@ Mama suus We hebben er wel over na gedacht om dichter bij apeldoorn te gaan wonen maar omdat mijn vriend volgendjaar oktober 35 word en niet langer bij de landmacht kan blijven werken door zijn leeftijd hebben we besloten hier te gaan wonen . Hij wil namelijk prive chauffeur blijven en dan zit je tussen rotterdam den haag utrecht en amsterdam gewoon het beste. Hij solliciteerd soms ook al op een andere baan maar het wil nog niet echt lukken. Spannend vandaag zit nu al te duimen voor je! @ Linnie ik kan je niet helpen met zo'n ovu test heb er nog nooit een gedaan dus weet ook niet of er een 2de streep komt
@linnie, ik kan je helaas niet helpen ik ben in feb gestopt met de pil en amper 3 maanden later zwanger... sorry... @busster, das wel lekker.. jammie, kan niet wachten tot het asperge seizoen weer begint, dan haal ik zij bij ons bij de boer (woon in maastricht dus zit midden in de asperges) lekker van die groene asperges.. en met risotto en pardano kaas helemaal super... @mama suus.. en en en..... any news...... imand anders al wat gehoord? gisteren na het werk de boodschappen gedaan en nog een cadeautje voor mn schoonmoeder gehaald.. snel naar huis alles uitgepakt, lekker broccoli-kaassoeppie en een stromboli met geitenkaas en zongedroogde tomaat gegeten en daarna naar mn schoonmoeder geweest, die werd 58 gisteren.. heel gezellig hoor, nog een stukje het 6de zintuig gekeken en thuis de rest... en lekker mn bedje ingekropen... en gelukkig is het vandaag al weer vrijdag...
Jeeeetje ben even een paar dagen niet geweest en we zijn gewoon tig pagina's verder @meetie, dus je mannetje heeft een medaille gekregen, echt super. Ben je naar de uitreiking geweest? @mikmak, mooie buikfoto's. @linnie welkom hier. Ik heb in de maand dat ik zwanger werd ook ovu testen gebruikt, vond het heel erg makkelijk. En mijn mannetje was gelukkig op mijn vruchtbare dag ook thuis. Dus wie weet...succes in ieder geval. @mamasuus....owwww wat spannend, heb je al getest? @Busster,wat lekker dat je mannetje thuis was vannacht. Nou meiden ik heb ff de baal van defensie. Toen me mannetje thuis kwam van amerika, lag er een brief dat hij binnenkort 3 weken op cursus moet in vught. Gisteren kreeg hij te horen dat hij volgende week een oefening in het bos heeft. Dus de komende 4 weken is hij niet op de kazerne in Wezep. En dat terwijl zijn auto nagekeken en apk gekeurd zou worden ggrrrr.... Op de autohobbyclub op de kazerne zouden ze zijn auto helemaal nakijken en er een nieuwe distributieriem opzetten. En dan zou de auto waarschijnlijk zo door de keuring komen. Nou nu gaat dat dus niet door, en zal ik wel ergens de auto heen moeten brengen ofzo. Nou ik zie dat echt niet zitten. Dan wordt ie maar een weekje te laat gekeurd. En gisteren kreeg me man te horen dat hij vanavond wacht moet lopen in schaarsbergen. Ivm de verscherpte beveiliging, door dat domme programma van sbs6 . En nee dat krijgt hij niet in overuren uitbetaald, vanochtend is hij een paar uur vrij. Nou wat heeft hij daar nou aan, hij die paar uur vanochtend toch niet naar huis. Sorry hoor meiden maar ik baal hier echt ff van. Verder gaat alles wel goed, gisteravond gezellig bij vriendinnen geweest. En ga vandaag een paar boodschapjes doen en het huis wat schoonmaken. Trouwens me vingers zijn een beetje opgezet en mijn enkels ook een beetje, ik denk dat ik vocht vast hou
