Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    gister toen we terug reden naar huis toe zei mn vriend ineens.

we moeten binnenkort ook even een lijst maken wat we allemaal nodig hebben voor de baby.
    dan kunnen we afstrepen wat we al hebben.

anders vergeten we straks iets.

zo lief dat hij dat zei.

dat had ik dus echt nooit achter hem gezocht.
    want hij zegt altijd heb je weer achter die stomme zwangerschapspagina gezeten.
    of "dat heb je zeker weer van internet of niet"

maar volgens mij vind hij het nu ook wel leuk en spannend.

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, precies.. dat heeft almar dus ook, die is zooooo bang dat ie de kant op gaat van een vriend van hem.. niemand meer zien, nooit meer motorrijden, klimmen of wat dan ook, en hij is echt iemand die gewoon ook nog z'n eigen ding wil doen... zoals dat klimmen motorrijden, duiken.. en ik vind dat dat moet kunnen met of zonder kind.. ik bedoel heb ook mn sporten enzo... en dat komt heeeeeel bot over terwijl het eigenlijk niet zo lullig is bedoelt van hun uit... we hebben er veel over gesproken en nog... en hij krijgt gewoon de bevestiging dat, ja er gaat veel veranderen, er komt een wezentje bij in ons leven dat van ons afhankelijk is, maar dat wil niet zeggen dat je eigen leventje dan ophoudt... ik wil me niet opsluiten in huis en de ogkleppen opzetten en dat hoeft hij ook niet te doen... hij gaat bv op woensdagavond altijd duiken.. ik zie niet in waarom dat ineens niet meer zou kunnen... of vrijdag avond nogal eens wat scouting... nou dat wil hij zelf afbouwen naar 2 x per maand.. waarom moet dat stoppen? nee hoor.. en eens een keer onverwahcts met een vriend gaanmotorrijden.. nou en... moet kunnen. en zolang die bevestiging er is draait ie ook wel bij.. maar das aan jou om het daar met alex ook over te hebben.... dan zal hij ook wel gaan inzien dat zn aankopen een beetje over de top zijn enz enz... misschien niet meteen.. maar zien gaat ie het wel...

maar goed daarintegen, mogen wij dus ook onze dingetjes doen.... hihi :) tis geven en nemen lieverd, dat is altijd zo geweest en zal altijd zo zijn.. en zolang alles bespreekbaar is... is er buiten de hormonen van de dames en de zwangerschapskwaaltjes van de mannen gijn wolkje aan de lucht hoor!

@lovely, leuk dat je kerel daar over begon.... heb je geen boekje van de kraamzorg gehad waar die waslijsten instaan?

3. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ik heb nog niks van de kraam zorg gekregen die komen toch pas in de 7e maand?

ben nu alles alvast een beetje aan het bij elkaar zoeken.
    eind deze week komt het ledikantje en de commode van de zolder af en op ons kamertje.
    dan wil ik zo langzamerhand de kleertjes gaan wassen en in de commode neerleggen.
    zodat alles alvast klaar is.
    want van 20 dec tot 2 januari zitten we in ierland.
    halverwege januari gaan we trouwen.
    eind januari hebben we weer een verjaardag.
    en dan is het ook alweer bijna zover.
    en ik ben iemand die alles graag van te voren af wil hebben.

heb mn rompertjes, bijtring en sokjes ook weer gevonden.
    allemaal roze haha.
    (waren ook die kleur hoor)
    die zou ik eerst kado geven(paar jaar geleden) aan een vriendin maar daar ben ik nooit geweest.
    nu kan het mooi voor ons meisje.
    alles straks ook ff in de was.

daar heb ik zo'n zin in.
    dat alles straks helemaal klaar is.
    en dat we alles kunnen gaan inrichten.
    niet helemaal naar onze smaak maar ja.
    dat komt wel als we ons eigen huisje hebben.

liefs

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @Lovely, heb jij je niet aangemeld voor kraamzorg en bij je ziektenkostenverzekering? want ik kreeg gewoon een dikke een week erna thuis gestuurd met boekjes over kraamzorg en wat je moet hebben in huis en verschillende zwangerschapscursussen, gym, yoga, info avonden voor borstvoeding... enz enz ja en de bevestiging voor aanvraag... en 7de maand kan kloppen dat ze dan fysiek bij je thuis komen, want bij mij komen ze volgende week dinsdag...

5. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ik heb alleen een bevestiging van de aanvraag gekregen meer niet.

raar hoor.

maar zal tussen alle dingen(boekjes, folders enz) een kijken of daar ergens een lijst met wat ik moet hebben tussen zit.

liefs

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @meetie, dus alex denkt dat geld aan de bomen groeit. nou dan wil ik wel een stekkie van die boom hoor hihihi. dat krijgt mijn vent ook echtn iet voor elkaar. nou doet ie dat ook niet want ik koop alles en doe de financieen ed en we overleggen altijd eerst als hij of ik wat wil. en helemaal zo voor verjaardagen en kerst idd niet. want wat moet je dan idd nog vragen das dan toch lastig. ook fijn dat ie idd ineens afzei voor de partnerles kan me goed voorstellen dat je daar dan ff flink van baalt. helemaal als ie dat dan al wist dan kan ie toch miss wel met iemand ruilen. als het alleen maar om wachtlopen gaat. ben benieuwd hoe je foto`s worden.
    we hebben idd erg druk maar wel sellie weekend gehad en aankomende weer hihihi dan dus een housewarming madam die logeert dan bij opa en oma dus kunnen het zo laat maken als we willen.

@mikmak, ja slecht he dat vergeetachtige moet zeggen dat ik daar al aaridg tijdje last van heb, dnek dat ik het te druk heb steeds en aan veelste veel dingen moet denken. maar jah kot ook wel weer goed als de rust een beetje is wedergekeerd.

@miekje, tis idd lastig dan dat ie miss weer wegmoet, hij is uiterlijk volgend jaar nov klaar. kan dus best eerder zijn. waarschijnlijk gaat ie dan met 1 van de laatysten weg dus tfu12 ofzo. en dan komt congo enzo eraan dus we zullen zien. kan idd de centen goed gebruiken hihih wie niet.

@lovely, die kussens vallen wel mee hoor ligt er ook aan of je een design wil of gewoon een simpele effen. die van mij was geloof ik ook rond de 10 euro lime met beertjes maar ik had dr altijd hoes om. toen kreegi k later nog een en bij onze meubeltjes kregen we ook een mee van de kringloop altijd handig ff goed schoonmaken en dan hoesje erom en klaar. had dus een boven een beneden en een bij mijn ouders.

ik zou zo eens ff hout halen voor de kachel en dan gaan we eerst in bad want madam die is ook zo moe. hihi lekker ff de bietjes opzetten. en dan lekker bij de tv en de kacvhel hangen samen en op tijd erin. hihihi na grays anatomy tenimnste.

7. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    Hey meiden

zo onze meid is alweer 5 dagen gaat het snel zeg hihihi straks moeten we de jongens bij de voordeur weg slaan hihi.

maar hier mijn bevalling verhaaltje:
    me weeen waren dinsdag al gebroken en de weeen wouden niet door zetten vanwege de harde buiken, savonds de verloskunde nog geweest en ze had echt zo maak nu even een afspraak met het ziekenhuis omdat ik bijna al 24 uur gebroken vliezen had, maar ze had echt zo het ziekenhuis had zo liefst hopen we dat ze thuis bevalt want we hebben het erg druk en zolang de vruchtwater helder is kan ze donderdag in geleid worden ik had echt zo iets nauw gezellie.
    maar lekker vroeg op bed en om kwart over 4 begonnen de weeen en half 6 zetten het door jo de verloskunde gebeld wezen controleren toen had ik nog maar 3 cm ontsluiting zei ze dit kan nog maar wel 7 a 8 uur duren ik had echt pfffffff nauw hoop het niet want wil niet naar het ziekenhuis toe, ik onder de douch toe en rond half 8 had ik zo ik moet persen jo had echt zo oke en nu gelukkig mijn moeder was er ook en zij de verloskundige weer gebeld en onze kleine meid zag om half 9 het daglicht. helaas moest ik wel met spoed naar het ziekenhuis toe want mijn placenta wou niet los laten dus in de ambulance en met sirenes naar het ziekenhuis ben dus een stuk kwijt omdat me bloeddruk erg laag was en ik erg veel bloed verloren ben meer dan 2,5 liter gelukkig hoefde ik maar een dagje in het ziekenhuis te blijven en onze kleine meid was bij ons en hebben echt als gezin de eerste nacht in het ziekenhuis geslapen. we zijn donderdag thuis gekomen en gaat nu echt super goed met ons.

