Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mikmak, Hm, hiken is inderdaad niet het meest ideale om te doen nee :) Maar je zondag klinkt wel heel gezellig!

En ik vind het wel leuk dat ik me dromen ook onthoud, kan ik sochtend lekker lachen met Alex wanneer ik wakker wordt, zoals Busster zegt :D (moet hij natuurlijk wel thuis zijn, maar anders wil ik me dromen nog wel eens smsen haha :))

Argh inderdaad, ze staan altijd uit op de momenten dat je dat niet wilt :p En bij Alex op de kazerne is het bereik ook barslecht, dus misschien staat hij niet eens uit, maar krijg ik hem gewoon niet te pakken. Helaas doet de telefoon op zn kamer het ook niet en belt hij af en toe met een maat zn telefoon. Ach, morgen zie ik hem weer, ik moet niet klagen 8)

En verder, ja, ik heb geen plannen. Eerst maar eens zien dat ik beter ben van het weekend! Ik ga denk gewoon weer lekker rustig weekendje houden!

@Busster, Hahaha inderdaad, altijd leuk om sochtends zo wakker te worden ;)
    Jammer dat jouw vriendin ook heeft afgezegd! Maar wel lief dat ze jou niet wilt aansteken.
    Lekker dat de glazenwasser niet is langs geweest! Dus jij kijkt nu tegen een vogelafdruk aan :) Dat klinkt best apart ja haha Maar hij heeft het dus wel overleefd, of niet!?

Nou, vanavond blijf ik nog lekker hier eten.. en dan ga ik daarna weer richting huis. Dan moet Dylano toch naar bed en kan ik lekker verder hangen. Ik wil morgen wel thuis zijn zodra Alex thuis komt!

2. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Mikmak nou als je wil komen eten moet je opschieten want het staat al op haha.

@ Meetie nou of die vogel het overleefd heeft weet ik niet als hij van ons slaapkamer raam naar beneden gevallen is heeft hij best een klap gemaakt maar ik heb geen dode vogel zien liggen maar dat zegt niks hier met al die katten in de buurt.

pff ben bek af van het schoonmaken van vandaag , hoop dat ik nu goed slaap vanacht want ik heb net als jullie last van slapenloosheid. Ben moe maar slaap niet grrrrr. Vanmorgen was het ook nog eens heel vroeg toen John uit bed ging (5 uur) en daarna deed ik natuurlijk geen oog meer dicht.

Oja de dame die de pretecho gemaakt heeft gisteren heeft ook het hoofdje van ons kindje gemeten omdat ik wou weten of ons kindje echt groot is omdat de verloskundige dat steeds zegt maar het valt wel mee aan de grote van het hoofdje dacht ze dat ik op 5 december uitgerekend zou zijn dat is maar 2 dagen eerder dan de verloskundige zegt.

3. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ohja dat kan natuurlijk ook nog; dat een kat die vogel heeft meegenomen! Want hij zal inderdaad wel een superharde klap hebben gehad, als zn afdruk zelfs te zien is!

Hopenlijk heb jij jezelf genoeg uitgeput voor vandaag en kan je vanavond lekker slapen! :D

En het valt dus harstikke mee, met dat je kindje zogenaamd zo groot is! 2 dagen verschil in omtrek.. nou, toch maar mooi dan dat hij mooi op schema ligt en geen rare afmetingen heeft! Ik vraag me af hoe je vk er dan steeds op komt..

4. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    @ busster, wat een super mooie foto! Hihi, wat een schattige lachje trouwens.

@ meetie, wat ellendig zeg die nare dromen. kan me voorstellen dat je er een akelig gevoel bij hebt. Nog ffies en manlief is weer lekker bij je thuis!

