Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Miekje, Jaa ik weet nu wel zeker dat het is begonnen! :D Al zijn de weeën nog wel dragelijk. Ook nog kort en onregelmatig. Dus we wachten geduldig af hihi.
    Volgens mij is Alex echt zenuwachtig, hij is me toch een partij druk :)

@Lovely, Oh dat is ook niet zo ver meer he.. 7 en 13 weken.. echt spannend deze periode zeg!
    En dankje :D

@Mikmak, O ik zie een stukje van de vloer :D Zwarte tegels of niet?
    Ziet er allemaal goed uit hoor! :D
    Maar ga maar lekker naar huis :D Fijne avond!

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ok bedankt voor de info mikmak zou dr dan toch eens meeri n gaan verdiepen want is gewoon zonde betalen elke mnd standaard 51 euro gaat zo van loon af dus merken dr niet veel van maar toch. tis wel zonde zet dat leiver aan de kant voor studie van de kids ofzo.

oooh meetie dus toch begonnen nou ben benieuwd hoor

3. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Bedankt :) Hihi ik hoop eigenlijk ook wel dat hij wat rustiger wordt :p Maar goed, liever dit dan een overstressde vent aan me zijde..

Ik ga nu maar even eten klaarmaken.. gewoon soep opwarmen, bespaart me hopenlijk wat wc-pijn-drama haha :)

Nou tot snel meiden! Ik hou jullie op de hoogte!
    Liefs

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, ja zwarte graniet... maar nu kom ik thuis en komt ineens het nesteldrang gevoel naar boven.. het ziet eruit alsof het huis is ontploft en het tapijt voor de kinderkamer is helemaal goor.... en ligt vol met afval resten..... de kamer moest leeg niet voller.. maar ik mag niet zeiken, dat hoor nu eenmaal bij verbouwen..... :)

ohhh het is begonnen dus.... jippie.. spannend, spannend, en nee 6.5 weken en 12,5 weken is idd niet meer ver... en met mazzel al over 4.5 weken voor mij hihi

@mamasuus... tis graag gedaan hoor... succes ermee.... btw almar heeft ook spaarloon regeling maar loopt na 10 jaar af..... en dat gaat via defensie... daar ook maar eens vragen....... verders suc6 ermee, en als je hulp nodig hebt hoor ik het wel... nu eerst nagelsbijten voor meetie hihi

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    waaaaaah, meetie tis dus echt zo ver nou succes meid. je kunt het he hihi.
    en tis natuurlijk de eerste keer voor alex maar hij weet dat jij het al eens voor elkaar hebt gebokst dus laat hem nou dan maar ff rustig worden toch hahaha.

dat je de kleine man maargauw in je armen mag houden he.

7. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hoho jeetje.. de tijd gaat echt snel als je bezig bent! Het is al weer 10 uur..
    De weeën zijn nu telkens tussen de 3 en 8 min.. meestal rond de 4-5 maar het varieert dus nog wel.. Ik wacht nog heeel even en dan bel ik de vk.. ben wel benieuwd naar hoever ik eigenlijk ben. De weeën duren ook ca een minuut.

8. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mikmak, Nou ziet er mooi uit hoor.
    En die verdomde nesteldrang ook he hihi. Het hoort er inderdaad bij helaas.. die rommel. Even doorbijten en je geduld wordt beloond met een mooi huissie :D

Wie weet over 4,5 week ja! Dat is ca een maandje :D Oh dat klinkt wel heel erg dichtbij haha.

@Mama Suus, Hihi Alex is al wat rustiger ;) Hij zit nu lekker te gamen.

9. Meetie

Meetie Fanatiek lid

4-5 cm we gaan!

10. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    goede morgen dames.

@ consider ook via deze weg nog even super gefeliciteerd met jullie meisje!

@ meetie jeetje jij was gisteren dus ook al bezig . Hoop dat Alex nog rustig is geworden. Spannend hoor me je nu je kleine ventje al in je armen hebt. Ons meisje is al weer een week oud vandaag . Later kunnen onze mooie kinderen lekker daten ha ha

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    oooh meetie wat spannend. nou hoop voor je dat je nu al lekker verwend word daar in het kraamhotel. en fijn dat alex toch ff rustiger geworden is hihi.

