Hmmmm door jullie krijg ik zin in een broodje kroket Maar ik ga zometeen lekker wokken met me 2 vriendinnen. 1 ervan is me oude stagebegeleidster en de ander een oud klasgenootje, en 1x in de zoveel tijd kletsen we gezellig bij. Me oude stagebegeleidster is ook zwanger, ben benieuwd hoe ze eruit ziet. Me mannetje is vanochtend weer weggegaan, hij zei dat het lekker rustig was op de kazerne, veel zijn naar Duitsland op oefening. Ben zo blij dat hij lekker in Nederland mag blijven. Heb zonet de jaarafrekening van essent gekregen en we krijgen 200 euro terug! Ben er zo blij mee, want vorig jaar hebben we nogal wat problemen met de gasmeter gehad. En had dus verwacht dat we niks terug zouden krijgen. Trouwens...ik vermoed dat ik me slijnmprop een beetje verlies. Heb aldoor wat slijm als ik ga plassen. @Busster, dus je bent aan het breien geslagen, haha, wat leuk! ben benieuwd naar het resultaat. Het lijkt me wel heel rustgevend om te breien. Dus jullie kleine is al best wel groot, hopelijk komt het vrijdag Maar ja als het nog eventjes blijft zitten wordt het nog groter. Hopelijk krijg je die rot vk niet bij je bevalling, maar die kans is gelukkig klein, aangezien er 5 vk's zijn. @Mamasuus & Mikmak, ik kan nergens vinden wat ik dan aan premie kwijt ben per maand bij unive. Want ik krijg dan toch wel een collectiviteits korting van defensie? Mijn man zijn zorgverzekering wordt volgens mij van zijn loon af getrokken. Als ik me bij hun verzeker, gebeurt dit dan ook? of wordt het elke maand gewoon van de rekening afgeschreven? We zijn niet van plan om te verhuizen naar het buitenland @mikmak, dus was een leuke vrouw van de intake, dat is altijd fijn. Ze kunnen nu ook nog niet verwachten dat je alles klaar hebt. En met die trapleuning zal het wel meevallen. Mijn vk raadde me juist af om een extra matras onder me bed te doen, omdat je dan minder tegendruk hebt bij het persen. Je zakt dan teveel weg in de matrassen. @meetie, zo'n tens apparaat is een soort van apparaatje met draadjes met nopjes eraan die je op pijnlijke plekken/spieren kunt zetten. Daar geeft ie een soort van trillen af waardoor je de pijn minder erg voelt. De fysio heeft dit ook wel eens op mijn rug gebruikt, en ik vond het wel prettig. Wat leuk om te horen dat je zin hebt in de bevalling. Jij weet al een beetje wat je kan verwachten, voor mij is het nog helemaal onbekend. Maar ik kijk er wel heel erg naar uit dat ons meissie er straks is. Ben zo benieuwd hoe ze eruit zal zien. Wel fijn dat Alex nu gewoon bij de bevalling kan zijn, ben benieuwd hoe hij alles gaat vinden. En ruzie maken tijdens de bevalling dat zal wel meevallen, hij moet gewoon naar jou luisteren
@consider, klopt vind je ook niet op de website... je moet ze effe bellen.. dan wordt het voor je geregeld.. en wordt het maandelijks afgeschreven... bij defensie wordt er ook via het loon niets afgeschreven hoor.. volgens mij wordt de premie van militairen door defensie betaald.... en krijg je alleen een rekening als je wat moet bij betalen.. de rest van het gezin krijgt de defensie korting maar moet dat wel gewoon via de normale weg lappen.... Broodje kroket he.. ook lekker... weet je wat, ik wilde gaan spruitenschotel maken (had ik nog in de vriezer) maar dat wordt nu spontaan, frikandelletje speciaal met friet sate mayo...... en als toetje bitteballen met minikaassouffle haha ofzo.... ja ze zei wel dat tussen de matrassen in eenplank moest ivm idd het wegzakken... maar ja dat hebben we nog wel @mamasuus, ok we w88 rustig af.... lekker he fysio... knapte daar ook altijd wel van op, na een dipje...
