Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meetie

Meetie Fanatiek lid

GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN ! ! ! :whistle:

Zo, hier is manlief op skivakantie met de voetbal.. dus ben nu een week alleen met de kleintjes! Spannend! Maandag moet Jesse ook voor het eerst naar het cb..
    Alex heeft maar voor een paar dagen boodschappen gehaald, dus dat moet ik een deze dagen ook doen met de ukkies.. Ben benieuwd hoe dat allemaal zal gaan.

Oh en gisternacht heeft Jesse een nachtvoeding overgeslagen en dus 6 uur doorgeslapen. En vannacht heeft hij 8 uur doorgeslapen! :D Heerlijk! Die slaap kan ik ook wel gebruiken hihi, ben nogal brak nog van oud en nieuw haha. Zowiezo werd het oudejaarsdag laat, bleven we bij mijn ouders slapen, en snachts gewoon baby voeden, werd Dylano ook nog stinkvroeg wakker en wilde niet meer slapen.. hadden we maar bij ons in bed gelegd, maar hij lag alleen maar te zeuren en etteren, dus ik heel verrot maar opgestaan met hem, rond 12 uur maar weer even gaan liggen, maar daarna weer snel op, want we hadden nieuwjaarsreceptie bij mijn ouders.. dus de drukte ging gewoon door! Pas half tien waren we weer thuis.
    Och en heerlijk dat ik nu gewoon weer alles kon eten en een paar glaasjes kon drinken! Wat een verademing haha.

Hier iedereen ook een leuke jaarwisseling gehad? :D

@Nicole, Mijn schatje zit bij luchtmobiel in schaarsbergen. Zijn huidige functie is schutter lange afstand en lifesaver, maar hij is momenteel soort van uitgeleend aan een kazerne hier in Den Haag, omdat zijn groep op uitzending is en hij anders niets te doen heeft op de kazerne. Alle achterblijvers moesten daarom tijdelijk een andere functie aannemen. En zo kon hij dus mooi dicht bij huis zijn rond mijn bevalling :) (Wij wonen in Den Haag)

Apart he, om in een kannetje te plassen en dat vervolgens op te slaan :) Maar ja, het is voor iets goeds he!
    Ik kan wel begrijpen dat je momenteel niet echt durft te sexen. Het is toch allemaal nieuw voor je. En zolang jij en je man er geen problemen mee hebben of het fijner vinden om het even wat rustiger aan te doen.. dan komt het vast wel goed ;)

Hahaha wat een super oplossing dat van die ranja! :D Zijn ze er nog ingetrapt?
    En die gebroken nachten vallen inderdaad niet mee, maar ajoh.. zo'n schatje naast je maakt inderdaad wel een hoop goed en je weet ook dat het vanzelf weer goed komt :p
    Hoe was het gourmetten?

@Noa, Welkom! Gezellig dat jij je hier ook aansluit! Klets gezellig mee.
    Jammer dat je mannetje straks even wegmoet.. maar ja, weinig aan te doen he :(
    Nog gefeliciteerd met je zwangerschap!
    En wat leuk, woensdag je eerste echo! :D Veel plezier alvast! Gaat je mannetje mee?

@Consider, Nog gefeliciteerd meis! :D Nog een leuke verjaardag gehad?

Wat zielig voor je kat. Is alles nu weer goed met der?
    Wat schattig dat ze naar jou kopjes gaf en toen ging blazen naar de arts haha :)
    En heb je nog een wii fit kunnen vinden?

De zelfgebakken oliebollen waren best te doen :D Ga ik volgend jaar ook zeker doen! Waren die van je man nog lekker?
    En wat fijn dat de sex zo goed ging! En nu alweer zwanger zou inderdaad wel wat aan de vroege kant zijn hihi. Maar je hebt nu toch die ring in? Dus theoretisch gezien heeft je man niets om zich zorgen over te maken toch..

@Miekje, Hoe is het met de gezondheid? En lukte het nog met de visite en je hoofdpijn?

