goeiemorgen allemaal was ik ook weer hhihi erg druk gehad dit weekend. vrijdag middag zijn we niet naar emmen gegaan want mada die was en beetje sikkeneurig. ipv daarvan heeft manlief houtgehaald voor de zolder. en gaan we komende vrijdag. zat. zijn we smorgens eerst naar bouwmarkten geweest. vanalles gehaald voor boven dus schroeven ed. en nog een extra dekbed voor yasmine van disney hihi die komt lekker onder de boom. en een kalender van de disneyprinsesjes. en een verlaat verjaarskado voor me pa namelijk een nieuwe schotel. dus nu hevven ze eindelijk scherp beeld. en gaan ze vandaag een mooie nieuwe flatscreen halen zodat het er nog beter uit ziet. was namelijk een aanbieding met een 81 cm + home cinema set voor maar 499 das dus niet duur van samsung dus ik zei haal die nou maar dan heb je alles kompleet en doe je dat ouwe set bij pa in de schuur voor muziek hihiih dat is dus nu de planning. nou zat middag dus kerstmarkt hier was mega sellie. me vent en madam die kwamen later omdat ze pas laat sliep. en om 17 ur was er toen rondlopen met lampion en niklaus (sinterklaas) was heel leuk ging ie stteds stoppen en vroeg ie om liedje dus die kids keihard zingen. erna in de kerk kregen ze allemaal een zakkie snoep van niklaus met zelfs echte hollandse pepernoten erin hihhi erg leuk dus. madam heeft zich rest van de avond prima vermaakt lekker met andere kids rondrennen ed. zo komisch is een jochie van de buren van mijn ouders en daar is ze echtgek van hij is nu 7. loopt ze erheen om te vragen of ie mee gaat dus hij mee zeg ik ooh dus je verstaat het wel hij : eigentlich nicht. hahah maar wel meegaan vond dat erg leuk. en zag je hem de hele tijd op zijn hurken voor dr zitten en zij grote verhalen maar hij snapte er dus zeer weingi van. maar ze zij nnu al uitgehuwelijkd hahaha. zijn pa die zei al wacht maar nog een paar jaar dan worden we fam hihihi. gister nog ff naar groot tuincentrum geweest. en duurde heel lang natuurlijk en mega druk maar moest ff wat halen hihihi. verder lekker op bank gehange. zo dat was ons weeknd. nu is manlief weer naar vuhgt maar als het goed is is ie vanavond weer thuis woehoe. want morgen heeft ie cursus in wezep en woensdag ook dus lekker 2 avonden thuis jee. kan ie meteen kijken of het haalbaar is steeds naar hus te komen vanuit wezep want daar moet ie na vuhgt heen. @busster, lekkere bevalling zo te horen behalve dan met je placenta. en wat een knappe meid zeg. ziet er goed uit hoor. idd vervelend he die hechtingen ik had dr ook heel veel. en eerste dagen durfde ik niet echt naar wc dat deed vrij veel pijn. en de bv jah weet dr alles van van het kolven dan heb het 8 wk gedaan. want ons moppie wilde dus ook niet aan de borst. kon niet goed happen. heb te grote borsten. mar bleef het wel proberen hihi. af en toe had ze een helder moment hahah en lukte het toch. weet nu al wel dat ik bij een volgende meteen een elketrische borstkolv reserveer bij apotheek want 8 wk met de hand en een voor een pff dat wil ik echt niet weer. @meetie, wat lekker dat je shower zo leuk was. kan me wel voorstellen dat je nu ff bekaf ervan bent. is natuurlijk nog vrij zwaar zon dag. beter dat je ff hebt kunnen onstpanne in bad dan he voelt dan altijd zo goed. enne rommelt ie al wat hahahaa. @consider, en nog lekker gewokt? en goed over hobbelwegen rijden he hahaha dan komt er vanzelf wat. is je vent trouwens lang vrij nu dan? hij was toch thuis nu of niet? @mikmak, lekker rustig an blijven doen hoor. je hebt idd een goed excuus je krijgt het nog druk zat las de kleine er eenmaal uit is hihi. @miekje en lekker geshopt? das latijd leuk he. ooh onze volgende ronde is trouwens in gegaan.
