oooowww lekker. ik wil er ook wel zo 1 die nooit weg hoeft haha. nee ben er al zo aan gewend zou t misschien wel raar vinden als ie altijd thuis was . jaaa is best snel gegaan. volgens hem had ie na 4maanden "superzaad" hahahaha tja das zijn opmerking dan weer. we hebben daar super geluk mee gehad, nu nog alles goed gaan natuurlijk want het is nog erg pril! jammer suus dat t met jullie nog niet zo wil vlotten, spannend zeg zo'n tijd. HOe heet je dochtertje? Nou meiden ik ga even nog tv kijken en dan naar bed, ernstig vroeg maar ben erg moe en morgen weer werken! Liefs Nicole
Hallo meiden! Gisteren zijn we weer naar Groningen geweest, heb me laarsjes opgehaald en verder hebben we een nintendo Wii gekocht met mario kart erbij. We wilden ook nog de Wii fit, maar die is overal uitverkocht We hebben nog gezellig wat gedronken en appeltaart gegeten, ondertussen ging ik Valerie verschonen, nou ze had sjans....met alle vrouwen die in de toilet kwamen, allemaal oohh en aahh, en hoe oud is ze. Me moeder kwam op den duur kijken waar ik bleef, maar werd aldoor aan de klets gehouden haha. Ik moet morgen even met de kat naar de dierenarts, ze heeft aldoor een vieze kont en ze slikt er aldoor aan. Heb ff gegooled en ik denk dat ze last heeft van haar anaalklieren. Ook ff een spam van ons meisje: @Mikmak, alweer 37 weken zwanger, inderdaad een mijlpaal, omdat je nu thuis mag bevallen. Zo voelde ik het inderdaad ook. Kan me voorstellen dat je alles nu erg graag af wilt hebben, je bent nu 37 weken...en jullie kindje kan elk moment komen. En dan wil je toch het liefst alles klaar, af en netjes hebben. Maar ja als je man ziek is, dan kan hij er nu ook weinig aan veranderen. Hopelijk wordt hij snel beter en kunnen jullie het kamertje afmaken. Trouwens...lovely is hier ook al een tijdje niet geweest, zullen we haar hebben afgeschrikt? kwam haar volgens mij gisteren tegen met haar vriend in de stad. @meetie, zo te horen heb je leuke kerstdagen gehad. Dus je hebt last van een spastische darm, lijkt me heel erg vervelend. Ik moet zeggen dat mijn stoelgang al wat normaler is, het ging vandaag gewoon makkelijk zoals normaal. Heb trouwens vandaag ook die nuvaring ingedaan, en de binnenkant van mijn vagina voelt ook weer gewoon aan, had verwacht dat het heel wijd zou zijn ofzo, maar dat valt me echt mee. Binnenkort maar weer eens proberen te sexen Heb jij dat alweer geprobeerd? @miekje, kan me voorstellen dat je ff klaar bent met het ziek zijn. Hoe is het nu met Julen? voelt hij nog warm aan? heb je hem al getempd? En hoe was jou kerst? @mamasuus, nog gefeliciteerd met je man! Vervelend dat je je ongi weer voelt aankomen. Tja zo kan je zien, bij de yasmine was je zo snel zwanger, en nu moet je er wat langer op wachten, raar hé....het menselijk lichaam. Gelukkig weet je in iedergeval wel dát je zwanger kunt worden. En hopelijk duurt het niet te lang meer. @Busster, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. De meeste dingen die je verteld over het CB wist ik al wel. Ik laat het wel op me afkomen....misschien dat ik me moeder meevraag, me man is dan namelijk alweer aan het werk. Inderdaad erg vreemd dat we geen zwarte voetenzak konden krijgen, we zijn bij 4 verschillende babyzaken geweest, maar overal uitverkocht. Hoop dat die van de babydump snel wordt bezorgt. Dus nog even wachten tot jullie nieuwe bed wordt bezorgt. Hopelijk valt ie niet te vaak uit elkaar. Mooie foto van Mara, inderdaad lekker toetje. @nicolletje, welkom hier! En van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Vervelend dat je wat bloed verliest, maar hopelijk blijft alles goed gaan. Mijn man is nu 2x naar Afghanistan geweest, hij was in afghanistan toen ik ontdekte dat ik zwanger was...maar gelukkig was hij er toen maar kort en is hij de rest van de zwangerschap lekker in Nederland geweest. Op welke kazerne zit je man? en wat voor functie heeft hij?
oooo super mooie naam Yasmine. echt zon prinsesjesnaam hihi. mijn man zit bij de luchtmacht, vliegbasis eindhoven. woooow wat een lieve fotos!wat een moppietjes zeg! en vervelend gevoel als je je menstruatie voelt aankomen maar dit wil niet alles zeggen hoor. ik wist ook zeker dat ik mn menstruatie zou krijgen, had al een paar dagen tampons in. na 5 dagen was er echter nog niets, wel een heel klein beetje bruinverlies. toch maar een test gedaan en ja hoor..