@Mikmak, Oh wat een mooie buik meis! Wees er maar trots op! Ik wou dat ik zo een buik had in mijn zwangerschap!
    En kan me wel voorstellen dat jij je niet zo aantrekkelijk voelt op dit moment.. nog even volhouden ;) Straks heb jij gewoon weer controle over je lichaam en kan je zelf bepalen hoe dun of dik je wil zijn hihi

Hoe gaat het met je schatje? Is hij weer aan de betere kant?
    En wat super dat de kinderkamer het toch nog lijkt te halen! Wat een opluchting he :D Nu mag de baby dus echt komen!
    Hoe is het met je rommelende buik?

Ah joh, extra echootje is altijd wel welkom toch ;) Zolang er niets aan de hand is, lekker van genieten! En het maakt inderdaad niets uit dat ze nog niet is ingedaald.

Vervelend dat jullie zo een ruzie hebben gehad zeg! Gelukkig is het ook meteen weer uitgepraat! Inderdaad herkenbaar.. hihi mannen.. zucht.
    Maar alles weer goed nu?

@Mama Suus, Hoe is het met je meissie, nog steeds last van ochtendmisselijkheid? :p
    Hoe vond ze het 'schaatsen'? :p

@Busster, Jullie zijn dus lekker thuisgebleven met oud&nieuw. Kan ik goed begrijpen hoor. Lekker rustig en met je gezinnetje, ook net zo leuk! Om nu zo een hele reis te maken met die kleine, die drukte en dan ergens te moeten slapen.. logisch dat je dat niet zo zag zitten ;)
    Wij hebben oud&nieuw bij mijn ouders/familie geviert. Jesse had gelukkig geen last van de drukte, die sliep gewoon door.. ook door het vuurwerk heen hihi. En nja, slapen in je ouderlijk huis, is toch wel iets anders dan in een vreemd huis.. Al vond ik het wel weer onwijs heerlijk toen we thuis kwamen! Is altijd zo'n fijn gevoel!

Hoe vond Mara het vuurwerk enzo?

@Ninien, ? :oops: Heb ik iets gemist..?

2. Nicolletje

9 dec 2008
    85
    0
    0
    @ meetje: jij hebt dus 2 kinderen begrijp ik? hoe oud zijn ze? lekker druk zo nu je mannetje weg is maar och ff wat tijd alleen is nooit verkeerd he. en voor hem natuurlijk lekker dat hij is skieen.
    wel super dat ie dichtbij was rond je bevalling. heeft zo moeten zijn :D
    Hier ziekenboeg..
    ik heb bronchitis :( en manlief is sinds vanochtend ook ziek. liggen allebei bijna de hele dag in bed. word er gek van, niks voor mij haha.
    de arts op mn werk wilde me al antibiotica voorschrijven ik zei aaah ik wacht nog ff af joh (die weten nog van niets haha). wel zuur hooor. zo ziek zijn en niets mogen. moet zeggen dat ik ook erg voorzichtig ben met pcm, weet dat t mag maar toch..
    jullie allemaal fijn weekend meiden, ik ga me bedje maar weer in!
    Liefs Nicole

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, spannend zeg deze week alleen met de kleintjes, wel lief dat alex wat boodschapjes voot je heeft gehaald...

en Ninien, nee meid je hebt niets gemist, maar zei is een vriendin van mij die me effe een hart onder de riem komt steken zo nu en dan, omdat er gewoon zoveel gerommel hier in huize mikmak is geweest.....
    en ze is blij dat we druk met de kinderkamer bezig zijn

Mijn buik.. ja vind je het wat..... :confused: nou ze mogen m hebben hoor.... het gerommel is effe weggeweest, alweer 2 dagen smorgens wat buikpijn, en er komen zo nu en dan wat steken... maar nog geen noemenswaardigheden... deze meid laat nog effe op zich wachten... denk dat ze wacht op dr kamertje :)

En wat lekker dat jesse heeft doorgeslapen...