@ Mikmak nog gefeliciteerd met je schoonmama. @ Consider Snap dat je er de balen van hebt meid , jammer genoeg heeft defentie altijd wel wat als jij denkt je zaakjes geregeld te hebben. John heeft nu bijvoorbeeld geregeld dat hij vanaf 21 november thuis is voor als de baby mischien stiekem eerder wil komen en hij hoeft dan pas weer in 2009 na de kerstvakntie te beginnen dus zouden we heel lang samen vrij zijn maar ik durf er nog niet al te blij over te zijn want voor je het weet veranderen ze daar weer wat en moet hij gewoon komen werken. Goed trouwens dat je het over de apk hebt moet mijn auto ook nog voor half november gekeurt hebben. hed er niet meer aan gedacht
@consider.. das echt defentie weer op z'n kortst.... kan niemand van de collega's effe die auto meenemen naar de autohobbyclub? en in vught zit ook een hobbyclub kan dat daar niet? of hij moet vragen of hij m effe op de peel (bij venray) kan brengen, mn mannetje is ook lid van de hobbyclub daar.... en anders ach.. een weekje later. lekker belangrijk hoor.. als ze daarover beginnen te zeiken, zeg je maar dat de andere ambtenaren moeilijk doen.... ja dat programma van sbs was niet zo handig, mn mannetje zei al, ipv dat ze defentie helpen met de beveiliging te verscherpen, hebben ze een verhoogt risico gegeven aan de kazernes... gekloot hoor... en dan geeft die sh*t minister de militairen ook nog de schuld terwijl het gewoon bijna allemaal burgerbedrijven zijn die ook de beveiligingen van bv de V&D doen inhuren, omdat er zoveel bezuinigd wordt dat er geen geld is overla militairen bij de poort te zetten..... bleh.. wat een gekloot meid Fijn dat je een gezellige avond gisteren had
@ consider, mn mannetje kwam gister ook al scheldend thuis. omdat ze weer wacht moeten gaan lopen. Er werd hun door de kapitein ook nog ff vriendelijk verzocht dat mochten ze defensie ooit verlaten dat ze niet zulke kunsten uit gaan halen als wat deze ex militairen hebben gedaan. wat betreft de apk keuring, daar kan je op zich best een weekje mee wachten (heb 4 weken moeten wachten) maar let er wel op dat je er niet mee gaat rijden, want ten eerste zijn de bekeuringen die je hiervoor krijgt niet mis, en ten tweede als je een ongeluk krijgt ben je niet verzekerd ookal is het niet je eigen schuld.
@Busster, ik help je hopen dat hij dan lekker vrij is. Had hij dan nog zoveel vrije dagen? Onze auto moet ook half november gekeurd worden. @Mikmak, nou hij had alles dus al geregeld bij de autohobby club in wezep. Hij heeft er zelf namelijk weinig verstand van, en hij had al een afspraak gemaakt dat iemand in wezep de auto ging nakijken en de distributieriem ging vervangen. Inderdaad defensie heeft externe bedrijven ingezet voor de beveiliging bij de poorten, en die doen inderdaad hun werk niet goed. En wie moeten er voor opdraaien....had het nog niet eens zo bekeken. @linnie, hihi mijn mannetje was dus niet als enige boos. Oke dus als er wat gebeurt is hij dus niet verzekerd. shit. Hij zou eventueel wel met mijn auto kunnen gaan. Maar ik kan thuis ook geen auto missen. Kan soms amper 200 meer lopen en fietsen gaat helemaal niet lekker.
@consider... tja.. maar het is wel... en burgerbedrijf boeit het toch niet.... maar wat wel heel ernstig is... is het feit dat ze bij de vliegtuigen konden komen en een vrachtwagen konden meenemen.. bij zo'n F16 hoef je geeneens een bom te plaatsen 1 schroefje losdraaien is al genoeg voor een ernstige tot fataal ongeluk... @linnie... zo doen die militairen toch wat aan he.... en vind het wel lef dat een kapitein dat zo hardop durft te stellen..... dnek niet eens dat hij dat zo mag stellen.... maar ja authoriteit he... strepen geil.... haha en oeh niet apk gekeurd dat heb ik ooit ook wel eens gedaan (12 jaar geleden) een paar weken.... en wel gereden, wetende dat je dan eigenlijk best een probleem hebt als er wat gebeurd.... doe dat ook nooit meer!