@Mikmak, Haha hoe je het ook beschrijf.. Hij zalt toch vast niet met een krukje voor je uitgang gaan zitten? Bakje popcorn erbij, camera eringezoomd.. En je vervangt je schotel toch maar voor de frituurpan? @Mama Suus, 800 over het jaar, dat is inderdaad wel een beter bedrag haha! Jeetje wat is het in Duitsland dan duur zeg. En helemaal schandalig dat vrouwen extra moeten betalen Mannen zijn wilder en breken vaker hun been of neus....... gewoon discriminatie! Oei dat lijkt me inderdaad ook niet lekker, hechtingen. Die heb ik dus niet gehad Wel leuk dat je man zo enthousiast was toen hij het kindje zag komen! En wat fijn dat je toch naar de Fysio gaat, altijd weer even lekker he @Consider, Wokken is ook lekker Heel veel plezier en eetgenot alvast! Wat leuk dat je stagebegeleidster ook zwanger is.. zorg je er wel voor dat jullie die 3e vriendin niet buitensluiten door al die zwangerschapskwaaltjesgesprekken? Hihi En kijk, dat is nu fijn bericht.. dat je gewoon geld terúg krijgt van essent hihi. Spannend dat je wat slijm verliest, ben benieuwd of het inderdaad je slijmprop is. Wel eerst wokken he voor je in actie komt Anders is het zonde van het eten! hihi Ik vind ook dat Alex gewoon moet luisteren tijdens de bevalling 8) Hahaha Nou, ik ga nu even chocolademouse maken.. De mannen hier in huis zaten er gisteravond al om te zeuren, maar ik voelde me zo rot dat ik daar echt geen zin in had haha. Nu voel ik me nog een beetje redelijk, dus laat ik daar maar snel van gaan profiteren dan Zelf lust ik ook wel een schaaltje namelijk haha! En als ik me langer goed blijf voelen, dan maak ik vanavond ook wel het eten ipv alex.. dan maak ik een lekkere ovenschoten ' moussaka' ofzo.. at dat vroeger wel eens en in mijn geheugen was dat erg lekker Hopenlijk nog steeds dus hihi Hey tot snel weer! En eetse allemaal!
@meetie, ja hahahahaha nee dat hoop ik ook niet nee en zeker de pocorn erbij word hem dan niet in dank afgenomen... hahahaha *proest* lig hier effe spontaan in een slappe lach.. kom niet meer bij hahahahahhaa.. maar goed ja denk dat ik het gezonde maar effe ga omruilen voor het lekkere.... en dan kom ik bij jou voor het toetje.... van choco mousse... hmmmmm of gewoon de vienetta die nog in de vriezer ligt haha @consider...oh ja wokse.. ook lekker..... wat moeten we toch door een dilemma's heen als het om eten kiezen gaat haha *lol*
Jeetje wat voel ik me toch verrot ik kan de hele dag wel slapen en het lukt me echt niet iets te gaan doen . Nou ja met moeite heb ik boodschappen gedaan vandaag omdat ik anders net als gisteren de frietpan had moeten aanzetten . Kon me er nadat ik bij de VK was geweest niet toe zetten eten te halen maar vind dat ik nu toch maar even vitamientjes moet eten. Dus die bitteballen van jullie sla ik mooi af. Tja dat breien van mij is ook niet echt een succes hoor dames stel je er maar niet te veel van voor mijn zusje dacht dat het wel een leuk idee was als ik dat zou leren . Had het ooit op de basisschool al geleert maar weer vergeten dus eigenlijk kreeg ik een opfris cusus haha nou het is me gelukt met die sjaal maar denk niet dat er nog veel projecten zullen volgen . Laat het over aan mijn moeder en zusje en een collega van mijn moeder heeft ook al een truitje voor de baby gebreid maar die wil er alleen nog de naam op zetten voordat ze het aan mijn moeder mee geeft voor mij , Maar ja die naam blijft nog even een verassing natuurlijk. @ Mamasuus duim voor je dat de weg blijft. en dat