Hier oud en nieuw thuis doorgebracht met almar en een vriend van ons.... heb een kwart glaasje champagne gedronken..... moest kunnen vond ik...

voor de rest rond een uurtje of 2 naar bed gegaan

Nou ga weer verder met de kamer... xx

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Nicole, Ja klopt! Ik heb twee zoontjes :D De oudste (Dylano) is 2 jaar en 3 maanden en de jongste (Jesse) is vandaag precies 1 maand!
    Dat is inderdaad best druk haha! Maar goed, laten we er maar van uit gaan dat het vanzelf went ;)
    En ja, meestal is tijd alleen wel lekker, even ongestoord je eigen dingen kunnen doen.. maar ditkeer vind ik het wel erg wennen hoor! Voorheen was hij alleen in het weekend thuis, dus dan vond ik het wel fijn wanneer ik weer mijn eigen ritme kon oppakken zodra hij weg was, maar de laatste tijd is hij elke dag thuis en dan is het toch wel ineens leeg hoor zo zonder man haha. (Het is ook nooit goed he :))

Hoe zit dat bij jullie? Komt je mannetje gewoon elke avond thuis of?

Blergh, rot dat jullie allebei ziek zijn zeg! Ken je anders niet een filmpje opzetten ofzo, zodat het toch nog een beetje 'gezellig' is in bed?
    Wat bedoel je met pcm?
    Beterschap!

@Mikmak, Oh haha, ik dacht al dat ze misschien nieuw was en dat ik haar over het hoofd had gezien ofzo :p Maar wat lief dat ze je zo nu en dan even een steuntje komt geven!

Haha zal je zien.. is straks de babykamer af, ga je rustig onderuit zitten.. beginnen de weeën :)

En ik denk inderdaad niet dat je meissie nu ligt te tollen van een kwart champagneglaasje ;) Heb je best verdiend.

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @ meetie.

bedankt voor de felicitatie en helaas mij mannetje kan niet mee naar de eerste echo, hij heeft een spoedopleiding (weet genees waarvoor) erg he?!
    hopelijk kan hij de 2echo nog wel mee das dan bij ong 10 a 12 weken.

6. Nicolletje

9 dec 2008
    85
    0
    0
    met pcm bedoel ik paracetamol haha. erg duidelijk ookw eer Nicole ;)
    jaa tis erg gezellig hier op dit moment. als manlief ziek is doet ie ook echt helemaal niets. hij is dan echt heeel erg zielig. ik moet dus nog alles doen! grrrr frustrerend! dus heb em net even apart genomen en gezegd dat dat zo niet kan, dat ik ook mn rust nodig heb. hij zou er op letten, ben benieuwd ;)
    mijn mannetje is elke avond wel thuis ja. hij werkt op de vliegbasis hier in eindhoven dus gaat zelfs met de fiets naar t werk
    wat leuk zeg, 2 mannekes. en wat een leuke namen! knap hoor dat je dat nu al allemaal alleen doet en kunt.
    noa, ik heb ook 7-1 mn eerste echo, om 10:00. spannend he!
    Nou ik ga weer even bankhangen ;)
    Groetjes Nicole

7. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @nicolletje
    ja cker spannend de eerste echo ik ben dan 7 weekikes als het goed is me banner loopt 1 dag achter. dan is er toch al wel wat te zien of niet. kan mij niet snel genoeg woensdag zijn, daarom ben ik ook blij dat ik nog 2 dagen moet werken en dinsdag ff shoppen in alkmaar en tja dan is het nog maar 1 dagje hihi

8. Nicolletje

9 dec 2008
    85
    0
    0
    haha ja ik ken t . als t goed is is er dan wat te zien ja. vanaf week 6 kun je al hartactie zien dus. het is wel vrij vroeg maar toch..
    dan lopen wij echt precies hihi. ben benieuwd of ik met de echo ook precies zo ver ben als ik zelf dacht. spannendspannend. nou we horen t wel van mekaar hopelijk is bij ons beiden alles goed!
    geniet ervan iig!

