Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    @ consider, wat betreft de ovu testen, zie je altijd een tweede streepje? ben gister begonnen en had een licht tweede streepje. er staat wel op de verpakking dat wanneer de teststreep even donker of donkerder is als de controle streep dat dan je ovu binnen 24 uur plaats vind. maar vroeg me gewoon af of je altijd een tweede streepje ziet.

@ mamasuus, geen bloed geeft moed meis, ik teste pas een week na mn nod positief. had toen een test van clearblue. heb er tegelijkertijd 1 van matcare of sensitest gedaan (weet het nie meer) en deze was nog steeds negatief. dus ligt misschien ook aan het soort test?

@ busster, ja idd belachelijk dat ze niet van te voren die uitzending bekeken hebben. Ze wekten nu toch wel een beetje de indruk dat ze zich geen zorgen maakten om de beveiliging. terwijl dit toch eigenlijk zeer zeker wel nodig was.

ga zo lekker naar huis. heb vanaaf personeelsfeest.

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @linnie, das altijd kleuk een personeels feestje, nou ik ga die dit jaar missen omdat we dan een heel weekend naar ierland gaan.. en ik dan niet meer mag viegen...

@buster, klopt dat mag niet uitmaken...maar of je wilt of niet ze doen het toch... zeggen ze gewoon niet geschikt ofzo.. blabla.. nee tis goed zo, hoef nog maar tot half december te werken, hier is het stil, over 2 weken komt mn vervangster een paar dagen in de week om ingewerkt te worden.. maak me er op dit moment niet druk om...

3. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Linnie gezelig hoor personeelsfeest dus nu al eerder klaar met werken . Veel plezier vanavond.

@ Meetie heb net sbs 6 gekeken nou Alex was toch 2 keer duidelijk in beeld hoor en nog best wat gezegt ook. Wees maar trots op je vent en papa van jou kindjes!

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ben ik nog ff snel, heb het idee dat ze toch komen hoor had net ineens bruinig slijm aaaaah scheisse, snap dr niks van. hoop natuurlijk dat hetn iet doorzet en miss wat innesteling is ofzo maar begin hoop aarisdg te verliezen nu.

snap dan alleen niet hoe ik die bulten op mijn borsten krijg want jah dat is van hormonen. en heb dit nog nooit gehad weet dat je lichaam je voor de gek kan houden maar zo erg!

nou ik zit hier met vervelend meisje. en een mannetje die ook nog steeds niet echt vorlijk is (heeft ie al vanaf dinsdag heb echt geen idee)
    dus lees en reageer later op de rest.

gr als er verandering is horen jullie het.

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, nog niet opgeven hoor... kan nog steeds innestelingsbloed zijn.... duurde bij mij 2 dagen!

6. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Mikmak volgens mij bedoel je mama suus!

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    whahahaha.. ja... ik bedoelde ook mam suus.... dementie neemt me een stapje verder mee in wordt nu ook al warrig...

sorry @mamasuus... niet de hoop opgeven hoor

8. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Mikmak Vooruit zwangerschapsdementie is een goed excuus.

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    'hihihi, laten we daar maar op hopen dan he. al heb ik ook wel wat steekjes maar jah we zien wel wachten rustig verder af.
    ga in ieder geval wel vanavond nog ff haring halen hihihi want heb daar nog steeds mega zin aan en aan chocolade. hahahaha wel of niet haal het toch.

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hihi.. doe maar lekker hoor... mag je als je zwanger bent haring eten?
    zo rauw? dat lijkt me ook wel lekker nu je het zegt mama suus..

nou hier zit de werkdag erop... ga naar huis.. eens zien of ik vanavond nog effe terugkom

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.040
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    @Linnie, nee er verschijnt niet altijd een 2de streepje. Naar mate je meer vruchtbaar wordt des te donkerder het streepje wordt. Maar dat er nu al een streepje staat, betekend dat je al wel een beetje vruchtbaar bent. Als het streepje net zo donker is als het test streepje dan heb je binnen 24u je eisprong. Maar je bent dus een paar dagen voor en na je eisprong vruchtbaar.

