@consider.. jaaa ben zo blij als ik met verlof ben... niet meer tegen die kop aan te kijken, niet meer dat ja maar hoef aan te horen... nou hier is het ja maar sta in de weg personnage dan
@Mama Suus, Uh oja, bij ons is het ook gas en elektriciteit ipv water en elektriciteit. Dus 202 pm voor gas en elektriciteit en idd iets van 45 p3m voor water.. komen we toch nog ong op hetzelfde bedrag. Kan me trouwens goed voorstellen dat het best obsessief wordt, om op je stroomverbruik te letten! Heeft het wel wat opgelevert? Sinds onze rekening omhoog is gegaan let ik ook wel iets meer op wat we doen.. bv lichten uit als het overbodig aanstaat of pc's en tv uit als we naar bed gaan of weggaan ofzo.. Maar ik wil wel normaal blijven leven hoor. Ik ga echt niet om de 5 min me laptop opnieuw opstarten of als ik ga douchen, dan douch ik gewoon net zo lang als ik fijn vind/nodig heb. Ook vervelend dat ze pas later ontdekten dat je een whiplash had! Gelukkig weet je het nu wel en kan er gericht gehandeld worden. Hihi net na de fysio heb je inderdaad even weer een terugslag he, maar zodra je eenmaal bijgekomen bent is het toch wel beter. Oh wat lekker die extra eigenhuizenbijdrage! Die zou ik ook wel willen haha En we wachten netjes je menstruatie af he Vrijdag ging je testen toch? Of wordt het toch morgenavond? @Miekje, Met deze hoogzwangere gaat het goed hoor. Alleen nog steeds ziek, BAH! Vanochtend zou Alex opstaan voor Dylano, maar puntje bij paaltje is hij gewoon door blijven slapen.. grrrr. Ben meteen onwijs chagerijnig. Moet nu wel oppassen dat ik straks geen ruzie ga maken, want ik heb daar echt behoefte aan maar ik weet nu al dat het echt om iets heel stoms zal zijn, dat ik gewoon om niets heel saggi ga reageren.. Voel me gewoon zo verrot, terwijl ik vandaag juist hoopte mezelf weer nuttig te kunnen maken! Baal ervan.. duurt me weer veel te lang. Maar lekker dat je straks weekje vrij bent! Speciale plannen? @Mikmak, Oh wat een lekker bedragje 130. Maar jullie werken ook alletwee, misschien dat daar wat scheelt.. Dan gebruik je natuurlijk minder. En bedankt voor die site! Handig! En die cz komt dan inderdaad op de eerste plek (tweemaal zelfs).. Hahaha ik ben benieuwd naar de vervangster der kutkop! Roep maar als je der foto gevonden hebt. Fijn ook dat ze nu zelf achter een pc verborgen kan zitten.. kunnen jullie lekker jullie gang gaan!
@Consider, Goedemorgen meis Blijf maar lekker in bedje hoor! Hopenlijk houden die steken snel weer op. Moussaka is een of andere griekse ovenschotel, met aardappelen en gehakt.. dan ging er nog een zakje groenten doorheen en heel veel kruiden (is gewoon zo een pakje van knorr). Erg lekker Duurde alleen wel 1,5 uur voor we konden eten.. @Mikmak, Hahahahaha daar is ze hoor met een foto Inderdaad wel gemeen, maar ach.. we kunnen er tenminste om lachen hihi. Zo geef je der kutkop toch nog een positieve blik
@ Mikmak: gne gne gne. whahahahahaha. Idd zoals Meetie zegt: nu geven we er nog een positieve draai aan! @ Consider: lekker hoor, in bed liggen.. hier gaat dat niet als de kleine man wakker is... Maar goed, hij komt igg niet heel vroeg. meestal tussen 7-8 uur.. Gezellig vanavond visite! Balen dat je verzekering duurder wordt. IZZ ook wel, maar nog steeds ben ik bij hun het compleetst verzekerd tegen de gunstigste prijs.. Dus ik blijf hier bij.. @Mijn weekje vrij: nee geen speciale plannen.. Misschien eindelijk eens kaarten en foto's inplakken van Julen.. Spullen opruimen.. Beetje huishouden denk ik.. Ga wel samen met een vriendin naar A'dam, naar de DEwinkel.. ff punten inleveren tegen kado's.... @ Meetie: balen dat je nog niet beter bent! Ze zeggen wel eens dat je dan ook niet bevalt, maar ja, een vriendin van mij was een hele week ziek, en niet echt beter en toch bevallen.. Ik zou idd ook balen als Miekjeman op zou staan en het niet doet.. En wij horen de kindjes altijd eerder dan zij, dus kortom: wij zijn altijd eerder wakker...
