@Valerie, bwahaha hoezo 'tegelijk posten' op het moment dat ik op ok drukte kreeg ik tegelijk bericht van jouw reactie Ik probeer me inderdaad wel zo normaal mogelijk te gedragen, maar aan de ene kant ben je toch geneigd om extra lief te gaan doen, maar ik wil ook weer niet te lief doen en er teveel nadruk op leggen.. dus dat bedoelde ik met dat ik het wat lastig vind met hoe ik me moet gedragen. Maar ja, dat is volgens mij ook niet meer dan logisch.. het is niet iets wat je dagelijks meemaakt (gelukkig). Ach, hij is nu even lekker voetballen, kan hij een beetje zn energie in kwijt.. Maar jij gaat maandag dus weer lekker naar groningen. Ja het kost je ineens wel wat meer tijd om je klaar te maken met zo een kleintje he.. Veel plezier zo met boodschapjes halen.
@meetie, denk idd niet dat valerie al kan lezen hihihi. lekker dat ie nu ant voetballen is ff van zich af trappen hihi. en gewoon ff zijn gang laten gaan dan maar he. komt vanzelf wel weer. en nou idd zeg dat ie jou niet als excuus gaat gebruiken dat zou jammer zijn he. maar dat zou wel niet hij was miss ff beetje overdonderd door alles. gewoon in de gaten houden wanneer het is want ze denken er echtn iet aan iedereen persoonlijk een uitnodiging te sturen hoor. anders kan ie altidj een leidinggevende bellen oid. die weten vaak wel meer over hoe wat en wanneer. niet dat ie achteraf baalt ofzo. en de soep was erg lekker hoor hihi de mannen rolden weer naar het bos om te zagen hihi. gele zakken daar gaan hier plastic en blik in. en melkpakken ed. deze zijn gratis de zakken haal je gratis ergens en je mag ok zoveel aan de weg zetten als je hebt. hebben dan papierbak das beetje normaal vormaat kliko en daar gaat je papier in. en dan nog de grijze. die zijn 40 60 80 of 120 liter. die van 40 is ong evengroot als een afwasteil. wij hebben de 80 gedaan toen yasmine geboren was voor de luiers had hem dus ook altijs stampvol nu niet meer maar jah aangezien we doorgaan nu ben ik neit van plan hem eerst weer kleiner te doen en dan weer groter laat het eerst wle zo. @consider, nou mijn bakken zijn dus nog allebei vol he, tenminste bijna scheelt dat ik dus geen luiers meer heb daardoor heb ik nog halve bak leeg das dus wel prettig nu. me gele zakken zijn gelukkig wel gehaald. maar papier dus ook niet na jah ook niet zon ramp. die komt 1 keer in de mnd en de grijze dus idd ook elke 2 week. maar normaal dus op maandag. maar nu vandaag al door waarschijnlijk de kerst denk dat ze alles dag ofzo opgeschoven hebben erg fijn. daar denk je ja niet bij na en vind ik ok niet logisch. aangeizn kerst pas donderdag is. maargoed isn iet anders. lekker zeg dat valerie zo lekker gelsapen heeft. en leuk hoor shoppen in groningen. wij gaan dinsdag naar emmen en maandag ff naar lingen als madam voor een eeg moet. nou madam weer in bed, zze was eruit toen opa en papa kwamen eten. was ze net ant hoesten moest ze dus ook plassen. en bulte snot dat ze nu heeft maar ze wil geen druppels. hoest drank dus wel maar druppels weer niet. proberen het vanavond nog wel eens. want das ook sneu. en dan niet vlak voor slapen hoestdrank hihi dat lost op dus ga je volgens mij juist van hoesten oeps was ik ff vergeten van de vorige keer.
