Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Linnie, GEFELICITEEEEEEERRDDD ! ! ! ! ! :D
    Nu inderdaad duimen dat alles goed blijft gaan ;) Hoop het beste voor je meis.

@Consider, Nee Alex moet voor Defensie een auto ophalen. Dus een andere legerpoppetje komt Alex zondag halen, zodat ze daarna met twee auto's terug kunnen.
    Heb dus onze auto wel lekker hier :D Moet ik eigenlijk van gaan profiteren! hihi

En lekker wokken! Hopenlijk heeft je man daar ook zin in ;)

2. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hihi dus jij had gisteren alweer weekend ;) Lekker hoor! Wel fijn dat je baas zo begripvol is! En scheelt je ook weer werdagen met je lieftallige vervangcollega hihi :)
    Maar schoonmaakse meis! Wel fijn dat het grote stof voorbij is, kan je weer normaal door je huis ;) En wat grappig dat ze nog zo een oud filmpje gebruikten hihi, maar was het verder wel interessant trouwens?

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nou poetsen gaat maar traag, maar ben iig bijna beneden klaar....
    en de eerste rij wandegels, zitten er ook bijna op.. zucht, heerlijk dat almar zo bezig is...

ja die bijeenkomst was best interessant hoor....en nuttig.. dus we zullen zien, daarbij helpt de kraamzorg toch met het aanleggen van....

jep en hag gisteren idd al weer weekend... nog effe door, en dan ga ik eens bijlezen bij de rest en reageren

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    linnie gefeliciteerd meid super zeg!

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @linnie, gefeliciteerd! tuuuuuuuuuuuuuurlijk gaat alles goed! helemaal geweldig!

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mikmak, Ah fijn toch dat het beneden in ieder geval alweer schoon is! ;)
    En mooi dat de bijeenkomst niet alleen grappig maar ook erg nuttig was :D dus je hebt er wel een goed gevoel bij.

@Consider, Hoe was de crematie?
    Heb je vannacht weer wat beter kunnen slapen?

@Lovely, Is het nog gelukt bij de gemeente?

O, hihi, gisteren moest ik weer naar de vk. Weer zei ze dat me kindje een ukkie is. Nu hebben we een weddenschap :) Als hij toch meer dan 4 kilo weegt dan krijg ik chocolade en anders zij. Ben benieuwd :p
    Van mij mag hij klein zijn hoor! Maar over Dylano zeiden ze dat ook. Deze voelt dan ook wel wat kleiner, maar ze zei dat de tweede meestal juist nog zwaarder is dan de eerste.. dus ik geloof haar niet zomaar als ze zegt 'het is een ukkie' hihi.
    Nu zaten ze volgende week erg vol en heb ik maandag alweer me volgende afspraak :) En dan die donderdag na de fotoshoot controleert ze me ook meteen even haha. Lekker veel baby-tijd dus :p

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Gisteren naar de crematie geweest, met 2 mooie mannen in pak, me broer en me man. Het was hardstikke druk, er waren denk ik zo'n 175 mensen. En lang niet iedereen kon zitten. Gelukkig werden wij samen met nog een paar mensen eerder naar binnen geroepen, zodat wij in iedergeval een plek hadden. Het was wel een mooie plechtigheid, maar vond dat ze weinig vertelden over hoe ze echt was.
    Het valt me trouwens op, dat steeds meer mensen, "niet gekleed' naar een crematie gaan. Ik had een nette broek en een zwarte trui aan. Maar ik zal veel mensen in spijkerbroek, sportschoenen etc. Vindt dat zelf niet zo gepast.
    Daarna hebben we heerlijk bij me moeder gegeten, was erg gezellig. En toen me broer op de trein gezet.
    Voor vandaag geen plannen.

@mikmak, zo te horen heb jij een hele aardige baas! Haha zo'n oldscool filmpje, waarvan je denkt....oh my god, was dát toen mode?
    Doe je wel een beetje rustig aan met je schoonmaken en kastjes indelen?

@meetie,oke een defensie auto. Wel lekker dat ze in een hotelletje slapen. Hopelijk krijg je geen weeën tijdens de babyshower, anders is Alex wel heel ver weg.
    Haha een weddenschap met de vk! nog eventjes en we zullen weten wie er gelijk heeft. Zo maandag alweer de volgende afspraak, dat is wel heel snel. Maar babytijd is inderdaad altijd leuk.

