@consider, hihi ik voer ze ook niet gewoon hoor, zijn roze zaadjes hahaha. ben ook benieuwd hoe ze hem gan betalen maar dat zien we dan wel hij heeft er in ieder geval erg veel zin in. hij was nu al druk bezig met formulieren ed invullen. ze waren daar wel erg verbaasd ze voregen hem dus gister en hij zei meteen jah. dus hun eeh hoefj e hetn iet eerst te overleggen met je vrouw dan. en hij nee hoor hebben we allang gedaan en ze staat er volledig achter hihihi. en wat een dromen dan he met al die hormonen kan het me ook nog goed herinneren dat ik de raarste dromen had. en lekker rystig aan doen hoor zo op het laatst. als het goed is heb je alles voor baby al klaar dus gen gedoe meer en kun je nog leker ff genieten van je buikie en het getrappel want dat ga je nog wel missen hoor hihihi. @buster, lekker zeg dat alles goed gaat, en voor jou hetzelfde nog lekker ff genieten van je buikie ne het getrappel. hoop voor je dat dat griepje snel weg is. @meetie, dus jullie muizen probleem is opgelos nou die van mij was dus opgelost tot dit weekend hahah. maar ja die vertrekt dan vast oo kwel weer. en das dan idd wat lastig als jullie allemaal zo veruit elkaar wonen voor foto`s hihi. en tuurlijk blijft er en risico bestaan daar. maar toch een stuk minder dan dat ie naar buiten moet en met zijn koppie boven een ied hangt. of zoals sommigen die haast alleen maar buiten zijn in de rimboe zonder bevoorraading ed. apotheek was dicht, en ging pas om half 3 los en hadn iet echt zin om er 3 kwartier op te wachten dus ik ga nu dond wel dan moet ik weer naar fysio en dan om half drie dus dan is ie wel los als ik klaar ben hihi. @miekje, denk niet dat het veel langer word hoor. hij moet er voor stage heen en stage duurt in totaal 8 wk waarvan 5 echt stage en de andere drie vrij. ga eind deze wk dus ovu testen halen eerst ff naar de apotheek vragen of ze iets hebben om me cyclus weer normal te maken. nou verder ales goedh ier hoor hahaha. madam heeft vanmiddag zelfs zonder luier geslapen bij oma hihi. ventje is in sneltreinvaart bezig met uitzendinkje. hij moest meteen al vanalles invullen ed gaat hard dus. straks kerst en oud en nieuw en dan is het haast al zo ver. heb allemaal al kerstlichtjes hangen hihi. dat doen ze hier dus vrij vroeg en in de straat hangt het ook al. dus jah kan ik niet achterblijven natuurlijk. me ma had gister leuk spul meegenomen bij groot tuincentrum. van die soort kegels met lichies erin giga glitterig voor maar 1 euro dus das dan nog eens leuk haha. ga er denk ik zondag ff met manlief heen en dan niet meer als 50 euro in de portemonee en geen pinpas anders weet ik het wel weer hahaha. nou krijg het frisjes hier ga eens ff lekker bij de kachel zitten en tv kijken.
@Busster, Nope, nog geen gepuf hier Klote dat John je toch heeft aangestoken zeg! Kan je nu echt niet gebruiken.. Hopenlijk is het snel weer over. Mooi bij de vk weer alles in orde. Misschien was dat geloop dan inderdaad iets te veel van het goede hihi @Mikmak, Hihi ik ben de oudste van 4 kids. Vroeger was er inderdaad wel meer gekibbel om die gekke dingen hihi. Leuk als zulke dingen weer opgehaald worden @Mama Suus, Zo dat is ook voor het eerst.. dat defensie ergens snel mee is hihihi Maar wel fijn dat het meteen goed geregeld wordt. Het is inderdaad niet zo lang nog.. Jammer dat de apotheek dicht was. En om nu 3 kwartier voor de deur te zitten he.. zulk lekker weer is het ook weer niet 8) Wat gezellig dat het bij jullie allemaal al in kerstsfeer is! Hier gaat het pas na Sinterklaas.. Al duurt dat ook niet zo lang meer.. Het klinkt allemaal nog zo ver, omdat we nog eerst volledig gericht zijn op de bevalling haha. Maar voor we het weten..
