Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meetie

Meetie Fanatiek lid

He he, ik heb alles weer even bijgelezen hoor.
    Ik voel me nog steeds verschrikkelijk, gisteren leek het de goede kant op te gaan, maar vanochtend was het een ramp. Ik slaap vanavond dan ook lekker bij mijn ouders en zorgen hun even voor Dylano. Hij is namelijk in de klimfase.. wilt overal op, over, door klimmen. Vanmiddag is hij ook twee keer zijn ledikant uitgeklommen! Hoorde ik ineens zachtjes zijn deur open gaan en voetstapjes op de gang :confused: Nou toen durfde ik al helemaal niet meer met een gerust hart op bed te blijven liggen. Want hij klimt nu ook op zn vensterbank en nu zag ik dus constant van die enge beelden voor me dat hij uit zn raam viel! Heb dus maar me moeder gebeld en die is ons toen komen halen.

@Consider, Ik weet zeker dat het je wel gaat lukken met de baby ;) Ineens komt er dan zo een moederinstinct naar boven en gaan de meeste dingen al vanzelf. Daarnaast is er vast wel de kraamverzorger of familielid die je vragen kunnen beantwoorden. Komt helemaal goed!

Handig trouwens dat lijstje! Jammer dat we hem niet standaard in beeld hebben hihi. Aggi hoeft dus nog maar een maandje! Of wellicht wel minder!

@Busster, haha zo kan het ook! Is je mannetje helemaal weg van die naam, heb jij je weer bedacht :) Zo blijf je natuurlijk bezig! Haha
    Ik zie trouwens dat je morgen een pretecho hebt, leuk! :D We willen natuurlijk wel een foto zien he ;) Veel plezier vast meis!

Hoe komt het trouwens dat de datum van jou en je verloskundige zoveel schelen?

@Mikmak, Wat goed van je dat je je hart gelucht hebt. Ik vind dat je groot gelijk hebt hoor! Het is uiteindelijk jouw zwangerschap en jouw kindje, en jij bent diegene die daarvan moet genieten. Laat derest maar lekker lullen ;) Straks ook, na de bevalling komt iedereen met goedbedoelde 'adviezen', maar je moet gewoon op je eigen gevoel af gaan hoor. Af en toe pik je er een tussen uit, maar laat derest maar lekker je ene oor in en de andere weer uit gaan ;) Uiteindelijk ben jij toch diegene die weet wat het beste is voor jou en je kindje!

Hihi ik ga niet zeggen welke namen er op het lijstje staan ;) Maar diegene die Alex nu heeft uitgekozen is inderdaad ook zo een korte naam. Maar dat is het probleem niet, ik vind alleen geen enkele naam van het leuke lijstje meer passen.. Vandaag of morgen toch maar even nóg een keer zo een namenlijst afstruinen :(

Hoe komt het dat je pas drie jaar later je geld krijgt? Of althans een deel..

En 31 Oktober pretecho. Wat leuk en lekker snel ook :D

@Diaan, Hey meis! Fijn dat het zo goed gaat! En wat een lekker ding is het nog steeds zeg 8) Lekker van blijven genieten! Wat een onwijs leuke banner heb je trouwens ook onder je reactie staan! Zelf gemaakt?!

@Lovely, wat fijn dat je vriend ook met je broertje heeft gepraat. Hopenlijk ziet hij in dat het niet aan jou ligt. Mannen kunnen een beetje vlak zijn in zulke dingen, maar misschien is het niet eens zo een gek advies, om haar maar wat meer te negeren. Je hebt op dit moment inderdaad wel andere dingen aan je hoofd die belangrijker zijn ;) Gewoon haar taken laten liggen en lekker verder gaan met je eigen ding. Vooral als ze zelf iets zegt als "ja dat doe ik zo wel, eerst dit of dat" Dan kan ze er niet meer onderuit en moet ze het vroeg of laat alsnog klaren.

En wat zei de echo trouwens?! :D Is het een meisje?

@Miekje, Jep, voel me nog steeds bagger helaas..
    Maar jij hebt gisteren dus een ontspannen dagje gehad :D Lekker hoor! Dat doet je altijd goed he zo op zn tijd!