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    jep hier beneden iig weer toonbaar, en heb lekker 1 hoekkastje in de keuken ingedeld voor ons kleintje..... weer wat gedaan...

vanmorge bijtijds opgestaan en almar is al gelik tegels gaan laten zagen, zodat ie verder kan met de wanden.... ik zo effe naar de praxis om stopcintacten en lichtschakelaars te halen.... en het karton van de tegels weggooien bij et milieuperron..

@consider, dus was een mooie plechtigheid... wel stom dat ze weinig persoonlijk vertelde over haar..... en fijn dat je kon zitten....

oh echt, beetje in kledij moet toch wel kunnen lijkt me toch als je naar een begrafenis gaat.. alhoewel ik een spijkerbroek voor een man niet zoerg vind op een begrafenis, als er maar nette schoenen onder zitten en een mooie blouse ofzo.....

en ja e super geboft met zo'n baas... maar hij is dan ook niet echt mn baas, want die zit in engeland hahahaha

meiden fijne dag

9. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Goedemorgen!

@ Linnie: gefeliciteerd meid!

@ Meetie: hahaha, een weddenschap met je VK.. Ik hoop dat het allemaal wel mee valt uiteindelijk (en dan vooral je bevalling natuurlijk.. Dus ik hoop op een klein hoofdje! Dat schijnt vaak mee te tellen..).. Julen was 3760 gram met de geboorte.. Dus niet een heel licht babytje...
    Ik hoop idd dat je kruimel nog even blijft zitten, niet dat morgen ineens de bevalling begint net als Alex niet thuis is.... (dat zou wel een deja-vu zijn dan..)
    Veel plezier met de babyshower!

@ Consider: Jammer dat er idd mensen in ongepaste kleding naar een crematie komen.. Zeker gympen/sportschoenen vind ik erg ongepast..
    Wel fijn dat jullie er wel rekening mee houden. En dat jullie netjes eerder naar binnen mochten.

@ Mikmak: wat heb je toch een fijne baas! Lekker hoor, een dagje extra weekend.. Enne, je moet die dagen natuurlijk niet gaan benutten om alleen maar druk te zijn in huis.... Idd is een erg fijne bijkomstigheid, dat je een dag minder met je gezellige vervangster!

@ Aggi: Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt! Al gaat t op deze manier (dus zonder medicatie) vaak wel langzamer...

@ Busster: Hoest bij jullie? Lekker aan t genieten?

Hier alles prima, wat onrustige nacht van Julen gehad (die heeft van 3 tot 5 gespeeld...) Maar verders alles goed..
    Vandaag een verjaardag, van t buurmeisje, die is de 27ste 1 jaar geworden.
    Zo nog ff de markt over, boodschapjes doen..
    Morgen kerstshoppen met mijn zus en moeder... Gezellig!

10. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Consider, Zo.. dat zijn wel een hoop mensen. Gelukkig konden jullie zitten.
    Inderdaad jammer dat mensen ongepast gekleed gaan. Alhoewel zulke mensen het vast ook niet erg vinden als anderen op hun crematie/begrafenis in hun trainingspak komen.. Sommigen willen ook juist dat mensen vrolijk gekleed komen..

@Mikmak, Jullie zijn vandaag dus weer enthousiast van start gegaan ;) niet te veel doen he!

@Miekje, Ben ook erg benieuwd hoe groot dit kindje is.. Dylano was 4010 gram.. hihi net zo min een licht babytje :p Maar als hij eruit kon, dan zal het deze ook wel lukken (gaan we tenminste vanuit ;)). Kwam Julen er makkelijk uit?
    En dat zou inderdaad wel aardig de-ja-vu zijn, als ik weer precies morgen beval na de babyshower en zonder Alex :confused: Ik denk dat ik als reflex ook echt heel defensie bij elkaar zou schelden zeg! Maar goed, laat ik mij daar maar niet druk om gaan maken, anders ga ik morgen zo hard stressen dat het juist gebeurd :(

O Shit, ben helemaal vergeten langs de markt te gaan hahaha. Maar nu ligt Dylano op bed en straks komt een vriendin en gaan we even langs de AH.. dan maar niet :p

Hey maar heel veel plezier op de eerste verjaardag van je buurmeisje! Morgen lekker kerstshoppen, leuk! :D

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nee nee doe zeker niet te veel... ik begin die exta kilootjes wel te voelen hoor die ik meedraag.. hahahaha.. net is 1 van mn broers nog komen meten, voor de natuursteen randen, en heeft gelijk effe wat meegegeten... wentelteefjes... en heb mn dingetje wel gedaan hoor, op het gemakje...

nou ze zeggen toch dat bij de 30, 31 weken je het kleintje minder gaat voelen ivm grootte... nou ik voel dr aarig goed en vaak.. hahahaha, maar heb het liever zo dan dat ik haar een dagje weinig voel...