@Consider, Oh wie weet gaat het vandaag wel beginnen Wat spannend zeg! Heb je er al zin in? Leuk dat jullie gisteren nog samen weg zijn gegaan! Hihi nope, de baby zit nog lekker in me buikie Heb uiteraard wat kleertjes gehad. Van een vriendin een dovepakket voor mijzelf, wel heel lief dat ze ook aan mij dacht . Had een heel schattig klokje gezien voor de kinderkamer, die ik dus gekregen heb en van mijn ouders krijg ik een boxkleed. Ik zag alleen dat je 3 December 15% korting krijgt bij prenatal, dus vind het een beetje suf om hem vandaag te bestellen Verder heeft Dylano nog het een en ander gekregen, omdat ze het anders zo lullig vonden voor hem hihi. Echt lief dat ze daaraan dachten. Wel jammer dat ze dan niet aan Alex dachten, maar goed.. de mannen worden meestal vergeten op zulke momenten he.. Heb je trouwens al bedacht om je mannetje te geven? Ik kan echt niets bedenken.. Ik moet er meestal echt tegenaan lopen. Ik heb trouwens geen idee of mijn broertje uberhaupt kan koken En om er dan de hele tijd naast te staan.. dan doe ik het liever zelf We hebben toch niets moeilijks gegeten. Gewoon potje rode kool, kaasaardappelpuree en gemarineerde speklapjes. Zo gedaan @Busster, Hihi ik vind het echt lief, dat je naast het genieten van je meissie ook nog op het forum komt kijken of wij al aan het puffen zijn! *knuf En ik hoop ook voor je dat alles wat fijner aanvoelt zodra de hechtingen eruit zijn! Wat een leuk compliment trouwens van je kraamhulp! Ook fijn dat ze verder een leuke vrouw is.. ze zit toch in jullie huis. Maar inderdaad haar lekker vanalles laten doen hoor geniet maar van die verwennerij! @Mama Suus, Zo jij hebt dus weer een druk weekend gehad zeg! En je hebt dus ook al kerstkadootjes gekocht, wat leuk! Je bent echt al helemaal in de kerstsfeer Zodra Sinterklaas voorbij is ga ik ook maar beginnen hoor.. krijg er helemaal zin in door jou Of nou ja.. ik.. waarschijnlijk wordt het Alex overal voor op pad sturen Want na Sinterklaas mag de kleine van mij echt wel komen hoor Wat schattig trouwens dat dat buurjongetje gewoon met Yasmine meedoet! Ben benieuwd of ze later echt samen eindigen Zou echt leuk zijn hihi Heerlijk dat je mannetje de komende twee avonden thuis is! Hopenlijk is het makkelijk te doen vanuit Wezep, dan is hij in de toekomst dus ook vaker thuis Me baby zit nog in me buikie hihi Heb vannacht wel weer gemerkt dat ik de afgelopen dagen wat te veel doe.. me buik deed echt weer vervelend, maar gelukkig is het nu weer over. Vandaag dus lekker rustig aan doen Moet nog wel even langs de vk en wat boodschapjes halen, maar voor die paar meter neem ik gewoon de auto hihi. Succes trouwens deze ronde! Nou, ik ga nog even wat smikkelen Er liggen vast nog wel wat lekkere dingen van gisteren in de kast! Leuk is dat altijd aan zulke dagen! hahaha
goedemorgen dames, Nou hier een weekendje achter de rug... @busster, wat een lekker dame heb je toch gekregen zeg! lekker van genieten zou ik zeggen... en hopen dat het drinken bij jou snel goedkomt! @consider.. jammie, lekker gewokt dus... en nu maar hopen dat het bij jou vandaag lekker op gang gaat komen... spannend allemaal zeg! Whahaha en vast wat boodschappen gedaan voor het geval het allemaal op gang komt hahaha... daar zat jullie kleintje vast op te wachten, en vind ze vandaag dat het tijd