Heb vandaag een beetje een baaldag gehad..of nou jah, baaldag. een beetje een "ik weet niet wat ik met mn gevoel aan moet" dag.
    De vorige keren dat ik zwanger was had ik eigenlijk al vrij snel na de innesteling pijnlijke borsten. Vooral de laatste keer was heftig. Nu lag ik gisteravond op bed, en dacht: bah wat doen mn borst zeer...wat is dat nou weer...ff nadenken..og nee...het zal toch niet? oh zou het echt? mn mannetje uitgelegd...wat heel erg moeilijk is. omdat ik het zelf gewoon doodeng vind om te voelen wat ik voel (snappen jullie het nog)
    de laatste x werd is s`nachts ook wakker (terwijl ik normaal als een blok doorslaap tot de volgende morgen) en wat gebeurd er vannacht: om half vier lig ik klaar wakker in bed tot vier uur..
    bah snap er ff helemaal niks meer van..
    sorry..dat ik jullie hiermee lastig val..maar moest het even kwijt...

5. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Linnie, ......je bedoelt.. dat je wellicht zwanger bent?! :D Maar is dat niet wat je juist wil?

En uh jongens.. ik zag zojuist dat Rachje getrouwd is! ! ! ! ! :D Ik wist wel dat ze er mee bezig was, maar de dag heeft ondertussen dus al plaats gevonden! :D Ik vind het echt zo leuk voor haar!

6. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Linnie Wat raar dat je je zo voeld je lichaam speeld echt spelletjes met je . Hoop voor je dat je gevoel juist is .

@ Meetie Ja rachje is getrouwt leuk he is al best weer een tijdje geleden maar ze hebben een hele mooi dag gehad geloof ik . Heb de foto's op haar hyves bekeken en ze zagen er echt super uit. Nu maar hopen dat Jaylie* ze snel een brusje stuurd.

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.040
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Hallo allemaal,
    Ik heb ff geen puf om alles terug te lezen, dus ik reageer alleen wat er op deze pagina staat.

@Meetie, jeetje wat een rotdroom zeg! Heb jij ook dat je dromen tijdens de zwangerschap veel echter lijken en heftiger zijn?

@Mikmak, zit jou mannetje op de kazerne in de Peel? Die van mij heeft daar deze week een oefening. En we hebben nog geen problemen met bereik gehad, maar nu hebben we dat sowieso niet vaak met vodafone. Jammer dat je vriendin niet kwam.

@Busster, last van nesteldrang ;) Je mag hier ook de ramen wel even komen doen hoor! Maar de binnenkant is niet echt nodig, maar de buitenkant, bij de bovenste ramen moet wel weer gebeuren. is nog niet eens zolang geleden. Maar het is echt zo'n klus. Wil me mannetje daar ff niet mee opzadelen.
    Dus veelste veel dingen in huis....maar wel beter dat je vriendin niet kwam, want als je zwanger bent is je weerstand toch wat minder.
    Gelukkig ziet jullie kindje er niet echt groot uit, hoef je je daar geen zorgen meer om te maken.
    Heb net op hyves even de foto's van de pretecho bekeken. En wat een super mooie foto's zeg. Op 1 foto lijkt het net een lachend boeda-tje hihi.

@Linnie, ik snap wel een beetje wat je bedoeld hoor. Je denkt waarschijnlijk....ben ik nu zwanger..of houd me lichaam me voor de gek. Of heb ik het nu helemaal mis?

Nou meiden ik heb vannacht ook wat gehad. Ik werd om 5 uur wakker met zulke steken in mijn buik, ik kermde het uit. Deed zo'n pijn. Heb gewoon de puf technieken van de zwangerschapsgym moeten toepassen. Ik kon helemaal niks, niet eens op me andere zij draaien. Nou dacht ik dat het over was, ik naar beneden naar het toilet om te plassen. Kwamen die steken weer...nou ik ben naar boven gestrompeld. Gelukkig was het rond 6 uur weer over. Maar pfff ik dacht echt even dat de bevalling was begonnen.
    Heb een beetje op internet gezocht, en ik denk dat het indalingsweeën waren ofzo. Moet dinsdag weer naar de vk, dus zal het even met haar bespreken.
    Hoop niet dat ik er weer last van krijg, want het deed echt zooo zeer, net alsof er allemaal messen in me buik en zij werden geprikt.

Ben vandaag even bij me opa op visite geweest, heb wat boodschapjes gedaan en heb boeken gehaald bij de bieb. Daarna lekker bij me moeder gegeten. Ik had gisteren een super mooie sjaal voor haar gekocht. Ze heeft een nieuwe jas, maar kon geen bijpassende sjaal vinden. En die kwam ik gisteren toevallig tegen. Ze is er super blij mee.
    Nou ik ga lekker tv kijken en op tijd op bed met een boek, hopelijk heb ik een betere nacht.

8. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Consider Ja lief he ons lachende boeda-tje vond het zo grappig om te zien die gekke bekken die de kleine aan het trekken was tijdens de pretecho . knipogen , pruil lipjes, lachen gapen we hebben vanalles voorbij zien komen . Ben echt heel blij dat ik John heb kunnen overhalen een afspraak te maken . Hij had namelijk op internet gelezen dat na week 30 de kleine vaak niet meer goed op de foto komt maar het viel me alles mee. Jammer genoeg lag de navelstreng wel een beetje over het gezichtje dus soms heeft de kleine op de dvd ineens eeb rare bobbel op zijn/haar hoofdje waardoor je het niet helemaal duidelijk meer kan zien maar ach nog een paar weekjes wachten en dan mogen we ons kindje met bolle wangen en al live bewonderen.

Haha heb weer even genoeg van het ramen lappen hoor dus je zal er toch echt je man even over moeten aanspreken hihi .

Wat lief dat je voor je moeder een mooie sjaal hebt gekocht . Ik heb mijn moeder laatst een badjas kado gedaan want ze riep al honderd keer dat ze er niet meer uitzag als ze naar de sauna ging in haar oude versleten badjas . Haha ze koopt van alles voor de baby en heeft geen tijd om een badjas voor zichzelf te kopen slim hoor.

Maar die steken in je zij klinken echt heel pijnlijk hoop niet dat je er nog meer last van krijgt. Het zou inderdaad zo kunnen zijn dat het indalings weeen waren daar is het nu wel ongeveer tijd voor. Was je alleen want dat lijkt me helemaal naar als je zo'n pijn hebt en je alleen thuis bent.

Ga zo nog even tv kijken en dan ook met een boek mijn bed in . Morgen avond is het wer weekend en dan kunnen we hopelijk allemaal onze mannetjes weer in onze armen sluiten :)

9. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Busster, haha dus ik ben wel lekker up to date betreft Rachael :) Maar ze zag er inderdaad geweldig uit! En der man in militair trouwoutfit! Nu nog een brusje.. Dat is hun echt zo gegund!

Hihi wel lief dat je moeder zo op der kleinkind gericht is dat ze zelfs geen badjas voor derzelf koopt :)

En jaa! Morgen is het weer vrijdag en kunnen de meesten van ons hun mannetje weer omhelzen! Ik kijk er echt naar uit!

@Consider, Niet echt eigenlijk.. ik merk niet echt dat ik nu anders droom dan anders :oops: Jij dus wel?
    Het klinkt inderdaad erg pijnlijk wat jij had vanacht! Maar die messtekerige pijn klinkt mij wel bekend, al had ik dat vorige keer dat ik vertelde het niet zó erg als jij nu beschrijf :pale: De vk zei toen ook dat het door indalen zou komen, dus dat kan nu bij jou ook goed zijn. Voor de zekerheid zou ik het inderdaad dinsdag maar even vragen ;)

Wat leuk dat je moeder zo blij was met der sjaal!
    Geniet maar lekker van je boek en hopenlijk een goede nachtrust ;)

Jeeej ik zit nu weer lekker op mijn eigen bedje met me laptop! Oh wat voelde dat heerlijk om weer me eigen huisje binnen te treden en me eigen huiselijke geur te ruiken! Ik vind het altijd zo fijn om thuis te komen! Ben echt aan het genieten nu haha
    Hey, hopenlijk slaapt iedereen vanavond wel goed en fijn! Weltrusten alvast!

10. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    goedemorgen allemaal,

lekker geslapen allemaal?

@ meetie, We willen juist heel graag zwanger worden. Soms ben ik gewoon bang dat mn lichaam me gewoon lekker voor de gek houdt.

@ busster, Hoop niet dat mn lichaam dat doet..haha..maar die kans is er natuurlijk wel. Hoorde zelfs dat je "schijnzwanger"kan zijn...vreemd vreemd vreemd..nou jah...we wachten het maar gewoon netjes af.

