Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, ja baal er van, heb nu gelijk via internet een inschrijflijst gedownlowd en ingevuld voor een andere hier in de burt van stichting MIK, hopen dat het daar wat wordt en anders naar een onthaalmoeder in belgie, die zijn ook nog eens goedkoper... eens bellen met mn schoonzusje

en wat lief van alex.. vinden die mannen toch maar naar he als je ze effe niet betrekt bij het geen..

2. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Goedemorgen, vanaf t werk....

Ik werk in de jeugdhulpverlening.. Officieel is t gehandicaptenzorg, maar ik werk met LVG'ers (= licht verstandelijk gehandicapten). Dat is een doelgroep die net tussen jeugdzorg en de gehandicapten invalt.
    je ziet niks aan ze, maar als je in gesprek gaat dan zul je merken dat er iets niet helemaal klopt..
    Ik werk op een trainingscentrum waar 6 jongeren wonen die getraind worden naar een zo zelfstandig mogelijk bestaan. Sommige redden dit wel met 1 of 2 keer hulp in de week (dus ambulante hulp) en sommige zullen nooit zonder een zwaardere vorm van begeleiding kunnen, bijvoorbeeld elke dag 4 uur.
    Daarnaast hebben we 4 jongeren wonen in een huis achter het TC die al vrij zelfstandig zijn en geen 24uurs begeleiding nodig meer hebben, maar terug kunnen vallen op ons.

Zo en nu moet ik weer aan de slag........

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @meetie, ik heb vast nog wel ergens zon kaartje liggen ik zou eens een keer kijken hihi. was heel simpel hoor gewoon 3d gemaakt met schattige cartoonplaatjes konijntjes geloof ik hihi. maar scheelde wel een heleboel geld hihii want kaartjes drukken is zo prijzig en als je bedenkt dat ze toch na het feest in de krantenbak verdwijnen. die tekst die wij dus hadden die had ik nog nooit ergens op een kaartje zien staan hier in de omg (fam ed) dus voor ons was ie toen erg orgineel. weet niet hoe dat daar in het westen van het land is hihihi. en we hadden ook miss erg ongewoon (al weet ik niet of dit nog zo is) om geld gevraagd ipv kleertjes ed. ze had dus al vrij snel een paar honderd euro hihihi hebben we leuke dingen voor gekocht voor haar zoals een fietskar en kleren en speelgoed. dan krijg je tenminste niet allerlei kleren die je ze toch niet aantrekt. of honderd knuffels.

@mikmak, jeetje wat een gedoe zeg met die kdv-en. hoop voor je dat je snel dan wat kunt regelen. want ben ik blij dat dat hiet niet hoeft zeg.

@miekje, wat doe je dan leuk werk zeg, leek mij ook altijd zo leuk. de wat zwaardere gehandicapten vind ik niks daar heb ik stage gelopen en kon ik echt niks mee. (heb ik toen dus ook niet gehaald ) heb ook bij demente bejaarden gezeten nou dat was ook wel erg gaaf hihihi dan wel in de beginfase maar toch was ook erg leuk. wilde toen altijd nog in een tbskliniek bij ons in de burt maar ja daarvoor was ik te jong. ik zat eigenlijk al door fout van de shool in een snelle klas vanaf 18 jaar hihihi niet dat ik dat toen erg vond scheelde een jaar school. maar jah miss dat ik het later nog eens oppak hier als ik geen kids meer heb rondhuppelen overdag. er is hier ook een tekort aan hulpverleners dus dat is dan gunsitg voor mij hihi.

hier gaan we straks naar wurmerturnen, en erna past mijn oma ff op yasmine (hoop dat dat lukt die is al vrij oud en redelijk ant dementeren maar goed. ze verteld gewoon dingen wel tien keer dus dat valt nog mee is niet gevaarlijk ofzo) dan ga ik ff met me ma naar de ha want lag gister er al om kwart voor 9 in en om 11 uur sliep ik nogn iet. werd gek van mezelf. leek wel erg veel op paniekaanvallen ofzo. nou dat is dus echt niks voor mij ben de nuchterheid zelfe. maar jah dat heb je niet in de hand he. steeds maar weer me hartslag checken ed en wazig voelen echt zo appart. dus dan vandaag maar voor een checkup miss kan hij me dan geruststellen oid heb echt geen idee. is beter dat ie me ff checkt denk ik dan. dus dat horen jullie dan wel.
    tot vanmiddag dan maar

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mikmak, Inderdaad, mannen met hun grote mond, maar ondertussen.. :p

Nou ik hoop maar dat stichting MIK wel écht plek heeft voor je. En anders heb je gelukkig nog een extra optie.

