Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @mikmak, nog een beetje kunnen slapen? kan me voorstellebn dat je je nu stukken beter voelt omdat alles nu toch bijna af is miss slaap je dan ook wel beter hihi. nu die buik nog straks hahaha.
    nou en met die verz. ze zeggen dus nee doen we niet omdat je in dld woont als er dan schade is kunnen we niet makkelijk kijken ik dus jah hallo tis alleen ongevallen. daar hoef je dus niet voor naar dld. aangezien hij millitair is. vind het echt zo belachelijk. maar goed zoek rustig verder en wacht dan maar ff die andere van dfd af die dus per mnd kan anders doen we die ff tijdelijk en dan kijken we erna wel verder. weet ook niet goed of deze die we in dld hebben genoeg dekt hebben wel hele uitgebreide en staat in dat ie millitair is maar jah. zul je zien dat ze hier zeggen nee dekken wen iet want hij werkt voor nederland. aaaaah wat een gedoe.

@buster, wel fijn dan zeker zon lactatiekundige, hoe vaak komt ze dan? ik heb het toen ook met tepelhoedjes geprobeerd dat ging idd wel wat makkelijker. en miss beetje rare vraag hoor maar word zon lactatiekundige nou vergoed door verz of moet je dat zelf betalen. hoop voor je dat ze ook snel dr andere borst goed pakt.

@meetie, ja die van mij heeft toen ook stiekem stteeds ff gekeken en heel hard geroepen jaja ik zie haar whahaha. het gaat gaat goed hoor dr komt wat. die was echt ook zo enthausiast.

wat grappig trouwens dat jullie ook jasmijn hadden hihi daarvan heben wij dus yasmine gemaakt. mijn vent zag die naam toen in de krant staan. en ik wilde graag een prinsesjes naam hihi prinses jasmine van aladin. dat kwam toen dus meteen goed uit.

nou vandaag heeft manlief wer een examen. en hij gaat verhuizen vandaag naar luxere kamer. is ie gister al mee begonnen. hij zat nu op een waar ie dus de douche deelt met heel de gang. en straks heeft hij wweer samen met een alles. das veel beter hijm oet er nog zolang zitten. snap niet dat ze die jongens die er paar weekis zitten niet op de oude kamers doen en waarom hij die er meer dan een jaar moet zitten dan niet gewoon meteen een luxe kamer krijgt. voor paar weekies of maandjes maakt hetn iet uit maar om nou konstant dat te hebben is ook niks.
    dan gaan onze telefoonrek miss ook wat omlaag als ie telefoon op kamer heeft.
    dan vanmiddag gaan we dan toch naar emmen. voor een bril en alvast paar dvd`s hihi. moet alleen ff kijken hoe ik die voor me vent stiekem haal want die wil de lama`s graag hebben de nieuwste.
    nu ff huis opruimen met madam hihi
    hoop alleen niet dat dat ze ziekjes word ze is steeds erg warm voor haar doen. gisteravond zelfs 37,7 nou weet ik dat is niet te hoog normaal maar voor haar is dat al reden om op te passen. ze zit normaal net als mij onder de 37. na jah we houden het in de gaten en dr emergency kit gaat mee. altijd eigenlijk hihihi.

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Jeee heb wat gemist!
    Het is hier ook een vreselijk gekkenhuis, bijna allemaal zijn we ziek en het ergste vind ik nog dat Alyssa en danny zo ziek zijn, zo zielig..

maar ...
    consider, van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochtertje. Lekker genieten!!!

meetie, meis jij ook van harte gefeliciteerd met jullie zoontje, vlotte bevalling zeg en fijn dat je op een roze wolk ziet, geniet er maar lekker van.

