@Busster, Wat mooi dat het drinken al wat beter gaat! En vandaag mag je dus voor het eerst met haar naar buiten, spannend zeg.. gaat iedereen jullie vast aanspreken en de kar in willen kijken Hier volgens mij nog geen actie nee.. Heb wel een beetje vervelend gevoel bij me harde buiken.. maar dat kan ook zijn omdat ik nog me grote boodschap niet heb gedaan Dus ik wacht nog even af voor ik ook hard ga gillen dat het begonnen is haha ..ben jij trouwens niet morgen jarig ofzo? Er staat mij iets bij van 3 dec.. oooo wacht, toen was je uitgerekend! @Mama Suus, Succes met de kleertjes uitzoeken! @Miekje, Wat leuk dat je pufclub weer bij elkaar komt. Heb je de kindjes al eens gezien? En was het etentje gezellig? Je kan inderdaad plastic ballen nemen. Ook kan je zo een klein kerstboompje neerzetten op een dressoir of dergelijke.. Maar ja, als je zelf er nog geen trek in hebt en er allerlei andere redenen ook meespelen om geen boom te nemen.. Dan een jaartje niet toch Maar jullie willen dus gaan verhuizen? @Mikmak, Bleh.. de sfeer op je werk met je vervangster wordt dus steeds aangenamer Gelukkig hoef je nog maar even vol te houden! En dan kan ze het lekker uitzoeken in der eigen domheid 8)
@ Meetie: nee heel raar maar heb er dit jaar geen zin in.. Iig nog niet.. Kan nog komen, maar normaal kon ik niet wachten na 4 dec (dan is mijn broertje jarig..) om de boom op te zetten.. Julen is nu nog te klein om Sinterklaas te snappen dus dat vieren we niet.. Maar goed.. Ja, ons huis staat al vanaf eind zomer te koop.. 5 kijkers gehad, maar geen bod helaas.... Wil graag een tuin en meer ruimte.. Woon nu in een appartement.. En ik wil t centrum uit.. Wil niet dat Julen hier opgroeit.. Het uiteten gaan was erg lekker, hebben gewokt! Heerlijk veel vis gegeten.. Ik heb met 2 meiden een goed contact van de pufclub, waarvan eentje echt een dinnetje is geworden.. We hebben 1 keer, een maand na de geboorte van Julen een bijeenkomst gehad, dus toen heb ik ze gezien.. mmm, dus nog niet begonnen bij jou.. Nou ik hoop dat t vervelende gevoel vooral doorzet in weeen!
Ok, nou dat kan toch Vooral als het dit jaar toch weinig zin heeft om de boom op te tuigen.. En wie weet komt het nog. Wat jammer dat er nog geen bod is uitgebracht zeg.. kan me voorstellen dat je dat appartement uitwil.. datzelfde principe hebben wij ook. Wij wonen in Den Haag in een appartement. Voor onszelf is dit opzich geen slechte buurt, maar we zitten wel vlak naast die rommelbuurten, we wonen op de tweede etage, de kids kunnen hier niet buitenspelen. Tot nu toe was het nog niet erg, maar straks moet ik met twee kids, de kar en eventuele boodschappen twee trappen op.. en de kids kunnen niet buitenspelen, etc.. Wil ook echt niet dat onze schatjes hier opgroeien. Maar de laatste tijd staan er echt nog maar héél weinig huizen te koop Wij willen ook graag een 'normaal' huis met tuin enzo.. Dat zal dus maar even moeten wachten.. Leuk dat het eten lekker was! Dat is toch wel belangrijk met een etentje he hihi. En dat is wel leuk ja, dan waren de kindjes nog wel heel klein toen je ze zag.. dat zal wel een verschil zijn nu!