@buster, gaat de tijd snel he zo in het begin al weer en wk. en hoe gaat het nu met de voeding alleso nder kontrole al.

@consider ook lekker ant genieten.

@mikmak, jaja jij bent de volgende hiihi. en nu maar hopen dat ik dan tussendoor ook alvast goed nieuws heb he.

straks weer ff turnen met de kleine meid en dan ff naar ma dr tv bekijken hihi. valt ons trouwens wel mee naar wezep op en neer. nou was ie gister ook al om half 4 vrij maar toch hij was er om 5 uur al en das toch prettig. en smorgens doet ie er ook 1,5 uur over dus das nog te doen. hoop dat dat zo blijft als ie dan ergens volgend jaar naar wezep moet dan kan ie toch lekker elke avond thuyiskomen.

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, ben benieuwd hoe het je is gegaan...... geniet maar lekker van je knulletje... enne hoe is het alex vergaan?

@mamasuus, turnze vandaag,
    en ja ben de volgende volgens mij in de rij.... spannend hoor!

de badkamer is nu helemaal betegeld, hij is nu aan het voegen en dan gaat ie de kranen enzo aansluiten en de douche en beginnen met het kastje enz enz... kortom.. de grootste rommel hebben we weer gehad.. alhoewel de babykamer dan nog steeds vol staat....

vanmorgen 10cm sneeuw op de auto, dus op het gemakje naar mn werk gereden... muts praat nog steeds niet met me.. en ontwijkt mn blik nog steeds... laat zich dus erg kennen :) maar morgen nog en dan zijn we er weer af van de week... en dan volgende week nog 3 dagen tegen die kop aankijken.. en dan verlof! heerlijk! ben echt aan het tellen nu

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ooh lekker dan zeg mikmak, das ng eens fijn vooruitzicht toch.
    en badkamer ziet er al mooi uit hoor. zoon soort tegels willen wij er ook graag in. heb de kastjes al een half jaar staan hahah nu de rest nog. zijn er nog nietvoer uit of we hoekbad willen en cabine ofzo. en dan moeten we nog kijken hoe het uitkomt met ruimte want zo groot is ie niet hihi. en moet weer een wc in want die wil ik boven echt houden vind ik zo handig.

nou ga weer verder op zoek naar verz info hihi thanks.

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja dat zal bij ons ook een verademing zijn als de wc boven ook is aangesloten....

ben benieuwd hoe het met meetie is.. heb ook nog niets gezien op dr hyves.....

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Hallo meiden, even een berichtje van mij.
    Met ons gaat het super, Valerie is zo'n mooie meid, ben een super trotse moeder.
    Gisteren was ik heel erg moe, had ook een beetje teveel gedaan. Babykaartjes klaar gemaakt, 2x kraambezoek, alle indrukken van het ziekenhuis. Gisteravond wou ze niet zoveel drinken, ze was denk ik nog erg moe van de bevalling. Maar sinds vanochtend doet ze het weer super, lekker drinken, nieuwschierig om zich heen kijken en lekker slapen.
    Ik voel me vandaag wat beter, plassen doet wat minder pijn en neem vandaag wat meer rust. Ik geniet ontzettend van onze meid.

@meetie, wat spannend! Misschien is jullie mannetje er al, ben erg benieuwd! Hopelijk gaat alles een beetje voorspoedig.

@mikmak, zag heel snel een paar foto's van de badkamer, dat schiet lekker op zeg!

@mamasuus, mijn man heeft een soort van levensloop regeling ook van dfd. Kan hij ook pas na weet ik veel hoeveel jaren bij. Wij zijn nu ook bezig om dit op te zeggen, vindt het echt zonde van het geld.
    Kan je inderdaad ook voor de studie van kids gebruiken.

Sorry heb de rest nog niet bijgelezen.

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @consider, ja het wordt nog eens wat he.....

nou heerlijk toch dat je zo kan genieten van je meissie..... moet je ook lekker blijven doen...

en fijn dat het plassen al weer wat beter gaat... hoop dat de pijn snel weg is.... enne rustig aan he!

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen

Een foto van onze mooie meid!

18. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    aahhhh consider wat een schatje

19. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    @ Consider: meid wat een moppie! Enne, echt je rust nemen hoor! Nu heb je, als het goed is, nog kraamzorg... Straks niet meer! Dus hup lekker genieten met z'n 3en.. Kraambezoek deden wij de eerste 3 weken"max 3 keer bezoek in de week.. (op onze ouders na dan..)

@ Meetie: Ben je al lekker aan t genieten? Vast wel! Hoop dat alles goed gegaan is!

Voor de rest niet bijgelezen... sorry..

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

MEIDENNN ! ! ! :D Sorry dat ik nu pas reageer. Toen we in de richting gingen hadden we me laptop wel meegenomen, voor het geval het nog een tijdje zou duren, dan kon Dylano eventueel Bumba of iets kijken. Maar alles ging zo snel dat de laptop in de auto is blijven liggen hihi. Wilde toen met me telefoon wel een berichtje plaatsen, maar ik kon niet op het forum komen.. kon me niet inloggen :(

Maaarrr.. Om 5:47 is dus ons tweede zoontje Jesse Nicholai geboren! :D :D :D
    De bevalling ging echt zo snel! Zoals ik al aangaf vertrokken wij hier om 4:13 met 4-5 cm ontsluiting naar het geboortekliniek. Daar aangekomen heeft de vk meteen me vliezen gebroken en al vrij direct kreeg ik persdrang. De hulp zei nog van "dat zal wel niet kunnen, want toen de vk net je vliezen brak voelde ze nog een dikke rand.. Maar ze ging toch de vk halen" Gelukkig maar, want toen de vk binnenkwam kon ik het echt niet meer tegenhouden! De vk sprintte naar me bed om te voelen en zag al dat het kindje eruit kwam :D Ik mocht dus al gelijk meepersen! :D Oh wat was ik blij haha! Nou, binnen half uurtje lag hij dus in onze armen!
    Verder gaat alles nu prima! Geen hechtingen, Jesse drinkt goed. Geen pijn bij het plassen.. heb alleen 1 huge aambei :oops: voelt wel wat minder fijn. Heb ook last van naweeën, maar alleen wanneer de kleine drinkt, dus dat is nog wel te doen!
    Heb daarna lekker bijgeslapen in het kraamhotel, me lekker laten verwennen hihi. Alex was naar huis gegaan om even te slapen, maar die heeft geen oog dicht gedaan haha.
    Hij vond het trouwens wel onwijs leuk! Hij zei ook dat hij alles aandachtig had bekeken haha, hoe de kleine eruit kwam, het water en de moederkoek etc. Ooh echt geweldig om te zien hoe hij overal op reageer/reageerde!

Haha toen wij in de richting vertrokken, had ik meteen me moeder gebeld dat zij daar ook heen ging. Zij zou namelijk op Dylano letten. Nou ze was dus echt nét op tijd! Want ze kwam binnen, pakte snel Dylano op, rende weer naar buiten en ik werkte kindje 2 naar buiten!

Oh sorry, ik kan wel uren door blijven praten hahaha. Zit helemaal op de roze wolken!
    Zal binnenkort ook een foto laten zien! Hij is echt veel kleiner dan Dylano! 49-50 cm en 3800 gram. Dylano was echt een beer en had ook hele grote handen en voeten enzo.. nou deze heeft dus een heel klein hoofdje en mini handjes en voetjes hahaha, zo grappig.

@Busster, Hahaha ja leuk is dat he! Dat onze kindjes allemaal 'even oud' zijn :p Wie weet gaan ze inderdaad daten haha

@Mama Suus, Wat fijn dat je mannetje heen en weer kon rijden. Hoop voor je dat hij dat kan blijven doen!

@Mikmak, Zo dat gaat hard ineens met de badkamer! Alleen nog het interieur en genieten kan je!
    Wat een heerlijk vooruitzicht! Na deze week dus nog maar 3 dagen met mevrouw zeur :D

@Consider, Wat een lekker meissie hebben jullie zeg! Terecht een trotse moeder ;)
    En wel rustig aan doen he, bevallen is niet niets.. En iedereen zal je vast wel begrijpen! En inderdaad.. lekker genieten van de kraamzorg hihi.
    Maar wat fijn dat alles goed gaat! Genietse meis!

Deel Deze Pagina