Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mikmak, Hihi inderdaad het is gewoon al 7-8 maanden geleden dat we zwanger raakten! We lopen nu dus al zo lang met een kind in ons buik.. Geen wonder dat we zo nieuwschierig zijn naar wie dat kindje nu eigenlijk is! Ik kan echt niet wachten.

Hihi droog eigenlijk, dat jij nu even baalde van je buik. Straks ben je bevallen en ga je hem nog missen ;) Zal je zien.

Wanneer krijgt je mannetje dan te horen wat hij precies heeft?

Ho ho, ik heb net de uitnodiging binnen voor de uitreiking van 'verschillende onderscheidingen' zoals ze dat noemen. Alex krijgt een medaille morgen! Dapperheidsmedaille ofzo? Hoe heet zo een ding? Ben echt zo trots op hem! En hij is er gewoon heel suf onder 'het is gewoon me werk'. Hij wilde me niet eens uitnodigen! Heb gezegd van 'ik kom gewoon, of je wilt of niet!' :)

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    oh echt.. he gefeliciteerd met je mannetje... tuurlijk ga je daar naar toe... duh...

vandaag bloedprikken en vrijdag naar de internist... geen idee of hij gelijk iets te horen krijgt of dat er onderzocht wordt en dat de uitslagen later komen.. gisteravond deed hij weer alsof het niet teveel door zn hoofd spookte... nou ik ben iig wel geschrokken... en ik denk hij ook wel, maar ja das weer hem eigen.....

3. Meetie

Meetie Fanatiek lid

haha precies ;) al moet ik met kind en al 4 uur in de trein hangen! Hopenlijk is dat niet nodig en komt Alex vanavond gewoon naar huis, zodat we samen er heen kunnen gaan morgen :p.. Hij zou nog bellen, maar zn telefoon is kaduk.. dus ja.. heb verder ook niets van hem gehoord. Ik ga vanmiddag maar gewoon richting mijn ouders om daar te slapen (Dylano is daar) en dan merk ik wel wat Alex doet.. Ik laat wel een briefje achter, zodat hij weet waar ik ben, mocht hij wel naar huis komen hihi.

Het zou wel fijn zijn als hij direct uitslag kreeg, maar vaak moet je inderdaad een weekje wachten. Wel fijn dat je mannetje er 'koel' onder lijkt te zijn, twee stressende mensen werkt ook niet ;) Maar ik zou ook schrikken hoor, ik hoop echt voor jullie dat het niets is!

4. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    hallo allemaal,

was even aan het rondneuzen hier en zie dat er zelfs een forum is voor militairs vrouwen...wat leuk!
    mijn mannetje zit bijna 4 jaar bij de landmacht en is in aug. net terug gekomen uit afganistan.

liefs

5. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hoi Linnie!
    Welkom in onze topic! Het is hier inderdaad erg leuk en gezellig! Praat lekker mee :D
    Wat fijn dat je mannetje weer terug is zeg! Kon je het een beetje uithouden? Waar zit hij en wat doet hij precies? En jijzelf?
    Ik zie ook dat jullie een kindje willen, spannend! Veel succes meis.
    Wat houdt derest trouwens in, wat onder je banner staat? :oops: hihi

6. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    Hoi meetie

Tijdens de uitzending heb ik echt een aantal keren enorm gebaald dat ie weg was. Op zich de eerste maanden waren wel te doen...iedereen komt langs, belt, smst enz..
    Maar vooral de 2e helft vond ik moeilijk..iedereen pakt het gewone leven weer op en laat jou voor wat het is. Maar achteraf is het me 100% meegevallen.
    Mn mannetje zit bij de pantser infanterie..volgend jaar begint hij aan de KMS.
    We zijn idd ook bezig met een kindje (al twee jaar) het wil alleen allemaal niet zoals wij graag willen..hihi

wat betreft alles wat onder mn banner staat..de cijvers staan voor mn cyclus...mk staat voor miskraam en bbz voor buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
    daaronder staan pendels (voorspellingen van wanneer je zwanger zou raken en wat het zal worden)

7. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ja achteraf leek de uitzendingsperiode wel mee te vallen, maar tijdens kan het best zwaar zijn he! Gelukkig is hij nu weer lekker thuis en kunnen jullie weer van elkaar genieten ;)

En jullie kinderwens laat zich niet makkelijk in vervulling gaan zie ik.. Al twee(drie) miskramen.. die derde dan buitenbaarmoederlijk.. jeetje meis. Maar volgens al die pendels zal je toch binnenkort zwanger raken! Ik duim met je mee hoor! :thumup:
    Over 5 dagen weer een eisprong, veel succes alvast met klussen :D

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    welkom linnie, gezelig dat je mee komt kletsen. fijn dat je vent er nu weer is die van mij was mee met tfu5 dus alweer tijdje thuis. en zijn ook druk beizg zwanger proberen teworden. (miss al) wat balen zeg dat jullie alzolang bezig zijn. zitten jullie dan in mm of iets anders?

in ieder geval veel plezier en succes de komende dagen met het klussen.

@meetie, wat leuk zeg dat je vent een meddaille krijgt. gefeliciteerd. en die is voor moed ofzo zei je is dat dan van een uitzending ofzo? en ga je mee slapen met dylano?

@mikmak, lastig zeg met je vent en die diaree. hoop voor hem dat ze wat vinden en er snel en simpel wat aan kunnen doen idd met kuurtje ofzo.

mijn vent is ook niet zon piepert hihi die snel naar arts vleigt. zo is hij sinds uitzending al verkouden. en erg moe voor het moe is hij in het begin heengeweest maar was niks. voor verkouden wil ie niet gaat wel weer over zegt ie dan. jah lekker hoor ondertussen snot ie alles onder hahaha.

hier verder nog geen :evil: heb af en ote wel het gevoel maar zie nog niks dus gaat nog goeie klant op.
    die bulten op borsten zitten ernog doen alleen niet meer zo mega zeer wel zeer gevoelig tepels.
    en geloof dat meetie het vroeg. over melkkanalen. en wat ik zo weet is het idd soort irritatie van melkkanalen of dat ze op gang proberen te komen onder invloed van de hormonen. alleen wat raar meesten hebben dus de komplete borst wat opgezwolen ik alleen bulten hihihi.

9. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mama Suus, Ja het is nog van de uitzending (van bijna twee jaar geleden inmiddels :S) Zijn groep raakte opgesplitst ofzo en de ene deel was te voet en kwam in een hinderlaag onder vuur, ze waren omsingeld en konden dus niet meer weg. Maar al het grove geschut zat bij de andere helft, waar Alex dus bij zat. Nu had Alex de leiding overgenomen en heeft die mannen daar veilig weg weten te halen..

En ik ga inderdaad bij me ouders slapen met Dylano. Voor het geval Alex vanavond niet thuiskomt, dan kan ik morgenochtend gewoon met de trein. Ik kan ook wel thuis wachten in de hoop dat Alex ons komt ophalen, maar als dan blijkt dat hij dat niet doet, dan moet ik morgenochtend gaan haasten, stressen en héél vroeg opstaan om eerst Dylano op te gaan halen en dan nog met de trein in de richting te gaan. Van mijn huis naar mijn ouders duurt al zeker een uur met de bus, en dan moeten we nog naar Arnhem! Dan kan ik beter het zekere boven het onzekere nemen en alvast in de richting gaan. Mocht Alex dan alsnog thuiskomen vanavond, dan kan hij ons altijd onderweg even oppikken.

