Niet zo handig dus van hem , mag hij al snel weer beginnen met zijn rijbewijs halen ? zou wel handig zijn als hij jou naar het ziekenhuis kan rijden mocht dat nodig zijn of doet hij dat dan stiekem?
nee ik hoop dat hij zn rijbewijs voor die tijd wel weer heeft. en anders brengen mn ouders me ofzo? weet niet hoe dat moet
@lovely... erkenning van een kind kostte 10.80 in maastricht, omdat je dan een officieel documentje meekrijg enz enz, en de gemeenten denken dat we niet genoeg belasting betalen maar 600 euro niet hoor... ouderlijke macht schijnt niets te kosten, gewoon met het geboortebewijs naar het kanton gerecht en dat wordt het vastgelegd.... meer niet.. afspraak is ook niet nodig @busster.. nou misschien dat ie vanaaf wel een bloemetje voor je heeft... maar tis ook logisch dat ie nu weer opgeklaard is.. de verjaardag is voorbij hahaha.... al met al heb jij toch nog een leuke dag gehad gisteren. EN ook ikke dus effe naar de Ikea voor een molton....
zo regwent hier ineens. en madam die heeft besloten dat ze smiddagsn iet meer slaapt vanaf zat al. @iedereen, lekker zeg pepernotenmix, ik heb een lekre late michato cake gemaakt ook erg goed. en wat handig zeg die moltons van ikea, ik heb die van de vorige keer bewaard want heb geen idee of je hier kraampakket krijgt,- 0 maar kan dus dan beter ook ff naar ikea als het zover is. nou ga weer verder.
@mama suus, oh hier gaat het ook zometeen regenen.. heb even mn collega naar de ici paris gestuurd om mn luchtje te kopen (moest toch het centrum in) want die van mij is nagenoeg op..... en ik kom dus niet in de buurt van ici.. handig hoor... Ook lekker zo'n cake, heb gisteren een gewone cake gebakken... in mijn kraampakket zitten in iig 2 moltons en 6 weet ik veel om het matras te beschermen.... maar heb nog niet gekeken hoe groot die zijn.... toen ik al die gaasjes, verband watten en navelstrengklem zag, heb ik spontaan de doos weer dicht gedaan.... hahaha als ik dat zo zie moet de bevalling wel chaos worden *lol* @lovely.. balen hoor dat zn rijbewijs is ingenomen.... en dat zijn dure bekeuringen hoor.... pffffffffff hoop voor je dat ie op tijd zn rijbewijs weer terug heeft ...
@mikmak, whahaha wat een schrik he die verbanddoos. en dan dat megagrote maandverband hihihih maar werkt wel zit alleen vor geen meter je loopt dan echt met je benen wijd hahaha. maar zit dus echt niet genoeg in die doos je moet daar echt veel meer van hebben. wij hadden zon blauw plastic zeil niet groot genoeg vond ik kon maar over ong kwart bed. dus op de gok erin gedaan en zweten zon ding echt vies. maar kraakt niet tenminste die van ons niet hihihi. handig hoor zon collega die je inkopen doet. scheelt je weer loopje door de regen. zo net ff met madam in bad geweest want lasagne stond toch in de oven. we hebben vnmiddag de plantjes in de tuin gedaan ziet er meteen heel anders uit. heb ook nog klein kerseboompje vn me ma meegekregen. en die hem ik middenin gedaan. heb nu toch droge handen verschrikkelijk en kan mijn handcreme nergens meer vinden nou jah dan maar weer kontezalf erop. werkt ook goed blijft alleen zo lang stikkie. zal nog ff gauw kijken voor efteling dingen want willen er in kerstvak ofzo naar toe. en dan moeten we natuurlijk met akties haha heb die van knor al gevonden. maar me ma heeft zoveel airmiles miss kunnen we daar mee nog goedkoper. fijne avond allemaal.