Nee Alex is inderdaad niet geweest. Ik heb het ook niet zo in de gaten gehad ivm de feestdagen. Alex wist er volgens mij wel vanaf. Gisteren vroeg ik waarom hij niet gegaan is, zei hij dat hij niet hield van zulke dingen. En dat als het niet verplicht is, dat hij dan er liever niet heen gaat. Dat kan.. iedereen verwerkt het op zijn manier natuulijk. Mijn moeder is ook nooit naar een uitvaart gegaan. Kan het me wel voostellen. 3 jaar geleden werd mijn overgrootoma begraven.. dat is echt aangrijpend wanneer je je oma de grond in ziet gaan.. @Miekje, Dankje meis! Hoe is het inmiddels met Julen. Is hij toch ziek geworden, of was het vals alarm? Logisch dat je er nu wel genoeg van hebt.. @MamaSuus, Leuk dat het feestje geslaagd is! Alleen weer jammer van die ongi Maar inderdaad, positief blijven! En dat het bij haar na 3x al raak was zegt eigenlijk ook niet zoveel over een volgende zwangerschap, toch? Alles moet maar net meezitten. Maar ja, volgende ronde is in het nieuwe jaar! Nieuw jaar, nieuw begin, nieuwe kansen.. hopenlijk met meer geluk! En me mannetje heeft volgens mij geen contact met de uitgezonden jongens.. .. jeetje.. wat weet ik eigenlijk weinig over de situatie toch maar wat vaker dit onderwerp aansnijden thuis.. want ik neem aan dat het voor hem wel wat gevoeliger ligt. Dat ik er nu niet aan denk, betekent niet dat hij dat ook niet doet natuurlijk @Mikmak, Haha ja dat is inderdaad vervelend! Laatst had mijn broertje afgewassen enzo.. moest ik daarna gewoon in mijn eigen keuken op zoek gaan naar een theeglas.. heel apart hihi Maar ja, geniet maar lekker van het overgebleven ijs! Hahaha groot gelijk heb je! Gewoon de datum aanhouden die voor jou het beste uitkomt En heb je echt erge buikpijn? Ik vind dat altijd maar een beetje eng Je voelt je kindje toch nog wel goed he? Niet om je ongerust te maken hoor, ik vind zulke dingen gewoon snel eng. Je kan natuurlijk niet even een kijkje nemen hoe het met de baby is. Fijn dat je mannetje weer een beetje aan de slag is gegaan! Wel balen dat hij nog ziek is hoor. Hopenlijk is het snel weer over. Ik hoop ook voor jullie dat alles nog optijd af komt Kan me goed indenken dat jullie er de kriebels van krijgen.. de tijd begint toch te dringen. En hoe waren de muffins!? Ik vroeg vanmiddag of Alex oliebollen mee wilde nemen met boodschappen. Nu kon hij ze niet vinden en heeft hij een zelfmaakpakketje meegenomen hihi. We hebben alleen nog geen vers frituurvet, dus heb ze nog niet kunnen maken. Maar ik kan niet wachten tot ik zo een versgebakken oliebol naar binnen kan werken! Althans.. ik hoop dat mijn kookkunsten me niet tegenvallen dan hahaha @Busster, Nog nogmaals gefeliciteerd he! 1e kerstdag is best een aparte dag om je verjaardag te vieren ja. Heeft John er wel nog even bij stil gestaan? Of was hij het lekker mannelijk vergeten hihi? Zo, jij hebt dus een superkerst gehad fijn hoor! Zijn je ouders trouwens gescheiden? Wel een heenenweergereis zeg haha, maar ach, dat heeft de pret dus niet bedorven Nja hij het gaat weer wat beter met hem. Daarnet hebben we filmpje gekeken, vervolgens heeft hij Teriyaki (schrijf je dat