Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    @ mikmak, wat fijn om te lezen dat ik dus echt niet de enige ben die geen zin meer heeft haha.
    Ik heb hier een collega die ontslag heeft gekregen en per 1 nov weg gaat...en nu verveelt ie zich blijkbaar..of tenminste..hij heeft nergens meer zin aan. en nu komt ie bij mij aan het bureau steeds zeuren dat ie geen zin heeft, wat ie nou eens moet doen enz.....grrr...

@ meetie, bah muizen. Het ellendige van die beestjes is dat ze overal op, in en onder gaan zitten..grrrr. Maar wat erg dat ze bij je buren weg komen, zijn het zulke smeerzakken?

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @meetie, wat vervelend zeg dat je nu wer last van je keel hebt. blijf maar lekker warm binnen dan.
    van de alcohol weet ik hihi. maar als je niet elke dag zuipt valt het vast wel mee. en glassie wijn stimuleert zelfs vruchtbaar heid toch, omdat je dan losser bent hihihi. we gaan in ieder geval ons best doen deze wk. hihi.

@mikmak, lastig dan zeg met je kuipstoeltjes maar vor je het weet is het jan. en anders gewoon ruilen met jer vent. vind ie vast niet erg.
    en je benen over elkaar is idd niet zo best en kan me voorstellen dat het met die buik echt lastig is hihhi. zo chramant he met de benen wijd dat worden dus geen rokjes hihi.

@lovely, lekker zeg nog paar nachies en je hebt je normale bed lekker hoor. wij hebben deze zomer ook een nieuwe slaapkamer gekocht en met hoger bed nou bevalt me echt prima. moet nu alleen nog een matras maar die krengen zijn zo duur. we hebben een 140 en ons bed is 160 heb dr nu gewoon lakens tussen gepropt. en mochten we dan eens geld over hebben (was het maar waar) dan komt er nieuw matras .
    leuk ook die ringen. wij hebben ook lekker simpele hoor een kant mat andere kant glad (al is mat nu ook glad hihihi) krijg dr nog een steentje in voor yasmine.

@miekje, idd lang niet gezien weer hier hihihi. maar wat lees jij snel dan zeg. en die boete jah zelluf hihihi. ik rijd ook overwegend te snel maar jah heb het hier in dld geleerd op de autobahn en hier is snelheis 130 of meer (alleen als je dan wat overkomt ben je de lul verz betaald dan niet) dus hier zit ik altijd wel op 150 160 ofzo. maar jah in ned is dat niet zo slim hahahaha.
    en tuin is idd geweldig. kan ook niet oznder hoor. ben echt buitentype je moet mij ehctn iet op een flatje stoppen dan word ik gek. ben ruimte nodig. en manlief is idd weer bijgetrokken hij belde vandaag weer was goed te spreken. nu hem gewoon ff goed bespelen dit weekend hahaha dna komt het helemaal goed.

uuh verder weet ik het ff niet meer en onderin leest ie niet zover trug hihi.

nou ik zit hier nu al weer binnen werd ineens zo donker. heb vanmorgen al het buitenspeelgoed schoongemaakt en opgeruimd. nog ff schommel gekocht hihih, de overbuurvrouw kwam en die vroeg of ik er belang bij had want haar dochter wilde hem wegdoen. heb ik voor 30 euro een schommel met 2 dingen eraan nou super toch. ze zei van nou overleg het maar ff met je man. en ik nee hoor dat hoeft niet want deze prijs is zo goed dat vind ie wel ok. en was dus ook zo.
    gelukkig ligt madam nu weer in bed. ze heeft nu al drie dagen niet smiddags geslapen en vond het wle weer eens nodig ze wilden iet maar slaaprt als een blok hahaha. vanmiddag gaan we naar grabbelgruppe lampion maken dus moet ze niet zo dwars zijn.

ben toch lui ineens en moet nog zoveel, afwassen stofzuigen was vouwen pff word al moe als ik eraan denk whahahahaha.

3. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    heey dank je wel mikmak.

ik ben nu weer bezig met een boekje.

zal ik ik die helemaal klaar heb wel weer foto's maken.
    en dan zal ik meetie weer even lief vragen of ze ze voor me wil verkleinen.
    en dan kunnen we weer in mn album

liefs

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @linnie, das ook irritant zeg.. zo'n bijna ex collega.. zou ik ook niet goed van worden.... :( gewoon zeggen dat ie moet opsouten... ofzo....
    dat ie thuis blijft.. wat willen ze doen... hem ontslaan... :)

maar nog maar 3 uur.. voor ons 2.5 uur

@meetie... muizen... wil je mn katten effe lenen... zijn ze zo weg....letterlijk... maar goed iig verstandig om de knuffels effe uit te wassen.. je weet nooit

Zou je denken he.... een motor ipv auto.... nou hij had een chopper gekocht en die heeft ie ingeruild voor een eigenbouw (zie mn hyves)
    daar kan je niet dagelijks op rijden hoor van en na het werk toe... jij kleine stukjes.... met als gevolg dat ie mijn auto wilde gebruiken voor een mazda 6, of bmw.... nou ehhh nee dat vond ik niet een heel erg goed idee omdat ie gewoon 2 keer zo duur zijn in gebruik... maar das een discussie die ik hier ook nog wel eens eerder heb verteld.. gelukkig is dat opgelost... :)

zou er nog wel een motor bij willen, zodat ik ook eens kan rijden.... maar ja dat zijn toekomst perikelen voor als ik in de buurt werk en we maar 1 auto echt nodig hebben....

oeh oeh brownie.. lekker....

@mama suus... jaja tis effe afzien.... en nee geen rokjes.. zal er vast niet charmant uitzien.... *lol*
    leuk leuk, lekker schommelen dan voor die dame..... nou dat ze maar lekker eventjes blijft slapen dan...

afwassen... geen afwasmachine? stofzuigen gaat nog en vouwen, kun je zittend doen.. toch succes iig... en niet te hard werken he...

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nee mikmak ik heb geen machine die het vuile werk doet hihihi. had er wel 1 heb dr zelfs la 2 versleten maar daarna hebben we geen nieuwe aangeschaft omdat we en nieuwe kueken willen......
    nu zouden we dat van uitzendinggeld doen maar jah toen wide manlief ineens het hele huis nieuw voorzien van stroom (is ook heel slecht hier hoor) maar jah met gevolg dat geld op is en we alleen nog maar boven 2 slaapkamers gedaan hebben en ovelroop whahaha nog geen keuken dus.
    moet yasmine maar snel ouder worden kan zij afwassen hihihi. zijn toch maar met zn tweetjes dus zon rmap is het niet.

maaruh wat ie je hyves dan ben ok wel benieuwd.?

nou moet nu toch wat doen want moeten zo bastelen hihi

6. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Daar was ik weer ;) ...

@ Mamasuus: ja in Dld mag je idd wat harder rijden.. Maar zodra je de grens over gaat..... moet je je gaspendaal loslaten.....
    Leuk zeg een schommel gekocht voor weinig! mmmm beetje last van nesteldrang? Veel plezier met knutselen...

@ Mikmak: Ik hoop ook dat je maar 1/4 nodig hebt van t kraampakket! misschien is dat bij mij zo geweest omdat ik in t ziekenhuis ben bevallen en daar dus de spullen heb gebruikt (dat bedenk ik me nu ff)..
    Dus donderdag zijn jullie in Utrecht.. Hoop dat er niks ernstigs uit t onderzoek komt!
    Goed zo, nu lekker gaan 'bewerken' die man van je, en dan sla je in t weekend toe. haha ;) ..

@ Meetie: Ik heb gesolliciteerd op een leidinggevende functie.
    Enne, het waren 'maar' 9 pagina's om terug te lezen.. Dat valt nog wel mee.. Mmmm jammie lekker hoor zelfgemaakt brownies!
    Iehhhhhhhhhhhl muizen! wat klote zeg... Hoop dat ze snel weer vertrekken.. Ik zou idd ook alles schoon willen hebben dan!

@ Linnie: vervelend zeg die collega... zou daar helemaal 'gek' van worden..

Oja op vele 'medicijnen' staat dat je het niet mag als je zwnager bent.. Dat zetten fabrikanten erop uit voorzorg, omdat t nooit getest is.. Misschien mogen jullie wel strepsels? En anders misschien ff met de HA overleggen?

Hier alles nog steeds goed. Julen wilt niet slapen vanmiddag dus die is lekker 'jengelig'... Ga m zo ff een snackje (fruit) geven...