@mikmak, jullie hebben dus 2 katten, leuk!
    Tja elke dag 50 km heen en terug moeten rijden is natuurlijk niet ideaal. En het is natuurlijk ook wel belangrijk dat je enige uitdaging in je werk hebt. Maar je hebt nu in iedergeval een vaste baan. Misschien dat je na de zwangerschap gewoon verder kunt solliciteren, over een paar weken heb je toch al verlof.

@busster, jeetje dat de vrouw van de generaal ook al gereden moet worden...door defensie, wel een beetje absurd eigenlijk.Maar wel mooi dat je mannetje even weer naar huis kon. En alleen maar glazen gekocht bij de ikea, niks anders leuks gezien? Ik ga meestal alleen naar de ikea als ik weet waar ik voor kom, anders moet je die hele winkel door in de drukte. Nu ik zwanger ben trek ik dat niet allemaal meer.

@mamasuus, zodra het bruin is is het niet erg, als het maar niet rood wordt. Hoop voor jullie dat het raak is. Jammer dat je mannetje niet in zijn hum is.

Ik heb net stofgezogen en zit nu lekker op de bank, heb net 2 heeeeerlijke oliebollen gegeten :p
    Gelukkig heb ik nog spaghetti in de vriezer, dus ik hoef lekker niet te koken.
    Hebben jullie nog plannen voor het weekend?

12. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Consider normaal word de vrouw van de generaal niet overal heen gereden hoor maar dit was een uitzondering . Er was een bijeenkomst met allemaal generaals met hun vrouwen in scheveningen dus daar was ze naar toe alleen had ze voor vanmorgen een afspraak in het ziekenhuis in de buurt van Ede dus zou John haar s'morgens daar heen brengen anders had ze gewoon met haar man in scheveningen gebleven en s'avonds pas met hem naar huis zijn gegaan . OOOOO lekker olie bollen zag ze net ook liggen toen ik bij de bakker was maar heb de verleiding weerstaan om ze mee te nemen had namelijk al lekkere worstebroodjes .

@ Mikmak leuk jullie hebben ook al 2 katten wij ook . Er staat een fototje van die van mij in mijn album. En die haring van mamasuus klinkt inderdaad lekker haha je mag dat gewoon eten trouwens als je zwanger bent zolang je hem maar vers bij de visboer haalt en niet die van de AH in die vacuumverpakte blauwe bakjes.

13. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hai! Graag gedaan hoor! Heb t idd een aantal keer in t nieuws voorbij zien komen. Zal eens kijken op internet. Dank voor de tip..

Meekletsen hier, is een leuk idee!
    Heb in 't verleden' al eens kort meegekletst, maar goed voor een 2e keer starten kan vast geen kwaad ;) .

14. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Goed, dan zal ik me maar even voorstellen he!

Ik ben Miekje! ben 26 jaar en heb een ger.partnerschap met Miekjeman..
    Ik werk in de jeugdhulpverlening en ben net afgestudeerd (deeltijd studie).
    Sinds 6 maart zijn wij de trotse ouders van Julen (spreek je uit als Djulen)!

Miekjeman is militair, landmacht.
    Hij is gelegerd op Ermelo, geneeskundige comp. 410 (hulppost).
    Hij heeft hiervoor bij luchtmobiel gezeten, Assen, 13e..
    Hij zit al een jaar of 10 nu bij defensie..
    Op dit moment is hij in opleiding (Hollandse Rading) voor zijn ADK's, om AMV'er te worden..
    Dit na een lange omweg/tegenwerking vanuit Hollandse Rading en de AMV opleiding van Defensie.. Maar nu toch eindelijk bezig...
    Mochten er vragen etc zijn, stel ze gerust!