Goedemorgen meiden! Bah ik zit nu op werk en ik kwam veel te laat aan. Nu is me baas boos en moeten we zometeen 'even praten' Zij is nu met mijn klant bezig, vandaar dat ik even kan kletsen hier. Maar jeetje, jullie zijn wel op dreef zeg! Ik heb even een boekwerk terug moeten lezen en zelfs nu krijg ik nog telkens bericht dat er weer gereageerd is! Ik zal proberen op iedereen te reageren, maar ik weet niet of ik dat haal voor de volgende klant, sorry alvast @Linnie, Daar heb je inderdaad gelijk in; kinderen krijg je, die neem je niet. Hopenlijk houdt je baarmoeder nu wel je eitje vast. Het zou zeker mooi zijn als hij op jullie derde trouwdag wordt geboren! Ik heb trouwens geen verstand van ovulatietesten Sorry. Ben je inmiddels al wat wijzer? @Mikmak, Meis zo dik ben je helemaal niet! Je mag juist trots zijn op je buikje, vooral omdat mensen tochwel zien dat je zwanger bent ipv moddervet De telefoon van het slaapgebouw waar Alex verblijft, doet het niet.. Dus helaas kon dat ook niet. Nog gefeliciteerd met je schoonmoeder! Leuk dat het gezellig was @Lovely, Wat een gedoe met je vriend zn werk. Hopenlijk blijft het hierbij en kunnen jullie volgende week samen van de kleine genieten! @Aggi, Het zit je niet mee he.. Hoe ver is je oma? Gelukkig gaat het met jou al wat beter en heeft de kleine niets van je griep meegekregen! Wat heb jij trouwens een klein buikje! Zitten jullie wat te zeggen over mijn buik Jij bent bijna op het einde! Wel spannend trouwens hoor! Bijna 35 weken.. Nog even en hij kan in principe al geboren worden! Staat alles al helemaal klaar? Ook je koffertje? Hihi @Mama Suus, EN?! Je kan vandaag gewoon testen hoor.. je bent toch al overtijd, dus of je het nu vanmiddag al doet of vanavond maakt niet zo veel uit.. Ik had kennelijk zelfs veel te vroeg getest en toch stond er een vette streep hihi. Uf ben echt benieuwd meis Wel laten weten he! Mooi trouwens dat je mannetje met dat gevoel wakker werd! Alex zei het met Dylano ook tegen mij.. hij had ook zo een sterk gevoel. Ik vond het maar onzin, maar hij had toch gelijk Wat bedoel je trouwens met nieuwe medailles? Hij heeft 'het kruis van verdienste' gekregen.. dat is een dapperheidsonderscheiding. @Busster, Ik ben inderdaad echt zó trots op hem! Voor hem is het maar zn werk.. maar hij heeft gewoon mensenlevens gered! Met het risico dat zijn eigen leven werd genomen.. Dat kunnen weinig mensen hem nazeggen hoor! Lekker trouwens dat je nu thuis bent. Je baas mag niet klagen! Ik vind het allang knap dat je het zolang hebt volgehouden! En nu jij jezelf toelaat om te rusten, komt al die vermoeidheid ineens naar boven he! Doe maar lekker rustig aan! Doet je pc trouwens weer normaal? Frustrerend is dat, wanneer hij niet meewerkt. Fijn ook dat je mannetje vannacht thuis sliep Hopenlijk blijven de plannen van defensie bij je mannetje onveranderd en kunnen jullie straks lekker van de kleine en elkaar genieten! Maar inderdaad, je weet het maar nooit he.. @Miekje, Harstikke bedankt meis! Mijn mannetje was inderdaad meerdere malen op het nieuws te zien! Bij NOS en Hart van Nederland. Het onderwerp werd alleen maar heel kort uitgelicht en van Alex zn intervieuw laten ze ook maar 2 zinnen zien Terwijl hij volgens mij heel veel mooie dingen heeft gezegd, best zonde.. Maar op internet kunnen jullie dat dus terugkijken he Nos en Hart van Nederland vroege editie 16 okt. Miekje, je bent trouwens van harte welkom om mee te kletsen he hihi @Consider, Jij hebt ondertussen ook schele ogen door al die volgekletse pagina's te lezen? Ik ben uiteraard bij de medaille-uitreiking geweest! Ik zal daar straks meer over vertellen, maar ik denk niet dat ik daar nog tijd voor heb.. Straks het 'gesprekje' met me baas ale: Er wordt inderdaad opvallend meer beveiligd op de kazerne. Ik was gisteren dus ook op schaarsbergen en na de ceremonie werd onze kofferbak gewoon gecontroleerd op 'verslaggevers'.. Die vent stond zelfs nog even te twijfelen toen Alex mij en Dylano mee het terrein op wilde nemen.. Op zich wel goed dat ze nu 'beter' controleren hoor. Het is toch wel fout dat die mensen van dat programma het zo makkelijk konden doen. Wel jammer dat ze de militairen alleen in verkeerd licht zetten Maar goed, ik kan me voorstellen dat je baalt! Moet jij je schatje weer zo lang missen en is hij vanavond dus ook weg.. En dan lopen de plannen ook nog eens in de soep, weer door defensie!
