Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oh leuk kermis, daar ben ik ook al zo lang niet meer geweest zeg! Elke keer wil ik wel gaan maar dan komt er weer wat tussen.. *gapt snel die twee oliebollen bij je vandaan :evil:
    En ik voel me inderdaad niet top. Me keel en oren zijn lekker opgezet, lichte neiging tot hoofdpijn.. spierpijn.. neiging tot verkoudheid.. Dit weekend dus even lekker rustig aan doen!

Gezellig dat je mannetje snurkt hihi. Doet hij dat elke avond?

Lullig van je broer om je moeder zo te laten zitten met de tuin en dan ook nog eens commentaar leveren. Ik begrijp je moeder wel hoor.. een beetje tuin is toch mooi en gezellig, maar die rotspinnen :evil:!

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai hai nou weer mega negatief hoor, heb van sensitest. is verder ook nog niet veel te merken. van andere dingen dus we houden maar hoop dan he.
    kijk nog wel weer ff aan dan.

en die haring is idd erg lekker. hihihi vanavond weer jammie jammie. en ze zijn hier idd vers klaargemaakt ze maken ze schoon waar je bij staat heerlijk. hebben hier een hollandse visboer echt super.

nou ik lees alles maandag wel meiden.

@miekje, volgens mij ken ik jou van ander forum of niet. maaruh mondje dicht daar hoor hihihi

3. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Nog steeds wit dus :( Gelukkig is er verder ook nog niets gekomen, dus me duimpjes draaien door hoor meis!
    Geniet lekker van je haring en tot maandag! Fijn weekend!

4. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Goeiemorgen!

@ Mikmak: Ik heb werkelijk geen idee of Assen een onvriendelijke kazerne is... Heb er nooit iets over gehoord, maar was niet samen met mijn mannetje toen hij daar zat. Hij heeft er iig een leuke tijd gehad.
    Wat naar en raar zeg die reactie van je moeder..

@ Meetie: Snap dat je bazin boos was.. Ik heb niet alles terug gelezen nog, maar je was dus te laat... ach ja, kan gebeuren denk ik dan.. En idd niet te vaak laten gebeuren..
    ADK= Algemene Deel Kwalificatie
    AMV= Algemeen Militair Verpleegkundige
    Hollandse Rading: is kazerne bij Hilversum. Geven ze opledingen, zoals de AMV opleiding en de ADK's (die heb je nodig na je verpleegkundige opleiding om Militair verpleegkundige te kunnen worden..)

Hij is nu 30, dus valt mee ;) . Hij moet nog tot mei 2009. Daarna denken we wel dat ie weer op uitzending zal moeten, maar goed zien we dan wel weer.. ALs t weer Kandahar wordt, vind ik t minder erg dan Uruzgan..
    Ja Julen is alweer 7 maanden.. pff gaat snel hoor! De naam is door Miekjeman 'verzonnen'. Hij kwam m tegen op de tv. De zoon van Johan Cruijff (Jordy heet ie volgens mij) heeft een zoontje die Julen heet. Alleen het is een spaanse naam dus spreek je die anders uit (Goelen, zeg maar..). Wij hebben er een Engelse versie van gemaakt.
    Julen is halfbloed, dus werd het geen Pepijn.. (Die naam vond ik erg mooi.., maar niet passen bij een halfbloed kindje en een 'buitenlandse' achternaam)..

Wat leuk zeg, werken als masseur! Daar zou ik idd vaker naartoe moeten gaan, heb snel last van de spieren in mijn rug en een goede massage doet dan wonderen!

Hier is precies andersom. mannetje vind die bedrijfskleding wel handig en heeft dus vaak groen aan... Heb al vanalles geprobeerd, maar hij wil er niet aan.. Als ie thuis is, dan heeft ie dus vaak zo'n stom shirt aan....

@ Consider: Thankx! Hier ook een snurker, soms zo erg dat ik naar de bank verhuis..
    Jeetje wat jammer zeg, die reactie van je broer.. Lief van je mannetje dat hij je moeder dan gaat helpen!

@ Mama suus: Ehhh ik moet even goed nadenken, maar geen idee van welk ander forum ik je ken.... Je mag me altijd even PB'en hoor, dan weet ik zeker of ik je 'ken' of niet...
    Balen van je sensitest.. Is t een ovu test of zwangerschapstest.. Ik heb nog niet terug gelezen vandaar deze misschien overbodige vraag..
    Haring is idd erg lekker, en super goed voor de beeb als je zwanger bent! Goed voor de hersneontwikkeling en motoriek..(worden minder stuntelig)

Ga nu ff douchen, heb ik nog niet gedaan :oops: .. Daarna ff wandelen met de kleine..
    Kom vanmiddag/vanavond vast nog even terug en zal ik even wat terug lezen en reageren..

