jeetje meetie, ik heel je reactie boven mijnes helemal gemist zeg.... maar goed iig blij dat het alsnog goed is gegaan bij de vk en dat het kindje nog niet is ingedaald! en ja hou maar vast dat het allemaal in orde is, anders loop je toch alleen maar te stressen.. en de kans is groot dat dat gestress voor niets is... lahum.. laatste werkdag van de week dus... jaja, ben echt heel goed met typen en duidelijkheid *lol* ja die witte streepjes zijn idd de scheentjes en de voetjes ja. en ten hoogte van de knietjes zie je idd 2 ovale schijfjes met 2 puntjes... volgens mij zijn dat de schaambeentjes of iets... en die grijze massa rechts geen idee meer... zal zomaar bovenkant van t hoofdje kunnen zijn ofzo.... echt waar, kan bijna opgenomen in bejaardenhuis zou vergeetachtig ben ik... oh maar dat eten is niet alleen voor hem.. moet ook nog eten vanavond... dus ik eet gewoon wat eerder ga niet echt 2 keer koken ofzo....
ff snel, minn vent zat in havelte en dan was het dus ong uur heen uur trug, nu is ie in vuhgt opleiding en gaat ie op maandag heen vrojdag trug. en moet dus eeg op vrijdag anders hebben we geen auto minn ouders hebben allen 2persoons. en zijn dyus onze auto nodig hihi. nou ga snel verder want madam vond hetn odig op dr broek onder te peopen. dus die gaat maar ff in bad (zijn bezig luier af te leren en dat gaat steeds dagen goed en dan weer 2 niet. en die heeft ze nu. gr
ja ken het verschijnsel maandag heen en vrijdags terug.. vught heeft mn mannetje ook nog gezeten... maar meest blij ben ik dat ie niet meer in assen zit, das 3.5 uur heen en 3.5 uur terug.... heb in vught ook nog wel eens een nachtje stiekum geslapen... lol. ben blij dat ie iig in de peel zit, is hij wat vaker thuis.. nou verschoon ze
maar goed dames.. ik ga de pc eens effe uitzetten en me nestelen op de bank... vanavond komt gelukkig mn mannetje weer thuis van oefening.. en morgen avond een borrel van zn souting en zondag een doop... dus mocht ik er van het weekend niet zijn, iedereen een fijn weekend en tot maandag... maar probeer nog effe langs te wippen...
Nou meiden..me mannetje komt een dag later thuis. Kreeg gisteren een smsje dat het vliegtuig stuk is Hij zou vliegen van St. Louis naar Memphis. En van Memphis naar Schiphol. Nu kreeg ik net eens smsje dat hij in Minnieapolis zit haha. Ach ja zo zie je nog wat van de wereld. Vanaf daar vertrekken ze vanavond richting schiphol. Hij gaat daar zometeen naar een hotel, kan hij nog even een beetje slapen, want het is daar nu nacht. Hij smst me straks zijn kamernummer, dan kan ik ff naar het hotel bellen. Is met de huistelefoon heel goedkoop. Dus vandaar dat ik nu al zo vroeg hier ben, werd wakker van zijn smsje. Nou ik moet maar ff kijken wat ik ga doen vandaag. @Meetie, nou die vk wist niet zeker of het kontje beneden lag. Moet dinsdag weer naar de vk dus we zullen dan wel weer zien. Jeetje wat vreemd, er worden gewoon 2 verschillende dingen gezegt. Maar ik zou me er maar niet te druk over maken, ook al zou het wel wat aan het indalen zijn. Fijn dat het verder allemaal goed was bij de vk. @mikmak, nou ik kan zowiezo nooit wat uit die foto's opmaken. Ook tijdens mijn eigen echo's niet. Vroeg continue wat is dit en wat is dat. Dus je mannetje is alweer terug van Kreta. Ik heb ook wel eens geslapen op de kazerne, meerdere keren zelfs hihi. Veel plezier dit weekend met de doop etc. @mamasuus, ja dat is het nadeel van het hebben van een militair. Wij hebben ook echt 2 auto's nodig. Want me man is van ma tot vr op de kazerne. En ik moet er niet aan denken om al die tijd geen auto te hebben.