@Miekje, Oo ok! Dus stel dat ze midden in de nacht ergens tegenaan lopen, kunnen ze altijd even bij jou aankloppen :eek: (in het geval jij nachtdienst heb dan) Jeetje wat goed. Ik wist niet dat iets dergelijks bestond joh.

5. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mama Suus, hihi ben benieuwd. En ik had jouw geboorte-regeltje wel al eens op internet gezien, maar ben het ook nog nooit echt tegengekomen. En dat van het geldvragen is inderdaad wel slim, dan kan je die dingen kopen die je echt wilt en nodig hebt. Al vraag ik eigenlijk helemaal niet om kadootjes aan de kraamvisite. Ook niet iedereen komt met een kadootje, dus dan vind ik het een beetje lullig om ze geld te vragen hihi :p

De 30e is de babyshower en mijn moeder wilde al graag iets nuttigs kopen voor de baby. Moet dus nog even hard nadenken wat ik haar zal vragen :) Ik heb nog wel een goede boxkleed nodig, maar die kosten meteen weer wat geld he.

En het gaat dus nog steeds niet lekker met je :( Fijn dat je vanmiddag naar de ha gaat, hopenlijk ken hij jou vertellen wat er gaande is! Laat het ons maar weten!

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Ja das echt shit met die KDV's maar goed, heb gisteren avond nog 2 inschrijvingen ingevuld en mn schoonzusje gebeld (woont bij mij net over de grens in belgie) en die heeft het ook eens gehad (hun woonde toen in het huis waar wij toen in woonde.. lang verhaal) en heb me iig bij het KDV waar hun kinderen zijn geweest ingeschreven want die hebben niet zulke wachtlijsten en in Belgie net over de grens das ook op weg naar mn werk... verder nog een vriendin die een vriendin heeft die onthaalmoeder is.. en bij de dochter van mn schoonzusje en broer zitten een aantal onthaal moeders... dus er komt vast wel een oplossing voor....

verder heb ik zooooo vast geslapen en is de kleine heel erg besegelijk vanmorgen.. heb er buikpijn van :)

@meetie wat voor budget heb je voor je moeder in gedachten...
    Ik hoop inderdaad dat MIK plek heeft.. heb wel om opheldering gevraagd van hun gang van zaken... want was gisteren echt te pissig.. en das dubbelop met al die hormonen haha

@mamasuus, veel plezier met wurmenturnen

@miekje werkze.. ook ik weer op kantoor beland haha

7. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Argh, ik krijg maar geen onderlinge verbinding met me andere laptop, want die heeft windows vista :evil: (deze xp) Die vista ziet wel deze laptop maar ik kan er niet op klikken om zo bestanden over te gooien.. klesarwnbdslkie
    En heb nu eigenlijk ook geen zin om tig cd'tjes te gebruiken om telkens wat bestanden te verplaatsen..
    Iemand verstand hiervan? :cry:

@Mikmak, O dus je hebt al allemaal noodplannen bedacht voor je kindje ;) Wel fijn dat je nog zoveel opties hebt!
    En ik heb niet een specifiek bedrag in me hoofd.. Het legt er ook wel aan voor wat het is :oops: Als ik het bv echt hard nodig heb, dan mag het natuurlijk wel duurder zijn dan als ze gewoon kleertjes wilt geven.. (om even een vergelijkenis te geven). Ik kijk nog wel of ik wat tegen kom..

Hoe reageerde de kinderdagverblijf op je 'klacht'? :eek:

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, nog geen reactie gehad van ze....

Maar dan is een boxkleed toch niet erg om te vragen... die heb je tussen de 25 en 50 euro wel hoor......
    maar goed komt tijd komt raad, je komt vast wel met een tof idee... heb van almar een verzilverde fotolijst laatste gehad waar je van iedere maand van het eerste levensjaar een foto in kan doen, en uiteindelijk 1 grote foto links boven en rechts onder hebben ze heel leuk klei gedaan om een handafdruk erin te zetten.. hahaha was ook niet zo heel duur, maar wel tof... had het gezien en hij wilde het gelijk kopen omdat ie dat zo tof vond

Nou hier een beetje in de lappenmand, buikpijn, misselijk en diarree.. denk dat ik zo naar huis ga en op de bank ga liggen... vervangster is er toch.. heeft mn collegaatje er ook geen last van en ik hoef het niet aan te zien.....

