@meetie, kom goed, heeft zn tijd nodig hoor.... strakjes heeft ie die kleine vast en dan is hij alles vergeten..... almar lag gisteravond weer op mn buik met zn hoofd en wederom begon de kleine te trappelen.. hij vind dat echt leuk... zegt ie later.. ik hem 'm weer gevoeld hihi... smelterdesmelt dan hoor En oh das toch te lief niet, zo samen aan het slapen... geen foto gemaakt snel? @lovely, lekker hoor, strakjes heb je alles lekker op orde... maar nu al luiers kopen... ja iok heb ze toevallig gehad van een vriendin vanmij.. 18 stuks pampers newborn... maar kan toch ook later, er is altijd wel ergens een aanbieding hoor...tijd zat.. relax....... kan altijd nog gaan stressen om alles op orde te krijgen.... @mamasuus.. leeft toch lekkerder he, als je niet continu met zwangerschap bezig bent... ik hoop dat je ongi weg gaat blijven stiekum hihi.... en bedankt dat is mn lichtpuntje strakjes de vk effe luisteren idd.... @congo, ja ik dacht dat COngo er al aan zat te komen ja...... dus als ze nu al gaan voorstellen de nedelanders daar naar toe te laten gaan, zal de eerste ploeg al wel met 1 been in het vliegtuig zitten.... @mannen.. maar miekje ze maken ons toch ook wel vaak blij en hebben nog een verrassingseffect als ze iets leuks meenemen, of doen.... Ben benieuwd hoe het met consider is..... spannend hoor, zit op het puntje van mn stoel
ja weet ik mikmak. maar eind dec. gaan we op vakantie tot begin januari. halverwege januari gaan we trouwen. en onze kleine meid word eerder geboren.(denk ik) dus wil alles vast klaar hebben haha.
Volgens mij is de eerste lichting al in Congo (of iig geweest). Ging om kleine groep mannen. Dus nog geen hele lichtingen.. Maar das hetzelfde als Afghanistan.. Ten eerste dat het uit meer bestaat dan alleen Uruzgan ook waar NL militairen zitten, daarnaast dat er verteld wordt dat we er nog niet zo lang zitten.. Ehhhh...... ja tuurlijk! Lekker voor de gek houden iedereen...Dat de missie ergens in juni/juli begon toen.. Yeahhh.. manlief zijn collega's werden in januari van oefening getrokken en daar toen neergezet... hahaha... En dan t debacel over of we langer gingen blijven... Hele politieke rel, allemaal show (vind ik dan).. want natuurlijk gingen we langer blijven! (alsof we dat nog niet wisten..) Maar goed, das hoe t werkt he...
ja.... dussss.. misschien ben ik wel te relaxt daarover....ondanks dat ik denk dat onze kleine ook eerder komt hoor.... en daarbij als jij daar gelukkig mee bent moet je dat ook lekker doen hoor... en je niets van deze muts aantrekken
Zoo. Mijn moeder en ik zijn daarnet langs het geboortekliniek geweest. Nu weten we tenminste waar we moeten zijn hihi. Ook hebben we een rondleiding gekregen. Ben blij dat we langs zijn geweest! En ook voor mijn moeder, die weet nu tenminste hoe ze moet rijden. Toch wel handig @Aggi, Wat fijn dat ze er zo makkelijk uit kwam! Met de baarkruk heb je inderdaad de zwaartekracht die meewerkt. En ik snapte even niet hoe ik op je site moest komen hoor.. maar ben nu via je banner bij je foto's gekomen Ook ontroerend je verhaal over de hereniging van het gezinnetje.. Dat zal wel een emotioneel moment zijn geweest! En wat een heerlijk bolletje is Nynke haha En die laatste foto, van dat ze met papa slaapt.. zo lief! @Busster, Nog heerlijk aan het nagenieten dus Groot gelijk hebben jullie hoor! En wat leuk dat je weer naar een tuincentrum bent geweest! Dat is inderdaad erg leuk, alleen wil je altijd wel centen uitgeven daar haha. Ik ga er dan ook zelden heen. En ik hoop ook niet voor je dat je nog 6 weken zou moeten Vooral niet als jij je nu al op knappen voelt staan! @Mikmak, Hihi jij zit weer gezellig met je vervangster opgescheept dus Gelukkig mag je straks weer even genieten bij de verloskundige! Heel veel plezier alvast! En geweldig is dat wanneer je mannetje helemaal opfleurt als hij de kleine voelt! Ik heb trouwens geen foto gemaakt van Alex en Dylano. Wilde wel.. Wilde zowiezo al meteen er gewoon