goedemorgen allemaal, nou zeg de vloer van de badkamer ligt er in.. ben zooooo blij en trots... vandaag gaat ie m voegen en de leidingen wegwerken en de eerst rij van de wandtegels plaatsen... ben benieuwd.... sinterklaas is vanmorgen bij hem geweest, en heeft een choco letter in zn schoen gestopt...... @meetie... ja lache he die ouwe verhalen... met ruzie elkaars spullen op de gang gooien en dan zeggen.. je mag nooit meer wat lenen enz enz hahaha
Ook goedemorgen! Vandaag! Ga ik mij nuttig maken 8) hahaha. Begin me eindelijk weer een beetje normaal te voelen, dus daar ga ik van profiteren haha Alex is vandaag naar de kazerne hier in Den Haag, misschien dat hij meteen begint met rijden. Maar hij kreeg de volgende instructies via de voicemail.. dat hij dus op die en die kazerne moest zijn, gebouw zoveel om dit tijdstip. Als hij daar was dan moest hij majoor huppelepup bellen.. Maar hij moet uiteindelijk rijden voor een kolonel.. ik weet niet wat dit allemaal voor geheimzinnige shit is.. Hij heeft nu ook geen idee wat hem te wachten staat. Ben benieuwd.. Hihi hoe vond Almar zijn Sinterklaasbezoek? Echt fijn dat het zo lekker opschiet in de badkamer!
goeiemorgen allemaal. gister om 9 uur richting arnhem( zn ouders) vertrokken. 11 uur kwart over 11 waren we daar. we hadden onderweg nog ff ergens iets gegeten en gedronken. huis is toch niet verkocht want ze wouden veel te weinig ervoor geven. dus dan gaat het niet door. daarna naar zn ouders toe. kregen we meteen brood met gebakken ei. jammie. 's middags zijn we ff met zn ouders naar een kringloopwinkel geweest(was niks leuks daar) en naar de praxis. want ze gaan het huis van binnen opnieuw verven. 4 uur hebben we lekkere stamppot boerenkool met spekjes, rookworst en verse worst gehad. nog een toetje. en toen zijn we weer naar huis gegaan, want 's avonds moesten we weer naar mn opa en oma. dus kwart voor 5 daar weer weg gegaan richting friesland. want als we later weggingen kwamen we in de file. oh ja ook nog sinterklaas kadootje voor de kleine gekregen. hele leuke lieve slofjes met (nep) bont. en mutsje, rompertje en broekje + slaapcd. was zo'n pakket van de kruidvat dacht ik. maar wel heel lief. half 7 waren we weer thuis bij mn ouders. nog even daar gezeten. half 8 naar mn opa en oma gegaan. lekkere appeltaart met slagroom gehad. en heel veel komkommer. maar na een half uur wou ik alweer weg(we waren met mn ouders in 1 auto meegereden dus dat kon niet) ik ergerde me alweer dood aan mn zusje. het begon onderweg naar mn opa en oma al (het is 10 minuten rijden) ze vroeg aan mn vader of het glad was op de weg. dus ik zei: we zijn net thuis en het is niet glad. dus zij: ja maar het kan nu wel glad zijn. dus ik: maar ja toen we uit huis stapten was het nog niet glad. en de weg glimt niet. (meestal als bij ons de weg glimt is het glad) dus zij weer: ja maar dat hoeft helemaal niet. kan ook wel glad zijn zonder dat de weg glimt. en opeens begon mn vriend het voor mn zusje op te nemen. dus heb meteen niks meer gezegd de rest van de tijd in de auto. bij mn opa en oma aangekomen begon het alweer. steeds de aandacht opeisen. en het hoogste woord hebben. als ik iets zei kwam er meteen kritiek op of werd er dom op gereageerd of helemaal niet op gereageerd. toen kregen we het ineens over sinterklaas. dus ik zei wij hebben al iets van sinterkaas gekregen. voor de kleine. dus begonnen ze allemaal heel raar op te reageren. van pfff heeft ze het nou alweer over de baby enz enz enz. dus heb de rest van de avond helemaal niks meer gezegd. ik dacht ja hallo. ik zit elke dag alleen