owww meiden ff een ego ber hier hoor... ik verveel me de pleuris hier op kantoor.... en het lijkt net of hier op het forum ook alles plat ligt.. we hebben nog net geen grafstemming hiero, maar wat een verveling hier zeg. een collega van me is vandaag voor het laatst...en iedereen loopt een beetje met zn ziel onder de arm. smst mn mannetje tot overmaat van ramp ook nog eens dat ie al thuis is....grrr...vind het voor hem super hoor...maar wat had ik ook graag thuis willen zijn nu...
@ Meetie Ik lees net pas je reactie op wat ik nu op het 2de schilderijtje moest zetten . Haha kijk maar eens in mijn album we hadden dezelfde gedachte. Heb dus weer een dagje besteed aan schilderen. @ Mikmak Gelukkig nog geen rare dingen in zijn darmen gevonden hopelijk vinden ze we l wat in die biopsies want zou toch raar zijn als ze niks vinden maar hij er toch al zo lang last van heeft . Wie weet is het straks wel over omdat hij zijn darmen een keer helemaal schoon heeft gemaakt met die troep. Logisch trouwens dat jullie moe waren na zo'n dag. Toch lekker een avondje vroeg naar bed. @ Lovely Hoop dat het je lukt bij de bristol . Moeilijk hoor of je het nu wel of niet moet zeggen dat je zwanger bent. Zoals jezelf en anderen al zeggen het hoeft niet maar f het slim is. Ik heb ook niks gezegt toen ik een nieuwe baan kreeg maar ik was nog maar net zwanger had de dag ervoor de test gedaan dus ligt wel even anders want jij bent al veel verder. @ Mama suus Voel je je al weer een beetje beter slim hoor dat je je moeder hebt gebeld omdat je het gevoel had dat je van je stokkie ging want wat nou als dat echt gebeurt was. Hoop dat je ei nog niet geweest is en dat jullie dus mooi kunnen klussen dit weekend . @ Linnie zit je je nog te vervelen op je werk of ben je al naar huis en naar je ventje? Je moeder heeft dus gezien dat je anders uit je ogen kijkt en dat was ook zo bij je vorige zwangerschap. Nou er zijn steeds meer signalen dat het zo is , ben nog steeds voor je aan het duimen hoor.
@linnie, inmiddels heb je toch lekker vrij... zo heb het kruidvat pakket gehaald.... nuttig hoor en 6 albums met geboortekaartjes opgehaald bij de drukker, nou als daar niets tussenzit weet ik het ook niet meer..... @busster, nee het ergste is nu uitgesloten.... geen kanker en geen chron... nu maar hopen dat er wat uit die biopsies komt of uit de ontlasting.... @lovely, ik hoop hier op de bristol voor je.. dat zou wel lekker zijn.... maar denk je niet ls ze je aannemen dat z zich een beetje in de maling genomen voelen, omdat je gewoon met een week of 12 met verlof gaat...
@Meetie, mooi buikje! Fijn dat alles goed was bij de vk. Dus je wil eigenlijk meer uren gaan werken, dat kan natuurlijk ook @Busster, dus je zusje is alweer weg. Ik zou ook gek worden van zo'n toetsenbord, heb daar geen geduld voor. Leuke schilderijtjes! Echt knap hoor, kan zelf niet zo goed schilderen. Kan me wel voorstellen dat je hiervoor hebt gekozen, van een muurschildering ben je misschien ook sneller zat. Dus nog 1tje maken, leuk! ik zou ook gaan voor een giraffe ofzo. Zou leuk zijn als John een geurtje mee neemt. En veel plezier zondag. @mikmak, aan de ene kant natuurlijk erg fijn dat ze niks hebben gevonden, maar aan de andere kant ben je nu nog niks verder. Misschien komt er iets uit de biopsie. Dus de echo was leuk...is altijd leuk om de kleine weer te zien natuurlijk. Jammer dat het aldoor aan het slapen was en dat het handje voor het gezichtje lag. Maar je kan het hoofdje toch aardig zien op de foto. Maarrrr ehh wat dacht je dan dat het wordt? En dus ook al geboortekaartjes gehaald. Wij hadden iets van 8 boeken, maar was eigenlijk teveel keus haha. Maar ben blij dat we uiteindelijk