bij gaan zitten en genieten van het beeld, maar ik was bang dat ik ze dan wakker zou maken hihi. En om dan te gaan flitsen met de camera.. Hopenlijk vallen ze de volgende keer op de bank in slaap Dan kan het wel! @Lovely, Fijn dat je alles vast kan klaarzetten! En betreft luiers kopen, moet je doen wat jijzelf fijn vind hoor.. Ik zou ook wachten op aanbiedingen. De tijd heb je er toch nog wel voor en je zal inderdaad zien, dat wanneer jij ze nodig hebt, dat ze dan weer duur zijn Wij hebben ook meestal wel een voorraadje liggen. Op gaan ze toch wel. @Mama Suus, Het was inderdaad een smeltmoment! De laatste tijd zijn Alex en Dylano echt superveel closer geworden, echt geweldig om te zien En ja, Congo, ik zag dat land wel eens ergens staan, maar heb nooit het idee gehad dat daar oorlog ofzo is.. of zijn ze daar meer voor ontwikkelingshulp? (Ik voel me nu wel heel erg ongeinteresseerd in me mans werk.. *schaamt zich..) Fijn dat jij je niet meer zo druk maakt om een zwangerschap. Misschien komt het ook wel omdat je nu helemaal niet weet waar je vanuit kan gaan.. dus het enige wat je nog kan denken is 'we zien het wel'. Ben benieuwd meis En succes zo met dweilen etc! @Miekje, Wat bedoel je nu eigenlijk precies met slaapdienst? En wat fijn dat Julen weer opknapt! Altijd fijn om hem weer te zien spelen he. @Eliesja, Hihi ja ja.. je bent de laatste tijd lang afwezig Hoe gaat het met je/jullie? Hoe vind Alyssa de peuterspeelzaal? En volgt Danny weer zn goede ritme?
@mikmak, het is idd wel wat relaxer zo hihi. zit zelfs niet meer vanalles te zoeken hahaha dat scheelt wel en op forum kom ik eigenlijk haast alleen nog maar hier en dat scheelt want jullie zijn haast allemaal al zwanger dus zie ik niet alle vage symptomen van andere nahahahah. me hormonen beginnen al wel weer eenbeetje maar is ook logisch aangezien ik volgende week ongi zou moeten worden. heb zelfs als ik ga zitten echt heel raar dan voel ik wat drukken onder in mijn buik. zo stom maar goed dat heb ik dus ook vaker. miss weer een cystetje ofzo heb echt geen idee. vandaar dat ik volgende wk ook ff voor checkup ga. en als ha het niet weet dan maar afspraak bij de frauenarts of die wat tegen die zwevende hormonen kan doen want word er wel een beetje shaggie van hihihi steeds maar van die rare dingen zoals die bulten op mijn borsten want die zijn er dus nog steeds. @congo, dat speelt idd al tijdje, de eerste nzijn er al geweest en we zitten er nog maar in de media dus nog niet. dat komt pas als er heel veel zitten. was idd met uruzgan ook zo. mijn broer is daar als een van de eersten geweest en daar hoorde je toen niks van pas erna. hun kwamen ook gewoon weer aan op de kazerne zonder media of wat dan ook. niks geen speech of welkom trug van een of andere hoge pief oid. net alsof ze op oef waren geweest nou dat was echt wel anders hij zat daar in het donker snachts een wapendepot te bewaken met het enige wat de talib tegenhield een rolletje prikkeldraad. maar goed zo gaat dat altijd he pas als alles in de politiek rond is dan komen ze ermee naar buiten. @consider, die is vast wel bezig anders was ze toch al wel weer geweest aangezien ze gister zei dat ze en nachie moest blijven ter observatie. dus good luck consider je kunt het. nou ik ga nu toch eens ff stenen bikken hihihi voordat madam weer wakker word die ligt net lekker. heb net ff gekeken voor tv voor mijn ouders die willen ook een flatscreen hadden we vorgie wk mooie aanbieding gezien gaat ze nu heen is ie veel duurder. ze wil gewoon simpel een 81 tenminste dat moest ze van ons hihihi ze hebben nu een 66cm van mijn broer staan maar die wil ie graag trug dus wij dan moet je niet kleiner dan een 81cm halen anders blijf je aan de gang. hihi wij wilden eerst ook een 81 toen een 94 en uiteindelijk is het een 107 geworden was eerst wel ff wennen maar wil echt niet meer kleiner hahaha. maar goed dat ff tussendoor ik ga nu echt verder. mikmak hoe wast eigenlijk bij de vk?
