ach linnie... we zijn hier hoor... komt vast in orde, maar nu is het effe genieten en verwerken dat het ook zo is! ben benieuwd hoe het met consider is...
Wat fijn dat jullie allemaal zo meeleven! Ik heb nu om de 5 minuten weeën, maar ze houden nog niet lang genoeg aan. Ik heb ze zo'n 40 seconden, en ze moeten ongeveer 1 minuut lang zijn/worden. De vk is net even langs geweest, en heb nog geen ontsluiting. Om half 8 komt ze weer.....hopelijk is er dan wel wat onsluiting, als is het maar 1cm. De weeën zijn nu best wel pijnlijk geworden...dus hopelijk zet alles door.
succes consider. en hopelijk heb je je meisje snel in je armen. het is nog maar even (hopelijk) voor jou. je kan het! we duimen allemaal voor jou.
whahahaha, ik lig hier helemaal in een deuk van het verslag van consider hihihi. leuk dat je ons op de hoogte houd . dat je dat nog lukt zeg erg kanp. hoop voor je dat het lekker doorzet en je momenteel dus dan echt druk bezig bent. en dat je volgende berichtje 1 is met een foto van de kleine. jee me vent is ook thuis tenminste nu ff bij pa en ma om tv aan te sluiten en dan komt ie zo weer thuis lekker sellie samen koffie doen. en dan hij darten en ik greys anatomy kijken hihihi. @linnie, begrijpelijk hoor wen maar lekker aan het idee. @mikmak, nou das dan toch een lekre lange vak toch. altijd goed. @meetie, aha vandaar ja ik vroeg het me dus zo af hihi. en hoe wast bij de vk. we zitten volgesn mij allemaal hier flink in spanning omtrent consider hihhi. zei net tegen mjn vent van i moet ff kijken hoor want dr is dr weer eentje bezig hihihi hij lachen. dus zou vanavond als ie klaar ism et darten nog eens kijken. hij heeft dan namelijk altijd de pc an voor score. zet hem op consider je kunt het!
@Consider, Wat leuk en knap dat je ons op de hoogte blijft houden! Ik moest na de vk meteen Alex ophalen en daarna meteen eten maken, eten en Dylano naar bed brengen, vandaar dat ik nu pas weer kijk.. Maar je was tot nu toe dus nog niet bevallen.. Half 8 kwam de vk weer langs he.. ben benieuwd of je nu al bezig bent of dat je nog langer moet wachten...! Haha we zitten allemaal te zenuwen hier voor jou En mevrouw zelf zit nog te rommelen in huis Al zal dat nu misschien wel anders zijn.. Nou meis, sterkte nog! Hopenlijk wilt het ineens hard vlotten! @Mama Suus, Woei ik ga straks ook Grey kijken.. heb het vorige week gemist Was het een belangrijke aflevering? Daarna inderdaad maar even je mannetje van de pc trappen hoor Echt grappig dat we soort van live meegenieten met haar bevalling En alles was nog steeds goed bij de vk hihi. Donderdag weer @Linnie, Meis we begrijpen het Neem lekker je tijd om weer aan het idee te wennen. En wij gaan nergens heen, je kan zo vaak als je wilt weer even langshoppen hoor! *knuf
@meetie, nou ik denk dat het nu wel serious business is hoor! die is gewoon aan de puf! morgen ochtend krijgen we een berichtje dat hun kleintje is geboren hahahaha
Mikmak inderdaad! Dat idee heb ik nu ook! ooh wat spannend zeg! Ben nu echt benieuwd of de kleine al op de wereld is haha. Hopenlijk gaat alles ook goed!
hoi dames zit nu midden in de nacht te kolven en dacht laat ik ipv naar de muur staren even internetten via mijn telefoon en wat lees ik hier consider is of was bezig met puffen . Ik hoop voor haar dat het inmiddels voorbij is en dat ze haar meisje lekker in haar armen heeft. Zo niet zet hem op meid je kan het! Mara doet het prima nu . Het voeden gaat nu ook al beter gelukkig en morgen of eigenlijk is dat vandaag mogen we als het weer mee zit voor het eerst met haar naar buiten. Spannend ha ha . Tot snel dames. Ooo meetie bij jou nog geen actie?