@ consider, je slaat de plank helemaal raak..haha.
    dat is precies wat ik bedoel. Maar juist omdat het al een aantal keren mis is gegaan ben ik nu zo bang, meer zo van stel dat het raak is dat het weer mis gaat of stel dat mn lichaam me voor de gek houdt.
    grrrrrrr....wat gevoel ook al niet met je kan doen.

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.040
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Goedemorgen allemaal,
    Weer een slechte nacht gehad, zonder steken gelukkig, maar wel met slecht slapen door rugpijn.
    En dan is er verdorie niemand die even me rug kan masseren, gelukkig komt me mannetje vanavond weer thuis. Maar op de een of andere manier voel ik me een beetje vreemd...me buik voelt ook anders aan.
    Ik ga zo ff lekker douchen en dan naar me moeder. Een vriendin van haar komt langs, en ze vroeg of ik ook ff kwam, even gezellig bijkletsen.
    Daarna weer naar huis want om 12 uur komt een vriendin van mij langs.

@Busster, Dat is inderdaad leuk om te zien, je ziet het natuurlijk allemaal veel beter dan bij de 20 weken echo. En de baby is nu natuurlijk groter en molliger.

@Meetie, heerlijk hé om weer thuis te zijn.
    Ik droom soms wel wat realistischer. Had laatst gedroomd dat er 2 kikkers in me slaapkamer waren, werd helemaal in paniek wakker en moest mezelf echt even afvragen of het nou echt was of gedroomd. Dus die steken komen jou bekend voor...ik zal dinsdag inderdaad de vk even vragen. Was gewoon bang dat de bevalling al was begonnen.

@Linnie, oke dan snap ik je dus helemaal! Je lichaam kan je inderdaad behoorlijk voor de gek houden. Nou nog 10 dagen dan zul je het weten.

P.s. ik zag gisteren in de supermarkt mix voor kruitnoten liggen :p Ga zondag lekker peppernoten maken.

12. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    @ consider, idd nog sowieso 10 dagen.(test vaak pas een week later posi) heb gelukkig genoeg te doen dus hoef er niet al te veel over te piekeren.
    jammie, pepernoten. Heb gister zelf gemaakte chocolade pepernoten gehad...ook heel erg lekker.
    Veel plezier bij je mams.

Ik zal hier eens ff wat gaan doen, zit al 3 kwartier op mn werk en heb nog niks gedaan...haha

voor het geval ik vandaag niet meer terug kom hier: allemaal een goed weekend!

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    goeiemorgen allemaal,
    was ik ook weer ff snel. buurmeisje is er nog is heel sellie. lekker kletsen ed. gister onverwacht naar verjaardag van buurvrouw geweest erg leuk maar je word er zo zat van hahaha dr word hier van je verwacht dat je van alle taarten minstens 1 stuk eet. pfff en het waren er drie. we hebben dus niet echt meer eten gekookt erna.

zou zo yasmine ff naar boven sturen om dr weer wakker te maken anders ligt ze er heeeel lang in hihihi. en we zouden zo koffie doen bij mijn ouders want mijn pa heeft weer zijn lange weekend (werkt 4 dagen in de wk)

dan vanmiddag ff me boete betalen :oops: mijn eerste!
    en als het goed is dan is manliwef op tijd weer thuis en kunnen wij boodschappen gaan doen. en lekker koken want dat vind ze ook leuk.

@meetie, ken het dromen ok toen ik zwanger was droomde ik steeds over de mensne van vroeger dus basisschool ed. die komen dan ineens alemaal voorbij in mijn dromen echt heel appart. had ik 2 mnd trug ook vandaar dat ik nu ook echt zeker ben dat ik toen vmk gehad heb had zoveel symptomen en was toen echt heel heftig ongi deed zo zeer ook. deze keer helemaal niet.

@linnie, kan me je gevoelenswel voorstellen hoor dat het nu zo dubbel is je wil graag maar bent toch ook bang want stel je voor. waren je miskramen op een laat tijdstip dan of nog vrij vroeg? qua wk dan he.
    zal voor je duimen.