is om te komen! oh en ja ik voel de baby ook nog goed hoor... al weer 33 weken en 1 dag... buik beweegt soms als een vloed golf....almar schrok er volgens mij gisteren van toen ik zei.. liefje geef je hand eens.... en er een golf aankwam! @meetie, nog niets dus bij jou he..... zal nu toch ook een dezer gaan gebeuren lijkt me.... en ja lekker alles op het gemakje doen... standje 65+ noem ik het tegenwoordig... rol steeds meer.. alles is dik van het vocht... pffff en waggel echt maar een end in de rondte.. heb dan ook totaal geen zin meer om nog te werken..... denk dat ik misschien toch nog een weekje eerder met verlof ga.... neem ik wel een week vakantie op ofzo.... dan hoef ik nog maar 2 weken.... deze week en volgende week nog... En.. toch niet te uitgebreid gekookt he! beetje uitgerust weer @mamasuus... jij bent ook effe weer een weekendje in de weer geweest.. of niet dan... wel allemaal leuke dingen gedaan zo te horen... nou en dan op naar de volgende ronde.... nieuwe ronde nieuwe kansen.... wie weet.... dat het deze ronde wel raak is...... nou hier net op het matje geroepen door mn baas.... hij vind mij niet zo aardig voor mn vervangster... dus zei, ja dat klopt.... tis met haar gewoon het eindeloze discussie van ja maar en er vanuit gaan dat wij het mis hebben en de klant het goed heeft ipv eerst eens te controleren en begrijpend te lezen..... en niets aannemen van een ander... daarbij heb ik er nogal moeite mee om iemand in te werken die op mijn plaats moet gaan zitten enzo.... (buiten dat ik dacht.. dat ik het enorme muts vind).... zei wel, tja ik moet gewoon niet zo stom doen en nog een paar weekjes slikken want er moet iemand zijn.... bleh... ja zegt ie maar ze heeft ook zoveel ervaring als leidinggevende... nou toen ik nog leidinggevend was, gedroeg ik me toch anders dan dat zij doet maar goed.... het zal allemaal wel... ga gewoon kijken of ik een weekje eerder kan stoppen met werken... dan is het echt nog deze en volgende week.. misschien beter voor mij en voor hun hier op kantoor haha.... voor de rest, druk geweest met verbouwing (althans almar) tv kijken en slapen... enz enz
Hihi volgens mij is het soms ook best apart voor de mannen, om heel die buik te zien bewegen en een baby in jouw buik te voelen.. Jij weet ondertussen niet beter, je voelt hem elke dag, maar de mannen.. En ja ja, jouw eind komt ook steeds meer in zicht! En je hebt toch recht op 6 weken zwangerschapsverlof? Kan je niet alsnog 6 weken opnemen ipv vakantiedagen in te moeten leveren? En net dus op het matje geroepen Kon je baas je wel een beetje begrijpen of had hij echt zoiets van "meid doe normaal!"? Ik doe trouwens mee aan een fotowedstrijd https://foto.tntpost.nl/137/fotowedstrijd/foto/?photoId=2227 Voor diegene die hier geen mail over ontvangen hebben, wil je misschien stemmen? hihi Volgens mij sta ik wel al tweede, maar alle hulp is welkom hihi. Lijkt me echt leuk om die of een dergelijke foto op canvas in me woonkamer op te kunnen hangen! Alvast bedankt meiden!
@meetie, ja dat klopt, maar wil niet eerder dan half april beginnen met werken.. wil wel dezelfde startdatum aanhouden.... maar bij deze hoef ik alleen nog maar deze week en volgende week te werken... en dan heb ik verlof.... het einde is nu echt in zicht.... BTW, heb op je gestemd hoor meid.....