zo buster je bent idd lekker op tijd zo hihi. je hebt dan zeker een elektrische pomp. lijkt me toch ook wel handig. want met zon handding daar krijg je toch kramp van hihihi. fijn hoor dat ze nu toch lekker begint te drinken. das prettig dan. consider, gaat ie lekker?! hoop voor je dat ze dr al uit is nu. verder weinig nieuwes van hier, ga staks boeven even alles opruimen en weer ff de kast van madam opschonen want heb eindelijk een nieuwe kist gekocht waar de kleine kleren inkunnen
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, ben ik 2 dagen heel druk geweest en (bijna) niet op t forum.. Is Consider gaan bevallen.. O meid ik hoop dat alles goed is gegaan /of dat alles goed gaat.... En dat je nu lekker aan t genieten bent.... Kussssssss
Voor de rest maar weinig bijgelezen net.. Julen gaat steeds staan, dus moet steeds vangnet spelen.. @ Mikmak: op t matje geroepen.. Beetje jammer weer... Als ze nou even d'r werk goed gaat doen, zou dat gewoon schelen.. Maar wel lekker hoor een weekje eerder verlof! @ Meetie: fijn dat alles goed was bij de VK.. Donderdag weer, o, das lekker snel! Hopenlijk hoef je niet te vaak meer.. En gelukkig is de beeb blijven zitten terwijl Alex weg was van t weekend... @ Mamasuus: Veel plezier met het uitzoeken van de kleding.. enne hier wordt voor je (net als bij alle andere dames hier) geduimd! Goed vanmiddag hebben we een meeting van de pufclub... Ben beneiuwd hoe de kindjes er allemaal uitzien.. Gisteren gewerkt en met t werk uiteten.. Verder niks gekocht tijdens t kerstshoppen, zag wel heel leuke dingen, maar ga dit jaar de boom (wij hebben een kunstboom ivm mijn allergie) niet opzetten nu Julen zo aan t kruipen en staan is.. Zie de boom hem niet overleven (vooral de kerstballen niet).. Fijne dag en Consider er wordt aan je/jullie gedacht!
plastic ballen miekje! die heb ik dus ook gehaald vorig jaar en jaar ervoor ook al want toen was madam ook lekker ant rondkruipen. en werkt perfect. moet toch wat met al die beesten en een klein monstertje. vorig jaar gooide ze ze steeds naar de honden dus zijn er alsnog aardig wat gesnuevelt maar jah dan dit jaar maar weer nieuwe halen zo duur zijn die plasticcen niet. en je hebt best mooie waarbij je de naad niet ziet al moet je dan wel ff goed zoeken. waar.
Ja das idd een optie. We gaan ook nog op vakantie, van de 19e tot de 24ste, en heb zelf dit jaar ook (nog) niet veel zin om alles in kerstsfeer te maken.. Geen idee waarom ik dat nog niet heb, want normaal vind ik t helemaal geweldig.. Heb ook van die huisjes, en daar maak ik dan een kerstdorp van.. Misschien is t ook wel handig als ik niks doe ivm eventuele kijkers, mochten ze in die periode langskomen... Ach ja, dan maar een jaartje niet...
@miekje, ja ik weet het meid.... tis te belachelijk voor woorden, 43 jaar en mij niet eens direct durven aan te spreken...... of mij opheldering te vragen..... vind het te triest voor woorden, en zeer achterbaks..... om over iets wat niet direct met haar te maken heeft zo'n ophef te maken en op stel en sprong naar de baas te rennen... die er eigenlijk helemaal geen ophef over wilde maken..... en dan beweren dat ze zoveel leidinggevende ervaring heeft, en ingewikkelde baantjes heeft gehad... oh ja en niet te vergeten haar eigen bedrijf die niet van de grond komt..... is het haar capaciteit, instelling, doozettingsvermogen.... of is de timing gewoon slecht voor een eigen bedrijf! zeg haar ook net dat ze zo achter mijn pc kan gaan zitten om te boeken maar moet nog effe wat doen.. prompt rent ze naar mn collega.. je ehhh kan ik nu boeken of hoe zit dat.... dus jajaja zegt ze ok..... dus ik zeg.. ja maar ze mag gewoon zo hier zitten hoor..... moet alleen nog wat doen, maar had dat al gezegd.... nou tsssss de toon is gezet... echt weer limburg op zn kortst hoor! maar ja genoeg over die muts... heerlijk dat ik een weekje eerder met verlof kan....... en hoe zou het met consider zijn....
Ooo Volgens mij is Consider bevallen hoor! Op der hyves staan allemaal felicitatieberichtje! Dus bij deze: CONSIDER GEFELICITEERD MEIS! ! ! ! ! Hopenlijk is alles goed verlopen en zijn jullie nu lekker aan het genieten van elkaar!
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat super! Dan hier alvast de felicitatie: !!!!!!!!!!!!!!!!!Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ Mikmak: echt jeetje zeg wat een MUTS! Je zegt toch dat de pc zo vrij is voor d'r.. Nou idd de TOON is gezet.. Als ik jou was, zou ik nu klagen bij je baas! hahaha.. Ze vertoont iig voornamelijk kinderachtig gedrag ipv volwassen... Ik hoop dat het niet een puinhoop zal zijn als je straks, over een lange tijd, terug keert naar je werk...