zo? hihi) gemaakt. Maar nu zit hij weer terug in zn computerkast.. Ach, zn humeur is tenminste weer goed! Dat is toch wel fijn hihi. En Mara is inderdaad een heerlijk bolletje! Ik stalk der regelmatig op je hyves, dus had het al wel gezien. Ze heeft ook al een lekkere bos haar he? Wat fijn trouwens dat jullie nu eindelijk een nieuw bed krijgen! Zo te lezen is de huidige inderdaad hard aan vervanging toe Maar goed dat je met je zwangere buik er niet doorheen zakte.. had niet fijn geweest natuurlijk. Maar kan me ook wel voorstellen dat je ivm de bevalling toch liever wachtte. Maar nu is het dan zover! Over een maandje dan een heerlijk bedje! @Nicole, Welkom! Leuk dat jij je hier ook meldt! Klets gezellig mee. Wat fijn dat je mannetje weer terug is! En nog gefeliciteerd met jullie zwangerschap en niet te vergeten nog met jullie huwelijk Hoezo trouwens pas 10 dagen voor vertrek getrouwd? Oei, krampen en bloedverlies.. Hopenlijk was het maar eenmalig Mijn mannetje is ook gewoon thuis gelukkig! Zijn groep is momenteel wel uitgezonden, maar omdat mijn mannetje al aantal keer is uitgezonden, mocht hij nu kiezen of hij mee wilde. Aangezien ik dan tijdens de uitzending zou moeten bevallen, is hij thuis gebleven. (De mannen zijn namelijk in nov vertrokken en ik was 13 dec uitgerekend.) Wat doet je schatje precies? Waar zit hij gelegerd? En jijzelf?
@Nicole, Hihi superzaad.. mannen En slaap lekker hoor! Werkse ook morgen! O en ik bedoelde trouwens 12 dec ipv 13 dec dat ik was uitgerekend.. niet dat het er echt toe doet eigenlijk..haha @Consider, Mooi dat jij je laarsjes hebt! Lastig alleen dat je zo werd opgehouden op het toilet haha, maar blijkbaar ben je toch nog weg kunnen komen Wat een leuke foto trouwens van je schatje zeg! En voila, met armbandje! Blijft die nog een beetje zitten? Bij Dylano gleed hij namelijk telkens van zn armpje af. Fijn dat je vandaag normaal naar het toilet kon! Ik hoop dat snel ook te kunnen zeggen hihi.. ik zit nu echt lang op de wc.. kan ook nog niet zo goed druk zetten met me buik en zit dan maar te wachten tot het eruit komt.. bleh. En wonderbaarlijk hoe je vagina herstelt he. Nadat ik van Dylano was bevallen was ik ook erg bang dat alles heel wijd ofzo was. Vroeg ook telkens aan Alex of hij niet het gevoel had dat hij in een groot gat bezig was en of hij dus wel wat voelde. Maar hij zei dat hij geen verschil merkte met ervoor. Nu hebben wij nog niet gesekst nee. Alex durft het nog niet aan.. Met Dylano hadden we al na 2 weken gedingest, aangezien hij natuurlijk weer terug naar Afghanistan moest en daarvoor ook al 2,5 maand weg was. En omdat het mij toen nog wel wat pijn deed, wilt hij nu het liefst zo lang mogelijk wachten. Nu kan ik wel zeggen dat ik geen pijn meer heb daar, maar goed.. als hij niet wilt.. Al hoop ik wel dat hij snel weer bijtrekt, want voor de bevalling hadden we ook al paar weken niets meer gedaan omdat hij voorzichtig wilde zijn met me Wel heel lief natuurlijk, maar ook ik heb zo mijn behoeften haha. Oh en Lovely komt volgens mij niet meer in ons keivette topicje praten.. Wat grappig dat je hun tegen kwam in de stad! Herkende ze je?