Ok me baas is er nog niet, dan nog een stukje erbij typen! Holiday on Ice was leuk! Het schaatsen zelf was niet bijzonder, maar ze maakten er wel een hele mooie show van. Het was in ieder geval erg gezellig met me zusje en daar gaat het om Twee jaar geleden ben ik er ook geweest met mijn oma en Alex, dus ik wist wel een beetje wat ik kon verwachten. Toen ik in de bus zat richting mijn ouders belde Alex trouwens op waar ik was.. hij was ondertussen dus al thuis gekomen De volgende ochtend zijn we dus lekker samen naar de gebeurtenis gegaan. Het was echt heel mooi en bijzonder om mee te maken, vond ik! En volgens mij vond Alex het ook wel leuk dat ik mee was en dat ik het zo leuk vond en dat ik zo trots was! Hij bleef ook steeds vragen stellen als 'hoe vond je het' 'wat ging er door je heen'. Het was wel een beetje dubbel gevoel, want het is natuurlijk niet iets leuks wat er is gebeurd enzo, maar tegelijk ben je wel onwijs trots op hem! En ik ben ook vooral bij dat hij gewoon erkend wordt voor zn daad! Dat is wel een van de minste dingen die ze kunnen doen, voor wat die militairen daar meemaken.. Het was alleen wel weer op defensie-stijl geregeld hoor.. :S Niemand wist wat de bedoeling was, waar we moesten zijn en wat we moesten doen.. Na de ceremonie werd Alex ook continu opgehouden door televisiezenders, kranten, bladen enzo En hij is dus ook op tv geweest he! Oh ik ben écht zó trots hahahaha. Je ziet zulke dingen wel eens op tv of in films ofzo.. maar dit is gewoon MIJN mannetje Na de ceremonie werd ik ook een aantal keer gefeliciteerd door mensen en namens de burgemeester van Den Haag Die vroeg toen of ik 'mevrouw van de wege' was toen hij me aansprak. Ik natuurlijk volmondig met 'ja' beantwoord Haha ik kan er wel uren over doorpraten Maar volgens mij is me baas nu klaar, dus ik ga maar snel van de computer af, zodat ze nu niet ook nog eerst op mij hoeft te wachten! Hehe.... Nou tot snel meiden! oh en jullie kunnen Alex dus zien op internet op Nos en Hart van Nederland vroege editie, van 16 oktober Ohhh en wat was hij trouwens sexy in dat nette pak van hem! Voordat we naar de ceremonie gingen had hij nog zn trainingsbroek aan en ging hij zich even omkleden. Ik wachtte in de auto en toen stapter er ineens een sexy strak in pak geklede man naast me in Hihi. Ja het was mij me dagje wel hoor! Hahhahaha Nou, nu hou ik er echt over op hoor! Doeg tot snel! Liefs Meetie
@meetie ja echt een "gesprekje" ben benieuwd.. wat doe je dan voor een werk als ik vragen mag? succes Hoe was het gisteren trouwens? buiten het feit dat je werd gecontoleerd op verslaggevers? nog niets van mama suus... jeetje... zeg... ze laat ons wel wachten hoor
@mikmak, ja ik vind het ook wel erg eng om zonder apk te rijden. Maar we zullen van het weekend maar even zoeken naar een oplossing. En mamasuus houdt ons inderdaad in spanning. @Meetie, oh jeetje gesprekje met de baas. Hoe kwam het dat je te laat was? het is natuurlijk niet fijn als zij dan jou klanten moet doen. Ik heb net ff hart van nederland terug gekeken, echt grappig om je mannetje te zien. En super dat hij die onderscheiding heeft gekregen. Grappig dat ze jou aanspreken als mevrouw van Wege, maar dat ben je natuurlijk ook een beetje. Nou ik ga ff me haar doen, en ff naar het centrum. Moet nog 2 foto's van ons trouwen laten afdrukken. 1 voor op ons dressoir en 1 voor me moeder. heb gisteren leuke lijstjes gekocht. Moet nog even naar de bakker, naar de hema, naar de drukkerij, naar de fotograaf en naar de oliebollen kraam. En jammer genoeg zijn al die winkels ergens anders
@meetie.. haha, wederom zetten we gewoon net achter elkaar een berichtje, dus neem de vraag effe terug, hoe het was.. reeds gelezen... maar ik ga zo effe op internet kijken naar je mannetje hoor.... en ja ik vind mn mannetje in zn gt ook erg sexie.. dus snap je wel hoor... maar ik vind het ook leuk als ie in het groen loopt.. heeft ie niet zo vaak meer aan om dat bij de sport zit... maar goed zo iig.. je mag ook supertrots po hem zijn! sterkte met het gesprekje @mamasuus.. ohw 3 uur pas, kan di eniet een beetje gassen.... hihi misschien zou ik eens een baan moeten zoeken waar het niet zo rustig is.. dan heb ik wat minder tijd om handen.... tis niet te geloven maar werk gewoon fulltime.... en nog zoveel tijd overhouden om hier te posten.. en mamasuus in de gaten te houden mar goe dus nog steeds niets gekomen... das goed
@ meetie, nee wordt niet veel wijzer hier van de ovu testen...dus ik test maar gewoon iedere dag. Dan is er vast ergens een piek te vinden...haha En we blijven gewoon netjes klussen..als het dan niet goed komt...hahahah @ mikmak, ik ken het feit dat je tijd over houdt. Ik werk sinds kort 30 uur ipv 40 en NOG houdt ik tijd over..snap er niks van..haha..maar kan nu wel lekker hier kletsen.
