Hij zit in TK vandaag of morgen komt hij terug uit de bergen en dan inpakken en een biertje drinken op Kreta en dan lekker naar huis! Hij is 4,5 maanden weggeweest!
@ladyxochi, je moet idd wel wat voorzichtig zijn vind ikzelf ook altijd dus ik gebruik ook geen namen oid hoor, ja van madam maar das geen punt. maar dusn iet van manlief. en niemand weet toch waar je woont ed met je nickname dus valt denk ik wel mee hoor. tis wat anders als je dingen overm issies in de ronde gaat gooien maar neem aan dat je dat zelf ook nog wel begrijpt hihi. maar dus gewoon functie ed moet volgens mij geen punt zijn. dat kun je toch ook op iemands kloffie zien maar dan ook niet waar ie wegkomt. dus wat je nu idd gezegt hebt is geen punt hihi. is ie lang weggeweest dan? oftewel gewone 4 mnd of meer of minder dat kan natuurlijk ook. zo moet die van mij volgend jaar paar weekies. zijn jullie allang bezig dan. en dan bedoel ik met stoppen met pil ed. ik was dus ook gestopt al toen manlief daar nog zat. we wilden toen ook meteen beginnen maar hebben het nog ff uitgesteld en zijn nu in ronde 4. @mila, wat sellie zeg dat je ook hier bent. en nee die van mij is nu niet weg. volgens mij is er wel 1 weg maar weet hetn iet heel zeker die is hier niet heel vaak. maar die komt vast niet al zo snel thuis. hou je het nog beetje vol. spannend he. @miekje, he dus gaat nog niet echt de goeie kant op daar. vervelend zeg. en ooronsteking is zo heftig altijd dan he. hoop dat de koffie je er weer beetje bovenop helpt hihih. @mikmak, druk in de badkamer neem ik aan...... hoop dat het lekker opschiet nu. en dat ie toch echt officieel af is deze wk. nou hier zit manlief ook al op de zolder is al voor de helft af dus schiet lekker op. kunnen binnenkort de meubels van babykamer erheen en kunne we daar beginnen. en ondertussen natuurlijk nog buiten met stenen bikken hahahaha. nou ga weer verder. gr
He Meiden , Ik zag snel dat er weer wat nieuwe namen voorbij kwamen , welkom hier ! Praat gezellig mee. even een update Pfff ik heb vandaag besloten te stoppen met bortsvoeding omdat ons meisje te weinig binnen krijgt . Ze is niet tevreden na de voeding en doet er ook bijna een uur over en dan komt ze voor de volgende voeding al weer na een uur dus zat bijna de hele dag met haar aan mijn borst. Vandaag met de laktatie kundige gesproken en die wil natuurlijk dat ik het blijf proberen aan de borst maar gisteren was ons meisje 100 gram afgevallen en dat kan echt niet . Dus streep eronder en gewoon aan de fles zodat Mara en ik alle 2 weer rustig kunnen slapen. Werd helemaal zenuwachtig van het feit dat ze te weinig binnen kreeg en daardoor werd mijn borstvoeding nog minder. Nu voel ik me meteen beter en Mara ook want die ligt lekker met een vol buikje in haar wieg. spreek jullie snel weer. Dikke kus
@buster, je moet doen wat jrezelf het beste lijkt hoor en wat het beste voelt , je kunt wel blijven klooien maar ales je erzelf niet lekker bijvoelt dan wil dit ook niet. dus knap van je dat je deze keuze hebt gemaak kan me voorstellen dat ie moeilijk was en is. hoe is ie verder met jou en de kleine meid? @mila, jeeee. lekker weer op het kamp. gelukkig zeg kun je nu lekker alles voorbereiden met de kids.