thuis. niemand om tegen te praten. geen luisterend oor. niemand die me snapt. en ik praat er echt niet de hele dag over. maar vind het gewoon ook spannend. het is mijn eerste kindje. en als ik dan bv een keer zeg dat ik last van mn rug heb of moe ben. dan zegt mn moeder. nou toen ik zwanger was werkte ik nog gewoon in de schoonmaak door. dus ik zei ja dat wouden jullie zelf. ik werk vrijdagochtend en dat vind ik ook zwaar. en ik ben bij meerdere uitzendburo's langsgeweest en niemand wil me aannemen. dus ik kan er ook niks aan doen. en ik doe genoeg hier in huis. stofzuigen (boven en beneden) de was (onze eigen was dan) afwasmachine leeghalen. voor 6 personen aardappels schillen en groente maken. daarna het eten klaarmaken. baby kleertjes wassen, strijken, opvouwen en opruimen enz ik wil ook wel een keertje tijd voor mezelf hebben. dus gisteravond had ik het echt helemaal gehad. we waren rond half 11 pas thuis. ben meteen naar boven gegaan( vriendlief was nog ff buiten te roken) mezelf uitgekleed en met lekkere warme pyama aan op bed gaan liggen. dus mn vriend kwam 5 minuten later boven. deed de tv aan op onze kamer. en ik bleef mooi op mn rug liggen naar het plafond staren. dus hij vroeg uiteindelijk wat er was. maar ik zei dat er niks was. maar hij bleef doorvragen en sloeg zn arm om me heen. dus toen moest ik huilen en kwam alles eruit. dat als ik iets zeg dat er altijd commentaar, kritiek en rare uitspraken op word gegeven of dat er helemaal niet op word gereageerd. dat mn zusje nu ik zwanger ben alsnog alle aandacht van iedereen opeist. (ze hebben niet eens gevraagd hoe het met mij was!) mn zusje kan er volgens mij niet tegen dat iemand anders dan haar aandacht krijgt. mn opa had het ook over iemand die k*nker had en was overleden. dus mn zusje ook meteen weer van ja maar mn collega had het ook en die is er ook aan overleden. wij hadden allemaal zoiets van ja hallo. wij kennen die vent niet.(ze kende die collega net half jaar ofzo en ze deed alsof ze hem al jaren en jaren kende) wat kan ons het schelen. en ze bleef er maar over door praten. dus.... mn vriend had ook beetje ruzie gekregen met de vriendin van mn broertje.( mn broertje(bijna 20) heeft verkering met meisje(16) al bijna 1,5 jr) en dat meisje heeft sinds een tijdje ook heel veel contact met mn neefje(24)en mn neefje vind haar ook wel leuk. en zij hem ook wel. dus daar is nou steeds een beetje ruzie over. dus mn vriend ging daar ook in mee over te praten. en opeens had hij in de ogen van mn broertjes vriendin iets verkeerd gezegd en begon ze hem uit te schelden. (vieze buitenlander ga toch terug naar ierland) (mn vriend is geboren in ierland en woont sinds zn 3e in nederland en het is gewoon nederlander(blank)) dus hij was super boos geworden maar heeft niks gezegd verder en is naar binnen gegaan. dus daar hadden we het gisteravond op bed ook nog over. hij zei ze kan van mij de pot op. heb het gehad met haar. ja en toen kwam mijn verhaal dus helemaal. maar ik denk dat dit onze relatie wel iets versterkt heeft. dat hij mij nu ook meer begrijpt enz. sorry voor het mega lange "zeur" verhaal. zal straks op iedereen reageren. maar moet 20 voor 12 eerst bij de tandarts zijn. liefs
