Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ik ben officieel 1 maart uitgerekend.
    maar ik denk zelf dat ik eerder beval.

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.040
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Bevallingslijst militairs vrouwen! :baby:
    - 24 november (als ik goed heb gerekend) Aggi
    - 6 december Consider
    - 7 december Busster
    - 12 december Meetie
    - ........Mikmak
    - 1 maart Lovely

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jeetje wat gaan jullie weer hard hier zeg. zit weer een hele tijd te lezen waardoor ik nu alweer met madam op schoot zit die .nl wil doen hahaha oftewel sesamstraat.nl dat typt dus voor geen meter.

ik denk dat ik vanmiddag maar ff reageer dan want dit schiet echt niet op zo.

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Bevallingslijst militairs vrouwen! :baby:
    - 24 november (als ik goed heb gerekend) Aggi
    - 6 december Consider
    - 7 december Busster
    - 12 december Meetie
    - 18 januari Mikmak
    - 1 maart Lovely

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Zo heb mn uitgerekende datum erbij gezet.... wat een fijne avond.... heb manlief nog effe gezegd dat ik gewoon geen zin meer heb in de idiote reacties, gekat en gesnauw van anderen.... en ook niet meer van hem, om te snauwen of te zeiken om niets..... als er niet met respect, liefde en fatsoen meer gereageerd kan worden, hoeft het voor mij niet meer. ik heb geen zin dat iedereen me maar als uitlaatklep kan gebruiken. ben nog 3 maanden zwanger en ga hier echt van genieten en iedereen die het beter weet, of denkt een kut opmerking te maken bonjour ik op dit moment gewoon lekker weer de deur uit.. enz enz... nou ja iig heb ik mn hartje effe gelucht daar.. ik zei nog, ga vanavond ook geen telefoon opnemen, deur openmaken voor vervelende mensen.. helemaal niets.. alleen ik de poezen en de tv... hihi.. zo gezegd zo gedaan.... om 22.00 in bed gaan liggen om film af te kijken, maar niet meer gered.... viel al in slaap.

@busster, ik een extra frikandel er in gegooit en wat extra krieltjes.... maar ja.... heb er in iig wel van genoten....

en ja das wel handig als we om de beurt gaan bevallen....kunnen we het een beetje bijhouden allemaal...

@consider, volgende keer komt je ook maar patatjes enzo eten
    Nee haha, op dit moment met mn moeder in italie zitten, lijkt me niet zo een goed idee.. daarbij ben ik dan wel dicht tegen het einde van de zwangerschap en heb eigenlijk ook niet zo'n zin dan om ver te gaan reizen met de auto, want vliegen gaat dan zowiezo niet meer... blijf lekker in nederland.. gezellig met de familie van mn vriend.. en heb nog een zus.... mn 2 broers en de rest gaan wel, maar ja mn oudste broer heeft daar ook een huis en mn andere broer mag in het appartement van vrienden daar.... das anders zit je niet met haar opgescheept hihi..

dusssss dames.... next time Maastricht *lol*

@meetie... meiden namen he.... wat had je voor jongens namen in gedachte? ik houd zelf van korte namen, zoals Owen, Evan, Silvio, Diego
    is dat misschien wat voor je?

@lovelyengeltje, super veel plezier met de echo vandaag.. ben benieuwd wat het gaat worden!
    En heb je nog wel met je mannetje gisteren gepraat...

en die zusjes toch.. wat een gezeik.... ik zou blij voor je zijn als je je eigen plekje zometeen hebt... dan is er rust in de hut..... kan me niet voorstellen dat je zulke spanningen op dit moment kan gebruiken!

6. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Hey meiden, kwam weer even buurten, is weer een tijdje geleden, en niet altijd tijd om tereageren, maar lees wel mee hoor...
    Geniet zo intens van onze kleine meid..maar moet nog een beetje handigheid krijgen met het voedings schema enzo....(fruithapjes etc..)
    Maar we komen er wel...
    Meagan is een echte knuffel beer, vind het heerlijk om bij me te liggen..en daar gaat aardig wat tijd in zitten hahahha
    Maar we zitten nog steeds op een roze wolk..en niets is teveel of vervelend ..zelfs als ze een keer snachts komt is het een feestje hahhaah

Zag dat er al aardig wat meiden zijn waar de bevallingdatum steeds dichter bij komt...spannend hoor!
    Hou het goed in de gaten hier ...

nog even wat filmpjes van Mea-tje (op hyves lukt het niet meer om wat voor vage redenen dan ook..dus dan maar zo...)

