@meetie, idd erg spannend hihi. mijn vinger is alleen giga stijf en heb mijn trouwring om mijn nek hangen want dat past echt niet meer. nah jah denk dat het vandaag wel afzakt. mijn borsten zijn nog steeds au. de andere komt nu ook een bult je ziet hem nog niet maar voel jhem wel zelfde plek als andere. zou het dan toch......
goeiemorgen allemaal. ik heb het echt mega druk. nu is onze kamer bijna helemaal klaar. maar ik moet het nog een beetje gezellig maken met plantjes enz. maar nou komt mn zusje ook weer thuis te wonen!? grr. dus zij krijgt nu mn oude kamer. want dr is geen kamer meer vrij. want wij hebben haar oude kamer. maar ja. dat word nog wat. ik moet vanavond naar de verloskundige. de 20 weken echo. maar die ga ik afbellen. en vragen of die vrijdag ook kan. want mn mannetje had gistermiddag te horen gekregen dat hij ineens onderin nederland aan het werk moest en nu zit hij dus aankomende nacht in een hotel. en kan hij dus niet mee. dus hopelijk snapt de verloskundige mn verhaal en mag ik dan vrijdag ofzo. hope so. liefs mij
Goedemorgen dames, Nou... mijn mannetje heb ik vannacht weggebracht naar Garderen. De uitzending is dus écht begonnen nu, pas in maart zie ik hem weer. Maart.. vreselijk. Ik heb me best groot gehouden, in de auto ook nog, maar eenmaal thuis heb ik gehuild alsof m'n leven er vanaf hing. Alle spullen zoals we samen vannacht zijn weggegaan lagen er nog en zelfs zijn glas stond nog op het aanrecht... Voelde me heel erg alleen, ondanks dat Chloé er is... Ik mis hem nu al ontzettend! Hij vliegt over een half uurtje naar Dubai en vanuit daar naar Afghanistan. Heb 'm zojuist nog gesproken en ook hij heeft het erg moeilijk. Op het moment haat ik z'n baan echt, al weet ik dat het er aan zat te komen; nu is het gewoon echt. Hopelijk drie keer scheepsrecht en gaat hij nu niet weer.
Goedemorgen! @Mama Suus, Wel slim dat je jouw trouwring hebt afgedaan, anders had je nu een zeer groot probleem En zijn het dan je melkklieren die opzetten in borst? Nog 3 nachies slapen voor je het antwoord heb @Lovely, Mag jij je zusje niet dan? @Bo, De uitzendig is dus begonnen Knap dat jij je hebt kunnen groothouden hoor. Dat zal je mannetje ook wel 'fijn' gevonden hebben, anders wordt het afscheid alleen maar nog moeilijker dan het al is. Maar ik kan me voorstellen dat je daarna al het vocht wat in je lichaam zit eruit hebt gehuild! En erg is dat dan he.. dat je zijn spullen tegen komt enzo. Nja, het blijft moeilijk meis, ookal weet je het van te voren.. Wij zijn er voor je he! Al wil je duizend keer zeggen hoe erg je hem mist, gooi het er maar uit *knuf
Haai, nog net goedemorgen.... vanmorgen kwam mijn vervangster op het werk om de details te bespreken als ik haar moet inwerken voor ik beebverlof ga... wel raar hoor.... maar ja dat hoort er nu eenmaal bij. ben vandaag met de auto van mn ouders naar het werk gereden, want ze hebben een wagen uitgezocht, nu nog bepalen wat ze voor die van mij terug krijgen.. wel raar hoor.. ben best wel gewend aan mn autootje, stiekum wil ik die nog niet weg.. maar ja de ruimte he... @meetie, een stuk in de kl*te is gewoon dat ze te veel hadden gedronken en de rest van het weekend was wel ok... ben niet naar de kerk gegaan voor de doop, alleen naar de afterparty... hihi en die was super gezellig.. mannetje was thuis aan het klussen en wilde mee, maar ja het was nog niet klaar, en toen ik thuiskwam ook nog niet.... @mamasuus... ahhhhhhhh toeeeeeeee nouuuuuuuuu.. 1 testje dan.... ben zooooo benieuwd. en heel verstandig dat je je trouwing hebt afgedaan en ik hoop dat je die nog 9 maanden af moet houden. @Bo, das effe een bittere pil he... ik ben blij dat de kans dat mn mannetje moet klein is.... maar ja zeg nooit nooit..... en als je knuffel nodig hebt dan zijn we er hoor... komt goed.... @lovely.. neit zo een leuk zusje dan? en welke kazerne is je mannetje naar toe?