En hoe lang is je mannetje dan al niet verkouden zeg :confused: Dat kan toch niet goed zijn?
    Goed teken trouwens dat je tepels gevoelig zijn! Oh ik hoop echt voor je dat al die tekenen gelijk hebben! Nog twee daggies! :D

10. Meetie

Meetie Fanatiek lid

OOOO Hahaha Bijna vergeten! :D Morgenavond ga ik met mijn zusje naar Holiday on Ice! Jeetje, gelukkig denk ik daar nu nog aan, anders had ik zo de tickets thuis laten liggen :)

11. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    @ meetie, het gaat idd niet zo heel erg makkelijk bij ons, tenminste het vasthouden van het vruchtje niet. Het zwanger worden op zich is geen probleem, als we tenminste echt op de vruchtbare dagen klussen. Maar goed, op deze manier ga je wel heel anders tegen het krijgen van kinderen aankijken. Die neem je niet...die krijg je (of niet)

@ mama suus, we zitten nu sinds kort in de mm (gelukkig) afgelopen maandag bloed laten prikken van ons beiden de uitslag van mij laat 6 weken op zich wachten en de uitslag van ons samen 4 maanden...duurt dus nog ff
    En de eerst volgende menstruatie (welke hopelijk uitblijft natuurlijk) gaan ze zoutwater in de baarmoeder brengen op de 7e dag en dan een inwendig onderzoek.
    gelukkig mogen we wel gewoon zwanger raken in de tussentijd. maar ook daaraan zitten weer de nodige onderzoeken vast. mocht ik wel zwanger raken dan moet ik ook direct heen voor onderzoeken (vlokkentest enz.)

mijn mannetje is met de TFU6 meegeweest.

zie idd dat je 1 dag voor je nod zit....SPANNEND! ik ga voor je duimen.. voel je je ook anders dan anders?

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @linnie, gezellig dat je er bent meid....
    dus je mannetje zit bij de panser infanterie, waar zitten die, schaarsbergen? Assen? ofzo toch.. en ben blij voor je dat ie weer terug is.

Maar shit zeg dat het zo moeilijk is om zwanger te blijven (in jou geval dan) ik hoop dat het snel raak is en goed blijft plakken! ;) ao'n maandje of 9 dan....

@mamasuus.. nou das ook niet lekker al zo lang verkouden..... jeetje... en dat snurkt natuurlijk ook nog een weg in de rondte.. ik kan m tenminste nog een luier om doen snachts :) ... na ja geintje tis echt niet lollig... en hoop dan ook echt dat het met een kuurtje is verholpen en zeker geen ziekte van crohn of erger is... zit ook echt effe in een dip.... gisteren wel heel vroeg naar bed en goed geslapen enzo.. maar dan stond ik dan vanmorgen voor de spiegel, zo rond als een skippybal, hopen dat ik snel weer in mn ouwe vertrouwde kloffie kan.. snif....
    maar goed, kom ik ook wel weer doorheen....

en nog steeds niet stiekum een testje gedaan..... echt niet.... ahhhhhhhhhhhh....... zoooooo spannend

@meetie, das wel leuk holiday on ice..
    he maar kun je je mannetje niet op de kazerne bellen? scheelt weer een gereis...

13. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    heey allemaal.

daar ben ik weer.
    tis zo moeilijk om werk te vinden zeg jeetje.
    sta bij 3 uitzendburo's ingeschreven en die hebben alle 3 niks.

nu heb ik alleen vrijdag ochtend werk.
    van 8 uur 's ochtends tot 12/ half 1 's middags.
    schoonmaakwerk.
    tis wel zwaar maar toch.
    ik moet toch iets.
    hopelijk kan ik 2 ochtenden daar werken.
    want het verdient redelijk.
    beter als mijn werk wat is in maart had.
    ik zal zo even beginnen met een leuke kaart/boekje te maken.
    voor de opa en oma van mn vriend.
    soort klein scrap boekje.
    met paar foto's van mij en mn vriend.
    zijn opa en oma wouden graag wat foto's van ons.
    dus ik dacht maak er ff iets leuks van.

liefs mij

14. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    Hey meiden

hier een berichtje van mij,

denk je alles gehad te hebben krijg je weer alles voor je kiezen en komt alles op je schouders terecht. veel problemen met me werk gehad en een oma die hard achter uitgaat met dementie.En ook nog een man die veel weg is geweest op oefenings en heb je dat gehad krijg je de zware griep dus stond onder strenge controle gelukkig heeft uk niks opgelopen en gaat het met mij ook weer wat beter.

