Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @meetie, anders gewoon bellen hoor beter een keer te veel dan een keer te weinig toch? ik ben met madam toen ook 2 keer extra naar ziekenhuis geweest voor check up en doen ze echtn iet moeilijk over. we belden van uuh ik voel niks meer en hun meteen spring in de auto dan maken we een ctg. gelukkig beide keren niks maar toch fijn om dat dan ff bevestigd te krijgen. hier krijg je trouwens zoweizo elke keer een ctg van half uur dus je bent hier erg lang met controles bezig hoor hihihi.
    hihi en dat kleurverschil hahaha ja heb het idee dat het zowiezo niet zo goed pakt angeizen ik dus zo klein hiokkie heb waar me keukenblok in staat is het dus heeeel vettig. maar goed maakt niet uit als er maar kleurtje op zit met paar jaar moet ie er toch uit voor me nieuwe keuken hahaha. las we dat eindelijk kunnen betalen dus manlief eerst weer ff op uitzending. of de kredietcrisis voorbij zodat we weer wat kunnen lenen ofzo.

ooh is trouwens een wonder gebeurt ik heb belasting geld aaaaah. dacht vanmorgen laat ik eens kijken want manlief die wilde eergister zijn chip opladen maar kon ineens niet meer ik dacht dus zijn tel rek en was idd zo die was er al afgegaan (gelukkig redde hij het wel tot vandaag) en zag ik ineens de belastingdienst. nou hehe dat werd ook wel eens tijd. scheelt ook weer want ga vanavond kadootje voormanlief ophalen, accuboormachine van mikita. en anders had ik van me pa moeten lenen maar dit is beter. nu krijg ik gewoon van hun er wat bij dan. en van me schoonma nog dan betaal ik uiteindelijk maar 100 voordat ding en heeft hij mooi kado. al is het wel veelste vroeg nog ervoor hahaha hij is na de kerst pas jarig maar goed.

@mikmak aha dat is dus een bara.... nooit van gehoord of geproefd. klinkt wel goed.
    ennuh die vervanger he ziet eruit als een strenge schooljuf,en dat is niet omdat ik bevooroordeeld ben hoor. zo vind ik dr er gewoon uitzien. en zulke mensen zou ik dus ook nooit zo gauw aanspreken oid.

@consider, en was het nog sellie met je ma? en lekker gegeten?

verder hebben julie zoveel gekletst heb echt geen idee meer hahaha.
    nou hier gaat het nog lekker. nog niks te zien. ook me steken zijn iet meer konstant dus das ook wel bemoedigend. dus zoals het er naar uitziet gooien we er een testje achteraan morgen. al kan het ook best zijn dat ik me ei later had en dan pas maandag nod heb maar goed dat merken we gauw genoeg want ook voor die dag hebben we geklust hahaha.

moet vanmiddag laat naar fysio, om half 5 pas en als hetgoed is stapt me vent dan net in de auto op weg naar huis woehoe want jah morgen naar ziekenhuis he.

ooh heeft iemand trouwens ervaring met brillen via verz. me vent die moet namelijk een nieuwe. hij heeft er een voor auto rijden en tv kijken. maar die is al meer dan 8 jaar oud dus moet echt een nieuwe. nu had ik al eens gebeld naar szvk en die zeiden hij krigjt 200 vergoed nou dat is dus meer dan zat voor het type hij nodig is. maar nu komt het. weten jullie miss ook waar ze het direct declareren bij verz dus dat je hetn iet hoeft voor te schieten. want daar gaat altijd zo lang overheen en dat is net iets dat we nu niet kunnen gebruiken.ik heb ook gehoord dat het in jan eruit gaat dus moet dan dit jar nog.
    weet al wel dat het geloof ik bij eywish, specsavers en pearle is. gelof ik tenminste.
    zou er zowiezo nog ff weer achteraan bellen maar als jullie ervaring hebben das ook welkom.

nou zou weer eens verder nog een hop te doen voor hij thuiskomt hahahah.

2. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hoi hoi,

@Me babietje, Hij is nog steeds wel rustig, maar toen ik vannacht in bed lag heeft hij toch even normaal bewogen :D En vanochtend voor ik opstond was hij lekker bezig. Wel heel wat minder druk dan normaal, misschien dat hij gewoon een suffe dag had ofzo... :rolleyes:
    Hij ligt ook ineens met zn voetjes links ipv rechts.. misschien dat dit toch onprettiger/krapper ligt voor hem? Laten we het daar maar op houden hihi....

@Consider, Oei weer buikpijn vanochtend? Komt dat omdat je niet goed kan liggen of is het wat anders?
    En in die Moussaka hoeft inderdaad geen groente, er zit een zakje gedroogde groenten in. Maar je kan er ook extra verse aubergine instoppen, staat volgens mij bij groententips. Denk dat dat wel lekker is, ga ik de volgende keer proberen.

Hihi mijn man krijgt echt niets boeiends voor kerst hoor! :) Hij heeft zichzelf nu wel genoeg verwend! Misschien een kleinigheidje.. maar niets wat duurder is dan een snoepje :evil:

Die Wii is inderdaad onwijs prijzig. Helemaal als je er spellen bij wilt, wat wel zo handig is hihi.. Misschien toch maar onopvallend een keertje afspreken bij mensen die een wii hebben? Dan kan je even peilen of hij het echt zo leuk vind, of dat het gewoon het mannelijke hebbe hebbe is.

We zijn uh.. wel en misschien ook nog niet helemaal.. uit over de naam :) We hebben wel een eerste naam, maar gisteren gilde Alex die weer door de huiskamer via skype tegen zijn neef en diens vriendin... Die vriendin vroeg het namelijk en Alex antwoorde direct als reflex, maar dat terwijl me broertje er ook nog eens bij zat, waardoor ik eigenlijk meteen iets had van 'laat maar ik kies nu wel een andere!' :( Maar goed. Verder wil ik graag nog een tweede naam, eentje met een speciale betekenis voor ons.. Ik denk wel dat we er eentje hebben, maar die is dus nog niet zeker :p
    En jullie, jullie waren er al snel uit toch?

@Mama Suus, Hihi ja lekker is dat in de keuken he! Al dat vet dat op de kasten en de muren gaat zitten.. bleh
    Hihi best een tegenstelling.. hoe wij tegen een uitzending aankijken bedoel ik. Ik kan me echt niet voorstellen dat ik 'uitkijk' naar een uitzending, hetzijnde om het geld.

Eindelijk je belastinggeld! :D Aaah haha. Dat werd eens tijd. En wat een mooie timing ook. Nu de centjes van je mans werk nog.. is dat al geregeld?
    En dat is ook weer mooi meegenomen dat je ouders en schoonouders meebetalen aan de boormachine.

Spannend dat je nog steeds geen bloed heb! Maar het kan inderdaad alsnog.. we wachten af hihi. Morgen wel de uitslag laten weten hoor ;)

Ik heb trouwens geen verstand van brillen, maar op tv zie je inderdaad dat een van de door jou genoemde zaken brillen gratis geeft.....? haha je hebt niet veel aan mij. Sorry

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, ja is je babietje rustig.. maar dat is heel normaal hoor dat je die kleine wat minder voelt als je verder in de zwangerschap bent... de ruimte is namelijk nogal beperkt...en je bent anders gewend.... ben het met je eens dat het prettiger is als het druk is dan rustig voor je eigen gemoedstoestand haha, of een rustdagje.. weekend in de buik haha.... en als je het echt niet vertrouwd, gewoon bellen met de vk.. en je mag altijd alles hier vertellen hoor! zeker als je je er niet goed bij voelt.. niet meet je ziel onder je arm blijven lopen!

Succes met je zorgverzekering uitkiezen

Ja ben soms een klein gemeen zusje, maar ben vooral een zusje die zorgt dat niemand wat te kort komt... en altijd ok voor iedereen zorgt en probeer het iedereen naar hun zin te maken....

en kunnen wippen is.. kijken of ze vast op mn plaats kan komen te zitten... maar dat schijnt een normaal gevoel te zijn voor iemand die tijdelijk met verlof gaat..