Hihi waarom zijn de mannen aan het zagen dan eigenlijk? Of heb ik daar perongeluk overheen gelezen..? En wat gaat er dan in die grijze bakken bij jullie? Bij ons gaat het normale vuil juist in de grijze bak.. en gft in groene.. dan papier. Nou ja.. wat hier gebruikelijk is dan, want aangezien wij in een appartement wonen, hebben we ook geen containers En ik snap wel dat je nu niet voor misschien paar weken een ander formaat container neemt hihi. Je meissie klinkt echt zielig zoals je het beschrijft
@meetie, ja jij zei... huh heb ik wat gemist... volgens mij omdat jij je al had aangekleed en delano ook en niet bij jesse ging liggen ofzo... en ik vrijdag al klaar was met poetsten enzo.... maar misschien zat ik er wel helemaal naast hahahaha anyways.. ja had het nieuws gezien ja.... almar kende hem gelukkig niet... maar wel balen dat ales hem wel kende.... hoop dat ie er wel over gaat spreken enzo.. en dat ie zich niet helemaal gaat terug trekken @mamasuus, was wel leuk zo die knaks maken vandaag voor de scouting.... heel gezellig, daarna nog effe in een buurtcafe wat gedronken met iedereen en een kom soep gegeten... en nu is die jongen ons aan het uithelpen... helemaal blij... Erg he al dat k*t afval scheiden... word er zelf helemaal naar van, en uiteindelijk zeggen ze dat het allemaal geen klap uitmaakt... grrrrrr BEterschap voor jou en je meisje... dat de verkoudheid maar snel mag gaan wieberen... Consider, oh ja dat was jij met de knakworsten... ja was gezellig.... had het al bij mamasuus gezet hahaha.. hoezo blond?
hm.. hahaaha volgens mij begin ik hem nu te begrijpen alleen dacht ik denk dan dat jij op een andere reactie van mij ofzo reageerde, vandaar dat ik niet helemaal meer volgde haha laat maar, het wordt nu wel heel erg ingewikkeld Je hebt het dus wel gezellig gehad met de scouting! En nu weer aan het genieten van de extra hulp. Gaat het nog een beetje rap?
Wij zijn vanmiddag lekker het centrum ingeweest. Heb me moeder ook meegenomen, anders verveeld ze zich zo. Het was erg gezellig en we zijn ook lang weggeweest. Ik heb een nieuwe jas gekocht, was ook echt nodig...want droeg nu 1 van me moeder. Die van voor de zwangerschap zaten niet zo lekker. Voor Valerie hebben we 2 armbandjes. 1 met een plaatje met haar naam...die heeft ze van oma gekregen. En wij hebben 1 met bedeltjes voor haar gekocht. Net even rundvlees soep gemaakt hmmm Kunnen we morgenmiddag ook nog een kopje nemen. Morgenmiddag gaan we op visite bij me nichtje, die was afgelopen week jarig. Kunnen we ff pronken met Valerie Ik hoor dat me wasmachine klaar is, ga het ff in de droger stoppen (ben zo blij met dat ding), en dan heb ik 3 wassen gedraaid vandaag. @meetie, misschien kan je het vanavond nog tegen hem zeggen. Maar aan de andere kant zal hij ook wel weten dat hij altijd bij je terecht kan. Misschien toch maar even tegen hem zeggen dat hij wat jou betreft gewoon naar de uitvaart kan gaan. Valerie kan inderdaad nog niet lezen @mamasuus, dus de vuilnis is bij jullie een beetje anders geregeld. Ik zal ook eens kijken hoe het hier is aankomende week en de week erna. Ze komen bij ons altijd op donderdag, maar a.s. donderdag is het 1ste kerstdag en de week erna is het nieuwjaarsdag. Dus madam is nog niet beter Gaan jullie nog wat bijzonders doen in Emmen? @mikmak, dus de knakworsten uitdelen was leuk. Verder nog plannen voor het weekend? En nog wat van je schoonzusje (die niet wou meehelpen) gehoord ivm kerst?