Gaat ineens hard zeg met al die bevallingen! Zal wel ff rusitiger worden hier (?) kan ik mischien keertje meelezen met jullie haha..

nou ga weer, want tijd voor mezelf is ver te zoeken nu!
    Moet hier de zeehondjes troosten.. ;)

liefs elies

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    zo de groeiecho, vanmorgen al heel vroeg op.. kon toch niet meer slapen en alle boodschappen al gedaan, en de was en vervolgens naar het ziekenhuis gereden... eerst bloedprikken, moest daar gewoon 3 kwartier wachten.... maar had er een uur voor uitgetrokken omdat ik dat wel had verwacht..... nou toen de echo.... maar wat zie je het slecht zeg als die kleine al zo groot is... nou de groeiecho was helemaal in orde, ze is nog steeds conform afmeting en gewicht, nu bijna 2200 gram geloof ik... heb de papieren in de auto laten liggen.. zo effe pakken.. ze vond het wel jammer dat ik niet alle echo's daar had gedaan, maar legde uit dat dat aan hunzelf lag.. ze waren bij de eerste meting zooooo onbeschoft dat mn vriendin en ik bijna huilend naar buiten gingen, dat ik alles van het ziekenhuis heb gemeden, en elders heeft gedaan.. vond ze wel jammer... en heeft me nog even het hartje laten luisteren, en nog wat dingetjes verteld, en dat de placenta nu aan de rugzijde lag enz enz.. kortom alles ok...

op naar de eindstreep

nou en tijdens de echo werd ik gebeld, zei nog, och das mn werk, om te zeggen dat ik niet meer hoef te komen... nou zegt die dokter, zou het.... dus ik pak na afloop mn telefoon, is het mn werk met het bericht dat ik niet meer hoef te komen, omdat hun ook zo naar huis gaan hahaha.. nou lekker weekend dus.. wel jammer dat ik nu zooo vroeg ben opgestaan om alles te doen.... maar geeft me nu wel de tijd om thuis het poetsen af te maken

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamasuus, nou ben om 11 uur in slaap gvallen tot kwartover 12.. toen belde mn mannetje, om te vertellen dat de bbq met de kazerne leuk was... en toen weer wakker gelegen tot 1 uur ongeveer, en daarna doorgeslapen tot 6.15... dus niet heel lang, maar al meer dan andere nachten hahaha

maar wat stom zeg met die verzekeringen zeg.. moet je dat nu in DLD gaan regelen?

Succes met zn examen vandaag.. en toe maar naar een luxere kamer....

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou nog even vertellen over de bevalling van Valerie.
    Maandagochtend voelde ik al een raar gevoel in me buik. s'middags kwamen de weeën steeds regelmatiger, al om de 5 minuten, maar ze duurden maar 40 seconden. De weeën waren nog erg goed te dragen. Om 16.00u kwam de vk even kijken, ik had nog geen ontsluiting. Ze zei dat ze om half 8 weer zou komen. Maar ze had zo'n gevoel dat ze eerder moest komen, en ze was er dus alweer om 18.00uur. Dat was maar goed ook, want de weeën waren erg heftig geworden en ik had al 4 cm ontsluiting. Om half 8 kwam de vk weer, nog steeds 4cm. Toen heeft ze de vliezen gebroken, helaas was het vruchtwater groen. Dus op naar het ziekenhuis, waar we om 20.00u aankwamen. Ik moest aan de ctg wat ik erg vervelend vond, omdat ik nu op me rug liggend de weeën op moest vangen. Toen kreeg ik een prikje petadine (had daar zelf om gevraagd) maar dit hielp voor geen meter, de weeën waren al zo sterk. Ik zei zelfs....geef me wat meer van dat troep!
    Om kwart voor 10 gingen ze kijken hoeveel ontsluiting ik had, en ik zat al op 10cm!
    Ik mocht mee gaan persen!
    Tijdens het persen kwam ze ver omhoog, maar ze zakte steeds erg ver terug het geboortekanaal in. Toen is besloten haar een beetje te helpen met de vacuumpomp. Daarna was ze er in 3 persweeën. De navelstreng zat om haar nekje, dus namen ze haar meteen mee. Maar gelukkig was er niks ernstigs aan de hand. Toen werd ze op me buik gelegd en kon gewoon niet geloven dat ze zo uit me kwam, zo mooi en compleet.
    Ik had een klein scheurtje in me schaamlip en daar moesten 2 hechtingen in. Pfff dat was niet fijn, was erg boos op de gynacoloog. Maar dat was ook geen aardige vent (was dezelfde die zo raar deed bij de echo 1 week geleden)
    Daarna hebben we de opa's en oma's ff opgebeld. Me moeder kwam een half uur later langs, helemaal een trotse oma.