Liefs Miekje

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @consider..mooi hoor die langharige katten, maar wel veel onderhoud.. met kammen en zo.. die van mij zijn 5 en 4.5 jaar, de zwarte is de oudste

en ja wat moet k zeggen over mn moeder.. wij hebben altijd een hat liefde verhouding gehad... ik kan daar een heel boek over schrijven... ze heeft gewoon een gedachtegang waar ik het over het algemeen absoluut niet mee eens is.. en zeker met mn vaders's ziekte is ze bijzonder egocentrisch geworden, en die schreeuwt gewoon een end in het wilde weg, maar ze jaagt iedereen bij zich weg en wat nog erger is.... door haar raakt mn vader dan ook verwijdert van alle mensen..... maar goed zal er mondjesmaat wel eens het eea aan toevoegen..

@meetie, klopt dst het geslacht vaststaat maar dat geeft haar nog niet het recht omzo achterlijk te reageren...
    ik doe vooral de bestellingen boeken, klachten, info geven over het product, transport, budgetten, enz enz dus wel veelzijdig, maar toch niet genoeg

oh ja die kat kwam om 1 uur snachts pas terug... shit hond

vnmorgen met schoonzusje nar de kapper, dacht dt mannetje nog ik bed lag, is hij weg... en neemt zn mobiel ook niet op.. geen idee wat die aan het doen is.....

en nee ze heeft niet iets heel dastich gedaan maar toch een 15cm eraf en in laagjes

en wie ging naar de kermis.. leuk hoor... suikerspinnen eten :)

6. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    @ consider, had gister een posi ovu test. dus vannacht na het personeelsfeest toch nog maar ff geklust...hahahah

@ meetie, 50 km van mn huis werk? werk maar een kwartiertje van huis...ideaal.
    heb het personeels feest weer overleefd. we gingen karten, lasergamen en bowlen was echt top.
    met karten was ik 7e van de 11....aah nie slecht vind ik zelf..
    en met lasergamen was ik 1e...wauw...had 6550 punten en degene die na me kwam 3300..hihi...

7. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mikmak, Op zich niet erg als je moeder anders denkt, maar vervelend dat ze het zo ongelukkig brengt! En dan denkt ze nu ook nog eens alleen aan derzelf.. Ik kan me voorstellen dat je daar soms gek van wordt. (Jouw vader had darmkanker?)

En ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat haar argument júist óók voor jouw man geldt. Volgens mij ben ik niet echt duidelijk of wel.. :oops: Sorry, ik heb soms wat moeite met een gedachte in woorden uit te drukken.
    Ik vind het dus onzin dat je moeder zo een heisa maakt over wanneer je het geslacht weet. Ze vindt dat mensen het nu al moeten kijken, omdat het toch al vast staat, langer wachten maakt niets uit voor het kindje. Maar juist omdat het toch al vast staat, kan je net zo goed langer wachten, er veranderd toch niets.. Het is maar wat je zelf leuker vind.
    Daarnaast vind ik dat je moeder zowiezo iemand keuze/mening in waarde moet laten. Ze kan zeggen dat zij het juist leuk vind om het eerder te weten, maar daar blijft het bij. Ik zie er ook niet de meerwaarde van in, als ze jouw man dwingt om de envelop te openen. Er veranderd dan toch niets? Ze bereikt daar toch niets mee? Behalve dan dat ze het moment voor jouw man verpest..

Begrijp je me een beetje? :oops:

Vreemd dat je mannetje ineens weg is.. Hopenlijk is hij snel terug of laat hij wat van zich horen.

Woon jij vlak bij Consider? Dat jij ook kermis hebt..
    En jammie suikerspin! Haha, dat hoort er echt bij he!

@Miekje, Hoe lang zijn jullie al samen?
    En bedankt voor je uitleg hihi ;)
    Hoe vaak is hij al op uitzending geweest?
    En Djulen klinkt inderdaad veel leuker dan Goelen, vind ik! Maar pepijn klinkt toch ook niet echt boers? Wat voor halfbloedje is Julen dan eigenlijk? :eek:

En jaa hahaha zo een groen shirt met mouwen die 'lange mouwen' moeten voorstellen maar altijd te kort zijn.. of bedoel je die niet? :D Haha Alex heeft die ook een tijd gedragen zeg.. tegenwoordig trekt hij gelukkig wel een normale trui aan :)
    Maar hij loopt verder nooit in uniform over straat of dergelijke.

Wandelse en tot later!

Ik ga straks Dylano lekker in zn bedje leggen en dan duik ikzelf ook me nest in! Alex net nog commentaar geven "ruim je zo wel een beetje op, want het is echt een pestzooi in de woonkamer" :| bekijk het lekker haha. Ik ga lekker slapen! Het is dat Dylano net zn speelgoedmand heeft geleegd over de vloer.. verder valt het wel mee hoor! Nou als Alex thuis komt en ik ben er echt niet aan toe gekomen, dan doet hij dat maar lekker zelf hihi. Ik hang nu maar een beetje als een mummy op me stoel.. voel me steeds zieker worden.

