@ consider Ik heb ook een enorme hekel aan maandverband ik gebruik het ook nooit , nu had ik omdat er op al de lijsjes die je krijgt met benodigheden voor na de bevalling ook maandverband stond 2 pakken always gehaald maar toen ik maandag intake gesprek had met de kraamhulp zei ze me dat ik die niet mag gebruiken omdat er plastic in verwerkt zit en het dan gaat broeien en dus sneller ontsteken als je bijvoorbeeld hechtingen hebt gehad. Ze zei me kotex maandverband te namen dus nu heb ik maar een pak maandverband voor s'nachts mee genomen die zijn namelijk extra lang en absorberen meer . Zit in een zwarte verpakking met rood erop en er staat zelfs op de achterkant dat het handig is voor na de bevalling dus als je het nog niet in huis gehaald hebt zou ik als ik jou was daar even naar kijken. @ Linnie volgens mij kan je inderdaad eerder testen als je eisprong 3 dagen eerder is geweest is volgens mij je nod ook eerder. Maar ik weet het niet zeker hoor ben ook geen exper op dat gebied want was bij ons na 3x proberen raak. @ Mama suus het zinlijk worden wil nog niet zo lukken dus . slim dat je het dekbed van het logeer bed ook gebruikt voor haar anders heeft ze straks niks waar ze droog onder kan liggen Mijn zusje komt vanavond logeren want we gaan samen iers leuks schilderen voor op de babykamer , ook komt John even thuis want hij is weer eens met de generaal in de buurt dus komt hij lekker eten terwijl de generaal aan het werk is. Ga lekker pannekoeken bakken . Ik ben net even naar de gamma geweest want we wilden nog een spiegel op de babykamer boven de wasbak maar moest steeds de maat nog opmeten omdat we achter de kraan een grote tegel hebben zodat de muur niet nat word maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat de spiegel uitsteekt buiten die tegel of dat hij te laag is zodat als je ervoor staat er niks in kan zien maar gelukkig is het me nu gelukt een passende te vinden . Nu maar hopen dat John hem ok vind.
@ consider ik lees net dat je al van de kotex wist was nog bezig met mijn bericht toen jij die van jou poste haha
@consider ja hahaha... zou wat zijn he.... ik weet het niet hoe het met almar is... hij is aan het werk en de hele dag al van de gore troep aan het drinken... hij komt vanavond laat naar huis wan tmoet nog tot laat werken... dus hoop dat ie goed moe is strax en dat ie nog een opaar uurtjes slaap pakt voor we weer uit de mand moeten rollen en richting utrecht moeten... maarre.. heb je goed gedaan hoor, de boodschapjes en die voor je moeder... hoop ook niet voor jou dat je mannetje in de file komt te staan
@mikmak, drinkt ie die zooi op het werk? je moet er toch verschrikkelijk van naar de wc of niet, dat werkt dan toch niet fijn en helemaal een eind in de auto dan ook nog. nou hoop voor jullie dat het allemaal lekker positief is morgen en hij er met een klein kuurtje vanaf is. @buster, opzich wil het zindelijk worden wel alleen grote boodschap vind ze moeilijk. heb drn u zonder luier in bed gelegt hahaha jaja ik durf. ben benieuwd zoek er straks wel een op voor als ik naar bed ga denk ik want tot die tijd is ze altijd nog droog maar opeen of andere manier smorgens niet meer. al denk ik dat ze dat pas doet als ze wakker word maar jah dat weet ik niet zeker. en ik ben zelf aardig moe dus heb weinig zin om vannacht het bed te verschonen hihihi. @linnie, zover ik weet is je nod altijd 12 a 14 dagen na je eisprong dus heb je dat nu ook ongeacht de lengte van je cyclus normaal. spannend dus je kunt miss al wel eerder testen dan? wel fijn dat je weekend lang vrienden hebt dan heb je minder tijd om erover te piekeren.
Dag meiden, Ik heb niet terug gelezen nog... Doe ik morgen.. Maar wil wel even vertellen dat ik maandag op gesprek mag komen! Vind t allemaal erg spannend... Weet niet hoeveel mensen er op gesprek mogen komen. Weet wel dat er nog iemand, net als ik, intern heeft gesolliciteerd, maar weet niet of diegene is uitgenodigd.. Ik heb maandag dus 2 gesprekken.. Ik begin van 11 tot 11.45 en dan heb ik van 12.15 tot 13 uur.. eerste gesprek is met regiomanagers, 2e gesprek met orthopedagogen en groepsleiders.. (steeds 2 mensen met dezelfde functie van beide organisaties. de organisatie is nl bestuurlijk gefuseerd. De functie is voor 2 groepen; 1 van de ene organisatie en de andere groep van de andere organisatie.. Om t makkelijk te houden ) Iedereen een heel fijne avond!