Daarna lekker gedoucht, en mocht ik naar me kamer. Hele nacht natuurlijk niet geslapen, continue naar me mooie meissie gekeken.
    Volgende ochtend naar huis, waar me man de tuin mooi had versierd. Ben ook erg trots op hem, hij heeft me erg goed geholpen en was echt een hele steun.
    Achteraf vond ik de bevalling erg heftig. Ik had erg snel al cm ontsluiting, daarom waren de weeën ook erg heftig en kon ik ze moeilijk wegpuffen. Maar goed, 5 uurtjes pijn lijden en daar was ze.

Gisteren had ik last van stuwing au au au, maar vandaag is het weer over. Plassen doet geen pijn meer, en voel me aardig fit. Iedereen zegt ook dat ik er erg goed uitzie.
    Vanochtend heb ik haar heerlijk in bad gedaan en zonet heeft ze het hielprikje gehad. We hebben een erg aardige kraamhulp.
    Bedankt voor al jullie lieve berichtjes!

Edit: Wil nog ff vertellen dat ze het echt super goed doet, gisteren zat ze al over haar geboorte gewicht! Ze heeft ook niet zovaak een kruik nodig, ze kan zichzelf al aardig op temperatuur houden!

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    @Meetie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jesse! Wat een super snelle bevalling!
    Wat een leuke naam! Ben je er zelf ook tevreden mee ;) Hoe vond Alex het? En hoe vind Dylano het om een broertje te hebben? Hoe voel je je nu, beetje bijgekomen?
    Nou we zijn wel allemaal van de naam Jasmijn....ik vond dit ook erg mooi voor een meisje.

@mikmak, wat heerlijk dat de badkamer af komt dit weekend! Eindelijk maar toch. Kan je lekker met de babykamer bezig. Heb je nog een cadeautje gevonden voor je nichtje?
    En hoe ging het bloedprikken en de echo?

@miekje, wat zielig dat Julen zo ziek is, het zit niet mee de laatste tijd. Hopelijk gaat het snel wat beter, want dat arme manneke zal zich wel erg beroerd voelen.

@busster, jammer dat het voeden wat minder gaat. Gelukkig heb je deskundige hulp. Hopelijk gaat het snel weer iets beter.

@lovely, hopelijk doet je computer het snel weer. Is het weer hommeles bij jullie thuis? Verdorie het zit je ook niet mee.

@mamasuus, ppfff wat een gedoe met die verzekeringen. Wij hebben gisteren net bericht gehad dat de levensloop van dfd is beëindigd.
    Hopelijk haalt je man zijn examen (heb ff niet mee gekregen welk examen) En veel plezier in Emmen

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @consider, iets naar boven staat het complete echo/bloedprik gedoetje...
    en ja heb eigenlijk een veels te duur cadeautje gekocht, maar vond het zooo leuk.... heb haar een gouden ringetje gekocht met een blauwe steen erin... 55 eurie.. pffffffff normaal ga ik niet boven de 20 euro voor mn neefjes en nichtjes, maar ach. ze is de oudste van alle 7, en haar ouders worden de peetouders van onze meid.... en ik vond het ringetje gewoon mooi.. vooruit dan maar... ze kwam me dan ook een hele dikke knuffel en kus geven... want het was ook nog haar lievelingskleur blauw.. :)

maar he dat is nog enigszins ok gegaan dan met je bevalling.. en kan me voorstellen dat je gewoon zoooo trots was op jullie perfecte meissie..... geniet er maar van, en wat heerlijk dat het allemaal zo goed gaat

8. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Goed, hier helaas nog geen verbetering...
    Moeten straks, half 5 weer naar de HA..
    Tis nog steeds een heel zielig hoopje Julen..
    Dus sorry dat ik niet reageer..