ff snel ter info een slaapdienst houdt in om 16uur beginnen tot de volgende dag 10 uur. Maar op woensdag hebben we vergadering dus dan tot 13uur. Ik mag dan slapen door de weeks van 23-7 uur. Dus mijn dienst start dan om 7 uur weer. Maar ik slaap op mijn werk (krijg van de 8uur, de helft in tijd), als er wat gebeurt moet ik reageren en handelen. In t weekend zijn de diensten anders qua tijden, dan werk je tot 24uur en slaap je tot 8..
@Mama Suus, Ik kan me voorstellen dat je een beetje gek wordt van je hormonen! Ben benieuwd wat er met die checkup of controle vd vrouwenarts uit komt.. Bah, dat klinkt echt eng.. je mannetje in het donker met alleen prikkeldraad ter bescherming ale: Gelukkig zit hij nu hier en hoeven we daar niet aan te denken.. En ik hoop ook dat Consider bezig is en daarom nog geen berichtje heeft geplaatst! Of dat ze het gewoon druk heeft.. Als er maar niets ernstigs aan de hand is! En dat is inderdaad wennen he! Als je een groot scherm gewend bent Wij hebben ook een grote tv en ik moet telkens weer even moeite doen als ik elders tv kijk op zo een klein schermpje Wat zijn we eigenlijk verwend haha @Mikmak, Je vervangster weer overleefd? Of moet je nog even? @Miekje, Oh je bedoelt gewoon soort van nachtdienst, waarbij je halverwege even mag slapen Wat doe je dan eigenlijk voor werk?! Heb trouwens wel een proefkaartje in twee versies af.. Vanavond even de mening van Alex vragen. Ik weet het niet.. ik vind hem wel leuk (logisch, heb hem zelf gemaakt) maar hij is zo anders dan een normaal geboortekaartje en ik weet niet of ik daar dan wel weer blij mee ben haha. Ben ook bang dat het er erg amateuristisch uitziet.. Heb ze nu gewoon afgedrukt en geknipt als een kaartje van 13x13, dus af en toe werp ik een blik alsof het een echt kaartje is, om ze even objectief te kunnen bekijken.. Maar over dat 'anders dan normaal'.. normaal zijn geboortekaartjes best neutraal.. kwa kleur en ontwerp. De mijne is blauw en best druk.. Even kijken of Alex ze leuk vind en dan plaats ik ze wel even op het forum
NIEUWE BUIKFOTO IN ALBUM zo nu naar de orde van de dag @meetie, ik moet nog effe maar ga wel over een uurtje weg.. om naar vk te gaan.. eigenlij kniet nodig.. maar gewoon geen zin meer om de hele tijd te moeten kletsen...pffffff Ja das echt wel leuk hoe almar er nu ook op gaat reageren... das dan ook echt effe een momentje van geluk voor mij, na dat ge-emmer met hem van bang zijn en de verandering enz enz Mooi dat je bij de geboorte kliniek bent geweest... ziet er zeker wel mooi uit of niet? doe je goed de geboorte kaartjes al klaar... ik moet alleen de tekst nog, maar almar heeft nog niet echt een respons gegeven.. of ideeen ingebracht.... 1 tekst spreekt hem wel aan... dus als er niets komt neem ik die denk ik... @mamasuus... mooi zo... ik blijf hier voor je duimen hoor! maar ik vind het wel vreemd dat die bobbels op je borsten blijven.... en ik hoef pas om 17.50 bij de vk te zijn.. dus dat komt nog... kijk er wel naar uit... @congo.. ja dat bedoelde ik ook wel, maar voor het op het nieuws komt zijn ze bij defensie al veel en veel verder dan dat ze doen laten doorschemeren...