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jeetje zeg zo word er dagen niks gekletst en hup daar staat nu ineens weer een bulte leeswerk.

wij zijn oud en nieuwe ook gewoon thuis gebelven hoor. lag zelfs te slapen op de bank hahaha erg he. we hadden smiddags dus carbit schieten met gluh wein. ed en was dus kapot. we hebben om 6 uur al vuurwerk voor madam gedaan die vond het echt super. en zelf naturlijk om 12 uur en erna snel in bed hahaha. hebben wel 10 euro gewonnen bij loterij hahaha kost weer geld dus.

@meetie, ze vond het schaatsen echt super denk dat we morgen ook nog ff gaan. kon alleen geen schaatsen vinden vandaag. nah jah dan duw ik dr wel weer op de schoenen. is ook leuk.
    en bevalt het beetje z weer alleen. met de kids. kun je ritme beetje vinden want is toch anders zo met twee ineens.

@mikmak, jee is ie af! woehoe. dan kan ze nu dus komen. hoest met almar dan al wat opgeknapt? lijkt me vervelend zeg de hele tijd van die voorweeen ed. heb ik gelukkig niet gehad bij yasmine. kan me voosrtellen dat je er daardoor nu echt klaar mee bent. dan word het nu dus tijd voor sex en ananas hihihihi. en over hobbel weggetjes rijden. duim voor je dat ze nu een beetje opschiet hoor.

@nicole, en hadden ze hetn og door van je ranja? kan me voorstellen hoor dat je leiver niks slikt ik deed het ook niet. dan moest ik wel heel erg ziek zijn. beterschap voor jullie beiden!
    wat lekker zeg dat je vent zo dicht bij huis zit. die van mij is tegenwoordig alleen in het weekend thuis. mar als het goed is is ie eind dit jaar klaar met zijn opleiding en dan komt ie weer dichterbij. en kan ie waarschijnlijk wel elke dag weer naar huis.

nou verder hier alles onder kontrole hoor. me volgende ronde is nu officieel begonnen oftewel ongi is weg. dus we gaan weer ons best doen en zo veel mogelijk klussen hahaha. als ie thuis is tenminste.

zou zo eens ff madam wakker maken gaan we ff douchen. ze is vanmiddag in de auto in slaap gevallen en heb dr zo naar boven gebracht en ze slaapt nog. ze is wel zo lief de laatste tijd zitten wel wat kreng momnetjes tussen maar over het algemeen gaat het goed. zo wilde ze gister dr speelgoed en de vensterbank poetsen. nou ik vind dat goed. legt ze al dr peelsgoed op de bank waar ik zit en bezig ben de was op te vouwen. op laatst een heel groot ding dus ik zeg die kan beter op de grond. nou volgens haar dusn iet. ik zet hem dus op de grond en zeg kijk das makkelijker voor allebei. nou niet dus ze bleef hem trug zetten en ik ook. en zo ineens gaat ze ermee gooien (heel duur mooi ding van vtech) en aslof dit nog niet genoeg was kwam ie tegen dr chocomelk aan en die viel om over mijn schone net gevouwen wasgoed. dus je begrijpt mama over de rooie. heb dr dus ook heel snel weggestuurd. was me ff teveel hihihi.

nou meiden prettig weekend nog. ga weer verder dingen doen en de kachel ff opstoken.

tjuusie

10. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Pff ben ik weer ,
    Morgen wil John naar zijn moeder in grootebroek om haar gelukkig nieuwjaar te wenzen en Mara weer even te laten zien ze heeft haar 4 dagen na haar geboorte voor het laatst gezien maar ik wil eigenlijk niet het is namelijk een rot end rijden en vind het niet zo fijn dat Mara dan zo lang in de maxi-cosi moet. We gaan maar voor een uurtje of zo en het is anderhalf uur rijden dus zitten we 3 uur in de auto. Ik heb volgens mij al eens gezegt dat ik mijn schoonmoeder ook niet zo mag dus dat is ook een rede dat ik niet wil. Zie er nu al tegen op. Mara is de laatste dagen ook een beetje huilerig dus zie het allemaal niet zo zitten . Morgen zou het mischien ook gaan sneeuwen en dan wil ik al helemaal niet onderweg zijn dus zit ik stiekem te duimen dat die sneeuw vannacht al valt dan gaan we niet. Erg ben ik eigenlijk he!