Meiden, geniet van jullie kleintjes! Ze worden zo snel groot! (hihi) Ik had met Julen al na 8 weken zoiets van: 'ehhh, waar is t 'kleine' nou gebleven'...

@ Mikmak: nog even en je bent van je te leuke (hahaha) vervangster af!
    @ mama suus: fijne pakjesavond!

@ all: fijn weekend

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    @mikmak, oepsss had dat nog niet gelezen!
    Fijn dat alles goed was op de echo. Inderdaad kun je op het einde van de zwangerschap het niet meer zo goed zien. Echt vervelend dat je 3 kwartier moest wachten op bloed prikken, heb altijd zo'n hekel aan wachten.
    En wat heerlijk dat je al lekker vrij bent!
    Hoe is het nu met je vervangster? Nog steeds zo onmogelijk vervelend?
    Een gouden ringetje! zoo toe maar weer! Ach ja soms is het gewoon zo heerlijk om ze ff te verwennen. Was ze er blij mee?

@miekje, jeetje dus het gaat nog niet goed met Julen :( Arm manneke. Hopelijk kan de huisarts iets voor hem doen.

@Eliesja, wens jullie allemaal veel beterschap toe! Het schijnt wel erg rond te gaan nu. Bij een dochterje van me vriendin, was meer dan de helft van de klas ziek.

10. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Hey meiden, was ze weer...ook hier is het net Pieter Buren...vooral voor Meagan vind ik het zo zielig..maargoed gaat vanzelf wel over..alleen die hele korte nachtjes nekken me een beetje..zucht..

even tot de nieuwe mama's

VAN HARTE GEFELICITEERD MEIDEN, MET DE GEBOORTE VAN JULLIE PRACHTIGE BEEBJES !!!
    (heb al wat foto's mogen bewonderen ...en zijn stuk voor stuk echte prachtige lieve beebjes!)

GENIET LEKKER VAN JULLIE KRAAMTIJD , ZE WORDEN ZO SNEL GROOT !

even een spammetje van onze kleine meid..

Hoe gaat het verder hier?..komen steeds meer nieuwe meiden bij zag ik..gezellig meiden !
    Zo ga er weer vandoor, Meagan begint steeds meer tegloeien...vind het zo sneu voor haar!

tot laterrrrrrr

11. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ alle mamma's van zieke kindjes hoop dat het snel beter met ze gaat .
    .
    @mama suus ja die deskundige word vergoed dat komt omdat de vk toestemming gegeven heeft voor extra uren kraamhulp omdat het vanaf het begin niet helemaal lekker ging met mara's voeding.

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @consider, ja precies.. tis idd effe slikken, maar och die meid was er zo blij mee.. dikke knuffel, dikke kus, het kon niet op... ze voelde zich net een prinsesje hahahaha....

ach die vervangster, blijft een p*kkewijf hoor.. moest laatst op het matje komen omdat ze een half gesprek had opgevangen en ze dacht dat het met haar te maken had.. nou nee niet echt... ja zij kwam ook ter sprake, maar als feit dat ze mij ging vervangen, maar ze ving blond geboren niets bijgeleerd op.. en eigenlijk had dat met mij en degene aan de andere kant van de lijn te maken die iets niet kon vinden, en begrijpen hahaha.. heb tegen mijn baas gezegd... prima joh dat je me terrecht wijst, want ben idd niet aardig voor haar, en als zij iets op ziczelf betrekt ook ok... boeit me niet hahaha.. ja wat moet ie dan he.....

en zij durft mij niet meer recht in de ogen aan te kijken , dus dat zegt genoeg.... voor de rest hou ik hert oppervlakkig en zeg wat ze moet doen en corrigeer haar indien nodig en voor de rest laat ik haar voor wat het is.... schijtwijf..... ze blijft toch vermoeiend, ja maar discussies aan te gaan, en niets aan te nemen van een ander, en er van uit gaan dat wij het fout doen en de klant en zij niet... en ze doet nooooooooit wat als je zegt dat ze moet opletten enz enz enz... zucht... nog 1 week, ga eerder met verlof en neem dus 17 weken verlof.. en als de wet er door komt voor vanaf januari kids dan heb ik 22 weken verlof en een week vakantie hahahaha

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    zo het huisje beneden gepoetst, de voorbereidingen voor de mousaka getrokken.. alleen nog in de ovenschaal doen, en dan strakjes als almar thuiskomt alleen nog opwarmen jammie.....