hai hai was ik ff snel weer, heb nu toch wat geks. kwam ik gister onder douche vandaan zie ikineens dat er op mijn rechterborst toch een bult zit echt heel appart. aan de bovenkant heel groot en als ik druk doet ie soms pijn en soms niet wat dat nou weer is. ik gok zelf op grote cyste of ontsteking. kijk het nog ff weekend aan is ie dan niet weg dan cross ik naar de ha want vind dat maar niks op die plek. het zou idd niet verkeerd zijn een extra auto dat wil ik ook ooit nog eens een klein booschappen autootje maar jah dat komt nog wel eens. red mee eerst zo ok nog. gister nog zon lol gehad voor het eerst met een van de honden naar behendigheid geweest en ze vond het toch leuk echt super. ze is 5 maar pakte alles heel snel op. de vollieres liggen plat en de bosjes zijn weg we hebben het meeste ook al afgevoerd naar pa en ma en buren hihi. zijn al druk bezig met tekeningen hoe we het willen ed. komt ook zon mooie stenen bbq op en die ga ik dan beplakken met keitjes lekker mediteraans zo gaaf vind ik dat. we hebben het dus druk druk druk hihi. maar eerst maar weer eens een bloemperkej maken waar de bosjes waren. ooh jah de belasting heeft me toch weer gebeld maar ze snappen er niks van daar. wij horen binnenlands belasting plichtig te zijn dat hebben we opgegeven. nu stonden wij laatst als buitenlands toen is dit dus veranderd en nu wil die doos het weer trug veranderen. dus ik mar krijgen we ons geld dan en ze zei jah. dus heb ik het er maar bij gelaten en nu verder de boekhouder er weer achteraan gestuurd. kijken of die het voor elkaar krijgt. nou ga gauw weer aan de gang. prettig weekend allemal en zou maandag ff goed alles lezen (als vent weer ant werk is hihihi)
@Mikmak, Hihi ja ik had ook niet zo veel eerder dan jou mijn reactie geplaatst. En ik heb inderdaad geen zin om onnodig te lopen stressen. Dat is juist slecht voor het kindje! Ik voel de kleine nog goed en er is verder ook niets geks, dus het zal vast wel goed komen. Hihi en wel spannend dat er schaamlipjes lijken te zien! Als het echt een bewuste 'geslachtsfoto' was van de echo-mevrouw dan zal het vast ook echt een meisje zijn! Oeh ik ben echt benieuwd nu haha En is je mannetje nu lekker thuis? Geniet maar lekker van elkaar meis. Veel plezier dit weekend, mocht ik je niet meer spreken! @Mama Suus, Ooh op die manier. En lekker.. kleine meid onder de poep Ik hoop voor je dat ze snel volledig zindelijk is! Het is dat die kleintjes het nog moeten leren he, maar ik hoop dat Dylano ook snel zelfstandig naar de wc kan! Haha En wat eng van die bult op je borst.. Ik zou dat inderdaad maar even goed in de gaten houden Ben benieuwd naar jullie tuintje! Volgens mij nemen jullie nu maar gelijk de hele tuin onder handen of niet dan? Wat vreemd dat gedoe bij de belasting zeg.. Ik zou er ook een punthoofd van krijgen. Hopenlijk zorgen ze maar snel dat het geregeld is hihi. Gelukkig krijg je hoe dan ook je geld! @Consider, Och lekker, vliegtuig kapot :S In ieder geval fijn dat hij ergens veilig geland is! Hopenlijk is hij snel bij je meis! Trouwens.. Minnieapolis.. is dat niet waar die meid van princess diary ofzo heen gaat? Ik wist niet dat het echt