meetie, bij ons gaat restafval in de kliko. en dat valt best mee aangezien we dus ook een mestbult hebben. amr is toch overwegend eetafal en kattebak en luiers ed. valt best mee hoor vandaar dat de meesten dus ook maar klein bakkie erin hebben. want je bent niet veel nodig aangeizne je veel verpakkingsmaterialen in de gele zak kunt doen. en het is ff wennen maar weet nu niet beter. en de mannen zijn dus hout ant zagen voor de kachel. bij een buurman van me pa. tenminste een stuk land daarvan daar staat boswal naast en die mogen ze omkappen voor in de kachel. je hebt er wel wat werk van maar kost uiteindelijk niets. alleen is het wel wat lastig ze zitten er nu nog hahaha aan het bier waarschijnlijk. @consider, lekker hoor ff ant shoppen geweest. wij gaan dus in emmen shoppen we moeten alledrie nieuwe kleren. en nog kadootjes. hihi. en de brillen van manlief waren ook al klaar dus die halen we dan ook meteen op. we moeten wel kleren shoppen in ned voor manlief want hij is erg lang en die maat broeken hebben ze hier niet. hij heeft 32 36 en hier hebben ze wel lengwte 36 maar dan is de breedt ineens ook heel erg groot en dat past dan niet. wat leuk zelfde setje armbandjes heeft yasmine ook. ze had van mijn ma toen een met naamplaatjes gehad en lievebeest eraan. en van andere oma een bedelhangertje. alleen vielen daar die dingen wel eens af moet je wel mee uitkijken dus met inslikken ed. en laatstzat ze vast in het afvoerputje hihii zat het varkentje erin en kreeg hem er niet uit zolang er nog water in bad stond en ook niet van dr armje erg lastig was dat hihihi. zat ze te bibberen. @mikmak, fijn dat de scouting sellie was. en hoest nu met je badkamer je kan dus al in bad nu? nou ik heb ff wat anders gehald voor madam. want hoestdrankje wat ze van arts had hoeste ze alleen maar meer mee. nu heb ik een op plantenbasis die verzacht bij kriebel. en meteen otrivin baby gehaald want das gezonder dan al die andere dingen die mag ze ook niet hebben door de koortstuipen verleden. tenminste is beter van niet. en het werkt goed. dus denk dat we gewoon gaan morgen. we zijn al ff wezen tanken dus kunnen dan in een keer door. gaan om half 8 ofzo rijden was de planning. dus fijne zondag alvast allemaal ik kom niet eerder dan zondagavond wer hier.
@Consider, Leuk een nieuwe jas! En was de rundvleessoep gelukt? Lekker is dat he, dat je gewoon in 1 dag al je was er doorheen kan jagen Veel plezier morgen bij je nichtje! Ik hoef het volgens mij inderdaad niet te zeggen, dat Alex bij me terecht kan. Ondertussen is hij ook al bij me komen liggen enzo.. Als hij inderdaad maar niet denkt dat hij door mij ergens niet heen kan. Ohja! En wat goed dat jullie dat aankaarten trouwens.. hier wordt het vuil ook donderdags opgehaald, even controleren hoe dat deze weken zit dan! @MamaSuus, Oh maar dan houd je inderdaad maar heel weinig restafval over. Kan me voorstellen dat jullie systeem even wennen was, maar goed, na 3x weet je ook niet meer beter. Wel fijn dat jullie gratis hout mogen hakken! Wel even een werkje ja, maar blijkbaar vermaken die mannen zich daar dus wel met hun biertje haha Ach wat zielig jullie meissie vast in het afvoerputje haha Maar blijkbaar is het wel goedgekomen toch? Of heb je het armbandje/bedeltje weg kunnen gooien? Ach, je meissie is in ieder geval los haha, lijkt me toch wel iets belangrijker Mooi dat het nieuwe drankje goed werkt! En morgen gaan jullie dus gewoon naar de efteling Heel veel plezier alvast meis! Geniet ervan! Oh, volgens mij heeft Jesse een regeldag hoor ale: Hij wilt constant drinken! Ik voel me ondertussen aardig leeggezogen zeg.. probeer hem verder dan ook maar stil te houden met zn speen.. maar jeetje.. in 1 voeding drinkt hij ook aan beide borsten en als hij klaar is wilt hij vlak daarna alweer opnieuw drinken! Voorheen wist ik eigenlijk niet wat zo een regeldag inhield.. heb het bij Dylano nooit opgemerkt.. maar daar praat ik nu wel anders over! Ben blij als hij weer een normaal ritme heeft zeg!
Goedemorgen, Nou hier is de douche aangesloten, de verwarming boven en de kraan.. dus JAAAAAAAAAA kan in bad op de nieuwe badkamer hahahaha verder vandaag niet zoveel plannen... ga zo effe strijken en nog een wasje draaien, almar gaat het plafond er in hangen strax... hij is nu effe naar de praxis toe om nog wat dingetjes te halen....maar ja hij belde net dat die pas om 12 uur open is, dus dat hij effe langs een vriend ging in de buurt en dan weer terug naar de praxis en komt dan terug naar huis enzo... zn broer komt dan zometeen ook nog helpen, dus ben benieuwd of ik dan eindelijk uit deze klerezooi be... want hij ruimt op en hij pakt nog veel sneller nieuwe rommel om door het huis te verspreiden... zucht... hi is zo'n sloddevos..... @consider, dus lekker geshopt gisteren.. lekker.. en het soeppie, smaaktje die? @meetie, dus je voelt je redelijk een melkkoe..... hoop dat ie het gauw geregeld heeft.... @mamasuus, veel plezier gisteren en vandaag.... en fijn dat je nu een ander drankje voor je kleine meid hebt oh ja schoonzisje en kerst... die is aardig bijgedraait... was min of meer een grapje van dr.. die met mijn hormonen regeling dan ook helemaal niet lollig overkomt... grrrr maar ze komt gewoon helpen....