Maar Meisje toch.... het wordt tijd voor een plekje voor jullie zelf en jullie eigen leven gaan indelen... en dus vooral de dingen doen in het huishouden, bezoekjes aan familie, vrienden hoe het jullie uitkomt, kortom echt jullie eigen leven gaan indelen hoe jullie het voor ogen hebben.... want dit gaat dus gewoon niet goedkomen... en misschien dat het nu de relatie versterkt.. maar vergeet niet dat de relatie ook veel te verduren heeft en dat het anders uit kan pakken helemaal zolang jij (en hij misschien) je laat manipuleren door je omgeving.... ik weet niet of je mijn verhaal van hier in het begin hebt meegekregen.... over mijn relatie met mn moeder... zij is ook een enorme manipulatieve vrouw.. ze is lief hoor.... maar zo lang als ik me door haar LIET beïnvloeden was het stress voor mij, humeurig voor almar en ga zo maar door... op het moment dat ik heb gezegd, tot hier en niet verder en mijn leven leidt zoals ik dat wil en nog veel belangrijker WIJ (almar en ik) ons leven leiden zoals wij dat willen is het bij ons toch een stuk makkelijker geworden hoor... en krijg je uiteindelijk de omgedraaide wereld... zij stuurt nu berichtjes, en zij belt.... zij geeft ons een gezinswagen en komt er dus veel meer vanuit haar.... ik stop er nog maar weinig tijd in... en pik de dingen ook niet meer van haar! en meisje geloof me voor jou is de tijd ook aangebroken om jouw /jullie leven in eigen hand te nemen ipv door je zusje, broertje, moeder enz enz.... wens je wel veel sterkte met alles... en denk er maar eens over na!
ik wou ook dat we een eigen huisje hadden nu. maar dr is hier gewoon een grote wachtrij voor de huurhuizen. en een huis kopen kunnen we nu niet. dus ik baal ook ontzettend, want word soms helemaal gek. en particulier heb je hier bijna niks
is er geen mogelijkheid om extra druk te zetten bij een woningbouw vereniging.. de situatie uitleggen enzo... en particulier... direct wonen ofzo?
Hmpf.. het ging dus weer lekker met je familie Misschien inderdaad maar even informeren bij de gemeente of je niet op de een of andere manier urgentie of dergelijke kan krijgen. Zowiezo zijn jullie straks een inwonend gezinnetje, wat al een punt is. Ook als je bij je ouders vandaan komt heb je vaak in die woonplaats ook voorrang op anderen.. Maar ja, ik weet niet hoe dat bij jullie in elkaar zit natuurlijk.. Anders even langs de maatschappelijke werk, die weten daar van alles van. En zoniet dan zoeken zij dat voor je uit.
ja ik moet binnenkort toch sowieso naar gemeentehuis toe. en dan zal ik daar alles na vragen. maar ja aan de andere kant. we betalen nu maar 200 euro per maand voor alles. en dat word dan straks natuurlijk een stuk duurder. en nu kunnen we een beetje gaan sparen.
lovely.. is het feit dat je zo weinig betaald aan je ouders de moeite van alle stess waard? zou het voor mij niet zijn iig..... ben 1 keer terug gemoeten naar mn ouders, na het beïndigen van mijn vorige relatie en dat heeft wel gezegd 3 weken geduurd...... niet op te brengen om daar nog in huis te zitten... simpelweg komt het er op neer dat je je ouderlijk huis ontgroeit bent..... en je eigen manier van leven hebt/wilt... en bij ouders in huis moet je toch terug naar de regels van vader en moeders... en met alle respect, ik wil je niet boos maken, of partij kiezen, of je tegen me in het harnas jagen, maar het feit dat je aardappels schilt, stofzuigt en evt andere huishoudelijke klusjes doet, vind ik niet meer dan normaal als je met je vriend min of meer te gast bent in het ouderlijk huis.... ONDANKS, dat je zusje en broertje net zo goed hun bijdrage moeten leveren aan het huishouden.... want ik begrijp dat ook hun daar de leeftijd voor hebben! en ik zou niet eens afwachten dat je binnenkort toch naar het gemeente huis moet, ik zou gewoon gelijk actie ondernemen... en het initiatief daar in tonen.. maar ja ik kan alleen voor me zelf spreken.. maar nogmaals, dit is geen aanval naar jou toe hoor! das gewoon mijn gedachtegang.