Nou jongens.. ben ondertussen dus al naar het toilet geweest, maar die gevoelentjes zijn er nogsteeds Het is nog wel erg licht hoor, heel kort en onregelmatig, meestal wanneer ik net stil ga zitten of op ga staan ofzo.. maar wie weet gaat het hier binnenkort toch ook maar beginnen! Dat jullie het vast weten Ik ga nu dus nog maar even snel afwassen, boodschapjes halen met me broertje, etc.. zodat ik straks niet net als Consider al puffend nog ga stofzuigen hihi Nee hoor meis, je vertelde het gewoon leuk, bedoel er verder niets mee
consider geeliciteerd meid super geniet lekker en we horen het wel van je. @meetie, ooh spannend dus het begint steeds meer te rommelen nu. lekker hoor. idd nog ff gauw alles doen flink wat in huis halen dan ben je er klaar voor heb je nu verder alles al gedaan wat je moest doen dan? word hier een rustige boel dan hihihi want met baby is er een stukkie minder tijd over de eerste tijd. nou zal eens ff dfd opbellen want krijg weer allerlei info over post dat premie meer is ed de vergoeding minder. is dfd optimaal. dus wil er ff meer van weten.
Hihi inderdaad, dan hoef ik straks niet te gaan stressen. Zowiezo realiseerde ik me net dat ik toch een nachtje in het geboortekliniek blijf slapen, dus dan kan me moeder of Alex het thuis gereed maken.. maar toch.. doe liever zelf zoveel mogelijk. Vind het maar niets als anderen mijn dingen doen haha. Al het belangrijke staat klaar ja. Had me tas al ingepakt laatst.. bedje, kleertjes, enzo liggen klaar.. de maxicosi is gewassen, moet straks alleen in de auto gezet worden, maar dat heeft geen haast.. kan ook na de bevalling natuurlijk. Nja er ligt nu alleen nog wasgoed enzo op me slaapkamer, dat wil ik wel even opruimen nog, zodat ik niet in chaos thuis moet komen, mocht het zover zijn.. Wel jammer ja, dat het hier dan meteen zo rustig is.. zal proberen nog regelmatig langs te komen hoor na de bevalling Zowiezo, ik vind het maar al te gezellig hier hihi. Zet dan wel me laptop in de slaapkamer en ga ik wel typen terwijl de kleine aan de borst zit.. anders zit je inderdaad maar zo naar een muur te staren, wat Busster zei Succes met dfd, hopenlijk kunnen ze alles weer een beetje ophelderen. Al die brieven en dergelijke ineens.. wij krijgen ze ook van onze maatschappijen.. heb geen flauw idee wat alles nou in houdt enzo.. Hahaha ik had Alex gebeld om te controleren of hij bereikbaar was voor het geval ik hem naar huis moet halen, maar hij zit nu volgens mij meteen met een snelkloppend hart aan zn telefoon gekluisterd echt schattig! Nou, tot straks dames! Tenzij het ineens wel héél hard gaat in de supermarkt haha zou wat zijn.. nee hoor, zo erg is het nog niet
Hallo ladies! Gisteravond om 22.40u is onze mooie dochter geboren. Ze heet Valerie Louise, roepnaam Valerie. ff een korte samenvatting: - 16.00u weeën om de 5 minuten, geen onsluiting, weeën dragelijk. - 18.00u 4 cm ontsluiting - 19.30u 4 cm ontsluiting, om de 3 minuten heftige weeën, vliezen gebroken, groen vruchtwater - 20.00u aankomst ziekenhuis - 21.20u volledige ontsluiting - 22.40u is ze geboren Dus eigenlijk is ze in nog geen 6 uurtjes geboren! Erg snel voor een eerste. De weeën waren erg heftig. Met mij, Valerie en me man gaat het prima, we zijn ontzettend blij en gelukkig. Zal binnenkort even een uitgebreide versie van het verhaal vertellen, ben nu moe ( heb de hele nacht naar haar gekeken) en ga zo even slapen.