@consider, whahahaha, ja denk wel dat we lovely hebben afgeschrikt... maar ja, wilde gewoon een reactie zien los te peuteren, zsodat ze eens voor dr zelf op zou komen.. denk dat ze niet weet hoe ze dat moet doen.... ze laat zich gewoon in een hoek duwen, en dat is op zich wel jammer.. maar herkende ze je? maar mooie foto heb je er op gezet hoor... heerlijk kind! Mooi dat je je laarsjes hebt @meetie, ja de muffins zijn lekker.... maar gezien het feit dat manlief nog steeds aan de diarree is, moet ik ze denk ik allemaal zelf opeten.... he wat naar we waren gisteren nog effe met almar naar de huisartsenpost geweest in het ziekenhuis en die zeggen dat ie gewoon buikgriep heeft, ondanks dat er een beetje bloed in de ontlasting zit.... zijn koorts is weg, maar de dunne poep blijft.... kan misschien ook stress zijn.... Iig ik ben slapeloos op het moment, en er gaat werkelijk vanalles door mn hoofd..... alles is weer een bende in huis, het wiegje mag wel staan, maar de rommel er omheen staat tot aan mn knieeen..... overal staat weer wat..... breek me nek als ik uit bed stap omdat manlief daar wat babyzut heeft gedropt...... en ik denk soms dat almar gewoon stress heeft en dat daarom die diarree en krampen blijven aanhouden.... het lijkt hier soms een gebed zonder end.. er is altijd wat..... altijd een reden om... echt heel slecht, maar ben er zo klaar mee op 1 of andere manier.... ik vind dit gewoon niet het geschikte huis op het moment om een kind te krijgen... grrrrr moet ze in dr wiegje in een stofhok vol klerezooi..... zucht..... oh ja meetie, ik wist wat het zou worden... almar nog niet nou ik ga proberen te slapen ofzo... en niet zo lopen te miepen.... xp
zoooo ik ben alweer wakker. moet gewoon werken vandaag. bluuh ben kotsmisselijk. maar stiekum vind ik het wel fijn. zo lang die symptomen er nog allemaal zijn zit het goed. heb geen bloedverlies meer gehad. dus het is bij dat puntje gebleven. heb af en aan een menstruatiegevoel zon weeeig gevoel onder in mn buik en rug. maar ik hoorde dat dat het groeien van de baarmoeder kon zijn. Nou ja we wachten af Mikmak voor jou zijn t nog maar een paar weekjes, wat enorm spannend zeg, heb je een goede zwangerschap gehad tot nu toe? jaaa we zijn op 10 mei getrouwd, 20mei moest ie vertrekken naar afghanistan. dit wisten we vantevoren wel natuurlijk. we zijn in oktober dan ook pas op huwelijksreis gegaan. Niet ideaal maar och, dat went he dit is echt een leuk topic . toch een apart iets vrouw/vriendin zijn van een militair. we staan er toch vaak alleen voor he! thanx dat ik zo welkom ben Ik ga nu maar ns rustig aankleden en naar mn werk. Fijne dag meiden! Liefs Nicole
nou de ongi is gearriveerd hoor *(&%(&#$*^%&*)%(&$. zo dat moest ik ff kwijt hoor hahahaha. zo ff vuurwerk halen erna met me ma karbit halen en dan maar ff opruimen ofzo. @mikmak, dus je had ook buikpijn? daar moet je idd wel voorzichtig mee zijn hoor ook zo op het laatst je kunt beter keer te vaak bellen dan keer te weinig. ook ik ben daar idd wat schrikeriger in maar dat komt dan ook weer door dingen in de omgeving die wij hebben meegemaakt omtrent dit. hoop dat je je weer wat beter voelt en dat almar snel opknapt want is lastig als je moet puffen en hij steeds zijn neus staat te snuiten hahahaha. @nicole, thanks is idd echt prinsessennaam. net als prinses jasmin van alladin hihihi. @meetie, ja raar niet dat het bij madam zo vlot was en nu zo lang duurt ... tenminste voor mijn gevoel lang weet dat ik nog niet mag klagen maar goed hihihi doe het stiekem toch ff. is morgen wel weer voorbij hoor hahaha. nou ga snel verder tjuus
