Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    hetgeen waar mn vriend het moeilijk mee heeft is zn moeder.

die is een week na zn geboorte overleden en zn vader heeft nooit naar hem omgekeken
    dus hij is eerst bij zn opa en oma geweest.
    en toen hij 3 was naar nederland gekomen.
    die mensen(nicht van zn moeder) heeft hem grootgebracht enz en die noemt hij ook zn ouders.
    maar nu heeft hij het er vooral moeilijk mee.

want hij heeft niet een "echte" moeder en dat mist hij vooral nu.
    omdat ik straks moeder ben en hij vader.

2. Meetie

Meetie Fanatiek lid

O en dan ook leuk, dan moet ik de laatste minuut nog zijn kleding strijken, Dylano klaarmaken etc.. terwijl hij toekijkt, en dan krijg je het commentaar "ben je nou nog niet klaar!? Het is altijd wat met die vrouwen he.. ik ben binnen 10 minuutjes klaar en die vrouwen beginnen een uur van te voren en zijn dan nog te laat!" :)
    Sorry, moest ik even om lachen hoor :) Altijd zo voorspelbaar met die mannen!
    Me vader bedenkt bijvoorbeeld vaak op het moment dat derest wilt vertrekken dat hij zn haar nog wilt bijscheren ofzo :) Of inderdaad ook dat gestrijk..
    En maar klagen over die vrouwen :) Terwijl die al een half uur klaar zitten (of in ieder geval hun tijd zo had gepland dat ze mooi optijd klaar zou staan) en het laatste minuut rennen en vliegen voor die mannen omdat die weer van alles vergeten.
    Heb ook regelmatig gehad met Alex en Dylano, dat Alex dan Dylano wel klaar zou maken.. willen we weg gaan.. is Alex helemaal Dylano zijn jas, luiers enzo vergeten :)

Ha... is dat er ook weer uit :)
    Nou, ik ga vast me haar enzo doen.. nu liggen de mannetjes toch op bed.. straks kom ik weer handen te kort :) (Al hoor ik Dylano al wel weer Mama roepen.. :rolleyes:)

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @consider, dat heb je goed gezegd meid.... ik dacht het en jij schreef het letterlijk.... wederom is er geen reactie... en weer wat anders.. denk dat lovely en dr vriend allebei moeten opgroeien, en niet zo in het verleden moeten blijven leven :confused: hoe veel er ook is gebeurd...

maar goed we hebben een kaartje vanintercard besteld, ik gm effe opzoeken en hier zetten.... creme met een lichtbruinachtig ofzo letterkleur wel een ander lettertype dan op de originele kaart

en jeetje wat een gedoe zeg dat ze zo aan het jengelen is.... kan me voorstellen dat je daar moe van wordt..... hopen dat het vannacht beter gaat.. en helaas kan ik je geen tips geven.... mam in spé benik nog maar hahaha :)

@meetie, altijd leuk een feestje op de kosten van de baas....
    whahaha vrouwen die te laat zijn.. volgens mij is dat het excuus wat alle mannen hebben, almar zegt het ook altijd, en ik ben dan altijd de degene die moet wachten omdat meneer nog niet klaar is :)

maar goed iig blijft een feestje op kosten van een ander leuk.. wordt vast super gezellig

@mamasuus, een virus he.... nou ik hoop dat ze iig met de hoestdrank enzo snel is opgeknapt... moet zeggen vind het wel altijd leuk dat jij echt nog de kachel aan moet doen.. wij hebben ook nog gekeken naar een ouwe houtkachel, want das zo gezellig, maar ja op die zijn ten eerste niet goedkoop en ten 2de staat de bos op de plek van de kachel... waar die zou moeten komen.....
    kom gezellig nij jullie voor de kachel zitten dan :)

net warme choco gemaakt met een dikke toef slagroom er op en 2 worstenbroodjes in de oven gelegd.. jammie.....

inmiddels ook gedoucht, aangekleed, een gedeelte van de kleertjes in de wasmacine gedaan, moet toch gebeuren en almar wil dat ik de vluchtkoffer ga inpakken... hahaha...en moet echt effe dweilen nog...

