Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Meiden, tot van t weekend.
    Ik sluit af voor vandaag!
    Slaap lekker allemaal!

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @miekje, ja echt wel dus... en eten was lekker hoor...

@meetie..auw, hoest nu met zn handje? maar dat is het wel, het gaat ook door merg en been.. maar goed dat die kiddo's elastisch in de botten zijn en dus niet zo snel wat breken :)

nouheb het laatste vanmorgen schoongemaakt... en het is enigszins weer toonbaar hier... zometeen effe naar de slager... en dan zie ik wel wat ik ga doen... denk effe naar de winkel om een kinderstoel aan te schaffen ofzo...

3. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Goedemorgen weer 8)

@Miekje, Oh dat is inderdaad zielig geweest voor je nichtje! Hadden al die krampjes en pijn dus voorkomen kunnen worden.. Hopenlijk kan ze er nog overheen groeien, want het lijkt me best vervelend om met een dergelijke allergie te moeten leven. Al bestaan er uiteraard wel ergere dingen op de wereld.. maar toch

Hihi en roep dat maar niet te hard, dat je niet met 1 hand kan kruipen :p Soms verzinnen ze echt van die rare manieren..

@Lovely, O hihi ik dacht dat je me verkeerd begreep.

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mikmak, Gelukkig zijn die kindjes inderdaad nog lekker soepel in de botten! Volgens mij is er ook niets aan de hand met zijn vingertje. Heb daarnet nog even gekeken en de zwelling is al minder en als ik erop druk heeft hij ook geen pijn. Hij doet ook weer alles met zn hand, gisteren hield hij de hele tijd zijn hand omhoog.

Hihi je zou toch niets schoonmaken in het weekend? ;) Maar lekker dat het weer een beetje toonbaar is nu! Kunnen jullie vanavond tenminste normaal eten :D

Bah, ik voel me meteen zo nutteloos! Ik kon zweren dat Alex zijn foto-camera bij hem op de kazerne lag, maar hij heeft hem niet en dacht dat die thuis lag. Nu kunnen we allebei hem nergens vinden :( Morgen gaan we een nieuwe halen. Maar omdat ik mij zo had ingesteld dat ik dit hele weekend aan het kaartje zou werken, en dat ineens vervalt.. weet ik meteen niet meer wat ik moet doen. En tegelijk zit ik alvast te stressen voor zondag, omdat ik ineens maar weinig tijd heb om die foto('s) te bewerken :(
    Vroeger was ik nooit zo van het plannen, maar tegenwoordig kan ik er echt niet meer tegen als iets niet gedaan wordt volgens plan. Dat komt denk omdat ik nu met de kleine standaard een bepaald ritme heb en dingen gewoon volgens plan moeten lopen, omdat het anders niet meer in je dagrooster past..

5. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    oh ik zal zo eerst ff een tosti maken(in de koekepan weet niet waar het tosti apparaat is)
    en vanmiddag lekker een gebakken ei met ham, kaas en tomaat en dan alles meegebakken.
    jammie.
    heb er nu al zin in.

voel me vandaag een beetje duf.
    beetje "zwaar" hoofd.
    moet ik eind van de middag/ begin van de avond ook nog anderhalf uur rijden naar mn vriend zn ouders.
    daar blijven we dan vanacht slapen.
    en dan gaan we morgen middag voor het donker weer terug.
    heb grote bus mee van zn werk dus daar wil ik liever niet mee rijden als het zo donker is.
    want moet hem bij mn ouders achteruit inparkeren(75 meter ofzo)

liefs mij

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Goedemorgen allemaal!
    Ik ben ook alweer een tijdje wakker. Me man was gisteren redelijk op tijd thuis, om 5 uur. Lekker samen gegeten en daarna een film gekeken.
    We waren vanochtend wel weer op tijd wakker. Hij zei vorige week al dat ik soms wat snurk in mijn slaap (had ik voor de zwangerschap nooit) en ik wilde hem niet geloven. Heeft hij me vannacht gewoon opgenomen met zijn mobiele telefoon :) Dus ja..ik beken...ik snurk haha.
    Hij is nu even met een vriend van hem naar de kapper in Groningen.
    Ik ga zo even chocolate chip muffins maken. En vanavond gaan hebben we een feestje bij een vriend van ons die jarig is.

