oeh kijk dat zijn nog eens de reisjes.... Ierland is te gek... wij hebben met het bedrijf altijd kerstfeest in het zuiden van Ierland.... en wat een luxe zeg, alleen luchtvaartmaatschappijen maken tegenwoordig nog maar weinig onderscheid tussen 1ste klas en economy... maar op die manier in de watten gelegd worden.. heerlijk hoor.... mn moeder vroeg nog of wij met kerst nog naar italie kwamen..maar heb daar helemaal geen behoefte aan.... *lol* heb ook volmondig nee gezegd...
heey mikmak jij bent ook precies 6 weken verder dan mij. dus dan mag je ook niet eens meer vliegen. ik moet nog wel veel regelen. moet doktersverklaring mee omdat ik dan tegen de grens aan zit. 30/31/32 weken zwanger ben ik dan. ben 1 mrt uitgerekend. en heel veel vliegtuig maatschappijen vliegen maar tot 34 weken dacht ik. maar sommigen nog korter. dus zodra we de tickets binnen hebben. via de post. dan kijk ik meteen even op de site van de vliegtuig maatschappij hoe dat daar geregeld is. Moet dan ook nog nieuwe kleren kopen. want dan pas ik natuurlijk niks meer. en wil er natuurlijk wel een beetje leuk uitzien bij zn opa en oma. liefs
@Consider, Nee ik vind het niet erg dat hij dan op de voetbal is. Natuurlijk vind ik het wel jammer dat we zo weinig tijd hebben samen, maar dat is gewoon door zn werk. Ik wil hem dan niet voetbal afnemen ter compensatie ofzo. Voetbal is echt een passie voor hem en daarbij worden we zaterdags wel samen wakker en is hij met eten weer terug. Dat vind ik het belangrijkst. Overdag doe je meestal toch je eigen ding. Ik vind het vervelender dat ik hem doordeweeks niet zie.. Maar in November begint zn eerste cursus. Hij moet twee cursussen volgen en dan kan hij bij een beveiligingsbedrijf hier in Den Haag werken Ik kijk er echt al naar uit! (Alhoewel ik het tegelijk ook wel jammer vind dat hij dan het leger uit gaat.. dat is toch wel zijn ding) Maar ja, proberen kan geen kwaad. Als hij het niets vind mag hij altijd weer terug. Oeh lekker hutspot! *kijkt je jaloers aan haha Jaja, nog even en je hebt inderdaad ook zo een hummeltje in je armen! Ben je al gewend aan het idee? @Lovely, Hihi dat is inderdaad een mooie situatie. Succes met het gesprek meis. @Mikmak, Jij gaat vanavond dus heerlijk ontspannen Altijd lekker zo op zn tijd! Geniet maar lekker van de rust en ik hoop dat niemand je alsnog komt storen
meetie nog 53 dagen het gaat nu echt snel. het klinkt nog ver weg. maar tis niet zoveel meer uiteindelijk. maar ja voor je gevoel nog altijd te lang. want dat heb ik ook. wil zo graag de kleine echt zien. hoe de baby eruit ziet. kleur haar( ik heb blond haar mn vriend zwart) kleur ogen (we hebben allebei blauwe ogen) dat soort dingen liefs
whaha, ja nu je het zegt.... het kerstfeest in ierland is begin decemer, dan ben ik 34 weken, dus zou nog evt mogen... met doktersverklaring.. maar vrees met grote vrezen dat het dit jaar voor mij er niet inzit... @meetie, ja nog 53 dagen te gaan.. hoop dat die dagen lekker snel voorbij gaan ben er iig vanavond niet, want mannetje heeft de laptop mee.. en ik ga nu naar huis.. meiden fijne avond xp
@ Consider ben er een beetje laat mee maar inderdaad de andere meiden hebben gelijk je hebt echt een mooi buikje. @ Lovely Jeetje hoop voor je dat je alleen spoken ziet en dat je zusje niet echt een oogje op je vriend heeft maar ik zou er ook even met hem over praten want het is natuurlijk niet normaal dat je zusje hem op zijn mond kust. Wat een lekker reisje naar ierland zeg klinkt PRIMA zo luxe haha je had het er zelf al over maar ga inderdaad goed uitzoeken of je nog mee mag vliegen met de maatschappij waar jullie de tickets van krijgen want het verschild echt enorm . @ Meetie gelukkig is je pijn weer over maar hou het in de gaten en als je het niet vertrouwt gewoon even je VK bellen hoor daar is ze voor. Sanp trouwens helemaal dat je Alex zijn voetbal niet wil afnemen John voetbalt niet zelf maar gaat wel graag naar Ajax kijken net als afgelopen weekend dan is hij dus een hele avond