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamasuus ja dat is het....kinderen voor de afwas.... *lol* :)
    en veilig stroom enzo is ook wel redelijk tot zeer belangrijk... kun je wel een afwasmachine hebben, maar als die niet aan kan heb je er ook niets aan.... :)

@miekje.. hmmmmmm ik wil graag thuis bevallen.. we zullen zien, het schijnt dat de kraamhulp 3 weken van te voren alles klaar komt zetten dan hoor ik wel wat ik nog moet hebben...
    Jep donderdag daar naar toe.. 1 voordeel, ook daar is een babydump.. misschien daar nog effe afstappen (ligt eraan hoe mn mannetje zich voelt natuurlijk, want dat zijn niet hele lollige onderzoeken) en anders misschien op de terugweg in eindhoven effe afstappen....

huh waarvoor moet ik mn man bewerken dan? vanwege een motor of was deze uitspraak voor mama suus? bewerken hoeft niet, mag ten allertijde toeslaan ;)

Geen idee..weet alleen dat we paracetamol mogen hebben.... maar zelfs dat heb ik nog niet gebruikt....

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Hellllooo everybody!
    Ben vanochtend naar de vk geweest, en alles was goed. Baby was nog niet helemaal ingedaald, maar lag al wel wat naar beneden. De volgende afspraak gaan we het hebben over de bevalling. En dan moet me man ook mee, alleen zit hij nog 2 weken in vught en is het spreekuur van de vk alleen s'ochtends. Dus nu ga ik pas over 3 weken weer heen, anders kan me man niet met zijn werk.
    Ben nu aan het koken, want me moeder komt straks eten.

Trouwens...vind het niet leuk hoe snel jullie typen pffff moet elke keer zoveeeeeeeeel bijlezen.

@meetie, wat is een ceasar therapheut?
    Was Alex welk bij de bevalling van Dylano?
    Hou maar op over kuipstoelen haha, onze renault laguna is een best wel lage auto en kom soms zooo moeilijk eruit.
    Ohhh jakkkkes muizen, bah bah bah! Je hebt er dus al eerder last van gehad. Wonen jullie in een oud pand? En inderdaad als de buren van allerlei eten laten slingeren dan komen ze vanzelf bij jullie.
    Ennneee....mag ik ook een brownie ;)

@miekje, wat spannend...hopelijk ben je aangenomen! Het slapen gaat al wel wat beter, vannacht prima geslapen, maar wel vroeg wakker.

@lovely, wat een ontzettend leuk scrapboekje!

@mikmak, leuk hé zulke collega's...heb echt een hekel aan van die aanstellers.

@mamasuus, dat is een koopje voor een schommel!
    Wat is een grabbelgrupe lamion? net zoiets als voor sint maarten in nederland?

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    haha @consider, linnie en ik zitten allebei op kantoor, dus kunnen het hier behoorlijk bijhouden... ik iig wel....
    en JA zulke collega's zijn verschrikkelijk....volgens mij wil zij ook wat hebben omdat ik zwanger ben, en onze klanten me zo nu en dan bellen, mailen, om te vragen hoe het gaat en om foto's om te zien hoeveel ik inmiddels ben gegegroeid enzo... ja dan moet je wat he, bijna 50.. in de overgang.. een kerel die niet heel erg sympathiek is, en dullen van kinderen... ja dan zou ik ook wel eens wat aandacht willen.. denk ik....
    het ergr is.. dat ze zich nu al zit te verkneukelen op die kleine en de kraamvisite :confused: .... en ze is nu al bezig met een cadeautje vanuit mn werk... :confused: man... daar is niemand nog mee bezig behalve onze ouders, die vragen of we nog iets specifieks te wensen hebben..... *lol*

maat goed, over het algemeen gaat het meeste langs me heen met wat ze zegt haha.. en dan is ze best te pruimen hoor... niet alleen maar slecht... en kan ook wel met dr lachen...

wat ga je koken dan?

10. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    @ consider, wat fijn om te lezen dat alles goed is. Balen dat je pas over 3 weken weer heen kunt...soms is het best lastig he een militair..hihi

@ miekje1982, ik word ook bijna gek hier...haha
    nou jah..nog ff..het is op zich een leuke collega hoor..maar de afgelopen week hangt ie er gewoon echt tegenaan dat ie weg gaat zeg maar

@ mamasuus, dat heb je goed gedaan een schommel voor zo`n prikkie. Kan je kleine nog heel veel plezier van hebben..

joepie nog 3 kwartier....en dan lekker vrij

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @linnie.. nog heeeeeeel eventjes dan... hahahaha

12. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Ohhh foutje :oops: sorry.. Was idd voor Mamasuus...

13. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Linnie, Lekker zo een vent die jou komt vervelen omdat hij zelf niets weet te doen :( Nog maar eventjes volhouden!