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Nou meiden, ik heb net even een anderhalf uur geslapen, daarna lekker gedoucht. Voel me meteen een stuk beter.

@mikmak, inderdaad wederom geen reactie.
    Ben benieuwd naar jullie kaartje.
    En heb je de vluchtkoffer al ingepakt?

@meetie, shhhhh doen helpt maar eventjes...ze blijft gewoon wakker :( Neusje wrijven zal ik eens proberen. En tja autorijden...das ook wel weer een heel gedoe :)
    Eigenlijk ligt het niet aan de prenatal met die meubels....maar aan de fabriek die de meubels maakt: Bopita. Ben er zoooo klaar mee.
    Haha jij kent Alex dus erg goed...met dat gestress om het strijken van een broek...typisch mannen met hun laatste moment werk.
    Heel veel plezier vanavond tijdens het etentje!

@mamasuus, oepssss zag zonet niet dat je al had gereageerd.
    Ze heeft dus een virus :( Hopelijk helpt het drankje snel...vindt het altijd zo zielig als die kleintjes ziek zijn.

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    consider, en rugje aaien als ze in bed ligt, en heb je ook muziekje voor het in slapen gaan. uuh heeft ze miss au buikje. dan kun je die miss masseren.
    of in de kinderwagen en dan heen en weeer wiegen ofzo.

zelf had ik een hangwiegje aan een springveer en die duwde ik dan heen en weer ne hoppa sliep zo.
    nou hoop voor je dat je iets vind dat werkt meid want dit is ook niks.

zelf heb ik net ff madam in bad gedaan en we gaan zo spagetti eten dat wilde ze dus ben beniwued hoeveel sliertjes er in gaan hihihi.

mikmak choco en worstebroodjes ieuw. ehct zon zwangere kombi hoor hahaha. en heb ok cv hoor die staat ook wel aan maar huotkachel is net wat fijner.

meetie have fun vanavond.

nou ga snel verder
    tjuus

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @consider, nou nee nog niet echt.. de was is wel gedraaid en heb de kleertjes al wel opgehangen.... en omdat ik wer van uitga dat ik thuis beval, heb ik voor dan wel een pakje, maar eerlijk gezegd geen rekening gehouden dat het ook wel anders kan zijn. dus nu moet ik een keuze maken tussen leuk en leuk als ik naar het ziekenhuis zou moeten.....

heb wel al 2 bovenkasten uitgesopt de keuken gang en huiskamer gedweild......

En lekker he zo even slapen....

whahaha neusje wrijven

7. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Even egoberichtje: hahaha... ik ken Alex inderdaad erg goed blijkbaar :) Rara wat hij aan gaat trekken :) Toch maar goed dat ik hem vast gestreken heb, wat zelf lag ik intussen half te pitten op bed.
    Zo even voor de zekerheid me borsten kolven.. snel net blousje aantrekken en dan gaan we.
    (moet even wachten op Alex, die houdt de badkamer bezet hahaha)
    Oh hij is klaar.

Ik snap nu trouwens waarom hij zn legerpakje niet aanhad.. vandaag natuurlijk zo een uitjesdag.. ze zijn naar een museum geweest, twee keer wezen eten en daarna gaan karten :) Stom dat ik daar niet bij stil stond.. ach ja..
    Hey maar ik ga nu..
    Liefs!

8. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ik zeg wel niks meer

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @consider, heb een klein plaatje van het kaartje in mn album gezet... maar ja tis maar voor het idee toch.. we hebben wel een ander letter type.. en uiteraard hebben we een meiden naam

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    mikmak, bas is toch een erg mooie meiden naam.. hahahah kan dr niet veel van zien trouwens alleen de kleur. die is mooi hoor hihi. want staat er dan op voetjes ofzo of handjes wat zijn het

madma was net dwars met dr drankje is me ma geweest met een spuitje hebben we het erin gespoten en was zo weg. alleen nu wel wat minder want weetn iet wat ze ervoor al binnen gehad heeft.

nou ga nog ff relaxen op de bank hoor meiden
    dan vroeg erin want om 2 uur gaat de wekker voor madam. dan moet ze weer nieuwe.

meetie , hoop dat het sellie is/was

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    aah ben zowaar weer de eerste smorgens ihihih.

nou het gaat hier lekker hoor. vannacht nog een keer drankje gegven maar dan met spuitje. en ze werd vanmorgen om half 8 wakker en had honger zei ze. nu zit ze lekker te kleuren voor papa want die vind zijn kamer op de kazerne saai. die wil wat aan de muur hihihi.
    ze heeft alweer mega babbels en temp was goed. check het nog wel en paar keer vandaag maar zijn op de goeie weg woehoe.