@meetie, ja dat klopt, maar wil niet eerder dan half april beginnen met werken.. wil wel dezelfde startdatum aanhouden.... maar bij deze hoef ik alleen nog maar deze week en volgende week te werken... en dan heb ik verlof.... het einde is nu echt in zicht.... BTW, heb op je gestemd hoor meid.....
Huh, maar je hebt toch standaard 10 weken bevallingsverlof, daar kunnen ze toch niets vanaf trekken? En bedankt voor je stem hihi
je hebt standaard 16 weken verlof.... en ik had gekozen voor 4 weken ervoor en 12 weken erachter... en ik wil die 12 weken erachter gewoon houden... snappie.... dus nee ze nemen niets af.. ik voeg er zelf een week bij
@Mikmak, Oooo ok op die fiets! Haha @Consider, Hoe staat het ervoor meis? Heb je nog steeds regelmatig dat gevoel in je buik? Of is het inmiddels erger geworden of verdwenen? Ben wel erg nieuwschierig hoor! hihi
volgens mij is consider aan de puf meetie...... hihi..... ja zooooooo hihi... gewoon een weekje extra voor mij en een weekje minder met die muts..... mag de rest mijn ergenis overnemen.. hahahaha nee, ik lust haar gewoon niet..
Nou meiden....volgens mij zijn dit echt weeën. au au au! Ze komen best wel snel op elkaar, de ene keer naar 8 minuten en de andere keer naar 4 minuten. Heb het gevoel dat er een baksteen in me onderbuik zit en alles trekt samen. Moet ze echt weg zuchten. Maar het is nog wel dragelijk. Normaal gesproken moet je de vk bellen als ze om de 5 minuten komen, maar ik wacht nog wel even af. Me mannetje is onderweg naar huis, hij was aan het sporten, hardlopen in het bos, toen ik belde. Er waren 3 sportserganten bij en die zeiden al tegen elkaar....nou hij moet wel een hele goede reden hebben om zijn telefoon op te nemen tijdens het sporten. Nou deze reden vonden ze goed genoeg haha. Heb net even afgewassen en stofgezogen, beetje de boel netjes gemaakt, en ondertussen de weeën wegzuchten. @meetie, dat klinkt als een leuke babyshower! En lief dat ze ook om Dylano hebben gedacht. Die boxkleed kan je dan inderdaad beter 3 december bestellen, scheelt altijd wat. Misschien wordt het tijd dat je je broertje leert om te koken, altijd handig Ik weet al wel een cadeautje! mijn man zijn portemonnee is half kapot, dus ik koop denk ik een mooie nieuwe leren portemonnee. Dus als ik binnenkort weer een keer in de stad ben zal ik even kijken bij de bijenkorf of v&d. Die van de hema vond ik niet zo. @busster, wat leuk een complimentje van de kraamhulp. Ik ben zelf ook absoluut niet ervaren met baby's....maar denk dat je een soort van natuurlijk instinct hebt. Het zal allemaal wel goedkomen. Luister goed naar je kraamhulp, doe niet teveel en rust nog lekker een beetje uit. @mamasuus,dus toch niet naar Emmen geweest. Een tv met home cinema voor dat geld is echt niet duur! Dus de kerstmarkt en tuincentra was leuk. Vind het ook altijd erg gezellig rond deze tijd, overal lampjes en gezelligheid. Dus je man zit nu in Wezep, die van mij ook, voor ons is het anderhalf uur rijden, maar bij zwolle is het vaak druk, en doet hij er 2 uur over. Dus dat is niet echt de moeite om elke dag naar huis toe te rijden. Nee mijn vent was niet lang vrij, maar als de baby is geboren neemt hij sowieso een week vrij, en week 52 en week 1 is hij vrij.