je snel een positief testje in handen hebt. @ Meetie Haha lekker is dat he als je je vent vraagt iets te doen dat je het later zelf over moet doen omdat het niet schoon genoeg is naar je zin heb ik ook wel eens bij john . Grrr heb hem geloof ik al 100 keer gevraagt de hele katten kamer schoon te maken als hij de katten bak schoon maakt maar altijd als ik dan ga kijken heeft hij de kussentjes waar de katten op liggen niet afgezogen dus zitten ze vol haren kan ik alsnog de stofzuiger uit de kast trekken . @ Aggi Mooi dat je je kindje naar je moeder hebt vernoemt als we een meisje krijgen doen wij dat ook een beetje maar tegelijk ook naar mijn zusjes en de zus van mijn vriend. @ Mikmak Nog aan de bitterballen gezeten hahahaha @ Consider veel wok plezier vanavond O ja morgen ga ik dus weer naar de vk hopen dat deze me wel kan vertellen wat er nu gaat gebeuren omdat de baby groot is. Mijn moeder gaat mee omdat ze ook gaat vertellen wat de bedoeling is rond de bevalling . Wanneer we haar moeten bellen enzo. Liever had ik natuurlijk dat John mee gegaan zou hebben maar die moet werken . Wou op vrijdag een afspraak maken omdat john dan wel vrij is maar dan is de praktijk dicht. Moet mijn moeder maar goed opletten wat ze allemaal vertelt want ik ben natuurlijk alweer de helft vergeten als ik naar buiten loop. Mijn moeder is er als het goed is straks toch bij als ik ga bevallen . Jullie zijn trouwens wel grappig over jullie mannen bezig zie ze al zitten hoor met een bakje popcorn aan het voeteind hahahaha . Nou ik geloof ook niet dat John daar zou gaan staan kijken hij heeft het al niet zo op bloed en ziekenhuizen dus volgens mij zit hij straks heel dicht bij mijn hoofd om maar zo min mogelijk mee te krijgen van wat er van onder gebeurt . Mischien gaat hij zelfs nog wel harder in mijn hand knijpen als ik in die van hem zo spannend vind hij het.
@consider, spannend zeg. als je slijmprop ant verleizen bent dan duurt het vast niet meer zolang hihi. flink klussen dan zodra manlief thuis is dat wekt op he hihi. of ananas eten of kaneelthee drinken hihi wij zijn zelf toen over een gigahobbel weg gereden en dat werkte ook perfect hahaha volgende dag kwamze er uit. wat lekker zeg wokken jammie jammie. heb ik ook wel weer eens zin aan. weet nog dat ik toen ik zwanger wasa van madam echtn iet tegen chinees kon haha. ik ben nooit echt misselijk ed geweest maar een keer en je raad het al toen had ik net chinees op dus rest van zwangerschap toen niet meer gehad. wat lekker van de essent altijd leuk zon meevaller. ik moet vast weer bijbetalen hahaha heb geen idee miss dat het nu ook wel klopt overig jaar hebben we op de gok een bedrag geschat omdat die mensen die hier woonden wel erg veel betaalden, 190 in de mnd, maar ons bedrag bleek iets te laag waardoor ik aardig wat bij moest tellen. @mikmak, ieuw, spruitenschotel moet drn iet aan denken manlief is echt gek op spruiten nou ik dus echt niet ik maak het dus ong 2 x per jaar hahha de rest eet hij maar op kazerne daar maken ze het ook wel klaar. bij ons gaat op salaris strook wel gewoon af hoor er staat dan eerst werkgeversbijdrage szvk ..... en dan ff later werknemerspremie szvk ... en dat gaat er dan weer af. dan krijg je wel meer als dat je betaald dus het is idd niks maar staat wel op loonstrookje ivm belasting ed denk ik. maar in de polis staat idd gewoon premie 0,0 euro. bij ons ging idd zorgzaam volgens mij ook gewon van onze rek en niet van het loon. dit was voor