@meetie, ik heb zelf 3 jogging broeken. Waarvan 2 zwart zijn. Laatst dacht iemand nog dat ik een pantalon droeg en het was gewoon een joggingbroek haha. Op dit moment interesseert het me echt heel weinig hoe ik eruit zie als ik boodschappen doen, als het maar lekker zit.
    Wat leuk dat je voor Dylano een pietenpakje hebt gekocht, ben benieuwd hoe hij het zal vinden als sinterklaar en zwarte piet aankomen. Jeetje dat dat alweer volgende week is, de tijd gaat echt snel. Voor je het weet is het jaar alweer voorbij.
    Leuk dat Alex gisteren al thuis kwam, kan me wel voorstellen dat je schrok. Ik heb eigenlijk altijd de deur op slot en op de haak, dus niemand die mij onverwacht verrast.
    Kan me wel voorstellen dat je in een kraamkliniek gaat bevallen. Helaas bij ons in de buurt zijn die er niet. Ik wil het liefst thuis, het lijkt me niks om de eerste 7cm thuis te moeten doen en dan alsnog naar het ziekenhuis te moeten. Maar gelukkig hebben we een oprit naast de voordeur, dus kan ik zo de auto in, en het ziekenhuis is maar 5 minuten rijden. Maar ik hoop dat dat niet nodig is.
    Wat zielig dat Dylano met zijn vingers tussen de deur zat, dat doet zoooo'n pijn! Gelukkig is het goed afgelopen. En voel je niet schuldig hoor, dit kan ons allemaal overkomen.
    Wat zonde dat jullie de camera kwijt zijn! Kan je niet beter nog ff verder zoeken, want straks heb je een nieuwe en vind je de oude terug. Of misschien even 1 van iemand lenen?
    Heel herkenbaar van dat plannen, ik kan er sowieso niet goed tegen als dingen niet volgens plan verlopen.

@oh jeeeeetje wat een werk allemaal! Ik zou er echt zo tegenop zien! Maar ja als je wat moois wilt zul je wel moeten. En het is natuurlijk wel heerlijk als straks alles mooi af is en je ook boven naar het toilet kunt. Helaas hebben wij alleen een toilet beneden. Maar als we een huis gaan kopen is dat zeker een vereiste. Ik ga nu voor ik naar bed ga even naar het toilet en normaal gesproken (voor de zwangerschap) hoef ik dan pas weer als ik wakker wordt.

@Miekje, dat is toevallig...ik heb ook 1x ovutesten gebruikt en was daarna ook meteen zwanger. Toch wel handig die dingen.
    Haha heerlijke spaarder....tja ik wordt er gewoon zenuwachtig van als er niet zoveel op de spaarrekening staat. Maar we doen wel genoeg leuke dingen hoor, niet dat we alleen maar aan het sparen zijn. Je moet wel een beetje genieten van het leven. Maar inderdaad het is niet zo dat defensie na zoveel jaren dienst veel betaald....maar goed het kan altijd slechter. En de oefeningen enzo tikken wel lekker aan.
    Met de baby is alles wel goed denk ik....schopt en draait vaak. Alleen me buik wordt nu (voor mijn gevoel) zo zwaar ppff heb er echt pijn in me heupen en billen van. Maar nog ff volhouden.
    Dus Julen is helemaal goedgekeurd door het CB, dat is altijd fijn om te horen! Wel vervelend dat ie zo snotterig en koortsig is. Kan me wel voorstellen dat je niet goed tegen zijn huilen kan, het herinndert je waarschijnlijk aan die periode dat hij vaak huilde, en je nog niet wist wat er aan de hand was. Hopelijk groeit hij snel over die kma heen, inderdaad af en toe even opnieuw uittesten.