En ik woon in een appartement, dus ik weet niet welke buren dit overlast veroorzaakt, helaas! Ik gooi gewoon bij alle buren om mij heen zo een brief in de bus. Maar blijkbaar zit er inderdaad eentje tussen van de onderwoningen, die niet geheel hygiënisch bezig is. :( Het hoeft niets extreems te zijn, misschien hebben ze een huisdier en slingert er eten enzo over de grond? Kan mij eigenlijk niet schelen wat het precies is, als ze er maar wat aan doen! haha..

@Mama Suus, haha omdat je meer 'zin' hebt, betekent het nog niet dat je ook vruchtbaarder bent he :p Maar goed, gewoon los gaan dan komt er vast wel een zaadcelletje bij je eitje! ;) Hier ga ik in ieder geval voor je duimen hoor!

Mooi prijsje trouwens voor die schommel! Dat zal Yasmine vast geweldig vinden! Fijn ook dat ze vandaag toch is gaan slapen! Het is toch lekker, even zo een pauze halverwege je dag ;) Is het nog een mooie lampion geworden? Is het voor iets speciaals?

@Lovely, Nou daar moet ik nog even over nadenken hoor ;) hihi. Nee, je geeft maar een gil als het nodig is!

@Mikmak, Wel knap dat hij zelf die motor heeft kunnen bouwen hoor! Doet hij vaker zulke dingen?
    Ik dacht trouwens dat je zelfs paracetamol juist niet mocht, tijdens een zwangerschap.. :eek:

En jij hebt dus ook een lekkere collega :p Ik zie dat het ondertussen al weer bijna half 6 is, dus je bent er nu even mooi vanaf! Gelukkig kan je ook met der lachen :p

@Miekje, 9 pagina's :pale: Nou mooi dat je er doorheen bent dan! Stel dat je nog een paar dagen had gewacht hahaha.
    En ik gebruik vanuit me zelf al weinig medicijnen. Ik heb zelfs geen paracetamol in huis. Dus heb geen zin om voor een beetje keelpijn naar de ha te gaan :oops:

@Consider, Super weer dat het goed ging bij de vk! De kleine is dus al bezig met indalen. Vandaar dus zeker ook die steken van laatst?
    Jammer dat je pas over 3 weken weer naar de vk kan, maar het is inderdaad wel fijn als je mannetje ook bij dat gesprek kan zijn!

Ceasar Therapie is een soort bewegingstherapie. Dan kijken ze naar hoe je houding is tijdens zit, loop, lig etc..

Alex heeft de bevalling van Dylano helaas gemist. Hij was wel onderweg van Afghanistan naar Nederland, maar heeft het niet kunnen redden. Pas 2 dagen later kwam hij aan.. Gelukkig hoef ik mij daar nu geen zorgen over te maken! Ben echt blij dat hij dit keer 'nee' kon zeggen, anders was het hetzelfde verhaal geweest. Dan zou hij namelijk in November moeten vertrekken..

Wij wonen inderdaad in een oud gebouw. En met Dylano is het niet gek dat ze hier ook komen snuffelen nee, want ik kan niet voorkomen dat hij bijvoorbeeld koekkruimels laat vallen. Maar dat zullen die muizen vast niet vanaf de begane grond ruiken! Daarvoor moeten ze helaas al in het gebouw zijn :(

*geeft je een brownie ;) Genietse!

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @consider... helemaal overheen gelezen.. althans wel gelezen, maar nog geen reactie..maa rhier komt ie.. mooi dat alles goed bij de vlos was... is toch altijd weer een prettig gevoel he.. en effe het hartje weer luisteren....

@miekje dat dacht ik al.. maar dat maakt niet uit hoor....

15. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @meetie, hihi van drank word je idd niet meer vruchtbaar nee :) maar als alles wat ontspannender is dan heb je wel meer kansen. hebben ze alle tijd om goed te zwemmen hihihi.
    we hebben alleen nog maar gepapiermacheed (als je het zo schrijft tenminste) moet uiteindelijk een schaap ofzo worden hihihi. is gewoon voor lampion lopen dat doen ze hier ook met de kerstmarkt . dan halen ze sint niclous op (oftewel sinterklaas) daar krijgen ze dan snoepies van en dan vertrekt ie weer hihihi.

die schommel ben ik echt mega blij mee want dat vind ze helemaal gewledig.
    het lijkt mij dus echt niks he zwanger en dan vent weg. wij hebben expres nog gewacht als ie niet weg had gemoeten dan waren we veel eerder begonnen aan tweede maar jah hij moest vorig jaar wel dus daarom maar gewacht.
    lastig zeg die muizen hoop voor je dat je er vanaf komt. we hebben ze hier ook wel op zolder gehad maar jah dat krijg je zo in dorp.