@consider.. aha 3 dagen overtijd he... spannend, ben echt aan het duimen voor jullie... ik heb met 3 dagen overtijd positief getest....

wat de mousaka betreft, ik maak die altijd helemaal vers, van een griekse geleerd.. dus komt het recept he!

aardappels schillen en wat koken niet helemaal gaar. 1 aubergine in plakjes en 1 courgette in plakjes, deze in een vergiet doen met peper en zout (voor t vocht) een halve kilo rundergehakt en 3 totmaten, oregano

dus gehakt aanbraden en veel peper, zout en oregano gebruiken, als dat gaar is en op smaak, 3 geraspte tomaten toevoegen aan het gehakt.. effe laten staan op een klein vuurtje... verder de courgette en de aubergine in een combi van ruim olijfolie en boter donkerbruin bakken en de aardappels ook allemaal goudbruinbakken

als dit allemaal gedaan is... een ovenschaal pakken beginnen met een laagje aardappel dan een laagje courgette of aubergine, dan een laagje gehakt, laagje kaas voor het plak gehalte, dan weer een laagje aardappel, dan de volgende laag courgette of aubergine, dan het resterende gehakt en een lekker kaaslaag.. vervolgens in de oven tot de kaas mooi gesmolten is.. en eet smakelijk.. het is wel bewerkelijk en kost best veel tijd, maar oohhh wat een dankbare maaltijd....

@mamasuus, lekker dat je belastingcenten er zijn....
    en nee das geen mens die een vriendin of kennis van mij kan zijn nee... een schijnheilige... en ja ze ziet er streng uit... maar we ademen in en uit.. nog 4 weken!

en suus, wel snel zijn met een bril, want per 1 januari 2009 wordt de vergoeding ingetrokken.. en moet je ze zelf gaan betalen! geen ervaring maar je kan ook naar hans anders ofzo.. die heeft ook alles...

Nou gisteren naar zwangerschapsgym geweest weer.... vind het toch wel gezellig hoor.. beetje oefeningen doen, beetje kletsen enz enz.... best leuk

4. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Mogge!

Hier alles minder..
    Julen gisteren al koorts.. en weer enorm snotterig (groenig).
    S avonds van 20uur tot 2 uur snachts alleen maar heeeeeeeeeel zielig gehuild....Uiteindelijk is ie bij me in slaap gevallen van complete moeheid.. Ontbijt wilde hij maar voor de helft..
    Hij is nu wel lekker aan t spelen..
    Ga zo met m stomen... Hopen dat t wat los komt..

Straks werken (late dienst)

Dus sorry voor mijn ego bericht....

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    @mamasuus, wat heerlijk dat je je belastinggeld binnen hebt! Mijn man heeft een tijdje geleden en bril bij eyewish gekocht, en hij hoefde niks voor te schieten. Nu is eyewish over het algemeen wel wat duurder. Maar volgens mij heeft pearle ook contracten met unive. ff een telefoontje en je weet het.

@meetie, ik weet eigenlijk niet waarom ik buikpijn heb. Me buik voelt op de een of andere manier ook niet prettig aan. Als ik sta is het net of er heel erg druk op de onderkant staat. En soms heb ik wat krampjes. Misschien dat het wat te maken heeft met het verliezen van me slijmprop?
    Gelukkig dat de baby weer goed beweegt! Lekker handig van Alex om de naam al te onthullen. Maar als dat echt de naam is die je het mooist vindt moet je het gewoon doen hoor. Wij weten de naam inderdaad al een hele tijd. En gelukkig ook geen twijfel meer gehad.
    Ja ik dacht er ook al aan om even langs me vriendin te gaan die een wii heeft. Want ik snap er vrij weinig van en op internet staat zoveel info. Ik moet weten wat je echt nodig hebt om een beetje normaal te kunnen spelen.
    Ik maak eerst die mousaka wel zoals op het pakje staat, ben niet zo van de aubergine.

@miekje, arme Julen, nog niet beter dus. Gelukkig wil hij wel spelen. Hopelijk helpt het stomen iets.

@mikmak,ik hoef niet te testen hoor, ben overduidelijk zwanger ;) je bedoeld mamasuus. Hmm jou recept klinkt ook wel goed. Ik maak het eerst gewoon maar via het pakje en als het een succes is kan ik altijd als ik het opnieuw maak dingen toevoegen.