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Goedemorgen meiden!
    Lief om te lezen dat jullie allemaal zo met me mee hebben geleefd! Sta er eigenlijk zelf nog versteld van dat ik zo rustig was. Zelfs een verpleegster in het ziekenhuis vond me zo rustig, ze zei dat veel vrouwen in paniek 112 bellen bij bloedverlies en hysterisch in het ziekenhuis aankomen haha. Maar op de een of andere manier zei me gevoel dat alles goed was met de baby.
    Nou dit was me eerste nacht in het ziekenhuis, en ik hoop ook mijn laatste. De verpleegsters waren erg aardig, maar ik vind het maar niks....er komen zoveel mensen aan je bed. Dus laat mij (indien mogenlijk) maar lekker thuis bevallen. Vond het toucheren van de gynacoloog trouwens stukken pijnlijker dan van de verloskundige.
    De baby was 28... en nog wat gram, volgens mij 2860. (het ging allemaal zo snel dat ik niet alles mee kreeg) Rond deze periode hoort de baby 2950 gram te zijn. Dus de baby is nu bijna 6 pond, geen dikkertje. Er zal de komende weken nog wel wat gewicht bijkomen, maar het zal geen 8 ponder worden. Verder had het een klein hoofdje en mooie bolle wangetjes. Ik was natuurlijk blij met dat kleine hoofdje...want tja ze moet er ook nog uit ;)
    Me man is gisteravond om 9 uur weggegaan, en ben daarna gelijk gaan slapen, was zo moe. Heb heerlijk geslapen op me eigen bed. Ik verlies nu nog wel wat oud bloed....dus kan alvast wennen aan het weer ongesteld zijn haha.
    Ik moet vandaag tot 13 uur thuis blijven want er komt iemand langs van ziggo om digitale tv te installeren. Het gekke is, is dat ik van de telefonische gemaakte afspraak, geen bevestiging heb gehad. En ik heb het digitale kastje ook nog niet thuis gestuurd gekregen, maar deze neemt de monteur soms ook mee. Maar ik heb dus zo'n gevoel dat ze niet gaan komen. Vanavond de laatste keer zwangerschapscursus en daarna ga ik even naar een vriendin.
    Morgenavond komt me man weer thuis, vrijdag is hij lekker vrij. En maandag gaan we samen naar de vk, dan hebben we een gesprek over de bevalling.

@Mikmak, mooie ronde buik! Foto gemaakt tijdens het shoppen ;) of is dat geen prijskaartje? Fijn dat met de baby alles goed is. En met je suiker dus ook....domme waarneemster. Paniek zaaien voor niks. Grrr wat vervelend van de kinderopvang! hopelijk kan je gewoon bij de andere kdv's terecht.
    Wat leuk zo'n fotolijstje!
    Ga maar lekker naar huis (scheelt weer een dagje tegen die vervangster aankijken ;)) kan je een beetje uitzieken. Beterschap meid!

@mamasuus, Zooo 5 paar schoenen gekocht, voor zo weinig geld...dat is het betere werk! En inderdaad met de tv's kan je beter even wachten over een paar weken zullen ze wel meer aanbiedingen hebben.
    Het is inderdaad niet echt gebruikelijk om geld te vragen op een geboortekaartje. Ik heb er zelf geen probleem mee, zou het zelf ook het liefst op het kaartje zetten. Maar ben een beetje bang voor de reacties uit de omgeving. Wij hebben zelf echt bijna alles al in huis voor de baby, vind het dan ook erg moeilijk als mensen vragen wat ik wil hebben. Ik zeg dat gewoon een bon van de prenatal of iets waar ze wat aan hebben als ze iets ouder zijn, zoals grotere kleertjes en een loopstoeltje.
    Veel succes bij de huisarts!

@Meetie, ben benieuwd naar je kaartje! Ons kaartje is ook fel van kleur, fel roze. En niet echt met handjes en voetjes ofzo. Vind dat wel leuk, maar je ziet het zo vaak. En het kaartje zal vast niet amateuristisch zijn, als jullie het maar mooi vinden toch! En alex zal er vast wel aan wennen ;)

@eliesja, vervelend dat ze niet naar de peuterspeelzaal wil. het is natuurlijk ook even wennen. En vervelend dat danny s'nachts nog zo vaak wakker is. Dan komt er nog weinig van doorslapen, en jij bent natuurlijk hardstikke moe s'ochtends.

