Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ja dat willen we sowieso ook nog laten maken ja.
    maar rond de hoeveel weken is dat dan het mooiste?

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    super lovely een meid, heb je zulke lueke dingen voor. hihihi ben ook nog strteds koopjesziek wat dat betreft. ze heeft hier echt ene kast das niet normaal meer hahaha veel meer als wij samen.

verder doe ik ook ff ego. buurmeisje is dus hier heel sellie. madam is echt helemal gek van dr me ma zei al, de geschiedins herhaalt zich hihihi ik was ook ong haar leeftijd toen ik altijd op haar paste.
    ze kijkt nu ff gtst en dat vind ik niks dus doe ik ff pc. maar is zo afgelopen dus ga nu weer tjuus.

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Nou lig in bed klaar wakker! Pfff hoop dat ik nog in slaap val. Die kleine is onrustig. De poezen leggen me klem. Ben moe en ook weer niet. @meetie, ja ga alleen shoppen en misschien met zus. Morgen maar de rest want internet met mobiel is niet makkelyk.

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    pffffffff wat een rotnacht zeg..... heb tot 3.00 half 4 wakker gelegen.....

@meetie, ja klinkt best extreem ja.... :)
    En ja ach is ook niet zo erg, deze vriendin is vrijgezel en kinderloos, dus vraag me af in hoeverre ze het leuk vind als ik haar naar alle babywinkels meeneem.... buiten de normale winkels die we ook in moeten huppelen, maar is wel jammer ja...

Nou de gymjuf belde gisteren terug dat het gewoon zo blijft als dat het is, want meerdere mensen hadden geprotesteerd.. nou dan zeg ik je toch dat ik niet had gegaan als het toch was doorgezet.. maar goed alle mensen die met mij woensdag beginnen stonden allemaal op de dinsdag, dus iedereen zal wel hetzelfde hebben gedacht....

5. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Zo dan ben je even een dagje druk met iets anders ben je eerst weer wat tijd nogig om te lezen wat jullie allemaal babbelen samen.

@ Meetie Dylano is dus in zijn klim periode snap dat je dan nu je je ziekjes voelt liever niet alleen thuis bent voor je het weet ligt hij onder aan de trap of zo. Ieeeeeeee nee niet aan denken. Slim dat je naar je moeder bent gegaan

@ Linnie fijn dat je weer beter bent

@ Lovely nou als ze zegt dat ze gezien heeft dat het een meisje word zou dat wel zo zijn toch . Super hoor.

@ Mikmak Goh je man had de boodschap dus prima begrepen wel lief van hem om een roos voor je mee te nemen.
    Wat zijn ze trouwens stom bezig van je zwangerschapsgym 2 keer durfen vragen of je niet op een andere dag kan en zelfs nog aan de andere kant van de stad ook zijn ze gek. Maar je hebt groot gelijk NEE te zeggen.

Zo'n dagje met z'n alle lijkt me inderdaad wel grappig

@ Aggi Is Jo nou al weer in opleiding , hij is wel veel weg . Nog even volhouden meid 33 dagen ( zolang moet je toch nog ) zijn zo voorbij al kan ik me nu ook soms voorstellen dat je er aan het eind van je zwangerschap genoeg van hebt.

Nou de reden dat ik gister dus even niet hier ben komen kijken was dus dat ik naar de verloskundige moest en dat ik ook een pretecho ging laten maken . Bij de verloskundige was alles weer prima al was mijn bloeddruk bij de eerste meting die ze deed iets te hoog dus heeft ze nadat ze naar het hartje geluisterd had en mijn buik had gemeten en gevoeld had hoe de kleine lag nog een keer gemeten en toen was hij goed gelukkig maar.
    Ik had haar speciaal gevraagt om te kijken hoe de kleine lag omdat ik wou kijken of ze gelijk had want ja op de pretecho zouden we dat kunnen controleren en ja hoor ze had gelijk de baby ligt met zijn hoofdje al naar beneden links in mijn buik ( nog niet ingedaald ) en zijn/haar voetjes liggen rechts tegen mijn ribben ( dat wis ik maar al te goed haha).
    We hebben echt genoten van de pretecho dus als er nog iemand twijfelde om het te laten doen zeker gaan hoor want het is echt heel mooi.
    We hebben enorm gelachen we hadden mijn moeder ook mee genomen en die zat vol bewondering naar haar eerste kleinkind te kijken en weet je wat het eerste was dat die kleine deed toen we hem/ haar in beeld kregen . Tong uit steken zo grappig . Gelukkig was de baby aan het bewegen en sliep de kleine niet komt denk ik omdat we eigenlij te vroeg waren en we toen nog buiten in het zonnetje een kwartiertje hebben rond gelopen en meestal als ik eerst beweeg en dan rustig ga liggen word de kleine actief. Jammer genoeg lag de navelstreng wel een beetje over het gezichtje maar goed we hebben een leuke indruk kunnen krijgen hoe de baby er uit gaat zien . voor hetzelfde geld had de baby de hele tijd met zijn/haar handen voor zijn hoofd gelegen . Mijn moeder roept dus nu al dat de baby op mij lijkt omdat hij/zij lekker een bol toetje heeft en dat had ik ook als baby.