gelukkig nog paar weekjes wachten en dan hebben we onze uk in onze armen kan nu niet meer wachten heb ook een nieuwe buikfoto in me album

dikke knuffel

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hai aggi,
    mooie foto hoor.... nog heel eventjes.. hou je t nog vol?
    ben blij dat het weer wat beter gaat

16. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    heey aggi.

beterschap.

ik ben nu druk bezig met scrappen.
    een mini boekje voor de opa en oma van mn vriend.
    als het klaar is maak ik er wel foto van.
    en hopelijk kan ik ze dan in mn album zetten.

liefs mij

17. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    @ mikmak

dankje wel ene kant ben ik er ook wel zat van hoor vooral omdat uk af en toe op een zenuw in me bekken druk en dan krijg je spontaan een slaap been hihii, ja ik ben ook blij dat het weer wat de betere kant op gaat, denk maar zo even door de zure appel heen en dan hebben we wat mooies voor terug he

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @aggi, kan me voorstellen helemaal als die kleiene op je zenuw trapt.. ik ben het ook al zat en ik moet toch echt nog een tijdje... maar voor jou is het al echt aftellen... en ja we krijgen er uiteindelijk iets onbetaalbaars voor terug

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @mikmak, neeee heb nog niet stiekem getest hoor hihihi. nog 2 nachies slapen. zou ik dan trouwens al smiddags kunnen testen? wat denken jullie?
    het voelt nog steeds veelbelovend. al heb ik af en toe wat ongi steekjes maar jah dat kunnen ook baarmoeder steekjes van groeien of innestelen zijn natturlijk. ik plas me ook echt helemaal leeg echt niet normaal meer blijf lopen.

en geniet nog lekker joh van die buik heerlijk. voor je het weet is ie weg en dan mis je hem vast en de aandacht die je erbij krijgt hihihi. erna gaat alle aandacht naar kleine ook leuk natuurlijk. ik was ook echt mega. ze dachten met 6 mnd al dat ik op knappen stond. en hoe vaak mij niet gevraagd was of ik zwanger was van tweeling hahaha ging haast zelf nog twijfelen maar was dr toch echt 1.

@meetie, das super zeg van je vent.dat ie dus zo goed gehandeld heeft. dat zijn dan zeker die nieuwe medallies!?
    groot gelijk dan dat je daar gaat slapen want zo smorgens lopen stressen das ook niks zeg. en uur in de bus en dan nog lange treinreis. nou jah hoop voor je dat ie je gewoon komt halen dan.
    heel veel plezier bij holiday on ice wij zijn paar jaar trug eens geweest was erg leuk.

@linnie, wle fijn dan dat er nu naar gekeken word. hopen natuurlijk dat het niet meer nodig blijft al die dingen en dat je gewoon zwanger word en het idd 9mnd vast blijft zitten.

heb idd bijna NOD hihihi, voel me niet echt mega anders ofzo maar heb wel tekenen zo heb ik rar bulten op mijn borsten klinkt wat raar miss. ben dr ook mee naar arts geweest maandag want wist niet wat ik ermee moest vond het zo raar. nu is er niks geks maar komt het door hormonen en geeft de arts ons goeie kans dat er eventueel een kindje groeit. mijn tepels doen ook echt mega zeer en zijn donkerder. en ik plas mij helemaal leeg. en mijn vent die werd gistermorgen wakker en het eerste wat ie dacht was "suus is zwanger" hihihi dit is de eerste keer dat hij zon gevoel heeft dus ben benieuwd.

@lovely, wat een gedoe zeg met dat werk vinden hoop voor je dat je gauw wat vind.

@aggi, zit je idd niet zo mee zeg. maar gelukkig gaat het nu weer de goeie kant op en nog paar weekjes kun je lekker genieten van de kleine

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    jeetje zeg.. hoe hou je het vol om niet te testen... das nog erger dan het geslacht in een envelop hihi.. nou ik denkd at je zwanger bent van een jongetje.....

Deel Deze Pagina