ooh dat ging dan nog lekker zeg consider, fijn dat alles nu goed is dan. en slaap maar lekker bij hoor is niet niks zon bevalling. weet nog dat ik zelfs vrij ziek ben geweest erna was echt niet normaal. dus lekker rustig aan en veel slapen. al is dat wel moeilijk.
meetie, rustig aan he met je boodschappen hihih niet te zwaar tillen anders kanppen je vliezen straks in de winkel. en kan me voorstellen dat je zelf graag alles van kant wil hebben. dat zou ik zelf ook finer vinden hoor ipv dat idd iemand anrders in je spulletjes loopt te rommelen want die doen het toch anders dan jijzelf. we lekker dan zon kraamhotel achtig iets. hier ga je eigenlijk standard naar ziekenhuis zijn wel hebammes die het thuis doen hoor maar heb i vorige keern iet naar gezocht. en moet zeggne vond het wel prettig in ziekenhuis. ze hadden daar zelfs bevallingbad waar ik heel lang in heb gezeten. beetje jammer dat ik ern iet in kon bevallen dit omdat huin er nog niet veel ervaring mee hadden en omdat madam scheef lag. mar goed volgende keer beter zullen we maar zeggen. nou ga nog wer ff stenen bikken had mnalief gister gevraagd dus vooruit dan maar.
@consider, helemaal goed toch... das dan iid lekker snel gegaan, en kan me voorstellen dat je je ogen niet van dr af kan houden.. lekker van genieten.... @meetie... zou het dan toch gaan gebeuren bij je.. is de aanzet gedaan spannend! en een ander huisje.. kan ik me ook voorstellen dat je je kids niet wil laten opgroeien in een flatje vlakbij een rommel buurt... wat dat betreft ben ik erg blij met ons stekkie.. een hoekhuis aan een speeltuin, en een paar grote grasvelden.... kan ze strax fijn spelen.. alhoewel mn vorige woning ook lekker was, aan de rand van het bos.... en ja das wel jammer dat het dan gelijk een stuk ristiger is op het forum.... ik hoop dat ik dan ook snel weer regelmatig online zal zijn @mamasuus, moet je nog veel bikken? heb jij je verzekeringen nog via DFD lopen, heb daar alles weggehaald toen ik met almar ging samen wonen, heb alles ondergebracht bij de tussenpersoon die het verzekeringskantoor van mn moeder heeft overgenomen... en dfd is nog altijd niet goedkoper en beter dan elders... daarbij had almar zoveel verzekeringen overal lopen dat ik het heb uitgezocht met die man en dat alles tenminste bij 1 kantoor is gegaan.. daarbij heeft dfd Almar flink gen**id met zn autoverzekering toen hij zn wagen totall loss had gereden.... zeiden ze in 1 keer dat hij niet all risk was verzekerd maar dat had ie wel gevraagd, ingevuld enz enz... net effe naar Leende gereden, voor eiken balken.. heeft almar nodig voor ons badkamer kastje... effe weg van kantoor.... bleh.. maarrrr tis wel fris buiten hoor!
@Consider, Heeey Wat een snelle bevalling zeg! Mooi dat alles goed is gegaan en dat jullie het nu ook goed maken! En een bevalling is inderdaad niet niets, slaap maar lekker bij hoor! Ben benieuwd naar je uitgebreidere versie, maar die komt vanzelf Geniet nu maar lekker van je meissie! Leuke namen hebben jullie gekozen, echt meisjes haha @Mama Suus, Hahaha Alles zit nog binnen En is dat nu echt fijn? In bad zitten? Want hoe vang je dan je weeën op? Want je kan je toch nergens aan afzetten ofzo.. In dit kraamhotelding hebben ze inderdaad ook een bad, ik ben wel erg nieuwschierig, al wil ik wel gewoon in bed bevallen, voor zover ik nu denk Wel jammer dat jij toentertijd niet in bad kon bevallen, terwijl je dat wilde, maar misschien de volgende keer inderdaad! Tegenwoordig wordt het steeds normaler. Al zei mijn verloskundige dat ze liever een bedbevalling had, omdat ze dan beter overzicht had over daaronder. Stenenbikse! Moet je nog veel? @Mikmak, Hihi ja ik heb wel het idee dat het is begonnen! Alex is bijna klaar met werken en is dan rond half 4 thuis, hoef ik mij daar in ieder geval geen zorgen over te maken hihi! En als dit doorzet, dan blijft hij morgen maar lekker thuis! (als ik dan nog niet bevallen ben natuurlijk.. anders sowieso hihi) Wat fijn dat jullie al goed wonen! Bij het bos is inderdaad ook lekker.