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    heee busster, te gek zeg.. mooie foto erbij geplaatst.. volgens mij een meisje :)

wat leuk je moeder mee... ik ga volgende week vrijdag, maar manlief kan niet mee, en de week erna ook niet en ze kon ook niet eerder, neem een vriendin mee van mij en mn schoonzusje, want ze wordt toch peettante.. en manlief gaat het alleen om de mooie foto.... maar ja...

ja en zo'n dagje.. voor of na alle bevallingen..... en ik weet niet waar iedereen vandaan moet komen die dat wel grappig lijkt.. en wat iemand nog meer voor ideeen heeft......

7. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    @ busster

ja jo is ALWEER in de opleiding totaal is hij 3 maand weg geweest waarvan 3 opleidings maar gelukkig hoeft hij nog maar 1,5 week en dan is hij per 1 nov er helemaal van af en idd het duurt niet lang meer 1 nov ben ik 37 weken dus heb uk in zijn/haar oor gefluisterd dat hij.zij dan wel mag komen zodat pappa lekker langer thuis kan blijven hihihi gemeen he.
    maar we moeten even door de zure appel heen

8. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Hey meiden..

:idea: lovely...gefeliciteerd met de wetenschap dat het een meisje is !, zal ook best zo zijn hoor als ze het zeggen..lekker genieten van alle roze dingen !
    :idea: mikmak...vervelend he die slapeloze nachten ...heb het ook veel gehad tijdens de zwangerschap...vandaag maar af en toe je oogjes dicht doen om je rust tepakken.
    :idea: busster..prachtige echo meis!...heb er nu wel een beetje spijt van dat ik geen pretecho heb laten maken...kwam er gewoon niet van...maar had tijd ervoor moeten maken !
    Geniet lekker meis !
    :idea: Meetie..hebben we weer lekker samen gegiecheld ;), en ja..de banner is zelf gefreubeld (dit is de nieuwste project freubel hihi)...ben me aan het verdiepen in digitaal scrappen van foto's en wil daarvan een fotoboek laten afdrukken..

Zo en nu weet ik het niet meer hoor...

Dus voor de rest ...liefssssssss

Hier verder weinig temelden, last van de rug...knijp m een beetje dat het toch een reuma ontsteking is..ben gestopt met de BV..dus die hormoontjes zijn er dus niet meer waar ik zo lekker op teerde..maar ja als je bijna niets meer in je borst hebt..is de keus al snel gemaakt :rolleyes:
    Vind het wel jammer hoor, was echt iets tussen Meagan en mij..maar eht feit dat nu ons hele gezinnetje haar de fles nu kan geven en het ook zo graag doen , maakt een hoop goed !

Zo ga er weer vandoor !
    Fijne dag allemaal !

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @diaantje... zal niet gaan, ben aan het werken, en daarna naar de supermarkt... maar ga wel op tijd naar bed toe...

Oeh das niet zo mooi als dat een reuma ontsteking is.. ben je al bij de ha geweest, of de reumatholoog?

Dat lijk tme wel jammer ja dat je dan geen bv meer kan geven... maar nu is het dan een familie aangelegenheid geworden, wat op zich ook gezellig is.. of iig gezellig gaat worden...

Jij ook fijne dag

10. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Ja moet in November weer voor mijn maandelijkse controle en ik kan ook weer met de medicijnen beginnen...baal wel een beetje...maar ja..wist ook wel dat het niet eeuwig zo leuk kon blijven....ach we zien het wel...de jongens helpen me heel goed in die periodes dus komt wel goed

Nou dat word vanaaf maar vroeg naar je mandje hahahha

werkse meis!

11. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Diaantje ja leuk is de foto van de pretecho he het lijkt wel of de kleine aan het lachen is. Jeetje heb je weer last van je reuma. Was natuurlijk te verwachten dat het uiteindelijk de kop weer zou opsteken maar je hoopt tegen beter weten in dat het weg blijft. Gelukkig zijn je jongens niet te beroerd om te helpen.