@meetie, hoe was het eten beejte sellie? en geen lekkende boobs ...hihihi
    was alex nog beetje op tijd klaar dan of kwam je dor hem als laatste aanzetten hahaha

@mikmak, dus je koffer staat al klaar ja is altijd handig hoor je weet maar nooit. hier hebben de kids trouwesn heel appart kleren van het ziekenhuis aan. als ze hier geboren worden. tenminste op de ic was dit. en daar heeft ze gelegen tot ze naar huis mocht. is volgens mij allemaal speciaal gewassen en gestoomt oid. bij ons was eerste pakje dus pas na 4 of 5 dagen hihi. en ze verzoop in dr jas en de maxi cosi kregen we dr niet eens in hihi. dus trug weg van ziekenhuis heeft ze toen bij mij op schoot gezeten in doek ingewikkeld ja je moet toch wat he.

hihi zit dr een in de keuken te zingen jingle bels jingles bels jingle all the way.... haha en dat zinnetje steeds opnieuw.

@consider, heb je dr nog in slaap gekregen? werkt een van dr trucjes of heb je nog iets naders geprobeerd?

@buster, voorzichtig he met je valpartijen das niet zo gezond.

@aggi, jij ook rustig aan he. hoest nu met je hb klimt ie beetje omhooog al.

@miekje, hoest bij jou en met julen?

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Hallo meiden....nou ik moet zo naar de tandarts.
    Heb al vanaf zaterdag last van mijn mond, krijg me mond maar een klein stukje open. Een banaan krijg ik al niet in me mond, daarvoor gaat ie niet ver genoeg open. Kauwen gaat ook erg moeilijk. Het is net of me kaak op slot zit. Gelukkig heb ik een hele aardige tandarts, maar ik zie er toch een beetje tegenop.
    Valerie is gisteren pas weer om 23.00u in slaap gevallen...

@mikmak, mooi kaartje...volgens mij heb ik die ook zien staan in een boek. Ik wilde ook thuis bevallen, maar moest toch naar het ziekenhuis. Dus een ziekenhuistasje is wel makkelijk om klaar te hebben. Ik had de eerste babykleertjes en mijn bevallingsshirt sowieso in de tas zitten. Als ik wel thuis was bevallen had de kraamverzorgster het er zo uit kunnen pakken. En dan hoef je niet te kiezen uit 2 leuke pakjes.

@meetie, hoe was het etentje? niet gelekt?
    En je kent Alex inderdaad erg goed haha.

@mamasuus, schijnbaar werkt het drankje goed, aangezien ze alweer honger heeft en aan het kleuren is.

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @consider... denk dat ik dat ook ga doen gewoon het pakje da tik heb uitgezocht in de tas pakken, almar had al helemaal geen ide toen ik het hem vroeg hahaha

succes bij de tandarts... blijft toch balen niet

en weer niet te veel geslapen dus... werd vanmorgen weer om half 10 wakker dus ga weer een beetje verven zo.. aankleden, naar een bedrijf om RVS te halen, effe langs een vriend om gaatjes er in te laten boren, dan naar de pap van almar, naar huis toe relaxen slapen, misschien wat bbykleertjes vouwen en dan naar de laatste zwangerschapsgym

@mamasuus, das een toverdrankje die je dr hebt gegeven... heerlijk , en dan lekker aan he zingen....