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Heeft er een van jullie sluitzegels voor op de geboorte-enveloppen?
    Bij de drukker hadden ze namelijk maar 3 zilveren en 3 gouden, en ook een paar creme.. Nu dacht ik van ik kijk wel even op internet of ik er meer kan vinden, maar ik kan ineens nergens gouden en zilveren sluitzegels vinden :| Iemand een idee?
    Oh ik heb dus trouwens een goede drukker gevonden. Gisteren meteen alles geregeld, kon gelijk de enveloppen meenemen. Moet via de mail nog even een correctie mailen dan krijg ik gelijk een proefdrukje. Alles was mogelijk en alles had gewoon 1 prijs. Het waren ook hele aardige mensen. Dus voila! Zo kan het dus ook :p

@Mikmak, Nja ik begrijp dat hij nu wel wat rustiger zal worden, maar het viel me nogal op dat hij die dag daarvoor wel nog heel druk was en gisteren dus ineens stil gevallen was.. Dat is wel een beetje té veel verschil naar mijn idee.. Maar blijkbaar had hij inderdaad een rustdagje haha :p

En bedankt voor het recept :D Het klinkt wel erg lekker zo zelfgemaakt.. misschien dat ik een volgende keer het eens probeer! Ze vonden het hier wel erg lekker, dus dat is het proberen wel waard.

@Miekje, Bah, het gaat niet goed met Julen he.. hij is wel erg veel ziek de laatste tijd :( Hopenlijk werkt het stomen zometeen!
    Ook zielig dat hij zolang heeft gehuild.. Maar hij speelt nu dus wel lekker, dat is een goed teken. Succes met hem meis! En werkse straks.

@Consider, Vervelend dat je buik niet helemaal prettig aanvoelt, misschien dat het inderdaad met je slijmprop te maken heeft.. geen idee.
    Haha inderdaad niet echt handig van Alex, maar ja.. op zich maakt het natuurlijk ook niet zoveel uit of ze het nu al weten of bij de geboorte..

Hm dat is ook weer zo, je hebt niet alleen die wii nodig, maar ook zeker 2 controlers met zo een nunchuck of hoe heten die.. Ja meis, hou je portemonnee maar vast :pale: hihi

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, jep bij onze drukker konden we uit verschillende kiezen.... volgens mij van intercard.... moet je effe op internet kijken... en familycard...

heb nog niets in huis.. alleen besteld wat ik wil en de tekst moet ik ook nog doorgeven dus kan je geen vorbeeldje sturen....

jaja ook rusten voor de kleine hoort erbij... gaat nog een trauma tegemoet hoor, om zich door zo'n smalle opening te moeten wurmen... hahaha :D

die mousaka is ook oerg lekker, maak m dan ook nooit uit een pakje...

@miekje, nou lekker dan Julen weer... ik hoop dat ie snel opknapt.. groene snot is goed hoor... das een teken dat het los komt!

@consider whahahahha.. ja haha ik bedoelde mamasuus.... van jou weten we dat je zwanger bent.. is ook geen twijfel mogelijk....

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @meetie, hihi we kijken altijd erg positief tegen zulke dingen als uitzendingen aan hoor. en het positieve aan een uitzending is nou eenmaal het extra geld. het gemis en de angsten die stoppen we dan achteraan in de rij en dat werkt prima. en daarbij komt dat hij als hij weer gaat lekker warm op het kamp zit dus een soort van 4 sterrenhotel. en daar is dan toch niks mis mee. behalve dat we hem dan wel missen. de vorige keer hing hij dus steeds met zijn koppie boven ied"s en jah das wel wat minder idd.