Aah eindelijk even tijd om wat te typen hier! Ik ben al de hele dag in de weer geweest. Tussen de middag was ik maar een half uurtje thuis. Kon Dylano net een half uurtje slapen en ik snel opzoeken welke bus ik vervolgens weer nodig had. Ben nu ook weer net thuis en moest eigenlijk nu snel het eten voorbereiden, maar ik heb besloten straks maar een blik soep open te maken Dylano blijft hier met mijn broertje, dus dat is wel makkelijk voor hun en kan ik over 3 kwartier weer door richting de gym! Half 6 vertrekken.. half 7 gym tot half 8 en dus pas weer half 9 thuis Rottijd hoor.. Daarnet waren we op het consultatiebureau. Dylano doet alles geweldig Ik ben dus weer met een trots gevoel naar huis gegaan haha. @Consider, Haha ze volgen hier meteen je pepernoot-bak-voorbeeld! Ik heb hier niemand die perpernoten eet, dus denk niet dat ik je ook opvolg Nog steeds aan de dunne? Misschien helpt het als je beschuitjes of bananen ofzo gaat eten? En jullie hebben woensdag die partnerles? Dat lijkt me echt zo leuk! Ik kan ook niet wachten tot wij die krijgen. Hopenlijk kan Alex ook naar huis komen om mee te gaan! @Mikmak, Wat leuk dat Almar je pakje ook mooi vond! Lime-groen is inderdaad een leuke kleur! Dus je gaat nu ook de boxkleed halen Jammer dat je vannacht wéér niet kon slapen Misschien heb je vanavond meer geluk! Zelf heb ik aardig goed geslapen Vooral dat uurtje extra maakt echt een verschil zeg! Nu de tijd is veranderd, heb ik meteen het gevoel alsof ik weer terug in me ritme val! Het ziekzijn is ook aan het minderen, ben alleen nog beetje moe en zwakjes. Maar ik kan tenminste weer een beetje leven En zo een chaos is de bevalling niet hoor Hahaha. Die gaasjes enzo zijn bijvoorbeeld al voor de baby zijn navelstreng.. zodat hij oa niet infecteerd. Zowiezo zal de verloskundige/kraamverzorgster denk wel het meeste doen bij de bevalling. Het enige wat jij hoef te doen is even de kleine eruit werken Daarna zorgen ze er ook voor dat jij gewoon kan genieten van de baby, dus maak je maar niet te druk hoor @Lovely, Zo jij bent dus lekker volgepropt door je schoonouders Lekker hoor! En het erkennen van de baby kost in principe niets nee Nja misschien dat jouw gemeente inderdaad wat administratiekosten ofzo in rekening brengt.. maar 600 euro hoef je niet te missen hoor! Ook die gezag kost volgens mij niets, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen. En wat jij zei, over 2x moeten erkennen, dat klinkt mij ook niet bekend.. @Mama Suus, Fijn dat het zo gezellig was met je buurmeisje! Alleen jammer van het eind, dat je mannetje zo moeilijk deed Gelukkig ging hij nog wel mee naar de dierentuin, anders was dat best lullig geweest tegenover de kleine meid. En vervelend dat hij nu ineens twijfelt over een tweede! Hopenlijk wordt hij weer wat vrolijker en wilt hij er alsnog voor gaan. Er is inderdaad wel altijd een reden te vinden om het niet te doen, maar als ik het zo lees hoeven jullie er niet eens zo erg op achteruit gaan met een tweede. @Linnie, We blijven duimen hoor! Ik zou zelf in ieder geval die 7 dagen wachten met testen.. Maar je moet doen wat je zelf fijn vind hoor! @Busster, Mooi dat je het leuk heb gehad! En inderdaad fijn dat hij zich zo verontschuldigde! Geeft jouw man vaak bloemetjes anders? Nou, ik ga er snel weer vandoor! Even snel nog me tas pakken en dan richting de bus! Tot snel weer meiden! Fijne avond nog!