@linnie whahahaha *proest* ik dus ook .... en ik ben op dit moment gewoon alleen op kantoor he.... @mamsuus.. geen files toch he!
nou hij is er al hoor maar zo negatief als wat helemaal wit. prober het morgenvroeg nog eens dan is de hcg meer aanwezig toch.hihi nou jullie horen het.
@mikamak, leuke kattenfoto! Wat voor werk doe je eigenlijk? Op zich wel lekker dat je het zo rustig hebt, aangezien je zwanger bent. Maar ja zo duurt de dag wel erg lang natuurlijk @Linnie, wat wil je weten over ovulatietesten? ik heb ze namelijk ook 1 maand gebuikt, en die maand was het ook raak @mamasuus, shit dat is balen! Hopelijk staat er morgen of overmorgen wel een streep. Maar je bent dus ook nog niet ongi geworden? Nou ik ben er weer van al mijn boodschappen, ben nu bekaf blehhh. Zo ff stofzuigen en de rest van de middag lekker op de bank.
@consider.. bedankt, das de ene helft van de poezenbeesten hihi zal de andere effe in mn album zetten.... ik werk voor een iers MDF producent (das een houtvezelplaat) op de commerciele binnendienst... ja de dagen duren erg lang.. maar het kl*oterige is dat markt begin dit jaar is geklapt, dus het is al zo sinds april ofzo.... ben wel aan het kijken voor wat anders, omdat ik iedere dag 50km op en ook weer terug moet.. maar ja, beetje lastig met zwangerschap had voor mn zwangerschap een sollicitatie, maar toen kwam ik er de dag ervoor achter dat ik zwanger was en heb dat wel moeten vertellen en gelijk was het, nou dan ipv een vast contract voor tenminste een jaar.. en das niet goed genoeg... gezien het feit dat ik nu iig een vast contract heb.. nou ja komt wel na de zwangerschap dan... heb in december weer een gesprek met manpower (werving en selectie) zullen wel zien jij rustig aan he.... eerst zitten dan stofzuigen en dan verder hangen @mamasuus... nee dat kan niet hoor! let maar op morgen krijg je misschien een beetje innestelingsbloed en dan zondag gewoon positief testen.... welke test had je?
@ Meetie Gister zat ik tv te kijken en zapte langs sbs en daar was net het laatste stukje over de militairen die net als alex het kruis van verdienste hadden gekregen dus heb het gemist maar ga zo even op programma gemist kijken hoor. Hoe was je gesprekje met je baas ? @ Linnie snap dat je mannetje boos is door dat programma is er nu alleen maar meer narigheid vind het wel stom dat defentie vantevoren zelf de uitzending niet wou bekijken maar die uitspraak van die kapitein is echt een beetje raar. @ Consider zo dus weer klaar met alle winkels langs lopen doe je wel rustig an dat stofzuigen kan ook even wachten hoor. Ik moet hier nog strijken maar dat kan ook morgen haha @ Mamasuus. Jeetje balen meid dat de test negatief was maar geen bloed dus hou moed. @ Mikmak Je hoeft bij een sollicitatie helemaal niet te zeggen hoor dat je zwanger bent . Ze mogen er om vragen maar jij hoeft er niet op te antwoorden. Snap wel dat je nu je een vast contract hebt dat niet zomaar opgeeft voor een jaar contract. Ik ben net even naar de Ikea geweest samen met John Hij zou vanmorgen de vrouw van de generaal ophalen uit scheveningen omdat ze naar het ziekenhuis moest of zoiets en zou haar daar dus heen brengen . Maar omdat ze zo snel van scheveningen bij haar thuis in de buurt waren kon hij haar ipv bij het ziekenhuis ook nog thuis afzetten en hoefde hij niet te wachten tot ze klaar was in het ziekenhuis. Kon hij dus mooi weer richting huis komen om de generaal vanavond op te halen. Zo hadden we tot 3 uur om te winkelen . We hebben eigenlijk weinig gekocht maar ok . Alleen van die grote glazen want als we iets drinken willen we niet steeds opstaan om ons glas bij te moeten vullen haha hoezo lui.