"consider dan maar eens kijken bij eyewish idd dat die bril durder is maakt niet uit hij krijgt ja 200 euro. en dat moet denk ik wel lukken met zijn glazen nou we kijken eens ff binnenkort dna.

aah madam die heeft net aan me toetsenbord gezeten en nu zit alles ergens anders en heb geen idee hoe ik dit verander.
    ze ligt nu op bed tenminste hor dr nog steeds etteren. ze wilde naar bed ging het vanmorgen zo goed met naar wc zelfs de grote heeft ze erop gedaan. en nu riep ze net ineens mama ik heb geplast staat ze op een stoeltje. echt heel appart.
    maar jah ongelukjes gebueren zeggen ze toch.
    nou ik moet ff optreden geloof ik want volgens mij komt er van slapen niks momenteel.
    tjuus

9. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    zo ben weer klaar met werken(12 uur al maar ja)

had daarna wel last van mn buik.
    pfff

morgen nog ff 3 uurtjes schoonmaak werk doen.
    en dan volgende week pas weer.
    ja en thuis natuurlijk.
    hopelijk krijg ik vandaag de hele kast schoon, leeg en opgeruimd.
    kwart voor 6 mn mannetje ff ophalen die is naar vca cursus.

GOED NIEUWS.
    WE KUNNEN TOCH OP VAKANTIE NAAR IERLAND.
    NAAR DE OPA EN OMA VAN ROY(MN VRIEND)
    20 december zouden we erheen gaan en 2 januari pas weer terug.
    maar opeens mocht ik niet meer zeiden ze omdat ik zwanger was(reisburo enz)
    maar heb mn verloskundige en huisarts gebeld en ik mag gewoon tot 36 weken vliegen.
    als we gaan ben ik 30 weken en als we terug komen 32 weken.
    eindelijk ff 2 weken lekker met zn 2en weg.

liefs mij

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @lovely.. dat zijn de betere nieuwtjes meid....
    en tja, werken zal er niet makkelijker op worden naarmate je verder in de zwangerschap bent.. als je maar een beetje op jezelf let he!

hoe is het nu bij jullie thuis? is het al beter

@mamasuus, wat goed dat je meissie het o de wc heeft gedaan... jippie.. en nu hopen dat de trend zich doorzet!

hier een oersaaie dag op het werk.. ben blij als ik weg kan, want heb echt geen klote zin meer!

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hehe weer trug van de fysio maar jeetje wat een weer zeg. manlief had ook erg veel files zei hij en word dus wat later dan gepland gelukkig kan ik zijn verjaardagskado ophalen tot 22 uur. hihi hij is nog lang niet jarirg hoor.

net weer ff lekker haring gehaald en meteen een weggehapt jammie jammie. en een heerlijk vita malzje, das bruin bier maar dan ohne alcohol hoor hahaha. die dronk ik toen ik borstboeding gaf erg veel is goed voor melk zeggen ze he.

@lovely, lekker hoor die 2 weekis weg. kan me voorstellen dat je dat wel ff kan gebruiken super.

@mikmak, en de dag weer overleefd?

nou zal ff ons eten opscheppen lekker spagetti mmmmmm. vind ze zo lekker.

12. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Goedenavond allen!

Zo haha.. ik ging vanochtend even opzoeken wanneer ik naar de vk moest.. zie ik nergens een afspraak staan in mijn agenda :confused: De laatste was van vorige week, dus ik maar bellen.. en blijkbaar ben ik vorige week niet gegaan haha. En nu mocht ik vanmiddag meteen langskomen. Alles gaat goed. Het hartje klonk ook goed en hij was ook weer lekker aan het bewegen ^_^
    Toen ze vroeg hoe zwaar Dylano woog bij de bevalling schrok ze wel enorm (4010).. Dus zij opnieuw voelen.. en zei dat ze deze echt geen 8pond gaf. Ik dus lachen 'ja dat zeiden ze met Dylano ook!' Blijkbaar draag ik onwijs dichtbij me. Maar dan nog verwacht ze niet zo een zwaar babietje zei ze.. We zullen zien!
    Wel grappig, omdat dit nu de tweede is, kunnen de oefenweeën al wat ontsluiting veroorzaken. Scheelt alvast voor bij de bevalling :p En zou toch wel fijn zijn! Dat eerste stukje zonder dat je het merk :p hahaha

@Mikmak, Hm, maar ik zie geen zilveren sluitzegels..
    Hahaha ja ik vind het eigenlijk wel erg zielig voor die baby's, dat ze door dat gaatje worden geperst :pale: Gelukkig kunnen de meeste mensen zich dat niet meer herinneren!