Hey meiden, @ Nicolletje: welkom hier! Fijn dat je man thuis is en gefeliciteerd met de zwangerschap! @ Consider: wat een moooooooooooie meid! Ohh dus je kwam Lovely misschien wel tegen.. mmm ja, ach ik heb een keer gereageerd in een ander topic van d'r, met natuurlijk de wetenschap van de verhalen uit dit topic.. Was toen vrij duidelijk naar d'r en daarop heeft ze ook niet gereageerd. Net als dat ze hier volgens mij nooit op mij reageerde.. Wat leuk een Wii, die heb ik met kerst Miekjeman kado gedaan (ook voor zijn verjaardag, 6 jan).. Fijn dat je laarsen er waren! Succes bij de dierenarts! Mijn kerst was wel ok. De eerste dag eerst nooddienst gedraaid en pas laat naar t werk toe, dus eerst naar schoonouders geweest en daarna thuis gegeten toen de slaapdienst in. 2e kerstdagen na t werk naar huis en toen omgkleed/gedoucht en naar mijn tante gegaan. Was erg gezellig. Julen wilde alleen niet slapen. @ Mikmak: ahh meid ik vind t zo naar voor jullie dat jullie huisje nog niet af is. En dan wordt je mannetje ook nog ziek... Blehhhh, het zit jullie niet mee.. Hoe is t vannacht gegaan? Nog last gehad van gerommel? @ Meetie: Idd als Alex het liever op een andere manier verwerkt, dan dat toch?! Wel goed dat je het gevraagd hebt aan 'm. Ik denk dat hij dat wel waardeerd! Hoe staat t met de oliebollen? Al gerealisseerd? Je brengt me wel op een idee.. Ik denk dat ik straks maar ff een oliebol ga scoren.. @ MamaSuus: sorry, ik was je vergeten gisteren.. Jeetje wat enorm #@W$#%^&^&^%$#$##&^dat je ongi bent geworden! NIET LEUK! LUUF is een soort Vicks, alleen dan voor baby's. Want vicks is te sterk bevat menthol.. Dit lijkt erop en smeer ik dus op zijn borst. Dan komt de snot wat losser...Jammie! hahaha.. Nou helaas hier gisteren de hele dag een jengelend/mekkerend kind gehad die niet wilde eten, slapen etc.. Kortom vermoeiend.. Slechte nacht gehad, want Julen ging spoken... Vanmorgen ook weer koorst, 39.6... niet willen eten.. Papa heeft er net een banaantje in gekregen gelukkig.. Hoop echt dat t snel overgaat... Zal het 6 januari eens aankaarten bij de KA... Hoop dat t vandaag wat beter gaat, want dit is slopend.. Ben gisteren ff alleen de stad in geweest, maar kon niet slagen.. Zowel voor mezelf als voor Julen niet.. Nou meiden, ik ga zo maar eens een douche nemen en straks ff naar buiten, wordt gek binnen..
@mijn buikpijn.... tis niet heel dramatische buikpijn hoor dames.... gewoon een gevoel van een harde buik, het idee dat je ontzettend moet poepen enzo.. voel de kleine erg goed nog, alhoewel ze vandaag wat rustiger is.. nou ja behalve nu dan, nu kom ik terug van boodschapen doen en ze besloot effetjes te rekken en te strekken...... lieverds bedank voor de bezorgdheid, maar denk niet dat het iets vervelends is.... btw moet morgen toch naar de vk.... @miekje, hoe het vannacht is gegaan... nou zoals je kan zien zat ik om effe voor half 4 vannacht voorgaand berichtje te typen... sjips zeg dat je kind gewoon nog steeds niet fit is..... blijft er sterk in hangen niet... hoop dat ie snel opknapt! mamasuus, das wel weer balen dat je ongi er weer eens is voor de verandering... ik hoop dat je snel een keer met het berichtje komt dat je overtijd bent en 5 of 6 weken zwanger bent.... 8-[ @nicolletje, jep van mij mag ze komen hoor.... na de 37 weken vind ik het belangrijkste, zodat ik thuis kan bevallen.... nou en die mijlpaal hebben we gehaald! dus kom maar op... heb voor de rest een hele makkelijke zwangerschap gehad... zo mag je er 10 hebben ... alleen nu de laatste weken is het echt mega vocht vaasthouden, kan geen schoenen meer aan, behalve een paar gympies die helemaal open moeten zijn ja of teenslippers.. daar is het nu ook echt weer voor.... en slecht slapen... voor de rest eigenlijk nergens last van gehad.... vorige week volgens mij mn eerste harde buik gehad, en nu begint het wat te rommelen, en wat buikpijn, maar das een beetje het gevoel alsof je ongi moet worden, en indalingsweeen..... de eerste 5 weken was ik een beetje misselijk, dus dronk smorgens dan maar geen koffie, maar wist toen nog niet dat ik zwanger was... na de test begreep ik waarom ik een beetje misselijk in de ochtend was.... @consider, hoe was het bij de dierenarts?
