He dames, Pff alles terug lezen gaat me echt even tijd kosten zie ik dus schrijf nu maar een beetje over wat ik heb onthouden. @ Mama suus hoop dat je morgen een positief testje in handen heb ik zal voor je duimen. @ Meetie Goed zeg wat Alex gedaan heeft op zijn uitzending snap dat je trots op hem bent en bij zijn medaille uitrijking wil zijn appart he dat al die mannen maar roepen het is mijn werk John wou toen hij een medaille kreeg ook niet dat ik er bij was maar ben ook gewoon gegaan. Hopelijk komt alex je lekker halen en hoef je niet met de trein. @ Aggi jeetje zware griep , gelukkig heeft de kleine er niks van mee gekregen voel je je nu weer wat beter ? Mooi buik fototje weer trouwens. @ Lovely 3 uitzendburo's en geen werk en ze repen allemaal dat ze zo overlopen van het werk wat stom. Succes met verder zoeken. @ Linnie welkom en praat gerust mee . Hoop voor jullie dat nu jullie in de MM zitten je snel zwanger raakt. Je hebt gelijk hoor kinderen neem je niet die krijg je. @ Mikmak hoop dat je mannetje niks ernstigs heeft. Nou als het goed is ben ik vanaf nu ook weer meer hier te vinden want ik heb me maandag middag ziek gemeld op mijn werk . Ik was aan het rijden met mijn bus maar had steeds pijn in mijn heup en rechter been maar ja omdat je daar ook gas mee moet geven en mee moet remmen is dat niet zo handig . Stel nou dat ik net kramp krijg als ik moet remmen. Lijkt me echt super eng. Moest gewoon te lang achter elkaar blijven zitten en tijdens het rijden kan je natuurlijk niet even opstaan om je benen te strekken zie het al voor me de bus aan de kant van de weg zodat ik even 5 minuten kan staan en lopen hahaha dat vinden de passagiers vast niet leuk. Mijn baas was niet zo blij natuurlijk maar ja ik had nog 8 werkdagen tot mijn zwangerschapsverlof dus heb het redelijk vol gehouden al zeg ik het zelf. Ik was dus gisteren en vandaag al de hele dag thuis maar het lijkt wel dat ik mijn vermoeidheid nu 3 keer zo hard voel . Ik denk dat het komt omdat het eigenlijk al langer te zwaar voor me was en ik dat niet wou toe geven en nu ik dat wel gedaan heb mijn lichaam echt even moet bij tanken . Heb namelijk heel veel geslapen en op de bank gehangen gister en vandaag.
@ busster ja voel me nog wel steeds moe, dus kijk uit naar de kraamtijd dan laat ik me echt helemaal uitgebreid verwennen en genieten van de kleine ben er nu echt wel aan toe
nou ff updat nog niks te zien hier hoor hihihi. morgen middag dus test ertegenaan woehoe. krijg nu ook al beste aders over de borsten.
@aggi, heerlijk toch, lekker genieten van het verlof... @mamasuus.. ja tis gewoon raak.. dat kan niet anders.. toen ik 3 dagen overtijd was teste ik gelijk mega positief..... dat ga jij dus ook doen! 1 dagje vervroegen dan?
waar is die skippybal dan? valt reuze mee man mooi net buikje heb je hoor! vind het hier zo spannend hihihih en nu moeti k nog wachten tot morgen aaah. nou jah maar veel afleiding zoeken vandaag hahah al heb ik geen idee waarin heb niet ergens zin aan en het regnt we zijn vanmorgen ff met de honties op pad geweest maar jah nu ligt kleine op bed en ik zit hier moet nog afwassen maar heb geen zin. denk dat ik zo lekker ff op de bank ga liggen ofzo want ben best moe. en door het gegaap van dochterlief zat ik ook al in mijn ogen te wrijfen hahaha.