bestond joh hahaha. Ja ik vind het inderdaad raar dat die verloskundigen totaal tegenstrijdige dingen zeiden. Maar goed, laat ik mij daar inderdaad maar niet druk om maken. Zolang het maar met de kleine goed gaat En we lopen toch richting het einde, dus ik heb eigenlijk ook steeds minder reden om me zorgen te maken. Oh een tweede autootje zou inderdaad lekker zijn zeg! Ik heb daar tot nu toe niet eens serieus over nagedacht, want het is financieel toch niet haalbaar voor ons. Maar het idee dat ik elke dag kan gaan en staan waar ik wil, heerlijk! Ach ja, maar zonder red ik het ook wel. Gelukkig hebben we het openbaar vervoer nog he Nou, Hier ligt Dylano op bed, Alex is net de deur uit gegaan richting voetbal. Ik ga me zo klaar maken. Straks naar me ouders, die vieren hun 40e verjaardag en 12,5 jaar huwelijk Me vader wilt niets bijzonders doen en het gewoon in 'verjaardag-stijl' vieren, maar nu zorgt me moeder toch stiekem voor een buffet savonds hihi. Dus dat wordt lekker en gezellig smullen vanavond! Ik heb er al zin in haha! Oh.. eerst nog even de tv schoonmaken Dylano dacht creatief te zijn.. en heeft met krijt de hele tv ondergetekend terwijl hij een teletubbie-dvd keek (hahaha *lacht stiekem)
jah vind die bult ook maar raar. ga vanavond eens proberen met koud compres en masseren. dat heilp ook toen ik borstvoeding gaf want toej nhad ik het ook heel erg. maar waar het nu dan van komt geen idee. en tuintje.... hihi meer TUIN hoor.
@mamasuus, jeetje wat eng zo'n bult. Ik zou er wel even mee naar de dokter gaan, je weet maar nooit. Dus jullie zijn echt druk bezig met de tuin, leuk hoor. En tja de belastingdienst ppff ben blij dat ik daar nooit problemen mee heb gehad. Ik heb problemen met de uwv, ze spreken elkaar allemaal egen, lekker duidelijk. @meetie, jaaa minnieapolis bestaat echt hoor, nooit gehad bij topografie princess diary heb ik nog nooit van gehoord, wat is dat? Ik zou echt niet zonder mijn auto kunnen, hier in het noorden is het openbaar vervoer echt bagger. Dus zou ik alles op de fiets moeten doen...en ik haat fietsen. Heb al sinds mijn 18de een auto. Heb je wel een rijbewijs? En hoe was de verjaardag/huwelijksfeest van je ouders? En heb je de tv weer schoon gekregen? Ik ben gistermiddag maar even naar me moeder gegaan, ik verveelde me dood. Voelde mezelf gewoon zielig omdat me mannetje nog niet thuis was en ik me zo verveelde. Heb gezellig bij me moeder gegeten en nog even tv gekeken. En ik heb me man nog even gesproken. Hij vertelde dat hij zijn baret was vergeten. Hij had zijn hele koffer overhoop gehaald maar kon hem niet vinden, en toen bedacht hij zich dat de baret nog op de kazerne ligt. Gelukkig had iemand anders nog een extra baret en weer iemand anders een embleem. Nu liep hij dus met een heel ander embleem op zijn baret als de rest van de mannen. Dus die Amerikanen dachten dat hij een of andere hoge functie had of iets speciaals deed haha. Nog een uurtje en dan land me mannetje op schiphol, kan niet wachten totdat hij weer thuis is, heb hem echt ontzettend gemist. Gelukkig is hij maandag en dinsdag vrij. Moet dinsdag weer naar de verloskundige, dus kan hij mooi even mee.