http://s10.photobucket.com/albums/a150/ ... IM2073.flv
    en deze
    http://s10.photobucket.com/albums/a150/ ... IM2074.flv

ik mag het eigenlijk niet zeggen ...maar ze is zoooooooo lief en leuk ! ;)

7. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ik werd gister ook helemaal gek.
    ik heb gister avond in de auto het er eerst met hem over gehad over dat mn zusje niks doet.
    en wat zegt hij.
    je moet daar niet zo over zeuren.
    je bent gewoon jaloers dat je moeder je zusje voortrekt.
    ik zeg ben niet jaloers maar ze kan toch ook wel wat in huis doen.
    ik hoef niet alles te doen.
    ik moet voor 6 mensen aardappels schillen(ze eten bij ons allemaal heel veel aardappels)
    en wortels in stukjes maken.
    2kg wortels.
    en mn zusje kwam pas om half 4 thuis ofzo.(moest eerst op de taxi werken)
    ok ik weet wel mn zusje werkt.
    op taxi en bij mc donalds.
    maar dan heeft ze heel vaak 's ochtends of 's middags vrij.
    dus dan kan ze wel iets doen.
    ik werk alleen vrijdag ochtends.
    en voor de rest doe ik (vind ik zelf) wel vrij veel in huis.
    ik schil bijna elke dag de aardappels.
    ik stofzuig het hele huis vaak.
    maar moet mn eigen kamer natuurlijk ook bijhouden.
    dus die stofzuigen en opruimen.
    ik mag graag scrappen.
    maar dat mag ik niet doen.
    want ja ik kan ook wel ergens anders aan meehelpen.
    grrrrrr
    dus mn vriend was gister alweer boos en ik was weer aan het janken(ik was ook aan het autorijden)
    dus uiteindelijk hebben we het niet meer over dat kusje gehad.
    toen we thuis kwamen is mn vriend meteen in huis gegaan en ik ben nog 10 minuten ofzo buiten blijven staan(huilen)
    ben toen naar binnen gegaan heb zn brood gesmeerd en appel gegeten en op bed gegaan.
    dus draaide mn rug naar hem toe.
    dus hij sloeg zn arm om mn buik en zei krijg ik geen kusje.
    dus ik ga hem een kusje.
    hij zei je bent echt boos he.
    ik zei ben niet boos.
    hij zei oh verdrietig.
    ik zei ja.
    dus het hele verhaal kwam er weer uit.
    dus hij zei laat haar toch.
    negeer het gewoon.
    hij had ook nog met mn broertje gepraat en die had precies hetzelfde als mij gezegd.

liefs

8. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hallo Meiden,

zo de wordt wat afgekletst hier! Gezellig..

@ Lovely: Ehh ik vind t idd niet normaal dat je zusje jouw mannetje op zijn mond kust.. De vraag die dan wel direct in mij opkomt is: wat doet jouw mannetje op zo'n moment? Draait ie zijn hoofd weg/geeft ie aan dat hij hier niet van gediend is?
    Hoop dat jullie snel een eigen plekje hebben, want deze woonsituatie is alles behalve optimaal!
    Zow! lekker hoor zo'n luxe reisje naar Engeland! Ga d'r maar lekker van genieten!
    Enne hoop dat je beebje vandaag wilt onthullen wat hij/zij is!

@ Mama suus: helaas ongi geworden, wel duidelijkheid dat wel. Ja dezelfde schoonfamilie... Dat is niet altijd voordelig hoor ;) ...

@ Meetie: Hoe voel je je? Nog steeds zo beroerd? Jeetje wat is de gym ver weg bij jou vandaan!
    Je mannetje gaat dus uit dienst.. Is ook wel weer spannend, een 'burgerleven'.. Zal vast even wennen zijn! Wel fijn dat hij 'terugkeer-garantie' heeft!
    Dus ook bij jullie een mooie combi baby! Leuk hoor!
    Miekjeman loopt gelukkig in vrije tijd echt niet in zijn uniform alleen de shirtjes draagt hij thuis... Dat vindt ie gewoon lekker makkelijk, denk ik :D ..

@ Mikmak: Ik zou idd lekker de auto nemen hoor! Vind t ook echt sneu voor je vader. Gelukkig heeft hij 4 leive kinderen die er ook voor hem zijn!
    Denk dat hij dat erg waardeert!
    En goed dat je gezegd hebt dat je met kerst geen behoefte hebt om naar Italie te gaan!

@ Consider: Wat een mooie buik zeg!
    En ook bij jullie zo'n leuke combi! Ja de ogen, meestal zijn idd de donkere kleuren overheersend. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Dus het kunnen ook blauwe ogen worden!