zal zo even foto's maken van mn scrapboekjes voor de opa en oma van mn vriend(die wonen in ierland) heb vanmorgen mn broertje zn auto naar de garage gebracht. moet nu zaterdag ochtend ook werken. en had anders 27 oktober mn 20 weken echo.(eerst zou ik die 14 okt. hebben) maar nou belt mn vriend, dat hij die week waarschijnlijk de hele week weg is. ipv volgende week. dus ik zonet de verloskundige gebeld, kreeg ik voicemail. dus zal morgen ochtend weer ff bellen. en dan de afspraak verzetten naar volgende week. zo blijf ik bezig. grr. maar ja. liefs
@mama suus.. thanks... maar ben maar een kleintje hoor... en denk dat deze kleren redelijk de skippybal klein houden hihi.. maar ja... nou ik zou echt stiekum hebben getest denk ik... maar goed, morgen ga je positief testen en dan ben je ongeveer 5 weken zwanger *lol* echt waar
@mikmak, als ik het zo bekijk ben je niet veel kleier dan mij hoor miss zelfs groter hihihi. en vind het dan juist wel leuk zon buik die van mij was ook echt mega bij 6 mnd leek het wel tweeling of dat ik al overtijd liep hahaha. en idd hoop erg dat ik morgen posi test het begint er wel meer op tel ijken. heb ook steeds maar kriebel op mijn buik zo lastig hihihi. dus nog nachie wachten hoor jullie horen het meteen hoor als het gelukt is. hihih en zou dna weer eens mijn best doen om wat in mijn album te krijgen hahaha. ge nu eerst eens lekker op de bank genieten van mijn kamin (houtkachel) en de onweer.. oh zo sellie
** inbraak** Meetie: Wilde even jou en je mannetje natuurlijk feliciteren met de welverdiende medaille! Zag t toevallig vandaag op t nieuws en had hier gelezen dat jou man er 1 er kreeg.. Groetjes Miekje (militairsvrouw) ** uitbraak**
whaaa, onweer bij jullie.. hier is het nog droog.... lekker zo'n houtkachel, wij wilden die ook in huis zetten.. wij wonen in een hoekhuis en de oude schoorsteen heeft 1 van de vorige bewoners dicht gemaakt, maar kan zo weer in gebruik worden genomen.. nu gaat dat echt niet meer... waar die kachel zou moeten komen komt nu een box te staan en de ruimte tussen het dressoir en de bank is niet zo groot, dus zou een kachel een beetje link zijn... maar misschien in de toekomst.. geniet er maar lekker van meis ik ben 1.64 ongeveer... en ja de meeste vragen ook of ik zeker weet dat het geen tweeling is is haha.. maar ja men kon tenminste snel zien dat ik zwanger was en niet gewoon dik was geworden.. is ook wel weer wat voor te zeggen
iedereen bedankt voor het warme welkom hier, doet me goed. @ mikmak, je bent zeker mooi zwanger! @mamasuus, lees dat je er morgen een testje tegenaan gaat gooien..spannend! ga voor je duimen meis. ik begin vandaag met mn ovu testen...mn mannetje heeft vanaf morgen een weekje vrij...haha precies in mijn vruchtbare periode..het kan niet beter..haha. ik heb vanmorgen stiekem even uitgerekend dat ALS we deze ronde zwanger zouden raken en het bij ons mag blijven dat we dan 13 juli 2009 uitgerekend zijn...precies op onze 3e trouwdag.. oh dat zou toch wel heel erg gaaf zijn...
*proest* ninien bedankt en linnie @linnie. nou dat moet een teken zijn.. jij gaat gewoon lekker aan de gang en zwanger raken...