@meetie, dus geen markt voor jou... volgende week beter dan.... en veel plezier met je vriendin...

12. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    @ Meetie: Julen: het was alles behalve een goede zwangerschap en bevalling helaas...
    Whahahaha, ik zou idd dan ook defensie vervloeken!

@ Mikmak: goed zo, goed om jezelf denken!

13. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hoi Dames ,

Jullie begrijpen ik heb nog niks terug gelezen want ik ben echt super aan het genieten van ons meisje. maar wil jullie wel bedanken voor de felicitaties die ik voorbij zag komen hier.

Zal wel even vertellen hoe de 26ste verlopen is. s'Morgens werd ik wakker me kramp in mijn buik maar omdat ik natuurlijk de dgen ervoor ziekjes was had ik eerst het idee dat ik mischien toch nog niet helemaal beter was endat het gebakken ei van de avond ervoor niet zo'n goed plan was geweest. Natuurlijk had ik beter moeten weten maar ja hoe moest ik nou weten hoe een wee zou voelen. Toen de kramp steeds terug kwam wou ik nog niet meteen john wakker maken het was tenslotte pas 5 uur . om 7 uur was ik toch echt wel overtuigt dat de bevalling begonnen was en dat het geen oefen weeen waren dus heb ik john rustig wakker gemaakt en ben daarna nog even in bad gaan liggen . Rond 9 uur maar eens de weeen gaan bijjhouden op een papiertje en rond 11 uur de verloskundige gebeld . Mijn moeder was inmiddels ook al bij ons. De vk was er om half 12 en die keek op mijn papiertje en zei nou ik verwacht er nog niet veel van maar ik zou even kijken hoever je bent. Ze vond me namelijk ng veel te vrolijk rond lopen haha. Had ik stiekem toch al 4 cm ontsluiting. Met haar afgesproken nog even thuis te blijven en rond 1 uur naar het ziekenhuis te gaan . Zo gezegt zo gedaan dus rond 1 uur liep ik het ziekenhuis in. Daar heb ik een tijdje de weeen opgevangen maar de baby bleef erg hoog in mijn buik zitten dus wou de vk kijken wat er gebeurde als ze de vliezen zou breken dat heeft ze gedaan toen ik 7 cm had en toen zakte Mara meteen een stuk naar beneden. Mara had in het vruchwater gepoept dus werd haar hartje goed in de gaten gehouden maar ze reageerde goed op mijn weeen. Toen ik uiteindelijk mee mocht persen was Mara er binnen 19 minuten . dus haar hoofdje heeft bijna geen last gehad van het persen . Om 1 minuut voor 5 had ik haar in mijn armen helemaal wit van het huidsmeer en met een flinke bos haar. Jammer genoeg wou mijn placenta niet los komen ook niet nadat ze me tot 2 keer toe medicijnen ervoor gegeven hadden dus kwam de gyn om mij even te helpen . Oftewel hij kwam even heel hard op mijn buik duen zodat de placenta er uit kwam. Dat was pas om 6 uur terwijl je daar ormaal binnen een kwartier na de geboorte wel klaar mee bent . Gelukkig kwam het uiteindelijk goed want anders hadden ze hem er opperatief uit moeten halen . Nadat de vk me even eenpaar hechtingen gegeven had konden mijn zusjes met hun partners en mijn vader naar hun nieuwe familie lid komen kijken . Heb ze nog nooit zo zien stralen hahaha. Nadat ze Mara bewondert hadden zijn ze naar mijn huis gegaan zodat ik me in het ziekenhuis nog even kon wassen om vervolgens ook naar huis te gaan . Rond half 8 zat ik dus alweer thuis op de bank met een klein meisje in mijn armen . De kraamhulp is toen nog 2 uur gweest om ons opweg te helpen voor de eerste nacht . Nu is ze al weer een paar dagen oud en het lijkt wel alsof ze altijd al bij ons hoorde.

Jammer genoeg wil Mara nog niet zo goed bij mij drinken dus ben ik veel tijd kwijd aan kolven etc en geniet ik heel veel van haar en daar gaat nog meer tijd in zitten hihi. dus voorlopig zal ik een beetje stil zijn hier maar dat begrijjpen jullie vast wel.