@Mama Suus, Het is ook wel erg goed om positief tegen zulke dingen aan te blijven kijken! Het geld is dan inderdaad het leuke aan de uitzending. En het feit dat hij op het kamp blijft, scheelt inderdaad.. Maar ik ben juist zó slecht in het missen he, 6 maanden is echt veel :( Ben blij dat Alex nu hier is ipv daar.. derest van zn maten zijn nu als goed is in Afghanistan.. ze zouden in Nov gaan dus..

Hopenlijk had Yasmine inderdaad een onglukje op de stoel. Het zou zonde zijn als ze het nu ineens weer liet gaan :(

@Lovelyengeltje, Mooi dat je alsnog naar Ierland kan!

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    gutenmorgen,
    nou hij was hartstikke negatief weer hoor. zou vandaag eens anderen halen want gelood dat mikmak dat toen zei dat die van sensitest toch niet zo best waren. ik had er bij yasmine geen problemen mee maar dit is nieuwe varriand gelofi kemt zon hartje . nog wat raars trouwens zat een wit vlokje in plas. dus niet heel veel gewoon 1. heb dus wel gelzen dat dat duit op blaasontseking maar heb verder nergnes last van, iemand nog een nader idee.

verder moeten we dus vandaag voor eeg maar denk dat ik hem afzeg madam die was om 4 uur wakker en ant spugen heb in totaal 4 keer een nieuwe matrashoes erom gedaan vanmorgen. in het begin kwam er wat eten mee maar erna alleen maar gal. en die tut die ging steeds op dr rug liggen doodeng stik je er ja in. dus zodra ik wat hoorde hup weer in de benen en naar dr toe om dr rechtop te zetten en te zorgen dat het in het bakkie kwam.
    ze slaapt nu nog zo lekker en wil dr dus eigenlijk niet wakker maken. ben het hier al flink aan het warmstoken met de kachel. zodat ze straks lekker op de bank kan. en hetn iet koud heeft.

@meetie, hahaha hoezo zwanger! maar gelukkig dat je nu alsnog ff bij dr langskon en dat alles goed was. maar wat een beste baby was dylano dan idd zeg. en dat zonder uitscheuren of knippen? erg kanp hoor hihih.

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Goedemorgen allemaal,
    Gisteren kreeg ik een telefoontje van mijn vader, ik heb niet zoveel contact met hem. Ik spreek hem af en toe. Hij vroeg of hij even langs kon komen. Ik hoorde aan zijn stem dat er iets aan de hand was. Zijn vriendin waar hij nu al 17 jaar mee samen is, heeft al bijna 3 jaar kanker en het gaat met ups en downs. Ze ligt al 2 weken in het ziekenhuis omdat ze geen vocht en eten kwijt kan. Nu blijkt dat er wat vocht ingekapseld was, en dit heeft de rest van haar darmen helemaal kapot gemaakt. Ze heeft nog ongeveer 10 dagen te leven, maar ze heeft er voor gekozen om aanstaande maandag euthanasie te plegen. Ze heeft verder geen pijn en voelt zich nog goed.
    Mijn broer gaat vandaag naar het ziekenhuis om afscheid van haar te nemen. Hij kent haar beter dan mij omdat hij met haar heeft samen gewerkt. Voor mij is ze een vage kennis. Maar toch ben ik best wel geschrokken van dit nieuws. Volgende week vrijdag of zaterdag zal de crematie zijn, en daar ga ik wel naar toe (indien mogenlijk)

Nog even wat anders, wat garppigs....gisterochtend belde me mannetje en ik zei dat ik weer buikpijn had. Hij vroeg of de weeën waren begonnen, dus ik zei nee. Zegt ie jammer Dus ik vraag hoezo jammer :confused: .....Zegt hij:Dan kan ik naar huis komen :)
    Hij verveelt zich dood op de kazerne, bijna iedereen is in Duitsland en hij moet rotklusjes opknappen.

@meetie, ik heb geen sluitzegels, heb ze inderdaad wel in boeken zien staan. Ik doe wel geboortezegels op de enveloppen. Gelukkig heb je alsnog een goede drukkerij gevonden.
    Ja ik weet dat de wii echt ontzettend duur is, daarom wil ik me er eerst een beetje in verdiepen.
    Fijn dat je alsnog naar de vk kon, ben benieuwd hoe zwaar jullie kindje zal zijn. Jammer eogenlijk dat we op het eind niet standaard een groei echo krijgen.

