mikmak, mooi bolletje hoor. wat vervelend zeg dat almar toch nog zon last heeft. hoop voor jullie dat ie snel opknapt zeg. en dan nog ff de babykamer kan leegtogen. wat lastig datj e zo slecht slaapt zeg je bent het nog zo nodig nu. dan straks maar slapen als de kleine ook slaapt he hihihi. hoe wast bij vk of was dat pas vandaag? @consider, ooh zielg zeg van peosie. weet wat het is vind het altidj zo sneu om ze dan daar telaten. maar ze worden goed verzorgd dus dat scheelt. van die armbandjes dat ken ik hihihi. hier had madam altijd op kleinste gaatje (en nog hahaha). @miekje, hoest nou me julen? vervelend zeg. komt het dan door zijn amandelen ofzo. je ziet het tegenwoordig wel vaker he dat ze ze er heel jong al uithalen. persoonlijk vind k dat zielg maar ja als ze er van opkanppen. dit is toch ook sneu alsmaar koorts. ik ga binnenkort eens vitaminen voor madam halen zag ze gister bij de da liggen. kauwtabletten al vanaf 18 mnd. dacht das niet verkeerd aangezien ze zo slecht eet ed. @meetie, en waren ze lekkeer. me ma gaat ze morgen maken en dan smiddags gaan we naar hun buren carbit schieten en gluh wein drinken en dan oliebollen eten hihihi is inmiddels traditie. ik ga vanavond knieperties bakken ook jammie jammie. maar eerst 12 cub hout naar achter brengen pff word dr nu al moe van hahahah en dato p me heftigste ongi dAG. @nicole, mijn vent is bij de genie hij zat afgelopen winter bij de pantsergenie in havelte en is daar mee weg geweest. hij moest daar ieds zoeken. nu is ie in opleiding voor et das elektriciteit en daarvoor gsaat ie stage lopen in uruzgan. zelf ben ik huismama. en heb ook 2 doggies. ooh madam word wakker zou dr ff kleren aan doen dan kan ik gaan hout sjouwen. vanmiddag kom ik wel weer. @noa welkom
goedemorgen dan maar weer...... korte nacht maar ja.... @mamasuus, ja ik hoop ook dat ie snel opknapt, maar anders is er iig nog een vriend van ons en de broer van almar die wel willen helpen met het verslepen van.... moet zometeen iig naar de vk, maar verwacht niets bijzonders eerlijk gezegd, alleen dat het mag komen maar dat wisten we al
Goedemorgen! Ahh weer een korte nacht Mikmak.. Succes bij de VK! Enne, heeeeeeeeeeeerlijk zo'n muffin...(toch niet met rozijnen/krenten...) Jeetje zeg, wat enorm balen van je man...Hoop dat die darm snel tot rust komt.. En balen dat er niks echt concreets uit de onderzoeken is gekomen.. @ Consider: hoop dat alles goed gaat met de kat.. @ MamaSuus: Geen idee of de amandelen van Julen opspelen. Ik moet sowieso met m 6 januari naar de KA en zal eens navraag doen over dit alles... Vannacht was t weer bal, maar manlief heeft t meeste gedaan gelukkig.. Koorts was vanmorgen gezakt naar 38.1.. dat gaat de goede kant op (hopen dat t verder afneemt). Eten en slapen is nog drama. Vanmorgen had ie 70 cc op.. Hoop dat ik er wat meer in ga krijgen, want anders wordt Julen sowieso wakker snachts van de honger... en dat willen we dus niet in zijn ritme... Nu ligt ie op bed, en slaapt..(fingers crossed, want meestal als ik t schrijf dan wordt ie ineens wakker..) Vandaag gaat t minder met mijn hoofpijn/holtes. Dacht dat de spray hielp.. (gisteren wel) maar nu niet echt.. doet zeer.... Vanavond mee-eters/visite.. Fijne dag allemaal!