@consider oooh pepernoten, ik dnek dat ik morgen maar weer spul voor gevulde speculaas ga halen dat vind ik altijd zo lekker.
    vervelend is dat dan he dat er niet ff iemand naast je ligt die je kan helpen. gelukkig is ie er vanavond weer.

@busster, weet niet of ik al gezegd had maar mooie foto hoor. echt een schattig hoofie. zo lekekr molig hihi. lijkt idd meisje hoofdje. maar jah je weet maar nooit. bij die van ons zag je dat toen ok goed aan het hoofdje te zien was het duidelijk een meid alles hel fijn. klein lief neusje en oortjes en mondje hihihi.
    ik wil ook een glazenwasser hihihi. ik kan mijn ramen eigenlijk haast allemaal van binnenuit wassen ook die bovenzijn. das wel handig. draai ze gewoon naar binnen.

@mikmak, hoop datj e nog lekker knt shoppen zou ook best meewillen maar helemaal naar maastricht was het toch hmmm das me net iets te ver hihihi.

en dat idee van samen lunchen ofzo ben dr voor hoor hihihi dna maar na jullie datums hihihi.

nou ga weerverder.
    fijn weekend allemaal

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen Dames,

Nou heb een goeie nacht gehad, was wel gisteravond pas om 20.00 thuis.. pffff sotnd in totaal 20km file op de A2 tussen R'mond en Maastricht, dus binnendoor gereden.... was wel snel, maar moest eerst naar de bank, toen effe langs mn schoonzusje gegaan, want moest echt super erg naar de WC dan boodschappen doen en door naar huis... daar eten, zitten en pitten.. nog wel princess diaries 2 gekeken.... heb de hele nacht doorgeslapen.. heerlijk.....

@consider, ja die zit in de Peel, manlief heeft ook vodafone, maar in die gebouwen van de sport en in zijn kaner is het bereik echt minimaal.. buiten is het ok... dus staat de afelopen dagen te vernikkelen van de kou als we bellen :)

Rot dat je nu al weer een slechte nacht hebt..maar gelukkig geen steken... indalings weeen he... nou daar zit ik dan ook al weer bijna tegen aan.... een week of 5 nog.. ga het woensdag gelijk effe kortsluiten met de vk voor dat in paniek raak... :) hoop maar dat iig voor jou die steken nu wegblijven....

@Busster.. heb he tniet gered om naar Zoetermeer te crossen.. tis die files he tegenwoordig :) in plaats daarvan heb ik na het winkelen effe een verse paprika mascarponesoep gegeten met een stromboli.. deed ik het ook voor... en ga zometeen effe op je hyves kijken naar de rest van de foto's.....

@meetie, lekker he weer in je eigen huisje... kan ik ook zo naar uitkijken. en ook als meneer weer door de deur loopt.... heerlijk...

@mama suus.. whahahaha ken dat taarten gevoel, bij ons is het (zeker met limburgers) dat je van ieder stuk vlaai een stuk eet hahahaha.. hou me daar nooit aan.. 1 stuk is meer dan genoeg.. doe mij maar een broodje met knakworst, curry en mayo.... (eet dan ook altijd met de neefjes en nichtjes meehahaha :) )
    en een hoge boete? heb er al in 2 jaar geen meer gereden... maar manlief had met mijn auto te hard gereden in Zwitserland toen we op vakantie gingen... toch weer effe 72 eurie, net van de week betaald....

als ik nog iemand ben vergeten, kom ik daar zo wel achter.. denk ik....

@Linnie.. kun je niet wat eerder testen dan... gewoon voor je eigen gemoedsrust en die van mij :)

15. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    was ik weer even. We hebben de hele week hier al problemen met de mail...grr..kan niet mailen en krijg niks binnen. er valt dus ook weinig te doen op dit moment. dus kom hier nog maar weer ff neuzen

@ mamasuus, mijn miskramen waren allemaal tussen de 6 en 7 wk. vrij vroeg dus nog.

@ Mikmak, ik kan wel eerder testen, maar ze zijn tot nu toe altijd negatief geweest. zelfs na mijn nod waren ze nega..tot een week na mn nod (zijn al heel wat testen doorgevlogen bij ons thuis haha) en juist nie negatesten zijn mega frustrerend als je zelf het gevoel hebt dat het raak is.

16. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@linnie, Oh ok, ja voor ik dingen ging zeggen als "hopenlijk is het raak" ed hihi. Maar ik hoop dus voor je dat je lichaam geen geintjes met je uithaalt! En als het echt raak is, dan hoop ik uiteraard dat alles ook goed blijft gaan. Ik begrijp dat het een wat dubbel gevoel geeft. Ookal ben je zwanger, dan is het nog steeds maar afwachten of je wel echt al blij kan zijn..

Werkse nog meid!

@Consider, Weer slecht geslapen? :( Gelukkig heb je geen last meer gehad van die steken! En vanavond is je mannetje er weer, dus kan hij mooi helpen met je rugpijn!
    Die steken klinken mij niet als een bevalling, maar ja elke bevalling is ook weer anders.. Ik had in ieder geval geen messtekerige pijn bij de bevalling. Het begon meer als een menstruatie-gevoel, die steeds heftiger werd.. Ik weet niet of dat bij de andere damens dat ook zo was?

Veel plezier met je visite-ronde ;)

@Mama Suus, Oh je buurmeisje blijft voor langer bij jou logeren, wat gezellig! Ik dacht dat ze maar 1 nachie bleef. Veel plezier zometeen bij je ouders!
    Wat is een vmk? :oops: Ik denk nu aan een miskraam, maar waar staat die v voor?

@Mikmak, Wat fijn dat je vannacht lekker hebt kunnen slapen!
    Ik heb helaas bijna de hele nacht wakker gelegen :( Eerst werd ik continu wakker gehouden door de kleine, kon verder ook maar niet lekker liggen. Viel ik eindelijk in slaap, werd ik kort daarna al weer wakker. Heb toen echt een paar uur rond liggen draaien.. ben zelfs nog even opgestaan om wat te eten en te drinken.. Volgens mij viel ik pas rond 6 uur in slaap! Tot half 9, want toen werd Dylano wakker.
    Vanmiddag maar weer dutje proberen te doen..

17. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    @ meetie, yep, dat is precies het gevoel wat ik bedoel (he dat rijmt) je wilt op zo`n moment heel erg blij zijn en je vraagt je af of je blij mag blijven.
    nou jah...we gaan er gewoon weer voor.. probeer wel positief te blijven..

meiden, ik wil toch ff kwijt dat ik ontzettend blij ben dat ik mijn verhaal hier kwijt kan en dat het heel fijn is dat er mensen zijn die je begrijpen en die met je meeleven...thanx for that!

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, een rottige nacht weer... das balen zeg... hoop dan maar dat je vanmiddag nog een beetje kan bijslapen....

@Linnie.. is toch niet erg dat je niet te veel kunt doenop het werk.... kun je lekker hier kletsen... doe ik ook hahahaha

trouwens, ik kreeg gisteren het kraampakket binnen... nou pffffff als ik zie hoeveel watjes, gaasjes, onderleggers, verband enz enz opsturen krijg ik het spontaan benauwd.. pffffff zat nog wel een leuke knuffel in en een grappig boekje over hoe wordt je een bijzondere papa en mama ofzoiets... het wordt wel ineens echt hoor....

19. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Linnie, Dat is inderdaad het beste wat je kan doen, positief blijven ;) We duimen voor je meis.
    Geen dank he ;) Daar zijn we voor! Maar het is zeker fijn, om hier je ei kwijt te kunnen!

@Mikmak, Hm, tegen mij zeiden ze ook dat ik een kraampakket zou krijgen, maar heb nog niets gezien :( Straks maar even bellen of ik er wel echt recht op heb, anders binnenkort nog maar voor de zekerheid die lijst nagaan om te kijken wat ik bij moet kopen! Ik zou het rond me 7e maand ontvangen, dus ip kan hij nog komen.. maar ik vraag het wel gewoon even.
    Wat leuk dat er ook kadootjes bij zaten! Maar kan me voorstellen dat benauwend is om al die verpleegspullen te zien. Vooral inderdaad ook omdat het nu zo serieus wordt! Je moet nu echt je bevalling gaan voorbereiden enzo!

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nou dat zou ik dan ook maar even navragen want jij zit al in de 7 maanden...

Deel Deze Pagina