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Consider, wauw zeg dat heb je super gedaan hoor, 5 uurtjes, ja de weeen blijven geen pretje, maar je krijgt er wel zoiets moois voor terug en wat goed dat het zo lekker gaat met je meisje..

bedankt voor de beterschapjes..

net wat diaan zeg de nachten nekken je wel ja door de zieken, maar ja gaat idd weer over en dan liggen wij straks ziek op bed haha.

diaan, wat is het toch een schatje zeg..*smelt...

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nou hier gaat het weer eens trager dan gepland.... hoe verrassend.. gisteren wilde manlief gaan voegen, en wilde koste wat het kost dat het voegsel in huis was en de kit enzo.... nou dus ik speciaal om half 8 sochtends naar de bouwwinkel gegaan, omdat ik toen nog gewoon moest werken na de echo... heeft ie zoals ik al een beetje verwacht had dus niets gedaan.. grrrr... vroeg hij ook nog, heb je nog iets op je lever.. nou heb al 8 maanden niets meer op mn lever... duh.... dus zei hem, dat ik het niet leuk vond dat ik perse voegsel en kit moest halen, dus voor dag en dauw me nest uit om dat voor hem te gaan halen, en dan is het niet leuk als je besluit om toch maar niets te gaan doen... dus zei die, nou dan zaterdag ochtend om 7 uur de wekker zetten.... zette hij hem om 6... grrrr en dan vervolgens nog tot kwart voor 8 blijven liggen.... nou en heb weer bijna geen oog dicht gedaan, dus was behoorlijk chagerijnig... uiteindelij op gestaan.. kleed ie zich aan gaat ie nog effe weer terg op bed liggen... ik kookte zo'n beetje....
    uiteindelijk zijn we om kwart over 9 begonnen, en is het nu pas bijna klaar.. en hij is nu even het blad halen voor de wastafel... en dan de rest voegen......

dus vrees met grote vrezen, dat er na dit weekend nog steeds geen nieuwe badkamer is....

1 lichtpuntje... het is wel erg mooi!

nou ik ben helemaal opgezwollen van het vocht en het werken, en moet nog effe naar de winkel toe om koffiefilters te halen... enzo, maar zie er niet uit.. dikke wallen, vieze kleren, geen make up en mn haren ook niet gedaan .. zucht....

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hallooooo! Schijnt dat ik me hier moet melden ;)
    Ben ook een militairsvrouw. Mijn man is net terug uit TK en we zijn meteen begonnen met klussen :D

Dusseuh, mag ik bij jullie cluppie?

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jeetje wat gaan jullie weer hard zeg!

nou eens kijken of ik wat heb kunnen onthouden hihi.

@mikmak, fijn he mannen, weet dr alles van en als ze dan eenmaal bezig zijn stressen. deed die van mij vandaag ook weer. was ie om 11 urr ff met me pa tent opruimen klaagt ie bij mij later dat ie veelste laat thuis was dus ik zeg dat zo tegen me ma dat pa hem niet eerder bracht zegt pa jah hij voreg zelf om biertje aaah. ff nsle eten tussendoor toen ik weer weg ff tanken. en erna druk hier bezig en hout voor hem opruimen ed. voreg ie of ik ergensm ee wilde helepen nou ok maar ging ie ook ineens zagen dus ik denk weet je wat laat ik eens ff gaan afwassen hoor het dan wel als ie zover is. dus hij klaar met zagen wil ik met hem opruimen. zegt ie nee hoeft niet meer is bijna 5 uur zou ik naar je pa zaag trug brengen en biertje pakken. nou jah zeg en hij is er nu nog niet hij heeft niks met madam gedaan vandaag en die ligt nu al op bed ben dus best wel beetje pist op hem nu.

wat fijn trouwens dat je echo helemaal goed was en dat deze echo madam wel aardig was. ook balen van je badkamer maar word idd wel erg mooi zulke tegels willen wij straks ook erin vind ik erg mooi.