@mamasuus, bij eyewish is een bril wel vaker duurder dan 200 euro. Mijn man moest laatst nog 140 euro bij betalen. Maar misschien is dit wel omdat hij wel een hoge sterkte heeft.
    Ik begrijp helemaal dat je anders tegen een uitzending aankijkt. Mijn man is 2x ook alleen op het kamp gebleven en daar lopen ze stukken minder risico's, en je kan ze bijna elke dag spreken.
    Is het nog gelukt met het verjaardagscadeau?
    Shit shit shit dat het weer negatief was! Op naar de volgende ronde.
    En wat akelig dat yasmine aldoor aan het spugen was, kan me voorstellen dat je het eng vond.

@mikmak, moet je weer werken vandaag? of heb je al lekker weekend?

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @consider, zijn kado heeft hij idd al hihhihi. bel ik net af voor eeg. meteen nieuwe afsprwaak vor volgende wk dus ik naar manlief,ligt nog in bed, en vragenzegt ie eerst nee dan jah dus ik afspraak gemaakt zegt ie ernaa ja ik weetn iet of ik daar wle mee aan koan komen bij mijn opc bladiebladie bla. nou ik maar weer gebeld en nu een afspraak voor in de kerstvak. erg fijn dus not.. nu duurt het nog langer. en de kinderarts die heeft toen gezegd leifst zo snel mogelijk maar jah als dat niet gaat he.

enne consider me volgende ronde is nog niet aangevangen hoor hihi ben nog steeds niet ongi en heb ook niet meer gevoel dat het komt zoals vorige week echt heel appart maar begin wat beter te ruiken (ondanks dichte neus) en proeven ook. dus miss was ei wel later. we w88 dus nog gewoon verder en verder.

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamasuus, oh negatief.. dat kan niet kloppen hoor.... :) positief willen we horen hahaha... maar nee dat was ik niet met die sensitesten... weet ook niet meer wie dat wel was.... maar ik heb die van etos gebruikt 2 keer, en de maand daarop 1 x clearblue... nou en die gaf gelijk positief aan... we houden moed
    oei meisje is goed ziek dan.. lekker de eeg afzeggen en dr warm inpakken op de bank strakjes!

geen idee of zo'n witte vlok op blaasontsteking duit.. en heb er in het verleden toch een hele hoop gehad... tot aan nierbekontsteking aan toe, maar van witte vlokken nope... is het niet gewoon een slijmprop? innesteling? of gaat dat altijd gepaard met bloed?

@meetie, hmmm geen zilveren sluitzegels he... dus alles weer goed bij de vk.. mooi zo!

@consider, jep vandaag nog een dagje werken maar gelukkig geen nare bijkomstigheden hahahaha zoals een strenge schooljuf.... :) ben wel een uur later vertrokken naar mn werk en ben ook bijna een uur later opgestaan... had geen f*ck zin.... lagen er pas om 00.30 in omdat mannetje nog met zn broer bezig was in de badkamer... jodokus is wederom niet op komen dagen... vandaag gaat hij het bad definitief installeren en de verwarmingsleiding aanleggen.... en dan weet ik het niet, hij is in iig nu naar zn vader om eea op te halen, en effe langs de kapper.... bikkel is het soms, hij heeft last van zn bovenbeenspieren en kan bijna geen trap meer op... balen hoor.... soms heb ik echt met hem te doen, hij heeft altijd wat....

whahahaha dat mannetje toch van je zeg.... ja en gelijk heeft ie.. kan ie geen adv uren opnemen?