@consider, beter zeg dat alles goed is en de kleine al mooi voor de uitgang ligt HIj/ zij weet dus de uitgang al te vinden dat scheelt alweer.
    en indalen dat kan ja nog wel. is minder als ie niet goed indaalt had ik dus ook was dag voor bevalling voor kontrole geweest en ze zeiden ach dat duurt nog wel ff want is nogn iet goed naar onderen (was dag voor uitgerekende datum) en hups volgende morgen sta ik op breken mijn vliezen. dus naar ziekenhuis (hier is dat standaard) blijkt dus dat ze nu scheef lag omdat ze niet ingedaald was en ik was gaan lopen. nou wat een gedoe was dat zeg whahaha ook wel komisch hoor. mijn vent was ff eten halen. en zei de hebamme (vk) dat ik op handen en voeten moest zitten en met mijn kont wiebelen hihihi komt mijn vent trug en die kijkt toch raar whahaha sta ik daar met me kont te wiebelen in doggiestand.
    hihihi moest ik ff aan denken toen ik dit las sorry :oops:

grabbelgruppe= soort van peuterspeelgedoe maar dan anderhalf uur in de wk met mams erbij en al vanaf baby leeftijd. en dat andere was dus lampion.

nou ga weer eens verder tjuus

17. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hoi Dames ben ik ook weer even , ik ben vandaag bij mijn werk langs geweest want als touringcarchauffeur heb je een soort pas die je moet invoeren in de bus als je gaat rijden waarop alles geregistreerd word van hoe hard je rijd en hoeveel enzo maar die moet iedere 3 weken ingevoerd en uitgelezen worden door de computer bij ons op kantoor en je dacht toch niet dat ik hem iedere 3 weken ga brengen. Heb hem daar nu dus maar achter gelaten zodat ik hem weer kan gebruiken na mijn zwangerschapsverlof. Ook moest ik even met de baas praten over mijn nieuwe contract want ik wil natuurlijk geen 40 uur meer werken straks . Gelukkig kan ik gewoon parttime gaan werken op vaste dagen . Hoefde niet eens moeilijk te doen hij zei meteen ok.

@ Mikmak kuipstoeltjes in de auto lijkt me nu echt super vervelend kan al niet normaal uit de stoel van onze ford station komen .

@ Meetie volgens de kraamhulp moet ik wecasinpoeder (of zoiets) halen voor het naveltje want dat zou goed voor de genezing zijn , je kan het later ook op wondjes en schaafplekken doen zei ze. Kon het bij de verloskundige kopen zei ze.

@ Miekje Spannend ik hoop voor je dat je op sollicitatie gesprek mag komen.

@ Mamasuus 30 euro voor een schommel daar zou ikook niet lang over na moeten denken. Nu maar hopen dat het nog eenbeetje mooi weer word zodat jullie meisje nog even lekker kan schommelen en anders kan het pas volgend jaar.

@ Consider Ik wil ook graag dat john bij de afspraak met de verloskundige is als we het over de bevalling gaan hebben dus ik snap dat je je afspraak een weekje later doet hoor. Ik ga volgende week alleen en de afspraak erna gaan we het pas over de bavalling hebben.

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Zoo, ben daarnet even lekker in bad geweest! Heerlijk 8)

@Miekje: Dat is inderdaad erg opvallend ja, dat die muizen precies met die nieuwe buren tevoorschijn kwamen! Gelukkig namen zij jullie bericht serieus en hebben jullie geen last meer van die muizen gehad!
    Bij ons lopen ze ook in de muren. Alleen hebben de vorige bewoners die de keuken hebben geplaatst de muur niet geheel gedicht en vandaar dat ze onze woning binnen kunnen! Nu heb ik ook al plastic tassen in de openingen gestopt, maar dat wilt hun niet tegenhouden (bij nader inzien ook wel logisch ja :rolleyes:). Van het weekend even kijken of we niet die openingen kunnen dichten.