Nja het zal misschien wat duurder worden, maar wat krijg je ervoor terug? Wat vind je belangrijker. Het klinkt alsof je het echt niet meer uithoud daar. Of valt dat toch wel mee en denk je dat je het wel vol kan houden? En krijgen jullie dan geen huursubsidie? Want het klinkt alsof jullie het niet al te breed hebben. En vergeet niet dat je zwanger bent en straks een kindje hebt. Daar ben je nu wel verantwoordelijk voor. Deze omstandigheden zoals jij ze aan ons beschrijf, klinken niet echt ideaal. Stress tijdens de zwangerschap kan erg zwaar vallen voor het kind.. En ook na de geboorte, zal zij alles aan jou voelen. Als reactie kan zij oa een huilbaby worden, wat weer averechts op jou werkt en dus ook weer nóg harder aankomt bij je kind etc etc. Wat ik bedoel te zeggen, is dat je bij mij overkomt alsof je echt dolgraag een eigen huisje/leventje wilt. Dan zou ik zeggen: ga ervoor! Niet alleen jij wordt daar gelukkiger van, maar iedereen en alles.
ik reageer steeds al op huurhuisjes en ga morgen ook al naar het gemeentehuis toe. en ik vind het ook niet erg om aardappels te schillen, stofzuigen enz. maar mn zusje is 22 en die doet helemaal niks. gister waren we pas om half 7 kwart voor 7 thuis nadat we een hele dag waren weggeweest. en mn zusje zou de pannen die waren gebruikt met eten koken afwassen en afdrogen. want ik moest nog ff wat spulletjes van onszelf naar boven brengen. mezelf nog ff opfrissen enz. en wat zegt ze: wendy wil jij de pannen afdrogen. ik had echt zoiets van waar haal je het lef vandaan om dat te vragen. we zijn net thuis, we hebben niet eens thuis gegeten en dan vraag je dat. dus ik zei nee ik ga eerst naar de wc. uiteindelijk kon ik de pannen als nog in de kast zetten, terwijl ze dat zelf ook ff kon doen. die halve minuut extra. en mn vriend weet nu hoe ik me voel en die twijfelt ook heel erg of we zo snel mogelijk eigen huisje moeten hebben of nog ff sparen. maar we zijn steeds al druk bezig met reageren op huisjes. liefs
snap ik meis.. dat is heel frustrerend... maar het blijft zo'n heen en weer getrek, en die doet dit en die doet dat... hoe kun je dan in godsnaam een volwassen, leuk, gezellig, liefdevol leven opbouwen? en wat meetie zegt... een baby voelt dat enorm goed aan en reageert daar op... dus volgende keer laat je de pannen gewoon lekker staan... dan gaat het opvallen dat zij zich niet aan de afspraken houd.. daarbij hadden jullie toch bij je schoonouders gegeten? so wtf zou jij dan die spullen opruimen... wat ik eerder zei.. zolang je meegaat in het manipulatieve gedrag van een ander trek je aan het kortste eind.. begin je met kiezen voor jezelf en jullie relatie en gezinnetje ga je aan het langste eind trekken... vergeet ook niet.. en dat is de harde realiteit.. ook jouw ouders worden een dagje ouder (die realiteit heb ik bij mijn ouders ook moeten ondergaan) en kunnen die drukte om alles in goede banen te leiden ook niet meer handelen (alhoewel wij als kind zijnde denken dat ze dat in tot aan de dood toe wel kunnen) en hebben niet meer de energie om zich te gaan bemoeien met de strubbelingen van hun volwassen kinderen onderling... althans tuurlijk kunnen ouders ten aller tijde helpen, maar das toch op een gegeven moment op een andere manier dan toen je nog jonger was....
mijn ouders zijn nog maar 50 en 52 dus dat valt nog mee. maar wij gaan sowieso binnenkort weer met mn ouders erover praten. (mn moeder is vorig jaar depressief geweest omdat ik weer thuis kwam wonen(in december) na 4jr te hebben samengewoond en mn zusje kwam na 4 mnd weer thuis wonen) en soms kan mn moeder weer zomaar gaan huilen.