@Miekje, O nou ook lekker toch! Even genieten van je huisie enzo.. Foto's inplakken.. moet ik ook nog doen bwhahaha.. heb ze wel al gesorteerd in zijn fotoalbum zitten, maar nog niet ingeplakt. Bah, je vriendin is dus ziek gaan bevallen.. daar kijk ik echt tegenop. Misschien ook daarom dat ik nu extra chagerijnig ben, omdat ik zo graag zsm weer beter wil zijn. Viel me trouwens op, dat Alex over zulke dingen helemaal niets zegt! De laatste tijd kan ik echt van muggen olifanten maken hihi, omdat ik het idee heb van 'nu móet alles echt goed gaan!' ivm de aankomende bevalling. Dus als Alex bv iets verkeerds zeg, voelt het voor mij al snel als een probleem, gewoon uit angst dat we straks ruzie krijgen tijdens of rond de bevalling ed.. En dan ga ik moeilijk doen enzo en dan reageert Alex alleen maar door lief te doen en te zeggen dat het wel goed komt enzo Zei tegen me vriendin ook al "daar moet ik hem na de bevalling echt voor bedanken!". En dat is inderdaad zo.. Dylano hoef maar een kik te geven en ik lig al wakker in bed.. misschien had ik Alex ook gewoon een por moeten geven van 'Hey de kleine is wakker', of gewoon moeten wachten tot hij het ook hoorde, maar ja daar ben ik dan weer te lief voor hihi. Wil Dylano niet laten wachten en wil Alex niet wakker maken als ikzelf toch ook al op ben.. Ken je vast wel
whahahaha.. te erg hoor... maar ja ach we houden het maar op de positieve draai... de lachspieren... @meetie, ja dat zal schelen, maar we gebruiken wel veel stroom met al dat verbouwen... dus ik verbaas me nog steeds dat we geld terugkrijgen ipv bij moeten betalen..... ja handig he die site... ik heb cz + aanvullend basis en tandarts.. daarmee bne ik eigenlijk goed genoeg gedekt.....dus vind het wel best en blijf lekker daar.. daarmee, als ik met vragen zat over wat dan ook of met de kraamzorg, pakket enz enz zijn ze gewoon heel erg goed met hun service is mijn ervaring hoor)... is bijna 32 weken ook al hoogzwanger? want in dat geval gaat het met deze hoogzwangere ook goed..... en als bijna 32 weken er niet bij hoort dan gaat het met deze bijna hoogzwangere ook goed hahaha *lol* @miekje, lekker hoor zo'n weekje vrij..... lekker aanrommelen in huis... Ohhwww lekker naar amsterdam een dagje, ben daar ook wel weer aan toe... heb er tenslotte een jaar of 10 gewoond en soms moet je effe terug om te kijken hoe het ermee staat haha Veel plezier met de visite vanavond Almar moet vandaag MZV baan geven in Oirschot, en komt daarna lekker naar huis, heeft hij vrij tot 3 december.. das wel lekker... en dan komt morgen jodokus badkamer...om alles mee af te maken... (als ie komt) valt alles ook weer lekker op zn plekkie... hihi...
Das wel balen dat Alex dan ook niks zegt, als je je niet lekker voelt.. Gelukkig deed Miekjeman dat wel, al was t wat extreem qua ziek zijn in mijn geval..(leefde om de wc heen, altijd een emmer in de buurt etc).. Maar ja, snap dat je dan snel boos wordt om van alles.. Fijn he die hormonen! En dan nog soms de lompheid van manner erbij, en voila..... Idd heeeeeeeeeeeeel herkenbaar, het 'laat-maar-zitten-ik-doe-het-wel'... Maar de laatste tijd is Miekjeman vaak snel al het bed uit.. Heb t ook gewoon een aantal keer gezegd, of m wakker gemaakt of idd Julen even laten huilen totdat papa wakker werd.. Had echt zoiets van: Hallo... ikke ben hier niet alleen... Dus nu zit t ook meer in zijn ritme, en ben ik niet altijd de klos.. Julen heeft vandaag koorst, was alweer benauwd en snotterig.. Dus we zijn weer druk met smeren met LUUF, neusspray, ventolin aan de gang.. Zo nog even de markt over, boodschapjes doen voor t eten van vanavond (nog geen idee wat ik ga maken).. En ff een bara scoren op de markt, mmmmmm jammie....