Liefs Miekje

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @consider, jaja katten zijn leuk.. en ja hlf december ben ik idd met verlof, en heb dan ook weer een afspraak met werving en selectie van manpower... ben al wel heel vaak gebeld.. zeker de laatste 2 weken, maar ja.. ik ga me er nu niet mee bezig houden en de bedrijven haken dan ook af..

mn weekend plannen.. nee niet echt. morgen effe met mn schoonzusje nar dekpper, ze heef dr haren bijn tot op de kont en wil graag een update.. een beetje model er in laten knippen.. en morgen manlief achter de vodden aanzitten om de electriciteit te regelen in de badkamer zodat er eindelijk gestuct kan worden..... zondag komt er en vriend van hem langs.. en dan is het weekend al weer voorbij...

oliebollen he... lekker hoor heb net een witte magnum gegeten, en had al een toetje gegeten na het eten hihi

@mamasuus heeft mannetje een beetje de kriebel in de kont... nou gewoon doorvragen hoor... is vervelend als ie al effe niet in zn hum is..

ohw, dan ga ik morgen naar de visboer.. jammie...

@consider, zometeen effe gluren naar je katten in je album

haai =P~ miekje gezellig dat je er bent... maar in assen he.. mijn vriend heeft daar ook een jaar gezeten als sportinstructeur.. maar das niet een hele vriendelijke kazerne, zeker niet als je uit het zuiden van nederland komt....

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    en dan ben ik door de dip hee en komen mijn ouders effe langs met die klote keffer van ze.. nou begint mn moeder toch te raaskallen... hoe belachelijk ze het wel niet vind dat iemand het geslacht van het babietje wil weten.... ze zegt dat is gewoon geschift, en tegenwoordig kunnen ze het zien, en dan vind ik dat de ouders het gewoon moeten weten, en ze wilde dat zij dat vroeger van te voren kon zien, maar de technologie stond het niet toe... dus ik zeg, dus manlief is geschift... nee dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het geschift is dat ie het niet wil weten, en ik snap het niet, je kunt er toch niets meer aan veranderen, je krijgt gewoon wat de ouders geproduceerd hebben enz enz.. dus ik zeg tegen dr, nou doe eens rustig...ik denk dat ik deze discussie, en je woorkeus nogal ongelukkig vind en ik denk dat iedereen recht heeft op zn eigen mening, nou zij vind vanniet, ze blijft het gechift vinden.. nou ze heeft het minimaal 100 x herhaald... nou dus ik zei.. van ben je boos, nee dat was ze niet.. dus toen zei ik ben je dronken dan, want je zit hier bij mij op de bank vanalles te pretenderen als een of andere chagerijnige madam met een bek op onweer... nee dat was niet zo.. ik zeg ok, dan vertel wat je dwars zit... ook niets, nou zei ik dan ben je gewoon boos of dronken... wilde ze mn vader erbij halen.. nou ik ben niet boos toch kobus... en mn vader. nou lieltje daar lijkt het verdraait veel op, en ik heb geen zin in deze onnodige en onozele discussie en sloot zich bij mij aan... nou toen zei ze ineens, ik ben 63 jaar oud en laat me door niemand in een hoek drijven of wat dan ook, ik geef mijn mening en ik ga niet over mijn gevoel zitten liegen... dus ik vind het geschift...
    ik weer.. dat hoeft ook niet, maar ik vind niet dat jij een mening hoeft te geven over een ander zn gevoel, en vind je woordkeuze niet zo gelukkig gekozen.. en dat is mijn mening, en ik geloof dat ik die in mijn eigen huis mag geven..
    heb nog net niet gevraagd of ze ajb het huis wil verlaten vanwege mijn vader.. en op dat moment besluit ze gewoon van onderwerp te veranderen...iets wat ik al 30 x had gehoord.. bleh

zo moest het effe kwijt

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ben ik weer :)
    Me baas was echt boos en ik mag het niet nog een keer laten gebeuren. Logisch natuurlijk, ik begreep haar echt volkomen. Alleen het gekke was, dat ze nog bozer was om het idee dat ik geen excuus had.. het leek wel of ze liever had dat ik allerlei smoesjes ging verzinnen, maar goed.

Hihi wat leuk dat jullie me mannetje hebben gezien! :D
    Op www.mindef.nl staat ook een filmpje hahaha ook schijnt hij in de spits, haagse courant, etc te staan.