of middag weg omdat het mij niet meer lukt mee te gaan naar het stadion met mijn dikke buik . Maar heb liever dat hij gaat en het daar leuk heeft als dat hij thuis blijft omdat het van mij moet. Heb hem wel gevraagt of hij aub niet rond de uitgerekende datum daar heen wil gaan omdat ik bang ben dat hij niet optjid terug is. We hebben een keer in het stadion gezeten en toen werd er omgeroepen dat meneer huppeldepup met spoed naar het ziekenhuis moest komen omdat zijn vrouw aan het bevallen was en een uur later werd er nog maals omgeroepen meneer huppeldepup gefeliciteerd met u zoon en u vrouw vraagt of het wel lukt na de wedstrijd langs te komen . Dat is toch erg. @ Mikmak zo te horen moet ik vandaag even bij jou langs om te gaan eten heb ook gen zin om te koken en klinkt wel aantrekkelijk wat je gaat maken. Maar ok ik zal mijn japans wok schotel wel gewoon maken is ook zonde om weg te doen omdat het niet meer goed is. @ Mamasuus Vervelend he dat je ciclus nu zo van slag is je kan er dan niet meer echt op vertrouwen wanneer je moet klussen wel een goede reden om het dan maar gewoon op de gok te doen is ook leuker dan het te plannen .
Aaaaaah word gek hier de buurman is al 3 dagen aan het boren en steeds als ik denk nu moet het toch wel afgelopen zijn begint hij weer . Vraag me cht af waar hij mee bezig is want volgens mij zei hij laatst tegen mijn vriend dat z'n verbouwing klaar was. Zie dat jullie gewoon door gekletst hebben tewijl ik mijn bericht aan het maken was @ Lovely ik ben ook al een hele tijd heel nieuwsgierig over hoe ons kindje er straks uit gaat zien Ik heb namelijk rood haar en mijn vriend krijgt een rode baard als hij zich niet scheerd maar de rest van zijn haar is peper en zout kleur ( en een beetje grijs haha) en hij heeft mooie blauwe ogen maar de kleur van die van mij is meer grijs met een beetje bruin en groen dus moeilijk te zeggen. Ben ook wel benieuwd of de verloskundige gelijk krijgt en dat de baby echt groot is want wij zijn alle 2 maar 1.70 dus niet echt lang of mischien bedoelde ze eigenlijk dik maar durfde ze dat niet te zeggen. @ Mikmak Ook fijn avond
hahaha busster. "of bedoelde ze eigenlijk dik maar durfde ze dat niet te zeggen" hahaha die van ons was een tijdje geleden heel erg aan het draaien. steeds rondjes en aan het boksen gelukkig voelde ik de baby toen nog niet in mn buik. maar mn vriend is jaren lang kickboxer geweest. nederlands kampioen, europees kampioen en bijna wereld kampioen. dus ik vrees het ergste straks want ik begin de baby nu pas een beetje te voelen. kleine "plopje" duwtjes. hihi maar wel lief wij zijn allebei rond de 1.80m
@busster das ook weer zo leuk mikmak is precies 6 weken verder als mij en jij precies 12 weken verder. haha
@ Lovely ja leuk is dat he dus als ik bavallen ben gaat Mikmak bijna met verlof en als zij gaat bevallen jij . Consider is 1 dag verder dan ik en Meetie 5 dagen minder dan ik dus ik ben benieuwd wie van ons 3tjes het eerst ligt te puffen . Word hier dus over ongeveer 7 weekjes spannend. Van Meetie en Consider weten we dus al wat het kindje gaat worden maar van mij is het nog een verassing .
ik weet morgen wat het gaat worden. vind het echt super spannend. ik denk vanaf het begin dat het een meisje word. aaaaahhhh. word weer ff helemaal gek. we hebben in huis afgesproken dat iedereen wat doet. maar mn zusje is altijd te beroerd om iets te doen. nou hebben we net gegeten. en moeten we de tafel afruimen. wat doet mn zusje, ze zegt: ik moet eerst naar de wc. komt ze terug van de wc, zegt ze. nou ga ik eerst mn auto verzetten. (mn vader moest er met zn auto langs) dus ik was alweer pissig. want ze probeert er altijd vanaf te komen dat ze niks hoeft te doen. ze is liever lui dan moe. dus mn broertje zei al. doe maar rustig tegen mij. want ik begon al bijna weer te huilen. (mn broertje neemt het de laatste tijd wel steeds voor me op) nou moet ze de laatste pannen afwassen. heeft zij ook een keertje iets gedaan. sorry moest het weer ff kwijt.
