Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ja je kan je inderdaad wel druk gaan maken, maar daarmee staat die vent niet ineens in je badkamer hihi
    Ben benieuwd of het Almar lukt met het bad! Dat zou wel vast een lekkere vooruitgang zijn! Maar ik neem aan dat die in de badkamer komt en niet in de kinderkamer? :p

Nou, ik ga weer even huisvrouwtje spelen. Alex heeft een boterkoek-pakketje gekocht, die ik dus moet gaan maken haha. Gelukkig vind ik het alleen maar leuk, treft weer voor hem ;) Hij wilt alleen dat ik er honing doorheen doe.. nou ik zal proberen, ben benieuwd! (Uiteraard maak ik voor mijzelf een stukje zonder honing)

Daarna weer aan de strijk.. heb die lappen stof voor de draagdoek gewassen.. vandaag of morgen even in elkaar zetten!
    O en ook de maxicosi- en wandelwagen-onderdelen opzoeken en in elkaar zetten haha! Wel zo handig....

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @consider, ben idd volgens mijn cyclus wel overtijd ja. die was vorige mnd 30 dagen en heb dit nu ook aangehouden, dacht ook dat ik heb toen heb gevoeld mijn ei wanneer ie dus zou moeten zijn geweest hihihi snap je het nog. maar omdat mijn temp dus laag bleef en ik daardoor ermee gestopt ben kan het best dat ie later geweest is want ja kon hetn iet laten om af en toe tussendoor nog eens te kijken. en op 10 nov was ie dus erg laag en paar dagen erna was temp ineens hoog dus vandaar dat het nu best kan dat ie toen was hihihi.
    heb in ieder geval; nog ff goedkoop testje gehaald vandaag. en die doe ik dan wel ergens volgende wk als er nog niks is.
    hij was erg blij met zijn kado jah hihhi. zat ie al erg lang om te zueren om een nieuwe goeie accuboormachine. en deze is van mikita en dan nog emt zaklamp en een hoekaccuboormachine hahah.

en vanaf vandaag is je vent thuis toch, lekker hoor. geniet nog ff saampjes.

@meetie, raar he dat er nog niks is heb ook helemaal niet het gevoel meer dat het eraan komt. nog maar weer langer wachten dan. pfff ben dat zo zat hahaha. zo word me cyclus alsmaar langer en das niet echt prettig. dus dan maar zwanger hahaha, is natuurlijk ook waar we voor gaan.
    en idd niet echt fijn van yasmine met dr spugen maar ze heeft vanmiddag nog heerlijk weer geslapen en goed gegeten net. en wel zo vrolijk dus hoop dat het weer voorbij is. heb wel meteen al die matras hoesen gewassen en gedrogd vandaag voor als ze vannacht weer begint hihih.
    en inknippen valt best mee hoor je voelt het dus echt niet, het leek mij ook verschrikkelijk maar was gewoon verlichting haha. behalve dan erna dat hechten en die verdoving hahaha en dan die dagen erna. durfde duys echt niet naar de wc he deed zo zeer. en heb het idee dat ze het iets te strak hebben gemaakt hahaha. af en toe gaat de eerste wel eens open als manlief thuis is whahaha.
    dus lekker boterkoek maken jammie, maar met honing heb ik ookl nog nooit van gehoord.

@mikmak, dus nog steeds geen judokus, beetje jamer zeg. maar wel fijn dat almar er nu zelf zo lekker mee bezig is.

nou verder hier dus weing verandering hihih. we moeten nu eind dec met de kleine meid voor eeg vlak voor de kerst. heb vandaag heel veel boodschappen gedaan en het leek haast al wel kerst zo druk dat het was denk dat mensen bang zijn voor weer van morgen.
    dus nog niet ongi, alleen maar heeel erg veel slijm.
    dat was het hihi.
    dan ga ik nu ook even met het spul spelen hahaha ze roepen steeds mama kom je ook sellie met de ponys dus ja moet dan maar he hahaha.
    prettig weekend allemaal.

3. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Zo wat zijn jullie rustig vandaag haha.

Nou kennelijk is het geslaagd met de honing in de boterkoek! Zelf heb ik maar een klein hapje genomen, was best te doen.. proefde niet echt iets bijzonders hihi, maar volgens Alex en me broertje smaakte het goed.