@miekje, je weet het leuk te verwoorden.. leefde om de wc heen en altijd een emmer in de buurt.. vraagje, was je handtas toen ook een emmer? oeh een bara.. die heb ik al lang niet gegeten... vanavond eet je gebakken prei met ham en kaas.... pofaardappel uit magnetron en varkensfilet.... maar ja meetie, dat is wel vervelend dat Alex er danook niets van zegt...
@ Miekje Is Julen nog steeds benauwd of gaat het al weer wat beter met hem? @ Mamasuus dus je meisje heeft je niet echt een blauw oog bezorgt gelukkig maar . Veel plezier bij het turnen straks. @ Consider lekker lang in je bedje gelegen dus. Gewoon je rust nemen hoor als het nodig is groot gelijk heb je. @ Mikmak lekker ben jij wil je ons nu ook nachtmerries bezorgen met zo'n foto haha Hoop voor je dat de badkamer jodokus deze keer wel op komt dagen. @ Meetie Moussaka was dus het wachten waard er is dus lekker gesmuld bij jullie aan tafel. Zo ik heb mijn eerste avontuurtje naar het ziekenhuis ook achter de rug. Vanmorgen moest ik naar de VK en daar bleek ik voor het eerst een te hoge bloed druk te hebben en veel vocht vast te houden in mijn gezicht. Gelukkig was ik er met mijn moeder heen omdat ze vandaag dingen zouden uitleggen over de bevalling . Dus na een telefoontje met het ziekenhuis kon ik meteen komen . Meteen mijn bevallingstas maar in de auto gegooid want het zou volgens de Vk kunnen dat ze me in het ziekenhuis zouden houden als het echt niet goed was. Heb daar dus een half uur met een hartslagmeter voor de baby op mijn buik gelegen en met een bloeddruk meter aan mijn arm die om de 5 minuten een meting deed. Mijn moeder moest de hartslag meter voor de baby op mijn buik drukken want iedere keer als we dat ding los lieten kon de meter het niet meer vinden dus mijn moeder had na een half uurtje wel kramp in haar arm . Haha ik heb haar maar vriendelijk gezegt dat ze blij mocht zijn dat ze nu al een half uur contact mocht maken met de baby haha. Nou na iets meer dan een half uur mocht ik weer van de meters af . Had voordat ik aan de meters ging nog bloed moeten afgeven en urine maar ook daar was niks vreemds in te vinden gelukkig. Dus kon ik weer naar huis . Vrijdag gaan ze me weer een keer bekijken en alles meten om te kijken of het toeval was of dat ik toch hoge bloeddruk heb . Dan mag John mooi mee en naast mij zitten wachten tot de meting klaar is.
@busster... jah.. ik deel mn nachtmerries graag hahahaha maar goed, dat was dan weer jouw avontuurtje, blij toe dat je weer naar huis mocht... maar gelukkig dat ze je in de gaten houden en doorsturen als ze het niet vertrouwen..... en fijn dat john dan met je meekan naar de controle, is toch een prettiger idee lijkt me dan met moeders.....