@Mikmak, Ik werk nu als masseur ;)
    En je hebt je antwoorden dus gelezen in mijn reactie die vlak voor de jouwe werd gepost :p haha
    Het groene pak vind ik ook leuk ja, maar niet zo mooi als het nette pak! Dat ziet er een stuk interessanter uit ook. Maar jammer dat jouw mannetje nog maar weinig zn uniform draagt, zonde hoor hihi. Niet dat ik Alex vaak in het groen zie.. hij kleed zich altijd om op de kazerne.

Wat moet jij normaal dan eigenlijk precies doen op kantoor? Ik snap dat het zo rustig ook niet leuk is.. Wel een voordeel dat je lekker met ons kan kletsen :p

En ik zal niet opgeven hoor meis! Hahaha ;) (@meetie, nog niet opgeven hoor... ) Het gaat dus goed met je hormonen, merk ik! :)

Jeetje, wat was dat dan ineens met je moeder zeg :confused: Gooi het er maar uit hoor! En ze heeft wel gelijk, het geslacht staat al vast.. En of je dat nu of over paar maanden weet, dat verandert niets aan het kind. Maar precies om die reden mag jouw man er toch voor kiezen om het pas bij de geboorte te willen weten?! Maar goed, vooral hoe ze het brengt is kut zeg.. Normaal doet ze dus niet zo? En dan ook nog doorgaan, wanneer je al op meerdere manieren haar probeert te sussen.. Gelukkig ging je vader er niet in mee. Zijn ze nu naar huis?

@Consider, Ik kwam eigenlijk helemaal niet bewust te laat.. Ik ben gewoon lekker ziekjes aan het worden en blijkbaar doe ik daarom alles enorm langzaam vandaag.. Want naar mijn idee stond ik wel optijd bij de bus.. Daarbij kwam ook eens kijken dat me bus niet tot het eindpunt reed ivm wegwerkzaamheden en ik vervolgens nog een tram moest pakken..
    Ik schrok zelf eigenlijk ook wel van de tijd. Maar goed, dat zijn geen excuses vind ik. Ik kan gewoon niet de klanten laten wachten, klaar.

Mooi dat het nog gelukt is met al die boodschappen! Je had het niet beter kunnen plannen.. al die winkels ergens anders haha. Maar nu kan je wel genieten van je oliebollen! Lekker hoor! Mag ik er ook een? :D Ik heb nog geen oliebollen gezien..

Wij hebben geen bijzondere weekendplannen. Morgen moet Alex voetballen. Zondag boodschappen halen. Verder staat er nog niets op de planning.. Hopenlijk kan ik een beetje uitslapen, heb daar echt behoefte aan! *kijkt Alex lief aan haha

@Mama Suus, Bah, negatief getest dus.. balen zeg. Vooral omdat je zulke duidelijke tekenen hebt! Ik vraag me ook af wat die bulten op je borsten dan zijn.. Maar echt ongesteld ben je dus ook nog niet.. wie weet.. Laat ons maar weten wat je morgen test!

Rot dat je mannetje niet al te gezellig is. Je hebt echt geen idee wat er is? Vervelend is dat..

@Linnie, haha inderdaad, gewoon blijven klussen, dan komt het vast wel goed :p. Hoe komt het trouwens dat je 50 km van huis werkt?
    Veel plezier op je personeelsfeest! Wat gaan jullie precies doen? :D

@Busster, Hihi toevallig dat je net voorbij die sbs6 uitzending zapte. Alleen dus net gemist. Maar je kan het inderdaad op internet terugkijken! Haha alsof ik reclame maak voor een of ander product :)
    Oh wacht, je hebt de uitzendig al gezien inmiddels hahaha. Ik ben zeker trots op mijn vent en de papa van me kids :D

Ik begrijp het verhaal van wat je mannetje nu wel en niet moet rijden niet echt, maar fijn dat hij daardoor in ieder geval lekker met je kon winkelen :D Het is altijd leuk om je schatje thuis te hebben hihi
    En je hebt groot gelijk hoor, om grote glazen te kopen! Vooral in de zomer is dat handig!