@ Mikmak Jeetje meis dat klonk als een hele vervelende ruzie pff kan me voorstellen dat je nu ondertussen alles wel geregeld wil hebben en dat de babykamer kaar is want het kan zomaar gebeuren dat je morgen ineens ligt te puffen , maar gelukkig wil het nu wat meer opschieten en is het bijna klaar.

@ Meetie wat super lekker dat Jesse eerst 6 en de nacht erna 8 uur heeft door geslapen . Mara houd het hier niet langer dan 5 uur vol .
    Ze heeft trouwerns niet echt last gehad van het vuurwerk ze schrok wel een paar keer van een grote knal maar ze ging er niet van huilen ofzo en Jesse hoe vond die het ?

@ Nicole He bah zijn jullie alle 2 ziek . Mannen doen altijd extra zielig als ze ziek zijn en verwachten dan dat wij ze verzorgen zelfs als we ons zelf ook niet lekker voelen ze zijn ook allemaal hetzelfde haha
    Mischien heb je het al verteld maar wat voor werk doe je zelf eigenlijk?

@ Noa winkellen in Alkmaar zo dat heb ik al lang niet meer gedaan . gezellig hoor

@ Mamasuus wel lief dat je meisje haar speelgoed wou poetsen maar nu zit jij met je was vol chocomel kan je weer opnieuw beginnen hoop voor je dat de vlekken er nog uit gaan.

11. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Noa, Jammer dat je mannetje niet mee kan naar de eerste echo! Die tweede, is dat een pretecho? :eek:
    Hihi het is ook niet altijd even duidelijk he, wat die mannen nu eigenlijk aan het doen zijn. Kan me voorstellen dat je even niet weet waar hij nu mee bezig is hoor ;) Het is echt een systeem apart daar.

@Nicole, hahaha paracetamol dus. Vorige keer had je ook een afkorting voor america's next top model.. heb toen ook echt op tvgids.nl gekeken welke programma's na gtst kwamen waarbij de afkorting antm paste :)
    Ach, nu weet ik het voor de volgende keer :p

He, leuk die zieke mannen! Die aanstellerij zit hem gewoon in hun genen he haha. Maar goed dat je er even wat van gezegd hebt, hopenlijk mag jij nu ook wat meer rusten ;)

Lekker trouwens dat je mannetje zo dicht bij huis werkt! :D

Je wilt trouwens echt niet zien hoe het momenteel in mijn huis eruit ziet ;) En volgens mij wordt het straks ook echt een drama wanneer we naar buiten moeten! Dus dat 'alleen twee jochies aankunnen' roepen we nog maar niet te vlug hihi

En jij hebt woensdag ook je eerste echo! Spannend hoor :D Gaat jouw mannetje wel mee?

@MamaSuus, Hihi dus jullie meiske heeft een heel eigen Oud&Nieuw gehad! Wel een leuk idee en ze vond het dus nog super ook! Scheelt weer.
    Wij hebben helemaal niets gewonnen met de loterij :( Maar ach, wij hadden de lot gekregen voor kerst hihi, dus niets verloren ;)

Hihi ik heb eigenlijk ook geen flauw idee waar je schaatsen vandaan kan toveren :)
    En ik mis Alex wel hoor.. ik probeer er maar niet aan te denken.. Verder loopt alles hier nog best chaotisch hihi. Het is dat ik zowat niets nog echt verplicht hoef te doen, dus ik doe alles maar wanneer het me uitkomt. Maar ik zit echt te zenuwen voor die tijd dat ik weer moet werken enzo!