Ik voel me alweer wat beter, geen steken meer in me buik. Maar me buik voelt heel erg zwaar, en niet echt lekker aan. Me moeder belde net, ze heeft een paar uurtjes eerder vrij genomen en vroeg zich af wat ik ging eten, dus die heeft zichzelf uitgenodigt voor het avond eten, gezellig Ik ga nu ff de was ophangen en snel even wat boodschapjes doen. @mikmak, hahaha die foto van je collega! Maar ik moet zeggen dat ze er niet on aardig uitziet. Wat heerlijk dat Almar vrij is, gewoon lekker 2 weekies! Ben benieuwd of die badkamer vent komt opdagen. @meetie, echt vervelend dat je je nog zo rot voelt. En inderdaad meestal ga je dat afreageren op je dierbaren, dus maar ff tot 10 tellen. En het is erg fijn dat Alex zo lief is nu. Na de bevalling maar even een blijk van waardering kopen? Denk dat ik zoiets ook maar moet doen, heb niet echt veel last van me hormonen. Maar me mannetje doet zoveel voor me. Hoe zouden we onze mannetjes kunnen verrassen? Ik ga zo naar de supermarkt en zal ff kijken naar die mousaka, het klinkt erg lekker. @Miekje, dus je gaat niet zoveel bijzonders doen in je vakantie. Het is soms ook wel erg lekker om even de dingetjes te doen die anders blijven liggen. En naar Amsterdam is altijd leuk natuurlijk. Goed dat je je man af en toe het bed uit stuurt, kids heb je met z'n 2en. Dus het is logisch dat meneer niet altijd blijft zitten. Jeetje Julen is dus nog steeds niet helemaal beter, vervelend! Owwww heerlijk bara bij ons in de buurt is dat niet te koop. Maar zondag is een javaanse vriendin jarig en die zal het vast we hebben gemaakt. @Busster, dus jij hebt ook een ziekenhuis avontuurtje achter de rug! Waar zal die hoge bloeddruk vandaan komen? Gelukkig doet de baby het verder goed, en als het nu komt is het ook niet erg. Haha je moeder heeft dus al een half uur contact gehad met de baby
jeetje wat gaan jullie ineens weer hard hier. reageer later wle overal op hihhi. wat is eigenlijk bara? ken dat dus niet. heb zelf net muren geschilderd in me keukentje moetn og beetje maar daar heb ik trap voor nodig en heb nu daar geen zin meer in. madam die wilde net ineens naar bed maar hoor dr aardig beeste nboven hahaha. heb dr wle de kleren uit gedaan want ze lag met kleren aan in bed en dat vind ik dus echt helemaal niks he. ooh jah iemand voreg nog volgens mij miekje wanneer ik ging testen hihih. dat word niet eerder dan vridjag ochtend denk ik. want manlief komt morgenavond thuis en ik heb nog maar 1 test hier liggen en aangezien je hcg dan vaak savonds wat minder is in plas dacht ik beter wachten tot vrijdag andersm oet ik er nog een aanschaffen en dan word het pas zat. vandaar dus nog ff geduld dames hihihi . *stress stress* hahahaha.
@consider... nee dat klopt op het eerste gezich tvalt dat ook allemaal best mee, totdat de houding erbij komt... en ze kijkt ook met die mondhoeken de hele tijd naar beneden... en dat overdreven populaire gedrag... van kijk mij eens en ik ben poepgoed niemand hoeft mij wat uit te leggen... maar ondertussen is delete ze de backscreen van de pc van mn collega.. en kan ze nog geen bestelling zonder fouten boeken... maar moet ook zeggen....zal voor een deel ook aan mn hormonen liggen hoor.... en aan de hormonen van mn collega want die is in de overgang.... collegaatje is ook zo nu en dan om achter het behang te plakken en zoals ik dat ook wel eens zou zijn..... maar we hebben natuurlijk een bepaalde manier van werken, communiceren....en daar valt ze gewoon buiten... standaard als ik zit te praten, met maakt niet uit wie, komt ze er tussen en begint ze in limburgs dialect.... nou ben niet bepaald een limburger, dus ik spreek dat niet, en vind het zeer onbeleefd dat ze dat dan wel doet als we al in een gesprek zitten.... en dit is wel een hele chauvinistische dame hoor.... volgens mij vind ze me ook niet zo aardig... maar goed dat treft ik haar ook niet zo, maar houd het beleefd... voor mij nog 4 weken.... maar mn collegaatje heeft al laten weten dat ze er veel moeite mee gaat krijgen...
@ consider Gezellig hoor je moeder die komt eten , mijn moeder is weer naar huis vertokken na het ziekenhuis bezoek want ze zou eigenlijk even snel mee naar de VK en dan thuis nog wat gaan doen , nu had ik dus mooi roet in haar eten gegooid met mijn hoge bloeddruk. Klinkt misschien een beetje raar maar had het stiekum niet erg gevonden als ze me vandaag in het ziekenhuis hadden willen houden ivm mijn bloeddruk want dat betekend dat ze de baby eerder zouden laten komen . Heb het namelijk wel een beetje gehad met mijn buik en wil nu wel eens zien wie me al die tijd van binnen bezig heeft gehouden. @ mamasuus nog steeds geen bloed dus ? spannend hoor of je vrijdag je testje kan doen . Hoop het voor je.