@ consider en meetie ik hoop dat het voor jullie ook snel zover is of mischien zijn jullie nu wel bezig want tja ik had ook niks van me laten weten

er staat een foto van mijn meisje in mijn album

14. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mikmak, Hihi lekker alles op je gemakje doen ;) Groot gelijk. Je hebt tenslotte een heeeel mooi excuus daarvoor :p

Meestal beginnen ze richting het eind vd zwangerschap de kleine inderdaad minder te voelen, maar bij mij is hij soms ook nog steeds net zo druk :) Begrijp harstikke goed wat je bedoelt met dat je hem liever zo voelt dan dat het een dagje wat stiller is! Laatst had de mijne ook een rustdagje, nou.. vond het maar eng hoor..
    En ook lekker genieten is dat joh.. zie je heel je buik alle kanten opgaan :D

@Miekje, Oei dat is weer minder :oops: Maar gelukkig is het uiteindelijk blijkbaar wel goedgekomen ;) Laten we ons daar maar op richten ;)

@Busster, Heey meis! Natuurlijk begrijpen wij het dat je nu wat minder actief op het forum te vinden bent! Geniet maar lekker van je meisje/gezinnetje hoor!
    En wat klinkt het als een soepele bevalling zeg! :D Heerlijk! Hoe was John eronder? En wat fijn dat Mara ook goed bleef reageren ondanks dat ze had gepoept! Helaas dus wel een beetje uitgescheurd begrijp ik? Nog last van de hechtingen? Jammer dat ze niet geheel gemakkelijk bij je drinkt, hopenlijk lost dat ook snel weer op ;)

Bij mij zit de baby er nog hoor hihi
    Misschien dat Consider stiekempjes bezig is? :p

Oh en wat een heerlijk bolletje is je meissie toch zeg! :D Geniet maar zoveel als je kan van der!

Nou, ik ga even lekker in een warm bad, me lichaam is beetje moe van vandaag. Voel ook meteen me buik een beetje vervelend doen, dus even lekker een momentje ontspannen! :D

15. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ meetie Ik moet zeggen dat de bevalling me inderdaad is mee gevallen. 12 uur bezig geweest voor een eerste kindje is echt heel kort en de vk zegt dat ze pas vanaf 11 uur rekent tot 5 omdat ik toen pas goede weeen kreeg dus dat is nog korter. Natuurlijk deed het pijn en heb ik geschreeuwt dat ze haar er uit moesten halen hoe dan ook maar achteraf gezien viel het me dus mee. Ik ben inderdaad een klein stukje ingescheurt maar daar heb ik niks van gemerkt . Nu een paar dagen na de bevalling voel ik de hechtingen wel trekken maar de kraamhulp zegt dat het er mooi uit ziet dus geloof ik dat maar.
    Heb je gister nog lekker ontspannen in bad? Ik vind dat ook altijd zo lekker zou nu ook wel weer willen maar dat mag nog niet ivm vloeien en hechtingen. Nou ja komt wel weer. Succes alvast voor je hopelijk snel komende bevalling ( natuurlijk ook voor consider )

16. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oh dus eigenlijk duurde het volgens de vk maar 6 uur! Dat is inderdaad snel zeg :eek: En mooi dat het achteraf gezien je allemaal wel meeviel!
    Volgens mij raak ik echt in paniek al zouden ze zeggen dat ik inscheur of dat ze gaan knippen :pale: Maar het scheuren had je dus niet gemerkt, nou dat is dan ook wel beter.. volgens mij is het idee ook veel enger dan de werkelijkheid.
    Maar de hechtingen genezen dus goed! Wel jammer dat je niet in bad kan ja hihi

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Neeee ik ben nog niet bezig, was het maar waar ;)
    In het weekend, als me mannetje thuis is, ben ik gewoon wat minder op het internet. Maar ik beloof jullie dat als ik weeën heb en het is begonnen, dat ik een berichtje plaats of mijn man een laat plaatsen :)
    Gisterochtend sex gehad, en voelde daarna een raar gevoel in me buik, maar dat zakte later weer weg.Ik kan nu alleen niet meer goed rechtop zitten, zoals je aan tafel zit. Dan krijg ik een pijnlijk drukkend gevoel onderin me buik.

Gisteren hebben we nog even wat boodschappen gedaan en een mooie mand gekocht voor bovenop de kapstok, kunnen daar alle sjaals etc in. Denk dat ik er nog 1tje ga kopen, is wel handig kunnen er ook eventueel wat dingetjes in voor de kleine.
    Gisteravond wilden we gaan wokken, dus wij waren tegen 6 uur bij het restaurant....was het gewoon helemaal volgeboekt ggrrr...
    Dus vanavond poging 2! Heb nu maar gereserveerd, dus zijn we zeker van een plekkie. Ik zal extra veel verse annanas eten, misschien dat het wat helpt :D

@Miekje, was het een leuke verjaardag?
    Vandaag dus kerstshoppen, altijd leuk! Ben je nog op zoek naar speciale dingen? en gaan jullie naar een kerstmarkt ofzo? In iedergeval veel plezier.