@ Mikmak hoop dat je je vermoeidheid een beetje bij kan slapen vannacht

12. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Bah, hier ook een die lang wakker heeft gelegen! Dylano wilde niet slapen en aangezien mijn zusje bij hem sliep heb ik Dylano maar bij mij in bed genomen. (Ik slaap op mijn zusje der kamer zodat ik uit kan zieken.)
    Vannochtend wakker geworden met een nachtmerrie.. Droomde dat Alex zichzelf neerschoot.. Zag het in de schaduw gebeuren.. Nou ik krijsde het uit toen ik wakker werd :( Mijn moeder kwam meteen naar boven rennen!
    Al met al, voel ik mij nu dus super.. :rolleyes:

@Lovely, Ik heb werkelijk geen idee wanneer het het mooist is om die pretecho te maken.

@Mama Suus, Is je buurmeisje er nog? Is het nog gezellig (geweest)? :D

@Mikmak, Vervelend dat de kleine je niet liet slapen! Ben je nog wel een beetje fit vandaag?
    En ik denk niet dat je vriendin het heel erg zal vinden hoor, die babywinkels. De meesten vinden het toch wel onwijs leuk en schattig!

En jij krijgt ook een pretecho? Leuk zeg! Jammer dat je mannetje niet mee kan. Dan maar hele mooie foto's laten schieten voor hem ;)

Ik denk trouwens dat zo een dagje beter na de bevallingsperiode kan.. We wonen best ver uit elkaar en dat lange reizen kan best verkeerd vallen. Het moet natuurlijk wel leuk blijven :D En dan kunnen we overdag een keertje samen simpel ergens lunchen ofzo?

@Aggi, Mooi dat hij er daarna van af is meis. Hij is nu wel vaak genoeg weg geweest de afgelopen periode! :p
    En nog even volhouden he! 37 weken is misschien nog iets te vroeg..

@Busster, Ooooh wat een leuke foto! Haha het lijkt wel of hij/zij lacht! :D Of kijk ik dan wel heel fantasievol naar die foto? :)
    En hij ligt dus ook al met het hoofdje naar beneden, scheelt weer.
    Ik begin nu inderdaad te twijfelen of ik niet ook zo een pretecho laat maken in dit termijn! Ik vind het toch wel leuk om die kleine nog even een keertje te zien en dan zo gedetailleerd! (Kunnen we ook meteen het geslacht controleren haha)

@Diaan, Oh wat leuk dat je zelf die banners hebt gemaakt! Ik zie dat je er nu weer een nieuwe hebt :D Ook mooi hoor! Hoe doe je dat digitaal scrappen dan eigenlijk? Ik vind het wel een erg leuk idee van je!

Jammer dat je moest stoppen met de bv. Maar je hebt het wel zo'n 5 maanden volgehouden toch! En de fles kan inderdaad ook erg leuk zijn, vooral voor derest van de familie ;)
    Maar ik snap wel dat het jammer is.. het is toch iets intiems!

Rot van je rug! Is het makkelijk op te lossen al zou het een reuma ontsteking zijn?

13. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Busster, hahaha ik had jullie laatste reacties gemist, omdat ik al bezig was met mijn reactie. Maar de kleine lijkt dus inderdaad te lachen! ! ! Wat leuk zeg :D Helemaal leuk dat je dat precies op de foto hebt!

@Diaan, Helaas inderdaad dat je er weer opnieuw aan moet geloven, maar gelukkig helpen je mannen je! Dat is toch wel erg fijn! Sterkte ermee he ;)

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie.. huh wie is fit..... :rolleyes: nee niet echt dus..... bleh.... en wil toch nog effe boodschappen strax doen, dan ben ik helemaal klaar voor het weekend, huisje schoon, boodschappen in huis.... dus dat is dan gesloopt, en ik wilde eigenlijk nog gaan zwemmen een uurtje.. maar dat doe ik wel een andere keer.....

Balen he dat wakker liggen.... kan ook nog niet eens liggnen hoe je wil... en dromen.. ja dat doe ik ook veel.. vevelend is dat, wordt ik ook echt badend in het zweet wakker.....

15. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Meetie ah wat een k*t droom over alex zou ook gillend wakker worden als ik zo zou dromen. Ik heb nu ik zwanger ben trouwens veel meer dromen als normaal jij ook?

Dagje samen afspreken lijkt me inderdaad makkelijker na de bevallingen en lunchen lijkt me een prima plan.

16. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Ik gebruik photoshop en CS3...en kijk naar tutorials (ben ook lid geworden van een digiscrap forum ..anders werd het ook niets hoor hahaha) ..beetje plakken en gummen en WHALLA...een banner...

;)

En wat die reuma betreft..weet niet beter..shit happens anyways....
    Niet meer zo eng dromen hoor meis...dikke knuffie !

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mikmak, Hihi inderdaad handig om zometeen boodschapjes te halen. Kan je van het weekend lekker met je voeten omhoog zitten! Of heb je jullie weekend al volgepland?

Uf dat niet kunnen liggen zoals je wil, ken ik ook ja :( En dan gaat de kleine nog moeilijk liggen doen.. Hopenlijk slaap je vanavond beter meis!

@Busster, Hm.. ik droom altijd eigenlijk al veel, dus ik merk weinig verschil op dat gebied. Maar ja, zolang het leuke dromen zijn is het niet erg toch ;) Ik hou wel van dromen! Droom meestal ook de gekste dingen hihi, dus dat is altijd wel leuk om sochtends aan Alex te vertellen.

@Diaan, Nou, het ziet er uit alsof je dan wel heel handig moet zijn met photoshop. Of zijn het standaard 'templates' (zo heet het toch hihi)?
    *knuft terug!

Ik probeerde trouwens Alex nog te bellen om even zn stem te horen, maar zn telefoon staat uit :( Morgen is hij om tien uur al klaar, dus dan ga ik hem wel even bij de deur opwachten! ! ! Heb nu constant zo een akelig gevoel, bah!

Jullie nog leuke weekendplannen?

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, nee, ik had alleen met mn vriendinnetje afgesproken, die nu niet komt... en almar heeft met scouting de Ardennerhike (wandeling) en komt zondag ochtend, of vroeg in de middag weer terug... lijkt mij voor mij niet handig om te gaan hiken nu :)
    en mn zus weet nog niet of ze kan gaan winkelen.. dus ik kijk verder wel even.... en zondag als hij thuis komt gaan we lekker fonduen ofzo en tegen elkaar opkruipen....

ja en ik hoop voor jou dat je ook wat beter slaapt en wat minder hectische dromen hebt... ik herken dat wel hoor dat vele dromen...... ik onthoudt ze ook bijna allemaal heel vervelend...

hmmmmmmm balen he mannetjes die de telefoon uithebben ;) op de kazerne in de peel hebben ze een super slecht bereik, dus komt het heel vaak voor dat we elkaar gewoon niet te pakken krijgen, en bel hem dan wel eens daar op de vaste lijn... en hij belt ook nogal eens van daar...

en jij dan.. wat ga jij doen behalve ales opwachten bij de deur

19. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ meetie Na zo'n droom zou ik zijn stem ook wel even willen horen soms lijken dromen zo echt dat je niet meer weet of je nu droomt of dat het echt is dit is natuurlijk wel heel extreem maar ik droom soms dat ik ruzie met iemand heb en weet dan als ik wakker word niet meer of het echt was of een droom. Maar gelukkig droom ik ook hele lachwekende dromen en als ik dan naast john lachend wakker word kijkt hij me altijd aan van wat heb jij nou en dan moet ik alleen nog maar harder lachen .

He had ik gister tussen het bezoek aan de verloskundige en de pretecho extra boodschappen in huis gehaald omdat een vriendin van me zou komen eten vanavond belt ze net op dat ze ziek is en mij niet wil aansteken . Heb ik veel te veel in huis . Nou ja wel heel lief dat ze mij geen griep wil bezorgen want daar zit ik niet op te wachten .

Pff heb het weer te pakken hoor ben net al de hele boven verdieping langs geweest met de stofzuiger en nu ben ik de ramen aan het lappen . Jammer genoeg kan ik niet bij de buiten kant want die is het viest maar de binnen kant mocht ook wel weer eens gebeuren. Normaal komt voor de buitenkant de glazenwasser maar ik denk dat hij onze straat deze maand is vergeten door mijn keuken raam kan ik bijna niks meer zien . Ik kan gelukkig wel bij de ramen van de woonkamer dus die zijn weer netjes maar de rest van het huis moet wachten op de glazenwasser extra vervelend want volgens mij is bij onze slaapkamer een vogel tegen het raam gebotst ik zie allemaal veer afdrukjes op het raam . Zielig beest.

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nou Busster.... ik kom wel bij je eten als jij zaterdag mee gaat winkelen :) vriendinnetje die afgezegd heeft voor zaterdag :)

Deel Deze Pagina