Ben trouwens ook erg bang dat ik problemen krijg op werk, want me bazin is ook echt chaotisch met der 'bedrijfje'.. ik heb geen vaste dagen of vaste werkuren.. en dat heb ik natuurlijk wel nodig als de kleintjes naar school en opvang moeten! Dus ik ga er wel wat van zeggen.. o en ik heb ook nog niets van de kinderdagverblijf gehoord, dus er is volgens mij nog steeds geen plek! Waar moeten me kindjes dan heen?! *stresst..

Maar goed, twee is inderdaad wel heel wat anders dan 1 kindje! Daar heb ik mij echt op verkeken :oops:

Oei, Yasmine was vandaag dus lekker koppig bezig! Is het nog goed gekomen met je was? Kan me voorstellen dat je even uit je naad vloog hihi.

@Busster, hihi ik zal voor je duimen hoor meis! Dat het maar hard mag sneeuwen vanavond [-o<

Jesse heeft niets van het vuurwerk meegekregen. Hij heeft er dwars doorheen geslapen haha :)

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @meetie.
    neej die 12 weken echo is gewoon bij de vk ik krijg nu een vroege echo met 7 weken omdat ik hiervoor een miskraam heb gehad, vandaar dus ik krijg 1 echo meer. gelukkig. ja het is inderdaad daar altijd maar gissen wat ze aan het doen zijn enzo. is dus niet hier alleen het geval begrijp ik haha

13. Nicolletje

9 dec 2008
    85
    0
    0
    hahahah grappig. ja ik ben altijd van de afkortingen. lui zullen we maar zeggen ;)
    mijn mannetje gaat woensdag mee als ie weg kan op zn werk maar dat zal wel goedkomen denk ik..
    hoop t wel eigenlijk. stel nou dat er iets niet goed is vind ik het wel fijn als hij er bij is.

och t huis bijhouden is bijzaak toch. lekker genieten van je mannetjes, daar heb je t al druk genoeg mee lijkt me
    oeiii dat is wel een gestress ja als je nog geen plek hebt voor het kinderdagverblijf. ik hoor ookv an alle kanten dat dat drama is. een collega van me zei zelfs ik zou jou embryo nu vast opgeven hahan ou dat lijkt me wel erg vroeg ;)

Ik werk trouwens als doktersassistente. vandaar de afkorting pcm haha ;)
    ik kan me best voorstellen busster dat je nog niet zo ver wilt rijden met die kleine. moet je schoonmoeder maar naar jullie komen of gaat dat niet?
    Ik ga even lekker in badje !
    Liefs

14. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    had ook graag gewild dat hij mee kon maar het kan gewoon echt niet, dus ja daar moet ik me maar bij neer leggen.

15. Nicolletje

9 dec 2008
    85
    0
    0
    is ook zo meid. och als militairsvrouw raak je t wel gewend dat je veel alleen moet he ;)

16. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    De beste wensen voor jullie allemaal..

Consider: Alsnog gefeliciteerd.. :oops: sorry, ben wel schandalig te laat..

Hoop dat deze foto t een beetje goed maakt...

17. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Nicolletje Mijn schoonmoeder is niet helemaal 100% dus hier heen komen is niet echt handig ze doet het zo af en toe wel maar eigenlijk is het geen doen . Vorige keer had ze bijvoorbeeld toen ze bij het station een kaartje wou kopen niet meer genoeg geld meer op haar rekening en kreeg ze dus een bonnetje met daarop : U heeft niet betaald uit de automaat wat doet ze vervolgens gaat ze gewoon met dat bonnetje de trein in word ze gecontroleerd doet ze net alsof ze helemaal gek is en zo komt ze helemaal zonder te betalen tot zoetermeer maar wat nu als zo'n controleur haar uit de trein gooit dan is ze echt verdwaald en ze heeft geen mobiel of zo kan ze niemand bellen . Gaat iedere keer maar net goed als ze hier heen komt. John en ik zitten altijd in de stress als ze zegt dat ze komt maar haar ophalen is ook zo'n gedoe.
    Succes bij je echo.

@ Noa spannend hoor je eerste echo zeker na je eerdere miskraam succes.