heb foto's in me album

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    hello ladies...ff ego bericht.
    Maar ik ben net nogal wat bloed verloren toen ik op de wc zat. Zoals jullie al weten heb ik al een tijdje last van dunne ontlasting, en nu dacht ik huuuh ik heb toch al geplast....kwam er allemaal bloed en een beetje slijm.
    De vk is net geweest en ze kon niet goed voelen of me vliezen zijn gebroken. Ik moet zo naar het ziekenhuis en daar moet ik een nachtje blijven.
    Het kan zijn dat het vannacht begint, maar het kan ook loos alarm zijn. Heb namelijk nog geen weeën.
    Me mannetje is nu onderweg naar huis.

Jullie horen van me!

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    aggi, zo wat een verhaal zeg. en hefitg dan lijkt me dat je zo hup hup in de ambulance weg gaat zou ook wel vrij heftig zijn voor je vent dan of niet.
    zie nog geen foto`s trouwens en ben zo nieuwsgierig hihi.
    maar fijn dat alles nu in orde is en jullie lekker kunnen genieten nu van de kleine meid.

10. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    @consider.

sterkte meid.
    en we horen het wel als het zover is.

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jeetje consider, sterkte ermee dan vannacht al lees je dit dan niet meer. hopen snel goed bericht te ontvangen hier.

12. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Aaah haha.. zo lief! Ik kom thuis en ik zag Dylano zijn slaapkamerdeur openstaan, waarna ik aannam dat hij nog op was.. dus ik kom ons huis binnen en roep 'Dylaaanoo'.. maar ik kreeg geen gehoor terwijl hij normaal aan komt stormen. Loop ik zo verbaasd de woonkamer binnen, tref ik alleen mijn broertje aan. :confused: "huh? Waar is iedereen?" vroeg ik. Blijken Alex en Dylano samen op ons bed te liggen slapen!

@Mikmak, Hihi ik doe mijn best, maar hoe praat je een dergelijke angst uit iemands hoofd? Soms heeft hij met het kleinste dingetje al zoiets van 'zie je wel, je wilt mij veranderen'. Maar goed, dat heeft denk wel tijd nodig. Hij moet er gewoon vertrouwen in krijgen, dat hij kan blijven doen wat hij leuk vind. En het feit dat we nu een tweede kindje krijgen levert toch wel extra druk op hem en geeft hem misschien een benauwd gevoel.

@Lovely, Hm, ik kreeg ook meteen bij mijn aanmelding een map thuisgestuurd met informatie over de kraamzorginstelling. In een van die boekjes stond ook een uitzetlijst. Derest wat mikmak kreeg zoals info over cursussen ed heb ik niet ontvangen.
    Maar die uitzetlijst kan je haast overal wel vinden. Anders even googlen..

@Mama Suus, Haha ja lullig is dat he! Hij houdt die geldboom voor mij dus ook verborgen! Ik zou ook wel eens er wat vanaf willen plukken dan :p
    Maar goed, ik ben gelukkig weer wat bedaard.

Hoezo moeten ze naar Congo? Wat is er daar gaande?

AAA :confused: Grey's Anatomy gemist! Kon je het niet eerder zeggen?! :evil: grrrr

@Aggi, Oh wat fijn dat alles goed is gekomen! Wel rot dat je met spoed naar het ziekenhuis moest, dat zal inderdaad even schrikken zijn geweest! Hoe bleef je mannetje hieronder? En hoe vond hij de bevalling zelf? En hoe vond jij het? Viel het tegen of was het best te doen? Ik zie ook nog geen foto's in je album, ben wel erg benieuwd hoor ;)
    Nou meis, doe maar lekker rustig aan en geniet van je gezinnetje he! ;)

@Consider, Oei hopenlijk is alles goed met je meis! Ben benieuwd of het nu echt begonnen is! Gelukkig is je mannetje meteen naar je toegekomen. Sterkte he en hopenlijk ontvangen we snel goed nieuws!

13. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    @ meettie

de bevalling was super snel gegaan maar jo heeft het echt als bijzonder ervaren en ikke ook vooral omdat ik op de baarkruk ben bevallen echt super fijn ze was er idd zo lang leven de zwaarte kracht zeg maar hihi. dus ik wil het zo wel weer over doen

klopt krijg steeds een foutmelding dus wacht even misschien dat het morgen beter wil

en anders moet je even op de me site kijken daar staan ook foto's van onze wonder

14. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hoi hoi hier ook even ego bericht van mij .

Pff vandaag was John nog vrij dus hebben we lekker met z'n 2tjes verder genoten van ons weekend ook al waren we al thuis we hebben zo lang mogelijk op bed gelegen en daarna rustig aan boodschapjes gedaan . Daarna nog even naar een groot tuincentrum in zoetermeer waar we alle twee nog niet eerder geweest waren. Ik ben namelijk verslaafd aan naar tuincentrums gaan en wou de kerst show al bewonderen want voor je het weet lukt het niet meer met die dikke buik haha, had het er nu namelijk al aardig moeilijk mee heb vandaag de hele dag last gehad van harde buiken stil zitten helpt niks en rond lopen ook niet. Ik heb vandaag weer een aantal keer tegen John geroepen van mij mag het beginnen hoor heb het gehad waarop hij vervolgens roept nog 2 weekjes schat dan ben ik vrij dus hou het nog even vol . Hoop dat de kleine zich idd over 2 weken wil laten zien en dat het niet 2 weken na de uitgerekende datum komt voel me nu al net een te hard opgeblazen skippybal dus wat zou dat moeten worden als ik nog 6 weken moet wachten.

@ consider Bloed en slijm verloren spannend hoor hoop dat met jou en de kleine alles goed gaat en dat je mannetje nu lekker bij je is zodat hij je kan steunen in wat er komen gaat. We horen het graag als je nieuws hebt.

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @aggi.... jeetje wat ee verhaal, maar super, gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meisje!

@consider.. nou sterkte, en we hopen snel op goed nieuws.....

nou goedemorgen samen... vandaag echt een klote dag zeg.. het stormt hier, en regent, blijf veel liever in bed vandaag of op de bank hangen maar helaas ipv mag ik weer met mn vevangster aan de gang... :(

wel straks naar de vk, das dan wel weer leuk

16. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    goeiemorgen iedereen.

mn vader en mn mannetje hebben gisteravond het ledikantje en de commode van zolder afgehaald.
    dus die ga ik vanmiddag schoonmaken.
    en dan eind van de week ofzo even in de olie zetten.
    en dan wil ik volgende week alvast beginnen met alles in de kastjes te zetten.
    kleertjes enz.
    hoeveel luiers hebben jullie voor de kleine en welke maat.
    want ik zei al tegen mn vriend.
    ik wil nu alvast luiers kopen als ze in de aanbieding zijn.
    ipv dat ik ze straks bv. duur moet kopen.

donderdagavond gaan we samen lekker ff shoppen.
    aankleedkussen halen, voor ons allebei een trainingsbroek, voor mij sloffen en we zien wel of we nog meer leuke dingen zien.

liefs

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @meetie, wat leif zeg dat je je mannen zo aantrof das dan echt zon smeltmomentje he. wel een beetje jammer zeg dat ie die boom verstopt houd hihi.
    in congo zijn de ook druk bezig. en nog ergens in afrika. dus als afghanistan is afgelopen dan is het wel ff rustig hoor want defensie die wil dan mensen goed trainen ed. en dan op naar afrika. bij die koppensnellers ed. geloof dat er nu ook al lui zitten maar zeker weten doe ik hetn iet. het word in ieder geval eerst erg rustig dus niet zo grootschalig als in afgha. maar jah er zijn natuurlijk wel lui die dan heen moeten en stroom zijn ze altijd nodig en laat mijn vent dat no net doen.

@busster, dus je ploft ook al zowat. word aardig spannend hier zo langzamerhand. en ook zo gek op tuincentrums? wij dus ook zit hier in de buurt ook een hele grote in denekamp komen wij ook regelmatig die hebben dus ook al de kerst staan echt helemaal super. en zo sellie en sfeervol had dr meteen helemaal zin aan. je kunt dr echt wel een dag rondstruinen maar we hebben het toch vaak al naar urrtje of 2 gehad hahaha dat geslenter pfff. en iss met dikke buik is dat dan helemaal pittig.