goeiemorgen weer allemaal. nou efteling was heel leuk hoor. aleen was ik echt ziekjes hihi. vde hele nacht ervoor slecht geslapen en yasmine ook. ik had smorgens ook verhoging. dus hups paracetamol erin en gaan hihihi. yasmine was helemaal happy. toen we in de auto gingen al. was het kom allemaal gaan we naar de efteling. hihi. opa en oma in de eigen auto. en 2,5 uur rijden. eenmaal daar. was ze heel erg ant gnieten heel stil hihi grote ogen. helemaal in de fata morganan die hebben we maar las eerste gedaan. die vond ze toch nog ietsjes eng. we hadden al vrij snel de bekende unox/efteling mutsen te pakken hihi heb dr 7 in totaal. ze vond holle bolle gijs toch wat enge hahaha. ze durfde er geen papier in te doen. ze prate er wel tegen zo komisch dat ding zei hallo en zij hallo hihih. pandadroom was ook mooi zart ze ook echt te graaien naar vissen was 3d film en te kletsen met de schilpad. zo komisch. al met al geslaagde dag dus. pas thuis had ze de grootste lol om alles toen we ant evalueren waren. vandaag niet naar de eeg. want ze hoest dus nog veel en dat geeft verkeerd resultaat. dus gaan we maar gewoon naar stad voor kleertjes vanmiddag. hoest verder hier? mikmak, dus eindelijk je kunt badderen boven woehoe super zeg. @meetie, lekker hoor een regeldag hoop dat ie inmiddels voorbij is en de rust wedergekeerd kan me voorstellen dat je je dan net een koe volet hihi had ik ook met me gekolf de hele dag. nou ga weer verder.
Dus de efteling was leuk mamasuus.. beetje balen dat je ziekjes was.... hier wel een ok nacht gemaakt.. tot de wekker ging, want mannetje wilde verder met klussen en om 8 uur stond een vriend voor de deur die het eiken meubel aan het schuren is voor de badkamer, en manlief is bezig met de ventilatie voor de badkamer..... vanavond kerstetentje van het werk, eerst steengrillen en dan nog bowlen... nou dat gaat wat worden, want hou zodanig veel vocht vast dat als ik mn schoenen uitdoe ik ze niet meer aankrijg, en die bowlingschoenen zijn vast te smal.... lekker dan
mikmak, veel plezier. vanavond al ben je vast al heen dus hoe was het hihi. en pasten de schoenen nog? morgen gaan wij dus lekker sellie naar emmen woehoe. vandaag dus niet weggeweest. alleen ff boodschapjes en alvast wat bier gehaald voor verjaardag van manlief. en ff de snitzels besteld voor die dag. dat zijn ze nu zo van ons gewent dat we altijd snitzels hebbe nals ze komen dus moet nu ook maar hihi. is ook erg lekker. nou ga ff bakkie doen met me vent. en boodschappen lijstej aanpassen dus wat we nog moeten ed. tjuus
Hoi Dames , Druk druk druk weer hier in huis . Pff en het is al weer bijna kerst en dan ben ik ook nog jarig . Heb dus even geen tijd om alles terug te lezen en wil jullie bij deze alvast een heel mooi gezellig kerstfeest wenzen want ik weet niet wanneer ik tijd heb om even hier langs te komen . In ieder geval ga ik morgen voor het eerst naar het CB met Mara en daarna haar bij mijn Moeder brengen zodat John en ik even samen op jacht kunnen naar de laatste kerst inkopen en een nieuw bed. Hoop dat het gaat lukken. Liefs Busster