al die veranderingen wel het geval. @meetie, het is idd discriminatie hier jah voor vrouwen en dit is dus ook het bedrag dat je betaald als je geen werk hebt nou hoe moet je dat dan betalen hahaha. hier werken dus ook haast ale vrouwen puur en alleen om de verz. en andersom is het beter voor ons dat ik niet werk met een verz erbij want mocht ik met dat baantje stoppen kan ik niet meer opnieuw bij de cvz in ned maarm oet ik me dus helemaal hier in dld verz. erg fijn dus hahaah. kan wel een 400 euro job zoeken dar zitten geen verz bij. dan werk je best nog veel voor maar 400 euro pm. schiet niet echt op dus aangezien ik dan alles van de belastingdienst in ned weer kwijt ben. heel omslachtig allemaal maar jah zo werkt het dus wel. lekker zeg chocomouse, als je wat over hebt stuur maar op hahaha. en fysio is idd erg fijn. mijn nek zit dus heel veel vast tenminste niet echt vast eignelijk maar spieren zijn dan keihard. en daar heb ik hoofdpijn van. mijn koppie is iets te bewegelijk kan haast achterom kijken zeg maar. en dat in kombi met me wiplashie. ach ja vind het altijd wel weer lekekr ff gekneet te worden doe het al jaren en blijft goed. @buster, hahaha dus voor jou nog geen komplete gaderobe die je gaat breien. ach ja je moet het ook leuk vinden he. sjaals heb ik idd voreger ook wel gemaakt lekekr simpel recht. had net toch ook weer wat, zon ruzie met de kleine meid. ze was de hele tijd al vrij dwars echt verschrikkelijk irritant en niet luisteren echt puber gedrag zeg maar. wilde ze meer mais graait ze dat zo uit mijn bord. nou daar ben ik dus niet van gedient dus ik zeg dr wat van loopt ze boos weg ik de weer ophalen dat ze normaal kan vragen en ik echt nog wel meer heb staan. na het eten was ze ant etteren en klieren. zitten we op de bank doet ze leeuw na dus ik ook, is toch leuk smaen spelen, probeerde ze al een paar keer uit te halen en ik zeg dat moet je niet doen dat doet zeer. en zo ineens haalt ze toch uit met een hard plastic speelgoed beest in dr hand. vlak naast mijn oog. dus ik word me daar partij boos en heb dr naar bed gestuurd ik dr achteraan en gewacht op excuses die kwamen dus wel na tijdje. ze wilde weer naar beneden maar daar was ik hetn iet mee eens en hec dr toen gelukkig wel normaal in bed gekregen zelfs met goed tandenpoetsen. kom ik beneden zie ik toch wat komen bij me oog nou die zal morgen wle blauw zijn loop ik mooi voor gek hahah. nou jah moest het ff kwijt. fijne avodn allemaal
@busster, he wat balen dat je je zo k.. voelt zeg.... veel succes bij de VK, misschien kan je moeder dan bij de bevalling een bakje popcorn meenemen hahaha of en glaasje wijn erbij en wat tapas.. *lol*.. maar goed iig je moeder de aantekeningen laten maken haha... ehmm nee geen bitterballen, friandel speciaal, frietjes en als toetje vienetta.. dus niets gezond, ja ht voedingsupplement haha dus je gaat voor ons allemaal geen trui breien? .. nou vooruit dan, we gaan wel shoppen @mamasuus.. hahaha, ja vind je spruitjes vies.... vind ze lekker, dus in de winter eet ik ze echt wel regelmatig, wel uit de oven... @hahaha, krijg je strax de roddels weer als je met een blauw oog rondloopt hahahahaha,... maar idd, nee is nee he....
nou idd zeg hoor het alweer in de wandelgangen hahaha. maar bij madam is het schijnbaar nee= ja whahaha is al een tijdje zo. maar ja niks aan te doen en maar hopen dat het overgaat en zelf wel aan me regels houden en idd nee is nee aanhouden hihi. oh ga ff skypen met manlief.
