Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    reageer alleen effe op Meetie, want zat al de hele dag op je te wachten hahaha.. maar Super gefeliciteerd met de geboorte van jesse...
    geniet lekker van jullie nieuwe aanwinst...

kom strax terug want moet nu echt naar zwangerschapsgym. tot strax ladies p

2. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Meetie: WOW das echt snel en goed gegaan!

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jesse!!!

Geniet!

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jeee, gefeliciteerd meetie! wat een leuke namen ook zeg.
    en lekker dan dat het zo snel en makkelijk ging. geniet maar lekker en zweef lekker door op je roze wolk.
    dus alex vond het ook geweldig. leuk is dat dan hihi en dat ie ook alles zo vol verwondering heeft bekeken hihi. dat vond die van mij ook zo geweldig om dat te zien.

@consider, wat een knappe meid zeg. echt een mega schatje hoor. en lekker je rust nemen hoor ben je echt nodig. gniet dr lekker van.
    wij hebben helemaal geen kraambezoek gedaan toen maar een kraamfeest mnd later dan ben je al wat gewent natuurlijk kwamen de opa en omas en ooms en tantes wel maar meer ook niet. heb zowiezo eerst 3 of 4 dagen in het ziekenhuis gelegen en daar zijn alleen onze ouders geweest,.

4. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    he meetie gefeliciteerd meid met Jesse. Vind het een super naam . Die naam heb ik heel lang in mijn hoofd gehad voor als ik ooit een zoon zou krijgen. Maar wilde dat nu niet omdat ik niet dezelfd begin letter van de voornamen van john en mij wou gebruiken.
    Maar jeetje jij doet dus ook aan snel bevallen ha ha ben nu nieuwsgierig naar zijn foto maar ga eerst lekker genieten met z'n 4tjes .

@ consider wat een plaatje is je dochter.

Met mara en mij gaat het prima ik heb eigenlijk nergens last van en mara begint nu weer goed te groeien . Ze drinkt steeds beter maar heeft nog een beetje moeite met mijn linker borst rechts doet ze het wel goed. Vandaag was onze kraamhulp voor het laatst . Ik zal haar wel even missen denk ik maar vind het ook fijn dat we staks lekker weer helemaal onze eigen dingetjes kunnen doen. Ik krijg trouwens wel extra begeleiding van een lactatie kundige voor de borstvoeding en dat vind ik wel fijn zodat ik zeker weet dat het goed blijft gaan.

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @consider... wat een moppie is ze zeg... heerlijk toch om zo van jullie kleintje te genieten....

@busster, jij ook joh, lekker dat het allemaal al wat beter gaat met drinken... jammer idd dat de kraamzorg weer weg gaat, maar heerlijk om lekker te kunnen aanrommelen in je eigen huisje zonder dat er een kenau op de hoek staat te gluren :) ;)

nou almar heeft na 2 weken vandaag weer eens een snipperdag genomen.. en gelijk heeft ie.. morgen moet ie weer naar de kazerne, en dan kan een relaxdagje echt nog wel gebruiken.... en hij is nu lekker aan het duiken met mn broer..

vanavond nog wel even over het geklus gepraat.. dat ik niet wil laten blijken hoe bezorgd ik ben dat we de kamer niet op tijd afhebben.. en dat gaat uiteraard gepaard met wat hormoniale tranen.... en zeker niet een aanval ten opzicht van almar, want die heeft de afgelopen 2 weken keihard gewerkt om het af te krijgen....

nu vrijdag gaat ie dan alles afvoegen en kitten.... zaterdagochtend komt iemand helpen met ons eiken kastje, mn broer zorgt dat de granieten plaat voor het kastje vrijdag af is... en dan zaterdag middag gaat ie alle kranen, douche enzo monteren.... du hij hoopt dit weekend zo goed al klaar te komen.. ja en dan nog het plafond erin..

nou had jodokus nog een bericht gestuurd, dat als hij niet wilde helpen dat het ook ok was, en dat als ik niets meer van hem hoor voor morgen dat ik dan iemand anders ga bellen die me het beneden wil afstucen....
    hij had gelijk contact opgenomen met almar en gezegd dat ie maandag zou beginnen bij ons... :rolleyes: we zullen zien.. zal die wel balen dat er niet zo veel meer te doen is behalve beneden nog 1 muurtje stucen en de balk tussen keuken en huiskamer en nog een klein beetje wand naast de kookplaat en een gat gelijk stucen met de muur hahahaha paar uurtjes werk.. :) eigen schuld, had ie zich maar aan de afspraak moeten houden en hebben wij weer geld verdiend...