@mikmak mn mannetje is bij defensie weg. hij werkt nu bij een bedrijf wat iets met oppervlakte techniek doet. rvs laten glimmen. haha en hij is nu alleen deze aankomende nacht niet thuis. maar we kunnen echt geen nacht zonder elkaar. en volgende week is hij gewoon de hele week weg. snik snik. maar ja hij verdient dan wel 10 euro per dag extra. en hij zit in een hotel waar alles voor hem verzorgt word. ik zal even weer iets gaan doen. ga samen met mn moeder even een stuk fietsen. en dan onderweg hele kleine (malus) appeltjes zoeken. kunnen leuk in herfst stukjes. er staat al een herfststukje op tafel. en een vriendin van mn moeder heeft er al 1 van mij gekregen. omdat we een heel lief jasje van haar hadden gekregen. wit gehaakt/gebreid met mutsje. maar echt heel schattig. zal het binnenkort even op de foto zetten. en proberen of ik het hier op kan zetten. liefs mij
oh hahaha.. ja dat kan natuurlijk ook.... lol... nou mn moeder belde net en ze vroeg nog een keertje extra od ik er echt wel achter stond dat mn autootje werd verkocht en ik die van hun zou gaan rijden... nou daar zit je dan op je werk met een brok in je keel.. was er gewoon erg aan gehecht en is gewoon een fijn en heel stoer wagentje met vele extra's.. snif.... tis gewoon niet anders... oh das altijd leuk van die gehaakte dingetjes.. nou veel plezier met het fietsen en het zoeken naar kleine appeltjes en vanmorgen belde mn mannetje, hij was bij de dokter geweest omdat ie al 1.5 jaar aan de diarree is, en nu moet ie deze week nog naar de internist want de dokter denkt aan of een bacterie, of aan de ziekte van kroon... niet lollig dus, en hij dacht zelf nog aan darmkanker omdat het bij hem in de familie zit... maar dat denk ik van niet.. mijn vader is daar net vanaf na jaren! maar das een heel lang verhaal...
@lovely, logisch dat je het nu nog druk hebt hoor je zit er net. hoop dat je je al een beetje thuisvoelt zo weer bij pa en ma. en dan ook nog zussie er weer bij wat een volle boel word dat dan weer opeens zeg. maar mams zou dat vast niet erg vinden.. toch? lekker de kliek weer bij elkaar. @mikmak, kan me het goed voorstellen hoor afscheid nemen van je autootje maar jah is vast beter johy veel ruimte. waar moet anders de kinderwagen en boodschappen? enne die testen blijven dicht hoor hij weet dat ik er drie heb en als er dus 1 minder is dan weet hij dat meteen hihi. en een kopen is ook geen optie want moet ik erg ver fietsen hihihi. @bo, erg he dat uitzwaaien, kan het me nog goed herinneren die van mij moest vorig jaar nov. maar mijn ervaring is dat de eerste wk flink doorbijten is en erna een ritme komt. zat toen ook vaak op een ander forum voor thuisfront heb daar toen veel aan gehad. (zit er nu af en toe nog maar heb het hier te druk hihih) en natuurlij kzijn wij er ook hoor als je wat dwars zit ofzo. weet precies wat je meemaakt. moet hij dan ook veel van kamp af ed. weet niet meer wat hij nu ook alweer deed nou ik hoor hier madam alweer aankomen die heeft niet vel zin aan slapen terwijl ze volgens mij mega moe is want huilt bij kleinste ding. na jah dan maar weer met dr naar buiten kan ze vanavond vroeg erin.