@ Meetie OOOO die stress ken ik ook hier nog steeds geen kdv . Wel het bericht dat er tot eind maart geen plek is grrrr gelukkig wil mijn moeder oppassen op de vrijdag en op donderdag heeft John voortaan vrij zo kan ik op die dagen werken + de zaterdag omdat john dan al vrij was natuurlijk. Wachttijd is hier bij kdv anderhalf jaar hoe zit dat bij jou in den haag ?
    Jij bent dus ook weer alleen en moet dus alles zelf doen nu . Ik ben vannaf maandag ook weer alleen want dan ga ik John naar zijn werk brengen . Vind het van de ene kant wel lekker maar ga hem denk ik ook wel enorm missen .

@ Miekje wat een lekker droppie is Julen

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nou je gaat het niet geloven, maar de baby kan komen hoor... de kamer staat grotendeels... moet nog wat gaatjes in de muur dichtmaken en bijverven en het hemelplafond in orde maken en de commode moet eigenlijk opnieuw worden gebeitst (was van mn broer), maar eindelijk heb ik de rust, dat de kleine niet in een stofnest hoeft te slapen.... heb alle gordijnen gewassen, de ramen binnen en buiten gelapt... de babyfoon aangsloten, lampje hangt... foto's in mn album....

nu hoeven we alleen maar tzt de kleine dingen af te maken die we nog moeten doen... maar zit het erge werk er op!

morgen lekker uitslapen, en genieten van zijn laatste dag van de vakantie, dan ga ik maandag hier lekker poetsen...

mannetje is nu naar een optreden van een band, zou ook gaan, maar heb zoveel gedaan vandaag dat mn voeten weer een litertje of 2 vocht erbij hebben gekregen, en kan nog geeneens een uurtje staan zo vermoeit is het lichaam... dus helaas voor mij... maar goed, hij is met een vriend, hoeven ze ook geen rekening met deze zwangere muts te houden, en kunnen ze lekker uit hun dak gaan.... heeft ie denk ik wel verdiend, want ondertussen heeft ie ook de zolder helemaal ingericht

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    mikmak, dus het kan nu echt, hoe voel je jezlef nu dan. houd je het nog beetje vol dan? en die vochtige voetne hihi die ken ik ook erg goed nog. lag elke avond met de voeten in de lcuht had zelfs een kussen onder het matras voor snachts. dus morgen nog ff lekker alles poetsen en dan lekker met de beentjes omhoog hoor. en smiddags ff dutje enzo hihihihi.

@meetie, he wat een gedoe zeg met kdv ed. hoop dat het een beetje snel geregeld is dan. en dat je bazin er wat rekening mee houd straks. want is idd wel lastig alsi je voor ineens 2 kids een plekkie moet zoeken.
    kan me voorstellen dat het ff heftig is zo alleen met 2 kids thuis, maar lukt vast wel tis lekker dat je nu idd niks moet en lekker je eigen gang kan gaan.

@nicole, spannend hoor zon eerste echo, dan word het toch wat tasbaarder en echt ipv alleen maar een posi test. en wat kwaaltjes. wel fijn dat je vent er dan wel bij is.

@noa, balen dan dat je vent ern iet bij is dit keer. dan voel je echt weer dat je millitairsvrouw bent he. die moeten vaak dingen inleveren. maar jah das niet anders. wel fijn dat ie dan de volgende keer wle meekan. en zoveel is er vaak toch nog niet te zien toch met 7 weken. ik had toen met 9 wk de eerste en toen was ze een soort muisje of molletje zo zag ze er uit. wel fijn dat je nu dan ff een soort check up krijgt zodat je weet dat het goed zit.

@buster, hahaha zon schoonmoeder heb ik ook. al is ze wel erbij. maar is ook echt niet mijn vriendin hihii. ze komt hier ook niet veel want heeft geen rijbewijs. 2 keer per jaar ofzo dan logeert ze hier zo komt ze in de voorjaarvak in feb weer voor paar dagen manlief is dan net weg en ik haal dr dan op woehoe. maar jah scheelt dat ik nu auto heb en rijbewijs dan kunnen we overal heen en zitten wen iet constant thuis. hier is het vies sneeuwweer dus duim voor je dat dat bij jullie ook zo is hihihi.
    wat een wachtrijen trouwens voor een kdv zeg. mag je ze idd wel opgeven als je net zwanger bent.
    gelukkig heb ik daar niks mee te doen. want ik werk niet buitenshuis.