@Mama Suus, op zich hoeft het niet verkeerd te zijn als je cyclus langer wordt.. als hij nu eens 9 maanden duurde hihi ;)
    En ik kan je echt niet geloven dat je niets van de knip voelde :oops: en het hechten daarna plus het genezen lijkt me inderdaad ook een ramp..!
    Wat bedoel je precies met 'af en toe gaat die eerste wel eens open als manlief thuis is'? :oops: Snap wel dat het met klussen te maken heeft, maar je scheurt toch niet telkens uit als je wat doe mag ik hopen? :pale:
    Nog lekker met de pony's gespeeld? hahahaha

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ja het valt gewoon op haha.
    Hey maar fijn weekend meis ;) Derest ook uiteraard!
    Nog wilde plannen?

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Hier niet echt, almar wil klussen, dus die wil mij het liefst de deur uit hebben hahaha.... dus wat ik zei, lampje halen, vlees halen, een wandspiegel bestellen van 2.35 bij 69, effe naar een vriendin toe.. wel op tijd thuis om het huis te poetsen als almar klaar is zodat 's avonds zijn broer met vriendin in een enigszins schoon huis kunnen komen eten.. hahahaha
    zijn broer, nu 30 heeft namelijk voor het eerst een vriendin hahahaha tja die moet natuurlijk gekeurd worden lol

en zondag relaxen, denk niet te veel doen. wat jij dan?

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hihi overdag mag je oprotten, maar zodra de stofdoek in handen moet worden genomen moet je weer thuis zijn :p haha mannen.
    Maar je hebt dus wel een druk dagje gepland!
    Wat leuk dat je zwager een vriendin heeft, hij is zeker wel dolgelukkig met haar of niet? En hoe staan haar punten er momenteel voor? :p Veel plezier alvast morgen!

Wij hebben ook niet echt wilde plannen hoor. Morgen overdag gaat Alex voetballen en ga ik even snel langs de winkels, wil even nieuwe schoenen kijken. Want 'savonds gaan wij naar een dansvoorstelling van mijn beste vriendin. Heb niet zo een zin om op hakken te gaan, dus even kijken of ik nog ergens leuke platte laarzen kan vinden. Me gympies zijn namelijk al vet uitgelopen hihi. En zondag.. hm.. boodschappen en verder denk ook gewoon relaxen.

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wij gaan zo in de sneeuw spelen jeee. madam was helemaal wild toen ik dr uit het raam liet kijken. en ze schrokt momenteel broodje erin.

@meetie, idd als ie negen mnd duurt geen punt hahaha en wil dr best wat dikker bij worden dan hoor hahaha. en als we dus wat langer doorgaan dan wil het wel eens losgaan jah hihihi. dan scheurt het een beetje los ofzo heel appart. dus bij een tweede moeten ze hetn iet weer zo doen hahah. is me littekentje tis ook echt bultje vandaar.

@mikmak, wat fijn zeg dat ie nu zo op dreef is met de badkamer, sneu wel dat ie weer meer op de wc zat gister hopen voor hem dat ie dat vandaagn iet heeft. en lekker door kan doen. en dan lekker de vriendin van je zwager keuren das al;tijd leuk he. hahaha.

nou wij gaan dit weekend dus lekker in de sneeuw spelen eerst en verder weet ik nog niet zit dr aan te denken om m,is lekker huiselijk koekjes te gaan bakken met madam. hahaha. nou ik ga gauw. madams muts zoeken die zwerft al tijdje door huis en natruulijk ben ik hem nu weer kwijt.
    oh jah nog niks te bekennen hoor!

prettig weekend

8. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Sneeuw!? Nou hier geen enkele vorm van sneeuw te bekennen :( Al zit er ook wel een afstandje tussen onze woonplaatsen hihi. Maar wat leuk dat Yasmine het zo geweldig vind! Stel dat ze bang zou zijn ervoor hahaha dan heb je wel een probleem :p

Haha ja met je 9maandencyclus ben je niet te beroerd er wat kilootjes voor bij te nemen he :)
    Maar dat klinkt best wel eng eigenlijk.. dat je dan telkens iets kan uitscheuren. Doet dat niet onwijs pijn?

Succes met Yasmine der muts zoeken :D En indien van toepassing, veel plezier met koekjes bakken!