Woei! Me broertje komt zojuist met een schaaltje vol ijs me kamer binnenlopen! Jam jam, ben dus lekker aan het smullen hihi Oh en ik heb vanmiddag die muizenbrieven gepost. Ik kreeg meteen reactie van een van de buren dat, voordat wij hier kwamen wonen, zij ook last had van muizen en dat ze van de schuin-onderburen kwamen. Daar laten ze altijd eten enzo slingeren in de tuin. Het schijnt daar heel smerig te zijn! Ze had al een klacht ingediend bij de gemeente toentertijd en ze zit er over na te denken om dat opnieuw te doen! Een andere buurvrouw stond ook daarnet voor de deur en zij vond het ook fijn dat ik meteen iedereen waarschuwde. Ben benieuwd of die 'smerige' mensen wat gaan ondernemen! Heb ook me kruidvat babydoos gehaald. Zit niet zo veel boeiends in.. zowiezo zit er weinig in en derest gebruik ik eigenlijk niet. Alleen een klein tubetje Bepanthen vond ik wel fijn! Wat is het trouwens ineens koud! Ik ging meteen maar handschoenen kopen! Heb voor mezelf wel twee paar gekocht, maar voor Dylano kon ik niets vinden.. Voor de babyhandschoentjes heeft hij te grote handen, maar voor de kinderhandschoenen weer te kleine.. dus ja Vorig jaar was dat hetzelfde verhaal. Toen had ik uiteindelijk wel een setje kunnen vinden, maar ik kan niet meer herinneren waar dat was! En zijn handschoenen zijn perongeluk in de droger beland, dus die zijn nu nogal klein hihi Binnenkort toch maar opnieuw de stad afstruinen, want ik vind het wel erg zielig voor hem. @Mama Suus, Hadden die muizen bij jou dan een gaatje in de kast geknaagd ofzo? Lijkt me inderdaad balen.. berg je nog zo goed je spullen op! Ben benieuwd hoe je meissie het vanavond gaat doen! Je kan inderdaad niet de hele avond er naast gaan zitten om te kijken wanneer ze nu der behoefte doet.. Hopenlijk begint ze nu zelf door te krijgen dat ze sochtends meteen naar de wc moet! Of misschien kan jij je wekker zetten, zodat je haar wakker kan maken om sochtends naar de wc te gaan? Al staat Yasmine volgens mij wel héél vroeg op, of niet? @Linnie, haha je bent er dus nog niet over uit Ah joh, gewoon maar even aanzien hoe het loopt. En hopenlijk gaat niet al je gasten continu het over je nod hebben! Zal je niet zien Volgens mij kan je theoretisch gezien inderdaad nu iets eerder testen.. maar dat durf ik niet zeker te zeggen hoor! @Consider, Ja inderdaad langs de grovere muren klimmen ze inderdaad omhoog Maar ik heb ze wel eens betrapt in de keuken en dan dachten ze ook snel even die tegelmuur op te vluchten, maar dat lukte ze dus mooi niet Vandaar dat ik het zo zeker weet. Haha ik zie je al staan voor dat maandverband-schap Uiteindelijk dus toch maar met lege handen naar huis gegaan. (wat de maandverband betreft dan.) En inderdaad de wc maar aan je man overlaten. Zal hij vast niet erg vinden voor die anderhalve week nog die jij moet En zowel, dan heeft hij mooi pech haha Lief trouwens dat je boodschappen voor je moeder hebt gehaald! Was je mannetje nog beetje op tijd thuis? @Busster, Veel plezier vanavond met je zusje! Wat gaan jullie maken? En wat leuk dat je mannetje weer even langs huis kan Het wordt dus een gezellige avond! Mooi dat je een passende spiegel hebt kunnen vinden! Heb je best snel gedaan ook. Bij mij is het meestal zo, dat als ik iets in me hoofd heb om te halen, dat ik het prompt nergens meer kan vinden @Mikmak, Zo, je mannetje is dus gewoon gaan werken terwijl hij dat spul moet drinken?! Dat lijkt me echt niets! Maar goed.. blijkbaar lukt het, anders had hij zich vast wel allang weer thuis gemeld. @Miekje, JEEEJ Wat leuk dat je op gesprek mag komen! Ik zal voor je duimen! En begrijp ik het nu goed? Je solliciteerd naar dezelfde functie bij 2 organisaties?