Het is toch geen weekend..? Hahaha, omdat het zo rustig is hier Zal wel door de vakantie komen, vervelende mannen ook, heb ik meteen zo weinig te lezen hier Alex is vandaag richting zijn neef gegaan die in brabant woont, daar gaan ze met nog een paar mensen de hele dag gamen. Vervolgens blijft hij daar slapen en komt hij morgenochtend weer naar huis. Vanochtend was de mevrouw van het cb hier voor de intake. Ze heeft meteen naar het naveltje van Jesse gekeken en volgens haar zag het er goed uit! Morgen de gehoortest.. spannend! Niet dat ik een reden heb om te twijfelen, maar toch. Ik heb hem zojuist trouwens voor het eerst in de draagdoek gestopt, dus nu bungeltje hij lekker aan mij Hij vind het wel heerlijk! Hij was namelijk best onrustig vandaag en ik heb toch echt maar 2 handjes.. Zelf moet ik wel nog even wennen aan dit gewicht hangend aan mijn lichaam hihi, maar dat komt snel genoeg wel. Vind het wel erg handig dat ik nu ook twee handen vrij heb! Heb ook meteen foto's gemaakt (iemand vroeg dat, weet niet meer wie) Zal ze binnenkort even plaatsen. Hahaha ik mag nog niet alleen met de twee jongens naar buiten van Alex Hij is bang dat er dan wat gebeurt of iets en dat het dus verkeert gaat, omdat ik nog niet 'sterk' genoeg ben. Hihi nu klinkt het een beetje dom, maar toen hij het zei klonk het wel erg lief. En gelukkig zorgt hij dan zelf er ook voor dat hij thuis is als ik naar buiten moet, dus dan vind ik het niet erg ook Zo gaat hij morgenochtend al heel vroeg van zn neef vertrekken om met ons naar die gehoortest te kunnen. @Mikmak, Lekkeerrrr je kan nu in je nieuwe badkamer badderen! En ik voelde me inderdaad een melkkoe haha, maar gelukkig was het de volgende dag weer goed! En het was dus maar een grapje van je nicht.. ja, met je hormonen erbij, kan dat best lichtelijk verkeerd vallen Maar gelukkig weet je nu dat ze het niet meende en dat ze toch komt helpen! Die paar extra handjes zal jij vast wel kunnen gebruiken deze dagen! Hoe was trouwens het kerstdinertje? Lukte het nog met de schoenen? @MamaSuus, Het dagje winterefteling was dus geslaagd! Mooi zo! Jammer dat jij je wel hondsberoerd voelde.. Gaat het inmiddels al beter? En wat leuk dat Yasmine zo genoten heeft! Toch maar geen papier aan Gijs gegeven dus.. Schattig die kindjes Ja, die regeldag bleef gelukkig maar bij 1 dag. Vandaag wilt hij wel weer veel drinken, maar volgens mij voelt hij zich niet helemaal top.. hij zit telkens een beetje te spugen, dus ja.. dan komt er weinig in zn maagje natuurlijk Maar goed, met de speen erin en in me draagdoek hangend, ligt hij nu lekker te slapen! En hoe.. haha.. ik hoor hem allerlei geluidjes maken en tegelijkertijd ligt hij zelfs te snurken haha Wanneer is je mannetje jarig? Alvast gefeliciteerd! @Busster, Alvast gefeliciteerd meis! Wanneer ben je precies jarig? Dit zijn dus zeer drukke dagen voor jou! En hoe was het vandaag op het cb? Is het nog gelukt met je kerstinkopen en een nieuw bed?
kerstdineetje was leuk.. alles bij de vk was ook ok gisteren.... suiker en ijzer ok. ze heeft nog voor de lol een echo gedaan om te kijken of de kleine echt met dr koppie naar beneden lag... voor de rest heb ik alleen maar geklust de hele dag van 8 tot 12 uur snachts... geverfd.. badkamer en trappengat en dan nog almar helpen... nieuwe foto's van de badkamer in het album..... wel mega dikke klompvoeten en dikke handen.... en overal pijn vanmorgen.. maar ja ik ga douchen en boodschappen doen
hai hai, ff gauw tussen de bezigheden door. ben nog ziek baal dus giga want proef niks en ruik niks en dat met al dat lekre eten. zo ff als een gek door het huis met stofzuiger en dweil en afwasborstel. dan wat dingen maken voor bij eten vanavond bij ouders. en dan daarheen hihi. mijn vent is derde kerstdag jarig zaterdag dus. buster ook vast gefeliciterrdmorgen toch of niet? nou ben snel weer weg meiden hele fijne dagen. meetie lekker he dat gebungel hihi.