Wat een mooie buik heb jij zeg, ook zo mooi rond! Lekker dat je over een uurtje weg mag, ook al is het eigenlijk niet nodig. En dat is inderdaad fijn om te zien dat je mannetje bijdraait! Nu kan je tenminste samen genieten! De geboortekliniek viel eigenlijk wel tegen. Ik had het groter/ruimer en moderner verwacht. Maar ach, daar gaan we niet voor al? Ben alweer bijna 36 weken hihi. Ik ben dus best aan de late kant met me kaartjes.. Maar ach, als ik ze straks klaar heb, dan zijn ze ook echt klaar en hoeft de drukker ze alleen te drukken. Moet lukken! Hier laat Alex het kaartje ook voornamelijk aan mij over hoor. "het is jouw feestje" zei hij. Dat soort bijkomstigheden vind hij gewoon niet zo belangrijk. Ik daarentegen kan me daarin juist helemaal uitleven haha Maar vind jij die ene tekst die jouw mannetje aansprak niet zo mooi dan?
@meetie.. ja heel erg rond hoor.... pffff op de foto herken ik mezelf geeneens meer... dikke kop enz enz enz... maar ja hoort erbij. Wel jammer dat de geboortekliniek zo tegenviel dan...
Heeey meiden, we zijn nog steeds met z'n 2en, de baby zit nog lekker in me buik. In het ziekenhuis moest ik meteen aan de ctg, de baby deed het hardstikke goed. s'nachts had ik wat last van krampen en moest ik weer aan de ctg, daaraan zagen ze dat het wel wat rommelde in me buik, en me baarmoeder soms wat samentrok. Maar geen echte weeën. Vanochtend kwam de gynacoloog langs en ik moest voor een echo. Daaruit blijkt dat er een stukje van mijn placenta voor de uitgang ligt. Waarschijnlijk heb ik de boel wat overbelast of was de baby te druk en is het daardoor gaan bloeden. Gelukkig is het maar een heel klein stukje, dus ik mag wel gewoon thuis bevallen. Moet wel over 2 weekjes even weer komen. We waren pas om 2 uur vanmiddag thuis ppffff....we moesten erg lang wachten voordat we voor de echo konden en de gynacoloog liet s'middags ook ff op zich wachten. Maar gelukkig niks verontrustend. Ik was zelf ook wel heel erg rustig en nuchter en had ook niet het gevoel dat de baby al zou komen. Tijdens de echo kon ze zien dat de baby nu ongeveer 2800 gram weegt, het heeft een klein hoofdje en al lekkere bolle wangetjes. Sorry meiden, ik zal morgen alles bijlezen, wil nog ff van me mannetje genieten want die moet vanavond laat weer richting de kazerne!
@consider, nou wat een avontuur dan weer zeg of niet dan. fijn dat de kleine nog lekker warm binnen zit toch want 2800 gr is wel een beetje klein dan toch om nu al te komen. dan verzuipt ie in de kleren hihi. geniet nog maar lekker ff van je vent vanavond.
@Mikmak, Ik vind zo een ronde buik juist mooi! Maar ik kan me wel voorstellen dat dit voor jou iets anders ligt.. Ben je veel aangekomen dan? @Consider, Gelukkig gaat het met jullie beiden nog goed! Wel spannend dat het al wat rommelde, maar misschien wel mooi dat hij nog even blijft zitten dan. 2800 gram lijkt me inderdaad nog iets aan de lichte kant, of niet? En kan het kwaad dat je placenta iets voor de uitgang ligt? Gelukkig mag je wel gewoon thuis bevallen zoals jij dat wil! Maar wel rustig aan doen dus he! Hihi Nou geniet nog lekker van je mannetje!