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @mikmak, lekker zeg dat je nu dan bijna de badkamer af hebt ze kunnen het wel hihi je moet ze alleen af en toe ff op weg helpen.
    ben beniwued of je judokus echt komt dan maandag, en toch prettig toch dat je nu toch weer wat verdiend hebt door hem. kan me voorstellen dat je beejte stressig word over de babykamer die wil je gewoon klaar hebben. geroot gelijk.

@buster, fijn dat het zo goed gaat daar. idd jamer van de kraamhulp. na jah hier krijg ik er bij de tweede waarschijnlijk geen. bij de eerste was het een foutje van verz achteraf. hier doen de fam alles en je kunt volgens mij wel een krijgen voor het gezin maarn iet voor de baby en jou meer huishoudster zeg maar. en ik vond het ook niet zo geweldig aangeizen er toch een vreemde in je huis rondhuppelt en overaal aan en in zit.
    wat goed dat je nu een lactatiekundige hebt ingeschakeld hoe gaat dat nou eigenlijk in zijn werk. ik had toen ook zo iemand moeten hebben miss dat het dan beter lukte.
    zoals je merkt hihi zit het mij nog steeds dwars dat het men ietgelukt is de vorige keer. stom eigenlijk want hebben een goeie gezonde meid en ze heeft toch 8 wk afgekolvde bv gehad maar toch wilde ook zo graag ergens buiten op bankje kunen ziten met kind aan de borts en dat kon dus niet. lijkt me zo sellie.

verder gaat het hiet lekker. madam die was echt bekaf en heeft hele nacht doorgelspaen gevolg is wel dat dr bed beetje nat is en dr luier heel vol maar goed ze heweft wel goed geslapen en das ook wel eens fijn.
    gisteravond ben ik nog naar nieuwe winkel geweest hier in de buurt de netto. is beetje kombi van aldi lids en gewone super. en ze hadden voor de opening 10 %korting dus altijd goed. zijn we in super luxe auto gewest. nieuwste vw weet nam niet meer hihi is nog geen bekende. me pa die had die mee van garage want zijn bus is stuk, vorige wk nog gemakt nu alweer stuk slaat onder rijden zo af hihi iets met computer. dat krijg je dan he met al die computergestuurde dingen. maar erg gaaf bakkie en optrekken poehe echt lekker hahaha.

manlief gister weer wat platen op zolder gemonteerd dat is wel af einde van het jaar dan kunnen we verder naar babykamer toe. (we doen dus hele huis nieuwe stroom enzo voor degene die het niet meer wisten hihi en zijn nu aan babykamer toe na de zolder.) alleen kwamen we tot de fijne ontdekking dt achter de schuine wanden meteen de dakpannen zitten dus geen isolatie erg fijn. dit is op yasmine dr kamer dus ook zo en die is al af. daar moeten we dus vanaf buitenkant bij erg leuk hahaha.

vandaag weer ff achter verz aan.moet echt een nieuwe tussenpersoon hebben. (zou die man een s bellen mikmak) en an die voor afgha nog. miss dat we eerst dan toch die voor 1 of 2 mnd doen via dfd want kan geen andere vinden die dit zo snel doet. anders zitten we nog jaar aan die andere. en kijk ik erna wel verder. want is toch al over 10 wk en das kort dag voor zulke dingen.
    druk zat dus hahaha.
    prettige dag allemaal verder ik ga nu dingen doen hihihi.

7. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    @ meetie gefeliciteerd

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamasuus.. jajaja, ben helemaal opgelucht nu.... met een beetje mazzel komt de badkamer zo goed als af dit weekend, en is de babykamer nagenoeg leeg..pfffff pak van mn hart....

ik ben ook benieuwd of die kerel komt... en ben blij dat almar zich ook enorme zorgen maakt over de kamer....

vanmorgen vroeg hebben ze de grote spiegel voor in de gang gebracht.. ook helemaal mooi....

Gat wat vervelend dat je meissie zo moe is.. maar lekker dat ze iig een door heeft geslapen vannacht.. en lekker dat aan het einde van het jaar is, en shit van de isolatie, kun je er niet wat glaswol tegenaandoen en afmonteren met mdf platen.....

suc6 met de verzekeringen...

hier nog weer een dagje met vervangster.... ben wel helemaal terug getrokken... maar het werkt op die manier.... en dan morgen ochtend naar de echo en bloedprikken... en dan volgende week nog...

vanavond naar de verjaardag van mn nichtje, ze wordt 8 vandaag.... en hoef lekker niet te koken.. alleen nog een cadeautje kopen... zucht

9. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    ff gekopieerd van de maartmama's..