@buster, wel prettig dan zeg dat je die deskunidge vergoed krijgt helemaal super ook dat het dan nu lekker loopt zo.

@diaantje, wat een knappe meid heb je zeg. beterschap met het spul daar.

@miekje, en hoest nou, wat vervelend dat het niet opkanpt zeg. hoop tco hecht voor je en natuurlijk voor julen dat hij snel opknapt

@consider, gelukkig dat alles goed was met de bevalling en dat de navelstreng niks uitgemaakt heeft, wij hadden dit ook waardoor madam paar dagen op ic heeft gelegen niks ernstigs hoor maar gewoon preventie.
    en die hechtingen he pff ken het verschrikkelijk dat kan ik me nog het best herinneren van de hele bavalling die vervelende trekkende hechtingen. aaah. fijn dat je je al weer lekker fit voelt. houd vast dat gevoel.

@meetie, en nog lekekr ant genieten. op je roze wolk.

@ladyxochi, welkom hier sellie datj e mee komt kletsen. en nu willen we alles weten hoor dus wat is onderdeel van je vent ed hihi. waar was ie bij toen ie op tk zat.

zelf zijn wij ook nog druk aan de klus. mijn vent die is in april trug gekomen zat bij pantsergenie. nu is ie in opleiding voor et en gaat ie in feb weer ff paar weekjes weg.

ooh, heb nu toch maar die etospillen gehaald hoor hahaha waren ja toch in emmen gister. is wel handig zit ook meteen me magnesium in hoef ik die niet meer appart te slikken. dus ben beniwued.
    vandaag ff naar karwie geweest voor me vent en naar halfords voor koplampen. jaja gaat lekekr hier. heb nu ook de eerste kerstkadoos voor madam binnen hihi. wall-E en kung fu panda allebei special edition. en een prinsessen dekbed en kalender voor op dr kamer.
    vandaag nog ff ringetjes voor dr wezen kijken heb al leuke gezien ze was mee voor de maat en kost maar 7 euro dus das nog eens leuk als ze hem dan kwijt raakt doet het niet zon zeer hihihi. en ff mooie oorbellen uitgezocht nu nog ff zorgen dat manlief weet welke hahahah. wil graag gouden ringetjes voor de kerst maar niet te simpel wilde ze vorgi jaar ook al maar ja toen was ie weg. en heb nu hele mooie gezien zijn aan een kant goud en andere wit goud dus kan ze ook omdraaien als ik dan eens zilveren ketting oid omheb dan kan witgoud beter handig toch.
    nou ga nog ff aktiecode invullen van karwei haha. is voor een disneydvdbox dus die si altijd welkom.

fijn weekend meiden en geniet van de beebjes.

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Sja uhmmmm.... Ik weet eigenlijk niet wat ik daarvan hier op het forum moet zetten. Iedereen kan zomaar meelezen, hè...
    Ik kan denk ik wel zeggen dat ie een ELTN bij de GNCIE is. Hij heeft op TK een andere functie gedaan dan normaal hier in NL, maar volgens mij wordt ie weer gewoon pelotonscommandant als z'n vakantie voorbij is.

19. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    zijn hier meiden waarvan hun man ook thuiskomt over 12 dagen uit afgh. ?

20. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hey meiden!

Ik ga straks proberen terug te lezen...
    Julen gaat steeds de betere kant op. Heeft ooronsteking (alweer..) en krijgt ABkuur nu..

Ik heb net gewerkt (slaapdienst gehad).
    Nu ff een bakkie koffie..

@ LadyXochi: welkom! Leuk die afkortingen! Mijn man is SGT1 bij een GNCIE...
    Fijn dat je mannetje weer terug is!

@ Mila: Op dit moment zijn er geen mannen van dit clubje uitgezonden...
    Maar ik neem nu aan dat jou mannetje over ong 2 weken thuis komt?!
    Heerlijk hoor! Waar zit hij? vertel! (als je wilt hoor..)

Liefs Miekje en tot later!

Deel Deze Pagina