@meetie, inderdaad als Dylano eruit kon, dan kan deze baby er vast en zeker ook uit. Veel plezier vandaag bij de babyshower, hopelijk krijg je leuke cadeautjes en lekker eten!

@mikmak, ik voelde met 30/31 weken de baby ook nog net zo goed. Alleen de laatste week, 2 weken voel ik haar minder. Maar tja ze kan nu ook geen kant meer op. Hmm wentelteefjes, lang geleden dat ik dat heb gehad. Ja een spijkerbroek met nette blouse/trui of schoenen vind ik ook wel kunnen voor een crematie. Maar afgetrapte nikes....tja moet iedereen zelf ook maar weten.

@busster, dat klinkt als een best wel fijne bevalling (op het gedeelte van de placenta na). Wat heerlijk dat je al zo snel op 4cm ontsluiting zat, en de rest van de bevalling is ook best snel gegaan. Fijn dat het je is meegevallen.
    Jammer dat het met het voeden nu even wat minder gaat, maar ja borstvoeding geven is ook niet makkelijk.
    Geniet lekker van jullie meissie, hopelijk kunnen wij die van ons ook snel in onze armen houden.

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hm, je buik voelt nu een beetje vervelend aan? Rot dat je niet meer normaal kan zitten zeg..

En gisteren zat het restaurant dus helemaal vol! Ook jammer zeg, hopenlijk is het vanavond wat minder druk.. dan kan je tenminste normaal eten ;) Veel plezier in ieder geval!

De babyshower was gezellig! Ik ben nu wel verrot zeg.. ben echt moe. Ik heb ook echt zin om nu op de bank te ploffen tegen Alex aan, alleen Alex is er niet.. Mis hem zo erg! Ik ben blij als het morgen is en Alex terug is!
    Oh en ik heb trouwens nog geen weeën hihi. *klopt af!

Bleh, heb zin om helemaal niets meer te gaan doen.. beetje op bed te hangen met me laptop. Maar me broertje en zijn vriendin zijn nog hier en blijven hier eten, dus ik moet zo nog koken :( Maar zodra Dylano op bed ligt kan iedereen het bekijken hoor! hihi

Heeft derest nog een lekker weekend?

19. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Hey meiden,
    Me mannetje is vanochtend om half 6 naar het werk vertrokken. Ik heb vanaf dat moment (toen ik dus wakker werd) last van me buik en rug. Een drukkend krampend gevoel wat komt en weer weggaat. Heb al een kruik gepakt maar het helpt niks. Gelukkig doe het niet heel erg pijn, maar het voelt wel erg vervelend. Wie weet begint het vandaag.....

Het eten gisteren was heerlijk! en heb 3 schaaltjes met verse annanas gehad, dus wie weet heb ik daar nu die krampen van ;) Maar ben sowieso erg dol op annanas. Was erg leuk om samen nog even eruit te zijn.

@meetie, dus geen weeën na de babyshower, gelukkig maar, aangezien Alex een eindje weg is. Hoelaat komt hij weer vandaag? Heb je nog leuke dingen gekregen tijdens de babyshower?
    En kon je broertje niet gaan koken?

20. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Consider Je buik voelt dus anders nu mischien wil je meisje toch gaan komen dan. We wachten af ben benieuwt wanneer het bij jou begint.

@ Meetie Gelukkig heeft de vk niet tegen me gezegt dat ik inscheurde want dan had ik mischien ook heel anders gereageerd . Als het goed is gaan ze vandaag de hechtingen eruit halen en dan dan doet het dus hopelijk ook minder pijn.

Dames jullie hebben gelijk mijn bevalling klinkt inderdaad fijn en eigenlijk was het dat ook in hoevere je dat natuurlijk kan zeggen van een bevalling . Mara en ik hebben er alle 2 weinig last van gehad de kraamhulp moet me dus soms ook afremmen omdat ik alweer veel te veel wil doen in huis. Gelukkig is het een hele leuke gezellige vrouw en leer ik heel veel van haar. Ik kreeg deze week een leuk compliment van haar ze zei namelijk dat ze omdat John en ik geen ervaring met baby;s hadden verwacht had dat we veel onhandiger zouden zijn met Mara maar dat ze bijna dacht dat we stiekem op een andere baby hadden geoefend hahahaha zo goed doen we alles .

Ik kom zo af entoe snel kijken hoor dames of jullie aan het puffen zijn.

Deel Deze Pagina