He heb ik vandaag lekker tijd om achter de PC te zitten doet dat ding weer raar. Ik kreeg een melding dat mijn PC geupdate moest worden dus deed ik dat even (dacht ik) vervolgens kreeg ik de mededeling dat het meer dan een uur zou gaan duren dus ben ik de parket vloer beneden maar gaan boenen en de rest van de woonkamer schoon gaan maken omdat ik de PC toch niet kon gebruiken kom ik na een tijd weer boven was het meeste gelukt maar moest ik nog een keer updaten omdat er een paar onderdeeltjes waren mis gegaan dus nog een uur wachten . Uiteindelijk was de PC klaar met updaten was alles op mijn scherm flink uitvergroot en ik kreeg het met geen mogelijkheid normaal dus ik het hulp nummer van windows gebeld nou die verwezen me weer door naar dell maar uiteindelijk is het me gelukt om de pc weer normaal te krijgen . @ Mikmak niks skippy ball gewoon mooi zwanger hoor volgens mij moeten we dat allemaal even zeggen voordat je het zelf ook gaat geloven. @ Mamasuus Klinkt zwanger hoor dus nu alleen nog een testje en je weet het zeker. Succes ermee morgen . Lekker zou ook wel op de bank willen kruipen naast een houtkachel die hadden we vroeger thuis ook vond het altijd super gezellig als hij aan stond. @ Linnie Jullie 3de trouwdag dat moet nu dus wel goed komen toch dat zou erg mooi zijn gelukkig heeft je mannetje vrij kunnen jullie mooi klussen @ Lovely pff moet je nu weer je afspraak voor de 20 weken echo verzetten lekker is dat maar ja het is natuurlijk wel erg fijn als je vriend er ook bij is. @ Meetie Ben je nog opgehaald door Alex of ben je zelf naar de medaille uitreiking gegaan? En hoe was het ? Hoera mijn vriend belde net dat hij vanavond thuis komt omdat hij zijn baas naar scheveningen moet brengen en omdat zoetermeer dichterbij is dan apeldoorn hij lekker bij mij in bed kruipt vanacht. Heb dus maar even extra eten gehaald bij de AH wel zo aardig dat hij ook wat krijgt hahaha. Moet hij hem morgen daar weer ophalen dus dat is mooi .
@buster bedankt, en wat suuuuuper dat je mannetje vanavond thuiskomt.. kun je hem lekker verwennen.. mijne heeft avonddienst en blijft op de kazerne
heerlijk buster dat ie lekker in zijn eigen bedje slaapt vannacht. die van mij is sinds kort weer elke dag opkazerne dus alleen in het weekend thuis. vind ik maar niks hihihi
@ Mikmak Ja heb hem inderdaad verwent met asperges en zalm vind hij lekker mmmm en ik ook wel eigenlijk . @ Mama suus Mijn mannetje is eigenlijk al zo lang we met elkaar gaan de hele week op de kazerne . Toen ik nog militair was was dat geen probleem want dan ging ik s'avonds altijd naar zijn kazerne toe en sliep ik bij hem op zijn kamer (stiekem natuurlijk). De kazerne waar ik zat was ongeveer 20 minuten van die van hem en reed ik s'morgens weer terug naar mijn eigen kazerne. Maar nu ik al 5 jaar een "normale" baan heb en we samen wonen is hij eigenlijk altijd door de weeks in Apeldoorn . We hebben maar 1 auto en die heb ik nodig om naar mijn werk te gaan in Amsterdam . Hij gaat dus met de trein heen en weer of als het zo uitkomt met de dienst auto . Mijn vriend is namelijk chauffeur van een generaal en als die op vrijdag naar huis gebracht moet worden rijd mijn vriend met de audi naar huis ipv eerst terug naar de kazerne en dan met de trein naar huis.
@buster, blijft hij daar dan altijd? is het dan geen optie dichterbij te gaan wonen? wij zijn 8 jaar samen waarvan hij 1 jaar "elke" avond thuis was. mitst er geen oef waren want was voor hij op uitzending moest hihihi dus meeste van de tijd had hij oef. nu zit ie weer voor een jaar in opleiding dus is ook niet te rijden. en erna naar wezep waarschijnlijk en ik hoop dat hij het danred met de files om toch thuis tekomen helemaal als we dan miss 2 kids hebben. want was al pittig af en toe met 1 baby alleen zijn laat staan met een peuter en een baby. hier nog niks hoor hihihi, vanmiddag weten we meer!
@ mama suus, spannend dat er nog steeds niks is, het begint er steeds meer op te lijken he dat er weer een kleine in ontwikkeling is.. @ mikmak, het eerste wat ik idd dacht toen ik die datum zag was: als dit niet goed moet komen dan weet ik het ook niet meer. gister begonnen met ovu testen. Weet iemand van jullie of er altijd een 2e streep te zien is?