@Mama Suus, haha je werd vandaag dus lekker opgehouden door je kleine meid. Ach, sesamstraat is toch ook leuk ;)

De echo kon eigenlijk niet duidelijker.. Ik weet echt heel zeker dat het een jongetje is. Hij staat in me album ;)
    Met Dylano hadden wij hetzelfde probleem.. we kwamen maar niet uit met meidennamen. Gelukkig bleek het dus een jongetje te zijn!
    Dit keer gaat het denk alleen voor problemen zorgen :S Of zn slurfje moet inderdaad zn navelstreng zijn..... Heb je dan ook een verklaring voor zn zakje? :p

Tegen die tijd dat ik moet bevallen gaat Alex me inderdaad ook allerlei mogelijke telefoonnummers geven hoor ;) Maar ik vind het toch fijner als ik rechtstreeks hem kan bereiken, want die gasten daar weten elkaar nooit te vinden. En een zoektocht is wel een van de laatste dingen waar ik zin in heb tijdens het puffen :)

Wat een geluk trouwens dat jouw man net terug was van oefening en zat hij bij jou thuis! Mooie timing :D

Heel veel plezier morgen!
    Wat zijn je broer en zn vriendin trouwens zo lang in Nieuw Zeeland wezen doen? :eek:

@Elies, Oh wat heerlijk dat Danny nu doorslaapt! En 8 uur half 9 wat een mooie tijd! Beter gaat hij dit niet meer terugdraaien ;)
    En straks Alyssa naar de peuterspeelzaal, wat spannend! Doet ze nog steeds zo moeilijk als je weg gaat bij de creche?

Nou jongens, ik ga nu echt slapen! Ik ben zo verrot! Wilde alleen even kijken of Alex toevallig op msn kwam, want ik had zo een voorgevoel en ja hoor ;)
    Maar het is nu echt te laat voor mij, slaap lekker!
    Tot snel weer

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @meetie, voor zakje heb ik geen verklaring nee hhihihi had de foto nog niet gezien tenminste niet goed bekeken. haha.

en madam die wil altijd zo graag op de pc knopjes drukken aaah word dr soms gek van. maar jah ze leert er al wel van. doen memory en wat is er weg van sesamstraat en vissenspel is toch wel een favoriet hihihi vissen op de goeie plek zetten.

mijn broer heeft ook bij genie gezeten. en zijn hobby eigenlijk echt passie is sinds paar jaar kitesurfen. dus toen zei hij zodra mijn kontrakt is afgelopen ga ik er een jaar tussenuit naar nieuw zeeland. ong een jaar ervoor leerde hij zijn vriendin kennen (zusje van kitevriend) en die wilde wel mee. dus zijn ze vorig jaar sept vertrokken. hele zomer daar gekite en werken zij met paarden. en in de winter doen ze snowkiten. en steeds hier en daar wat ander werk tussendoor. als het aan hem ligt blijven ze maar zij wil graag naar fam.

fijn he die klimfase van kids. daarom zit yasmine nu dus ook op gym daar kan ze zo gek doen als ze wil. op trampoline en klimrekken. maar denk dat ik wel type makkelijk ben dan hoor de andere mama`s die griezelen af en toe bij haar kapriolen. maar jah als ik te dicht bij ben dan stuurt ze me weg hahaha ze wil alles zelf doen. e nze gaat wel eens onderuit maar als er niemand naar dr toekomt dan loopt ze zo weer verder.
    aaah zit ze weer op mijn buro te zueren om het spelletjes huis hihihi

@mikmak, lekker zelf genieten hoor en niet luisteren naar anderen zoals meetie ook al zegt je weet zelf wat beste is en welke adviesen je wil gebruiken en welke niet.

en ook na bevalling je eigen gevoel volgen. deed ik ook zo hebben we geen kraamvisite gedaan zodat we alle rust hadden. alleen de ouders opa en oma en broers en zus die mochten komen. voor de rst hadden we mnd later een kraamfeest. werkt echt perfect. toebn waren wij al wat gewent. doe het volgende keer weer zo is zo handig.

nou moet weer verder want zit hier een te zenuwen en zingen dus komt vast straks alleen nog maar onzin uit toetsenbord hahaha
    zoals schaapie schaapie heb je witte wol whahahaha.

en heb nog druk ff afwassen en dweilen want na gym komt buurmeisje

3. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    goedemorgen allemaal,

hier ook nog ff een ego ber.
    ben een paar dagen nie online geweest (was een beetje ziekjes) maar geloof dat ik er nu weer bij ben.
    zie dat jullie weer heeeeeel veel bijgeschreven hebben, dus begin vanaf hier weer mee te kletsen ok? (zit namelijk op mn werk en heb niet de kans om alles terug te lezen)

fijne dag allemaal

4. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    even over de echo van gister.

mn voorgevoel klopte.