@Mikmak, Hahaha. En de chocolademouse is helaas op.. maar wel erg lekker hoor! Het bleek maar heel weinig te zijn, dus volgende keer maak ik wel 2x zoveel. Bewaar dan uiteraard ook wat voor jullie @Busster, Bah wat rot dat jij je zo slecht voel vandaag! Je hebt nog wel gezond kunnen eten? Of was je puntje bij paaltje alsnog zo verrot dat je voor het gemak toch de frietpan hebt gepakt? hihi En he.. wat jammer dat je het breien niet doorzet Moet ik dus toch maar verder blijven lopen in me juten zak Hihi en ja, eigenlijk ook wel zielig voor die mannen van ons he. Ze doen zo hun best om te helpen.. en dan nog hebben wij commentaar Al zou ik het zelf wel overduidelijk vinden dat je die kussens meezuigt.. maar goed, hun zien dat kennelijk niet. Hahahaha bij jou komt je moeder dus voor je uitgang te zitten met een wijntje Nee, maar wel jammer dat John niet meekan. Moet je moeder maar even goed opletten morgen, kan ze mooi alles opnieuw uitleggen aan John Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je mannetje het daar van beneden niet wilt zien.. het lijkt me best gek om dat ineens bij je eigen vrouw te zien. Ik heb het wel eens op tv gezien.. maar om dat nu in real life mee te maken.. @Mama Suus, Hm jullie gebruiken natuurlijk de houtkachel voor warmte in huis toch? Dat zal inderdaad wel iets schelen. Wij betalen 202 pm aan water en elektriciteit.. wat ik ook wel erg veel vind hoor. Is het niet vervelend dat je nu erg moet opletten met wat je doe, ivm dat je ineens veel meer geld kan moeten betalen enzo? Lijkt me best frustrerend soms. Hihi lekker tegenstrijdig, whiplash tegenover je oversoepele nek Dan zal je inderdaad wel heel erg verschil merken na zo een behandeling. En inderdaad, het is altijd weer fijn om even gekneed te worden hihi Wat was je meissie lekker bezig zeg. Gelukkig is ze wel normaal naar bed gegaan! Anders wordt je helemaal gek he.. Ben benieuwd of je straks echt met een blauw oog loopt.. lekker dan Skypse!
Hello meiden, ik heb net heeeerlijk gewokt. En heb 3 schaaltjes verse annanas gehad, ik vind annanas sowieso heerlijk, en wie weet wekt het de weeën op! Trouwens ze hadden ook bitterballen bij de chinees, daar heb ik ook nog 3 van gegeten . Het was erg gezellig, maar op den duur wist ik niet meer hoe ik moest zitten en kreeg pijn in me buik. Dus toen maar naar huis gegaan. Ben net thuis. @mikmak, ik heb het al gevonden, voor alles wat ik wil zou ik 110 euro per maand betalen. En dan heb ik 3 sterren.Volgens mij is dat wel een normale prijs, niet extreem goedkoper ofzo. En hoe smaakte friet met frikandel speciaal? @Meetie, we hebben het niet steeds over de zwangerschap gehad, dat zou natuurlijk niet leuk zijn. Ik weet wel bijna zeker dat het de slijmprop is, ik verlies aldoor een beetje slijm, en het is echt geen afscheiding. Het is een soort van slijm als een bolletje lijm. Beetje moeilijk om uit te leggen. Maar goed dat zegt niks, het kan nog wel 3 weken duren. Weet je dat de vk zelfs tegen mijn man zei dat hij goed naar me moest luisteren tijdens de bevalling Maar ben daar niet bang voor, hij luisterd sowieso wel vaak naar me. En, heb je nog mousaka gemaakt? en smaakte de chocolade mouse? @Busster, wat vervelend dat je je zo rot voelt! Ben benieuwd wat de vk zegt over jullie grote baby? Dus jij wil je moeder graag bij de bevalling hebben. Ik liever niet, weet ook niet waarom. Doe het lekker samen met me man, maar als hij er om wat voor reden er niet bij kan zijn dan vraag ik toch me moeder. Misschien ook maar goed dat je moeder er ook bij is, misschien valt John wel flauw van al dat bloed @mamasuus, tja de slijmprop zegt niks, kan nog wel ff duren. Maar hopelijk heeft de annanas effect En anders maar eens een hobbelige weg proberen haha. Maar 190 per maand is inderdaad best veel. Wat betalen jullie nu dan? Wij hebben een tijdje 200 euro betaald. De gasmeter bleek kapot te zijn, en omdat we een paar maanden teveel hadden betaald hebben we de rest van het jaar maar 32 euro hoeven te betalen. En dan nog krijgen we 200 euro terug. Maar we hebben ook niet veel verbruikt vorig jaar, nog geen 1000 kuub. Volgens mij zit jullie meid inderdaad in de peuterpuberteit. Hopelijk valt het morgen mee met je oog.