@Zoooo jij bent lekker aan het bakken, jammmie!
    Veel plezier dit weekend!

@lovely, jammer dat je niet zwart kreeg uitbetaald. Heb je nu wel een cadeautje?
    Ja ik heb ook regelmatig een pijnlijk gevoel na de sex. Beetje schraal en branderig. En ik ben ook echt wel nat genoeg. Maar ik lees hier op het forum dat er wel meer mensen last van hebben, dus zal wel een zwangerschapskwaaltje zijn. Veel plezier bij je schoonouders vandaag!

7. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    @consider
    ja ik denk dat het een zwangerschapskwaaltje is ja.

nee heb geen geld gekregen dus dat krijg ik nu einde van de maand.
    moet volgende week weer werken.
    dus het word waarschijnlijk gewoon geld wat we geven(mn vriend is vandaag met mn vader ergens aan het werk, dus die krijgt als het goed is wel wat geld)
    of we gaan nog even snel langs de supermarkt voor iets leuks.
    die zijn toch tot 8 uur open?

liefs

8. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Goeiemorgen!

@ Consider: nou lekker toch dat je lekker kunt sparen.. Wij redden t gewoon niet, om zo'n bedrag te sparen op t moment.. Maar dat geeft niet, dat komt ook hier wel weer. Helaas is manlief dus al een tijdje niet op oefening geweest en gaat voorlopig niet.. Das weer een nadeel van 'in opleiding' zijn... Ach aan de andere kant is ie iedere avond thuis.
    Hoop ook dat Julen er overheen groeit en mijn nichtje ook..
    ALs je kijkt dan zitten er in best wel veel producten koemelk verwerkt..
    Gelukkig heb ik er nu niet veel last van, gewoon lekker Pepti (is van nutrilon), fruit, groente, rijstewafeltjes, diskap/thee/water.. Dus we redden ons prima. En brood krijgt hij BleuBand brood, daar zit geen melk in verwerkt..

Het wordt gelukkig wel minder hoor, de spanning, als hij huilt. Alleen als ie dan een dag jengelig is, dan zit t er wel. Ach groei ook ik vast overheen!

@ Meetie:
    Jeetje das balen zeg, van de camera! Hoop dat je m vindt, en anders idd maar een nieuwe kopen..
    Hoest met de vinger van Dylano..
    Goed, kruipen met 1 hand..... Ja zal me niks verbazen als ie dat ineens toch gaat doen, haha..

Vanmorgen naar de HApost geweest. Julen is benauwd en heeft nu ventolin gekregen. Als het vanavond niet beter is, dan moeten we terug dit weekend. want dan krijgt ook een ABkuur..
    Hebben we nu niet direct gekregen omdat Julen nog niet zo lang geleden al een kuur heeft gehad voor zijn oorontsteking..
    Goed, we gaan hier dus van t 1 in t ander.. (had ik dus ook vroeger, zei mijn mama..)

Ik ga nog ff wat doen in huis, want t is hier een rotzooi..

9. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Consider, Heerlijk dat je mannetje gisteren bijtijds thuis was :D Altijd gezellig om samen te kunnen eten he.
    En je snurkt dus, hihi gelukkig merk je er zelf niets van ;)

O daar heb je gelijk in :confused: Het einde van het jaar is ook alweer in zicht! We richten ons nu zo op de baby, dat ik daar helemaal niet bij stil stond.. 2009 alweer.

Ik hoop ook voor je dat je niet het laatste moment nog naar het ziekenhuis moet ;) Vooral omdat het niet gepland is, dan ben je misschien wel al in de persfase. En om dan nog die rit te moeten maken.. lijkt me echt niets!

