte dat ik zwanger was, had ik alles al..... ongeloofelijk hoe lang ze hebben moeten wachten tot het zover was. hahaha\

ja ik ga die foto opzoeken... maar ik kan hier alleen maar hele kleine fotootjes zetten... niet handig voor een echo foto... en echte geslachtsfoto ja hoe lullig dat ook klinkt

13. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hoi dames,

Pff ben de laatste tijd zo moe dat ik na mijn werk niet eens meer de pc aan zet vandaar dat ik al zo lang niks van me heb laten horen. Verder gaat het wel goed met me hoor maar zou blij zijn als die 10 dagen die ik nu nog moet werken tot 26 oktober voorbij zijn en ik lekker van mijn verlof kan gaan genieten. Ik ga hopelijk snel weer mee lezen en schrijven hier.

FF snel een fototje van onze babykamer

14. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer

en nog een fototje van af de andere kant .

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hier dan de het gelachtsfotootje.. je ziet dat ie met de benen is opgetrokken (de witte streepjes en daar tussen in effe kijken, verder 2 witte puntjes.... succes met uitvinden.....

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    He busster, ziet er goed uit.. wat een leuke kleur heb je gebruikt.. super hoor

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    @meetie, er zijn meer site's die kaartjes maken. oa bij hallmark.De vk heeft wel gevoeld hoe het kindje lag. Ze dacht met kontje naar beneden. Maar ze wist het niet zeker, de vk was een invaller.
    En hoe was het bij de VK?

@mamasuus, ik betwijfel of wij die tank eruit zullen rijden. Denk dat we na 2 jaar toch weer een andere nieuwere auto zullen kopen. Maar misschien dat we dan eens kunnen kijken naar een auto waar al een gastank inzit.
    Wat klinkt dat eng zo'n eeg. Zo'n klein meisje aan al die draadjes bleh.

@mikmak, zo te horen hebben jullie al veel babyspulletjes in huis. Handig zo'n familie.
    Ik ben de eerste die voor een kleinkind zal zorgen. Mijn broer zal nog lang geen kinderen krijgen denk ik. Die woont nog niet samen en is niet zo heel erg serieus met zijn vriendin. En mijn schoonbroer en schoonzusjes zijn 12 en 9 jaar oud, dus dat zal nog veeeeeel langer duren hihi.
    Nou meid uit de foto word ik niet wijs hoor, ik heb geen idee.

@busster, leuke foto's, mooi kamertje. Maar dat had ik al op hyves gezegt. Doe je rustig aan? Gelukkig nog maar een paar daagjes tot je verlof.

Ik ga zometeen even naar vrienden van ons toe, gezellig even bijkletsen. Vanavond komt me moeder bij me eten. Verder geen plannen.
    Morgen komt me schatje weer! Hij zal er tegen begint van de avond wel zijn denk ik. Hij had een paar dingetjes meegenomen van baby Gap, ben benieuwd.

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mikmak, Hihi wel handig al die broers en zussen. Bespaart jullie ook weer centen.
    Hm.. je kijkt nu dan tegen de scheentjes en teentjes van het kindje? En dan verder naar rechts zie je twee schijfjes van de handjes of iets wat daar mee te maken heeft? En dan zie je ten hoogte van de knietjes twee ovalen grijzen schijfjes met elk een wit puntje. Bedoel je dat? :D Wat moeten die witte puntjes dan voorstellen eigenlijk? En wat is dan die grote grijze massa weer rechts van die handjes/armpjes?

@Busster, Wat is het kamertje leuk geworden meis. Supermodern! En ik vind het dak nog steeds leuk gedaan! Mooie kleur!
    Vervelend dat je zo moe bent na je werk, maar 10 daagjes valt nog te overzien he ;) Succes nog even! En hopenlijk kan je daarna weer lekker meekletsen!

@Consider, Oja dat is waar joh haha. Stond er helemaal niet bij stil dat ik zulke sites daar voor kan gebruiken joh..
    En je kindje lag dus met de billen beneden. Hopenlijk dan nog niet ingedaald ;) Het lijkt me echt vervelend wanneer ze hem gaan draaien.

En de vk! Hihi was het gisteren helemaal vergeten te vertellen. Ja het was een beetje apart. Toen aan de telefoon was diegene er echt van overtuigd dat het kindje aan het indalen was. En dat het wel vroeg zou zijn, maar dat dat niet erg is. Nu in de praktijk had ik dus een andere vk en die ging voelen en zei dat hij nog niet ingedaald is. En ze zei dat ze daar blij om was omdat het wel erg vroeg zou zijn en dat zou niet goed zijn :| Dus twee totaal verschillende diagnoses met tegengestelde meningen.. Ik wist eigenlijk niet zo goed hoe ik moest reageren. Vooral omdat deze van gisteren nogal vlak deed. Echt irritant. Want misschien is het voor haar wel iets alledaags en stellen zulke dingen voor haar niets meer voor. Maar voor mij is het iets nieuws en ik had toch best de neiging om bang te worden en bleef ook even doorvragen wat die pijn toen dan was enzo. Maar ik kreeg niet echt een nuttig antwoord, dus heb mezelf maar even herroepen en bedacht dat het nu toch over is en alles in orde is.

Maar goed.. de mijne ligt inderdaad met zn hoofdje beneden. Verder was alles goed en de bloedtest was ook 'goed, erg goed zelfs' zei ze. Dus dat is mooi!
    Uf maar ik krijg wel steeds meer last van me rug zeg.. Ik moest voor het buikmeten persee met me benen plat liggen.. en meteen me onderrug/heup op slot.. Gelukkig was Alex mee en die kon mij natuurlijk makkelijk overeind tillen.

Hihi ik hoop het inderdaad niet, dat je schoonbroer en schoonzusjes binnenkort ook kindjes krijgen :p Dan zijn ze er wel érg vroeg bij hoor.

En morgen je mannetje weer thuis! :D De tijd is best snel gegaan he! Of vind je van niet? Ben benieuwd wat hij heeft meegenomen!

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @consider, nee, das een beetje het punt.. de orginele zij gewoon heel duidelijk en de dvd.. krijg het niet voor elkaar een hele heldere foto van een echo op het forum te regelen.. maar goed...

Veel plezier vandaag.. heb hier mn laatste werkdag voor vandaag.. eindelijk, vanavond komt mn mannetje thuis van oefening, later dan verwacht... hij belde gisteren toen ik in de supermarkt liep op, om te vertellen dat het vliegtuig pas om 4 uur vanmiddag vanaf kreta vertrekt, en pas rond een uurtje of 8 terug is op de kazerne.. nou en dan nog naar huis taffelen... ach maak wel pasta, of kip tandoori, dan kan ik die effe snel voor m opwarmen alks ie thuis is.....

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mikmak, Je laatste werkdag voor vandaag? Wat bedoel je daarmee? haha
    En lekker, je mannetje vanavond thuis! Wel jammer dat hij pas zo laat komt. Lief dat je wat eten voor hem maak, dat zal hij vast lekker vinden bij thuiskomst! :D

Deel Deze Pagina