@miekje, wat een lekre bos krullen heeft julen zeg. heerlijk.
    al en beetje opgeknapt dan?

nou hier is het vies weer dus niet meer schaatsen vandaag regen en sneeuw wisslene af. ben vanmorgen nog wel broodjes wezen halen maar ga nu echt de duer niet meer uit. met auto tenminste. manlief is nog lekker op de zolder bezig. en ik ga zo ff naar buiten met madam want die wil al hele tijd buitenspelen. en dan begint morgen het normale leven weer met werk ed. en madam die moet vrijdag naar de oogarts. das hier normaal met 2 jaar en ben al met dr geweest maar ze wilde niet in het apparaat kijken en nu moet ze druppels in dr oog aaah zie dr al tegenop. dus maar weer ff de buurvrouw vragen want manlief kan dus geen vrij meer krijgen ivm voorbereidingen voor uruzgan. en op de fiets is wat ver.
    nou zou dr ff wat drinken geen en dan gan we ff in de sneeuw.

tjuusie.

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Noa, O vandaar een extra echo, wel fijn!

@Nicole, Heb jij dan ook eerder een miskraam gehad? Aangezien jij woensdag ook een echo heb.

Hihi momenteel zie ik het huishouden inderdaad ook even als een bijzaak. Als ik mij daar druk om ga maken dan kan je me straks wegdragen. Ik probeer maar zoveel mogelijk van me schatjes te genieten, derest komt vanzelf wel!

Haha en het klinkt inderdaad vroeg he, om je nu al voor kinderopvang in te schrijven, maar eerlijk gezegd is dat zo gek nog niet hoor :p Je kan er maar beter zo vroeg mogelijk bij zijn, want zo denken die andere moeders wel.

@Miekje, Aah haha wat een boevenfoto zeg! :D Geweldig!

@Busster, *lacht heel stiekem heel hard om dat treinverhaal van je schoonmoeder :oops: Nee maar dat is inderdaad stressen voor jullie als ze op pad gaat. Gelukkig is het tot nu toe nog goed gegaan.

Jeetje jij ook geen kdv :( Wat een drama he. Gelukkig kan je moeder jullie helpen! Mijn moeder woont helaas niet om de hoek, dus ik vind het een beetje veel om haar te vragen telkens hierheen te rijden.
    Ik heb trouwens geen idee hoelang de wachtrijen hier zijn.. maar het suffe was, was dat op de site stond dat er plek was voor Dylano, dus ik meteen ingeschreven.. blijkt er dus helemaal geen plek te zijn..grrr
    Maar Dylano gaat straks naar de voorschool, dat zijn dagdelen, dus ik kan zeggen ik werk alleen die ochtend of middag.. maar dan zit ik nog wel met Jesse...... en ik zit ook met borstvoeding...argghh hoe moet ik dat allemaal gaan doen?!?!

Hoezo moet jij je mannetje naar werk brengen? Of heb je dat altijd al gedaan?

@Mikmak, Bwhahahaha! Jullie hebben PRECIES dezelfde babymeubels als wij! :p Wij hebben er alleen ook een kledingkast bij, maar echt grappig.. Alleen hebben wij ze nu dan wit geverfd, maar ze zagen er echt precies hetzelfde uit als bij jullie :p
    En lekker hoor, dat alles er nu staat! Echt snel ineens! Zo was er de ene dag nog troep en de volgende dag is alles klaar! Laat de baby maar komen! :D

Jammer dat je trouwens niet meekon naar die band..
    En waarom heeft Almar eigenlijk een defensiekamer? Wat houdt dat in?

Deel Deze Pagina