@ Busster: Had ik t toch goed onthouden, van je werk.. Dus jij bent ook militair geweest! Joh dat zal zeker zwaar geweest zijn zeg.. Elkaar maar 2 maanden van de 12 zien vanwege uitzendingen... Pfff en dan ik klagen toen ie ipv 3, 4 maanden ging...
    Hoop dat je buurman snel stopt met boren en verbouwen!

Hier alles goed, ben gisteren naar de sauna geweest met een vriendinnetje.. Even heerlijk ontspannen en aan mezelf denken..
    Verder niets bijzonders eigenlijk :D

9. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ diaantje leuk dat je ook weer eens iets van je laat horen had op hyves al naar de foto's van meagan en haar trotse mama gekeken hihi wat een lekker poppetje is het.

@ Mikmak groot gelijk dat je je mannetje even hebt laten weten hoe je er ovr denkt , dat je geen gezeur meer aan je hoofd wil etc. Mischien helpt het in ieder geval is je hartje even gelucht.

@ Lovely jeetje blijft ook door duren het drama met je zusje kan goed begrijpen dat je gehoopt had op meer begrip vanuit je vriend maar mannen zijn wat dat betreft soms erg makkelijk.

@ Miekje haha ja we hadden elkaar dus in 12 maanden maar 2 maanden gezien en dat terwijl we net een relatie hadden . We hebben ook getwijfelt om bij elkaar te blijven toen ik hoorde dat ik voor 6 maanden naar bosnie moest zou john eigenlijk ook 6 maanden in afghanistan blijven en dan zouden we elkaar 18 dagen zien maar dat vond zijn commandant geen goed plan en heeft hem dus eerde naar huis gestuurd. We hebben er toen wel samen over gahad van stel nou dat je toch 6 maanden moet blijven zouden we dan niet beter alleen verder kunnen gaan maar gelukkig hebben we die beslissing toen niet genomen . We weten juist daardoor dat het niet erg is om elkaar zo af en toe te moeten missen maar dat we gelukkiger zijn samen. Maar ik moet er nu ook niet aan denken hoor dat hij voor 3 maanden weg zou gaan haha vind nu van maandag morgen tot vrijdag avond lang genoeg en vanavond komt hij al weer thuis want we gaan morgen samen naar de VK en een pretecho maken zie ik hem deze week dus extra.

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jullie blijven maar doorkletsen zeg jeeetje,

maar goed ff kijken hoor waar ik gebleven was.

@lovely, die mannen weten het niet altijd even leuk te brengen he. en doen zo makkelijk over dingen maar gelukkig dat je broertje het nu ook zei dat ie het nu dus wat beter begrijpt.
    spannend vandaag hoop dat je het kunt zien!

@miekje, lekker zeg zo ff ontspannen is af en toe nodig he.

@mikmak, is wel eens lekker zo he avondje voor jezelf, hihi ik heb die de hele wk en dan word het wel eens saai hoor hahaha. maar vind het wel heerlijk dat ik lekekr kan kijken wat i kzelf wil enzo super vind ik dat.

@meetie, komishc dat je al wel een meide naam hebt. was de echo wel duidelijk dan?! wie weet was het de navelstreng en is het toch een meid hihihi. wij hadden bij yasmine alleen maar een meiden naam en konden echt geen jongensnaam verzinnen hadden er drie maar geen een ervan die er uit sprong en waarvan ik dacht jah dat gaat hem worden. we hadden zoiets van nou jah blijkt het een jongetje dan moet ie nog ff wachten op zijn naam miss als we hem zien dat we het dan weten. maar gelukkig was het een meid en hadden we daar geen gedoe mee (al was jongen ook leuk geweest hoor maar zon gedoe met naam dan hahah)

en hij moet zeker zorgen dat zijn tel het weer doet en dat jij ook andere nummers hebt ed. ik had toen ook nummer van kapitein. als hij dan aan het werk was kon ik hem bellen.
    gelukkig was hij thuis toen mijn vliezen braken hihi. de wk ervoor was ie nog op oef in dld.

uuuh, verder weet ik hetn iet meer hoor word zoveel gekletst hier.
    ben hier nog steeds drastisch aan de poets met de houtkachel lekker aan want gatsie wat een weer zeg.
    morgen komt dus me exbuurmeisje heb dr wel zin aan lekker kletsen ed. want dat kan ze wel ze belde gister ff en hebben aardig lang aan de telefoon gebept.
    ben me al helemaal aan het voorbereiden op volgend weekend hahaha dan moet er flink geklust worden. mijn broer en zijn vriendin komen dan ook weer thuis die zondag. (zijn 14 mnd in nieuw zeeland geweest) maar wij gaan ze niet ophalen want is wel erg lang voor de kleine meid in de auto zitten. en ze kent ze iet eens. in haar ogen is haar oom jamie oliver hahaha. zag ze laatst boek van en meteen kijk ome ....
    zal eens kijken naar ovu testen. miss dat we daar wat aan hebben.

11. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hahah..ja via hyves hou ik jullie ook in de gaten hoor hahahha ;)

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    haai diaantje.. wat een schatje zeg.... super... lekker van genieten... :)

volgens mij was dat alles wat ik er nog bij moest zetten.. heb ook een geheugen als een zeef...

oh ja, vandaag is de eindafrekening van mijn auto ongeluk (in dec 2005) op mn rekening gestort.. das dan wel weer leuk hahaha... en heb een afspraak gemaakt voor een pretecho 3d/4d echo 31 oktober om 11.30... staat het genoteerd? hihi

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.040
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    @mikmak, wat goed dat je voor jezelf bent opgekomen. Waarschijnlijk heb je dit gewoon ff nodig, lekker tijd voor jezelf.
    Ik wil wel bij je patatjes eten, maar helemaal naar maastricht voor patatjes is me toch iets te ver ;)
    Wat voor auto ongeluk heb je gehad dan? en heb je geld gekregen voor je beschadigde auto of omdat je zelf letsel had.
    Hahaha je pretecho staat genoteerd ;)

@Diaantje, ik ga je ook ff toevoegen op hyves(als je dat goed vindt) kan ik jullie ook een beetje in de gaten houden ;)
    Wat een super leuke filmpjes, echt een schatje. En wat een lief lachje :) Fijn dat alles zo goed gaat.

@Lovely, jeetje wat een gedoe. Probeer er maar niet teveel aandacht aan te schenken en doe gewoon je eigen ding, en laat je zusje maar ff.
    Veel plezier bij de echo.

@Miekje, ja blauwe ogen zou wel heel bijzonder zijn. Maar we zullen zien, bruin is ook goed. Als ze maar gezond is.
    Wat heerlijk ff naar de sauna, jammer genoeg zijn mijn vriendinnen te preuts, en me moeder vind het ook maar niks. En om nou ik me eentje te gaan lijkt me ook niet gezellig.

@Busster, wat leuk dat jullie morgen een pretecho gaan maken. Zet je hier ff een foto op op hyves, ben benieuwd.

@mamasuus, dat is wel een goede tip van die telefoonnummers. Heb net me mannetje gezegt dat als hij thuis komt dit weekend, dat hij me even het nummer van de luitenant moet geven. Hij heeft zelf meestal zijn telefoon wel aan, maar je weet maar nooit. Maar kan anders altijd Sitcen bellen.
    Jeetje 14 maanden naar new zeeland, dat is inderdaad een hele lange tijd. Kan me voorstellen dat je ze niet gaat ophalen, is voor de kleine toch een lange reis met veel indrukken.
    Veel plezier met je ex buurmeisje.
    En die ovutesten zijn echt het proberen waard. Ik had die van matcare. Besteld via internet. Succes.

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @consider, nee van het wrak had ik al gekregen, dit was van het letsel (whiplash), niet dat je er heel rijk van wordt.. maar toch kan mooi op de spaarrekening.. komt er op neer dat de tegenpartij mij niet zag en ik op een voorrangsweg reed en hun uit een priveparkeerplaats... nou duidelijker kan niet.... :)

nee niet naar maastricht voor de frietjes?... :)
    mannetje belde net, en komt toch maar naar huis vanavond... hmmm, komt het door gisteren.... maar goed, iig wel gezellig

15. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Mikmak he bah whiplash dat is erg vervelend ik dacht eerst dat het aanstellerij was als iemand dat had . Mijn oom heeft het en kan daardoor al jaren niet meer werken en zijn hobby hardlopen lukt ook niet meer hoop niet dat het bij jou zo erg is . Maar toen ik zelf of de A27 een aanrijding kreeg (stond achteraan in de file met al 2 auto's achter me maar nr 3 zag niet dat we stil stonden en toen knal)en daarna weken met een stijve nek heb rondgelopen wist ik wel beter.