@Miekje, lijkt me echt ontzettend leuk werk. Ik heb zelf spw gedaan, dus heb ook wel wat ervaringen met jou doelgroep. Ik wil na de zwangerschap het liefst gaan werken in de woonbegeleiding. Alleen wordt dat erg moeilijk ivm opvang. Aangezien je in de woonbegeleiding vaak werkt van 3 tot 11. En tja er is geen kinderopvang open tot 11 uur s'avonds. Me moeder wil best 1x in de week oppassen...alleen werkt ze zelf tot 4 uur. Dus tja ik denk dat de wb niet echt een optie voor mij is. Grrrr dat krijg je met een man die niet elke avond gewoon thuis komt.

@Aggi, gefeliciteerd met jullie mooie meid! Heb de foto's even bekeken op je babysite! Vervelend dat je alsnog naar het ziekenhuis moest en dat je zoveel bloed bent verloren. Maar goed je hebt er wat moois voor terug! De baarkruk lijkt mij ook erg fijn, en ik wil ook zeker dat de vk hem meeneemt. Maar het schijnt dat er daardoor wel meer kans hebt op uitscheuren. Had jij daar last van?

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @consider.. whahaha, al.. ben al thuis inmiddels... effe een dagje bijtanken, maar ga wel vanavond naar de zwangerschapsgym.. ga gewoon effe een dutje doen en ndien fut wat doen in huis... collegaatje zei ook, inpakken en wegwezen.... wordt toch niet ziekgemeld.. en eerlijk gezegd.. vin ik het wel lekker om niet te hoeven werken.. idee vor de komende weken ofzo.... haha.. nee zo zit ik niet in elkaar....

ja lache is dat lijstje... maar wat goed dat je zo rustig bent gebleven zeg..... maar misschien dat het voor buienstaanders ernsiger is dan dat het is.. en ja jij kent je eigen lichaam het beste, dus als dat zegt dat het ok is.. dan is dat ook zo.. ben blij dat het allemaal zo goed is afgelopen voor je

11. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    hey dames.

hier ff ego berichtje van mij.

ik ga vanmiddag naar night of the proms in arnhem(gelredome) dus ben er vanaf 2 uur niet meer.

liefs mij

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    @Mikmak, dus je bent al thuis....ff lekker een dagje bijkomen en relaxen! Soms heb je dat gewoon ff nodig.

@lovely, veel plezier vanavond!

Ohhh meiden ik ben zooo blij :D
    Me man moet eigenlijk volgende week voor 2 weken op oefening in Zuid-Duitsland. Dat is gewoon 9 uur rijden hier vandaag :confused:
    Gelukkig mag hij lekker op de kazerne blijven, en is hij in de buurt (nou ja in de buurt, op maximaal 2 uren rij afstand) als ik moet bevallen!

13. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mikmak, O wat leuk dat fotolijstje!
    En ga maar lekker thuis op de bank liggen meis. Scheelt ook weer een dagje met de vervangster hihi ;) Hopenlijk voel jij je straks weer wat beter!

@Consider, Mooi dat je toen zo rustig kon blijven en dat je op je gevoel kon vertrouwen! Gelukkig mag je, zoals het er nu naar uitziet, gewoon lekker thuis bevallen. Op zo een moment ben je natuurlijk het liefst op de plek naar wens ;)
    Fijn dat jullie meissie een klein hoofie heeft hihi Scheelt toch weer iets.

Ben benieuwd of die ziggo-meneer langskomt!
    Heerlijk dat vanavond je schatje weer thuiskomt! Dan lekker lang weekend samen, geniet ervan! ;)

Ik zie eigenlijk haast nooit geboortekaartjes met voetjes od. Tegenwoordig zie ik juist veel van die getekende kaartjes :eek: Maar gelukkig ben ik dus niet de enige met een gekleurd kaartje 8) Alleen is het bij mij dan met blauw ipv roze.. flauw eigenlijk he haha
    Maar wat bedoel je met dat Alex er wel aan zal wennen? :oops: Waaraan bedoel je?

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @consider, hahaha, ja lekker thuis.... effe een kopje thee gezet en paar beschuitjes..... pfff wan theb wel honger... nou ja en ach effe een beetje relaxen kan ook geen kwaad...

oh dat kaartje, dat is de sleutelkaart van mn werk haha.. had ik vergeten af te doen....