WE KRIJGEN EEN MEISJE

alleen het nadeel is nu, ik had een hele mooie jongensnaam en geen meisjes naam.
    meisjes naam kunnen we nog niet echt uit komen.
    dus binnenkort maar eens samen de namenboeken induiken.

liefs

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @consider, was wel lekker hoor, we stonden gisteren teglij voor de stoplichten bij maastricht... en hij kwam thuis met een wit/rozige roos in een glazen buis met allemaal steentjes onderin..... ja zei die omdat je gisteren zo aan het piepen was en begon te lachen.... pakte me vast.. dikke knuffel enz bla...nou al met al bericht begrepen...

verder waarom ik nu nog geld krijg is omdat het nu pas is afgehandeld.... ik woonde toen nog in Belgie en daar duurt die afhandeling nogal lang.. want je gaat daar echt van expertise arts naar expertise arts... omdat ik tenslotte ook 6 maanden heb thuis gezeten daarna, en ik van baan moest veranderen omdat hotel werk gewoon niet meer ging enz enz. daarbij blijf je er hoe dan ook last van houden en je een verhoogde kans hebt op reuma (beginnende in de nek) ...al met al had ik al eea gekregen en nu nog een paar duizend erbij gehad.. is dan wel weer lekker.. en een goeie buffer.

@winkelen in Maastricht en Busster, nou dan kom lekker winkelen in maastricht... 20 min lopen en 1 uur vlaai eten :) :) mag ten aller tijden hoor dames... en dan 's avonds lekker gourmetten ofzo....

@eliesja, ego berichten zijn ook welkom hoor.. en wat lekker dat danny nu doorslaapt.... en dat het allemaal goed gaat!

@lovely.... nou.. wat wordt het... een meid he.... ja dat kan niet anders... haha

6. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    we hebben gister meteen een heel schattig roze jasje gekocht.

vond het jasje zo lief.
    dus ik liet hem aan mn vriend zien en die zei als je het jasje leuk vind koop je hem toch.
    was nu afgeprijsd
    2,75 ipv 6,99
    bij de zeeman (bloos)
    maar ik heb zoiets van als ze super klein zijn dan groeien ze mega snel.
    dan ga ik geen shirtje van 10 euro kopen terwijl het 2 weken later alweer te klein is.
    dit is maatje 56

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @lovely, whahaha, nu heb ik met jou ook wat ik met meetie heb, dat we tegelijkertijd een berichtje zetten..... ik dacht een meisje en dat wordt het ok... gefeliciteerd

8. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    @ lovely, Super dat jullie nu weten wat het wordt. Kan je lekker gericht gaan kopen. Houden jullie het geheim voor de familie enz? of laten jullie het iedereen weten?

9. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    goedemorgen laiverds

hoest hier? hier gaat het eindelijk goed uk is lekker goed aan het plagen en heb met hem/haar af gesproken dat het over 2 week mag komen, want ben er stiekum een beetje zat aan het worden met me buikje zit lekker in de weg en ben het alleen zijn thuis ook behoorlijk zat, jo is namelijk weer twee week weg voor een opleiding in vugt. grrrr hopelijk voor het laatst

dikke kus

10. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    mn vriend zn ouders en familie weten het allemaal al.
    maar mijn ouders en zusje willen het niet weten.
    dus daar houden we het geheim voor.

maar ik zei al tegen mn vriend.
    zie mn voorgevoel had weer gelijk hahha.

maar ik zal ff eten en ff naar een dorp hier in de buurt ff shoppen.

liefs

11. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Goedemorgen,

Argh ik word gek! De afgelopen dagen heeft Mini ineens constant de hik! Ik was juist zo blij dat hij dat tot nu toe nog niet had. Dylano had het ook elke dag, zoo vervelend. Had ik het toch maar even moeten afkloppen :(

@Mama Suus, Hihi ik vind het ook een eng idee dat Dylano overal op klimt, maar ik laat hem wel zn gang gaan. Het is alleen maar goed.
    En ga jij maar lekker schaapie schaapie zingen ;) Veel plezier zometeen!