een keuze hebben gemaakt. @lovely, oke dus je kon meteen op gesprek bij de bristol. Maar ze hebben je dus niet meteen aangenomen. Maar ff afwachten dan. Tja of je moet zeggen dat je zwanger bent....je bent natuurlijk al aardig ver heen. Dus verbergen is een stuk moeilijker. Ik zou het denk ik gewoon zeggen. @mamasuus, is het gelukt met de cadeautjes? @linnie, jeetje zo'n opleiding is inderdaad best duur. Is er wel een beetje geld in te verdienen? Wat vreemd dat alleen de nagel van je middelvinger zwak is. Dus je moeder zag wat aan je...nou wordt het wel erg spannend. Nou ik heb vanochtend weer 2 hotelbonnen gehaald bij de kruidvat, we willen in september ook nog een nachtje weg, waarschijnlijk met de kleine erbij. Daarna heb ik een heeeeerlijke appeltaart gebakken. Snel even stofgezogen en afgewassen en toen met me moeder op auto jacht. Ze wil namelijk een nieuwe auto, een opel corsa. En ik ben goed in onderhandelen dus moest ik mee. We zijn de hele middag weggeweest, maar geen resultaat. Ze geven echt veeeelste weinig voor haar auto (ford focus 2005) weer. Ze zeiden zelf ook dat het nu heel lang duurt voordat ze een occasion kwijt zijn en dat ze dus niet zoveel belang hebben bij inruil. Dus maar ff nadenken en afwachten. Me mannetje was al om 5 uur thuis en we hebben gezellig samen gegeten. Hij is nu even naar de opticien. Verder hebben we geen plannen voor dit weekend.
@consider.. een meisje..... ja, deze foto is nog het beste, maar die echoscopiste vond het niet goed genoeg, dus mogen we volgende week woensdag terugkomen... ook goed.. lol Opel corsa..... joh ga met dr naar renault voor een clio ofzo..... toch veel leuker? maar ja... ach smakenverschillen... en ja tis effe een rottige periode voor inruilen, maar vraag eens effe na, wat de dagwaarde van die focus is.... ford is namelijk niet heel waarde vast... Oeh die hotelbonnen voor 9.95? mooie deal hoor.. ben vandaag nog bij het kruidvat gweest voor het kadopakket... hier morgen iig naar de verjaardag van 1 van mn nichtjes, wordt 6.. heb haar zilveren oorbelletjes gekocht van een paardenkopje.. zij en haar zus hebben een paardje, en zijn zondag naar paardrijles geweest haha en dan een geboortekaartje uitzoeken.... heb nu 6 boeken thuis en als we er niets tussen zien hebben ze er nog eens 6 om te bekijken...pffffffffff, nou heb al wel wat leuke gezien, dus daar komen we wel uit denk ik zo fijn weekend iedereen
hey meiden, hoe is het hier, jullie kletsen wel veel zeg! Nou volgens mij kan ik pas meekletsen als iedereen op school zit hahaha, jee het is echt mega druk zeg...maar het gaat gelukkig wel goed. Alleen de nachten zijn weer ff wat minder, maar dat zal ook wel weer fase zijn.. Vraagje: Ik doe met Danny mee met baby van de maand, zouden jullie op mijn knulletje willen stemmen.. 8) (is zwart/wit foto met mijn hand bij zijn koppie en met de naam danny) dank jullie wel.. liefs elies
ahi hai ben ik ff heel snel, onder het eten koken door. ik voel me al wel weer beterder nog wel mega moe. ben alleen bang dat we het eitje gemist hebben hoop hetn iet maar lijkt dr al wel aardig op aangezien mijn temp nu ineens hoger is als vorige wk. gister zodra hij thuis was madam in bed gedaan en wij ook hihihi. hoop dath et gewoon door slaap tekort was ofzo dat ik zo wazig was en niet van ei want zou echt balen zijn hebben we hem weer gemist door zijn werk toch wel lastig hoor zwanger proberen te worden met een binnneslaper hihihi. kadootjes niet gevonden hele middag daar gewandeld werd drn iet goed van maar niks passends weet wat ik wil en dan is het deste moeilijker. nou ga manlief zoeken voor het eten dan kunnen we weer verder prettig weekend allemaal. en tot maandag.