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, ja mn vader had darmkanker met nogal wat uitzaaiingen, mar in italie hebben ze afgelopen feruari met en hele grote operatie alles kunnen weghalen. hij was in NL namelijk uitbehandeld ivm zn leeftijd :confused:

haha, is niet erg hoor, ik snapte je wel, ik wilde alleen benadrukken dat dat het enige was dat klopte aan haar beredenering :) en voor de rest heeft zij niets te maken met wat wij mn mannetje en ik beslissen om al dan niet te weten ver van te voren.....

het enige dat zij bereikt is dat het contact steeds minder gaat worden.. en het allerergste is, dat zij mijn vader daar ook in meetrekt en hem isoleert... maar goed.. tis niet de eerste aanvaring met haar, heb er echt al veel gehad, maar afgelopen zomer was de druppel al, toen heb ik een enorme afstand genomen van haar.. dat voelde ze en gaat ze als een hond achter je aan huppelen.... ik ben niet de enige van haar kinderen die dat heeft gedaan.. mijn 2 broers ook al.. behalve mijn zus heeft nog geen aanvaring gehad met de laatste druppel, maar dat is een kwestie van tijd...... ben benieuwd wat ze gaat doen als de auto's worden ingeruild.....

ja hij heeft net gebeld, was bij mn schoonzus effe zn duikspullen halen en is nu onderweg naar de duikwinkel om ze weg te brengen..zei dat zn telefoon op stil stond en dus ook niet trilde...vroeg zich al af waarom ik nog niet had gebeld.... weer eens een discussie over de telefoon... heb echt een heel tof weekend al.. gisteren mn moeder vandaag manlief.. what's next....

nee woon niet in de buurt van consider (denk ik) weet iig niet waar ze woont.. en ik het was dus consider die naar de kermis gaat :) mar zou idd een lekkere suiperspin willen hoor

@linnie, was een geslaagd feest dus met een spetterend einde! whoeha, en nu maar hopen dat je overtijd gaat!

@miekje.. wandelze...

9. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mikmak, bwhahaha, ik las het verkeerd en dacht even dat jij ook naar de kermis ging, maar dat was dus alleen consider. En ik heb even de pagina's teruggebladerd en jij was trouwens diegene die 50km van huis werkt! :) (ipv Linnie) Hoe komt het dat je 50km van huis werkt? :p

Nou ja! Gelukkig wilden ze in Italië jouw vader wel behandelen! Hoe zijn jullie eigenlijk op Italië gekomen? Of werden jullie al stiekem doorverwezen door het ziekenhuis?

Hihi en je snapte me dus wel :p hahaha. Ik al helemaal moeilijk denken hoe ik het anders kon formuleren :p Maar wel suf dat je moeder niet doorheeft dat ze zo asociaal bezig is. Vooral omdat al haar kinderen het een beetje zat worden! Dan zou je zeggen dat dit haar wel aan het denken zou zetten..

En fijn dat je mannetje toch nog heeft gebeld! Maar hij had best wat attenter mogen zijn ja ;)

@Linnie, Hihi kwartiertje van huis, dat is inderdaad een idealere situatie :) Maar wat deed jij dan voor werk? Want ik heb je nu even verward met Mikmak.
    En het personeelsfeest was dus geslaagd :D Leuk hoor. Het klinkt echt als een superdag! Dan ook nog als 1e eindigen met lasergamen! Je had gewoon het dubbele van nr2 :p Dat heb je dan wel heel erg goed gedaan!

10. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    @ mikmak, idd hopen dat ik overtijd ga. heb net nog een ovutest gedaan, en deze was alweer zwakker dan die van gister. zal dus gister mn eisprong gehad hebben denk ik
    wat een leuk begin van het weekend heb jij zeg. hoop dat het vanaf nu een beetje gezelliger is voor je.

@ meetie, ik werk op kantoor voor een afvalwaterbehandelings bedrijf (leuk woord voor galgje) met nog 4 collega`s. niet zo`n hele grote groep dus maar daarom wel veel hechter.

jullie nog leuke plannen vanaaf dames?

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.040
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    @Meetie, eigenlijk hou ik niet zo van de kermis. Voel me niet meer thuis tussen de 14-17 jarigen. Ga er meestal alleen heen om oliebollen te halen.
    Nou me mannetje snurkt niet altijd hoor, ligt er net aan hoe hij ligt. Gelukkig snurkt hij niet hard en ook niet vaak, dus kan er gewoon doorheen slapen.

@mamasuus, nog steeds negatief....maar je bent dus ook nog niet ongi geworden? Wat vreemd...ben je normaal wel altijd optijd ongesteld?