(*draait stiekem hard der duimpies voor je ;))

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Goedemorgen allemaal! Lekker geslapen? Heerlijk het is zaterdag. Ben vandaag precies 38 weken zwanger. Verdorie de krant is niet bezorgt vanochtend, heb al een klacht ingediend. Hopelijk bezorgen ze hem nog na, want ik ontbijt het liefst met een krantje erbij.
    Wij gaan straks een paar boodschapjes doen en verder lekker helemaal niks.
    Trouwens, ik heb me vader en zijn vriendin gisteren toch maar even een mooie kaart gestuurd, met veel sterkte erop. Heb ik in iedergeval iets van me laten horen.

@Mikmak, jeetje is die vent alweer niet op komen dagen. Jullie hebben hem toch geen voorschot betaald ofzo? Maar zo te horen schiet Almar aardig op, en misschien hebben jullie die vent niet eens nodig. En anders maar op zoek naar iemand anders, want in deze vent zou ik echt geen vertrouwen meer hebben. En ga jij maar lekker het huis uit vandaag, dan kan Almar lekker klussen. En veel plezier met je nieuwe schoonzus ;)

@Meetie, oe jammie boterkoek! Maar met honing..hhmm aparte combi. We zijn hier de laatste tijd wel van het bakken hé :p Ik ga dit weekend niks bakken, ga straks denk ik wel even lekkere appelflappen halen op de markt.
    Heb je de maxicosi en wandelwagen onderdelen al gevonden en in elkaar gezet? Veel succes met het maken van je draagdoek! En veel plezier bij de dansvoorstelling.

@mamasuus, je hebt een aparte cyclus volgens mij ;) Maar goed als het nu het einde van je cyclus is, is het wel apart dat je nog niet ongesteld bent geworden. Nog maar ff afwachten.
    Ik hoorde al dat er in Duitsland erg veel sneeuw is gevallen. Hier alleen wat hagel en natte sneeuw.
    Eigenlijk zou me mannetje nu in Duitsland zitten, maar hij is blij dat hij nu niet in de sneeuw hoeft te bivakeren.

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nou hier dus sneeuw... hahahaha, effe brunchen nu met danerolles croissantjes met kaas.. daarna ben ik de hort op.... moet nog eea bij de winkel halen en niet geheel onbelangrijk, eindelijk tijd om mn lampje te halen.... vanavond dan gamba's in knoflook, parmazaanse aardappels, salade en gebakken courgettes.. en als toetje vienetta....

moet loslopen toch.... nou tot strax

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    he schips mijn verhaal was nu ook ineens weg hahaha heb ik het ook een keer gehad. schoot uit met vinger en ineens zegt pc pling en wefg is zwangerpagina hahaha.

maar goed nog een poging

@mikmak, jammie jammie, mag ik ook voorbij komen want die gamba`s en dan parmenzaan en ook nog eens vienetta. mmmmm kwijl kwijl.
    kom ik aan vanavond met me wiener snitzel en patat hahaha.
    al waren net de speculaas poffertejs en pannekoeken ook wel erg lekker.
    lekker he die sneeuw alleen minder las je weg moet ben blij dat ik gister alle boodschappen gedaan heb en getankt ed. want jah ze zijn hiern iet zo snel met strooien alleen de snelwegen.

@consider, ik heb idd een erg rare cyclus dit keer. hahah maar wie weet dr is nog niks dus miss maak ik wel gewoon langzaam hcg hahaha. al zou het wle komen ergens voglende week maar goed dat zien we dan wel weer tot die tijd moeten we maar gewoon positief blijven en denken de kans zit er nog in hahaha.
    en idd goed dat je een kaart gedaan hebt. wel zo netjes dan. en doen ze er wat mee dan hoor je het wel toch heb je in ider geval intresse getoond.

@meetie, en het valt mee hoor dat kleine beetje het is gewoon dan een plekje dat wat schraal aanvoeld met plassen ed. en zit dan wel wat bloed aan maar niet dat je een komplete scheur ziet ofzo hihihi.
    nou dr muts was gelukkig snel gevonden. we zijn lekker naar opa en oma gelopen om mijn fiets te halen dus lekker in de frisse lucht. en nu dus lekker in bed. ik ga zo het huis doen en dan kijken of we vnamiddag nog wat bakken. eerst zo nog ff een sneeuwpak voor dr bestellen bij neckerman had dr van de wk een gezien een soort tuinbroek en nog jas erbij vor maar 9,99 dacht eerst ach die zijn wen iet nodig maar hebnu zoiets van laat ik toch maar doen is ook wel lekker als het vriest.
    en het is natuurlijk helenmaal niet duur.

nou ga dus gauw weer verder.