ja stom is dat he.. die auto had ik al voor ik manlief leerde kennen.. en dan ga je 2 huizen samenvoegen tot 1, dan komt er een kleine, en nu moet ik voor mn gevoel het laatste wat van mijzelf was inruilen voor het gezin..... tis niet zo dat het niet van harte gaat hoor, of dat ik het niet wil.. maar denk zeker nu de hormonen lekker bezig zijn, dat het allemaal wat extra aankomt.... ofzo... had manlief net nog aan de foon, en die heeft ook zoiets, van ja dat autootje was helemaal jou maar ja we weten allemaal dat dit de verstandigste keuze is op dit moment, zeker omdat de vebouwing ook nog niet klaar is, en we op dit moment toch weinig kunnen sparen daardoor.. en natuurlijk door de aanschaf van beebspulletjes.... ach kom er wel overheen.. *schenkt glaasje roosvicee in* zucht
@mamasuus,fijn dat je gelijk bij de arts terecht kon. Gelukkig is alles goed. Hoe komt het dat ze denken dat je zwanger bent? Denken ze dat omdat je die bult hebt? Zou wel helemaal super zijn natuurlijk, echt spannend! Mijn mannetje heeft gisteren ook het gras gemaait, waarschijnlijk laatste keer dit jaar. Gelukkig heb je je ring afgedaan...straks moest ie doorgeknipt worden ofzo, zou echt zonde zijn. @mikmak, haha jij kent de princes diarie's dus ook. Nou dan moet ik van de week maar even gaan kijken. Heb je last van dikke enkels? vocht? Logisch dat je je autotje niet echt kwijt wil, je gaat je er toch een beetje aan hechten. Maar ja aan die andere ben je vast snel genoeg gewend. Jeetje al anderhalf jaar aan de diaree, zooo lijkt me echt erg. Hopelijk heeft hij niks ernstigs. @Meetie, oeeee donutsss je brengt me op ideeën. Ik hou niet echt van donuts, maar die van mc donald vind ik wel heeeel erg lekker. Kan me wel voorstellen dat je het fietsen dan eng vindt. Woon je vlakbij de stad? En willen jullie binnenkort verhuizen? weer in Den Haag of ergens anders? Nee ik kijk eigenlijk nooit naar romantische komedie's, vindt het meestal veelste zoetsappig. Is het gelukt met de gebakken banaan? Veel plezier bij de lunch vanmiddag. @lovelyengeltje, hoezo komt je zus ook weer thuis wonen dan? Hopelijk kan je de echo nog verzetten. @Bo, een heeeeeeeele dike knuff van mij! Ik begrijp echt helemaal hoe je je voelt. Vooral de eerste weken zijn zo erg zwaar, dan denk je dat het nog een eeuwigheid duurt voordat hij terug komt. En meestal achteraf valt het mee en is de tijd best snel gegaan. Vreselijk hé om nu in zo'n leeg huis te zijn, ondanks dat Chloé er is. Hopelijk kunnen jullie veel contact hebben tijdens de uitzending. En hoe gaat het nu met jou meid, met je burn out? Ik ben vandaag naar de VK geweest, alles was prima! Erg leuk dat me mannetje ook weer eens mee kon. Onze meid ligt met haar koppie naar beneden. Maar ze heeft nog genoeg ruimte om te bewegen.Verder hebben we niet zoveel bijzonders gedaan, gewoon lekker van elkaar genieten.
het word voor mn moeder wel iets te veel. maar ja. als we allemaal iets doen dan komt het wel goed. en ik heb niet zo'n goede band met mn zusje. als we langer dan 4 uur bij elkaar zijn, dan erger ik me alweer aan haar. ze moet altijd alle aandacht hebben van iedereen. grrrr maar ja. het is niet anders.
1 leuk dingetje.... ik zag dat ik nog maar onder de 100 dagen hoef te gaan.....ohw das pas lekker....
oh ja gelukkig kon ik de 20 weken echo verzetten. omdat mn mannetje er vanavond niet bij kan zijn. ik moet nu 27 oktober pas. dus nog bijna 2 weken wachten. en we willen allebei zo graag weten wat het geslacht is. heb zo'n zin om leuke kleertjes te kopen. maarja. geduld hebben dus. liefs
oeh das wel nog lang he.. 27 oktober... ga je naar het ziekenhuis of naar een kliniek (die ook vergoed wordt door de verzekering)
volgens mij word het in het ziekenhuis gedaan. maar dat weet ik niet zeker. het is via de verloskundige geregeld.
ohw ok, wij kregen een tas met spullen mee de eerste keer toen bij de vlos, maar ze wezen erop dat wij ook naar een privé kliniek konden gaan, omdat die ook vergoed werd door de verzekering.. dat hebben we gedaan, want het AZM zijn maar een stelletje horken en we wilden graag een dvd hebben... moet je eens navragen, is wel heel leuk zo'n privé echoscopiste.....