@Lovely en Mikmak, hihi ik had het over consider he, dat zij straks ook zo een klein hummeltje in der armen heeft Maar inderdaad, nog 53 dagen.. Nog 7 weken en 4 dagen.. Voor we het weten is het zover! Ik begin nu echt ongeduldig te worden haha @Mikmak, jij ook een fijne avond meis! @Lovely, wat leuk dat je de baby nu ook voelt. Schattig he! En morgen is het dus zover, spannend hoor. Ik ben benieuwd of je gevoel gelijk heeft! Bwhaha ik ben trouwens (een paar dagen geleden) plotseling op een volledige meisjesnaam gekomen Ik krijg alleen geen meisje.. Maar ik heb nu echt het gevoel van "jaa dat is hem!", begin nu toch wel opnieuw te twijfelen aan het geslacht hoor Ga maar nog een geslachtsecho laten maken hahaha. Nee, ik zal toch echt even harder moeten nadenken over een jongensnaam. Want die van Alex vind ik toch echt niet passen.. En als ik geen alternatief weet, dan zit er niets anders op om die dan toch maar te nemen.. Tenzij ik die naam toch leuk ga vinden, is dat wel het laatste wat ik wil! Hihi dus je zusje heeft toch nog iets moeten doen, ondanks haar wegloperijen Lekker voor der. De volgende keer inderdaad gewoon wat rommel laten liggen voor haar. Vroeg of laat zal ze het dan toch moeten klaren. @Busster, Zooo dat is inderdaad erg Maar die meneer was dus niet eens naar zn vrouw gegaan! Hij verkoos de wedstrijd boven de bevalling Oooh ik zou zó boos zijn he! Maar inderdaad, het is wel fijner als John rond die periode niet meer gaat. Straks kan je hem niet bereiken en zit je.. Ik wil alles ook steeds meer geregeld hebben. Zo doet Alex zijn telefoon het niet echt meer en die moet hij van mij echt even laten maken hoor! Over een paar weken hebben we die hard nodig! Irritant van die buurman trouwens. Zo een boorgeluid kan je echt gaan frustreren he. Ik vraag me ook altijd af wat die mensen dan aan het doen zijn, als ze 3 dagen lang moeten boren Hihi inderdaad spannend welke genen de baby uiteindelijk heeft. "of mischien bedoelde ze eigenlijk dik maar durfde ze dat niet te zeggen" Zal toch niet..? Hoeveel scheelde Aggi eigenlijk met ons? Betreft de zwangerschap bedoel ik Want die was ook tegelijk met ons zwanger! En volgens mij was er nog iemand, maar die heb ik niet meer in dit topic gezien..