Goedemorgen meiden, Iedereen nog lekker aan het uitslapen? Het was erg gezellig bij mijn ouders! Ze hadden een hoop eten, dus dat zat al goed hihi. Ik dacht alleen juist lief te zijn, door al met Dylano met de bus te gaan, omdat Alex eerst nog moest voetballen. Nu hoopte ik er eigenlijk al rond 4 uur bij hun te zijn, maar uiteindelijk was dat kwart voor 7 ale: Ik stond er niet bij stil dat het weekend was en er dus minder bussen rijden en ook nog met afwijkende bestemmingen. Gelukkig konden ze het wel begrijpen en er zelfs om lachen! Maar ik voelde me echt zo lullig! @Mama Suus, "en tuintje.... hihi meer TUIN hoor." Maak me maar jaloers.. haha. Wij hebben alleen een zonloze balkon van een halve meter breed. Maar hoe is het met die bult? Nog steeds aanwezig? @Consider, The Princess Diaries, dat is een film Volgens mij is hij deze week of komt hij een deze dagen nog op tv! Ik heb ook een rijbewijs ja Heerlijk is dat! Ookal heeft Alex meestal de auto, maar als hij bv op oefening is ofzo dan kan ik toch normaal boodschappen gaan halen, of even ergens heen! Alles op de fiets doen lijkt mij inderdaad ook echt niets. Er wordt mij regelmatig wel gevraagd waarom ik geen fiets koop.. maar ik zie mij echt niet in Den Haag met twee koters op de fiets gaan fietsen! De tv is trouwens nog steeds betekend Het liep gisteren allemaal zo chaotisch toen ik weg wilde.. Ik was namelijk ook vergeten dat ik even een outfit voor Alex moest strijken zodat hij niet in trainingsbroek naar me ouders hoefde, en ik ontdekte dat me strippenkaart bijna vol was, dus moest eerst nog een nieuwe halen, etc.. Als me bakkie pap en koppie thee op is ga ik even boenen! Wanneer komt je mannetje nu thuis eigenlijk? Of weet hij dat nog niet? Gelukkig kon je even bij je moeder wat tijd doden Wat grappig dat die amerikanen hem als bijzonder zagen haha Oh wacht, je zei over een uurtje komt hij op schiphol haha, dat is dus bijna! Nog heel even volhouden Heerlijk ook dat hij maandag en dinsdag vrij is! Kunnen jullie toch even lekker van elkaar genieten!
goedemiddag inmiddels.. nou mannetje was om half 11 's avonds thuis, nog effe at gegeten en het bed ingedoken. hij moe en ik zowiezo haha .. zaterdag effe naar de stad geweest samen, ik moest nog en cadeatje hebben voor de kleine van mn vriendin, en mannetje een nieuwe telefoon.... daarna borrel.. nou die mannen hadden een behoorlijk stuk in de klote... en moest manlief dan ook echt meeslepen naar huis... vandaag een beetje uitslapen, hij is de leidingenvan de badkamer aan het afmaken, en zn broer komt zo helpen, dus ik denk dat ik alleen effe naar de doop ga.... hij kan mij toch niet gebruiken als ie aan het klussen is... en ik hoef de rommel niet te zien @mama suus, das niet zo lekker een bult op de borsdt, ben je al bij ha geweest of gaat het allemaal weer? en heb je foto's van de tuin? @condsider.. manetje inmiddels veilig thuis?
Jaaa me schatje is weer thuis Hij was er rond 15.00uur. Hij heeft voor mij een mooie geschenkset met 3 geurtjes van Kenzo meegenomen en een doos heerlijke bonbon's van Leonidas Voor de baby hele mooie rompertjes en truitjes van baby Gap en Tommy Hilifiger en nog schattige baby schoentjes. En hij heeft voor zichzelf all star schoenen gekocht. Hij is nu hardstikke moe, dus heeft zich gedoucht en is even op bed gaan liggen. Ik ben ondertussen een wasje aan het draaien en ga zo koken. Met het eten maak ik hem weer wakker. Hij moet gelijk maar weer wennen aan de tijd hier (het was daar 7 uur vroeger, dus voor hem voelt het alsof het s'ochtends vroeg is en hij niet geslapen heeft) anders duurt die jetlag nog langer. Ben zo blij dat hij er weer is, moest gewoon ff huilen....hormonen @Meetie, zooo dan ben je lekker lang onderweg geweest met de bus. Geen knuffels verloren dit keer Kan me voorstellen dat je het niet ziet zitten om met 2 koters te fietsen in Den Haag. Maar misschien is het wel makkelijk om een beetje in de buurt te gebruiken, niet in de stad zelf. Weet natuurlijk niet waar jullie wonen in Den Haag en hoe druk het daar is qua verkeer. Heb ff the princess diaries gegoogled, had er nog nooit van gehoord. Komt omdat het een romantische film is, en wij meestal naar thrillers kijken. @mikmak, zo dus jullie hebben gisteren ook een lekker dagje gehad. Inderdaad als mannen aan het klussen zijn kan je je maar beter uit de voeten maken.