@mikmak, dus je moet nog na jah dan horen we dat later wel toch. erg mooie buik trouwens hoor echt een meiden buik hihihi. @meetie, anders dan anders is juist leuk, tenminste dat vind ik. al die standaard kaartejs hou ik niet van. de volgende zou ik dus ook echt weer zelf maken. wind ik veel leuker en persoonlijker net als de tekst niet van dat geeikte tien vingertjes ed (sorry als anderen dit wel leuk vinden maar ik dus echtn iet) ik had er dus ook instaan: hoera het is me gelukt ik ben op mijn verjaardag geboren. en dan nog een lap tekst met wanneer kraamfeest was ed. onze trouwkaartje heb ik zelfs samen met een vriendin helemal in elkaar geknutseld was wel een werk maar erg leuk. dat is met geboortekaartje natuurlijk lastig iv mmet naam ed. maar vind het wel zo orgineel. nou ze hebben dus geen tv gekocht hihi, heb al gezegd wacht dan maar tot dec dan zijn ze overal wel weer in de aanbieding. ze hebben wel 5 paar schoenen voor yasmine en mij meegenomen hihihi. dr zit hier een scapinooutlet en jammer genoeg stopt die ermee volgende mnd en alles dus weer eens 70% korting. dus ik 2 paar nieuwe gympen yasmine nog snowboots en andere warme laarsen en nog mooie nette laarsjes een maatje groter dan ze nu heeft. en nog 2 mooie vestjes voor haar een met leger print en nog een gewone leger groene. en wat was ik kwijt jaja wel 35 euro hihihi ik zelfs maar 15 de rest kreeg ik van oma maar goed is dus echt niet slecht. he tis al helemaal donker hier ineens weer beste bui en was zulk mooi weer vandaag. nou jah heb kachel al aan en ga zo lekker ff broodje maken en bij madam kro kindertijd kijken en sesamstraat.
Consider, jee wat spannend was dat zeg, maar idd nog wel ff beter dat de beeb nog blijft zitten. in ieder geval rustig aan doen! Meetie, de eerste dag op de peuterspeelzaal was een drama, echt huilen en gillen toen ik weg ging. Ging gelukkig later wel goed hoor, met halen was ze helemaal trots. de 2de keer ging echt heel goed, hebben gezwaaid en ze had niet gehuild. met halen was ze wat stiller en gister was het weer wat minder, wel wat gehuild en met halen ook weer enthousiast. Alleen nu zegt ze steeds dat ze niet naar school wil.. Als ik voor de grap zeg dat ze wel naar school gaat, gaat ze echt huilen.. dus we zijn er nog niet klaar mee, duurt nog wel ff denk ik. Danny doet het wel aardig, alleen wil de nachten gewoon niet doorslapen. hij komt altijd voor zijn speen, dan weer half 3 dan weer half 4 en de laatste tijd krijgt hij rond 6 uur de fles.. dus dat wil nog niet echt... plicht roept weer... knuff
@consider, mooi dat je iig lekker thuis kan bvallen en dat het beebje nog lekker zit..... maar wel weer een spannend verhaal hoor! en 28oo gram.. das nog wel wat aan de lichte kant toch... beter om over de 3kg te zijn @mamasuus. ja zo zeggen ze... een meidenbuik.. hahaha.. vol en rond... whahaha dus geen tv he... @meetie, ja al klaar. dat is ook zo, jij ben natuurlijk al op het einde.... althans zo goed als... geen idee hoeveel kg ik ben aangekomen maar denk al zo'n 10 tot 12 kg... vergelijk maar eens met de foto's op hyves... en nu... zal er eens een totaal foto opzetten... nou bij de vk alles in orde, die kleine meid ligt nog goed met het hoofdje naar beneden... bloeddruk ok, nog steeds een iets te ruime buik, maar niet zorgwekkend... helemaal niet toen ik zei dat met de pretecho de kleine conform de afmetingen en het gewicht moest zijn.. en idd hoef helemaal geen suiker te prikken zoals de waarneemster vorige keer zei... ze zei alleen, ach misschien willen we voor de zekerheid toch nog een extra echo doen voor de meting, maar daar zag ze echt het nut niet van in... en ik ga octrooi aanvragen voor zwangerschapssokken die bestaan nog niet, en ik kan mijn eigen sokken echt niet meer aan hahaha volgende afspraak op 27 november... nou ik ga effe het eten afmaken
@mikmak, whahaha zwangerschapsokken dat zou een goeie zijn. goed zeg dat alle in orde is. en mooi op vormaat. ik had ook echt een mega ronde meiden buik hoor achteraf was het dus overduidelijk bijna iedereen zei het ook hihihi. maar fijn dat je wer goed gekeurt bent. op naar de volgende afspraak.