@miekje, gelukkig snurkt mijn man niet zo hard en niet zo vaak. Zou het heel erg vinden om naar de bank te moeten verhuizen. In het vervolg stuur je hem maar naar de bank haha.
    Leuk dat Julen een halfbloedje is. Ben jij of je man buitenlands? Wij krijgen ook een halfbloedje, mijn man komt uit Kameroen en ik ben gewoon Nederlandse.

@Mikmak, mijn poes is een Heilige Birmaan. En ik kam haar maar 1x in de maand (als ik het niet vergeet) en als ze uithaart vind je alleen plukjes haar en geen losse haren. Echt ideaal, ze is dus een langharige kat maar heb er geen werk van.
    Ik was gisteren naar de kermis, gewoon om oliebollen te halen, hou verder niet zo van de kermis. Ik woon trouwens in noord-groningen.
    Nou zoals je moeder bezig is, jaagt ze je inderdaad van je weg. En het ergste is natuurlijk dat ze je vader hiermee ook isoleert. Tuurlijk mag iedereen een mening hebben, maar ze dient ook andermans meningen te accepteren. Was ze vroeger toen je jong was ook al zo?

@linnie,dan had je gisteren inderdaad je eisprong! Vandaag ook nog maar ff klussen, want je bent nog steeds vruchtbaar hoor! Hopelijk is het raak.

Wij zijn vanmiddag even naar Groningen geweest, me man heeft een nieuwe jas, een muts, 2 truien en een broek gekocht. Gelukkig lagen de winkels vlakbij elkaar. Maar was blij dat ik weer in de auto zat. het was ook nog ontzettend druk in de stad.
    Ik was zonet bezig lasagna te maken, had ik niet genoeg melk meer, dus mannetje naar de super. Komt hij terug...kom ik erachter dat ik ook geen geraspte kaas meer heb. Hij dus weer naar de super hihi, gelukkig vind hij zulke dingen helemaal niet erg.

12. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Goedenavond!

@ Mikmak: Toch fijn dat ie even belt.. Jammer dat ie dan niet even controleerdt of ie t doet etc... Daar zou ik idd erg van balen!

@ Meetie: we zijn nu een 4,5 jaar bij elkaar (we kennen elkaar veel langer, mijn zus is getrouwd met zijn broer..). Hij is in Bosnie geweest met luchtmobiel en in Kandahar als stafmedewerker, voor medische beslissingen vanaqf HQ. (mag niet meer zeggen....)
    Omdat hij eerder in opleiding was op de KMS en daarna om AMV'er te worden kon hij 2 keer niet op uitzending, hij was nl scherpschutter en wilde m daarom graag mee hebben, maar dat werd tegengehouden (is voor mijn tijd hoor..) door de opleiding.

@ Consider/Meetie: Julen is half Surinaams en half Nederlands. Miekjeman is van Surinaamse afkomst (was al voordat hij 1 was in NL). Ikke ben van Nederlandse afkomst.
    Helaas is het idd hier dagelijks snurken. Het ligt eraan of ik als slaap, dan hoor ik t niet meer, anders wel. Gelukkig wisselen we de bank af hoor ;) .

Das ook een mooie combi, Kameroen- NL...
    Spannend hoor, je hoeft niet zo lang meer! Is leuk om te zien hoie gekleurd je kindje is na de geboorte.. Vaak kun je aan de oortjes zien hoe donker ze worden... Julen is vrij licht hoor (zijn papa is ook een mix Surinamer: Javaans, Chinees, Creools).

lekker geshopt dus! En je mannetje steeds weer sturen naar de winkel haha, fijn dat ie dat niet erg vindt! Eet smakelijk!

@ Linnie: Oehh spannend! succes ;)

@ Busster: Jou mannetje is dus chauffeur van een generaal.. Das ook een leuke baan! Hij zal wel overal komen zo!
    Had ik t nou goed onthouden dat jij buschauffeuse bent? Of haal ik nu mensen door elkaar?

Wandelen was heerlijk, Julen geniet ervan! Nu nog even wachten totdat hij meekan en mag op de fiets, lijkt me echt super!

Nou ik ga er een even op bed leggen..

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ff wer updateje, nog niks te zien af en toe donker slijm maar dan houd het ook op, en was dus idd zwangerschapstest miekje. w8 maar gewoon af nu. ben de laatste tijd wel redelijk op tijd zowiezo 14 dg na ei ongi en daar ben ik nu allang overheen. dus we zien wel en dan maar verder kijken. of miss eens andere test halen ofzo. wel vervelend hoor die onzekerheid. maar geen bloed dus we houden moed he.
    nou prettige avond verder laat weer wat horen als ik meer weet en anders tot maandag.

14. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Goede Morgen dames ik ben al weer uit mijn bed , vreemd toen ik nog werkte moest ik echt meer dan 8 uur slapen anders had ik te weinig geslapen en nu word ik na 7 uurtjes in bed vanzelf wakker en kan eigenlijk niet meer slapen terwijl ik thuis echt niet alleen maar op de bank hang maar ook actief bezig ben. Nou ja het zal wel .