@Miekje en mikmak, Ik bedoelde het juist positief van 'dat Alex niets zei'. Ik bedoelde dat hij niets zegt van mijn gedrag hihi.. van dat ik de laatste tijd snel problemen maak van niets. Het tegendeel, hij reageert juist heel lief. @Miekje, Vervelend dat Julen weer druk aan de medicijnen moet! Zielig met zo'n kleintje he Ik weet trouwens ook niet wat een bara is.. hihi @Busster, O wat rot zo plotseling naar het ziekenhuis! Gelukkig mocht je weer naar huis, al is het idee dat je kindje snel gehaald wordt ook niet mis natuurlijk Maar wie weet komt ze alsnog snel. Vrijdag dus met je mannetje terug. Even zien dan of het toeval was @Mikmak, "@busster... jah.. ik deel mn nachtmerries graag hahahaha" Beetje last van leedvermaak? Hahahaha En ik ben nu ook spontaan gaan twijfelen of ik niet over zal stappen naar cz.. scheelt echt onwijs met die unive die ik nu heb! Iets van 40 piek pm.. nou das toch weer een lekker zakcentje. Heerlijk dat je mannetje straks vrij is! En laten we maar hopen dat die badkamergast komt opdagen.. Hihi mevrouw de vervangster lijkt op het eerste gezicht inderdaad wel aardig.. maar hoe langer ik bleef kijken hoe erger ik der vond worden Het komt gewoon door dat 'zachte kapsel' enzo dat ze wel ok lijkt.. maar als je naar der ogen kijkt.. Inderdaad ook onbeleefd dat ze zo in der dialectje gaat praten. Ik zou haar ook gewoon vriendelijk verzoeken dat te laten.. dat moet ze toch wel begrijpen? Haha.. lastige vraag.. @Consider, Fijn dat je steken weg zijn! En je moeder had zichzelf dus uitgenodigd hihi. Was/is het nog gezellig? Ik wil inderdaad iets geven ter waardering.. weet alleen nog niet wat. Jij al een idee? Die Moussaka trouwens nog gevonden? @Mama Suus, Jij bent dus weer goed bezig! Wel oppassen dat je geen kleurverschil krijgt in je twee verfvlakken he Sorry, ben altijd beetje zeikerig op dat gebied hihi.. merkten mijn ouders ook toen ze mij hier kwamen helpen met Dylano zn kamertje. Ben dan nogal pietjeprecies, ik merkte echt vanalles op, maar goed.. het is wel mijn huis dus ze mochten niet klagen En madam is dus even een feestje aan het bouwen op der kamer?
whahahaha meetie, maar jullie zijn bevooroordeeld omdat ik er een muts vind.... ja dat is het, dat zachte kapsel en dr ogen die in mijn ogen niet kloppen..... ik heb met haar ook echt het gevoel dat als ze me zou kunnen wippen dat ool misschien wel zou doen.. ondanks dat ze dr eigen bedrijfje aan het opzetten is...... aan de andere kant kan dat ook mijn achterdocht zijn... en heb ik gewoon een contract voor onbepaalde tijd en kan ze me dus weinig maken.... en ze heeft de interesse niet, alhoelwel het wel een slijmjurk is tegen de soort van mn baas...... maar ja ach... oh nee dan is het goed... ik dacht in eerste instantie ook dat hij zo vreselijk lief was op dit moment maar toch nog effe een momentje van desinteresse toonde ik neem terug met wat ik zei in dit geval.... een bara is een gefrituurde kruidige koek/donut, een echte surinaamse lekkernij en at ik met een sausje geloof ik... een hartige snack dus maar kan niet op tegen een broodje rund met gele peper van de de tenkate markt in amsterdam.... en ja.. last van leedvermaak.. krijg je als je de jongste van 4 kinderen thuis bent, dan moet je af en toe het sarcasme boven laten komen om je stem te laten gelden tja meetie wat CZ betreft... ik ben er super tevreden over.... maar je moet het toch echt zelf beslissen.... gelukkig komt het niet op een dag.... bespreek je het gewoon met alex... dan kom je er vast wel uit.... mijn moeder zei laatst nog, tis dat we niet meer kunnen ivm de ziektes van mam en pap.. maar anders gingen ze ook over..... die betalen zich scheel bij de ONVZ... succes met besluiten... maar zal wel ruim voor het oude jaar een beslissing maken en niet tot het laatste moment wachten @consider, oh ja lekker toch dat je je weer beterder voelt... tis toch niets hoor als je belabbert bent en dan die steken enzo..... en wat hebben jullie gegeten? @lovely... weltrusten... lekker in je nieuwe bedje neem ik aan