@ Mama suus. Leuk plantjes in de tuin , de meeste plantjes in mijn tuin nou ja gtoot dakterras zijn uitgebloeid en verliezen hun blaadjes dus ziet er een beetje kaal uit nu . Normaal maak ik het rond deze tijd ook weer gezelliger met winter viooltjes of ander gekleurd spul maar dat gaat me dit jaar niet lukken mijn buik zit er toch echt voor in de weg en john die kan ik het beter niet laten doen want die heeft geen groene vingers . Mischien mijn pa vragen of hij het kan komen doen hij is tenslotte boomkweker en tuinman . @ Meetie lekker druk heb je het dus vanavond, lekker daty je broertje op dylano past kun jij mooi naar de gym. O en mijn vriend is helemaal niet van de bloemen hoor ik kan me maar een bosje bloemen herinneren in die 7 jaar dat we nu samen zijn . Maar toen deed hij het meteen goed ik was namelijk met judo Nederlandskampioen militairen geworden en hij zat in afghanistan heeft hij vanaf daar een bloemist gebeld en die hebben toen het bloemetje bij mij op de kazerne afgeleverd en dat kreeg ik toen terwijl we net peletons vergadering hadden . Moet zeggen dadt maakte meteen een goede indruk haha. Nu had ik het over bloemen omdat een van ons vorige week een bloemetje kreeg van haar man ook om zich te verontschuldigen haha. Hier trouwens helemaal geen regen ben net even naar het centrum geweest want ik kwam er vanmorgen tijdens het intake gesprek met de kraamhulp achter dat ik nog eenpaar dingen te weinig had dus ben het meteen maar gaan halen . Nu moet ik alleen nog vasaline zalf en een of ander poeder voor het naveltje van de kleine maar het was zo druk bij de drogist dat ik dat binnenkort wel ga halen. Heb ook eindelijk maar een klein jasje voor de kleine gekocht in maat 56 ik had namelijk alleen zo'n skipak achtig ding in maat 62 en volgens mij verzuipt de kleine daar in . Jasje was lekker afgeprijst dus vond het wel kunnen .
hahaha ik schrijf net nog dat hier helemaal geen regen is en nu komt het met bakken uit de hemel zelfs met hagel, gelukkig zit ik lekker warm binnnen. Heb trouwens bij de v&d ook een molton met zeil gevonden . was alleen net niet groot genoeg voor ons 2 persoons bed maar ach dan maak ik hem een kant vast met het elastiek en plak ik hem aan de andere kant vast op het bed dan blijft hij ook wel liggen . Dat blauwe plastic lijkt me inderdaad heel zweterig en ik heb het al zo warm in bed.
hey lieve meiden, ff een ego berichtje hier, ik heb vorige week getest met clearblue en binnen 10 minuten kwam er een blauw pieletje en in de loop van de dag was het echt een lijntje. Hij staat in mijn album, wat denken jullie? Ik ga morgen opnieuw testen. Ben trouwens inmiddels 5 weken overtijd en mijn cyclus duurt al 63 dagen. hoe is het trouwens met jullie dames? dikke kus
@ Rachje heb je net een pbtje gestuurd hier over want ik zag je berichtje bij de vlindermama's . Ik hoop zo voor je dat dat streepje er ook echt staat en jullie nu eindelijk een brusje mogen ontvangen voor Jaylie* Zo gauw je duidelijkheid hebt willen we het natuurlijk weten . Sterkte in deze ontzettend spannende tijd.