Hey meiden, @Mikmak, Beter dat ze niets ernstigs hebben gevonden bij je mannetje! Hopenlijk vinden ze nu iets simpels in zijn ontlasting. In die krant staat Alex met een interview als het goed is Nog gelukt met je muffins? En hoe vind je die kruidvatdoos? Veel succes met het bekijken van al die kaartjes! Wat een leuke echo-foto! Jammer dat ze bleef slapen met der handje voor haar gezich, maar gelukkig vind die echo-mevrouw het daarom wel waard om jullie een tweede echo te geven! Kunnen jullie mooi nogmaals genieten! @Lovely, mooi dat je meteen op gesprek kon gisteren! Heb je ze nu wel of niet verteld dat je zwanger bent? Ben je aangenomen? Ontvang je trouwens geen uitkering? @Mama Suus, Haha ja het is wel te merken dat we zwanger zijn he In ieder geval, jij wilde dus naar de winterefteling. Nou, op de knorr kruidenmixzakjes zit zo een actie Nja, met zo een vast contract moet je inderdaad in het leger blijven en doorleren voor het leger. Je mag dus niet meer een opleiding volgen voor het burgerleven, vandaar dat Alex ook toentertijd nog het oude contract had bijgetekend. Een baan als kok is inderdaad zwaar. Begrijpelijk dat je daar niet voor gekozen hebt. Hopenlijk kwam je eisprong toch wat later! Hebben jullie voor de zekerheid bij je mans thuiskomst wel meteen geklust? Want je eitje kan 24 uur in leven blijven, dus er was nog een kans! hihi. Maar ja, wel goed dat je meteen je moeder belde! Gaat het weer beter? Is het nog gelukt met de kadootjes? @Linnie, Oh dat is inderdaad een dure opleiding. Maar als het voor je werk is zegmaar, dan kan je het grootste deel toch aftrekken van de belasting? Tenminste, ik ontvangde ..ontving.. (?) geen studiefinancering en mocht daardoor alles wat boven de 500 euro kwam van de belasting terugvragen! Moet je anders maar even opzoeken hoe dat zit bij jou.. want dat verandert de situatie natuurlijk aanzienlijk! Balen dat het zo saai was op je werk! Vooral omdat je mannetje wel al lekker thuis was. Maar nu kunnen jullie samen van het weekend genieten! Je hebt het overleeft! Toch? hihi @Busster, hahaha onze gedachtes zaten dus redelijk op dezelfde lijn! Ik vind je tweede schilderijtje ook echt weer leuk geworden! Weet je al waar je ze gaat hangen? @Consider, Hihi dus jullie gaan nog een hotelletje boeken! Wel leuk hoor! Jammer dat je moeder haar auto niet kwijt kan. Misschien anders via marktplaats ofzo? @Eliesja, Hey meis! Ik heb op Danny gestemd hoor Jammer dat hij weer iets slechter slaapt savonds. Hopenlijk is het inderdaad een fase en is het zo weer over Ging Alyssa deze week naar de peuterspeelzaal?
@Mama Suus, Dat zou wel jammer zijn ja, dat jullie je eitje hebben gemist Hopenlijk waren jullie toch nog op tijd of was het inderdaad gewoon vermoeidheid! En je bent dus niet geslaagd met de kadootjes, vervelend is dat. Misschien volgende poging meer geluk! Fijn weekend!