@ Miekje Ja mijn mannetje is chauffeur van een generaal en komt zo door heel nederland en duitsland en gaat soms ook nog naar andere landen . Maar gelukkig niet zo vaak op uitzending omdat de generaal ook niet gaat. De laatste keer is Kabul geweest in 2002 dus valt mee. Toen was ik zelf ook nog militair en toen hij 2 maanden thuis was ging ik naar bosnie dus hebben we elkaar dat jaar maar 2 maanden gezien. Nu ben ik inderdaad touringcarchauffeur .

Mooi mixje hebben jullie trouwens op de wereld gezet met een leuke naam had hem nog nooit gehoord maar klinkt OK.

@ Mikmak Wat een gedoe met je moeder iedereen heeft recht op zijn eigen mening maar je hoeft hem toch geen 1000x te verkondingen op zo'n manier , hoop dat ze binnen kort zelf ook inziet dat ze iedereen van zich weg duwt op deze manier en dat je vader daar oopk de dupe van is. Is je weekend nog een beetje opgeklaard na de discussie met je mannetje aan de telefoon of is het nog steeds niet geweldig.

@ Meetie Snap dat je baas boos was je kan een klant inderdaad niet laten wachten. Hoop voor je dat het niet meer gebeurt en mischien is het inderdaad een idee om iets eerder op te staan want ik merk ook aan mezelf dat alles nu extra tijd kost normaal deed ik er s'morgens 45 minuten over maar nu heb ik echt een uur nodig om alles te doen.
    O en mijnverhaal over het rijden van mijn vriend komt er op neer dat het deze keer een uitzondering was dat hij met de vrouw van de generaal moest rijden verder niks.

@ Consider Is het nog gelukt met de foto's ophalen en ze in lijstjes stoppen ? Succes vandaag met het helpen in de tuin van je moeder wel vervelend dat je broer eerst belooft om te helpen en het dan toch niet doet zou er ook gek van worden .
    Hahaha moest wel lachen om je lasagne probleem . John zou dus echt niet 2 x terug gaan naar de winkel de 2de keer zal ik dan echt zelf moeten gaan als het moet.

@ Mamasuus Vreemd hoor nu al 4 dagen overtijd geen bloed maar ook geenpositieve test. Ik blijf voor je duimen .

O gisteren zijn John en ik ook even gaan shoppen want meneer is over 2 weken jarig en hij wou weer een heel orgineel kado niet dus. Hji wil graag een nieuw scheerapparaat maar ik vind dat eigenlijk iets wat hij zelf moet kopen omdat hij weet wat hij wil met dat ding dus heeft hij er een uitgezocht en heb ik hem betaald haha. Daarna zijn we ook nog maar even langs de drukker gegaan die onze geboorte kaartjes gaat drukken . Ze zouden ons bellen als de proefdruk klaar lag mar hadden ze niet gedaan GRRRRRRR . Gelukkig was die er wel en knden we even kijken of we het ok vonden . Nou er moesten 2 dingen verandert worden . Zo willen we op de voorkant vande kaart de naam van ons kindje maar ik vond dat ze maar kleine letters gebruikt hadden dus vroeg ik of het niet groter kon zegt dat mens . Nog groter met zo'n toontje van nou dit is al groot maar John en ik vinden toch van niet en het is toch onze keus dus waar bemoeid ze zich mee als wij dat willen moet ze dat gewoon doen. Volgende week kunnen we weer gaan kijken of we het nu beter vinden. We hebben wel alvast de enveloppe mee gekregen dus die zou ik alvast klaar kunnen maken maar ik denk dat ik john vraag alle adressen op stickers te printen .

15. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Linnie, Hihi dat is inderdaad een goed woord voor galgje :) Wel gezellig zo met zn viertjes, maar dan moeten jullie elkaar wel ook liggen. Maar dat is dus wel het geval begrijp ik?

@Consider, Hihi ja maar met Dylano heb ik weer een goed excuus om naar de kermis te gaan :p
    En gelukkig snurkt je man niet altijd en even hard, dat lijkt me echt vervelend.
    Leuk dat jullie geslaagd zijn in de stad! Alleen jammer dat het niet meer zo makkelijk gaat he.
    En wat lief dat je mannetje het niet erg vind om 2x terug naar de supermarkt te gaan haha! De mijne zou het ook vertikken. Daarentegen hebben we wel een turkse buurtsupertje aan de overkant, dus dat is makkelijk! ;)

@Miekje, Haha wat grappig dat jullie met twee broers gaan!
    En fijn dat jouw mannetje zelf ook wel eens op de bank gaat liggen, natuurlijk wel zo aardig.
    Julen is dus een lekker mengelmoesje :D Dylano ook, Alex is Nederlands en ik ben Spaans, Chinees, Nederlands hihi.