Het is inderdaad de hele tijd dat heen en weer gewijs met die vingertjes. Ik snap dat het frustrerend is, ik zou me er ook aan ergeren, maar denk aan jezelf meis Probeer gewoon te negeren of je zusje nu wel of niet die pan wegzet. Wat kan jou het schelen. Ik zou er niet wakker van liggen. En Mikmak heeft inderdaad gelijk. Voor je ouders wordt het ook steeds vermoeiender. Niet alleen omdat ze ouder worden, maar ook omdat ze al zolang met jullie bezig zijn. 50-52 is echt niet op zn jongst meer om volwassen kindjeren standjes te moeten geven. Mijn ouders zijn pas 40 geworden en mijn moeder is ook al jaren opvoedmoe.. Ik heb nog een zusje van 13, nou die wordt echt niet meer zo onder de duim gehouden. Het is dat mijn moeder toen hertrouwde en ook met me nieuwe vader graag een kindje wilde, maar mijn moeder kan het gewoon niet meer aan. Ik erger me soms dood aan hoe mijn moeder doet tegen haar/ons, maar die kindjes-tijd is gewoon voorbij voor haar. Ik merk ook dat onze 'relatie' stukken beter is nu ik uit huis ben. En het punt dat je moeder al eerder depressief is geweest en nu weer zomaar kan gaan huilen, zegt denk wel genoeg.. En ik denk dat die spanning waar zij mee zit, echt niet alleen bij haar zit.. dat zit bij jullie allemaal en jullie voelen dat ook allemaal van elkaar.. dit levert alleen maar problemen op. [EDIT] Probeer dus niet om die kleine dingen problemen te maken, maar hou je bezig met wat echt uitmaakt. En dat is volgens mij, je eigen leventje/ het leventje van je nieuwe gezinnetje, op rails te krijgen. Dat is wat jij wil en dat is wat heel het huishouden daar uiteindelijk wil. Want ookal had je zusje die pannen wel opgeruimd.. geen enkel probleem was ermee opgelost en hadden jullie wel iets nieuws bedacht om te ruziën. En dat bedoel ik niet persoonlijk naar jou, maar dat is gewoon een logisch verloop. En ookal is het nog zo logisch.. je bereikt er niets mee. Of beter gezegd, de situatie wordt alleen maar erger..