Hallo meiden, Heb vandaag me jankdag....zullen wel de kraamtranen zijn! Morgen gaat me mannetje weg en ben bang dat ik het niet alleen kan, terwijl ik onbewust wel weet dat ik het wel kan. Maar me mannetje hoeft maar een paar daagjes en dan is hij 3 weken vrij, dus ff doorzetten. Morgen is de kraamhulp ook voor het laatst, jammer, vond het wel lekker makkelijk. Gisteren en vanochtend zijn me schoonouders met hun 3 kids geweest. Kon het gisteren een beetje slecht aan, vond het eigenlijk veelste druk. Maar ja ze komen van ver....Maar goed dat is weer voorbij, en de rest van de week krijgen we ook nog wat bezoek van familie en vrienden. Vandaag zijn we voor het eerst met Valerie naar buiten geweest, ff een stukkie gewandeld. Niet te ver, want me conditie is nog ver te zoeken. Vk is vandaag langs geweest en heeft me hechtingen verwijderd. Alles is mooi geheeld en heb geen last meer met plassen, poepen etc. Ik bloed ook helemaal niet veel meer. Heb nog wel enorme borsten, maar ze doen niet pijn...ze lekken alleen een beetje. @Mikmak, Jeetje dat jij op het matje moest komen omdat die vervangster dacht dat ze wat had gehoord....niet normaal. Kan me voorstellen dat je helemaal gek van haar wordt. Gelukkig nog 1 weekje. Kan me voorstellen dat je je ff ergerde aan Almar. Ik kan ook erg slecht tegen zulkse dingen. Is het toch nog afgekomen? @LadyXochi, welkom hier....tuurlijk mag je meekletsen! Dus je mannetje heeft nu lekker vakantie. Zit hij normaal gesproken in Wezep? Mijn man zit ook bij de genie. En wat doe jij verder in het dagelijkse leven? Ik zet hier ook niet alles neer hoor...in iedergeval geen namen, want tja..je weet maar nooit. @mamasuus, dus jullie hebben allemaal leuke dingetjes gekocht. Heb je je man al een hint gegeven over de oorbellen @Mila, welkom hier...klets gezellig mee. Dus je man komt over een paar dagen thuis, heerlijk! Fijn dat hij weer op de base is...straks nog ff naar Kreta en dan weer lekker naar huis. Ga je nog wat leuks doen voor de thuiskomst? En wat doe jij verder in het dagelijks leven? @Miekje,gelukkig gaat het met Julen wat beter. Dus alweer een oorontsteking :S Hoe kan het dat hij daar zo vaak last van heeft? @Busster, meid....voel je absoluut niet schuldig! Met flesvoeding wordt ze ook groot....en het is gewoon heel belangrijk dat jullie allebei goed in jullie vel zitten.
M'n man is ook 4,5 maand weggeweest. Ik ben gestopt met de pil toen hij weg ging en we zijn dus begonnen toen hij weer terug kwam. Maar volgens mij word ik vannacht ingesteld, dus op naar de volgende ronde. En wat ik doe? Om het makkelijk te houden: Ik ga over de kwaliteit van nieuwe software
@ consider gewoon lekker huilen hoor als je het gevoel hebt dat het moet anders krop je alles maar op en komt het er later 3x zo hard uit , ik heb gister avond ook lekker liggen snikken bij John op schoot vond het zo vervelend voor Mara dat ze honger heeft gehad en dat ik niet meer voeding voor haar heb maar je hebt gelijk ook met de fles worden ze groot alleen maak je voor jezelf een ander beeld als je zwanger bent en als dat niet blijkt te lukken ga je aan jezelf twijfelen terwijl je weet dat het niet je schuld is. Snap best trouwens hoe je je voeld hoor zou er ook niet aan moeten denken dat john morgen zo gaan werken terwijl ik weet dat ik het in mijn eentje ook wel red. Jeetje je schoonouders met 3 kids op bezoek kan me voorstellen dat je dat te druk werd. @ Mamasuus Met Mara en mij gaat het verder prima hoor nu we de voeding verandert hebben . eigenlijk is Mara een heel zoet meisje ze slaapt lekker en zelfs als ze eten wil gaat ze niet echt huilen . Huilen doet ze alleen als we haar moeten uitkleden of aankleden want dat gedoe aan haar armen en benen vind ze maar niks maar nu 2 seconde is ze het al weer vergeten. Ik heb eigenlijk nergens last meer van. Ik vloei nog een heeeeel klein beetje . Het vocht wat ik overal in mijn lichaam versameld had is weg getrokken en vanmorgen lukte het me ook weer om mijn spijkerbroek van voor mijn zwangerschap aan te trekken . @ Mila Zou vast fijn zijn om te horen dat hij weer veilig op de base is dus nu aftellen tot hij weer thuis is. Kan me nog goed herinneren hoe zenuwachtig ik was toen mijn mannetje weer terug kwam toen hij uit afghanistan kwam . Hij had namelijk de dagen voor zijn vertrek in het hospitaal gelegen ivm uitdroging en het was niet zeker of ze hem wel mee lieten gaan naar Nederland. @ Miekje aaaah wat sneu voor Julen dat hij weer oorontsteking heeft die kleintjes reageren daar zo enorm op . beterschap!