jep, hij zit die gore troep gewoon op zn werk te drinken, hij was rond 7 uur klaar met 4 liter... jakkes... @miekje, wat helemaal te gek dat je op gesprek mag komen... super... nu hopen dat het allemaal gaat zoals je zou willen... nou net zwangerschapsgym gehad...niet heel erg bijzonder, wat kleine oefeningen.. maar merk wel dat mn racefiets al een paar maandjes stil staat hoor... normaal 1x per week spinnen en 1x per week op de racefiets.. een kmtje of 40 fietsen... en nu..... voel je je spieren al kraken haha en wat een verschillende types zeg.... er zitten echt een paar mutsen bij... 2 maar hoor, de rest is wel ok..... en de juf ook. @meetie, hoop dat je muizen probllem snel is opgelost nu...... dus de kruidvat doos is niet zoveel... hmmmm moet m van de week nog halen.... we gaan het meemaken
Is je mannetje niet onderhand een beetje flauw van het niet eten? Ik zou dat echt niet kunnen.. Gelukkig is de grootste deel van je groep en de juf wel ok! Die andere twee moet je maar negeren En dat zal je inderdaad wel merken ja.. als je eerst zó veel fietst shock en dan nu.. @Consider, Hoe was trouwens je partnerles? Volgens mij echt leuk, of niet?
@meetie, nou heb toch maar weer luier omgedaan later want om kwart over acht was ze ineens helemaal over de zeik letterlijk en figuurlijk hihi. alles was nat. was dus erg zielig. denk dat ze te vast geslapen heeft want notrmaal is ze altijd nog droog om die tijd. na jah dan moeten we nog maar ff wachtne hiermee en vandaag toch maar oma op pad sturen voor pak luiers. als ze weer eens smiddags wil slapen dan probeer ik ht nog eens. ze wilde gisteravond ook geen luier meer om nadat ze nat was heb dr dus eerst nog zo gelaten en toen ik naar bed ging maar een omgedaan. die muizen komen bij mij uit dr grond! dr zit een oude buis, geen idee waarvan, en denk dat ze dar wegkomen want heb de deur altijd dicht. is dus gewoon een inloop kast. dacht dus eerst dat ze van boven kwmaen omdat we aan het verbouwen zijn en toen stond de zoldertrap veel los en had ik de kast nog regelmatig losstaan. maar zelfs nu hij dicht is was ie dus gewwest. maar gelukkig vond ie zijn voer lekker hihihi. wij hebben nu af en toe nog eens een of ander beest op zolder die maakt altijd snachts lawaai heel irritant we denken zelf een marter maar jah kunnen hem niet zien he hihihi. vnet heeft alles daar dichtgemaakt met pur wen kippengaas maar toch blijft is komen als het erg koud is. hij zit ook bij onze kippen want de eiren jat ie steeds. maar gelukkig blijft ie van kippen af hihihi. maar jah is weinig aan te doen hier woon op platteland he dus is niet anders. gewoon hopen dat ie naar de vuren gaat whahaha. net als onze mol die kwam van ene kant buren en is nu weer een huis verder pfff wij in ieder geval geen last meer van hem. me hele gras werd zwart. OEPS beetje lang beestjes verhaal geworden lief van je broertje zeg die schaal ijs geef mij zon broertje hihihihi. van mijn grote broer hoef ik zoiets echt niet te verwachten. die is meer als jaar weg en laat niets van zich horen tenminste persoonlijk niet alleen op site. zelfs niet met verjaardagen. yasmine denkt niet voor niks dat haar oom jamie oliver is hahaha @mikmak, sterkte vandaag met je vent in het ziekenhuis. zal duimen dat alles ok is. kan me voorstellen dat er ook stumpers op les zitten hihihih zijn nou eenmaal veel verschillende mensen. maar jah als er maar 1 of 2 leuken bijzijn dan ga je er in ieder geval niet met tegenzin heen. @miekje, wat leuk zeg dat je op gesprek mag, super. succes ermee nou ik heb het koud brrrrrrr. weer mistig hier. ga denk ik vandaag boven de boel weer eens doen dus poetsen ed. en miss als het vanmiddag beter is nog ff wat stenen bikken dat voreg manlief nog hihihi. morgen is ie als het goed is op tijd thuis want hij heeft examen en heeft er tot half 10 de tijd voor erna kan ie weg want word nagekeken in eindhoven. oh jah goed nieuws hij zit vanaf gister officieel in fase 3 woehoe. oftewel hij is bot`er geworden.