hai hai,nog ff gauw. bult is er nog zon 2 bij 5 cm. echt een beste golf zeg maar. zelf heb ik het idee dat het ontsteking is. mijn tepels worden ook donkerder dus wie weet is het raak hihi. maar ga zowiezo morgen ff heen want het begint nu ook zeer te doen. had ik ook toen ik bv gaf en das echt geen pretje een borstonsteking ik hou jullie dus op de hoogte. andere begint nu ook een beetje echt heel appart. en dat met die foto`s ga ik van de wk eens uitvogelen kijken wat ik van tuin erop krijg aangezien ik geboorte kaartje erook niet op kreeg hihi. prettige avond nog en tot morgen. gr suus
@consider.... heerlijk dat t mannetje weer thuis is, en allemaal leuke cadeautjes weer gekregen, das altijd leuk. hihi kan me voorstellen die huil hormonen gaan bij mij ook steeds beter werken.. haha en the princess diaries komt deze week op televisie, donderdag welgezegd. jep was een lekkere dag gisteren.. wel hebben de heren alle leidingen nu af kunnen maken en is het water op de nieuwe wc aangesloten boven.. weer een stapje verder. vanmorgen om half 6 op weer, want mannetje moest al weer naar de kazerne toe... is het weekend helaas weer voorbij...
@consider, wat fijn dat ie er weer is en wat leuk zeg allemaal kadootjes das altijd leuk he. @mikmak fijn dat ze nu in ieder geval de leidingen af hebben. en jij een fijne dag had. en idd mannetjes weer naar kazerne weekend voorbij vind dat ook altijd zo lastig moet je weer wennen. die van mij is de hele wk thuis geweest voor de kleine meid. maar vanmorgen ging de wekker toch echt weer om 4,25 verschrikkelijk. en natuurlijk komt hij dan zondagavond laat altijd weer met iets wat ie kwijt is en vaak is dat telefoon smartcard of sleutels dit keer dus smartcard. waarvan ik denk dat ie nog op kazerne ligt maar jah daar had hij nu niks aan. en dan slaapt ie slecht aaah tis altijd hetzelfde. maar jah hij wasd alweer gearriveerd gelukkig. ooh ik moet nu afsluiten hihi heb ondertussen eff arts gebeld en kan meteen terecht dus ff op de fiets naar ma honties en yasmine dumpen en dan in de grote auto van ma erheen aaah heb dr nog maar 1 keer in gereden ga hem dus ok niet bij arts parkeren want daar zijn ze parkeerplaatsen zo klein zet hem wel bij lidl dan loop ik wel stukkie. laat het jullie weten
hai hai, nou ben net weer thuis. duurde aardig lang daar heb wel 5 kwartier gewacht jaja. maar goed ff echo gemaakt van borsten en zag er goed uit. geen tumor of onsteking oid. gewoon wat geirriteerd. en miss zwanger! hij zei komt door de hormonen moest het met rust laten dus niet masseren of warm of koud compres gewoon laten rusten. als het wel erg zeer gaat doen dan moet ik weer heen dan kan het wel ontstoken zijn. maar zoals het nu leek dus niet. ik had wel goeie kraftige brusten hihihi. vol melkkanalen dus zach er goed uit zei hij en is een kans dat ik dus zwanger ben. nog ff afwachten dus. verder kom ik net thuis doe het hek dicht prikt mij ineens een wesp in mijn vinger. dacht ik eerst in pink zach ik later dat het in ringvinger is dus hups gauw ring af en das maar goed ook want hij is helemaal dik je kunt niet meer zien waar mijn ring zat. gaat goed dus. nou ga nog ff wat doen want is mooi weer nog vandaag kan ik nog ff in de tuin laatste keer grasmaaien van dit jaar denk ik.