Hey meiden,

Ben ik weer..
    Heb neusspray gehad. Zijn rechter trommelvlies was iets rood, nog geen ontsteking.. Dus preventieve neusdruppels..
    Verder weer de hoogste dosering ventolin.. Meneer is net een sneltrein met zijn ademhaling...
    Koorts, mogen zetpillen geven..(kind gloeit helemaal, ook na een zetpil...)

Morgen terugkomen, als de koorst niet is gezakt..
    Eerder bellen als de benauwdheid erger wordt, hij slecht gaat drinken/minder dan 2 plasluiers heeft, duf/afwezig is...

Verder is hij echt zichzelf niet.. Heeft nog niet eens gekropen... Maar ja wat wil je met zulke hoge koorst en je niet fijn voelen...

:(

:idea: Ben met Julen naar de HA geweest. Heeft sinds gisteravond hoge koorts.. Zie boven het verhaal bij de HA..
    Meiden, ik ben er dus minder... Sorry

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    mikmak, fijn zeg dat je spiegel er ook is. word vast erg mooi dan.
    jammer genoeg is het dus niet zo simpel van die isolatie. op babykamer kan het nu dus nog wel weer daar slopen we an maar gewoon de schuine want eruit en idd isolatie ertegen gips en dan stucen. dat hebben we ook boven de trap gedaan. maar jah yasmine dr kamer is al helemaal af en om daar dan nog weer de wand uit te slopen ed. das ook zonde. en lastig want waar moet zij dan zolang heen. die schuine wand zat zo mooi vandaar dat we dat hebben laten zitten net als het plafond daar hebben we gewoon via de bovenkant gaten in gemaakt vor de spotjes en is dus erg mooi geworden.
    maar eens ff weer vriend van ons erbij hebben die werkt in de bouw en heeft zijn eigen huis ook kompleet gerenoveerd eens kijken wat hij ervan zegt.

nou ga nu weer ff internetten hahaha. alsof ik dat nog niet gedaan heb vandaag en gister. nou jah vandaag ook nog niet echt alleen vanmorgen ff hier. erna zijn we lekker ff met honties wezen lopen.

werkse!

en voor de andere meiden genietse!

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    weet je ik moet ergens wel heel hard lachen, als ik naar mn zinnen kijk en naar die van jou... ik denk soms bij mezelf.. wat heb ik in godsnaam geschreven, echt van die halve dingen.. en dan komt er een reactie die gewoon klopt alsof ik een heel kloppend verhaal heb opgeschreven... maar goed bij jou kan ik ook gewoon het verhaal volgen.... toch maar een half woord, of beetje zin nodig om elkaar te begrijpen hahahaha :) :)

moet er iig wel om lachen

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou dat schiet dna idd op he mikmak hahaha.
    he heb het helemaal koud hier van computeren in de andere woonkamer stat houtkahcel leker aan maar hier is het nog wat frisjes.
    word niet goed van versz aaaah. heb dr al paar gebeld die zeggen millitairen te verz maar geen een die het doet voor ons omdat we in dld wonen jaja europa 1. ou echtn iet dus. is toch onzin hij is toch gewoon millitair net als die andere jongens hij werkt daar ed. gaat voor nederland naar uruzgan en dan willen ze hem niet verz echt belachelijk. had dus zelfs die gevraagd van vakbond en dan uitzendcertificaat maar nee dat kan niet hij woont in dld echt belahcelijk word dr helemaal shaggie van. dan desnoods toch maar die nieuwe van dfd als die het tenminste wle doet.

veel plezier trouwesn op verjaardag ven je nichie.

miekje, jeetje wat vervelend zeg dat ie zo ziek is. verwen hem maar lekker en goed in de gaten houden dan maar. niks zo zielg als een ziek kindje. weet dr alles van.

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    o, jee heel veel splefouten sorry type beetje te snel nu omdat ik er zo lang achter zit

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    whahahaha suus, das nu precies wat ik bedoel... en toch haal ik alles er gewoon uit.. hahahaha

maar goed bedankt, zal wel weer effe gezellig zijn strakjes bij mn nichtje

wat een gezeik met die verzekeringen.. hebben zeker geen zin om de moeite te doen voor je... maar het moet toch echt kunnen, zeker omdat de werkgever nederlands is.....