@Busster, ja dat van de kotex wist ik al maar lief dat je het even verteld. Wat leuk dat je zusje komt logeren, wat gaan jullie schilderen op de babykamer? ben benieuwd En war vindt John van de spiegel? @mikmak, heeft almar het goedje naar binnengewerkt? veel naar de wc zeker, bleh. Veel succes vandaag! Neem wat te eten mee, dan kan hij wat eten als de onderzoeken klaar zijn. Hij zal wel honger hebben. Dus de zwangerschapsgym was wel leuk. Hoeveel lessen heb je? @Miekje, wat super dat je bent uitgenodigt Ben je groepsleider/woonbegeleider bij verstandelijk gehandicapten? Hopelijk gaan de gesprekken een beetje goed. @Meetie, fijn dat de andere buren meteen reageerden, misschien dat jullie gezamelijk een klacht in kunnen dienen. Want het is toch niet normaal dat jullie last hebben van muizen omdat de onderburen er een rotzooi van maken. Hoe meer klachten, des te sneller ze er iets aan doen. Ben benieuwd of die onderburen zelf ook gaan reageren, ze zijn zich vast van geen kwaad bewust Je moet inderdaad op handschoenen jacht, het wordt steeds kouder en anders zit Dylano met koude handjes. Hopelijk kun je ze nog ergens vinden. De v&d heeft meestal ook veel handschoenen in alle soorten en maaten. Ehhmm hoe bedoel je anderhalve week dat ik nog moet? Volgens mij moet ik nog 5 weken @mamasuus, waarvoor heeft je mannetje examen moeten doen? en wat is bot'er? Wat een eng idee dat je niet weet wat er op zolder zit. Ik zou echt helemaal gek worden. Maar ik hou ook niet zo van ongedierte. Nou de partner les was wel interessant. Onze lerares is geen ouderwetse puf miep, dus ze heeft de mannen van alles verteld over de bevalling. Hoe alles in zijn werk gaat etc. Me mannetje vond het wel interessant. Dus hij is nu in elk geval goed voorbereid op wat komen gaat. Nu nog het bevallings gesprek met de vk en dan is hij er ook helemaal klaar voor Hij stond gelukkig niet in de file, en hij was tegen kwart voor 6 thuis (hij was om 14.30u vertrokken vanuit Vught) Hij is om 21.40u weer weggegaan naar Vught en was er om half 1. Best wel zielig zo'n stuk rijden voor 1 uurtje zwangerschapscursus, maar hij vond het gelukkig niet erg, en hij mag de reiskosten declaren. Heb voor vandaag niet echt plannen, ga dus maar weer op maandverband jacht haha. En vanavond ga ik naar me vriendin, gezellig even bijkletsen.
goeiemorgen dames. oh ik was me gister avond toch moe. dus kwart voor 8 lekker onder de douche gesprongen. half 9 moest ik weg om mn vriend op te halen die was 9 uur klaar met werken.(moest overwerken) sta ik daar waren ze nog niet klaar. waren ze pas kwart over 9 klaar. dus ik stond daar wat binnen met mn huispakbroek haha. moesten we daarna ook nog een collega van hem thuis brengen. was niet zo ver weg maar toch. 10 uur waren we pas thuis. nog ff kopje thee gedronken. mannetje even gedoucht. half 11 ben ik op bed gegaan. mannetje was op bed al tv aan het kijken. ik ben als een blok in slaap gevallen.(mannetje valt meestal eerder als mij in slaap.maar ik viel al na een kwartier in slaap zei hij. hij ging pas half 12 slapen haha) 's nachts er nog 1x uit geweest voor naar de wc te gaan. kwart voor 6(mn vriend was er net af) moest ik weer naar de wc. en toen kon ik half 7 vanmorgen hem weer naar zn werk brengen. 20 over 7 was ik weer thuis en lekker weer in mn bedje gedoken. half 10 was ik pas wakker. en ik heb ook behoorlijk vast geslapen. dus zal mn straks even aankleden. en verder met scrappen. vanmiddag langs het cwi en een andere sollicitatiebrief invullen(van de bristol) want heb nog steeds niks gehoord van dat uitzendburo. liefs mij.