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou heb ik weer eerst zijn al alle sneeuwpakkies uitverkocht alle maten die ze kan hebben en zelfs alle kleuren. erg fijn dus.

en ik word ongi morgen ofzo. want slijm word donker. oftewel rozig.
    bah, dan heb ik dus cyclus van 37 dagen das veelste lang hihihi.
    toch maar ovutesten halen dus deze mnd
    na jha dacht laat het jullie ff weten alvast.
    dan ga ik nu verder. dan kunnen we vanmiddag nog ff bij mijn ouders een biertje doen. want jah die mag nu weer.

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamasuus, ja hoor kom maar langs.... iedereen mag hier altijd mee-eten hahaha.. maar poffertjes en pannekoeken, klinken ook als een genot in de oren hoor!.. nou het sneeuwt hier al de hele dag hoor..... dikke vlokken... is lachen die poezen in de sneeuw...eerst lopen ze de hele tijd de sneeuw af te schudden want ze vinden het toch wel koud.... 1 is aan de wander gegaan, maar was voor korte duur..... 1 lig top dr dekentje op de bank en de andere is vogeltjes kijken, want heb zo'n voerbak opgehangen... hahaha ik zeg maar de poezen moeten ook een beetje entertainment hebben.... :) ;)

14. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hoi dames heb nog niks terug gelezen maar voel me al een paar dagen beroerd, lukt me gewoon niet om achter de pc te gaan zitten hang liever op de bank of in bed. Ga snel weer mee lezen hoor want mis jullie wel als ik een paar daagjes niet langs kom om hier te kijken.

Heb het ook een beetje druk gehad want ik heb donderdag boodschappen gedaan en daarna ben ik John gaan halen in Apeldoorn eigenlijk zouden weer naar huis gaan maar toen wou John ineens wachten tot zijn collega's terug waren van een bespreking zodat ze mij nog even zwanger konden zien dus duurde het wat langer en stonden we dik in de file op weg naar huis. Vrijdag moest ik weer een controle voor mijn bloeddruk in het ziekenhuis (weer niks aan het handje gelukkig) en nog wat dingentjes regelen . Word s'avonds John ziek en dat is hij nu nog steeds heb dus vannacht geen oog dicht gedaan want meneer is 100 x naar het toilet gerent omdat hij sorry voor dit verhaal moest overgeven en aan de diaree was. Maar waarom kunnen mannen nou toch niet in stilte ziek zijn zoals wij vrouwen. Dit alles moest natuurlijk met heel veel kabaal en gezucht over hoe zielig hij is. Nou is hij echt wel ziek en dat vind ik naar voor hem maar als ik ziek ben metrkt hji helemaal niks en vind hij me s'morgens als een hoopje ellende op de bank met een emmer naast me omdat ik hem niet wakker wil maken . Menner niet die heeft voor dat we gingen slapen met me afgesproken op de bank te gaan liggen met zijn dekbedje als hij er veel last van zou blijven hebben maar kroop iedere keer weer kreunend ons bed in waardoor ik weer klaar wakker was. PFFFFF toen ben ik dus maar op de bank gaan liggen maar dat wou ook niet meer zo lekker me mijn buik dus nu ben ik net zo verrot .

Hoop dat hij de kopjes thee die ik voor hem zet binnen kan houden vannacht en dat we alle 2 kunnen slapen vannacht en dat hij me niet aangestoken heeft en ik dus binnen kort loop te kotsen .

15. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hoihoi,

Zo, wat voel ik mij weer ellendig zeg.. Vanochtend dus naar de winkels geweest, maar dat heeft me niet goed gedaan. Ben nu zó onwijs duizelig! Heb net nog even geslapen en Alex heeft net boterhammetjes gemaakt, maar nog steeds.. Denk doordat ik dus constant van de warmte de kou inging en vica versa. Maar wel onwijs lief van Alex.. hij had 4 boterhammen gemaakt en bovenop met pindakaas een hartje gesmeerd en daar dan weer met van die hartjes-strooisels een hartje gestrooid haha. Leuk verassinkje ^_^

@Consider, Hier nog best geslapen hoor. Dylano was wel al eerder wakker, maar die bleef lekker in zn bedje spelen. Pas rond 9 uur kwam hij zich melden hihi. Heb jij je krantje nog ontvangen?
    En wat goed dat je toch een kaartje heb gestuurd.