@Mikmak, ik vind persoonlijk de corsa ook mooier dan clio, maar smaken verschillen. Lukt het met de geboortekaartjes? Hoelang mag je de kaartjes in huis houden? @Eliesja, Heb gestemd hoor! Mooie foto. @Mamasuus, hopelijk hebben jullie het eitje niet gemist. Als jullie bij thuiskomt meteen hebben geklust dan hebben jullie nog kans hoor. Maar temperaturen geeft niet helemaal 100% zekerheid hoor. Ik had gelukkig mijn ei een paar keer in het weekend, want anders wordt het inderdaad erg lastig met een binnenslaper. @meetie,in welke krant staat alex met een intervieuw? in de defensie krant? Ja me moeder kan inderdaad de auto ook proberen te verkopen via marktplaats, alleen is dat zo'n gedoe. En de auto heeft een paar 'first editon' mankementjes, en daarom wil ze hem ook liever niet via marktplaats verkopen. Nou me moeder belde me vanochtend om nog ff advies te vragen over de auto en wat te doen. Ze is nog een keer naar de dealer geweest, en ze is toch nog tot een redelijke deal gekomen! Dus vanaf volgende week is ze in het bezit van een nieuwe opel corsa, 5 deurs, 1.4 met alles erop en eraan. Ben zo blij voor haar. Ze is er zelf ook wel erg blij mee, maar ze vindt het ook wel erg vreemd. Voor het eerst zonder me vader een auto kopen, en de wetenschap dat hij de nieuwe auto nooit zal zien. En in de oude auto heeft hij ook nog vaak ingezeten. Het zal ff wennen zijn. We gaan straks ff naar haar toe, even een stukje appeltaart brengen. En de kat een kuikentje brengen. Oh ja dat had ik nog niet verteld. Een tijdje geleden hoorde ik van een kennis dat hun kat 1 dags kuikens eet. Die kan je ingevroren kopen bij de dierenwinkel, en schijnen erg gezond te zijn. Vorge week hebben we een paar gekocht en aan de kat van me moeder gegeven (dat is echt een rover die ook muizen eet, mijn kat is meer een schootkat) Nou hij vond het echt heerlijk! We hadden hem buiten gegeven, en hij heeft er eerst 15 minuten mee gespeeld en toen met huid en haar opgegeten, alleen de pootjes heeft hij laten liggen. Nou ik ga ff verder met het maken van soep.
Hey Consider, Ja ik bedoelde inderdaad de defensiekrant. En wat mooi voor je moeder dat ze toch een goede deal heeft kunnen maken! Ik kan me voorstellen dat het heel vreemd aanvoelt voor haar.. Hopenlijk went die nieuwe auto snel en staat ze er niet te veel bij stil. Lief ook van jullie om zometeen langs te gaan! En je bedoelt een echte kuiken? Dus eentje die er gewoon nog uit ziet als een kuiken.. Hm, gelukkig is die kat er blij mee en peuzelt hij hem in zn geheel op (behalve zn pootjes dan)! Soep maakse! Hihi het regent nu hier, dus nu hoop ik stiekem dat Alex vroeg terug komt van voetbal Zucht, Dylano wilde daarnet niet gaan slapen. De hele tijd huilen. Maar als ik hem uit bed haalde, ging hij op mijn schoot hangen, nog net niet slapen.. Dus had hem maar weer in zn bed gelegd. Na een uur jengelen en huilen, is hij dan toch eindelijk gaan slapen! Hoezo koppig..
goedemorgen dames, @consider, zijn die nog levend dan die kuikens.. brrrrr.. ze jagen bij ons wel, op muizen en vogels en komen er ook regelmatig mee thuis en eten ze op.. maar om nu een kuiken te kopen voor ze.... hmmmmm Mooi dat je moeder alsnog een mooie del er heeft weten te slepen.... en ja smaken verschillen idd.. gelukkig hebben we die mogleikheid en oh... dat zal dan idd wel vreemd voor dr zijn.... ik hoop dat ze gauw aan dr wagentje went... en smaakte de soep? @mamasuus, nu hoop ik toch echt niet dat jullie het eitje gemist hebben.... we wachten hier in spanning af... @meetie, heb de muffins nog niet gemaakt, was eieren vergeten en ben er niet meer aan toe gekomen die te halen..... nou ja heb ik van de week nog wat te doen Gisteren op de verjaardag van 1 van mn nichtjes geweest en hebben we gelijk mn oudste broer en zn vrouw gevraagd of ze peter en meter willen worden van onze kleine... nou dat was natuurlijk wel weer leuk..... en vandaag is het koop zondag....en wil nog effe naar de stad toe... heb maar 1 dikke trui die past... en almar moet nog effe terug met zn mobiel... de geboorte kaartjes lukt al aardig, wil een keuze maken tussen 3..... we moeten de mappen maandag al terug brengen, maar wat heeft het voor zin om te blijven kijken als je eigenlijk al weet wat je wilt.... brengt alleen verwarring... en de prijzen valeen me ok nog mee... ga er maandag een 60 stuks bestellen, dan hebben we zeker genoeg... komen nu op 48, maar er zijn er altijd die je nu niet meetelt.... hihi nou fijne dag alleemaal x