@Mama Suus, Je lichaam houdt het wel spannend zeg :rolleyes: Misschien moet je inderdaad maar een andere test proberen.. Ben benieuwd meis!

@Busster, Op zich niet zo vreemd dat je nu minder slaap nodig hebt. Blijkbaar was het werken toch ontzettend zwaar :eek: Maar fijn dat je nu steeds fris de dag door kan!
    En ik snap me baas inderdaad ook goed. Zelf zou ik ook echt boos zijn. Het was ook niet mijn bedoeling om te laat te komen ;) Maar volgende keer inderdaad maar nóg meer tijd voor alles nemen! Gelukkig hoef ik nog maar twee weekjes, want ik begin me een beetje te ergeren aan het feit dat ik overal zoveel tijd voor nodig heb. En dan vooral het gevolg dat ik continu mij loop te verontschuldigen bij iedereen! In het begin snapt iedereen het wel, maar op een gegeven moment worden hun het ook zat natuurlijk.

Handig dat John zelf zn scheerapparaat uitzocht! Dat is inderdaad de best de beste oplossing. Wel jammer dat je verder geen verassingselement er aan hebt, maar goed. Hij heeft er wel echt iets aan.

Wat onbeleefd van die kaartenmevrouw om zich met jullie kaartje te bemoeien zeg. Ze hoort gewoon jullie wensen op te volgen. Ook vreemd dat ze niet gebeld hadden.
    Wel fijn dat jullie vast de enveloppen mee konden nemen. Het adresseren is inderdaad nog best een werk. Zet Johm daar maar lekker aan ja ;) Hihi

@Mikmak, Verloopt je weekend al wat beter meis?

Nou, D-Lano ligt op bed, ik ga even lekker douchen! Straks weer boodschappen halen.. *kijkt nu al uit naar de afdeling lekkers 8)
    Vanochtend was zo gek trouwens :confused: Ik heb de halve nacht niet kunne slapen van een plotselinge pijn aan me zijkantbuik/ribbekastspieren ofzo... Werd ineens wakker van de pijn. Dacht eerst dat ik kramp had, maar niet dus. Heb derest van de nacht en ochtend half wakker gelegen. Ik kon alleen op me rug liggen en proberen zo kort mogelijk te ademen, dan voelde ik het het minst.. En zo rond 11 uur ofzo, was het even plotseling weer verdwenen :confused: Gelukkig maar, dat wel..
    Maar goed, ik ga douchen. Fijne zondag nog meiden!

16. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    @ meetie, we hebben idd een gezellige club nu. had eerder een collega met wie ik niet kon, maar deze is sinds vorige jaar weg gelukkig.
    wat vreemd trouwens die plotselinge pijn. heb je er nog last van gehad vandaag?

iemand al wat gehoord van mamasuus vandaag?

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    he he meiden was ik weer eens.

nou de volgende ronde is begonnen hoor ben dus ineens ongi geworden nog niet erg heftig maar komt wel rood uit. wel flink balen maar jah we gaan gewoon vol frisse moet door nu. weten we in ieder geval waar we aan toe zijn.

wat kletsen jullie veel zeg hihihi heb net een half uur moeten bijlezen dus nu is het alweer bijna bedtijd hihihihi zondagavond liggen we altijd vroeg omdat het maandag ook erg voreg is.

vandaag lekker met de honties en madam en oma naar een kenneldag geweest in hoogkerk allemaal border collies echt helemaal geweldig hihi moesten er 2 uur voor rijden maar de dames vonden het super. ben nu wel bekaf en yasmine ook.

zou zo nog eens ff dan poesefotos kijken las dat aantal die erop hadden staan hihihi ik heb er ook 2 kort geleden nog 3 maar die was erg ziek en ligt nu in de tuin.

heb die bulten trouwens nog steeds snap dr niks van wij hadden net het idee dat ze kleiner werden maar ben niet zeker. na jha zolang ze niet groter worden haha. straks passen ze niet meerin me bh en heb al zon beetje de grootste die je kunt kopen.

nou kijk nog ff verder fijne avond nog.

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.040
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    @Miekje,wat bijzonder dat je zus is getrouwd met zijn broer!
    Dus Julen is een hele mix. Ben echt heel erg benieuwd hoe ons meisje eruit komt te zien. Welke kleur ze zal krijgen en welke kleur ogen, aangezien ik fel blauwe ogen heb. Maar donker is meestal toch overheersend, dus ze zal wel bruine ogen krijgen.
    Als Julen wandelen al leuk vindt, zal hij fietsen wel helemaal super vinden, van alles om naar te kijken.

@mamasuus, shit shit shit. Wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg. Je bent in Hoogkerk geweest, dat is hier een half uurtje vandaan. Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad.