Ja ik zit ook een beetje te twijfelen aan een nieuwe camera, vooral omdat ikzelf nu een goede op mijn telefoon heb zitten (heb hem net binnen gekregen! hihi 8)). Daarnaast wilt Alex ook een tomtom. Nu is hij binnenkort jarig en kerst komt er ook aan, dus ipv mag hij van mij wel een van die twee krijgen.. maar allebei is best weer wat geld..

Ey succes met je muffins! En heel veel plezier vanavond! :D

10. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Lovely, Geen idee hoe laat jullie supermarkt sluit. Dat verschilt per keten en per plaats.. Hier is me AH tot 10 uur open hihi 8) Maar voor hetzelfde geld sluit hij bij jullie al om 6.. Moet je even op internet kijken.

@Miekje, Het gaat goed met Dylano zijn vinger. Heb net nogmaals gekeken en hij reageert echt totaal niet als ik knijp of doe.
    Wat vervelend dat Julen het nu zo benauwd heeft! Wat heeft hij dan precies? Hopenlijk wordt het nu minder door die ventolin. Vind het altijd maar eng als die kleintjes zo moeilijk ademen :pale:

11. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    @ Meetie: das idd een goed idee voor je mannetje: kiezen uit 1 van de twee!
    Gelukkig is er niks aan de hand met de vinger van Dylano! wat een stoere bink zeg, geen kik geven als mama in zijn vinger knijpt..

Julen heeft nu astma zeg maar, een luchtweginfectie.. Maar het is nog niet zeker of dit blijvend is, de astma (ik ben asmatisch en manlief heeft aanleg, dus kan goed dat Julen t ook heeft). Dat moet nog blijken..
    Is idd erg naar hoor, zeker icm veel hoesten en slijm ophoesten maar t niet uitspugen....

12. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Dus Julen kan ook astma hebben.. hopenlijk is het alleen een infectie en is het zo voorbij!
    Dat klinkt inderdaad erg naar. Dan ben je zeker telkens bang dat hij stikt? Beter gaan die medicijnen dan snel werken ;)

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @miekje, oeh das wel vervelend als hij astma zou hebben..... maar als ze zo jing zijn dan kunnen ze daar toch weer overheen groeien?

@meetie, en terecht.. kiezen uit het een of het ander... wordt anders echt te gek.. idem met almar hoor.. grrrr waarom willen die mannen toch altijd dure kado's....

@consider, lekker dat je mannetje vroeg thuis was, altijd gezellig samen eten..... en jij snurkt dus... hmmm gaat wel weer weg.. kan zijn omdat je doorgaans wat moeier bent tijdens de zwangerschap... en dus gewoon gaat snurken van vermoeidheid ofzo.... en anders.. mag wel wat oordopjes hoor... heb er hier genoeg liggen van defentie hihi

grrrrrrr kan er zo kwaad om worden he... die man die me de badkamer zou komen afmaken zou vandaag rond 12 uur langskomen.. nou om kwart over 1 was hij er nog niet.... en neemt zn mobiel ook niet op.... ben dus maar effe naar de slager gereden net over de grens in belgie.... en nog effe een kratje bier en koffie gehaald bij de supermarkt.... en nog is hij niet hier... had mn mannetje gebeld dat ik echt niet meer langer ging wachten hoor... (die is met een maat naar rosmalen, naar de motorshow) dat ie zelf maar concreet met die kerel afspreekt.... vanmorgen zat ik me al weer groen en geel te ergeren aan de puinhop boven.... moet nu echt af... want almar is nu eenmaal geen echte bouwvakker en met klussen makt ie al troep, maar hij is ook iemand, daar waar het uit zn handen valt daar blijft het ook liggen.. alhoewel die afgelopen week daadwerkelijk zn kleren heeft opgeruimd... nou ja...ik wil dit dus niet meer.. almar weet dat, hij wil het ook niet meer.. en dan gaan we iemand inhuren en die komt niet opdagen........ grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

zometeen nog naar de verjaardag van de oudste zoon van mn vriendin, is 8 geworden vandaag...