Nou bij de vk in principe alles ok.. bloedruk 130/85. de kleine is nog niet ingedaald.... dus willen ze volgende week nog een echo doen, om te kijken of de moederkoek er niet voor ligt (waarvan we weten dat dat niet zo is).....te duf voor woorden, maar dat is dan weer standaard procedure als het kind na 37 weken nog steeds niet is ingedaald.... zei al tegen de vk, zul je zien dat ze gewoon straks 42 weken blijft lummelen in de buik... ipv snel te komen had er volgens haar niets mee te maken... kan alsnog de bevalling op gang komen..... GRAAG zei ik maar.... voor de rest is de buik ook niet meer te ruim... ben 37.5 weken en de buik heeft de grote van 38 weken dus dat klopt ook... kreeg weer een complimentje dat mn buik er zo mooi uitzag... altijd goed om te weten, zeker omdat je zo op het einde niet meer de allercharmantste bent die op straat loopt.... nou daarna bij het groene kruis bedpan gehaald. vroeg die muts ook nog of het voor mij was.... ehhhmmmmmmmmmmm @miekje, lekker dan zeg... pfffff gelukkig dat miekjeman het van je heeft overgenomen.... _________________
oeioei die verhalen van die gebroken nachten allemaal. sjaa dat staat ons als het goed is ook te wachten haha. wel slopend lijkt me of niet? maar goed als je zon klein wolkje in het bedje ziet liggen dan is t wel weer goed denk ik. vervelend die holte ontstekingen. stomen helpt ook goed he? Jullie nog iets spectaculairs doen met oud en nieuw? ik heb er wel zin in ik heb (heeel erg) ranja gekocht, die ga ik in een rose fles doen zodat het lijkt dat ik toch alcohol drink. Ik ben al gestopt met roken plost en als ik nu ook geen alcohol drink met oud en nieuw gaat t wel erg opvallen, en ik wil t echt nog ff stilhouden. goeie oplossing toch
miekje weet wat je bedoelt onze holtes zitten ook dicht hihii. als ik buk dan heb ik het idee dat me koppuie uit elkaar klapt zon zeer. mikmak, wel fijn dat je dan ff hulp krijgt van andere mannen he. je moet af en toe toch wat he. en zo wil het ook niet kan me voorstellen dat je er nu ff vanaf wil. geeft stukje rust. hoes was het bij de vk. nou ga gauw verder heb nog hoop te doen hier hihihi
Iedereen een fijne dag en super uiteinde gewenst!!!! Julen is weer opgeknapt! Hebben een redelijke nacht gehad, maar de koorts is gelukkig weg! Nu mama d'r holtes nog... grrr grrr vervelend he, mamasuus...
idd miekje verschrikkelijk. wel fijn dat julen weer wat opkanpt. ik heb hier nu al twee ochtenden een meisje met ochtendmisselijkheid. hahaha ik zei al tegne me vent he ik dacht dat ik hier degene wasdie daar last van hoort te hebben hahah maar jah ik ben niet zwanger dus denkt madam weet je wat ik creeer ook wel een paar kwaaltjes hahaha. nocile, slim idd van die ranja. mikmak, bij mij was madam ook niet ingedaald hoor en op de uitgerekende datum braken gewoon mijn vliezen. wat ik daarvan wel heb geleerd is ga dan niet meer lopen maar bel ambulance of vk als je thuis bevalt. want doordat ik ging lopen lag ze dus ineens scheef waardoor het wat moeilijker was haar eruit te krijgen. me oma had me gewaarschuwd want die had dat ook en toch doen he hahah. wantj a ze zeiden dathier niet enige wat ze zeiden is als je vleizen breken meteen komen en dus niet dat ik dna plat moest. was dag ervoor ook nog naar vk geweest en die zei ach het durt nog wel ff want zel igt er nog niet goed voor nou niet dus hahaha. kan dus gewoon komen nu hoor. nou allemaal fijne jaarwisseling. ik kijk nog ff bij mijn valkparkietjes was er een met bloed ana zijn teen. en dan gaan we zo carbt schieten en olliebolen eten en gluh wein drinken hihihi. tot volgend jaar meiden