@mikmak, ik zou er zelf niet tegen kunnen dat de babykamer laat klaar is. Maar ik wil altijd graag alles geregeld hebben, en ik heb het idee dat de baby iets eerder komt. Maar als jij je er goed bij voelt, dan maakt het verder toch niks uit. Dus ook al een klote nacht gehad....volgens mij steek ik iedereen aan met mijn slapeloosheid haha. @mamasuus, wat is dat toch met die mannen....waar is die in 1 keer angstig voor? voor de kredietcrisis...die overleven we ook wel weer, met 1 en met 2 kids. @linnie, hij is gelukkig niet 3 weken van huis. Hij komt gewoon in de weekenden naar huis. Wat spannend weer...nog 1 weekje..wie weet. @lovely, jullie hebben dus nog geen echte trouwdatum? ik denk dat je binnenkort wel naar het gemeentehuis moet om een datum vast te leggen. Je moet sowieso 2 weken voor de trouwdatum in ondertrouw. Je vriend kan de baby nu ook alvast erkennen, voor het geval jullie nog niet getrouwd zijn als de baby geboren wordt. Gewoon even met z'n 2en naar het gemeentehuis. Kost niks. Vind je het trouwens niet raar om de ring van je ex te dragen? En is het gelukt met de pepernoten? @busster, gelukkig dat John ook inzag dat hij verkeerd was. Wat leuk van je vader dat hij een mini judo pakje heeft gekocht. @Meetie, jeetje wat een drukte. Fijn dat alles goed was op het bureau. Was Alex de vorige keer wel meegeweest naar de partner les? Ben benieuwd hoe het woensdag zal gaan. @Rachje, ik zou er nog een testje tegenaan gooien. Want de op de test hoort eigenlijk binnen 10 of 15 minuten 2 streepjes komen te staan. Probeer anders eens zo'n test van clear blue, waarop staat: zwanger/niet zwanger. Hoop voor jullie dat het raak is. Bij de ikea kun je inderdaad van die bedzeiltjes kopen. Dit is hem: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70096848 Heb er vannacht op geslapen, hij kraakt niet en je gaat er niet erg van zweten ofzo. Verder kon ik nergens molton bedzeiltjes van 180x 200 vinden. Die van het kraampakket is echt veelste klein. Ik ben vandaag ff naar de drukerij geweest en wat boodschapjes gedaan bij de supermarkt. Verder kwam er nog een verwarmingsmonteur, want boven werd het niet goed warm. Dus dat is ook weer verholpen. En ik heb vandaag allemaal instantie's gebeld (ziggo, essent etc) om ons rekeningnummer te wijzigen..ppf gaat ook wat tijd in zitten, maar het is weer klaar. Ga zo even afwassen en dan lekker tv kijken. Morgenochtend moet ik naar de vk en morgenavond komt me moeder bij me eten.
@rach.. in de loop van de dag..... moet zo'n streepje niet gelijk zichtbaar worden? ik hoop iig dat het allemaal goed voor je gaat hoor maar goed ik had clearblue gehaald en die gaf in nog gen 2 tellen een kruisje, en dat kruisje stond voor zwanger. is dat nu anders dan? @meetie, lekker druk avondje dan.. ben benieuwd hoe de gym zal zijn... ik begin er woensdag mee.. en lekker toch een broertje dat babysit.... nou vanavond zal ik wel weer kunnen slapen hoor... gaat een beetje dag op en 1 dag af.... @mama suus, ja *proest* die vk's denken ook ach die heeft toch al zoveel uur met de benen wijd gelegen prop er nog maar een kilo watten tussen.... ik moet toch nog in heerlen zijn bij de baby-dump en ikea ligt iets verder op, dus ga daar van de week nog wel even langs... 4 weken voor aflever datum moet je die toch op het bed leggen? of nog eerder... jaja heel handig zo'nm collega..... oeh gezellig plantjes, nou bij ons isa ht zo druk in de tuin, kan wel hulp van de tuinrimers gebruiken @busster.. veradelij khe dat weertje .. jaja dat bloemetje was ik.... hihi staat nog steeds..., nou een bloemetje mag wel wat vaker hoor dan 1ns in de 7 jaar.... tenminste 2 keer per jaar en het hoeft niet per definitie te zijn om iets goed te maken, mag ook zomaar.... vind het altijd wel wat hebben.... maar bloemetje om goed te maken is een teken dat de man er naast zat hihi... wij lossen dat waarschijnlijk op door de mannen extra te verwennen enzo... @consider.. nou begin december is voor mij vroeg genoeg.. das 6 weken tot aflever datum..... moet kunnen hoor.. en ik ben ook van het af af af... maar ja, sommige dingen kun je niet afdwingen.... dus roeien met de riemen die je hebt.. maar het resultaat zal wel ok zijn... nou ik ga nog effe wat eten.. tot later en anders fijne avond xje