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    lijkt dr op he
    ze ligt nu alweer in bed was moe zei ze. nou jah ik vind het best ze voelde goed aan dus heb dr niet getempt. dat gedoe steeds.
    nu maar lekker bij slapen voor dr dan kunnen we lekker naar efteling hihih.

en maandag met ze naar ziekenhuis voor de eeg. dus dat word ook sellie hahaha. gaan we op tijd heen en dan eerst ff kleren voor haar shoppebn bij de h&m hebben ze altijs zulk leuk spul vind ik.
    miss al wat uitverkoop hahhahaha.

nou ga verder opruimen.

lekker truwens zeg zo uitslapen pakken wat je pakken kunt nu hoor

consider hoest met je tanden

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    oh ja we kunnen sinds gisteren avond boven naar het toilet! manetje heeft m aangesloten...

jodokus komt hiet iig het huis niet meer in, had geen tijd voor de kerst meer... grrrr en dat terwijl hij het deze week zou afmaken.... nou inmiddels is de stroom en lichtknoppen daar aangesloten, de wc.. nu nog de douche verwarming en badmeubel.... en plafond, en dan zijn we rond.... maar ja we doen het maar op het gemakje.. hier in de huiskamer is alles geverfd wat geverfd moest worden, dus nu door naar de gang, anders kan ik de kapstok niet ophangen...

@mamassuus, ja de uitverkoop is al weer begonnen ja! dus shop away zou ik zeggen..

zo ga me douchen en mn rondje maken.... dus tot strax

16. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hoihoii

@Mikmak, Ziet er leuk uit dat kaartje! Maar inderdaad.. wat staat er nu precies afgebeeld?
    En is het nog gelukt met je vluchtkoffer?
    Veel plezier vanavond bij je laatste gymles!

@Consider, Heb je nog wat aan de tips gehad? En de auto is volgens mij ook echt een laatste redmiddel :) En dan maar hopen dat ze door blijft slapen zodra je haar uit de auto moet halen..

Kan me goed indenken dat je het echt gehad hebt met Bopita hoor. Hebben ze al gebeld?

En ja, hoe gaat het met de darmkrampjes? :eek: Dat was Valerie toch die dat had? :eek:
    Mij werd verteld dat je dan de voetjes naar de buik moet duwen en dan zachtjes moet wiebelen.. Ik deed het laatst ook met Jesse en hij werd meteen een stuk rustiger! Al heeft het toentertijd met Dylano niet gewerkt.. :( maar je kan het allicht proberen natuurlijk.

Oei.. klinkt pijnlijk zeg! Al bij de tandarts geweest?

@Mama Suus, Mooi dat jullie het met een spuitje op konden lossen, betreft dat drankje! Helemaal lekker dat het zo goed werkt zeg :D Ze klinkt inderdaad aan de betere hand.. hopenlijk blijft dat zo en kunnen jullie toch nog naar de efteling dit weekend! Gaan jullie nu zaterdag of zondag?

Ja leuk is de H&M he :D In de onlineshop is het al een tijdje echt megauitverkoop! Misschien moet je daar eens kijken!

En het etentje was inderdaad gezellig!
    :) Bwhahaha je wilt het niet weten! We waren wel optijd weggegaan, maar Alex had niet precies gekeken waar we moesten zijn.. dus toen we de auto hadden geparkeerd in de garage, keken we even op zo een informatiebord. Dus wij lopen.. en ik zei nog "volgens mij lopen we echt totaal de verkeerde kant op", maar nee nee Alex wist het wel.. Toen nog de weg gevraagd aan zo een fietsenstallingbeveiliger en aan een agent.. werden we nog verder de verkeerde kant op gestuurd.. en uiteindelijk op het verste punt gingen we toch maar nog een keer op een infobord kijken, zaten we dus echt verkeerd hihi, konden we weer een megastuk teruglopen en kwamen we uiteindelijk weer uit bij het eerste bord..weer kijken.. Zei Alex zo "en jij zei nog van volgens mij lopen we totaal de verkeerde kant op!" :) Bleek het vanaf daar niet eens 5 min lopen te zijn :) En wij hadden er 3 kwartier over gedaan.. dus ik nog lief bedoeld zeggen "ah joh, kan gebeuren toch.." werd hij 'boos', nee dat kan niet!.. dus ik harder lachen.