Haha dat is wel waar ja. Maar wat bedoel je met "als ze me zou kunnen wippen..." 8-[ In mijn oren betekent dat toch echt iets heeeeel anders dan wat jij bedoel denk En die bara klinkt echt heel apart.... Jij bent dus zo een klein gemeen zusje! Die stiekem van alles flikt, want de ouderen krijgen toch de schuld hihi Heb het zorgverzekeringsgeval ook al besproken met Alex en we gaan even goed uitzoeken of het inderdaad niet veel voordeliger is om over te stappen. Zoals het in het eerste oogopslag lijkt, zou het best veel geld schelen. Jammer dat jouw ouders niet meer wegkunnen bij ONVZ. Dit omdat andere maatschappijen het niet meer aanwillen omdat ze weten dat ze dan veel geld moeten vergoeden? Vervelend is dat.. zo zie je maar dat dergelijke keuzes echt onwijs belangrijk zijn om over na te denken. Mijn broertje begon laatst nog over dat hij echt nog niet overal aan dacht en dat het hem ook gewoon niet boeide.. maar ja.. zodra het nodig is, is het dus al vaak te laat.. ..voor het avondeten begon ik best lichtelijk bang te worden.. Alex en ik hadden gedingest.. .. en nadat me buik daarna weer ontspant gaat de kleine meestal wel even lekker bewegen, maar dit keer..niets.. Realiseerde me toen dat ik de hele dag eigenlijk al niet kan herinneren dat ik hem gevoeld heb.. Dus Alex zat al in me buik te porren van komop. Maar pas na lange tijd voelde hij af en toe wel iets zachtjes bewegen.. We zijn toen maar opgestaan en het bleef verder gewoon stil in me buik... derest van de avond heb ik maar 2 keer heeeeel even iets gevoeld.. gelukkig dus wel iets! Luchtte wel op, maar heb toch liever datie weer even lekker druk gaat trappelen.. En net merkte ik ook op dat ik erg regelmatig harde buiken had.. allemaal om de 8 min.. niet zorgwekkend, maar toch.. Gisteren was hij juist nog zo lekker druk! Vind het toch wel een beetje eng.. hou het nu maar in de gaten, dat ik hem wel blijf voelen.. Zodra ik pijntjes voel ofzo, bel ik meteen de vk! Moest het even kwijt hoor.. Moet er niet aan denken dat er iets mis is/gaat..
Goedemorgen allemaal! Ik werd weer wakker met buikpijn. Op de wc weer een gedeelte van de slijmprop verloren. Het eten met me moeder was gezellig, ik had gekruide krieltjes uit de oven, rode kool en een zigeuner schnitzel gemaakt. Het bijkletsen met me vriendin was ook erg leuk. @mamasuus, oke dus vrijdagochtend ga je testen. s'Ochtends als je test met ochtendurine, is je hcg waarde inderdaad hoger. Ben benieuwd! @mikmak, dus ze weet haar houding aardig te verhullen door haar uiterlijk. Ik vind het echt niet normaal dat ze in dialect gaat praten, terwijl ze weet dat je het niet verstaat. Inderdaad jij hoeft nog maar 4 weekjes met haar, arme collega. @meetie, de mousaka heb ik gevonden. Het ziet er wel lekker uit, dus heb een pakje meegenomen. Las ik nou goed dat je er geen groente aan toe hoeft te voegen? Las alleen iets over aardappel, ei en gehakt? Misschien ga ik het dit weekend maken. Ik heb nog geen idee wat ik me man kan gaan geven. Heb ook geen idee wat ik hem ga geven voor kerst. Hij wil wel heel graag een nintendo wi, maar ik vind het een vrij prijzig ding. En het lijkt hem leuk, maar meneer heeft er nog nooit mee gespeeld. En al die spellen kosten al 60 euro. Misschien als ik een aanbieding zie dat ik hem toch voor hem koop. Wat eng dat je de baby een tijdje niet voelde! Ik merk zelf ook dat de baby minder beweegt, heeft natuurlijk ook minder ruimte. De vk zei tegen mij als je het maar een paar keer per dag wat voelt. Misschien was de beeb aan het uitrusten van zijn gymnastiek van gisteren Trouwens....zijn jullie al uit over de naam?