@Miekje, Welcome back! Haha. Hoe oud is je vriend? Aangezien hij al 10 jaar in dienst zit.
    En Julen is dus inmiddels 7 maanden. Alles goed verder met hem? Leuke naam trouwens, hoe zijn jullie er op gekomen?
    Ik ben niet zo bekend met al die afkortingen.. wat houdt adk en amv in? En wat is holland rading? Haha :oops: In ieder geval fijn dat hij nu eindelijk mag doen wat hij wilt doen! Hoe lang moet hij nog?

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    whahaha, ja gaat geweldig met de hormonen.. ja gelukkig is ze nu weg, en waar ik dan ook nog van baal is dat die poes die buiten zit naar binnen wilde , en ik zeg nog kijk mam, voor ze weg gingen laat zo de poes naar binnen ze zit te wachten.. gaat ze vast de deur openen en die k.. hond erachteraan, dus nu is ze weer de hort op ... oh ect kan dat mens soms wel achter het behang plakken....

19. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Goedemorgen,
    Lekker dat ze ook nog eens je poes wegjaagde met der hond! Je hebt niet zo een goede band met je moeder?

20. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.040
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    @Busster, ik dacht al. Het zou wat zijn als de vrouw van de generaal ook een chauffeur zou hebben.

@miekje, welkom terug ;)

@mikmak, nouuuu zeg lekkere ouders heb jij zeg. Je mag toch wel zelf bepalen of je het geslacht wil weten of niet. Volgens mij probeert ze je gewoon over te halen. Gelukkig dat je vader zich wel bij je aansloot. Maar hoe je moeder reageerde....dat is pas geschift. Volgens mij heeft ze last van haar hormonen ofzo.
    Als je zwanger bent haken bedrijven inderdaad sneller af. Heel erg jammer. Dus even met je zus naar de kapper vandaag. Gaat ze wat drastisch doen? Jammer genoeg groeit mijn haar niet zo snel, lijkt me zo mooi om haar tot op me billen te hebben. Alleen lijkt het me niet erg praktisch.
    Heb je andere kat ook in je album gezien. Hoe oud zijn ze? Heb je mijn poezebeest al gezien?

@Meetie, misschien toch wat eerder je bed uit, zodat je niet meer te laat komt. Zou jammer zijn als je je baan verliest. Ik merk bij mezelf dat dingen ook wat langzamer gaan nu ik zwanger ben, heb gewoon iets meer tijd nodig.
    Maar je hebt dus het gevoel dat je een beetje ziek begint te worden? Er zijn nog 2 oliebollen, dus kom ze maar halen. Maar wacht niet te lang, vanmiddag zullen ze wel op zijn ;) Er is hier in de buurt ermis, dus vandaar dat er een oliebollenkraam staat.

Me mannetje ligt nog naast me te snurken, en dan bedoel ik ook echt snurken hihi.
    We gaan straks even foto's ophalen, die kan ik dan in een lijst doen. En verder geen plannen voor vandaag. Morgen gaat me man mijn moeder helpen in de tuin. Die wil ze winterklaar hebben. Ze had me broer eerst gevraagd (omdat ze mijn man al vaak vraagt voor klusjes) Hij zou haar helpen, maar toen puntje bij paaltje kwam was hij chagerijnig en had hij er geen zin in. Hij zei, ik haat tuinieren en ik wil geen tuin, en waarom laat je niet alles bestraten als je toch de tuin niet in durft. Dus toen had me moeder zoiets van, laat maar, je hoeft al niet meer te helpen. Elke keer gaat het zo...wordt echt een beetje zat van hoe me broer zich gedraagt. Hij kan me moeder toch wel even een paar uurtjes helpen. Ze is namelijk als de dood voor alle spinnen die nu in de tuin zijn. Dus morgen gaat me man haar helpen, en daarna hebben we een verjaardag van de dochter van mijn vriendin.

Deel Deze Pagina