oh man, kan ik zo kwaad om worden , in augustus gebeld voor kinderopvang op dinsdag, woensdag en donderdag.. dat zou ook geen probllem zijn zei ze toen... ik een afspraak gemaakt en dat kon pas in september, ik zei nog is dat niet te laat, is er dan nog wel plek... ja was geen probleem... nou zag ik een mailtje, gestuurd op 31 oktober dat ik 2 dagen had gevraagd, dinsdag en woensdag en dat ze alleen dinsdag plek hadden maar dat vrijdag wel kon... nou lekker dan, want vrijdags ben ik dan vrij... en nu is het dus toch een probleem... grrrrrrrr kan ik weer op zoek
O haha, we zijn nog niet over het kaartje uit. Alex vond het wel mooi, maar wilt graag nog andere opties zien.. kijken welke foto's ik meer heb enzo.. Dus ja, ik ga nog even aan de slag nu Volgens mij vond hij het echt niet leuk om te zien dat ik écht een foto van alleen Dylano en me buik heb gebruikt Hij reageerde meteen een beetje teneergeslagen zegmaar. Hij zat echt een hele tijd maar te staren naar dat kaartje, waaruit ik eigenlijk opmaakte dat hij het niets vond.. Toen ik zei dat ik zowiezo nog een foto wilde van hun tweetjes met mijn buik, of het nu wel of niet op het kaartje kwam.. fleurde hij meteen weer op hihi Wel onwijs lief! Dus ik denk dat ik voor het kaartje gewoon een foto van alleen Dylano gebruik, ivm tijdnood en dan maken we binnenkort nog wel even een foto van het complete gezinnetje. Die kunnen we bv in de woonkamer ophangen ofzo, is wel een leuk idee! @Mama Suus, Hihi ik hou ook niet zo van die standaard gedichtjes hoor. Al begrijp ik wel dat ze 'standaard' zijn geworden omdat juist veel mensen ze leuk vinden. Maar het is wel mooier als het persoonlijk is, of wanneer iets een persoonlijke betekenis heeft, vind ik. Maar jij hebt dus ook jullie trouwkaart gemaakt?! Haha ik durf het bijna niet te vragen, maar heb je der nog een foto ofzo van? Haha zoniet dan hoef je echt niet voor mij de kast in te duiken hoor! Vind het gewoon leuk om zulke creaties te zien. Jammer dat die outlet verdwijnt Daarentegen is die 70% korting wel weer super! Jullie hebben dus ook lekker veel kunnen kopen voor een aardig prijsje! Ooh ik begin echt jaloers te worden haha. @Elies, Ach, dat lijkt me echt zielig wanneer ze zegt dat ze niet naar school wilt Maar hopenlijk komt ze er snel overheen! Wel goed dat ze niet al te veel tegenstribbelt op de peuterspeelplaats zelf! En wat jammer dat Danny savonds weer niet door blijft slapen zeg.. terwijl het juist zo goed leek te gaan nadat je bij die giropract (of hoe heet die man) was geweest! @Mikmak, Oh 10-12 kilo valt nog wel mee! Is het dus meer opgezetheid? Ben benieuwd naar je foto-vergelijkenis Fijn dat alles in orde was bij de vk! Vooral ook lekker dat je inderdaad geen suiker hoef te prikken enzo. Bwhahaha zwangerschapssokken Nu lach ik er wel om, maar wie weet ben jij binnenkort er wel miljonair door! En wat kut van die kinderopvang! Ze mochten dan best wat duidelijker zijn zeg.. Nu zit je alsnog zonder! Hier klopt het ook niet helemaal hoor. Ik heb Dylano ook ingeschreven voor opvang voor woensdag en vrijdag. Op de site stond dat er die twee dagen ook plek was.. dus ik dacht 'mooi!'. Vervolgens heb ik niets van hun meer gehoord, waardoor ik ging bellen, blijkt dat hij toch op een wachtlijst staat