Goed zo meetie, ik ben het daar mee eens.... door die pannen wordt het probleem echt niet opgelost.. en dat je moeder al depri is geweest zegt idd al genoeg... meissie, trek partij voor jezelf.... en kies voor een eigen leven... maar het klopt 50 en 52 is niet bijzonder oud, maar wel te oud om een paar volwassen mensen op hun donder te geven enzo..... praten met de ouders heeft ook in die zin geen zin meer, omdat ten eerste ouders je nooit in de kou zullen laten staan, maar wel verwachten dat je meedraait met het gezin.... maar geen zin meer hebben om jullie te behandelen als een stel pubers... die tijd hebben ze namelijk al gehad maar goed sterkte ermee.... en ik denk dat je voor jezelf maar moet uitmaken wat je met deze info wil.... en wat voor een pad je ingaat slaan.. want lieverd, waar een wil is is een weg
Gisteravond werd ik gebeld door mijn vader met de mededeling dat zijn vriendin om 11.30u was overleden. Ze hebben nog een fijn weekend samen gehad en goed afscheid kunnen nemen. Hij had samen met haar kinderen de enveloppen voor de rouwkaarten al geschreven en had bloemen besteld. Gisteravond is hij ook al bezig geweest met haar kledingkast op te ruimen.....vind ik wel heeeeeel snel, ze was nog geen dag overleden. Maar goed dat moet hij zelf weten. Vrijdag is de crematie, daar ga ik samen met me broer en me man heen. Heb vannacht slecht geslapen, aldoor een beetje een vervelend gevoel in me buik. Soort van menstruatie krampjes. Gelukkig was het vanochtend weer over. Vreemd dat dat aldoor s'nachts gebeurt. Vanochtend heb ik het in me hoofd gehaald om boven grondig te gaan stofzuigen, en ook meteen alle plinten mee te nemen. Daarna natuurlijk harde buiken en rugpijn. Kon het van te voren al weten, maar toch ff eigenwijs zijn. Verder heb ik vandaag wat boodschapjes gedaan en heb ik net een patatje gehaald bij de patatzaak, echt geen zin om te koken. Morgenochtend moet ik naar de gynacoloog. Zie er best wel tegen op, niet tegen de gynacoloog, maar tegen het stuk wat ik moet lopen. Parkeerplaatsen zijn vaak bezet en dan moet je een stuk naar de ingang lopen, en dan nog het hele stuk naar de betreffende afdeling ppfff.... Me vriendin bood al aan om mee te gaan, dan kan ze me voor de deur afzetten. Denk dat ik haar straks ga bellen en het aanbod aan ga nemen. @mikmak, jaaa vlees bij de appie is echt achteruit gegaan. Vroeger (oma verteld) had de appie een echte slager, en nu is het allemaal kant en klaar voor verpakt vlees. Ik koop er meestal alleen gehakt ofzo in de aanbieding. Nee ik heb geen zussen, alleen 1 broer van 26. Vroeger waren echt heel erg verschillend, me broer was een beetje type nerd. Dus hier geen gevechten om de haarlak haha. Kan me voorstellen dat je echt trots bent op je mannetje, en die choco letter heeft ie wel verdiend. @busster, nee hier ook nog geen gepuf. Maar denk (en hoop) dat het niet lang meer gaat duren, aangezien ik s'nachts buikkrampen heb en me 'anders' voel. Wat fijn dat alles nu goed was bij de vk. Inderdaad er maar niet meer heen lopen. Hopelijk ben je snel weer bezig. @mamasuus, dus jullie hebben al allemaal kerstversieringen. Wat heerlijk. Met dit weer en nu het al zo vroeg donker is, vindt ik het ook erg gezellig. Na sinterklaas zet ik de kerstboom op. @meetie, wat lekker dat Alex gisteren thuis was. Moest hij vandaag meteen beginnen met rijden? Jeetje jij hebt best wel jonge ouders! Maar 40 en dan al opvoed moe, dat is best wel op tijd, maar misschien komt dat ook wel omdat jij ouder bent. Er zijn genoeg mensen van 40 die nog echt kleine kids hebben. @lovely, jeetje meid wat een gedoe. Kan je wel allemaal adviesen geven, maar heeft denk ik weinig nut, want dan vertel ik hetzelfde als de rest van de dames. Denk dat het pas beter zal gaan als jullie je eigen stekkie hebben.