Maar het schijnt dat je in bad toch maar weinig van de weeen voelt vanwege het warme water? of zit ik daar helemaal naast.... Mooi dat alex om half 4 al thuis is, kun je strax gelijk door naar het hoteldinges... hahahahaha.. ja dat is wel ideaal dat we goed wonen... nou meisss hou ons op de hoogte, want ben wel benieuwd, jullie zijn dan wel met zn 3-en tegelijk aan het gaan zeg... eerst busster, gisteren consider... vandaag jij en dan is het wachten op mij geloof ik... en dan loveley.. of ben ik nu iemand vergeten
nou dames moet nog heeeeel erg veel bikken haha en zijn nog maar paar muurtjes om hahaha moet nog veel meer. heb dr net weer 22 gedaan hahah kreeg last an me rug van voorover staan. doe het wel met beitel aan boormachien hoor hihihi niet meer met de hand die tijd heb ik gehad namelijk voreger toe nik klein was heb ik ook veel gebikt voor pa hahaha vond dat zo geweldig en we verdienden er ook nog wat mee. @mikmak. hij heeft alleen de inboedel op kazerne en zijn ongevallenverz. dus valt mee hoor de rest hebben we in dld. maar jah toen ie dus op uitzending moest moesten we ook een goeie verz voor daar. want ken dr zat die dat vergeten waren of dachten hetn iet nodig te zijn en er zal je dan maar watgebeuren daar ne dr zijn dr heel weinig die dit vergoeden. nu heb ik net gebeld en zeiden ze ook dat we deze beter op kunnen zeggen en ze hadden dan een andere die je gewoon per mnd afsluit dus alleen voor de periode die hij weg is nou kijk dat is beter. weet dat ze erg misleidend zijn. zo heeft mijn vent een soort van spaarloonregeling ofzo. en daar kan hij pas bij in 2041 nou leker is dat. vroeger kon je dat ook gebruiken voor een huis kopen ed nou nu dus niet meer. deze staat vast. daar zijn hij en zijn ma mooi ingelopen. jammer genoeg is daar niks meer aan te doen nu. al zit ik er nog wel eens aan te denken om op te bellen en dan vragen of het niet stopgwezet kan worden dus gewoon dat het niet meer betaald word. en wat nu staat sdat dit dan blijft tot aan 2041 en we er dsan ij kunnen. heb alleen geen idee of dit mogelijk is. wat hebben jullie dan voor verz als hij op uitzending gaat? want de normale verz betaalt dus niet uit. mocht er daar iets gebeuren.
@meetie, ooeps had ik al op goed gedrukt bedacht ik me dat ik jou vergat hihih. maar zon bad is echt wel relaxed hoor. die ze hier hebben is ook niet zon opvouwbare maar en vaste soort jacuzzi achtig ding. zal wel eens foto opzoeken. en lekker warm kan zelfs nog geurtjes in ed. en zitten dus buegels aan voor je handen en je kunt je voeten ergens opzetten echt heel erg prettig en was goed te doen hoor ze daar in wamr water opvangen zat ook temp regeling in. dus was constans zelfde temp werd niet koeler ofzo.