drukdruk druk alweer hahaha en dat met die vervelende ongi buikpijn. zijn druk met hout ant zagen en slepen en meot huis nu nog doen. MIKmak, da scheelt dat je morgen weer heen moet. en je voelt het zelf het beste natuurlijk. fijn dat het meevalt. hoe voelt almar zich nu dan? je bent volgens mij gelijk met me "fijne"schoonzus uitgerekend en die heeft vanmorgen ook de vk al gebeld want had last van de buik dus denk dat die ook wel dit jaar nog komt. enne ik hoop ook dat ik julie volgende mnd toch eens vrolijk maak met een berichtje ipv weer een klaagzang over ongi hihihihi. @miekje, he vervelend zeg van julen houd ook niet op he. nou ga nsle verder meiden voor dat manlief thuis is en ik nog in de bende zit hihi
Helleuw @Consider, Oja, hoe was het bij de dierenarts? @Mikmak, He wat vervelend dat jij al je muffins alleen op moet eten! Wel gemeen hoor, om net nu dan iets lekkers te gaan maken Gaat hij straks wel aan de oliebollen? Het klinkt op zich wel logisch ja.. dat als hij echt zo vol met stress zit, dat hij daarom misschien zo een last blijft houden van zijn stoelgang. Hopenlijk is het straks dus plots weer over, zodra de kamer af is, kindje er is, etc.. En wat en tijdstip weer.. ik vind het echt vervelend voor je dat je zo slecht kan slapen. En dan ook die gedoe met de kinderkamer wat door je hoofd blijft spoken.. nog even volhouden meis Vervolgens nog wel kunnen slapen trouwens? En oja, dat waren jullie met de envelop! Hihi. Ik ben benieuwd wat Almar gaat zeggen bij de bevalling.. of hij dan toegeeft dat hij het eigenlijk ook wel wist of dat hij toch onwijs verrast zal zijn..? Oh gelukkig is je buikpijn niet ernstig en voel je de kleine ook nog goed! Maar dit klinkt toch wel erg spannend hoor! Zo een mensruatieachtig gevoel...... Het zal dus niet lang meer gaan duren! @Nicole, Nja dat hoort er helaas bij he, die misselijkheid Maar zo weet je inderdaad dat het nog goed zit En was dat niet erg spannend, om 10 dagen voor vertrek te trouwen? Want bij mijn mannetje werd de vertrekdatum telkens weer verplaatst.. Waar zijn jullie heen geweest met huwelijksreis? En hoe was de huwelijk zelf? Groot of alleen stadshuis of? Klopt! Dit is inderdaad een leuk topic hihi Hoe lang ken jij je man dan en hij is dus al vaker uitgezonden geweest? Hihi, een hele vragenlijst.. Ach, heb je meteen wat te kletsen hier @MamaSuus, Dus toch weer doorgebroken he.. get.. Laat je maar weer even uit hoor. Ookal wil je er het liefst zo min mogelijk mee bezig houden, het blijft toch telkens een teleurstelling he. @Miekje, GRRR Julen weer ziek Kunnen die bacillen hem dan echt geen seconde met rust laten!? Hopenlijk weer de kinderarts er meer raad mee zeg. Dit is natuurlijk zwaar ** Hoe is het vandaag gegaan? Gelukkig heb je ondanks het werken toch nog een fijne kerst gehad! De oliebollen staan nog niet op tafel, maar heb zonet even de frituur ververst (bleh, tis dat het moet..) straks het beslag klaarmaken, kan het tijdens het avondeten rijzen en dan gooi ik ze na het avondeten erin! Als het goed is kunnen we vanavond nog en lekkere warme oliebol smikkelen! Heb jij er nog eentje kunnen scoren? Wel balen dat je niet kon slagen in de stad.. Ben je vandaag weer even lekker naar buiten kunnen gaan? Kan me goed voorstellen dat het je iets teveel begint te worden. Nou, ik ga even de oliebollen voorbereiden, daarna eten etc.. Tot snel weer meiden!