Maar ben nu wel verrot hoor. Al in het restaurant kon ik niet meer rechtop zitten (gelukkig hadden we fauteuils dus kon ik beetje opzij leunen, want om nu achterover te hangen vond ik helemaal zo dom eruit zien hihi) Ik kom nu ook niet verder dan het bed, ben echt verrot. En me voeten doen pijn.. helemaal beblaard, had namelijk me stilletto's aan, dacht maar klein stukje te hoeven lopen :) en dan den haag.. overal leuke bestrating waar je hakken klem blijven zitten en je dus op je tenen moet lopen (voor zover dat nog mogelijk was).. ik wil me schoenen echt niet zien nu! Volgens mij raak ik dan spontaan depressief :)
    Ach, het was een leuke avond!

O en we waren net op tijd thuis, gezien me borsten hihi. Me zoogcompressor was al helemaal doorweekt en het zat ook al beetje in me bh.. maar gelukkig nog geen natte plekken in me kleding :)

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    oh ja opde calco hoes staan een babyhandje die een vinger vasthoud.. en dan krijgen we ook nog een fotootje vanons kleintje erop.. we konden kiezen of de voetjes op het cirkeltje of een foto van onze eigen spruit er op... dus nou dan is de keuze niet zo moeilijk

@meetie, effe terugkomend op een neutraler kaartje.. hihi... die van jou was heel fel en die van mij heel neutraal.... :)

Sjips is dat he, hakken aan en dan overal kinderkopjes waar je hakken zo lekker in blijven hangen...

vluchtkoffer nog steeds niet gepakt.. nog geen tijd gehad, maar dat doe ik strax wel.... moet nu echt effe mn haren doen en mn rondje gaan maken, anders komt er niets van terrecht...

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @meetie, whahaha dus nog laat wederom toch door alex whahha mannen. dan zeg ik altijd tegen mijn (jah bij ons komen zulke dingen dus ook voor) man je zit toch in het leger ben je millitair ofn iet want die kunnen toch kaartlezen?!

en dan op je hakken au au au kan me voorstellen dat je dna last hebt zeg. beter dat je net op tijd tijd was voor je kleren vies werden. staat zo charmant he hihi.

@mikmak, zo lekker boven plassen wat fijn zeg helemaal zo op het einde hoef je niet in de kou die honderd plasjes naar beneden te brengen hihi.

kan me voorstellen dat je nu echt klaar bent met judokus. volgens mij kan almar dat makkelijk zelf hoor dan doet ie er maar ietsjes langer over. als het bedje maar klaarstaat toch.

en hup je koffer pakken zeg hihihi. stel je voor dat je wle heen moet ne almar moet hem nog pakken whahaha. zit dr vanalles in maar vastn iet wat jen nodig hebt.

(heb het zelf trouwens ook nog gedaan hoor tijdens mijn eerste weeen en met vruchtwater wat overal langssijpelde hahaha.)

nou madam die lag er om 11 uur alweer in uurtje later hoorde ik dr weer ze kon niet slapen want de honties die blaften dus ik die naar binnen gedaan moest ze nog poepen en dacht goh laat ik toch ff checken en jahoor weer 38,5. nou jah heb ik ff 2,5 ml erin gespoten. das tot 9 kilo. 5 ml is van 10 tot 15 kilo en ze is 12 dus ach moet dan toch genoeg zijn. gisteravond heeft ze ook die 2,5 gehad vannacht wel de volle 5. maar aangezien ze nu maar 38,5 had dacht ik dat dit eerst wel genoeg moest zijn. zien we vanavond wel weer als ze er weer in gaat.

bah wat is het vies weer zeg. had ik net ook nog een dooie kip. en het is zo donker hier in huis heb nergens zin in hihi alweer maar ja moet toch wat gebeuren ben ook best moe.

daarbij heb ik ff geen idee wanneer nou toch mijn ei is of was. whahaha. volgens temp is ie nogn iet geweest maar volgesn mij wel. echt zo lastig die komplete cyclus die zo door de war is. want jah kerst komt eraan nou weet ik dus niet wanneer mijn nod is. maar bij mijn ouders komt er echt wle wijn ed want dat doen we lopend of op de fiets. zit dus ff in dubio wat ik noou moet doen. volgesn vorige cylcus is nod de 31e. dacht alleen dat ik me ei eerder had dan zit het tusen kerst en oud en nieuw in. wat zou ik dan doen een hele vroege halen en op de gok dan voor de kerst testen. of gewoon maar zien en zorgen dat ik niet teveel drank binnen krijg en dus langzaam met de wijn doe.

wat denken jullie ervan?

19. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Mijn achterste verstandskies onderin mijn mond, komt er door. Maar er zit nogal wat tandvlees boven...dat is gaan ontsteken. Door die ontsteking is er allemaal vocht in me tandvlees en kaakspieren gekomen. En daardoor krijg ik me mond niet meer goed open. Nu heb ik een antibiotica en een spoelmiddel gekregen en ik moet een afspraak maken bij de kaakchirurg. Die moet de verstandskies eruit snijden. Ik moet eerst even aan me moeder vragen wanneer ze vrij is, want zij moet oppassen als ik naar de kaakchirurg moet. Maar dat zal waarschijnlijk pas in het nieuwe jaar zijn.

De tips hebben niet geholpen, Valerie was gisteravond weer zo lang wakker. Ik heb haar niet in de kinderwagen heen en weer gewiegd. Ben bang dat ze daar dan aan went en alleen nog maar op die manier in slaap wil vallen.
    Had gisteren echt een jankdag...kon echt om alles janken, vreselijk!
    Zometeen komen de opa&oma van mijn vriend op visite.

@mikmak, dus weer slecht geslapen... het zal er wel bij horen...ik had het ook de laatste weken van de zwangerschap. Probeer inderdaad vanmiddag nog wat te slapen.
    Dus die jodokus heeft geen tijd meer voor de kerst ggrrr....! Gelukkig is het meeste al gedaan. Wat heerlijk dat jullie boven weer naar het toilet kunnen. Dat mis ik echt in onze woning...een toilet boven.
    En veel plezier bij de laatste zwangerschapsgym vanavond.

@mamasuus, de h&m heeft volgens mij al wat dingetjes in de uitverkoop. Gaan jullie eigenlijk in Duitsland naar het ziekenhuis of in Nederland?
    Dus madam heeft alweer koorts...hmm toch maar consequent dat spul aan haar blijven geven.
    Ik denk dat je gewoon wijn kan drinken met kerst...er zijn zoveel mensen die eerst niet weten dat ze zwanger zijn. Volgens mij kan het de eerste 2 weken niet zoveel kwaad. Mits met mate natuurlijk. Anders ben je er zo mee bezig.

@meetie,met de darmkrampjes gaat het goed, heeft ze niet echt meer last van gelukkig. Maar de tip zal ik onthouden.
    Dussss jullie hebben lekker een marathon gelopen ;) Kan me voorstellen dat je nu helemaal kapot bent.

20. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @consider, au au au, dat klinkt niet al te best zeg. ben blij dat die van mij al weg zijn.
    wij gaan gewoon hier in duitsland naar ziekenhuis hoor. ben ook via ned hier verzekerd. bevallijng was ook hier in dld. lekker makkelijk dus allemaal hihi. maar kan me nu stuk beter verstaanbaar maken dan toen. en madma begitn het ook al goed te begrijpen. ze deed gister alles wat de arts zei zonder dat ik het nog eens moest vertellen.
    we gaan dan in lingen daar zit wel een redelijke h&m hebben we hier niet dichterbij. ja in ned in emmen. maar daar hebben ze toch wel weer ander spul hoor heel appart.

daar gaan we dinsdag heen hihi ik moet ook nog nieuwe kleren en manlief ook. we wilden dus vridjag maar ja als defensie laat betaald kunnen we ook pas laat shoppen hahaha.

nou ga otch maar weer verder ff was vouwen denk ik kom nog steeds niet op gang. al heb ik toch ook al de koelkast gesopt en in deze kamer hier al flink wat opgeruimd.

Deel Deze Pagina