Dus misschien blijft je broer derest van zn leven wel in nieuw zeeland. Ik kan me wel voorstellen dat hij nu even langs huis wilde.. 14 maanden is toch aardig lang! Maar gaat hij daarna dus terug? Of blijft hij nu hier?

@Linnie, Jij ook al ziekjes :( *snotterd met je mee hihi. Gelukkig gaat het nu al wat beter met je. Is het nog gelukt met klussen?

@Lovely, Dus toch een meisje! Wat leuk! Heb je een geslachtsfoto?
    En groot gelijk heb je hoor, om bij de zeeman te kopen. Ik vind dat ze daar voor kinderen nog best leuke dingen hebben. En de prijsjes zijn helemaal mooi ;) Want zoals je zegt, ze dragen het drie keer en het gaat de kast weer in!

@Mikmak, Aaah wat onwijs lief van je schatje! *Smelt
    Wat leuk dat hij er zo op reageerde zeg!

Irritant dat de zaak nu pas is afgehandeld. Belgie is daar inderdaad niet zo haastig in. Ik was eerst ook aangereden door een belgische vrachtwagen.. nou dat wilde ook niet vlotten!
    Maar wel lekker die extra duizendjes! Dan heb je wel een hoop los gekregen zeg!

Haha dus wij gaan een keer met zn allen Maastricht leegeten? :p Op zich wel een heel leuk idee trouwens. Anderhalf jaar geleden ofzo hadden ze het daar volgens mij ook over, om een keer met zn allen af te spreken :eek: Maar volgens mij is dat er nooit van gekomen..

@Aggi, Heeey meis. Nou ik begrijp wel dat je het 'zat' begint te worden hoor. Hopenlijk laat de kleine je niet al te lang meer lopen ;)
    En je mannetje dus weer twee weken weg.. hij blijft gaan zeg! Daarna blijft hij toch wel een tijdje thuis he? Dat is natuurlijk wel zo fijn voor jou, om je mannetje in de buurt te hebben wanneer het zover is.

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie... wat aangereden door een vrachtwagen..... en je kan het nog navertellen ook.. das ook wat....

wel weer balen dat die kleine de hik heeft zeg... geef m een glaasje water :)

ja vond ook wel weer leuk dat ie er zo op reageerde.. maar ja zo is hij ok wel hoor.... maar doet altijd extra goed :D

maar ja hoor, vind het best om eens wat af te spreken.. das wel gezellig.... maar zou dan niet te veel ideeen allemaal gaan opsommen van wat we allemaal niet kunnen doen.... een aantal data voorstellen (misschien een polletje) en dan gaan met die banaan.... kunnen ook met zn alle volgende week naar de pretecho meegaan hahahaha...

@aggie, nou laat maar komen, maar idd bij de 37 weken zodat je lekker thuis kan bevallen....

Zaterdag zou een vriendinnetje komen uit tilburg, die heeft afgebeld helaas, ze moet onverwachts werken.. heb me voorgenomen om eens lekker te gaan shoppen...... iemand zin om mee te gaan :)

en gisteravond belde die k** zwangerschapsgym weer eens.... heb me in mei al ingeschreven en kreeg eind september al telefoon of ik niet op woensdag wilde ipv dinsdag.. nou ja, dat komt mij eigenlijk toch beter uit.... en nu belde ze gisteravond weer of ik niet op maandag wilde.. aan de andere kant van de stad.... eh.. nee....
    ik zeg tegen dr, heb me in mei al ingeschreven, wordt ik een paar weken geleden al gebeld voor een andere dag.... nou ok, en nu weer een andere dag aan de andere kant.... jajaja.. we hebben wat probleempjes enzo.. ja zeg ik tegen dr, ik werk zelf nog 5 dagen in de week in roermond en das 50km verderop... heb geen zin om naar huis te crossen, snel snel omkleden en eten om vervolgens naar de andere kant te crossen.... terwijl het nu 5 minuten van huis is.... dus NEE! ja moest ze maar wat anders gaan bedenken, ja doe dat maar...
    en de lessen beginnen volgende week al!

13. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    @ lovely, en? nog wat leuks gevonden tijdens het shoppen?

@ meetie, haha jij ook al ziekjes dus? volgens mij is half NL ziek, of iig verkouden..haha. heb het klussen na zaterdag ff neergelegd...voelde me echt niet goed..haha. maar volgens de ovu testen had ik mn eisprong vrijdag..dus hopen dat de zwemmertjes hun werk gedaan hebben.

@ mikmak, gaan ze er bij de zwangerschapsgym vanuit dat jij de hele dag uit je neus zit te eten ofzo? Dat ze 1x met de vraag komen of je op een andere dag kan ok. Maar 2x en er dan ook nog geen rekening mee houden dat je er dan verder voor moet reizen..kan me voorstellen dat je nee zegt.
    wat ook kort dag trouwens om dat nu allemaal nog te regelen wanneer het volgende week al zou moeten beginnen.

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @linnie, whahaha, geen idee...denk het... dat sommige mensen het redden op 1 inkomen.... maar wij iig niet... ze heeft ook nog niet terug gebeld.. maar mocht ze de verandering toch doorzetten, dan zorgt ze maar dat ik nog een plekje krijg in de groep bij mij in de buurt.... houdt ook een keertje op met flex zijn.... :evil:

15. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    zo ik ben weer thuis.
    net ff gegeten.

heb hele lieve sokje/slofjes gekocht.
    verder niks.
    we krijgen van de zus van mn vriend ook al heel veel kleertjes.
    dus dat wil ik even afwachten hoeveel dat is en wat dat allemaal is.
    en dan ga ik daarna weer verder kopen haha.
    oh ja.
    en ipv 1 maart ben ik nu 3 maart uitgerekend.
    en ik heb geen geslachtsfoto.
    ons meisje lag een beetje raar.
    beentjes gekruist en met de knieen tegen het hoofd aan(bijna dan)
    dus ze had het 2x gezien maar kon er geen foto van maken, omdat de kleine steeds bewoog.

en wat raar dat je nu opeens nog een andere dag moet voor zwangerschapsgym, terwijl je dat in mei al had aangevraagd.

16. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    @ mikmak, sommige mensen hebben blijkbaar geen inlevingsvermogen...grrrrr

@ lovely, hihi dat je je zo goed in kan houden! vind het knap van je.. maar goed, het is natuurlijk wel zo: alles wat je krijgt hoef je niet te kopen. en vooral de eerste tijd groeien ze als kool natuurlijk.
    hihi, jullie meisje was dus gewoon ff lekker aan het pesten...

17. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ja ze lag helemaal met de knieen opgetrokken.
    ik zei al tegen de verloskundige, dat heeft ze niet van een vreemde in ieder geval.
    wij doen dat ook allebei haha.

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mikmak, hihi ja dat klinkt best extreem he, stond er niet eens bij stil toen ik het zei. Maar hij reed gelukkig niet al te hard, omdat hij net een inrit in wilde rijden (waar hij eigenlijk niet eens in mocht maar ja..)

Hahaha denk dat de kleine wel genoeg water heeft 8) Of hij is wel heel erg veeleisend hoor! Meneertje nu dus al klagen dat hij te kort komt :(

Jammer dat je vriendin afbelde, nu moet je dus maar alleen gaan shoppen :( Ik woon wel een beetje ver weg van maastricht, anders had ik je wel geholpen hoor!

Lekker geregeld van je gym zeg! Alsof ze daar niet genoeg tijd voor hebben gehad, vanaf mei. Groot gelijk heb je om nee te zeggen! 5 min van huis is toch iets heel anders dan aan de andere kant van de stad! Had je dadelijk net als mij een uur moeten reizen :)

@Linnie, ja helaas doe ik met de zieken mee.. Logisch dat je niet verder bent gaan klussen ;) Hopenlijk is het genoeg geweest!

@Lovely, jammer dat je geen foto hebt. Maar gelukkig hebben jullie het geslacht nog wel even kunnen zien!

19. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    wij konden niet zien dat het een meisje was.
    maar als die verloskundige het zei dat dan het wel zo zijn.
    toch?

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Haha laten we daar maar op vertrouwen ;)
    Of ben je van plan straks nog een pretecho te maken? Want dan kan je het voor de zekerheid nog een keer vragen :p

Deel Deze Pagina