@Mama Suus, Ah jammer dat het vannacht toch niet lukte. Hopenlijk wilt ze smiddags nog een aantal keer slapen, dan kan ze er aan wennen, anders ligt ze straks hele nachten in der viezigheid Oh jullie hebben zo een vaste voorraadkast. Wij hebben alles in de keukenkastjes staan. We gebruikten niet zo veel met Alex alleen in het weekend thuis. Inderdaad gek idee dat je iets op je zolder hebt wandelen zonder dat je weet wat het is. Als het maar geen zwerver is Ziet je broer er trouwens echt uit als Jamie Oliver? Wat is bot'er? En fijn dat hij morgen lekker vroeg thuis is! Poetse! @Consider, Hihi dat 'anderhalve week' bedoelde ik figuurlijk.. Mooi dat de partnerles interessant was! Het zou anders best lullig zijn geweest voor je mannetje.. moest hij gewoon 6 uur lang rijden voor niets Wel beter ook voor hem dat hij geen files had! Veel succes met je maandverbandjacht 8) En veel plezier vanavond! @Lovely, balen dat je nog steeds geen bericht hebt gekregen van het uitzendbureau. Wie weet bij de bristol..
goedemorgen allemaal (hoewel het bijna middag is)wat hebben jullie al weer veel bijgekletst... @ consider, leuk om te horen dat de partner les interessant was, heeft je mannetje idd nie al die uren voor niets in de auto gezeten.. succes met je maandverband jacht. @ mikmak, sterkte vandaag. duim voor je. @ meetie, nope ben er nog niet over uit..ik dacht start ff een nieuw onderwerp met de vraag of mn nod nu ook eerder moet zijn. maar krijg daar ook antwoorden waar eigenlijk geen touw aan vast te knopen is...met andere woorden: maar gewoon afwachten dus..hihi @ lovely, misschien een domme vraag, maar wat houdt dat scrappen precies in? ben lekker een dagje vrij vandaag. straks ff naar de nagelstyliste. heb net al ff de pleepot geknuffeld, was me toch een partij beroerd..en nu is het weer over..snap helemaal niks meer van mezelf..hihi..gister helemaal geen klachten gehad, dus begon aan mn gevoel te twijfelen. en nu zijn mn pijnlijke (.)(.) weer aanwezig, steken onderin mn buik en net dus die misselijkheid..grr had vannacht toch iets vreemds: werd wakker van steken rechts onderin mn buik en dit trok door in mn rechter been...vreemd vreemd. fijne dag allemaal....
Goedemiddag Zo, hier weer een lading was gevouwen, gestreken en opgeruimd. Heb nu ook al het kunststof/houten speelgoed gewassen. Was nog best een hoop blijkbaar Ik moet nu echt even zitten haha Morgen laatste werkdag! Ik ben daar echt blij om. Ik begin nu echt wel last te krijgen van me rug/heup. De vorige keer dacht ik nog 'oh ik kan eigenlijk nog wel een tijdje doorwerken!', maar puntje bij paaltje ben ik blij dat ik het toch bij 6 weken zwangerschapsverlof heb gehouden zeg! Oh! Straks moet ik naar de verloskundige! Haha was ik het nog bijna vergeten Ben benieuwd hoe het zal gaan, want het lukt me eigenlijk niet meer om op die bank te liggen.. doet echt zo een pijn.. Vorige keer had ik het geluk dat Alex erbij was, kon die me mooi even tillen @Mikmak, succes vandaag! Laat zo maar weten hoe het is gegaan! @Linnie, Hihi ja je zal het inderdaad maar moeten afwachten..vervelend he Maar ook al kon ik je een datum vertellen waarop je kan testen.. sommigen testen zelfs na hun nod nog negatief terwijl ze wel zwanger zijn, dus ja.. sorry hihi Fijn zo een dagje vrij! En je lichaam zit je dus behoorlijk te pesten met allerlei verschijnselen die komen en gaan.. ben benieuwd meis!