@consider, kan me voorstellen zeg dat je het nu ff heftig hebt . maar je kunt het echt wel hoor. je kunt dan nu lekker je eigen ritme creeeren das wel fijn hoor. en jah die tranen die horen erbij he. komt ook wel weer goed. en visite is ook best heftig. heb me vent gister wle ingelicht hihi. hij zei weet je wat je gaat maar mee en doe jem aar heel enthausiast als je ze uitpakt hahaha. hij vind dat zo moeilijk sieraden halen. @ladyxochi, dat is dan vast de makkelijke uitleg ja dat van iets met software denk niet dat ik het daadwerkelijke beroep goed zou kunnen plaatsen hihihi. dus je hebt toch gevoel dat het komt vannacht he balen dan. hoop voor je dat ze toch wegblijven. is je cyclus beetje regelmatig dan. nou ik ga zo ff alles klaarzetten voor morgenvroeg en manlief helpen met de auto inpakken met zijn zooi hihi aangezien hij dus verhuisd is op kazerna had ie auto nog vol met spul en dat moet weer mee he morgen. maar dna heeft ie wel een kamer met telefoon en koelkast en eigen douche en wc. samen met nog iemand. ipv de douche delen met de hele gang.
Ja, ik heb het niet eens echt van binnen (geen kramp of zo), maar van buiten. Gevoel of je maandverband vol zit. Maar dan ga ik naar de wc om te kijken... en niets.... (Net nog even snel geweest) Mja... uhm... 26 - 24 - 27 - 24 - ? 't Is maar wat je regelmatig noemt... Relaxt dat ie nu maar met één persoon hoeft te delen... Wonen jullie ver van de kazerne?
@Ladyx welkom hier.... klets lekker mee en wij wonen 1.5 uur rijden van de kazerne, dus hij heeft daar ook een kamer, want iedere dag half 6 zou een beetje te veel van het goede zijn @Mila, gezellig dat je er bent.. en wat fijn dat je mannetje weer bijna bij je is... pffff weer een verademing @badkamer... nou niet zo ver gekomen dus als gepland.... hoe verrassend, maar manlief zit ook effe helemaal er door heen, maar dat heeft met meerdere factoren te maken waar ik nu dan ook effe niet op in wil gaan.... vanmorgen vroeg is ie bepakt en gezakt de deur uit gegaan... hij moet een oefening gaan begeleiden, dus zal nagenoeg de hele week niet thuis zijn.... wat ik dan wel weer erg balen vind, omdat we partnerles hebben op de gym deze woensdag.... maar ja, niets aan te doen dus... wel heeft ie veel opgeruimd in de babykamer in spé dus dat is ook wel weer ok.. kan in iig deze week het wiegje uit de oplapg halen om klaar te zetten... verder gaan we zaterdag weer verder met badkamer, maar is nu nog een kwest van alles aansluiten enzo dus dat is nog te overzien.... gisteren bezoek gehad.... gingen veels te laat weg met als gevolg dat we om 11 uur nog moesten eten.. grrrrrrr en mannetje nog tot 1 uur vannacht zn spullen heeft ingepakt.. hier hartstikke verkouden, en een dikke keel.. keelpijn enz enz.. baal echt wel want weet niet wat ikallemaal mag slikken buiten een strepsil.. maarrrrrrr laatste week voor verlof is ingegaan nu hihi @mamasuus... oh die mannen toch he.. soms echt om achter het behang te plakken.... @Consider, gewoon de tranen laten gaan hoor, doen wij hier ook gewoon, en wij hebben ons kleintje nog geeneens..... en dame, als het een beetje te druk voor je is.. gewoon tegen het bezoek zeggen dat het too much is.. en ja het is te belachelijk voor woorden hoor dat ze dat ubethaupt achter mn rug doet hoor.... ben dan ook zo groot dat je me gewoon om opheldering vraagt.. blaf wel maar bijt niet heel hard...... maar goed de toon is gezet, en mijn colega's zijn dus behoorlijkop hun hoede.. als ze dit al bij mij flikt in 4 weken werken, wat gaat er dan met mn colega's gebeuren als ze eenmaal op mn stoel zit...ze wordt iig gewantrouwd en niemand zegt meer iets, behalve superoppervlakkig.. heeft ze aan zichzelf te danken... @miekje, gelukkig is julen eindelijk aan de betere hand zeg.. gerum.... heeft er toch behorlijk last van gehad... niet dan @busster, jammer dat je moet stoppen met BV, maar goed, als het niet genoeg is, is het niet genoeg.. als ik nog iemand ben vergeten sorry... dan kom is daar later vandaag wel op terug! x