hai hai, ze was weer droog woehoe en gepoept op de wc jee. het gaat lekker hier dus hihi moest ik ff kwijt hoor hahaha. we zijn nu aan het bedenken wat we dan dit weekend met dr gaan doen als beloning. miss zwemmen of dierentuin ofzo. manlief is al druk bezig met voorbereiding voor afghanistan jeetje wat gaat dat dan ineens snel zeg. volgende wk al op par dagen op cursus enzo. vrijdag gaan we eens ff naar emmen voor een nieuwe bril voor meneer hihi en miss al wat kerstdingen halen hihi. dvd van wall-e wil ze graag en laat ik nou net vvv bonnen hebben. me muisbeest die eet goed trouwens volgesn mij legt ie voorraad voor de winter ofzo bakje is nu alweer leeg elke nacht plundert ie hem,. vind hetn u toch wel ene beetje zielg hihih. maar jah is ook vies dat ie in me kast komt steeds. @consider, is dan toch wel ff hefitg dan zon telefoontje, toch?! ze hebben er vast samen goed over nagedacht dus miss dat ie daarom dan al zo snel ant opruimen is. weet van mijn oude buren in ned, dat die man al vrij snel een nieuwe vriendin had zelfs. zijn vrouw was ook ernsitg ziek en die heeft het dus ook zelf laten doen toen. weet nog dat we die ochtend erg stil moesten zijn en niet buiten mochten spelen ed. maar kort erop was er dus ook al ineens een ander. snapte daar ook niet veel van en lastige vond ik dat ze op dr leek en ook nog zelfde soort naam. maar goed das weer wat anders dan. enne rustig aan dan jij he. met je gepoets en gedoe logisch dat je dan in bed last heb als je rust. maar klinkt alsof het einde van je dikke buik toch naderd hoor. @meetie, je hebt idd dan vrij jonge ouders zeg. want jah hoeveel vrouwen beginnen niet net ana kids als ze eind dertig zijn. dat zijn er tegenwoordig heel veel hoor die eerst carriere maken en dan pas aan kids denken. die van mij zijn ook niet al te oud zo begin 50 maar die moeten er dus echt niet meer aan denken hihihi. @lovely, denk aan je zelf meid, en wat jezelf belangrijk vind. zet alles eens goed op een rijtje met voors en tegens en bekijk an wat jullie beste oplossing is. oftewel dit eerst nog slikken en sparen. of lekker je eigen idng doen in je eigen stekkie. met iets minder centies. en langzamer sparen. nou zou eens ff kijken of manlief zo al op skype is. gr
Argh het forum doet vervelend vandaag! Hij is elke keer uit de lucht ofzo.. heb nu al twee keer gehad dat ik een reactie typte en die vervolgens kwijtraakte omdat het forum niet meer reageerde Anywayyy Toch gecondoleerd Consider. Fijn dat je vader en zijn vriendin toch een fijn weekend hebben gehad samen. Dat lijkt me echt moeilijk.. En je buik begint dus al te rommelen Volgens de zwangerschapsjuf beginnen de meeste bevallingen 's nachts, dus wie weet.. vandaag of morgen houden je krampen 's ochtends niet op en krijgen wij bericht dat je ligt te puffen! Ik wilde eigenlijk nu vertellen dat ik kleine gevoelentjes heb in me buik, gisteravond ook al.. menstruatiegevoelentjes, maar dan alleen vlaagjes van een seconde ofzo, dus ze houden niet aan. Maar nu lijkt het net of ik met jou mee wil praten ofzo hihi.. Maar Dylano is in week 38 geboren, dus wie weet over een paar dagen.. Heb nu net ook eindelijk vast wat kleertjes enzo ingepakt voor het geval dat hahaha. Alex vind het maar niets haha, dat gewacht. Hij vertelde gisteren dat hij liever had dat hij van te voren wist welke dag en tijdstip Helaas kan ik hem die info niet geven haha Wat vind jouw mannetje ervan? En hoe is het met BUSSTER? Al tekens? Maar de volgende keer dus niet meer zo enthousiast gaan huishouden he En inderdaad lekker met je vriendin meerijden morgen! Als ze het toch al aanbood.. Je hebt nu een goed excuus om daar gebruik van te maken Wat gaat de gyneacoloog eigenlijk ook alweer doen? Alleen kijken naar de placenta? Alex moest vandaag alleen suffe klusjes doen zoals enveloppen plakken enzo.. Morgen begint hij met rijden. Hij hoeft er elke dag pas om 9 uur te zijn en om 3 uur is hij weer klaar zei hij Mijn ouders waren inderdaad jong toen ze mij kregen, me moeder was 17/18.. Maar goed, in principe blijft het hetzelfde.. of je nu op je 20e begint en op je 40e het zat bent, of dat je op je 40e begint en op je 60e het zat bent..