We zijn hier inderdaad lekker aan het bakken de laatste tijd! Misschien de hormonen? Hahaha

@Mikmak, Oeh dat klinkt wel als een lekkere avondmaal zeg! Allemaal dingen die ik nog nooit gegeten heb :p Binnenkort ook maar eens proberen dus hihi

@Mama Suus, Oh hihi gelukkig dat je dus niet echt 'uitscheur' zoals ik dat voor me zie! Had er al enge ideeën bij :oops: Maar ja, toch wel vervelend natuurlijk.
    Leuk, winterpakjes voor 10 euro! Wilde meteen ook gaan kijken, maar las dus dat ze allemaal al zijn uitverkocht?
    En je wordt dus waarschijnlijk ongesteld :( Hopenlijk brengen die ovulatietesten je meer duidelijkheid!

@Busster, Oe bah, jij ook ziek :( Kan me voorstellen dat je liever op de bank/bed hang dan de hele tijd tegen zo'n beeldscherm aan moet kijken.
    Haha wat schattig dat John met jouw zwangere buik wilde pronken :D
    En mooi dat je bloeddruk goedgekeurd is!

Haha je mannetje is dus ook ziek.. en hoe! Ja mannen maken er altijd extra drama bij he. Alleen jammer dat jij daardoor niet kon slapen zeg! Op de bank in dit stadium is inderdaad niet ideaal nee.. Hopenlijk gaat het vanavond beter!

Nou ik ga de frituurpan aanzetten.. en daarna naar me vriendin der dansvoorstelling. Spreek jullie morgen weer! Fijn weekend iedereen!

16. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Hier ff een buikfoto, vanochtend gemaakt:

@mamasuus, dus alles wijst erop dat je wel ongi wordt grrr. Een cylus van 37 dagen is inderdaad erg lang. Verstandig dat je nu ovulatietesten gaat halen.
    Jammer dat de sneeuwpakjes waren uitverkocht. Dat zal je altijd zien, als je ze niet nodig hebt zie je ze overal, en als je het nodig hebt...nergens meer te verkrijgen.

@mikmak, blijft bij jullie de sneeuw wel liggen? hier is het echt natte sneeuw. Als het blijft liggen doe ik me kat ook ff naar buiten, ben benieuwd hoe ze reageert.
    Is het almar nog gelukt met het bad?

@Busster, grrrr als mannen ziek zijn! Als het vannacht weer zo erg is moet jij misschien demonstratief op de bank gaan liggen, en snapt hij de hint. Want het laatste wat je er bij kunt hebben is dat je echt ziek wordt. En anders stuur hem echt het bed uit hoor. De laatste loodjes zijn al zwaar genoeg zonder ziek te zijn.
    Fijn dat alles goed was in het ziekenhuis.

@Meetie, had je wel goed gegeten voordat je ging winkelen? Lieve broodjes van Alex.
    Ik heb de krant vanmiddag ontvangen, dus die ga ik morgen maar bij het ontbijt lezen.
    Veel plezier vanavond.

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Goedemorgen :)

@Consider, Jeetje, wat een mooie buik heb jij!
    Had tijdens het winkelen zelf nog even gegeten omdat ik al merkte dat ik telkens tegen een muur van benauwdheid aanliep elke keer wanneer ik een winkel betrad. Tenminste, zo voelde het voor mij dan haha. Dus echt honger had ik niet..

Geniet van je krantje zo ;)

De dansvoorstelling was leuk. Wel amateuristisch, maar dat maakt niet uit. Ook een spetterend eind! Een huwelijksaanzoek haha :D Zooo lief. Het laatste dansnummer werd namelijk in trouwjurken gedansen.. en toen dat nummer afgelopen was, vroeg een van die meiden der vriend het podium op.. Die gast al helemaal van slag haha. Die meid dus klein verhaaltje en zei dat ze hier wat hulp bij had ingeschakeld. Op dat moment werd hun ca 1,5 jaar oude zoontje helemaal opgetut in pak het podium op gebracht met een ringdoosje. Die gast had het echt niet meer haha! Zooo lief was het ook. Die gast moest wel traantjes wegpikken hoor. En uiteraard heeft hij ja gezegd!
    Uf.. krijg opnieuw een brok in me keel en prikkelende ogen hahaha. Moest daar ook wel traantjes wegpikken hoor hihi