Zo, jij hebt je dus wel vermaakt bij het wokken! En toch nog bitterballen kunnen bemachtigen dus hahaha Ik heb geen verstand van die slijmprop Ik kan mij niet herinneren dat ik die met Dylano verloor, zegmaar. Maar na het verliezen van je slijmprop kan het dus alsnog een tijdje duren tot je gaat bevallen? Heb inderdaad Moussaka gemaakt en we hebben genoten Het was nog net zo lekker als ik mij kon herinneren van vroeger haha. Je hebt namelijk wel eens dat in je geheugen iets van vroeger heel lekker was en als je dat nu opnieuw maakt, het onwijs tegenvalt. En uiteraard chocolademouse als toe! Nou smaakte goed hoor! Helaas is het al op, anders had je ook een beetje gekregen
Hai meiden! Ik lees af en toe even mee of alle beebs er nog 'in' zitten! Spannende tijden breken aan voor jullie! Hier zijn we net één jaar gepasseerd. Heerlijke verjaadag met véél visite en véél cadeautjes! Mevrouw kon de volgende ochtend niet kiezen met wat ze wilde spelen! Alles goed hier verder, werk 32 uur nu en bevalt me prima! Nou meisjes, fijne avond en sterkte nog even met de allerlaatste loodjes (geniet ook nog even van jullie dikke buikje en die schojes, er breekt zo weer een nieuwe hectisch tijd aan waar je dat intieme fijne gevoel vást en zeker gaat missen!) Dikke knuff, Bo
@consider.. ja die waren heeeeel lekker, heb gewoon 2 frikandellen gegeten en een beetje friet.... maar jij hebt het beter gedaan hoor met wokken.. en bitterballen.. hahaha nee das niet duur.. bij CZ betaal ik 111 euro in 2009 voor meer dekking en tandarts inclusief... vandaar dat ik niet overga naar de unive... CZ dekt meer.... @slijmprop, de slijmprop kan er al heel vroeg uitvallen.. zei de zwangerschapsjuf toevallig vorige week, maar dat wil niet zeggen dat het zover is...
@Bo, AAAAH NOG VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE MEISSIE! ! ! Alweer een jaar.. jeetje.. Wat leuk dat het een gezellige verjaardag was En verder gaat het dus ook goed met je, mooi hoor! Ik vind het maar knap 32 uur vind ik nog best veel hihi. Maar dan heb je natuurlijk wel een mooi ritme. @Mikmak, Nja, bij unive moet ik in 2009 inderdaad ook zo een dergelijk bedrag betalen voor 2e aanvulling en tandarts.. Wat lastig al die verzekeringen enzo zeg! Is er geen site waar je ze állemaal kan vergelijken?