Consider! ! ! ! Dus je zit inderdaad te puffen! Het is begonnen! Gelukkig is je mannetje onderweg En jij gaat gewoon nog staan afwassen en stofzuigen bwhahahahaha. Geweldig! Meis, veel succes en sterkte! Ik hoop op een soepele bevalling voor je! Probeer er van te genieten! En lief zijn voor je mannetje he! hahahahaha
ohhh consider... spannend.. spannend.... sterkte, succes.... enne we horen het he! mooi dat je mannetje onderweg is... en wat een humor dat jij nog lekker staat stof te zuigen hahahahahahahaha
consider, jeee, heeft de chineese ananas goed zijn werk gedaan dan hahaha. en lekker daty je ondertussen nog ff wat kan doen dat houd je ff bezig dan he. en als ze ondertussen op te vangen zijn gewoon doen hihihi. succes in ieder geval vandaag. en we horen het wel. enne lief zijn voor je vent he hahahaha.
@meetie, heb ook ff gestemd hoor is ok een erg mooie foto. en jou achternaam he is die veel in ned? miss beetje rare vraag maar ken ook iemand met dezelfde achternaam vandaar. miss is het wel fam ofzo. en lekker hoor dat je nog leuke dingen gehad hebt. @mikmak, nog ff volhouden hoor. die paar weekies zijn toch zo voorbij. in dec gaat alles altijd zo snel. en dan kun je lekker ff bijkomen hihi. nou verder hwb ik nu ff niet zoveel tijd hihii moet zo weer naar fysio dus eerst ff madam naar opa en oma brengen en dan lekker op fietsie. hihi doe dr ong half uurtje over. dan ff daar 20 min of half ur en weer trug hihihi. tis heerlijk weer en ben de conditie hard nodig. wil toch nu echt eens beginnen met hardlopen met manlief hihi. krijg me buik dr maar niet af. en das vast ook niet zo handig voor zwangerworden hihiih. al was ie de vorige keer ook zo miss zelfs nog meer maar goed. zou vandaag zodra ik weer thuis ben meteen alles goed in de gaten houden want ben erg benieuwd naar consider. ssucces nogmaals.
Hihi dankje En ik heb geen idee of me achternaam verder nog veel voorkomt.. Zelf kom ik hem niet tegen. Nja er wonen vast wel familieleden hier met die naam, maar het is van mijn biologische vader waar mijn moeder al vroeg van is gescheiden.. dus ik ken die kant verder niet Veel succes zometeen bij de fysio! Ik ga me ook maar opfrissen, straks weer naar de vk hihi. Verder ga ik inderdaad ook het forum goed in de gaten houden, ben echt benieuwd!
@mikmak, sorry dat ik nog niet op je had gereageerd, maar ik kreeg een wee, en daarna stond me moeder al voor de deur. Me mannetje is een half uurtje thuis nu. De weeën doen nu wel wat meer pijn, als dit een uurtje zo door gaat dan gaan we de vk bellen. Nou wish me luck! Hopelijk heb we vanavond/vanacht/morgen ons meisje in onze armen
@cinsider.. hahaha lekker belangerijk dan... ga eerst maar eens met je weeen aan de gang, en je kleintje op de wereld zetten..... ik loop niet weg.. denk niemand die hier op het moment wegloopt..want we zijn te nieuwsgierig naar jou...... zet m op he meiss... @mama suus.. jaja hou nog wel heel even vol.. iig 1 week eerder met verlof... dus ni 17 weken verlof... nou das nog wel uit te houden hoop ik.... en dan mag muts in dr soppie gaar koken... en zoeken ze het allemaal maar uit !
@ consider, heel veel succes meis! Ga voor je duimen...knuffel. Meiden, Ik zal hier een beetje minder zijn, probeer jullie wel zoveel mogelijk op de hoogte te houden natuurlijk. Ben nu op mijn manier ff druk met het wennen aan het idee dat we weer zwanger zijn, en ben nu dus wat vaker te vinden bij de aug 2009 mama`s.. dikke knuff