@meetie, hoop voor jou dat ziggo mannetje is gekomen... ik heb er iig toen geen problemen mee gehad... maar hoor dat er veelal wel problemen mee zijn... ja kan fotolijst alleen nog niet laten zien, want we hebben het in laten pakken voor onder de kerstboom :)

en ja mag mn vervangster lekker rommelen op mn pc daar, maar heb mn outlook daar wel afgesloten.. ten eerste moet ik daar nog een hele hoop emails verplaasen naar een folder met wachtwoord en ten tweede weet ze zoooo weinig dat ze toch nog niets aan heeft aan de binnenkomende mails.... haha

voel me wel heel moe maar de maagkrampen zijn weg....op dit moment.. nog wat gammel.. strakjes nog effe een uurtje pitten en dan vanavond naar de zweangerschapsgym.. moet lukken....
    beetje aanstellerij is het wel hoor om naar huis toe te gaan.. maar ja.. boeien

15. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Jeetje, ben gewoon tot nu toe bezig geweest om een paar bestanden van mijn ene laptop op de andere te krijgen! Ik heb het uiteindelijk vanaf mijn oude laptop via bluetooth op mijn telefoon gezet, daarna via usb op me nieuwe.. maar het is best groot bestand dus duurde nogal even :S Maar mijn oude laptop zit zó vol dat hij echt niets meer aankan.. Gisteravond ben ik gewoon de hele avond bezig geweest om een wit randje te plaatsen met photoshop :) Dus het duurde nu misschien wel even om de bestanden over te gooien, maar dan kan ik nu tenminste normaal werken :p.. Nu nog een oplossing vinden voor derest van mijn bestanden, want die staan nog op de laptop (zo groot is mijn telefoongeheugen ook weer niet hihi).

@Mikmak, Dus jij zit nu lekker thuis te relaxen! Waarom niet ;) Af en toe aanstellen mag best hoor! Gelukkig zijn je krampen al weg.
    En die ziggo-meneer was trouwens voor Consider ;) hihi. Pak maar nog een uurtje extra slaap jij hihi ;)

@Lovely, Veel plezier!

@Consider, Oh dat is wel beter dat je mannetje niet naar Duitsland hoeft! 2 uur rijden moet nog wel lukken lijkt mij ;) Of je moet echt in raptempo bevallen..
    Is meneer Ziggo nog langsgeweest? :eek:

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai hai was ik weer
    @meetie, bij ons komen ze dus wel allemaal met wat aan zetten dus dacht als ik het zo doe, dit was onze tekst dan voor het geld: kleertjes en beertjes heb ik al genoeg in de kast, en heb dus liever iets wat in een envelopje past!

dus niet echt eromvragen maar een goeie richting geven hihihi. en zo goed als iedereen heeft er gehoor aan gegeven. heb maar van paar mensen kleertjes gehad.

@mikmak, leuk hoor zon lijstje, ik heb zelf een gipsen handje van dr gemaakt in 3d erg vweel gedoe hihihi. voro mijn schoonzussie heb ik ook alweer wat leuks gezien die geef ik ook altijd wat appartigs (is al nr 4 nu) heb heel mooi fotoboek gezien ook dan van rvs of zilver (metaal dus) en dan idd zelfde als dat fotolijstje met elke mnd een foto en in het midden een grote voor het eerste jaar. er kunnen dan nog 60 foto`s in ofzo leek mij wel leuk. wil ook proberen of het mogelijk is het te graferen lijkt me dan erg leuk. met geboorte datum en naam enzo erin.

nou ff over op mijn arts bezoekje hihi, heb dus gezegd dat ik het idee heb dat ik paniekaanvallen heb (echt heel appert want ben altijd zo positief als wat en de nuchterheid zelf maar goed) hij vroeg dus heb je ook een idee waarom nou die heb ik dus wle toen vroeg ie nog over het werk van manlief en dat ie dus altijd weg is enzo. nu heb ik hiervoor pillen gekregen soort van antidepressiva. maar zei ook er is een kans dat ik deze mnd zwanger ben natuurlijk nou dan mag het dus niet. heb ze wel al meegenomen. nu heb ik bij de apotheek meteen maar gevraagd naar wat anders dan alle plantendingen mag ik dus ook niet. maar toen kwam ze ineens met rescue pastillen van bach. dus plantensnoepies en die mogen dus wel met eventuele zwangershcap. hoop dat die goed werken heb eerst proefzakje mee het lijkt er al wel op dat het werkt na de 1e werd ik meteen stuk rustiger dus wie weet. verder moet ik op zoek naar iets om te doen voor mezelf hihih een of andere sport dus fiesten of hardlopen of zwemmen. en dan wel het leifst in teamverband dus niet helemaal alleen. whahah lijk zo wel een of ander zielg hoopje. dat ben ik in mijn ogen niet maar goed zou eens kijken hoe of wat. die bulten maken nog steeds niks uit zei die dus daar gaan we dan maar van uit he.