hahah ik zal je vragen beantwoorden Ik ken mn man nu 5jaar dus ja hij is al vaker uitgezonden geweest irak en afghanistan. Onze bruiloft was met alles erop en eraan kerk stadhuis en een groot feest.was geweldig!dag om nooit te vergeten. de vertrekdag van hem heeft constant vast gestaan, alleen zn terugkomst is zon tig keer veranderd. zoooo irritant haha. We zijn 2 weken na zn thuiskomst naar egypte gegaan. meneer vond dat wel ver genoeg van huis na al die maanden. En ik vond t wel prima, heerlijk weer en fijn ff samen zijn . wat doen jullie mannetjes bij defensie? zometeen komt er iemand van moeders voor moeders hier, mag ik mn plasje afdragen. tis toch allemaal zoo charmant wat je doet als je zwanger bent Nou meiden fijne avond! Liefs Nicole
hoi meiden ik sluit me hier ook maar aan bij het clubje, mij vriend zit bij de marine en ben dus ook meren deel alleen thuis. helaas gaat hij nu dus ook februari weg voor aantal weken en net wanneer de leuke dingen dan komen. maarja wat doen we er aan he groetjes
Wij zijn weer terug van de dierenarts...zonder kat De dierenarts denkt dat haar baarmoeder ontstoken is, en deze wordt morgen verwijderd. Morgenavond kunnen we haar weer ophalen. Arme kat. Vanmiddag ben ik op visite geweest bij een oud collega, ze heeft een nieuwe woning. Alle andere oud collega's kwamen ook om haar nieuwe huis te bekijken, en we hebben gezellig even bijgekletst. Ik heb geen idee of Lovely mij heeft herkent. Ik wist ook niet zeker of zij het was, pas toen ik thuis haar foto's ging bekijken wist ik het zeker. Nou ik heb vandaag allemaal winkels hier in de buurt opgebeld..en nergens een wii fit te krijgen ggrrrr... @nicolletje, dus je man zit bij de luchtmacht. Vertel eens wat meer over jezelf...wat voor werk doe je? in welke provincie woon je? hobby's? Dus je bent al misselijk..als je zo kort zwanger bent zijn die symptomen inderdaad wel fijn. Mijn man zit bij de genie in Wezep @meetie, heb je al oliebollen gebakken? Mijn man gaat oudjaarsdag ook oliebollen bakken, jammie.Heb vandaag een pakje appelbeignees gekocht, heerlijk. Valerie haar armbandje blijft goed zitten, er zitten ook 2 openingen in, en hij staat nu op de kleinste opening. Ik kon eerst ook niet goed druk zetten op de wc, hopelijk is jou stoelgang binnenkort ook weer normaal. Nou vannacht voor het eerst weer sex gehad, ik had verwacht dat het pijn zou doen, maar het deed totaal geen pijn. Het voelde gewoon net zoals voor de zwangerschap.Ik was ook bang dat ik uitgerekt zou zijn, maar niet dus. Mijn man voelde ook geen verschil. Hij is alleen wel erg bang om me weer zwanger te maken. Niet dat we geen 2de kindje willen...maar nu nog ff niet. Wel lief dat Alex nog even voorzichtig wil doen, maar ik denk dat je zelf het beste aanvoelt of het kan of niet. @mikmak, zijn de muffins al op? anders wil ik wel meehelpen ze op te eten Zou inderdaad kunnen dat Almar diarree heeft door stress. Maar wel vreemd dat er dan bloed bij zat...of misschien een aambei waardoor het is gaan bloeden. Maar kan me echt helemaal voorstellen dat jullie er helemaal zat van zijn. Kunnen jullie ook alle prioriteit op het babykamertje zetten, zodat dat als eerste af is? Of je zou er voor kunnen kiezen om de baby eerst bij jullie op de kamer te laten slapen. Maar meid, maak je niet te druk, de kleine merkt toch niet in wat voor omgeving die slaapt. Zolang die maar een bedje, voeding, een schone luier en heel veel liefde krijgt. @mamasuus, ggrrr dus de ongie is er weer Hebben jullie veel vuurwerk gekocht? En is iedereen alweer beter bij jullie? @miekje, jeetje dus Julen heeft weer flinke koorts. Kan me voorstellen dat dit slopend is, het is nu al de 3de? keer in korte tijd. Zocht je iets bijzonders in de stad?