(@Miekje en mama suus) Mooi dat defensie toentertijd je man's boodschap begreep en hem toch maar hier lieten! Alex zijn uitzending stond al vast voordat ik hem leerde kennen, dus daar konden we niet meer onderuit. Niet dat hij anders kon weigeren, maar toch. Dylano was daarnaast ook niet bewust gepland, vandaar. (Maar wel onwijs gewenst hoor ;) dat je dat maar niet verkeerd begrijp! hihi)
    Nu met de tweede wilde ik inderdaad op de pil gaan zodat de uitzending en de bevalling niet opnieuw tegelijk vielen, maar toen ik wachtte op me menstruatie om met de pil te beginnen, bleef het bloed maar weg en bleek ik dus al net zwanger te zijn geraakt! Alsof het zo had moeten zijn haha :) Vandaar dat Alex dit keer toch maar niet meegaat, wat ik helemaal niet erg vind hihi!

Volgens mij voelde dat inderdaad onwijs raar/rot voor Alex toen hij bericht kreeg dat hij te laat was. Ik weet dan wel dat hij dat onwijs kut vond, maar volgens mij kan ik mij half nog niet voorstellen hoe kut het daadwerkelijk voor hem voelde.. Ik vond het ook echt zo lullig voor hem! Maar ja, wat kon ik doen he.. kon er moeilijk een kurk in stoppen ofzo..

En Defensie lijkt inderdaad soms te vergeten dat hun militairen ook mensen zijn. Al begrijp ik het ook wel, want tijdens het echte werk kunnen ze ook niet altijd van roosters en schema's uitgaan. Maar goed, voor ons, het thuisfront is dat gewoon lastig.

@Mama Suus, hihi wat leuk dat jullie ook een soort van Sinterklaas hebben! Maar die komt bij jullie dus met kerst?

Hahaha :) Volgens mij was dat inderdaad een apart gezicht voor je man, om jou op die manier aan te treffen! Maar de bevalling verliep vervolgens wel normaal, of bleef het lastig?

@Busster, Het is inderdaad handiger om je pasje daar achter te laten! Ook fijn dat je baas meteen akkoord ging met het parttime werken! :D Hoeveel uur ga je nu uiteindelijk werken? Of weet je dat nog niet?

En ik heb nog nooit gehoord van die poeder :eek: Maar ja, als de kraamhulp het zei en de verloskundige het verkoopt, dan zal het wel werken lijkt mij! Makkelijk ook dat je het daarna ook kan blijven gebruiken tegen schaafwonden enzo!

Bwhaha een vriendin belde me net. Nu heb ik zó hard gelachen dat ik gewoon harde buiken heb :)

19. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    goede morgen dames het is nu eigenlijk nog midden in de nacht maar ik kan absoluut niet slapen. Ik heb al 100 rondjes gedraaid in mijn bed maar het wil niet lukken dus lig ik nu via mijn telefoon te internetten omdat ik mijn bed ook niet uit wil. Veel te koud als ik onder de dekens uit kom ha ha.

@ Meetie ik ga straks ongeveer 24 uur werken dus 3 dagen. En dan vaste dagen zodat ik duidelijk afspraken kan maken voor kinderopvang.

Jeetje je hebt dus muizen in huis gelukkig heb ik daar geen last van zou ook een beetje gek zijn met 2 katten in huis. Knabbelen ze niet stiekem aan je eten? Hoop dat de buren je een beetje gaan helpen te zorgen dat ze verdwijnen.

O denk er ineens aan dat john me vertelde dat alex in de defensie krant staat dus als ik jou was zou ik vragen of hij hem even mee neemt zodat je het ook kan lezen. Gaat natuurlijk over zijn actie in afghanistan en dat hij daarvoor een medaille heeft gehad.

Ga maar weer eens kijken of ik nu wel kan slapen. Jullie liggen vast allemaal lekker te dromen op dit moment.

20. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ja om 4 uur lag ik nog lekker te dromen ja.

mijn slapen gaat gelukkig al beter.
    maar heb elke week een ander ritme.
    vorige week was ik elke nacht om half 1 wakker en om 5 uur.
    en deze week ben ik elke keer om 2 uur wakker.

had ik vanacht weer last van restless legs.
    zo irritant.
    dus ik had toen we gingen slapen al gezegd dat mn benen irritant deden dus mn vriend wist er al vanaf haha.

sinds de "nieuwe" tijd kan ik als ik om half 8 's ochtends terug kom(breng mn vriend naar zn werk) nooit meer slapen.
    dat kon ik daarvoor wel.
    grrrrr.
    maar ja.
    nou ga ik 's avonds lekker om half 10 op bed omdat ik dan moe ben.

liefs

Deel Deze Pagina