@aggi, wat fijn dat de bevalling verder zo lekker ging en dat ze er zo uit kwam. geniet er lekker van.

@mikmak, have fun op je werk hihi. en veel plezier bij de vk. toch nog lichtpuntje vandaag he ff luisteren naar de kleine meid.

@lovely, lekker zeg dat de meubeltjes van zolder zijn kun je idd lekker alles peosten en inpakken das altijd leuk om te doen.
    en wat die luiers betreft gewoon new born nemen eerst die heeft ze wel tijdje aan hoor weet niet meer tot heoveel kilo die zijn maar past wel redelijk lang. en gewoon doen hoor nu al aanschaffen in de aanbieing want je zult idd net zien moet je ze hebben dan zijn ze duur. ik koop hier ook altijd in de aanbieding ook als ze nog lang niet op zijn is beter een vooraadje te hebben. want niks zo vervelend als luiers die op zijn. (heb ik al paar keer ervaren hihihi)

hier gaat alles gewoon zijn gangetje, het verbaasd me dat ik er niet zo mee bezig ben of ik zwanger ben of niet. echt heel apart vorige mnd en die ervoor was ik er konstant mee bezig en nu heb ik zoiets van we zien het wel. voel ook niks anders ofzo. beetje druk in onderbuik meer niet maar jah dat heb ik vaker. en die bulten zijn ook nog stedsn iet weg. zit dr aan te denken om volgende wk eens naar arts te gaan mijn vent is dan vrijdag thuis omdat ik met de kleine meid voor een eeg (hersenactiviteit meten) moet. dan kan ik smorgens miss nog eens heen. en dan ook eens vragen naar bleodruk omdat ik vaak zo wazig ben denk dat ie te laag is. word nu nog sneller dizzy als ik opsta dan eerder. en dan af en toe die wazige aanvallen. volgensm ijn cyclus moet ik dus volgende wk ongi worden nou en benieuwd aangezien mijn temp jah zo schommelt en nog steeds heel erg laag is. nou jah we zien het wel weer. zou vandaag weer eens verder opruimen had nog niet gedweild gister en is maar goed ook want met dit vieze weer maken die honden van die modderige voetjes op mijn laminaat. hihi en dan vanmiddag ofzo eens ff wat stenen bikken voor manlief.
    nou prettige dag

18. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Ohhhhhh spannend!

19. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Goeiemorgen!

Heb niet alles terug gelezen dit keer...
    Gisteren gewerkt, was 23.00uur thuis..
    Vandaag slaapdienst, dus zal er niet veel zijn..

@ Aggi, jeetje zeg, alsnog naar t ziekenhuis gemoeten en dan zoveel bloed verloren. Gelukkig knap je alweer wat op!

@ mannen van ons: ja, soms is t gewoon niet tof! De mijne vergeet makkelijk de datum waarop we samen zijn gekomen.. En de datum waarop we zijn 'gepartnerd' (= zeg maar, getrouwd)...
    Dat stelt me idd wel eens teleur..

@ Congo, staat toch al lang op de planning?! Alleen zitten er nu nog niet veel... ach en als dat niet doorgaat, zat andere gebieden/landen die in aanmerking komen....

Goed, met Julen gaat t een beetje de goede kant op gelukkig..
    Is lekker vrolijk geweest gisteren en heeft goed geslapen..

Meiden, een fijne dag!

en consider: ik denk aan je!

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

jee heb wat gemist! een bevalling en mischien nog 1!

Aggi van harte gefeliciteerd met je meisje!! Gelukkig is alles nog goed afegelopen met de bevalling! Geniet maar lekker van dit kleine wonder. En foto's? Ik zie ze nog niet in je album, ben best sgierig..
    Hoeveel weken was je nou zwanger? Ik dacht dat consider 1 van de eerste was uitgerekend toch?

Consider, meis ik denk aan je hoor...weet je al iets meer? Heb je je wondertje mischien al in je armen?
    Heel veel sterkte.

knuff

Deel Deze Pagina