@busster, denk inderdaad dat je wat minder slaap nodig hebt. Heerlijk toch. Ja het is gelukt met de foto's het ziet er erg mooi uit. Links een lijstje 10x15 met mijn ouders in het zwart wit.In het midden een grote lijst met onze trouwfoto in het zwart wit, alleen wij zijn in het kleur. En recht een lijstje 10x15 van mijn schoonfamilie.
    Makkelijk dat John zijn eigen cadeau heeft uitgezocht, vindt het zelf altijd zo moeilijk om iets leuks te vinden. Misschien kan je hem op zijn verjaardag nog verassen met een lekker etentje thuis, overal kaarsjes neerzetten enzo.
    En je hebt groot gelijk met de drukkerij hoor, het is jullie kaartje, dus jullie moeten tevreden zijn!

@meetie, wij hebben geen supertje tegenover. Wel hebben we 3 supermarkten in de buurt, allebei maar 5 minuten rijden. Dus dat valt mee. Lief hé dat hij weer zonder morren naar de supermarkt gaat. Hij is de laatste tijd echt super lief voor me, hij is normaal ook lief hoor. Maar op de een of andere manier is het de laatste tijd zo anders. Kan me gewoon de laatste keer dat we ruzie hadden niet eens meer herinneren.
    En wat voor lekkers heb je gedaan bij de boodschappen? zijn bij jullie de supermarkten altijd op zondag geopend?
    En die pijn lijkt heel erg op bandenpijn, had er laatst ook last van. Als je er te lang last van houd even contact opnemen met de vk.

Me man is 2 en half uur met me moeder in de tuin bezig geweest, alles gesnoeid, bladeren geharkt en alles opgeruimd. En het erge was, me broer kwam halverwege thuis en die gaat even bij ze staan kletsen en gaat dan languit op de bank liggen :rolleyes:
    Maar me mannetje vond het niet erg, hij vermaakt zich wel met mijn moeder.
    Vanmiddag zijn we naar de verjaardag van de dochter van me vriendin geweest. Er werd wel 5x aan me gevraagt hoelang ik nog moest :) en toen ik wegging wenste bijna iedereen me sterkte :rolleyes:
    Hier een buikfoto, zonet even snel gemaakt.

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @miekje, id erg mooi zeg dat jullie met 2 broers getrouwd zijn hihi handig ook allemaal dezelfde schoonfam.

@consider, net buikje heb je hoor erg mooi. leuk ok dat je vent het zo lekker kan vinden met je ma dat ie dr helpt in de tuin enzo. en dat ie ook nu zo lief is voor jou hihi. had die van mij ook op laatst ze worden dan toch wat zorgzamer he door die dikke buik.

@buster, is wel handig dan zeg dat je vent zelf zijn kado uitzoekt hihi. hier doe ik het ng wel altijd maar is ook nog wel te doen haal altijd gereedschap ed. en dan samen met de ouders dan kan het wat duurder zo heeft ie al een kettingzaag, cirkelzaag ,bovenfrees .....en ga zo maar door hahaha dit jaar krijgt ie een dure akkuboormachine met 2 akkus ze staan haast overal met 1 en dat werkt niet. hij heeft al meerdere eigen merk gehad maar jah die gaan zo stuk en helemal nu we zo verbouwen moet hij een goeie dus weer leuk kadootje hahaaha altijd handig.
    en wat fijn zeg dat je nu minder slaap nodig bent dat zou ik oo wel weer willen. had ik vroeger ook wel toen brcht ik altijd ochtendkrant rond en was ik dus zo rond 5 uur klaarwakker (heb ik nog gedaan tot ik 6mnd zwanger was van yasmine toen gingen we naar dld) maar tegenwoordig pff kan wle zo lang slapen maar jah om 7 uur staat madam weer an me bed mama ik ben klaar slapen!

wat stom trouwens van die kaartenmevr. als het nou niet op het kaartje past dan is het wat anders maar als de ruimte er is dan heeft zij zich er niet tegne aan te bemoeien en helemaal niet op zon manier.

@mikmak, wat had jij een weekend zeg. hoop voor je dat hij nu eindelijk voorbij is en je weer met frisse moed de week in kan.

@meetie, wat vervelend die pijn zeg. kan het idd niet bandenpijn nog zijn of miss al voorweeen. mijn schoonzusje die heeft dit ook altijd al heel vroeg bij de eerste al maar nu bij de 4e heeft ze het al ergens in de 20 wk.
    en zijn die supers bij jullie dan altijd los? wel handig als je dan ineens visite krijgt kun je gauw nog wat halen.
    wij hebben dat hier bij een tankstation die heeft zelfs nog bier ed dus altijd makkelijk en de super is geloof ik nu ook zondags van 8 tot 12 los smorgens.

zo nou volgens mij iedereen nu gehad en anders sorry!

hier gaat het nu flink los bahbahbah. heb nu ook geen idee welke cyclus ik aan moet houden heb hem nu maar op 30 gezet want dat was het nu. had vorige mnd 27 ervoor 28 als k uitga van die 30 heb ik weer ei in de wk niet zo best dus. best lastig dan getrouwd met millitair die niet lekker elke avond thuis is. dat zou toch stukje makkelijker zijn. bij yasmine was ie dat ook niet maar had ie zomervak dus dat was ook makkelijker haha. anders maar gokken op kerstvak hahaha nee hoop toch eerder.