@consider... beetje stom misschien, en ik weet natuurlijk niets van de situatie tussen jou en je vader, maar zou je niet omwille van je vader toch niet even langs het ziekenhuis gaan? is misschien volledig misplaatst hoor dat ik dat zeg.... maar het blijft je vader... was mijn vader al bijna kwijt omdat hij zelf kanker heeft/heeft gehad.. iig sinds zijn laatste operatie na jaren weer even helemaal schoon is.... maar goed dat is natuurlijk aan jou en ik weet niet hoe of wat er tussen jullie is natuurlijk... maar dat is wel pittig nieuws iig, en je vader is natuurlijk kapot van verdriet enzo... sterkte ermee

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    @mikmak, ik begrijp heel goed wat je bedoeld hoor. Maar een half jaar geleden is mijn stiefvader overleden, deze man is meer dan een vader voor mij geweest. Hij had kanker en heeft een ziekbed van meer dan een halfjaar gehad. Samen met mijn moeder en mijn broer hebben we hem verzorgt. Nooit heeft mijn echte vader enige belangstelling getoond, of gevraagt of ik er wel mee om kon gaan. Toen hij was overleden kreeg ik alleen een kaart, geen telefoontje niks.
    Als hij mij zou vragen om langs te gaan, dan zal ik dit zeker wel doen. Maar ik denk niet dat zijn vriendin behoefte heeft aan mij op dit moment. Ze neemt afscheid van haar dierbaren, en ik ben een vage kennis. Maar ik ga wel naar haar crematie toe hoor.

@mamasuus, dus nog ff afwachten...ik dacht dat je al overtijd was. Maar je weet dus niet precies wanneer je eisprong was. Het blijft toch weer spannend elke maand. Was hij blij met zijn cadeau?

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @consider, das duidelijk... en begrijp je standpunt ook hoor... toch sterkte gewenst, want het is toch een ingrijpend nieuwtje!

19. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mama Suus, He bah, dus toch negatief he.. maar dus ook nog geen bloed :eek:
    Betreft dat vlokje.. is het niet gewoon een beetje afscheiding? Want zover ik mij kan herinneren kan je een blaasontsteking niet bepaald met het blote oog zien..

Wat eng van Yasmine dat ze steeds op der rug blijft liggen als ze moet spugen! Ik zou me ook gek blijven lopen ja zodra je iets hoor..
    De eeg heb je dus verplaatst. Kan me voorstellen dat je der nu lekker thuis hou.

Hahaha ja de hormonen doen hier goed hun werk :)
    Ben met Dylano inderdaad niet ingescheurd of ingeknipt! Gelukkig hoor want ik vind dat zo een eng idee..

@Consider, Oh dat is inderdaad rottig nieuws zeg.. Ik begrijp wel dat je nu niet zomaar naar het ziekenhuis ga. Dergelijke confrontaties zijn natuurlijk niet wat ze graag wilt. En wilt ze het wel dan zal ze er denk ook echt zelf wel om vragen. Maar in ieder geval sterkte meis, ook op de crematie! Ookal kende je der niet zo goed, het blijven vervelende dingen.

Hihi dus je mannetje dacht even mooi van jou te kunnen profiteren :p Even jou gebruiken als excuus om niet te hoeven werken.. helaas hihi. Al kon hij het best als smoes gebruiken en daarna het gewoon vertellen als vals alarm :p

Het is inderdaad jammer dat we niet een standaard groeiecho krijgen :( Met Dylano kreeg ik wel bijna een derde echo, omdat ik volgens hun te sterke buikspieren had en ze dus niet konden voelen of hij nu wel of niet in stuit lag.. Maar puntje bij paaltje toch niet gekregen helaas :(

@Mikmak, Zo jouw mannetje laat zich dus niet kennen. Knap hoor. Lijkt me best zwaar om met pijnlijke bovenbenen nog zo hard te klussen!
    Maar die gast heeft jullie dus wéér laten zitten?!?! Jeetje wat een bal is dat dan! Lekker een andere vent zoeken.. Gelukkig is jouw vent met zn broer tenminste alsnog gaan klussen, anders was er mooi helemaal niets gekomen van je badkamer..

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, jep die kerel heeft ons weer laten zitten.... ik krijg daar zo het heen en weer van he... en iedere keer is het.. ja nu kom ik.. ja nu, en dan moeten we ons weer geen zorgen maken.. maar telkens laat ie het afweten.... grrrr, maar ik ga me niet druk maken nu daarom... als ik strakjes thuis kom is het eerste van de kinderkamer af, en dat is het bad... volgens mij ging almar dat vandaag plaatsten..... :)

Deel Deze Pagina