@mikmak, fijn dat jullie zo goed voor je vader zorgen! Oeeee lekker patatjes, daar heb ik ook wel zin in! Zaterdag gaan wij bij mijn moeder zelf gemaakte patatjes met gyros eten, als dank dat me man haar heeft geholpen met de tuin. Hij vindt haar patatjes namelijk super lekker. Kan me voorstellen dat je met kerst niet naar italie gaat. Italie is erg leuk, maar om daar nou te zijn met jou moeder, dat is wat minder. Veel plezier straks met de piarets. @lovely, wat super leuk dat jullie naar Ierland gaan! Heerlijk ff er tussenuit en verwend worden. Gelukkig nam je broertje het wel voor je op, laat haar inderdaad ook maar wat doen, en anders gewoon de afwas voor haar laten staan! Dus morgen de echo, wat spannend. Ik was er ook heilig van overtuigd dat we een meisje zouden krijgen, en ik had gelijk. Dus wie weet. In iedergeval veel plezier. @Meetie, kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt dat je mannetje uit dienst gaat. Heeft hij eindelijk een normale baan, is hij gewoon lekker thuis s'avonds, geen oefeningen, niet meer de stress van uitzendingen. Hopelijk bevalt het hem. Ben al wel gewend aan het idee hoor, vind het echt super. Maar het is voor mij allemaal best wel nieuw, de laatste keer dar ik een baby heb vastgehouden is 2 jaar geleden en daarvoor zeker 12 jaar geleden. Een luier verschonen...ppff nog nooit gedaan en flesjes heb ik ook nog nooit gegeven. Komt omdat er in de familie en vrienden kring de afgelopen jaren geen baby's zijn geboren. Maar alles komt zeker goed, daar ben ik 100% van overtuigd. En ik zie er ook totaal niet tegenop, kijk er juist naar uit. Voor mijn man zal alles makkelijker zijn, die heeft nog een broertje en zusje van 9 (een tweeling) en een zusje van 11. Hij heeft hun geboorte en opvoeding bewust meegemaakt. Dus een meisjes naam heb je al, alleen je krijgt (als het goed is) geen meisje haha. Nu nog een jongens naam. Toch maar 1 zoeken waar je een goed gevoel bij hebt. @busster, boren is echt een vervelend geluid. Helaas kan je er weinig van zeggen als hij het tijdens normale tijden doet. Hopelijk is hij er snel mee klaar. Dus jij bent ook zo nieuwschierig hoe de baby eruit komt te zien. Ik ben zo benieuwd op wie ze zal gaan lijken. Het wordt hier straks inderdaad een babyboom, echt spannend! Ik heb het ff opgezocht en aggi is als eerste uitgerekend, ze is nu 35 weken en hoeft nog maar 35 dagen. Daarna kom ik, dan busster en dan meetie, dan mikmak en dan lovely. Vruchtbare boel hier! Misschien kunnen we even een lijstje maken. Bevallingslijst militairs vrouwen! - 24 november (als ik goed heb gerekend) Aggi - 6 december Consider - 7 december Busster - 12 december Meetie - ........Mikmak - ........Lovely
@ Meetie haha nu heb je dus een meiden naam wij zijn het nog steeds niet eens over een jongens naam nu had ik laatst een naam op het lijstje geschreven maar vind hem nu toch weer niet zo leuk komt gister john naar beneden met de mededeling dat hij de laatste naam op het lijstje helemaal super vind aaaaaaah net nu ik hem minder vind. Alex moet zeker zorgen dat hij een telefoon heeft die goed werkt en anders moet je maar gewoon het telefoon nummer van een maatje of kamergenootje op de kazerne vragen zodat als hij niet thuis is je hem toch kan bellen of zo. John heeft gelukkig 2 telefoons een van hemzelf en een van het werk. dus als het op de een niet lukt bel ik gewoon de andere Aggi is trouwens 35 weken zwanger nu heb het net even terug gezocht. @ Lovely zo gaat dat nou altijd met zusjes die van mij probeerde er ook altijd tussen uit te knijpen als er een klusje gedaan moest worden gelukkig komt je broertje wel voor je op.
@ consider haha jij had het ook al terug gezocht van aggi kreeg de melding dat er een nieuw bericht was toen ik net bezig was met mijn bericht . Lijsje is inderdaad een goed idee meetie is op 12-12-08 uitgerekend lees ik onder haar banner. MMMMMMM zelf gemaakte patatjes die heb ik al lang niet meer op maar dat word dus smullen zaterdag bij je moeder.
@Busster, en nu ben jij me voor. Had net gelezen bij meetie dat ze 12- 12 is uitgerekend. En jaaa zelf gemaakte patatjes zijn echt mmmmm, alleen erg veel werk. Dus als Lovely en Mikmak hun datum's er ook even bijzetten.
Haha wie van ons 2 zal er de eerste zijn met bevallen ik ben benieuwd of gaan we alle 2 op de zelfde dag dat zou grappig zijn.
Jaaa dat zou echt toevallig zijn. Maar heb zelf zo'n gevoel dat de baby iets eerder komt,1 of 2 weken ofzo. Hoop dat eigenlijk ook, is iets verder weg van sinterklaas. Maar voor hetzelfde geld komt ze 2 weken later.
Haha ik heb ook het gevoel dat de baby eerder komt vooral omdat de verloskundige blijft zeggen dat hij/zij te groot is voor het aantal weken dat ik volgens haar zwanger ben want volgens mijn eigen berekening zou de kleine al op 29 november geboren moeten worden. We zullen zien .