@mamasuus, maak me er ook niet druk om... die steken blijven dus ga er van uit dat ze binnenkort wel is ingedaald.....volgens mij vannacht al wat, want dacht dat mn buik wat lager hing... verder zei mn zus, ach als je onze genen hebt komt het pas bij 42 weken ehhmmmm pas ik voor.... nou ze denkt ook dat ik een jongetje krijg, omdat ik me niet misselijk heb gevoelt zoals zei bij haar dochtertje, en bij haar zoontje voelde ze zich net als ik me voel gedurende de zwangerschap.. maarrrrrrrrrrrrrrrrr voor iedereen goed uiteinde, maak er een knallend feest van!!!! en tot in 2009 heb klein flesje champagne gehaald, zodat ik iig met almar een glaasje kan drinken.... deze keer wel.... hihi
Hoi dames, Alvast een heel fijn uiteinde en eengoed begin . Dat al onze wenzen maar uit mogen komen. gezonde kindjes, nieuwe zwangerschappen etc. @ consider hoe is het met jullie kat is haar baarmoeder nu verwijdert? en is ze al weer thuis of moet ze nog eenpaar dagenblijven? @ miekje ik zou als ik jou was idd even aan de KA vragen hoe het komt dat julen zo veel ziek is. gelukkig is hij nu weer een beetje opgeknap. @ mikmak Mooi buikje hoor zo naast de kerstboom. Bij mij was Mara ook helemaal nog niet ingedaald dus dat zegt helemaal niks over het moment van de bevalling. toen de vk de vliezen brak kwam ze pas naar beneden toe. dus wie weet hoe snelze kan komen. Hoop niet voor je dat ze tot 42 weken blift zitten want je klinkt wel een beetje alsof je het helemaal gehad hebt. Blijven jullie trouwens thuis of gaan jullie nog weg vannavond. Wij hebben besloten om maar lekker thuis te blijven met z'n 3tjes nou ja eigenlijk 4tjes want mijn moeder komt ook naar hier. We zijn wl uitgenodigt door vrienden maar dan moeten we met Mara anderhalf uur in de auto en haar daar dan in haar campingbedje in en vreemd huis laten slapen met al die herrie om haar heen daar vind ikhaar nog net even te klein voor.
heeeee meiden allemaal een hele fijne avond! wij gaan met een hele groep gourmetten, bij ons thuis. wat een geregel. erna nog op stap. ik ga niet mee ben blij als ik t tot 12uur uithoud haha. have fun! Liefs Nicole
Gisteravond hebben we de kat weer opgehaald, de baarmoeder was flink onstoken, en is dus verwijderd. Nu is ze heel erg rustig, vind haar zo zielig. Gelukkig wil ze al wel weer een beetje eten. Maar ze komt niet bij je liggen ofzo, wat ze normaal wel altijd doet. Nog even wat grappigs, ze zat in een kooitje bij de dierenarts, en toen ze mij zag was ze heel blij en gaf ze kopjes tegen het gaas. Toen kwam de dierenarts dichterbij en ze begon meteen tegen hem te blazen Vandaag lekker thuis gebleven, heb van mijn man al me verjaardags cadeautjes gekregen, ben morgen jarig. Hij kwam thuis met een hele hele mooie bos bloemen, en spulletjes voor de wii fit. En als de wii fit weer verkrijgbaar is, krijg ik die ook nog. Verder gaan we niks bijzonders doen vanavond, lekker oliebollen eten die me man vanmiddag heeft gebakken. Voel me ook niet zo lekker eerlijk gezegt, ben een beetje sloom en begin verkouden te worden. Hopelijk steek ik Valerie niet aan. Morgen komt er wat familie op verjaardagsvisite. @nicolletje, wat goed dat je meedoet met moeders voor moeders. Ik wilde ook wel meedoen, maar hier in de buurt worden de flessen niet opgehaald. Wat slim van die ranja! Hopelijk hebben ze niks door. @Miekje, hoe gaat het daar met de ziekenboeg @Mikmak, hoe gaat het nu met de darmen van je man? Mooi buikje hoor! Fijn dat alles goed was bij de vk. En ach ja dat de kleine nog niet is ingedaald is volgens mij niet zo'n probleem, je hoort het wel vaker. En dat je zus zegt dat het een jongetje wordt omdat je niet misselijk bent...slaat nergens op, zijn echt bakerpraatjes. Hopelijk komt het wel eerder dan 42 weken. Fijne jaarwisseling allemaal!
consider gefeliciteerd! en iedereen een heel fijn 2009 toegewenst en dat het maar veel goeds mag brengen.