@mama suus, nou das dan weer een geruststelling.. maarre wanneer ga je testen dan? moet je echt nog 3 hele dagen wachten, offe.... stiekum vast eentje doen.... ben niet nieuwsgierig hoor..... nou en als je dan klaat bent met maaien, kom dan ook effe bij ons maaien... mag ook nog wel een keertje, en manlief heeft zo weinig tijd door dat verbouwen.... en ik trek het niet echt met mn dikke buik btw hier begint het al wat te betrkken, had nog vanmorgen wat platte schoentjes zonder sokken aangetrokken, maar moet zeggen.. das wel koud.. heb echt kouwe voeten nu.. en ik zie nu hoe dik mn enkels zijn..... zucht
hihi ik w8 wel en niet drie maar 5 dagen. want jah dan is manlief pas weer thuis en die wil er wel bij zijn natuurlijk. ik wilde eerst al vanmorgen maar dat zag ie ghistern iet zitten en ik zei nog is miss wel makkelijk voor de arts dan weet ie ja meer. maar jah manlief wilde liever wachten dus vooruit. ben ik zijn brood ant smeren vanmorgen zegt ie nou doe die test zo maar hoor, ja hallo ik ben al naar de wc geweest. dus dat ging dusn iet meer. nu dus maar wachten. maar miss kan het dan vrijdag middag wel als ik tenminste niet ongi word voor de tijd. al zie ik dat nogn iet echt gebueren maar jah je weet maar nooit natuurlijk. wnat waarom heb ik anders van die bulten toch. ben wel heel hormoon gevoelig heeft mijn ma ook. maar zo erg dat ik zulke bulten op mijn borsten krijg dat heb ik nog nooit gehad. gras is dr af. woehoe wel met hindernissen want heb een mol ja echt heel fijn scheis beest. dus ik liep af en toe vast maar goed. en toen ik klaar was stond yasmine ook al beneden dus goed getimed. heb nog wel mega last van mijn vinger auauau. is helemaal dik. zou best bij je willen grasmaaien hopr mikmak hihi maar jah heb geen auto dus kan niet komen gnif gnif jammer hoor! ben echt ff kapot nu hihi uur grasmaaien en erna nog stof zuigen heb zweet uit haha was hier 22gr vandaag werg lekker dus.
Hoi hoi, Zo, ik ook weer thuis! Nu maar eerst even zitten en een bakje donuts leegeten hihi 8) Straks ga ik me suf bakken! Morgen hebben we een themamiddag met workshops en nu heeft mijn vrijwilligersorganisatie de taak om de lunch te verzorgen. Ik moet een gerechtje van fruit meenemen. Er komen geloof zo'n 60 mensen, dus het moet makkelijk, snel en goedkoop zijn. Nou ga ik straks een lading gebakken bananen maken! *kwijlt nu al hihi @Mikmak, Wat bedoel je met "die mannen hadden een behoorlijk stuk in de klote"? En hoe was derest van het weekend? Was het nog een mooie doop? Fijn ook dat de wc weer water heeft hihi @Consider, Fijn dat je mannetje thuis is meis! En leuk dat hij kadootjes had meegenomen! Is hij al wat bijgekomen van de reis en tijdverschil? Hihi geen knuffel verloren Ik had hem expres in mijn handtas gestopt dit keer! En wij hebben hier geen fietspaden en het verkeer is nogal gevaarlijk.. vandaar dat ik het niet aandurf om te gaan fietsen. Daarnaast hebben we ook geen plekje waar we de fiets dan kwijt kunnen.. Ach, misschien over een tijdje als we gaan verhuizen 8) Kijk je helemaal geen romantische komedies? Ik vind het altijd heerlijk @Mama Suus, Oh wat spannend! ! ! ! En wat fijn dat je geen ontsteking of tumor hebt zeg! Dat zal wel een opluchting zijn! Ik ben nu echt zo benieuwd of je dan zwanger bent Nog een paar dagen geduld dus. Gaat het al wat beter met je vinger?