nou genoeg ego nou hier hahaha
    ik ga weer verder tjuus

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    he mamasuus, heel goed dat je daarmee naar de dokter bent gegaan.... heb zelf ook 6 maanden in de ziektewet gezeten.. aanleiding was een auto ongeluk, en raakte daarna door whiplash enzo in een depri mood samengaande met slapeloosheid, vergeetachtigheid, hoofdpijn.. werd door de doktoren gelijk op non actief gezet en gaven me slaappillen.. zij wilde me ook antidepressiva meegeven, maar heb dat ook geweigerd te doen, niet alleen is het in jou gevakl slecht voor een evt zwangerschap maar ze zijn ook veslavend...of iig je wordt er afhankelijk van.... heel goed dat je dat niet wilt voor jezelf.. en idd activiteiten gaan doen, ik ben toen weer gaan spinnen met mn schoonzusje... met als gevolg dat ik nu ook graag op de racefiets zit... alleen maar ook met andere...
    heerlijk is dat effe de kop op wat anders zetten.. ik hoop dat je er snel doorheen komt.. en als je wilt praten kun je me ook altijd een pbtje sturen of stuur ik je mn tel nummer wel in een pbtje...

iig heel goed van je...

in dat lijstje kun je dus een bordje met de naam in doen.. dus dat wordt ook gemaakt als de kleine er is.. gezien het feit dat almar nog steeds niet wil weten wat het wordt hahahaha

nou toch nog het huis gepoetst..... bijna 3 uur over gedaan, omdat ik telkens een half uur ging zitten en bijkomen, moet zeggen dat het wel op dit moment de manier is om het schoon te krijgen.. heb ook extra alle hoekjes en gaatjes gedaan.... moest me maar eens wekelijks gaan aanstellen ofzo... :evil:

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oh, dus je schijnt toch iets als paniekaanvallen te hebben? :eek: Mooi dat die eerste pastille al meteen leek te werken! Al een idee wat voor bezigheid je gaat aannemen? En je komt hier tenminste niet over als een zielig hoopje mens hoor ;) hihi.
    Gelukkig maken die bulten niets uit!

Heb trouwens dat eerste optionele kaartje in mijn album gezet.. wat vinden jullie?

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    he, ik vind de foto heel mooi, en qua omlijsting zou ik persoonlijk voor iets rustigers gaan en neutraler.... maar op zich helemaal geen verkeerd kaartje hoor

20. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Nou de monteur van Ziggo is, zoals ik al verwachtte, niet geweest. Het aanvragen ging al heel vreemd, dus vandaar dat ik me twijfels had. Vanmiddag de klantenservice gebeld, en nu had ik iemand aan de telefoon die volgens mij meer kennis van zaken had. Nu wordt het pakket binnen 2 weken verstuurd, en gaan we het zelf installeren. Heb geen zin om weer te moeten wachten op een monteur. Als het niet lukt krijgen we alsnog een monteur.

@Meetie, ik bedoel dat Alex wel aan het kaartje zal wennen. Ik vind je kaartje echt supppper mooi! Helemaal mijn smaak! Wou dat ik zo creatief was. Ik vind het niet druk, maar goed smaken verschillen.
    Wat een gedoe met die computers. Eigenlijk moet ik een keer een back up maken van al mijn foto's. Maar ik heb geen idee hoe ik ze op een dvd moet branden en als ik alles op cd moet zetten dan ben ik zoveel cd's kwijt.

@mikmak, haha ik dacht al...wat hangt er aan haar truitje ;) Voel je je al een beetje beter? En af en toe mag je je best een beetje aanstellen hoor. En dat aanstellen is toch ergens goed voor...want je huis is nu lekker schoon.
    Hoevaak is jou zwangerschapsgym? Voor mij is het vanavond de laatste keer.

@mamasuus, fijn dat je van de apotheek pillen hebt gekregen die je ook mag gebruiken in de zwangerschap. Hopelijk helpen ze.
    Is aquarobiqs misschien iets voor je? is toch een soort van zwemmen maar dan wel in teamverband.

Deel Deze Pagina