Goedemorgen, Jammer dat je eieren vergeten was, maar nu heb je inderdaad van de week nog wat te smullen 8) Jullie gaan jullie kindje dopen? Mooi dat jullie al 3 kaartjes hebben kunnen kiezen! Het heeft inderdaad weinig zin om weken lang naar die kaartjes te kijken. Je kan ze vast ook wel op internet zien trouwens Daar staan ook tig keer die collecties! En het is inderdaad verstandig om er een paar extra te bestellen, je weet maar nooit! Zometeen mijn telefoon abonnement verlengen en meteen een nieuwe telefoon bestellen! http://www.vandonselaar.eu/upload/sony_ericsson_c905_camera_p.jpg Is net uit, met 8.1 mp camera! En omdat ik mijn huidige contract verleng, kan ik deze kopen voor 19,95 Heb er al een aantal maanden op moeten wachten, ben nu zo blij hahaha. Daarna boodschapjes halen en hopenlijk ook even de geboortekaartjes regelen. Fijn weekend nog!
hai ff snel weer reageer morgen overal wel op. we hebben dus idd wel meteen geklust toen ie thuis was. ff gegeten madam naar bed en wij ook hihihi. dat was dus zo rond 1 uur en avond ervoor had ik last dus wie weet. al had ik gisteravond weer ineens wazig gevoel dus miss toch vermoeidheid. we hebben net kado besteld. leuke foto van ons drieen gemaakt en op canvas laten drukken hij word bij dr thuis bezorgd dus ben beniwued als het goed is op dr verjaardag want duurt 6 werkdagen en ze is 10 nov jarig. zou wel leuk zijn dan hihihi. we kunnen dus dr reactie niet Zien. we zitten nog te twijfelen of we het zeggen tenminste dat er dus iets bezorgd word of dat we zegen oeps vergeten staat nog thuis op de tafel hihihi. nou ik ga gauw weer verder manlief helepen met slopen tjuus en tot morgen allemaal
Goedenavond allemaal! Me mannetje is net vertrokken naar de kazerne in Vught. Vandaag hebben we niks bijzonders gedaan, lekker thuis gebleven. Beetje het huishouden gedaan en we hebben even geoefend met de maxicosi in de auto doen. Dan staan we straks met de kleine niet zo te klungelen. Ja ik bedoel inderdaad een kuiken, die eruit ziet als een kuiken. Best wel zielig eigenlijk, maar die beestjes worden gelijk de eerste dag al dood gemaakt, als blijkt dat het mannetjes zijn. Als ze op zijn koop ik het ook niet weer hoor, we waren gewoon benieuwd of hij het zou lusten en wat hij ermee zou doen. @Meetie, oke dus in de defensiekrant..hhmm die kreeg ik vroeger wel eens thuis. Of was dat alleen als me man op uitzending was? Zoooo mooie telefoon hoor! Ben wel benieuwd hoeveel belminuten je hebt per maand en wat je er voor betaald. 8.1 megapixels camera, je hoeft dus gewoon geen gewone camera meer te hebben. Was Alex op tijd thuis van voetbal? En vervelend dat Dylano zo jengelig was...peuterpuberteit? Dus jullie zijn ook al uit over de geboortekaartjes? Nu alleen de naam nog @Mikmak, de soep was heeeerlijk. Vanmiddag het laatste beetje opgegeten. Fijn dat jullie er uit komen met de kaartjes, ik vond het best wel moeilijk. Wij hebben ook 10 extra besteld, want je hebt altijd wel iemand die je vergeet, en je wilt natuurlijk ook 1 in een fotoalbum hebben. @mamasuus, oke dus wel meteen geklust. Nou wie weet is het deze ronde raak. Voor wie hebben jullie dat cadeautje? Wel leuk dat het op de verjaardag bezorgd wordt, zal wel een hele verassing zijn.
ooohj nee had ik net een super lang verhaal. is alles in eens weg grrrr. en ik heb geen zin om nu alles opnieuw te typen. liefs
was ik ff snel. wilde ff zeggen dat ik gister ongi geworden ben..op naar ronde 18. grrrr....wat kan je gevoel je dan in de steek laten. have a nice day meiden...