hai hai, hoest nou hier allemaal. ook zo druk hihihi ik dus ook dus heel ff gauw. zijn gister wezen schaatsen madam vond het super al heb ik nog geen schaatsen voor haar ik duwde haar gewoon op haar schoenen en ik dan schaatsen ging super. verder heb ik hier dikke zooi dus erg druk en nog heel veel hout te verplaatsen. oh hoor net dat me vent trug is met nieuwe lading dus moet ff helpen. als ik ff tijd heb kom ik weer tjuusie
mogge, hier alles nog ok.. gisteren wel mega ruzie gehad met manlief.... hij was aan het balen dat ie zn militaire zut moest verplaatsen van de babykamer, en dat ie altijd maar moest aanpassen aan iedereen enzo, en ik helemaal niets.. (ehmmmm ja hoe erg wil je je slachtofferrol innemen) echt een hel gedoe... ikke ook over de zeik heen, echt van ja wat doe ik hier dan nog.... dan blijf aub in dit sh*thuis, dan ga ik met de kleine wel ergens anders wonen, en kun je je eigen ding doen, en een klerezooi maken van alles.. enz enz enz... zo kan ik nog wel een uurtje doorgaan, alsof ik geen aanpassingen aan hem heb moeten doen... woon in een huis notabene, waar ik geeneens in wilde wonen omdat hij het met zn ex had gekocht en toevallig hebben ze het van mijn broer gekocht die hier 10 jaar in heeft gewoond....... maar goed, in iedere relatie is het geven en nemen, en er is een hoop geld naar het verbouwen gegaan..... en hij probeerde ook nog op mij af te schuiven dat ik voor drastisch ging met verbouwen en hij het kleinschalig wilde aanpakken... ehmmm maat das niet waar, JIJ wilde het zo... ik vond het nogal rigoureus enz enz. maar daarmee werd ik afgeschildered als zeikerd...... nou ja iig was bijna de hele avond op non speaking terms, en daarna kwam die naar me toe voor een knuffel en een kus... kortom, zijn reactie was niet helemaal reeel enzo... snachts in bed kon ik niet slapen, hij ook niet, en vroeg me of ik al sliep... eh nee, kan niet slapen.. nee ik ook niet, dus ik zei, waarom dan niet.. omdat jij niet kan slapen.. oh... en jij dan .. ik kan niet slapen omdat ik koppijn heb en me alles behalve happy voel... oh... hoe komt dat.. ik zeg door de woorden van vanavond, dat zit me niet lekker... ohhhh... dus vroeg door, waarom hou je dan van me, en hou je uberhaupt wel van mij... ja hou heel veel van je, omdat je het mooiste en liefste bent wat mij is overkomen, en je bent mijn meisje, hummeltje enz enz....... kortom, ik ben een ass, en heb overdreven..... wel geslapen wat, maar nog steeds koppijn en niet helemaal happy de peppie... meiden fijne dag allemaal.. latersss
He wat vervelend.. maar ook erg herkenbaar..Mannen hebben erg veel moeite met aanpassen en al helemaal om hun "plekje"op te geven . wel grappig dat hij zegt dat jij je niet hoeft aan te passen. grapjas, je bent 37 weken zwanger, doe je nog iets anders dan aanpassen aan die kleine in je buik? Maar je kunt er echt een rotgevoel overhouden dat begrijp ik. tis ook een spannende tijd zo voor jullie allebei lijkt me? boos blijven op mekaar heeft waarschijnlijk niet zo veel zin maar dat is makkelijk gezegd van mij Nou succces ermee. En natuurlijk iedereeen een heeeeeel gelukkkig nieuwjaar. ik wens jullie allemaal een top 2009 toe dat al jullie wensen maar mogen uitkomen! Liefs nicole
Meiden, ik wil jullie nog een Gelukkig nieuwjaar toewensen, met veel liefde, gezondheid en zo weinig momentjes zonder jullie mannetje hihi.. liefs elies
Hier druk bezig met de kinderkamer.... lampje hangt, de kast voor een deel al ingeruimd, manlief zn spulletjes bijna allemaal ingericht boven op zolder... kortom... op het laatste nippertje komt et hier allemaal dan toch in orde... snel de donkere was aangezet zodat ik daarna de gordijnen van de babykamer kan wassen... daar de ramen lappen en de rest van de kast uitstoffen... ben er maar gelukkig mee... en denk dat manlief het stiekum nu toch ook wel spannend vind! Commode wordt zometeen gebracht (alhoewel we daar iets anders voor hadden bedacht) maar manlief vind het toch wel leuk om de commode ook hier te hebben..... nou ik ga weer verder dus tot strax _________________