@miekje, das wel balen dat ie je knulletje zo ziekjes blijft.. want hij was vorige week toch ook al ziek enzo... pfff nou dat iemaar gauw mag opknappen hoor

15. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Bedankt meiden voor de felicitaties! :D
    Toch best apart hoor.. zo van de een op de andere dag een baby in huis hihi

@Mama Suus, hihi jouw man vond het ook wel interessant dus :D Ik stond eigenlijk wel versteld ervan, vooral omdat hij vooraf zei van dat hij wel netjes bij het hoofdeind zou blijven staan. Uiteraard bleef hij ook bij het hoofdheid, maar hij heeft ondertussen dus wel enthousiast alles meegekeken hihi
    Het lijkt mij maar raar hoor.. je geliefde zo pijn zien lijden en zo een heel kind uit der lichaam zien werken :p

Fijn dat het lekker vlot met de bedrading! Alleen jammer dat de isolatie afwezig is..
    En het wilt dus niet lukken met de verzeringen.. Kut zeg! Wel je mannetje hier laten werken maar hem niet willen verzekeren..! Wat is dat nu voor iets achterlijks :(

@Busster, Haha wat grappig dat jij die naam ook lang op het lijstje had staan! Vooral omdat Jasmijn (in mijn geval Yasmijn) bij mij ook op mijn meisjeslijst stond met Dylano (toen wisten we het geslacht niet)! :D Wat toevallig zeg haha!

Fijn dat Mara steeds beter drinkt, nu je linker borst nog :D Anders loop je straks zo scheef he hihi. Wel lekker dat je er nu een deskundige bij hebt. Wat doet die precies?

@Mikmak, Van het weekend waarschijnlijk de badkamer af.. lekker hoor! :D Hopenlijk lukt dat!
    Ben benieuwd of judokus maandag komt.. pech voor hem dat hij nog maar paar uur werk heeft hihi. Vind het zowiezo knap van jullie dat jullie hem uberhaupt nog wat laten doen!

@Miekjes, Oh Jezus.. Julen dus weer lekker bezig :( Wat een gedoe zeg. Hopenlijk knapt hij nu snel op! Gaat het al iets beter? :(

16. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    @meetie

GEFELICITEERD MET JULLIE 2E ZOON.
    JESSE NICOLAI!

@de rest

kom zo snel mogelijk weer reageren.
    maar laptop is weer bij de maker.
    en ben zwaar depri en ongelukkig.

(snik snik)

17. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ meetie ha ha inderdaad grappig dat we dus met namen een beetje dezelfde smaak hebben.
    Die deskundige helpt me met hoe ik moet voeden. Gebruik nu bijvoorbeeld nog een tepelhoedje en dat moet ik proberen af te bouwen. Ze lijkt of Mara genoeg groeit want ik moet haar iedere dag wegen en moet haar zeggen hoeveel ik kolf en wat Mara daar nog extra van krijgt daarvan. Zo weet ze wat ik moet doen zodat ons meisje genoeg binnen krijgt.

Andere dames sorry dat ik even niet op jullie reageer maar zit weer met mijn telefoon te internetten en word anders gek van die kleine toetsjes en lettertjes. Maar hoop dat alles goed gaat bij jullie. X busster en mara

18. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hai girls!

WOW! Allereerst:

MEETIE: GEFELICITEERD MET JULLIE 2e ZOONTJE JESSE!!

CONSIDER: GEFELICITEERD MET JULLIE MOOIE DOCHTER VALERIE!!

OOK BREGJE: NATUURLIJK NOG VAN HARTE MET JULLIE DOCHTERTJE MARA!

Echt super dat al jullie babies he-le-maal gezond zijn! Geniet er van dames, het is zo voorbij!

Dat even snel van mij.. :)

Dikke knuff!

19. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    @consider

oh meis sorry

heb jou nog helemaal niet gefeliciteerd met je dochter valerie.

GEFELICITEERD MET JE MOOIE DOCHTER

geniet ervan.

liefs mij

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @lovely, wat is er dan dat jou zooo verdrietig en depri maakt... is het de thuis situatie? och meisss, wou dat ik wat voor je kon doen...

@busster, no problemo, we zijn er hoor..... en allertijde

meetie, ik wilde dat ook niet meer, maar ja almar wilde dat toch maar door laten gaan.... we zullen zien

nou ik ga naar bed en hopen op een goede nacht een keer! xp

Deel Deze Pagina