Hey meiden, Ik ben er wel.. Heb t alleen erg druk gehad afgelopen weekend.. (met mams shoppen, gister werken etc ) Maar ik lees zo ff terug, als Julen op bed ligt.. En als ik dat niet redt, dan vanavond laat op mijn werk.. Tot later vandaag!
@linnie, balen meid het klonk zo veelbelovend. maar ken het gevoel dat je nu hebt heel goed dat lastige lichaam dan af en toe he. die houd je zo voor de gek soms. met overtijd en alles heel vervelend. maar jah op naar de volgende ronde dan maar weer toch. @lovely, vervelend is dat he als je zoveel typt en het ineens weg is grrr . @consider, dat kado is voor mijn schoonmama ik kon niks vinden in de stad wilde namelijk iets nieuws voor dr op de tafel daar staat al jaren hetzelfde met kleine steentjes dus niet erg kind vriendelijk. die van mij die haalt ze er altijd uit en speelt ermee. en ze past heel veel op mijn neefies en daar komt jan een nieuwe bij dis ze waarschijnlijk weer niet met rust laat dus dacht dan maar wat anders maar jah niet te vinden. dus verzinnen we iets anders dan maar foto op canvas hihihi vind ze vast veel mooier. jammer alleen dat het 6 werkdagen duurt bij hema maar jah rest duurde nog langer. nu kunnen we hem niet zelf geven want gaan er zondag al heen maar is ook wel weer leuk dat ze hem op dr verjaardag thuisbezorgt krijgt. gister mooie foto`s gemaakt lang leve de digitale camera hihihi. leuk is dat he oefenen dan komt het al weer aardig dicht bij. gaat je vent savonds al weg naar vuhgt ik moet daar dus echt niet aan denken, maar die van jou moet net wat verder he 3 ur tich? die van mij ong 2 soms 2,5 en die gaat altijd maandagmorgen weg. @meetie, fijn he die pubertijd, volgens mij gaat ie pas weer over als ze het huis uit zijn whahaha. @mikmak, leuk is dat he koopzodag vind dat altijd zoveel gezelliger dan gewoon. ik ben zaterdag ff wezen moonlicht shoppen ook erg leuk maar jah was in me uppie niet zo sellie dus manlief had geen zin. zat ik in de auto werd ik weer niet echt lekker. zo vaag allemaal. toch maar eens naar de frauenarts denk ik want blijf maar wazige opvliegers ed krijgen en die bulten op mijn borsten zijn ook nog niet weg. verder is hier nu de wk weer begonnen hihi man weg en wij beneden. straks ff bij opa en oma koffie doen. en dan deze week veel bijslapen miss dat dat helpt en dat ik me dan snel beter voel. me vent zei je hebt toch niet een burn out. nou ik zou hetn iet weten maar wel raar vinden ik ben gewoon huismama maar goed wat niet kan. ooh jah komt ie vrijdag thuis loopt binnen nou zegt ie ik ben shaggie en verdrietig sdus ik ooh wat dan? zegt ie nou ik ben net geflitst, dus ik aha met hoeveel..... wilde hij eerst nog niet zeggen mar na tijdje zielg doen zei hij 150 waar je dus 100 mag. aaah meteen gekeken op strasenverkhersambt en is dus tussen 41 en 50 km te hard 100 euro boete , valt nog mee dus, en punten, das la minder, en 1 mnd rijontzegging. laatste is erg lastig dus. het scheelt dat het zijn eerste keer is dan mag je nog kiezen wanneer je hem inleverd moet wel binnen 3 mnd geloof ik dan. dus ik zei al doe maar in dec dan want dan heb je ook 2 wk vak erbij zitten. en die andere 2 moeten we maar wat verzinnen nu woont er geloof ik een nieuwe collega in coevorden dus dat is wel te doen kan hij daar miss wel mee meerijden hoefi k hem alleen daar heen te brengen. heb ik de auto een tijdje ook wel eens lekker hahaha. hij mag las het goed is wel in ned rijden kan ie alleen boete krijgen voor het niet mee hebben van rijbewijs. maar das ook zon gedoe moeten we hem steeds naar grens brengen. nou jah we hebben nog wel ff flink geklust gister en vanmorgen was temp ineens weer laag dus wie weet. al kan het ook zijn dat ik nu 2 uur eerder dan normaal temp maar goed we houden hoop toch. ga eens even verder prettige dag allemaal. sorry als ik niet overal op hebt gereageerd maar jullie schrijven zoveel nog in het weekend dat ik hetn iet allemaal meer bijhoud.