jawel hoor, wij hebben alles via de Noordhollandsche in Nederland lopen... DFD doet alsof ze de enige zijn die militairen goed verzekerd, maar tegenwoordig kun je eigenlijk als militair overal terrecht en beter... we hebben 1 ding voor hem bij de Aegon lopen, dat is dan voor al zn militaire materiaal.... als dat in de auto ligt dat het dan ook verzekerd is... en voor de rest alles bij de andere.... als hij op uitzending is voldoet zijn gewone doorlopende reisverzekering... maar nu weet ik niet zeker of dat via defentie gaat of via onze normale verzekering.....maar ook dat is geregeld.... en als je die spaarloon wilt opzeggen, gewoon via een andere tussenpersoon laten doen... die kunnen dat gewoon overnemen en aanpassen.... en dan kom je er wel vanaf hoor.... DFD baalt gewoon omdat er zoveel mensen wegrennen daar...die denken die soldaten weten niets... maar ja de meeste wel EN ze hebben vaak intelligente vrouwen achter zich staan almar kreeg voor zijn BMW dus niets meer terug, en die had ie pas 1.5 jaar ofzo.... gewoon omdat ze te laks zijn met correcte informatie.. 10.000 euro zo de greppel in
@Mikmak, Ja ik weet het niet, die warmte schijnt inderdaad de pijn iets te verzachten, maar volgens mij is het niet zo dat je de wee nog maar weinig voel. En ik hou jullie uiteraard op de hoogte Ben echt zenuwachtig hahahaha. We zijn inderdaad allemaal lekker snel. Aggi begon eerst en daarna wij drietjes.. En dan inderdaad jij en lovely Wat een gekte eigenlijk haha. @Mama Suus, Met de boormachine is inderdaad wel een stuk fijner dan met de hand Nou nog veel succes met derest dan hihi. En wel beter dat je ook een verzekering kan afsluiten voor maar een periode. Toch maar goed dat je belde dus. En wat vreemd dat je man en zn ma ineens pas in 2041 bij hun geld kunnen, maar wel lekker als het eenmaal dat jaar is! Volgens mij heeft Alex die werkongevallenverzekeringdingen bij Aegon zitten samen met de hypotheek.. Hoe dat precies verder zit weet ik niet hoor Ik weet alleen dat het toen in ieder geval wel goed geregeld was, met als er hem wat zou overkomen. Hier hebben ze inderdaad zo een stenen badding.. beetje jacuzzi stijl inderdaad. Misschien dat ik het wel ga proberen, ben wel erg benieuwd. Zowiezo is een bad nemen misschien wel lekker even. Ik zie wel.. het hangt er denk ook wel vanaf hoe druk het is.. als ik met 20 andere vrouwen lig te puffen dan kunnen we uiteraard moeilijk met zn allen tegelijk in bad hihi.
O Meetie.... Het is dus begonnen! Joehoe Miekje vindt t allemaal errug spannend hahaha..! @ Consider: Wat fijn om iets van je te horen! En super een mooie dochter! Ga maar lekker slapen, dat moet echt ook gebueren.. Daarnaast lekker genieten!
spannend spannend spannend. nu meetie ook al. mikmak wij blijven als enigste over. jij met iets minder als 7 weken. en ik iets minder dan 13 weken. en ik vind het ook al snel gaan. heb nou net alle hydrofyle luiers gestreken. binnenkort alle lakentjes enz nog doen. maar ben eerst ff uitgestreken. haha succes meetie.
hahaha ja lovely... en dan zijn we er allemaal.. voor dan..... maar misschien is mama suus dan wel zwanger ja en linnie is zwanger... augustud 2009.... kunnen we ons op deze 2 focussen...en wie weet tegen die tijd is iemand van ons dan al weer bezig met ronde nr 2, of 3 haha nou heb nog effe wat foto's van de badkamer tot nu toe gezet... behalve jammer genoeg de vloer..... die ben ik dan weer vergeten... maar een klein stukje staat er op.... nou ga uitloggen en naar huis,...