@consider, super zeg dat het wokken goed is bevallen, en hihi goed ananas blijvne eten he whahaha. en over die hobbels rijden flink hard over de drempels dan maar hihih. en ik dacht altijd dat als de slijmprop eruit kwam het niet zo lang meer duurde maar dat is dus niet meer zo. hihi na jah toch hoop ik voor je dat het dit keer wel zo is. ik zat daar toen ook op te wachten dat weet ik nog omdat me ma dit namelijk wel steeds had ze verloor prop en 2 dagen later kwamen we dan. hihi maar bij mij kwam alles in 1 keer eruit. ik ga plassen en hups daar breekt me water op de wc inclusief dus alles wat ervoor lag dus heel veel slijm en bloed hihih de hele wc zat er toen onder hahaha lekekr he die details. wij betalen nu voor ons gas 108 begin van het jaar was dit 83 maar ze zijn in okt omhoog gegaan de prijzen dus vandaar nu 108. fijn he zoveel ineens. voor stroom betaal ik 110.had ik vorig jaar ok minder maar heb echt mega bij moeten betalen dit jaar. dr zit ook waarschijnlijk ergens een lek maar die hebben we volgensm ij niog niet gevonden. daarom maakt me vent ook het komplete huis de stroom nieuw. voor water is geloof ik iets van 41 in de 3 mnd ofzo dus das niet veel. het scheelt wel dat we de houtkachel veel aanhebben. al heb ik nu wel ff de cv angedaan want in deze woonkamer waar ik nu zit is het behoorlijk frisjes. en boven op de slaapkamers heb ik dit ook wel bij madam zowiezo en bij ons ff voor we erin gaan zodat het lekker warm is als ik erin kruip en dan gauw een raam los hihihi. @bo, nog gefeliciteerd dan he met de kleine meid, leuk is dat he de 1e keer. @meetie, nou me oog doet nog wel zeer heb nog niet echt in de speigel gekeken maar volgens mij valt het mee hahah alleen als ik erop druk dan voel ik het nog. en die nek van mij is idd lekker dwars hahaha maar jah ik weet niet beter had toen ik een jaar of 11 was al een wiplash dus ja ik heb eigenlijk altijd hoofdpijn en last van me nek ed gehad. ze kwamen er alleen wat laat achter dat ik het had hahaha. had altijd maar klachten ed en niemand wist wat het precies was bij allerlei therapeuten geweest. tot er iemand was die het wist haha en toen kon ik tenminste wat meer geriht behandeld worden ipv pillen en hier gekneed daar gekneed hahaha. maar gewoon dat ouderwetse gekneet is toch het lekkerst hahah doet mega pijn maar na de tijd voelt het zo goed. tis idd wel lastig hoor dat ik nu er zo op let dat ik niet bij hoef te betalen. ook met stroom heb ik dat heel erg. we haddne eerst een kast om de meter en nu dus niet meer en we zien dus hoeveel we per dag gebruiken nou dan maak je jezelf echt gek hoor. heb al 1 koelkast uit 1 diepvries hihihi zoveel mogelijk de lichten uit hahaha. word een soort obsessie dan he hoe verbruik ik het minst. hahaha is natuurlijk ook niet verkeerd voor millieu ed. maar je maakt je zelf wel mooi gek zo. we hebben nu namelijk ook zon mega plsama scherm en die kan dr dus ook wat van. en je schrikt je dood als je de droger aan hebt dan gaat dat ding wel zo hard hahah. maar goed we zien het wel weer. we krijgen gelukkig nog eigenheimzulage in maart dus dat scheelt. dat is een extraatje van de staat voor je eigen huis krijg je 8 jaar lang. is pp en kids krijgen ook hihi. we zitten op 2000 wat we krijgen. en voor een volgende kind zouden we het ook weer krijgen das 800 per kind dus erg lekker. het eerste jaar zijn we ervan naar cran canaria geweest hahaha heerlijk. tegnewoordig is datn iet meer als je hier een huis koopt wij waren een van de laatsten die het voor elkaar hebben gekregen was nog tot einde 2005 en toen hebben we gelukkig het voorlopig koopcontract gekregen waardoor we er nog recht op hebben. whahaha dus maar hopen dat ik gauw zwanger ben dan krijgen we voor 2009 nog 800 extra achteraf hahaha. @mikmak, dus jij wel lekker ongezond nou das ook wel eens lekekr toch. zo doen wij ok wel eens, af en toe een macje is toch wel eens lekkr hihihi. nou verder huppel ik hier maar een beetje rond hahaha. we moeten straks weer turnen ,gaan lopend heen want fiets staat nog bij ma die halen we erna wel op. aangezien het gister zo regende toen we trgu kwamen van de fysio dat ze ons maar thuis heeft gebracht met de boodschappen. he een van me honties loopt weer bij de heg langs te blaffen tegen autos erg verveledn is dat zou dr zo weer eens naar binnen doen dan maar. zot nog steeds behoorlijk in spanning hier hor hahaha. ik heb nog steeds het gevoel dat ik ongi moet worden stom eigenlijk maar goed. savonds heb ik nergens last van geen krampies ed maar nu aaah word dr gek van. maar moet toch nog wachten ik heb het idee dat het nog komt hoor. maar goed zou jullie niet lastig vallen hahahaha.