@Mikmak, hoe was je dag gisteren? Is het nog geluk met de badkamer? En is de vriendin goedgekeurd? hihi

18. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    goeiemorgen allemaal hier ben ik weer.

het heeft ff geduurd.
    maar onze laptop was zo traag dus die is een paar dagen weg geweest en nagekeken.
    en nu moet hij dus sneller zijn.
    maar echt heel veel sneller is hij ook weer niet maar ja.
    gisterochtend hebben we het 45km autootje voor mn vriend opgehaald(samen met mn vader) mn vader moest rijden want ik mag niet met zo'n grote kar achter de auto rijden.
    morgen ga ik alle kleertjes wassen.

VANDAAG ALWEER 26 WEKEN
    het gaat zo snel.

spreek jullie maandag weer.
    prettig weekend nog.

liefs

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou wij hebben ons vanmorgen echt super vermaakt hihi, zijn naar het bos geweest en maam die wilde de slee mee. nou jah haast geen sneuw meer maar goed wat zij wil. was daar op soort van zandverstuiving nog best wat sneeuw. dus wij kom op we gaan sleeen eerst madam erop gezet en van de bult geduwd nou dat vond ze prachtig. dus manlief, ik wil het ook proberen heb ik voreger nooit gedaan. dus hij ook. en ff later moest mama natuurlijk er ook aan gelofen nou ik kwam echt niet meer bij hahaha. geweldig. madam erbij en later zelfs met zn drieen whahaha zou komisch gezicht zijn geweest. als dr meer sneeuw ligt gaan we zeker weer.

verder ben ik wel ongi ant worden tis nog niet denderend vooral rose en bruinig maar komt wel. nu maar hopen dat mijn cyclus nu weer normaal word. hoeveel van die ovu dingen moet ik dan eigenlijk wel niet halen? miekje? en was volgens mij nog iemand.

@meetie, wat een leuke afsliter zeg van zon voorstelling.
    wel lastig zeg dat je je ook nog niet zo fit voelt maar wle erg leif van alex dat hij je zo verwend heeft met zijn speciala boterhammen hihihi.

@consider, wat heb je toch een mooi buikie. en mannen toch he hahaa net kids als ze ziek zijn verschrikkelijk. mou als ie het vannacht weer doet stuur hem dan maar weg hoor. jij hebt jw slaap hard nodig nu.

@lovely, dus je laptop is niet veel sneller geworden? jammer. wel handig dat je vent nu dat autootje heeft hoef je hem niet stteds te brengen.

dat van die skipakjes baal ik ook mega van maar meetie heeft me op idee gebracht kijk nog ff bij de nederlandse neckerman als zou hij daar ook wel niet meer zijn.
    nou heeft me vent nog een mazzel hij was jah laatst geflitst met 50 km te hard. nu kregen we gister de brief en staat er 40 km te hard dus rijbewijs mag ie houden dan. en gewoon boete van 75 euro tenminste wat we op internet kunnen vinden. als ie 1 km harder gegaan was dan was ie hem wel kwijt geweest. hij krijgt nu 3 punten zoals het staat. we moeten nu eerst de brief terug doen dat hij het idd was. en dan komt de boete pas. dus die gaat orgen maar op de bus.

nou ga nog ff verder googlen ofzo hihi manlief isant darten. en madam slaapt dus zit ik maar met zijn flappie op schoot in de kamer. (hij heeft mijn pc in gebruik hahaha) zo nog ff kijken of er nog films op tv komen en lekker met happies op de bank vanmiddag.
    tot morgen.

20. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hey meiden,
    Ga dinsdag weer meelezen en kletsen
    We moeten zo weg. Julen blijft bij mijn ouders slapen en omie past morgen op..
    Ik heb morgen t assessment van 9-17.. Daarna zal ik vast gesloopt zijn!
    Daarna vrij een weekje.. Di en do gaat Julen wel naar t KDV, dus kan ik ff wat in huis doen en voor mezelf...

Dus kan ik ook ff bijlezen op t forum..

Liefs

Deel Deze Pagina