hebben jullie dat ook dat je denkt dat je te weinig te eten hebt als er eters komen? morgen komt dan mn broer met vrouw en 3 kids en we gaan grillen... die kids zijn 8, 6 en bijna 3 en ik heb een halve kilo tournedos, halve kilo kalkoen en een halve kilo varkensvlees... dan stokbrood, kaasuienbrood, salade, sausjes, drank en indien nodig frietjes.. denk je dat ik genoeg heb, of iig genoeg vlees?

zucht zou me daar nooit druk om maken.... ben immers gewend om voor grote hoeveelheden eten te zorgen

14. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Haha ja he, ze moeten altijd het duurste, nieuwste en het meest geavanceerde hebben.. Ookal gebruiken ze die honderd extra functies etc niet eens. Zo heeft Alex ook bij haast alles een afstandbediening :| Zelfs voor zn autoradio.. Don't ask hahaha

Zo wat is dat dan :eek: Is die hele vent gewoon niet komen opdagen! En dan ook zijn mobiel niet opnemen.. lekker dan. Heb je iemand ingehuurd en denk je eindelijk alles gedaan te krijgen..
    Daar wordt je niet vrolijker van nee!

En ik denk dat je wel genoeg voedsel hebt gehaald hoor. En anders pech toch? Dan eten ze maar wat meer brood, salade of patat ;) Komt vast wel goed.

Veel plezier zometeen op die verjaardag!

Nou, ik ga maar even snel het een en ander in huis doen! Ook hier is het een rotzooi en ben al de hele dag lekker aan het luieren hihi.

15. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    @ Mikmak: jeetje zeg, dat is echt flink balen! Huur je iemand in, komt ie niet.... grr, zou daar idd ook echt kwaad om worden!
    Dus je mannetje is naar een motorshow.. Leuk! (heb zelf mijn motorrijbewijs.. nu de motor nog..)
    Ik heb geen idee of je genoeg vlees in huis hebt, maar als je gaat grillen is voor die kids hamburgers/frikandellen wel leuk.
    Fijne verjaardag!

@ Meetie: het is idd nog onduidelijk of dit blijvend is. Maar omdat hij het nu heeft, denk ik wel dat hij er aanleg voor heeft.. Is ook niet raar met beide ouders die t hebben cq aanleg hebben... Maar goed, hoop dat hij er geen last van zal krijgen of er overheen groeit..
    Het is idd niet fijn om je kindje te horen hoesten/roggelen etc.. Als het na 3 keer hoesten niet ophoudt, sta ik naast zijn bed.. (gelukkig is alles gelijkvloers hier)..

Heb trouwens het defensieblad gekregen waar Alex en de andere jongens instaan over hun medaille en hun heldenacties!

16. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Miekje, Jaa ik heb het defensieblad ook! Haha. Ik zag gisteren jouw reactie en ben toen meteen naar beneden gerend om te kijken of hij bij ons ook op de deurmat lag :p Wilde daarna nog reageren op het forum, maar toen kwamen de mannen thuis van werk en voetbal.
    Moet er trouwens wel bij zeggen dat Alex normaliter niet zo zielig kijkt hoor hihi. Ik vind echt dat hij tijdens die ceremonie keek alsof hij op het punt stond om te huilen..

Gaat het al wat beter met Julen?

@Busster, Lekker aan het genieten?! :D

Fijn weekend nog iedereen!

17. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Goeiemorgen!

Ohh gelukkig Meetie, dat je het boekje ook hebt ontvangen!
    Heb niet eens nog goed gekeken naar de foto, maar zal dat nog eens doen! Maar ik weet iig hoe je mannetje er nu uitziet! haha..
    Enne, het is toch ook best emotioneel, zo'n gebeurtenis..