@linnie kijk maar eens in mn album daar heb ik foto's van een gescrapt boekje. en als je op www.madebymaly.nl kijkt en dan gallery dan heb je ook allemaal voorbeelden. tis eigenlijk gewoon foto's inplakken maar dan op een "ingewikkelde" manier. met lintjes, papier, knoopjes enz. en heb nog geen bericht van het uitzendburo dus zal straks weer eens even bellen. word er zo langzamerhand gek van. straks naar het cwi en bij de bristol sollicitatie formulier inleveren. prettige dag iedereen. oh ja ik werd vanacht ook wakker met flinke messteken in mn linker zij(iets lager eigenlijk) dus naar de wc deed het nog mega zeer. ben ik maar weer proberen te slapen. en gelukkig was het vanmorgen over. maar toen had ik weer last van mn voet. mn rechter voet. dus waarschijnlijk vanacht raar van bed(nou ja matras op de grond) af gegaan.
BOT`er is beroeps onbepaalde tijd oftewel een vast contract. dus niet meer bijtekenen ed. @meetie, ik heb dus haast geen kuekenkastjes hihihi heb echt een mini keuken whahaha heb mega huis met inimini kuekentje erin zoiets als ze ook in bejaardenhuisen hebben. maar jah red me nog wel al wil ik wel dolgraag een nieuwe maar zijn nu eerst belangrijkere dingen zoals de stroom. en dan komen we vanzelf bij de kueken. voorraad heb ik wel want gan iet elke dag naar winkel (is ook niet te doen kost teveel tijd) 1 keer in de mnd grote boodschappen en dan elke wk vers spul op vrijdag of zat. en dan in de diepvries. mijn broer is een stuk dunner en gespierder als jamie maar wel net zon blonde bos haar en van die dikke lippen hihihi. tenminste wat ik mij kan herinneren hihihi. zie hem volgende wk weer voor het eerst ben benieuwd op de foto`s was hij echt afgevallen en zijn vriendin juist gegroeid. @consider, hij moet examen doen voor montuer elektriciteit. dan kan ie door voor 1e montuer want praktijk heeft ie al gedaan laatst. hij zit nu ook in vught tot volgend jaar ergens. @lovely, ik heb ook eens blauwe maandag gescrapt miss dat ik er deze winter weer eens tijd voor heb ben begonnen met yasmine dr baby boek maar heb alleen nog maar de eerste pagina hahaha. heb allerlei spul in huis gehaald maar ligt er nog net zo dat spul is ook zo duur. je moet echt op zoek naar aanbiedingen ervan. ik heb net lekkere brownies gemaakt tenminste dat hoop ik hihihi. haddne een recept gevonden en aangezien wij voor hwet welkomsfeestje de taarten en toetjes gaan verzorgen moet ik wel weten of het smaakt. nu nog ff op zoek naar lekker tiramisu zijn zoveel verschillende van wil 2 maken een met en een zonder drank. en dan dus brownies alleen moeten er dan nog walnoten in die had ik nu niet. druk druk druk. en ik zou nog stenen bikken maar het regent ineens weer. 1 voordeel madam die slaapt woehoe. me klusdagen komen er aan jippie merk het al aan me slijm hihihi sorry. heb trouwens die bulten nog steeds op mijn borsten worden nu weer wat gevoeliger zou wel door de hormonen komen die vrijkomen bij ei ofzo. nou ga eens f me brownies proefen en op zoek naar recpeten
@mama suus ja klopt ja scrap spullen zijn duur ja. maar je kan het zelf zo duur maken als je zelf wilt. action, wibra, zeeman, blokker enz hebben tegenwoordig ook hele leuke scrapspullen. en soms hebben ze bij de trekpleister of kruitvat ook papier.( groot pak met 20 vellen ofzo voor 3,99) kun je ook heel veel leuke dingen mee doen. achterkanten van kalenders(dat harde karton) kun je beplakken met papier en als boekje gebruiken. zo heb ik dat boekje in mn album ook gemaakt. gewone kartonnen doos daar kun je het laagje af halen en dan zie je ribbels. als je dat verft of gewoon zo laat staat het ook heel stoer. ik gebruik heel veel "troep" ( in andermans ogen troep) zoals stukjes lint, knoopjes, leuke labels van kleren ofzo, stukjes kant. tijdje geleden hadden ze bij de xenos van die vilten onderzetters, tafellopers enz. die heb ik in stukken geknipt(had 1 met bloemen erop) en die heb ik in mn boek geplakt. en zoveel kost zo'n tafelloper niet.( kun je wel veel uit knippen)
@lovely, das idd waar ik haal ook meeste bij zeemand ed hihih en hier hebben ze ook vanalles ervoor als je maar goed kijkt idd. want echt die pakketten niet te betalen gewoon.