Wat een rust hier! Heb zelf de laatste dagen ook niet veel achter de computer gezeten. Gisteren en eergisteren zijn we naar Groningen geweest. Eergisteren gezellig met me moeder erbij, beetje shoppen. Was op zoek naar schoenen, maar alles wat ik leuk vond was niet in mijn maat. Gisteren moest mijn man even naar het gwk (waar het smooooordruk was) en zijn we even naar de prenatal geweest op zoek naar een voetenzak voor de maxicosi. Maar jammer genoeg hadden ze nergens een gewone zwarte, dus heb nu 1tje online besteld bij de babydump. Gisteren hebben we ook nog even wat boodschappen gedaan. Valerie heeft gewoon al die tijd doorgeslapen, wel 6 uur lang! Gisteravond was ze dus wel even een tijdje wakker...maar vannacht heeft ze weer goed geslapen. Vandaag gaan we even naar het centrum hier in de buurt, moet nog 1 kerstcadeautje hebben. Morgen gaan we gourmetten bij mijn moeder, me broer met zijn vriendin komen ook. We zouden geen cadeautjes doen, maar heb voor iedereen toch wat kleins gekocht. 2de kerstdag komt me moeder bij ons eten. 'Helaas' kunnen we niet naar me schoonouders toe met kerst....ze wonen op 3 uur rijden hier vandaan, en 6 uur met Valerie in de auto is echt te lang. Trouwens, ik heb van mijn man een super mooie gouden ring gekregen, met 3 briljantjes. Voor de geboorte van Valerie De 3 briljantjes zijn symbolisch omdat we nu met z'n 3tjes zijn. Echt heel erg lief. @meetie, wat is eigenlijk een regeldag? ik lees het wel vaker hier op het forum, maar heb geen idee wat het precies inhoud. Is dat een dag dat ze veel willen drinken? of dat ze jengelig zijn? Hoe was de gehoortest? ik was ook een beetje zenuwachtig toen ze daarmee bezig was, want stel je voor dat er iets mis zou zijn. Dus ik begrijp hoe je je voelt. Lief van Alex dat je nog niet met de jongens naar buiten mag. Voel je jezelf al wel weer 100%? Ik heb het gevoel dat ik heel erg snel hersteld ben van de bevalling, iedereen vindt het zo snel dat ik alles al weer doe. @mamasuus, dus de efteling was een succes. Wat grappig dat ze niks in holle bolle gijs durfde te gooien, ik vond dat vroeger altijd zo leuk. Maar je bent dus nog niet beter hopelijk voel je je wel wat beter met kerst, zodat je een beetje kunt genieten van al het lekkers. @mikmak, de badkamer is echt wow! Echt heel mooi. Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het helemaal af is. Dus het etentje was leuk, heb je ook nog gebowld? of paste je de schoenen niet? Dus ontzettend dikke handen en voeten, komt me bekend voor. Heb je al wel al je ringen af gedaan? s'avonds wel ff met de voetjes omhoog gaan hé. En doe je een beetje rustig aan met al dat geklus! Je hebt straks ook nog energie nodig voor de bevalling @busster, hoe was het bij het cb? doet mara het goed? En wat kan je eigenlijk verwachten de eerste keer bij het cb? Ik moet 6 januari heen met Valerie. Alvast een fijne verjaardag gewenst!
zooo jaja consider, ik moest vandaag van mn mannetje rustig aan doen.. dus heb net de kerstboodschappen gedaan, en wat cadeautjes gehaald voor de neefjes en nichtjes.... en zometeen met de beentjes effe in de lucht, want 1 nacht slapen is niet genoeg om de voetjes weer klein te krijgen... ja ik heb ook nog gebowld hahaha wel 2 maten groter gepakt... het grootste probleem zijn mijn eigen schoenen... lol morgen lekker samen in bad.. daar kijk ik wel naar uit.... en schoonzusje kom idd gewoon helpen, maar dit zijn met mijn hormonen en drukte geen leuke grappen.... nou ik ga weer....
Lieve meiden, Nee, ik ben jullie niet vergeten.. Ik kom vanavond, als ik aan t werk ben, gezellig op jullie reageren. Vanaf hier, het midden van t land , wens ik jullie allemaal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel fijne kerstdagen! Liefs Miekje