Julen is nog steeds benauwd. Maar lijkt ietsiepietsie minder te worden. We kijken t vandaag nog ff aan, en anders vanavond terug naar de HApost voor de ABkuur. Hij heeft iig goed geslapen vannacht.
    Gisteren niet, toen lag t als een zielig hoopje mens tegen mij aan... En dat doet ie echt nooit! T is nl echt een druktemakertje, dus lekker knuffelen/hangen bij mama is er niet bij.. Kon ook echt merken dat ie niet lekker in zijn vel zit..
    Ff afwachten wat de dag van vandaag brengt..

Fijne zondag voor all of you!

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    @miekje, ja er zijn heel veel dingen waar melk in zit verwerkt. Is natuurlijk eerst een heel gedoe, van wat mag wel en wat niet. Maar op den duur dan weet je wat je wel kunt kopen.
    Ja dat is inderdaad een nadeel van 'in opleiding zijn' maar het is natuurlijk wel heerlijk dat je mannetje elke dag thuis komt. Lijkt me zo fijn.
    Gelukkig dat het vandaag een klein beetje beter met Julen gaat, hopelijk knapt hij nog wat meer op en hoef je niet naar de huisartsen post.

@meetie, haha inderdaad wij kijken alleen nog naar...nog zoveel weken en dan komt de baby. Maar over 2 maandjes zitten we alweer in 2009.
    Ben 1 januari jarig....het jaar lijkt echt snel om te zijn gegaan.
    Ik heb Alex ook gezien in het tijdschrift 'landmacht'. Vindt hem er helemaal niet zielig bij staan hoor haha. Maar goed jij weet natuurlijk als beste hoe hij normaal gesproken kijkt.
    Tja een nieuwe camera of een tomtom....zijn 2 dure dingen. Wel fijn dat je nu een goede camera op je telefoon hebt, maar wil je daar ook de eerste babyfoto's mee maken? Zo nee, dan zou ik eerst voor een camera gaan. Tegenwoordig heb je een best goede camera voor 175 euro.
    Mijn man wil graag een WI hebben....ik vindt het totaal niet nodig, hij speelt nooit spelletjes, hij zit meer achter internet. En hij heeft er zelfs nog nooit mee gespeeld. Maar ik vraag me af of hij hem wel echt wil hebben. Vind die dingen zo ontzettend duur. Eerst maar eens bij vrienden kijken of het echt leuk is.
    Hoe is het nu met Dylano's vinger?

@Mikmak, volgens mij heb je wel genoeg vlees hoor! En anders heb je ook altijd nog frietjes voor erbij. Ik denk ook altijd dat ik te weinig heb, maar achteraf valt dat altijd mee.
    En wat absurt dat die vent niet kwam opdagen...nou die zou ik meteen al niet meer vertrouwen.
    Veel plezier met grillen vandaag!

Wij zijn gisteren even bij vrienden op verjaardag geweest, was erg gezellig. Heb vannacht erg slecht geslapen, had pijnen in me buik en wist echt niet hoe ik moest liggen. Merk ook dat ik steeds meer last van me heupen krijg, als ik loop maar ook als ik wil draaien in bed.
    Vandaag doen we lekker rustig aan, me man is nu de friteuse aan het schoonmaken...das altijd zo'n rotklus, ben blij dat hij het doet. Vandaag is me schoonmoeder jarig, maar ik zie het niet zitten om minimaal 3 uur heen en 3 uur terug in de auto te zitten. En sowieso komen ze ook niet altijd bij onze verjaardagen, daarvoor is de afstand gewoon te groot.
    Nou ik ga ff koken, ga lekkere goulash maken!
    Hier nog een buikfoto, gisteren gemaakt.

19. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    hey meiden

ik ben woensdag om half 9 bevallen van een dochter ze heet nynke en weegt 7 pond

ga haar snel showen

xxxx

20. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    @Aggi, gefeliciteerd meid! Ben benieuwd hoe alles is gegaan, hoop dat je een snelle en probleemloze bevalling hebt gehad. Ben erg nieuwschierig naar de foto's!

@iedereen....kan wel merken dat het weekend is...er wordt hier een stuk minder gekletst ;)

Deel Deze Pagina