@mamasuus..hhmm brownies, meetie had ze laats ook al gemaakt. Ik denk dat ik morgen een appeltaart maak. Fijn dat je mannetje die opleiding kan doen, daar heeft hij in het burgerleven ook nog wat aan. @ Meetie, hoe was het bij de vk? En lukte het om op de bank te komen? Mijn vk heeft er een opstapje bij. Wat heerlijk dat je morgen je laatste werkdag hebt. Ga je na je verlof dezelfde aantal uren werken? @Linnie, pleepot geknuffeld haha klinkt erg grappig, maar is niet zo leuk natuurlijk. Kunnen inderdaad symptomen zijn, maar als je graag zwanger wilt zijn...kan je lichaam je ook voor de gek houden. Wat laat je doen bij de nagelstyliste? Ben zoooo blij dat ik vanmezelf lange en sterke nagels heb, ik doe bij mezelf altijd french menicure. Ik ga toch maar niet op maandverband jacht, heb niet zoveel zin om het huis uit te gaan. Heb net het hele huis gestoft en ook de plinten gedaan ppfffff wat een werk al dat gebuk. Ik heb vanochtend een hotelletje geboekt. Ik had 2 vouchers van de kruitvat. En we gaan in maart 1 nachtje naar Wijk aan Zee. Helaas waren alle weekenden al volgeboekt grrr, maar we gaan nu van vrijdag op zaterdag. Kost in totaal 50 euro inclusief ontbijt, is dus niet echt duur. Me moeder gaat dan op onze kleine passen, ze had al allemaal datum's doorgegeven waarop ze vrij was van haar werk. Dus ons eerste weekendje zonder onze meid staat al gepland, best wel vreemd eigenlijk.
Hooi Hier nog even snel een berichtje voor ik ga eten! @lovely, ah wat vervelend dat je vanacht zo een pijn had. Is het nu weer over? @Mama Suus, Heeft niet iedereen tegewoordig een standaard contract tot hun.. 35e ofzo? Ik kreeg daar vorig jaar namelijk bericht over. Ik vind jullie keuken anders nog best groot hoor Maar jij wilt zeker zo eentje met een heel kookeiland? Dat lijkt me echt wel lekker.. Hihi wat grappig dat je broer wel een beetje op jamie lijkt Ben benieuwd of hij veel veranderd is. Dat zal wel gek voelen, om je broer zo lang niet te hebben gezien en dat hij dan haast onherkenbaar thuis komt! Maar jullie gaan dus een welkomstfeestje geven? Jammie brownies! Ik had ze laatst inderdaad ook gemaakt. Echt lekker, zo vers gebakken. Dan is de buitenkant zo lekker krokant en de binnenkant lekker zacht Wat is trouwens stenen bikken? En je hebt dus nog steeds die bulten? Maar voorheen had je dat toch niet wanneer je eisprong aankwam? @Consider, Ja het ging weer goed bij de verloskundige! De baby doet het goed en hij is al aan het indalen! Hij ligt gelukkig ook mooi met zn hoofdje beneden, dus daar hoef ik me niet druk om te maken 8) Al wist ik het zelf eigenlijk ook wel, maar ik was toch blij dat zij het even bevestigde hihi. Na me verlof wil ik juist meer uren gaan werken haha. Hoeveel precies weet ik nog niet. Maar nu houden we mijn klanten nog beetje minimaal, omdat ik straks natuurlijk met verlof ga en anders me baas met al die klanten zit. En straks kan ik gewoon een vaste klantenkring gaan werven! Zowiezo wilt me baas een spa gaan openen, dus het is nog een beetje afwachten hoe alles gaat verlopen! Heerlijk dat jij ook van die lange sterke nagels hebt! Zelf doe ik ook french manicure op me eigen nagels. Het is even een werkje, maar dan heb je er ook wel wat moois voor terug! En het bespaart geld Hihi Leuk dat jullie een nachtje naar een hotel gaan! Dat zal inderdaad gek voelen, om al een weekendje zonder baby te hebben gepland, terwijl er nog geen baby is Maar het is wel een super goed idee! Misschien moeten wij ook maar je voorbeeld volgen! Nou meiden, ik hoorde de kookwekker al gaan, wij gaan even smullen! Tot later!