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mijn weekend.. hou het maar effe voor idereen... nou gelukkig dat zondg wel ok was... vrijdag mn moeder, zaterdag nog effe manlief en gisteren was het wel ok.... effe bij een vriend van Almar (manlief) geweest, dat was wel effe leuk.. en savonds lekker een filmpje gekeken.... mar hat dit weekend echt effe het gevoel.. geef patries (ikke) een k** weekend :) :)

@condsider, nee denk niet dat ik met Maastricht dicht in de buurt kom van Groningen.. (alhoewel ik daar wel ben geboren, nooit gewoond)
    maar goed iig heb je je oliebollen van de kermis, lekker..

en wat heb je een verschrikkelijk mooie buik meiss.. super

@mamasuus.. wat balen dat het nu toch is doorgebroken zeg.. maar goed blijven oefenen dan moet het toch wel in orde gaan komen... hoe is het met die bulten op je borsten dan? zijn die afgenomen? of nog steeds daar?

@busster, is toch wel logisch dat je minder slaap nodig hebt, want de inspanning van het werken is weg.... dus 1 last minder dus sneller uitgerust. en waar bemoeit zo'n drukker zich mee.... pffffffff.. moet je aan mn moeder voorstellen :)
    wel handig dat manlief zn cadeaus zelf uitzoekt... maar goed scheelt weer een hoop bedenken voor jou....

@mijn moeder.. nou dan mn moeder.. onze verhouding is altijd al moeilik geweest en ze is altijd wel wat manipulatief geweest... maar ze had ook wel vaak hele goeie ideen.. en ze heeft altijd haar eigen zaak gehad... ook heeft ze op har manier altijd het beste met haar 4 kids voor gehad, alleen wat wij nu merken is dat ze meet met 2 maten... ik ben de jongste van 4, en mijn mening telt niet... ze vraagt het wel, maar ze gaat daarna nog een keer hetzelfde aan een ander vragen.... de 2de is het koningkindje... kan hij niets aan doen... dat heeft ze zelf zo ingedeeld (zegt ze alleen niet) met deze en mn oudste broer heeft ze ook al serieuze aanvaringen geha.. zodaning dat ze haar ook niet meer serieus nemen en gewoon niet meer horen wat ze zegt.... ik was afgelopen zomer al klaar met haar nadat ze zulke achterlijke uitspraken had gedaan dat ze niemand hoefde te feliciteren met mn zwangerschap omdat ze nog geen kind in dr armen had en ze nog maar moest zien of het geboren zou worden (ik was toen 15/16 weken zwanger) dit is voor mij echt de druppel geweest en ben gestopt met bellen, mailen enz enz... met als gevolg dat ze dat natuurlijk aanvoelt en mij gaat bellen en mailen... vervolgens in NL lliep ik na het werk nog wel eens binnen wat ik nu ook niet meer doe.. en dus komen ze maar langs mij.. zij wil dan weer een wit voetje halen en komt ze met het idee om mij dan hun auto te geven, maar voor mij hoef dat niet.. en dan nu vrijdag weer... nee hoor.. ik ben er klaar mee.. heb nog overwogen om te zeggen, steek die auto ook maar in je reet.... ik zoek het zelf wel uit.... maar das mezelf weer te kort doen... :) dus mijn vader zal ik eens lekker in de watten leggen tzt... maar haar.. nee langs haar zou ik gaan.. ik geloof dat ze in mijn leven genoeg heeft gedaan.... wat niet wil zeggen dat ik niet van haar hou en dat het me geen verdriet doet... integendeel.... maar ze is gewoon veels te ver gegaan.....

@meetie ik werk zo ver van huis, omdat ik uit de horeca wilde en dit het eerste bedrijf was dat me wilde aannemen, na mijn auto ongeluk en zonder enige ervaring op kantoor (ja buiten hetgeen ik in de hotels deed)
    mijn beredening was.. je zou maar geen werk hebben.... snappie. maar komt goed allemaal...

En nee in NL hadden ze er niets over gezegd... maar omdat ze italiaans staatburger (ook) zijn ging hijdaar ook naar de arts en die heeft gezegd dat ie daar geholpen moest worden.. en een betere methode was dan in NL.. nou ik NL kennen ze die methode , maar mag alleen op jonge mensen worden toegepast... (staat in de NL'se wet)

nu hoop ik dat ik idereen heb gehad... anders komt dat later wel...

Deel Deze Pagina