Maastricht voor frietjes is mij ook te ver al hoe wel een dagje winkelen in maastricht is niet verkeerd maar niet met mijn dikke buik haha want dan blijf ik denk ik bij het eerste beste restaurantje met lekkere vlaaien zitten en kom niet meer overeind hahaha

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

hier ook weer ff een ego-berichtje...
    jullie kletsen heel veel ineens zeg! En ook weer nieuwe dames erbij, zag ik in een flits, welkom, gezellie! Heb helaas niks terug gelezen, vandaar het ego-berichtje.. :oops:
    Wilde jullie ff melden dat het goed gaat hier, maar wel onwijs druk, dus ook geen tijd om mee te kletsen, kom hier nog wel eens kijken voor me mail en dan roepen de kids me weer haha..
    Met danny gaat het ook heel goed, hij slaapt de nachtjes door (moet er nog wel 1-2 x uit om zijn speen erin te doen helaas, maarrr) sinds 2 dagen is het 21.00uur laatste fles en de eerste is pas rond 8.00/ half 9!

Hij is alweer bijna 3 maandjes, gaat wel onwijs hard hoor!
    Alyssa mag 3 november naar de peuterspeelzaal, ben benieuwd hoe ze dat vind, zal wel huilen zijn als ik ze wegbreng! zelf moet ik de 29ste weer aan de slag! Dan is mijn verlof voorbij.

Nou meiden, ik hou jullie in de gaten, ben benieuwd wie er als eerste gaat bevallen! ;)

knuff elies

17. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Eliesja Ook ego berichtjes mogen hier hebben we geen moeite mee hoor . Gelukkig heeft Danny nu eindelijk een beetje een ritme. Jij alweer bijna werken en Alyssa naar de peuterspeelzaal wat een veranderingen allemaal . Ik kijk zo af en toe wel even op je hyves hoor om te zien hoe het met je gaat als je hier een tjidje niet bent geweest.

18. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ik weet wat het word.
    jongetje of meisje
    jullie gokken maar.
    en dan zal ik het morgen zeggen.

heb meteen een leuk jasje gekocht en 2 hoezen voor om het aankleedkussen.

liefs mij

19. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.040
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    @mikmak, oh jeetje een wiplash, heb je daar nu nog erg last van?
    Hoe komt het dat je daar nu nog geld van ontvangt, aangezien het ongeluk in 2005 was?
    Fijn dat je mannetje thuis komt vanavond, misschien komt het inderdaad omdat je gisteren duidelijk was. Maar dat maakt niks uit, vanavond lekker met z'n 2tjes + de poezen.

@Busster, lekker winkelen in maastricht lijkt mij ook heerlijk. Helaas wil dat niet met me rug, maar tegen de vlaaien zeg ik ook geen nee hoor!

@Eliesja, je mag best ego zijn hoor! Snap echt wel dat je niet de tijd hebt om alle blz terug te lezen. De laatste tijd wordt er ook zoveel bij getypt.
    Heb zonet ff je hyves bekeken, en wat is Danny een heerlijk mannetje. Vind die foto van hem en Alyssa erg leuk. Fijn dat het zo goed met hem gaat, en heeeeerlijk dat hij doorslaapt, kan je een beetje bijkomen.

@Lovely, oeeeeeee wat ben jij gemeen, laat je ons nog een dagje in spanning zitten.
    Ik gok op een jongentje!...of zou het een meisje zijn, aangezien je dat gevoel had. Ik had ook dat gevoel en bij mij klopte het ook.
    Ehhmmm oke dan ga ik voor een meisje!

20. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @lovely, uuh ik ga ook voor een meid. gewoon een wilde gok hihiih spannend zou meteen morgen kijken of ik gelijk heb hahaha.

@consider, ga idd maar eens kijken voor die tests. heb ze hier ook wel zine hangen in apotheekl heb ze hele tijd gelden eens in mijn handen gehad was setje met 2 zwangerschapstest en voor 1 mnd ovu dingen. ik dacht dat ie rond 10 euro zat (was aanbieding )dus dahct nou das mooi megenomen kom ik bij de kassa bleek hij 26 nou dat vond ik toen te duur (was namelijk overtijd en wilde alleen test doen.) bleek dus dat ie verkeerd hing nou mooi is dat heb ik weer.

@mikmak, hi ik heb dr ook een hihihi alleen heb ik dr niks voor gekregen was nog jong en kwam er pas later achter. mijn ma zegt nu wel we hadden ze aan moeten klagen maar dan krijg je zon gedoe met rechtzaak ed. ik zat toen op een duckout samen met heel veel ids en die storte toen in waardoor wij met zn allen onder een dikke betonnenplaat kwamen en wij ,de grootsten, vingen de klap op. maar alleen die met breuken en die hety hardts schreeuwden gingen naar ziekenhus hihi ik dus niet want was toen beste bikkel hihihi. loop nu nog vaak bij fysio. is echt geen pretje.

nou ga nu ff tv kijken lees morgne wel verder.

Deel Deze Pagina