Hey meiden, Heb alles vluchtig doorgelezen, maar niet veel onthouden... @ Mamasuus: wanneer ga je testen? Spannend! @ hoest met de hoogzwangeren onder ons? Hier alles redelijk goed, Julen wordt weer benauwd pfffff, maar goed, de pufjes zijn al thuis dus dat pakken we maar weer op he.. Vandaag ben ik vrij, morgen en zaterdag werken en dan een week vrij.. Moet wel de 24ste naar Amstelveen voor een assessment.. Over zorgverzerkering: ik ben verzekerd bij IZZ, das voor de 'zorg', als je onder 1 van geselecteerde cao's valt.. Ik krijg korting op mijn basisverzekering vanuit 'collectiviteit' en krijg een werkgeversbijdrage op aanvullende verzekeringen.. Dus ik betaal iets van 107 euro voor vrij uitgebreid verzekerd te zijn.. Het wordt direct van mijn salaris afgehaald dus dat scheelt ook.. Iedereen fijne dag..
Jeetje mamasuus, wat betalen jullie veel voor gas en electro.. wij betalen voor gas en licht 130 euro per maand.. en dan krijgen we nog terug... nu gaan we dan over naar de nuon en die is gegarandeerd 3 cent goedkoper dan essent... dus we zullen zien hihi voor water betalen wij wel meer..... En al in de spiegel gekeken... en ja lekker ongezond... hmmmm veel plezier met turnen @meetie, er is zeker een vergelijkingssite voor de verzekeringen.. www.verzekeringssite.nl/zorg voila madam... @miekje, lekker dat je vrij bent.. wou dat ik dat ook was... mn ja maar... vervangster is er jamaarlijk ook weer... pffffff gelukkig dat mn collega zo lief is geweest om zn pc aan te laten dus nu kunnen wij ik en mn collegaatje doorwerken, en kan zei op eigen houtje een beetje de wereld van MDF ontdekken.. en ik hoef neit tegen die kutkop aan te lijken... ohh erg he....
Whahahaha, lig hier in een deuk! Stomme vervangster met die kutkop.. hahahahaha.. Ja was je nu maar vrij.... Gelukkig kun je nu ff je eigen gang gaan.. en is t niet zo'n 'sta-in-de-weg-mens' op t moment..
ja hahahahaha.. tis wel zo... ga effe een foto zoeken.. heb die kop ook nog vast gelegd..zodat onze klanten... wat 95% van onze klanten is.. kunnen zien wie dat is.. w8 i'll be back.... met t ja maarlijk sta in de weg personage...
Goedemorgen allemaal! Ik lig nog lekker in me bedje. Heb een beetje buikpijn. Steekjes in me zij. Dus ik blijf nog lekker even liggen. Wil straks nog even stofzuigen en wat boodschappen doen, en vanavond komt een vriendin op visite. @meetie, wat is mousaka eigenlijk? Klopt als je de slijmprop verliest kan het nog wel even duren. En ook niet iedereen verliest hem. @mikmak, ik heb net ook even bij cz gekeken, maar daar zou ik duurder uit zijn. Hahaha je bent dus weer aan het werk met je oh zo gezellige vervangster. Volgens mij ben jij zoooo blij als je verlof hebt. @mamasuus, zooo jullie betalen echt veel voor gas en stroom. Wij betalen 125 en krijgen nog terug ook. Voor water betalen we wel iets meer, 50 euro per 2 maanden. Maar gelukkig heb je regelmatig de houtkachel aan, dat scheelt weer. Gelukkig krijg je straks weer wat geld. Hopelijk wordt je niet ongie. @Miekje, wat heerlijk dat je volgende week een week vrij bent! Ik betaalde afgelopen jaar ook 107 euro bij delta lloyd, en was ook vrij uitgebreid verzekerd. Maar de premie gaat omhoog en er wordt minder vergoed dus vandaar dat ik bij ze weg wil.