@ladyxochi, wij wonen zo ong 2 a 2,5 ur van de kazerne waar ie nu zit namelijk in vuhgt. dus dat is eht niet te doen. wekker gaat dan al om half 5. ben blij als die opleiding af is hihi dan komt ie weer dichterbij dan is het ong 1,5 uur en dat vinden we nog te doen. en hij deelde die andwere kamer om et een iemand, onderofficierskamers zijn maar 2 persoons. maar die was zo oud echt heel slecht en dat je dan badkamer ed moet delen met heel de gang geen koelkast en telfoonansluiting. en nu ging er iemand die hij kende weg van die luxe kamer en hebben ze sleutels geruild na overleg met de huisbaas. zijn andere kamergenoot is vogledne week ook klaar dus hij kon daar in zijn uppie blijven of bij iemand anders op een luxere kamer no udan dat maar. scheelt ons hoop telefoon kosten zaten allebei steeds over de 100 euro heen en das me toch echt te veel. heb flatrate naar nederland dus als hetgoed is kan ik hem dan vanaf nu gratis bellen altijd goed dus en je cyclus ziet er goed uit hoor niet zoalng tenminste. zelf had ik hem na stoppen ook perfect maar sinds we echt zijn begonnen ligt alles overhoop hahaha. vorige was zefls 37 heb nu dus ook echt geen idee. @mikmak, ook fijn toch dat iemet babykamer bezig is geweest. dat moet ja ook. en wat een late visite idd zeg en dat op de zondag. daar zou ik ook niet blij mee zijn hoor. op zaterdag ok maar op zondag wil ik ze toch echt wel voor het avond eten de duer uit hoor. want ze moeten idd nog tas inpakken ed en er voreg in want smorgens is het ook zo vreog dag weer. wel jammer dan idd van partnerles maar ja niks aan te doen dan he. heb ook papieren binnen van die andere verz van dfd die je dus voor een maand kan doen. moet alleen nog ff de specifieke voorwaarden weten want je krijgt dan alleen 1 a4 he waar alles op staat nou das niet genoeg. dus zou eens vragen of iets op internet staat ofzo. en dan nemen we denk ik die maar dan. heeft ie tenminste een. en de rest zoeken we dan erna wel uit. ook weer ruzie met belasting ahahah zou eensn iet zo wezen. kreeg ik brief dat ik geen voorlopige aanslag krijg komend jaar. moet ik alles weer opnieuwe aanvragen en me ouders ook al. me ma boos die lui gebeld ja zegen ze dr zit dan iemand die kan zeggen ja of nee en die heeft dan op de nee knop gedrukt waardoor we niks krijgen fijn he. en zo makkelijk arghh. nou ga nog ff verder zoveel te doen weer hihihi. is altijd zon zooi als manlief weer vertrokken is rara hoe kan dat. hihihii @miekje hoest met de kleine man nu?
@ladyxochi, VTO? geen idee zo snel wat dat is hihi. hij is nu in opleiding voor et. monteur heeft ie af als het goed is en gaat nu door voor 1e monteur. hij gaat dus stage lopen in uruzgan hihi. tenminste hij is er dan met 1 of 2 jongens aan wie die leiding geeft en thats it. en wij wonen in duitsland, vandaar dat ik flatrate naar ned heb is makkelijker om schoonfam te bellen ed. en nu dus ook naar kazerneheb net zijn nummer gehad en hij werkt dus dat scheelt weer lekker straks in de kosten. betaal maar 3,95 voor hele mnd naar ned bellen echt lekker dus. alleen mob is dus wel mega duur.