@linnie, balen joh..... had zo gehoopt dat het deze keer raak was.... gewoon wat minder mee bezig zijn en gewoon klussen omdat het leuk is ipv gefocust op het zwanger worden of niet.... ik kan me namelijk niet voorstellen dat de kwaliteit van het klussen vooruit gaat... of zeg ik nu iets heel vreemds? ik ben er namelijk helemaal toen niet mee bezig geweest.... en het was zo gepiept @mamasuus.. heerlijk zo'n koopzondag, hebben bij H&M voor mij een nieuw vest gehaald.. daarna wilde ik niet meer voor mezelf kijken, want pas niets meer, en wordt daar sip van... zijn we voor mn mannetje gaan shoppen, hebben we een mooie dikke trui voor hem bij WE gehaald, en bij Chasin een broek, blouse en een heel tof shirt... kortom lekker geld uitgegeven... en 's avonds lekker op tijd gekookt, vakrensfiletlapjes in pesto, gebakken toscaanse aardappeltjes en salade met gebakken spekjes, en als toetje voor hem een magnum ijsje (wit met aarbeien binnenin) en ik waterijs voor mij.. jammie..... Nou maar wat vaag zeg die bulten....ja toch nog maar een keetje naar de doc toe... He maar die boete heeft ie goed gedaan.. kan die gelukkig wel alleen op zichzelf boos zijn.. want heeft zelf het gaspedaal ingetrapt... en 100 euro... reken daar maar niet op hoor... reken maar op 3x zoveel..... @lovely... balen hoor als je zoveel hbt getypt.. jammer dat we geen steno kunnen (ik iig niet) anders was het nog wel eens opnieuw getypt haha @consider, gelukkig zijn de kuikentjes al dood.. die van mij zouden ze helemaal oppeuzelen hoor... en hoe ging het met de maxicosi nog niet mee bezig geweest... en jaja, we hebben een geboortekaartje uitgezocht.. heel tof... nou haha, hij wil nog steeds een jongensnaam uitzoeken, maar ja wij weten wel beter... en een meidennaam was al in de 8ste week rond.... kon er voor ons maar 1 zijn dus dat is eigenlijk ook al rond, maar hij wil nog steeds het geslacht niet weten.... dus moet ik serieus mee nadenken over een jongensnaam.. zo vermoeiend..... @meetie, ik weet niet meer of ik er op heb gereageerd, maar ja, onze meid wordt gedoopt... niet omdat ik zo gelovig ben wnat almar is namelijk helemaal niet gedoopt.. en ik wel.. maar het is meer een stukje bescherming, dat mocht ons wat overkomen, er tenminste zwart op wit staat wie er peter en meter zijn, en wie dus voor mij automatisch de voogdij krijgt zonder dat de families daar mogelijkerwijs ruzie om kunnen maken, of dat mn moeder vervelend gaat doen... kortom wil dat gewoon geregeld hebben.... en verwijs in een evt testament naar de de doop..... misschien wat suf.... maar ja.... Voor de rest, strax naar de drukker toe om kaartjes te bestellen, even de kraamzorg bellen want ik kreeg een brief inhuis om een afspraak te maken voor de hulp... ok dan.. beetje vreemd dat ze me een brief sturen ipv gewoon bellen... EN almar hoeft deze week alleen vandaag te werken, en wul daarna lekker met de badkamer verder gaan..... jippie.. weer een stapje verder strax.. hij wil het echt af hebben nu.... voor de rest morgen komt mn vervangster voor het eerst.... zit ik echt niet op te wachten maar ja die moet toch ingewerkt worden... niet...