heeee noa wat leuk wij zijn bijna even ver zwanger Nou ik zal ns wat over mezelf vertellen ik ben 26 woon in Noord-brabant werk als doktersassistente in een gezondheidscentrum. mn hobbys tja dat vind ik altijd zon moeilijke, shoppen, leuke dingen doen met vriendinnen en met manlief natuurlijk(zijn dit wel hobby's?). ik heb altijd heeeel graag en heeel veel gestapt maar dit is er het laatste jaar wel een beetje vanaf (moet ook wel he )heb ook 2 hele lieve honden en och das ook wel een hobby. wat zielig van ja kat zeg. vreselijk om zn beestje daar achter te laten, maar is vast in goede handen, hopelijk gaat alles goed! nou net vele kannen gekregen van moeders voor moeders dus ik kan vooruit met urine sparen de komende 10 weken. wist eigenlijk niet dat t zo'n werk was, dacht 1x een plasje maar och tis voor een goed doel over sex gesproken haha het klinkt heel dom mar ik durf het niet zo goed nu ik zo pril zwanger ben. en manlief vind me rete aantrekkelijk nu er bepaalde delen groeien . ik weet t, het kan geen kwaad maar toch.. fijn dat t bij jou allemaal"soepel" verliep. lijkt me toch wel spannend na zon zwangerschap. Nou meiden ik ga gtst kijken en daarna antm en naar bedje toen. Doeiidoeii
ff kort: @ consider, ahhh wat zielig zeg voor je kat. Hoop dat t allemaal goed komt morgen! @ Noa: welkom @ Nicolletje/Noa: Miekjeman is gelegerd in Ermelo, geneeskundig compagnie/hulppost. Hij is nu zijn ADK's aan t doen op Hollandse Rading. Dan is ie AMV'er. tot mei daar, en daarna is t afwachten ivm aantal functiejaren die hij al gedraaid heeft wat er gaat volgen ivm hogere rang. Ach ja, we zien wel.. Hier is t dus 'veilig' tot mei dat ie niet weg hoeft.. Manlief is in Afghanistan geweest, hoge staffunctie gehad in Kandahar op de HQ. (hogere functie dan zijn rang) Goed, op 6 maart 2008 zijn wij de trotse ouders geworden van Julen (spreek je uit op zijn engels; Djulen). Een heerlijk ondernemend mannetje.. @ Mikmak: ohh heb niet eens gekeken naar de tijd.. Maar jeetje zeg, hoop echt dat je wat beter gaat/kan slapen.. Dit is slopend! @ Meetie: Heb neusspray voor mezelf gehaald in de stad, dus nu is de druk op de holten wat afgenomen gelukkig. Ik kan nu niet ziek worden.. Geen oliebol gehaald, was alleen in de stad en dat is echt niet gezellig. Heb nog wel gekeken voor kleding voor mezelf, maar nee niet geslaagd.. Hoop ook dat de KA wat meer duidelijkheid kan geven, want dit is niet leuk meer, steeds zo snel achter elkaar ziek....pfffffff Vanavond had hij 40.2.............. Morgen de dokter maar bellen, even overleggen wat te doen. Of dat ze m ff na kunnen kijken op zijn oren ivm evt oorontsteking, aangezien hij daar denk ik gevoelig voor is... Goed ik ga dus lekker ff rustig bankhangen, hopend op een betere nacht.. Meiden Kussssssssss en een fijne avond!
@nicolletje, mijn mannetje zit in de Peel als instructeur en wij zelf wonen in maastricht pfff gewoon sexen, deden/doen wij ook gewoon hoor hahahaha... alhoewel het nu al weer effe geleden is.... maar vind mezelf na 37 weken dan ook niet bepaald aantrekkelijk meer... dikke poten, handen, kop... pffff mag voor mij gedaan zijn.... maar ja 20kg erbij als je normaal maatje 36 hebt is dat wel heel veel .... heb een nieuwe buikfoto, zal deze zo effe in het album zetten... 37 en 2 dagen foto @noa, gezellie meid, welkom hier
nou internet vloog er effe uit... hhahaha maar goed dat ik niet kan slapen... iig balen van de kat consider.... altijd irritant als je ze achter moet laten niet dan? en wat als ze je niet herkent... en nee de muffins zijn nog niet op... nog 4 van de 12 over... wat betreft babykamer..... die moet juist leeg... badkamer is af, zolder is al lang opgeruimd, nu moet dus de verplaatsing van babykamer, naar kazerne, zolder en oude badkamer worden verdeelt, maar met een zieke kerel schiet het niet op... zijn vanavond weer naar de huisartsenpost geweest en de conclussie blijft hetzelfde, maar omdat hij prikkelbare darm heeft, doet het bij hem 2 keer zoveel pijn, en heeft er veeeeeeel meer last van.... grrrrr nu ligt ie in bed, heb hem een immonium gegeven,en hij ligt te ronken en ik weer eens klaar wakker..... @meetie, hoe is het met de oliebollen? kan ik al komen opeten..... nieuwe en denk ik laatste buikfoto nu geplaatst in mn album....!