Jeeeetje wat gaan jullie hard! Dylano ligt nu even op bed, dus ik probeer ook gelijk wat slaap te pakken. Ik lees later terug Wilde alleen vast zeggen dat ik op mijn hyves de laatste buikfoto heb geplaatst en foto's van Jesse! ooooh het is zo een schatje! En naar mijn idee komt dat maar niet goed genoeg op foto haha. Maar hier dan toch maar wat kijkjes! Nou ik ga even dutten, ben verrot haha. Liefs! Tot snel! Ik mis jullie nu al hahaha
heey dames hier ben ik weer het gaat alweer een stuk beter met mij. had "ruzie" met mn vriend en we waren bijna uit elkaar geweest. had "ruzie" met mn ouders. dus ik trok het allemaal even niet meer. (en de laptop was naar de laptopmaker, maar heb ik nu net weer een uurtje thuis.) met de baby was woensdag bij de vk alles goed. hartje gehoord en ons meisje schopte het apparaat van mn buik af haha. bloeddruk was goed(120/65) ik ben hier eerst ff iets minder te vinden want ben druk bezig met wassen(onze eigen kleren en baby kleertjes(heb weer partij kleren gekregen)) aardappels schillen en andere dingen regelen. en mn vriend wil dat ik wat minder achter de laptop zit. liefs mij
@meetie, helemaal leuk die foto's.. wat een knap mannetje en doe jij maar lekker rustig aan joh... we zijn gewoon hier hoor... @lovely.. tis wat he....de situatie bij jullie is en blijft niet ideaal he... nog steeds geen vooruitzicht op een eigen stekkie, want denk nog steeds dat jullie daar echt aan toe zijn, voor het strakjes echt de spuigaten uitloopt en jullie relatie echt op de klippen gaat lopen.. (wil je geen angst inboezemen)
@meetie, wat een knap mannetje zeg, geniet er lekker van. hoe gaat ie verder. nog op de roze wolk? en goed slapen hoor hihihi is dr wel weer voor. @lovely, hoop voor je dat je er nu toch eens uitkomt. en snel jullie eigen stekkie hebben. want dit gaat echt niet zo hoor. @mikmak, hou je het nog beejte vol daar op kantoor hahaha. gemeen he. zal ook weer verder moet nog aardig weat was vouwen hoop dat madam straks nog droog is heb de gok gewaagd en dr zonder luier in bed gelegt nou ben benieuwd.
@mamasuus, GRRRRRRRRRRRRRRRR nou mn collegaatje is ziek, mn baas zit in zn vissenkom (zn kantoor) en de jongen van marketing zit veel aan de lijn.. en mn k***** van een vervangster is er morgen pas... ikke snip verkouden, en keelpijn, heel erg moe.. manlief is deze week op oefening dus heeft gisteren nog tot vannacht 1 uur zn spullen in staan te pakken... en ik lag er pas om 12 uur in en om half 6 ging de wekker... dussss pffffff ik ben blij als ik strax thuis ben en mn dikke benen omhoog kan leggen.... dus of het vraagt op kantoor... ja... of ik het leuk heb is wat anders lang leve hyves, en zp.. wel ondertussen de tekst voor de geboorte kaartjes naar de drukker gestuurd.. de kleine is rustig vandaag... en vanavond komt de stuccer... zegt ie dan he... en als je klaar met vouwen bent.. mag je bij ons ook nog wel komen hoor.. genoeg schoon te maken... oh ja weet je.. we hebben zaterdag avond onze passpiegel ook aan de wand gehangen (wandspiegel eigenlijk) 69cm bij2m31.. helemaal super
@mamasuus: VTO is vaktechnische opleiding. Kan best zijn dat zijn opleiding daar ook onder valt @Meetie: Lees ik dat goed? Ben jij vrijdag uitgerekend? @lovely, als je vriend wil dat je minder achter de laptop zit, moet ie maar met een goed alternatief komen *hint hint* Dat zou ik in ieder geval tegen mijn man zeggen