Ik heb net mijn moltonbedzeiltje uitgewassen tjonge jonge wat stonk dat ding. Hij hangt nu netjes te drogen dus denk dat ik hem morgen avond maar eens op mijn bed ga leggen . Het hoeft volgens de kraam hulp pas 3 weken van te voren maar goed je weet nooit wanneer de kleine vind dat het tijd is om op deze wereld te komen kijken. @Mikmak John is niet zo van de bloemetjes jammer genoeg maar gelukkig neemt hji wel zo af en toe een lekker luchtje voor me mee als hij weer bij schietserie is langs geweest en dat doet hij zonder dat ik er om vraag dus vind ik dat ook erg lief. Hij neemt meestal een nieuw geurtje mee dat ik nog niet eerder gehad heb en eentje die ik al wel heb maar bijna op is. Nog maar 1 keer heeft hij iets mee genomen waarvan ik zei geef die maar aan je moeder want dat is meer een oude wijven luchtje . Toen moest hij eerlijk bekenen dat hij het zelf niet geroken had omdat hij verkouden was en hij dus om advies had gevraagt. Heb hem het luchtje toen de verkoudheid over was laten ruiken en hij heeft me toen helemaal gelijk gegeven haha. @ Meetie wat heerlijk dat dylano het helemaal goed doet volgens het Cb vorige keer dat je moest kreeg je toch commentaar over dat hij niet genoeg prate of zoiets.
@busster, oh maar zo nu en dan een luchtje is ook goed.. misschien nog wel beter dan een bloemetje hahaha oh maar dan heb ik nog wel een paar weekjes tijd met het leggen van bedzeiltjes...
nou net ff manlief op skype gehad, en ff gebept. kwam erop neer ik had het te druk met bij mijn ma zitten. (dit had ik zelf ook al door) en heb nu belooft dat te minderen. (was ik al mee bezig heb zat te doen hier). en over de financieen ook heb hem gezegd dat toen we met de eerste bezig waren hadden we ons huis te koop en ook meer schulden dan nu. toen moesten we alle eerste dingen aanschaffen en die hebben we nu allemaal al. daarbij komt er juist extra bij want ze zijn hiergek op kids kindergeld is super en we krijgen ook nog extra kindergeld voor het huis. geloof dat ik hem weer bij heb kunne trekken nu dus. hij zei wel nou dat zien we van het weekend wel tijdens de s*x. dus ik jahoor dat werkt hahaha. zou extra mijn best doen dus dit weekend hihihi hij zei al leker kir royal erbij. whahaha. zijn weer trug in de race dus whahahaha. nou kom morgen weer fff kijken wnat greys anatomy is al begonnen en ik hoor manlief nog steeds beppen met een collega die hij 2 uitzendingen niet geizn heeft eerst zijn eigen erna die van hem. fijne avond! heb ik nu in ieder geval wel weer pff mannen!
@ Mikmak hihi je hoord mij ook niet klagen hoor die luchtjes zijn inderdaad ook prima. @ Mamasuus Ahha de lucht is dus weer geklaard en jullie gaan er weer voor. Mannen klagen altijd dat wij niet zeggen wat we bedoelen maar mannen kunnen er zo te lezen ook wat van. nou lekker klussen dus aankomend weekend .
goedemorgen allemaal, nou het mannetje weer de deur uit gegaan, het slapen ging wel vannacht, of liever gezegd gisteravond..... heb van 9 tot 12 geslapen, kort daarna kwam manlief thuis van het duiken..... en toch weer in slaap kunnen vallen.... vond het al heel wat hahahaha iig, mannen zijn soms zo wazig, en zeggen toch ook regelmatig niet direct wat ze bedoelen... hahahahaha fijne dag iedereen..