ik heb de eerste keer bij de verloskundige wel allemaal boekjes en folders meegekregen. meer niet. maar toen zat ik bij een verloskundige in gelderland. en nu woon ik in friesland
@Mikmak, hihi het lijkt me inderdaad gek om je vervanging in te werken. Maar geeft het tegelijk niet een heerlijk gevoel? Van dat het einde in zicht is? (tijdelijk einde dan) En het is niet leuk wanneer je auto weg gaat Maar voor je het weet ben je wel gewend aan de nieuwe. Vooral omdat hij veel praktischer is. Straks kan je niet meer zonder Fijn dat de afterparty zo gezellig was! Wel jammer dat je mannetje nog steeds niet klaar was toen je thuis kwam. Waar is hij op dit moment mee bezig eigenlijk? 1,5 jaar al diarree.. jeetje.. Hoezo is hij daar nu pas voor naar de arts gegaan eigenlijk? Hopenlijk is het met een simpel kuurtje zo verholpen! Wat super trouwens dat je vader er van af is meis! En uh.. op je banner staat 96 dagen Maar voelt wel lekker he! Kan je gaan aftellen! @Lovely, Lekker dat je mannetje extra verdient die dagen. Altijd mooi toch! Nog gelukt met de appeltjes? Fijn dat je de afspraak kon verzetten. Nog even geduld nog dus! Heb hier in Den Haag trouwens ook geen tasje met informatie gekregen hoor. Met Dylano waar ik toen woonde wel. Maar misschien dat je het gewoon even kan vragen. @Mama Suus, Yasmine is dus lekker koppig vandaag Succes hihi. @Consider, Met de bus ben ik in 10 min in het centrum, das wel lekker! En het is niet dat we echte verhuisplannen hebben, want de meeste leuke huizen zijn hier niet betaalbaar. Maar mochten we er een tegen komen dan houdt niets ons tegen hoor Ik zit dan ook regelmatig funda.nl door te bladeren. We willen toch graag een eengezinswoninkje met tuin enzo. Gewoon entree op begane grond.. En dan inderdaad wel hier in de buurt. Nee, al zou de locatie niet uitmaken, dan zou ik allang richting de grensgebieden vertrokken zijn! Dan hadden we voor dit prijsje een heel mooi huisje gehad Maar ja, wat hebben wij daar te zoeken he? Hihi jij bent de droom van een man Een vrouw die niet van die zoetsappigheid houd haha! En het is gelukt met de bananen hoor Het zag er wel wat onsmakelijk uit, maar ze waren echt heerlijk! Heel me schaal is leegegeten daar! Verder waren de workshops ook erg interessant! Het ging over speelgoed en spelen. Over de verschillende manieren waarop speelgoed de ontwikkeling van een kind stimuleert en over speltherapie. Fijn dat je mannetje mee naar de vk is gegaan! Gelukkig is alles ook nog steeds goed met de kleine en jou. En ze ligt toch met het hoofdje beneden, dat is alvast mooi! Draait ze nog veel om? Geniet nog lekker verder van je mannetje hoor Morgen moet hij weer werken? Heeft hij nu nog oefeningen op de planning staan of is hij daarmee klaar nu? Hebben jullie trouwens al wat gehoord over jullie trouwringen?
@meetie, ja das wel lekker, het einde komt dan wel in zicht.. zo sta je met een positieve test en zo ben je met verlof, en voor je het weet lopen we achter de kinderwagen en nee het is niet leuk dat de auto weggaat... maar das meer omdat het echt het einde is van een 'tijdperk' om het zo maar te noemen.. en we krijgen er echt best een leuke wagen voor terug..... mannetje was zindag bezig met de laatste leidingen voor de badkamer. nu kan er gestuct worden, kan het bad erin en dan betelgelen.. ik hoop dat daar het einde ook snel van in zicht is en hij is nu pas naar de arts gegaan omdat het een militair is! haha die denken dat ze nooit iets kunnen hebben (volgens een hospik in het militair hospitaal ) maar goed, hoop idd dat het met een simpel kuurtje is verholpen, hij is vanochtend bloedprikken en dan vrijdag naar utrecht naar het ziekenhuis daar..... jaja nu nog minder dan 96 dagen *lol*, vind het wel leuk om zwanger te zijn, maar ben ook blij als de kleine er is..... stond vanmorgen voor de spiegel en voelde me echt een strandbal zo rond... baalde er echt eventjes van... en wilde gewoon in mn eigen vertrouwde spijkerbroekies maar ja daar kom ik echt niet meer in.....